Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rozpoczyna' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 19 wyników

  1. Audi Tradition rozpoczyna sezon 2015 Ponad dwadzieścia imprez i kilka jubileuszy Najważniejsze wydarzenia sezonu: „Festival of Speed“ i „Donau Classic“ Inauguracja sezonu: „Techno Classica“ w Essen Ingolstadt, 27 lutego 2015 r. W sezonie 2015, Audi Tradition zaprezentuje się na ponad dwudziestu krajowych i międzynarodowych imprezach. Świętować będzie również kilka jubileuszy. Mija właśnie 50 lat od momentu odrodzenia marki Audi. W roku 1965, przedsiębiorstwo noszące wtedy jeszcze nazwę Auto Union GmbH, zakończyło erę produkcji samochodów dwusuwowych i wprowadziło na rynek nowe auto z czterocylindrowym silnikiem czterosuwowym. Nazwano je Audi. Kilka z tych pierwszych stworzonych po II wojnie światowej Audi, zostanie pokazanych podczas Donau Classic, rajdu którego trasa tradycyjnie wiedzie wokół Ingolstadt. Sygnałem do otwarcia sezonu będzie dla Audi Tradition wystawa zabytkowych pojazdów Techno Classica w Essen, odbywająca się od 15 do 19 kwietnia. Zlokalizowanemu w hali nr 7 stoisku Audi towarzyszyć będzie motto „Z otwartym dachem – 80 lat kabrioletów i roadsterów“. Cztery pierścienie pokażą tam ikony motoryzacji z lat trzydziestych XX w., począwszy od Audi Front 225 przez DKW F5 Roadster, aż po Wanderer W 25 K. Ponadto wszyscy miłośnicy aut zabytkowych będą mogli zobaczyć m. in. Auto Union 1000 Sp Roadster z lat sześćdziesiątych czy Audi TT pierwszej generacji. Oczekuje się, że na wystawę w Essen przyjedzie 180 tysięcy gości. Historyczne modele Auto Union Silberpfeile „srebrne strzały”, produkowane w latach trzydziestych XX w., wezmą w tym sezonie udział w aż trzech imprezach. Typ D Doppelkompressor z roku 1939 zaprezentuje swoje 360 KM mocy 5 i 6 września podczas Hamburger Stadtpark-Revival. 16 cylindrów modelu Typ C z roku 1936 „zagra” dwukrotnie: podczas Classic Days Schloss Dyck (31 lipca – 2 sierpnia) i na Goodwood Festival of Speed, odbywającej się w tym roku od 25 do 28 czerwca największej na świecie imprezie poświęconej zabytkowej motoryzacji. Podczas festiwalu, Audi Tradition nie tylko przedstawi najmocniejsze ze swoich „srebrnych strzał”, ale będzie tam również obchodzić jubileusz pierwszego zwycięstwa w wyścigach Deutsche Tourenwagen-Meisterschaft (DTM), odniesionego w roku 1990. Tryumfującym kierowcą był wtedy Hans-Joachim Stuck i to właśnie on ponownie zasiądzie za kierownicą legendarnego, oryginalnego Audi V8 DTM. Audi Tradition wystawi tam również historyczny motocykl NSU Sportmax z roku 1955. Pojedzie nim dwukrotny motocyklowy wicemistrz świata Ralph Waldmann. Do klasyki oldtimerowych zlotów, w których weźmie udział Audi Tradition, należy też rajd Donau Classic (18-22 czerwca) rozgrywany w okolicach Ingolstadt oraz Heidelberg Historic (9-11 lipca), który odbędzie się w pobliżu Neckarsulm. Podczas tegorocznego rajdu Donau Classic, Audi Tradition będzie obchodzić wyjątkowy jubileusz. Dokładnie 50 lat wcześniej, Auto Union GmbH zakończyło produkcję dwusuwowych aut marki DKW. Nowy samochód, wyposażony po raz pierwszy w powojennej historii firmy w silnik czterosuwowy, miał otrzymać inną nazwę, by w ten sposób świadomie odciąć się od marki DKW. Producent zdecydował się na „Audi“ – nazwę jednej z czterech historycznych marek, symbolizowanych kiedyś przez cztery połączone pierścienie. Ten właśnie samochód, dostępny wówczas z różnymi wersjami silnikowymi, do dziś uchodzi za symbol odrodzenia marki w drugiej połowie lat sześćdziesiątych. Z okazji pięćdziesięciolecia, trzy takie modele pojawią się na Donau Classic Rallye. Audi Tradition weźmie