Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rozwija' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. - Strategia ekspansji na rynki wschodzące prowadzi na czwarty co do wielkości rynek motoryzacyjny świata – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłasza plany dalszego rozwoju na czwartym największym rynku świata. Firma potwierdziła uruchomienie produkcji kompaktowego SUV-a ASX w brazylijskiej fabryce w Catalão, którą zarządza wyłączny dystrybutor i producent samochodów MMC firma MMC Automotores do Brasil Ltda. (MMCB). Jednak Mitsubishi ASX dostępne w Polsce będą nadal wytwarzane w Japonii i eksportowane z Kraju Kwitnącej Wiśni. Od 2012 roku Brazylia jest czwartym największym motoryzacyjnym rynkiem zbytu z roczną sprzedażą o wartości 3,6 miliona pojazdów. Wkrótce oczy całego świata zwrócone będą na Brazylię, bowiem w 2014 roku odbędą się tam finały mistrzostw świata w piłce nożnej, a w 2016 roku igrzyska olimpijskie. Istnieje zatem uzasadnione przypuszczenie, że wielkie imprezy przyczynią się do dalszego rozwoju tamtejszego rynku motoryzacyjnego. Po raz pierwszy produkcja dla MMC ruszyła w MMCB jeszcze we wrześniu 1998 roku. Ostatnio zakłady MMCB zajmowały się składaniem trzech modeli klasy SUV*1. ASX to globalny pojazd o ogromnym znaczeniu strategicznym i jeden z kluczowych modeli w gamie MMC. Jego produkcja ruszyła najpierw w Japonii, potem w USA, Indonezji, Chinach, a obecnie w Brazylii. Od chwili debiutu jako model z importu, kompaktowy SUV ASX sprzedał się w Brazylii w ponad 26 tys. sztuk*2 i został bardzo dobrze przyjęty przez brazylijskich klientów, którym podoba się między innymi: projekt wnętrza odzwierciedlający jakość i solidność wykonania godną auta klasy SUV oszczędny układ napędowy wysoka funkcjonalność prostota obsługi i użytkowania (mały promień skrętu kompaktowego nadwozia). Dzięki lokalnej produkcji firma MMC chce dodatkowo zwiększyć atrakcyjność modelu ASX dla brazylijskiego odbiorcy. MMC planuje umocnienie bazy operacyjnej na ważnym brazylijskim rynku i stworzenie oferty spełniającej wszelkie potrzeby tamtejszego odbiorcy. Firma planuje intensywne działania mające na celu rozszerzenie działań operacyjnych w Brazylii. *1 Pajero TR4, L200 Triton oraz Pajero Dakar. *2 dane z czerwca 2013 roku. Profil firmy MMC Automotores do Brasil Ltda. Biuro w São Paulo [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]São Paulo (stan São Paulo) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kierownictwo [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos, Przewodniczący Zarządu Robert Rittscher, Prezes [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kapitał zakładowy [/TD] [TD]76 428 000 BRL [/TD] [/TR] [TR] [TD]Udziałowcy [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos (87,59%) BTG Pactual Participations, LTD. (12,41%) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 240 osób (stan na lipiec 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Biura [/TD] [TD]178 (stan na marzec 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Siedziba główna/fabryka w Catalão [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]Catalão (stan Goiás), około 700 km od São Paulo [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia użytkowa [/TD] [TD]682 533 m2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkcja [/TD] [TD]Samochody osobowe [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]Około 50 000 sztuk rocznie (Lakiernia: praca na dwie zmiany, pozostałe działy: praca na jedną zmianę) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane modele [/TD] [TD]Pajero TR4, L200 Triton, Pajero Dakar, ASX [/TD] [/TR] [TR] [TD]Nakłady inwestycyjne w infrastrukturę zakładową [/TD] [TD]Około 1 180 000 000 BRL (prognozowane koszty skumulowane, do końca 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 3260 osób (dane z lipca 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Chronologiczny układ najważniejszych wydarzeń [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 3][/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 5][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]kwiecień 1985 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Utworzenie firmy Brabus Autosport Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]1990 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Brazylia znosi zakaz importu samochodów. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 1991 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Uruchomienie importu i sprzedaży pojazdów MMC. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1993 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brasil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1998 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Fabryka w Catalão rozpoczyna produkcję modelu L200 Savana. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]czerwiec 2002 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozbudowa fabryki w Catalão. Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2003 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]marzec 2006 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero Dakar. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rusza sprzedaż modelu Pajero TR4 FFV [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Triton. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil S.A. (przekształcenie spółki z o.o. w spółkę notowaną na giełdzie) [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4 Face Lift oraz Pajero Dakar FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]2012 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]styczeń 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Siedziba główna przeniesiona z São Paulo do Catalão. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu ASX. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] źródło: MMC Car Poland
  2. więcej -> Mitsubishi rozwija produkcję w Brazylii, nowości na rynku samochodowym, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Ładowanie w 90 minut i mocny silnik - Volvo rozwija auta elektryczne Nowe, elektryczne Volvo C30 przyspiesza do 70 km/h w 5,9 sek. a ładowanie jego baterii zajmuje tylko 90 minut. Skrócenie czasu ładowania i polepszenie osiągów aut elektrycznych stało się możliwe dzięki współpracy technologicznej z firmą Siemens. Za kilka miesięcy pierwsza demonstracyjna partia 100 takich aut trafi do europejskich klientów flotowych. Długi proces ładowania jest jedną z największych wad nowoczesnych samochodów elektrycznych. Rozwiązaniem tego problemu jest opracowana wraz z Siemensem nowoczesna ładowarka o mocy 22 kW przystosowana do ładowania trójfazowego. Jest na tyle niewielka, że stanowi integralną część samochodu. Pełne naładowanie akumulatorów trwa zaledwie 90 minut, gdy dysponujemy siecią trójfazową. Już 10 minutowe ładowanie umożliwia przejechanie samochodem 20 km. Jeśli auto podłączone jest do sieci 220 V, wówczas ładowanie trwa od 8 do 10 godzin. Jeszcze tego lata, pierwsi klienci europejscy będą testować serię stu ulepszonych elektrycznych Volvo C30. Nowy silnik elektryczny Siemens ma moc 120 KM, choć w tym przypadku nie od rzeczy byłoby wyrażenie mocy w kilowatach. Moment obrotowy wynosi 250 Nm i ma liniową charakterystykę. Inaczej mówiąc kierowca zawsze ma do dyspozycji maksymalną wartość momentu, niezależnie od obrotów silnika. Zasięg samochodu wynosi do 164 km. Współpraca Volvo i Siemens trwa od 2011 roku. Niemiecki partner będzie także dostawcą silników elektrycznych do kolejnych modeli Volvo. Wkomponowanie akumulatorów i silników elektrycznych w nadwozie ma się odbywać bez zmniejszania przestrzeni pasażerskiej, czy ładunkowej przyszłych samochodów. Kompaktowe rozmiary nowych silników elektrycznych i akumulatorów umożliwiają tworzenie odmian hybrydowych lub całkowicie elektrycznych na standardowych modeli spalinowych. Nowe samochody są doskonałą propozycją dla firm, których pojazdy poruszają się głównie po mieście i jego najbliższych okolicach. Wydajna ładowarka zwiększa dobowy zasięg auta. Koszty prądu są przy tym znacznie niższe niż zakup konwencjonalnego paliwa. Źródło: Volvo