także, już po raz trzeci, udział w Eifel Rallye Festival w Daun, rozgrywanym od 23 do 25 lipca. Podczas tej imprezy, dwukrotny rajdowy mistrz świata Harald Demuth, zasiądzie za kierownicą Audi Sport quattro Rallye z roku 1984. Dział historyczny Audi AG jest też stałym gościem odbywającego się pod koniec sezonu we Włoszech rajdu Gran Premio Nuvolari (18 do 20 września). W jego ramach, samochody zbudowane w czasach niemieckiego cudu gospodarczego startując z Mantui, przemierzą całą Toskanię. Pojazdy z czterema pierścieniami na masce podziwiać będzie można również podczas Bodensee Klassik (7-9 maja), Sachsen Classic (13-15 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (27-30 maja) i Schloss Bensberg Klassik (17-19 lipca). Sezon tradycyjnie zakończą prestiżowe giełdy modelików samochodowych: 8 listopada w Forum Neckarsulm i 29 listopada w Forum Ingolstadt. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Hyundai rozpoczyna produkcję Nowego Modelu i20 - Turecka fabryka marki Hyundai rozpoczyna produkcję modelu i20 Nowej Generacji dedykowanego na rynek europejski - Nowy Hyundai i20 odegra istotną rolę we wzmocnieniu sprzedaży samochodów segmentu B w Europie 17.10.2014 – Rozbudowana w ubiegłym roku fabryka Hyundaia w Turcji rozpoczęła dzisiaj produkcję modelu i20 Nowej Generacji. Zaprezentowany podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych Hyundai i20 umocni obecność marki na europejskim rynku samochodów segmentu B. Zaprojektowany i wyprodukowany w Europe, i20 jest prawdziwie europejskim modelem wyróżniającym się spójnym i ciekawym stylem oraz wyjątkową przestronnością dopracowanego w każdym detalu wnętrza. Samochód będzie dostępny w kilku wersjach silnikowych - z silnikiem benzynowym o pojemności 1.2l i 1.4l oraz Diesel 1.1l i 1.4l. W samochodzie pojawią się elementy wyposażenia dostępne do tej pory w modelach z wyższego segmentu, np. podgrzewana kierownica, panoramiczny dach czy system automatycznego odparowania szyb. Sprzedaż samochodu w Europie rozpocznie się jeszcze w tym roku. Do polskich salonów Hyundai i20 trafi pod koniec lutego 2015 r. Fabryka Hyundaia w Turcji produkuje dwa modele dedykowane na rynek europejski - nowy i10 oraz i20. Od momentu wybudowania fabryki w 1997 roku, z taśmy produkcyjnej zjechało ponad milion samochodów, a po niedawnej rozbudowie i modernizacji zdolność produkcyjna fabryki wynosi 200 tysięcy samochodów rocznie. Źródło: Hyundai Motor Poland
  3. Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) rozpoczyna budowę czwartego zakładu produkcyjnego w Chinach Aby sprostać potrzebom wynikającym ze wzrostu sprzedaży, DPCA położyła dziś kamień węgielny pod czwarty zakład produkcyjny w Chengdu w Chinach. W uroczystości wzięli udział Prezes Zarządu PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares, Prezes Grupy Dongfeng Motors Xu Ping oraz przedstawiciele prowincji Syczuan oraz władz miasta Chengdu. Czwarta fabryka DPCA o docelowej zdolności produkcyjnej wynoszącej 360 000 samochodów rocznie będzie wytwarzać samochody marek Dongfeng Citroën, Dongfeng Peugeot i Dongfeng Fengshen, głównie w klasie SUV i minivanów (MPV). Pierwszy pojazd opuści linie produkcyjne pod koniec 2016 roku. Na obecny potencjał produkcyjny DPCA składają się trzy zakłady zlokalizowane w Wuhan, które pracują na dwie zmiany i posiadają łączną zdolność produkcyjną na poziomie 750 000 jednostek rocznie. Dzięki czwartej fabryce zdolności produkcyjne DPCA zwiększą się do ponad jednego miliona pojazdów w 2016 roku. Jest to zasadniczy etap na drodze do osiągnięcia celu określonego w planie Back in the Race, zakładającego sprzedaż 1 miliona samochodów Peugeot i Citroën w Chinach w 2017 roku. 28 marca br. grupy Dongfeng i PSA Peugeot Citroën podpisały ramowe porozumienie o strategicznej współpracy partnerskiej zakładające osiągnięcie sprzedaży na poziomie 1,5 mln samochodów do 2020 roku. Na przestrzeni 9 pierwszych miesięcy 2014 roku DPCA sprzedała 518 000 samochodów w Chinach, osiągając wzrost o 30% na rynku, którego tendencja wzrostowa jest szacowana na 11%. Zgodnie z prognozami na 2014 rok DPCA sprzeda ponad 700.000 pojazdów w Chinach. Z okazji tej uroczystości Carlos Tavares oświadczył : „Budowa zakładu produkcyjnego w Chengdu stanowi kluczowy etap rozwoju PSA w Chinach, które stanowią największy rynek Grupy. Fabryka pozwoli stawić czoła spektakularnemu wzrostowi sprzedaży. W 2014 roku nasza spółka joint venture powinna przekroczyć próg sprzedaży wynoszący 700 000 pojazdów”. PSA Peugeot Citroën Grupa mogąca się poszczycić trzema markami o światowej renomie Peugeot, Citroën i DS, sprzedała 2,8 mln samochodów w skali światowej w 2013 roku, w tym 42% poza Europą. Grupa zajmuje pozycję drugiego co do wielkości europejskiego producenta samochodowego, osiągając w 2013 roku przychody na poziomie 54 mld euro. PSA jest liderem pod względem ograniczenia emisji CO2, której średni poziom w 2013 roku wyniósł 115,9 gramów CO2/km. Grupa PSA Peugeot Citroën jest obecna w 160 krajach. Jej działalność obejmuje również finansowanie (Bank PSA Finance) i wyposażenie samochodowe (Faurecia). Źródło: Peugeot Polska
  4. Audi rozpoczyna sprzedaż modeli S1 i S1 Sportback Więcej zdjęć: · Mały, sportowy kompakt już w polskich salonach Audi · Model wyposażony w nowy silnik 2.0 TFSI o mocy 170 kW (231 KM) i momencie obrotowym 370 Nm, zużywa zaledwie 7 l. benzyny na 100 km · Maksymalne osiągi i wysoki komfort przy ograniczonym zużyciu paliwa Poznań, 28 maja 2014 r. Do salonów sprzedaży Audi powraca model, którego nazwa przywodzi na myśl rajdowe zwycięstwa czterech pierścieni. Najnowsze S1 nie jest jednak samochodem wyczynowym, a sportowym wcieleniem najmniejszego kompaktu Audi – modelu A1. To doskonałe dopełnienie palety modeli Audi typu S. Audi S1 oferowane jest w wersji trzydrzwiowej lub pięciodrzwiowej – Sportback. Zamontowano w nim zupełnie nowe ksenonowe reflektory Xenon plus. Diodowe światła tylne otrzymały nową, poziomą stylizację. Wiele detali, przede wszystkim przedniego i tylnego zderzaka, progów i układu wydechowego, nabrało wyrazistości. Cztery nowe kolory lakieru uzupełniły dotychczasową ofertę. Dzięki opcjonalnemu, zewnętrznemu pakietowi stylistycznemu quattro, obejmującemu np. spojler dachowy, samochód zyskał jeszcze „ostrzejszy” wygląd. Jednostka napędowa tego małego kompaktowego auta to wysokiej mocy czterocylindrowy, benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, generuje 170 kW (231 KM) i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosi 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala, również odpowiednio, zaledwie 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km (162 lub 166 g CO2 na km). Jak każdy model Audi typu S, także S1 i S1 Sportback posiadają stały napęd na cztery koła quattro. Wnętrza obu wersji utrzymane są w ciemnych odcieniach. Dominuje w nich czerń. Czarne są także wewnętrzne wyloty wentylacji. Zegary mają typową dla modeli S ciemnoszarą kolorystykę. Nakładki na pedałach wykonano ze szczotkowanej stali szlachetnej. Alternatywnie do montowanych seryjnie sportowych foteli, zamówić można siedzenia sportowe S ze zintegrowanymi zagłówkami. Na życzenie, pojazd wyposażony w pakiet stylistyczny „wnętrze quattro”, zyskuje wyraźne kolorowe akcenty. Pięciodrzwiowa odmiana Audi S1 kosztuje 132 670 PLN, a wersja trzydrzwiowa 130 670 PLN. Pierwsze egzemplarze nowego modelu trafią do polskich salonów sprzedaży jeszcze w czerwcu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Qoros rozpoczyna dostawy. Pierwszy egzemplarz trafił do klienta Może się powtarzam, ale napiszę po raz kolejny - niecierpliwie czekam na porządny test tego auta, bo chciałbym wiedzieć, czy rzeczywiście mamy rewolucyjnego "chińczyka"