  4. Geneva Motor Show 2013: Goodyear rozwija wielokrotnie nagradzaną technologię AMT Utrzymanie optymalnego ciśnienia w oponie bez zewnętrznego kompresora staje się możliwe Warszawa, 14 marca 2013 r. – Czasy, kiedy ciśnienie w oponach musiało być sprawdzane ręcznie, mogą przejść do historii dzięki innowacji Goodyeara. Technologię AMT (ang. Air Maintenance Technology) po raz pierwszy przedstawiono publicznie w ubiegłym roku, na Targach Motoryzacyjnych w Genewie. Od tego czasu nowa technologia otrzymała szereg nagród, w tym wyróżnienie magazynu „TIME” dla jednego z 25 najlepszych wynalazków 2012 roku. Goście Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie 2013 będą mogli przekonać się, jak można utrzymywać odpowiednie ciśnienie w oponach bez zewnętrznych kompresorów, układów elektronicznych czy interwencji kierowcy. Zachowanie optymalnego ciśnienia przekłada się na mniejsze zużycie paliwa i spadek emisji CO2. AMT pomaga utrzymać idealne ciśnienie powietrza, co przekłada się na oszczędności przy tankowaniu. Jak wynika z rządowych i branżowych badań[1], niedostatecznie napompowana opona zwiększa bowiem zużycie paliwa od 2,5 do 3,3%. Europejskie badania Goodyear Dunlop pokazały, że konsumenci nie są świadomi znaczenia, jakie niesie ze sobą właściwe ciśnienie[2] w oponach. Połowa ankietowanych nie wie, kiedy należy je kontrolować, a jeden na trzech kierowców przyznaje, że raczej nie sprawdziłby go nawet przed wyruszeniem w długą podróż[3]. Tymczasem właściwe ciśnienie jest niezbędne, by zachować optymalną charakterystykę prowadzenia pojazdu. Niedostatecznie napompowane opony oznaczają mniej równomierne rozłożenie nacisku na nawierzchnię. „Konsumenci często nie przykładają należytej wagi do utrzymania opon w odpowiednim stanie. Właśnie dlatego stworzyliśmy technologię AMT, która będzie miała pozytywny wpływ na wiele aspektów związanych z eksploatacją opon, w tym na efektywność paliwową, wydłużenie żywotności ogumienia i ograniczenie emisji dwutlenku węgla. Przygotowujemy się już do wprowadzenia tego innowacyjnego rozwiązania na rynek” – wyjaśnia Joe Zekoski, pełniący obowiązki dyrektora technicznego Goodyear. W 2011 roku Biuro ds. Techniki Motoryzacyjnej amerykańskiego Departamentu Energii udzieliło dotacji w wysokości 1,5 miliona dolarów na badania, rozwój i prezentację systemu AMT do komercyjnych pojazdów ciężarowych. Prace prowadziło Centrum Innowacji Goodyeara w Akron w stanie Ohio. Goodyear otrzymał również dotację rządu luksemburskiego na badania i rozwinięcie systemu AMT do opon do samochodów osobowych. Prowadzi je Centrum Innowacji Goodyeara w Colmar-Berg w Luksemburgu. Obecnie jest zbyt wcześnie, by przewidzieć, kiedy AMT pojawi się na rynku, jednakże amerykańskie i luksemburskie dotacje z pewnością przyspieszą rozwój tej technologii. [1]Owner Related Fuel Economy Improvements, grudzień 2001. http://www.fueleconomy.gov/feg/pdfs/OwnerRelatedFuelEconomyImprovements.pdf [2]Badanie bezpieczeństwa ruchu drogowego Goodyear Dunlop, przeprowadzone na grupie 3500 kierowców, 2010 r. Metodologia badania : - Badanie ankietowe przeprowadził instytut APCO Insight na zlecenie Goodyear Dunlop Europe. Celem ankiety było poznanie poziomu wiedzy, przekonań i praktyk kierowców w zakresie bezpieczeństwa drogowego. Badaniem objęto kierowców posiadających prawo jazdy. - Łącznie ankietowano 3500 kierowców w Europie, po 500 w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. - Badanie przeprowadzono od 31 sierpnia do 9 września 2010 r. Ankiety realizowane były w Internecie w lokalnym języku danego kraju wśród reprezentatywnej – biorąc pod uwagę płeć i wiek - grupy kierowców. - Wymagania wobec ankietowanych: posiadanie ważnego prawa jazdy, wiek powyżej 18 lat, status aktywnego kierowcy. [3]Badanie bezpieczeństwa ruchu drogowego Goodyear Dunlop przeprowadzone na grupie 5622 kierowców, 2011 r. Metodologia badania: - Badanie przeprowadził instytut APCO Insight na zlecenie Goodyear Dunlop Europe. Celem ankiety było poznanie poziomu wiedzy, przekonań i praktyk kierowców w zakresie bezpieczeństwa drogowego. - Łącznie ankietowano 5622 europejskich kierowców w następujących krajach: Austria (350), Belgia (378), Bułgaria (378), Republika Czeska (378), Francja (378), Niemcy (378), Włochy (378), Polska (378), Rumunia (378), Rosja (378), Słowacja (378), Słowenia (378), Hiszpania (378), Szwajcaria (354) i Wielka Brytania (377). - Badanie przeprowadzono od 12 do 31 maja 2011 r. Ankiety realizowane były w Internecie w lokalnym języku danego kraju. - Wymagania wobec ankietowanych: posiadanie ważnego prawa jazdy, wiek powyżej 18 lat, status aktywnego kierowcy. Źródło: Goodyear
  5. LOTOS rozwija sie i zwiksza sprzeda
×