  6. SKODA rozpoczyna pracę nad nową, rajdową wersją Fabii W 2014 roku w Mladá Boleslav rozpoczną się prace nad nową rajdową Fabią, zbudowaną według specyfikacji R5. W swój pierwszy międzynarodowy rajd wyruszy w 2015 roku. Tak rodzi się nowy mistrz! ŠKODA Fabia R5 zastąpi model zbudowany według specyfikacji Super 2000. Będzie to trudne zadanie, bowiem Fabia S2000 jest jedną z najbardziej utytułowanych konstrukcji wyczynowych w całej 112-letniej historii marki: od swojego debiutu podczas prestiżowego Rajdu Monte Carlo w 2009 roku, regularnie zdobywa tytuły mistrzowskie na trzech kontynentach i w sześciu krajach, dominując na drogach wszystkich szerokości geograficznych. W 2010 roku, z pomocą tego modelu ŠKODA zdominowała Intercontinental Rally Challenge, zdobywając tytuł mistrzowski wśród konstruktorów i kierowców (załoga Juho Hänninen/Mikko Markkula). Czeski zespół rajdowy, w składzie Andreas Mikkelsen i Ola Fløene, powtórzył ten sukces w tej serii w latach 2011 i 2012. Fabia S2000 odniosła w sumie 27 zwycięstw – najwięcej w całej historii IRC. W tym samym czasie model zwyciężał także w wielu innych zakątkach świata: serii Super 2000 World Championship, Rajdowych Mistrzostwach Europy, Azjii i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej. Tylko w tegorocznym sezonie ŠKODA tryumfowała w Rajdowych Mistrzostwach Austrii, Włoch, Bułgarii, Jordanu, Portugalii i Paragwaju. Podczas gdy czeski zespół rozpocznie przygotowania do budowy zupełnie nowego samochodu, w nadchodzącym sezonie będzie kontynuował swój program rajdowy ze sprawdzoną i utytułowaną Fabią S2000. „W nadchodzącym roku weźmiemy udział w Rajdowych Mistrzostwach Azji i Pacyfiku (FIA APRC) oraz wybranych rajdach Mistrzostw Europy” – informuje Michal Hrabánek, szef ŠKODA Motorsport. „Jan Kopecký i Pavel Dresler wystartują w APRC (Asia-Pacific Rally Championship), a Esapekka Lappi i Janne Ferm w ERC. W Europie będzie im towarzyszyć załoga Sepp Wiegand/Frank Christian zespołu ŠKODA AUTO Deutschland, który także korzysta z fabrycznego wsparcia”. Równolegle będą prowadzone prace nad zupełnie nowym samochodem rajdowym. „Fabia S2000 swoimi międzynarodowymi wielkimi sukcesami udowadnia technologiczną przewagę już od lat. Teraz naszym wyzwaniem jest kontynuacja tego wielkiego osiągnięcia” – mówi dr Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego ŠKODY. „Dlatego pracujemy bez wytchnienia nad nową wersją Fabii, zbudowaną według przepisów klasy R5”. Klasa R5 zastępuje kategorię Super 2000, którą FIA wprowadziło w życie w 2000 roku. Największą innowacją jest zmiana wolnossącego silnika dwulitrowego na turbodoładowany o pojemności 1600 cm3. „To naprawdę duża zmiana” – wyznaje Michal Hrabánek. „Wejście do klasy R5 to logiczny krok w rajdowej strategii ŠKODY. Dzięki temu, będziemy mogli notować kolejne osiągnięcia w międzynarodowych rajdach i kontynuować program kliencki. Przewidujemy, że nasz nowy samochód uzyska rajdową homologację w pierwszej połowie 2015 roku”. Tym sposobem, ŠKODA dalej będzie zapewniała wielkie widowisko fanom rajdów na całym świecie! Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. MITSUBISHI MOTORS ROZPOCZYNA W ROSJI PRODUKCJĘ ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SUV-A PAJERO SPORT Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w Kałudze. Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroën oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji. Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD*1) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus. Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD*2). Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie rosyjskich nabywców dzięki swym terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi. Łącznie do końca maja 2013 roku kupiono tam 24 tys. egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb rosyjskiego odbiorcy. W grudniu 2012 roku firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora*3 aby móc sprawniej reagować na potrzeby tamtejszego rynku. Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję, koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku rosyjskim. PCMA Rus w zarysie [TABLE] [TR] [TD]Położenie [/TD] [TD]Obwód kałuski, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]180 km na południowy wschód od Moskwy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prezes [/TD] [TD]Jean Christophe Marchal [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia [/TD] [TD]Około 145 ha [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rodzaj działalności [/TD] [TD]Produkcja samochodów (spawanie, lakierowanie oraz montaż) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]125 tys. pojazdów rocznie [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane pojazdy [/TD] [TD]Modele osobowe segmentu C marki Peugeot oraz Citroën Średniej wielkości SUV-y MMC (Outlander, Pajero Sport) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wartość inwestycji [/TD] [TD]550 mln euro [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 2600 pracowników (dane z czerwca 2013 roku) Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  8. Volkswagen rozpoczyna cicia w Europie, Co to oznacza? Gdyby nie Chiny, to pewnie wielu europejskich producentów znalazłoby się na skraju bankructwa...
  9. więcej -> Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu LEAF w Polsce. Ceny od 126 000 złotych, ranking sprzedaży pojazdów, najnowsze modele samochodów, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. Nissan rozpoczyna sprzedaż modelu LEAF w Polsce Po sprzedaży prawie 60 000 sztuk Nissan przedstawia 2gą generację swego elektrycznego bestsellera - Większy zasięg - Większy bagażnik, więcej miejsca na nogi dla pasażerów - Zawieszenie dostosowane do warunków europejskich W swojej krótkiej, dwuipółletniej karierze Nissan LEAF zrewolucjonizował sposób myślenia o przyszłości rozwiązań mobilności. Jako pierwszy na świecie samochód w 100% elektryczny, wyprodukowany przez duży koncern, Nissan LEAF dowiódł, że „zero emisji" to nie sen, ale namacalna rzeczywistość. Obecnie na całym świecie jeździ prawie 60 000 egzemplarzy samochodów, które jeżdzą niemal bezgłośnie i nie emitują spalin ani dwutlenku węgla. W nowym Nissanie LEAF wprowadzono ok. 100 zmian - niektóre są kluczowe, inne mniej istotne. Wszystkie jednak przyczyniły się do tego, że ten pionierski model stał się jeszcze lepszy. Nowy LEAF ma większy zasięg, większy bagażnik oraz jest bardziej komfortowy i przestronny. Niektóre zmiany podyktowane były sugestiami pierwszych użytkowników Nissana LEAF, grupy entuzjastów zachwyconych swoimi samochodami i tym, że mogą podróżować bez szkody dla środowiska płacąc nieporównywalnie mniej za przejechane 100km niż dotychczas. Zmiany zbiegły się w czasie z rozpoczęciem produkcji Nissana LEAF w skali globalnej. Podczas gdy pierwsza wersja produkowana była wyłącznie w Japonii, produkcja nowego Nissana LEAF na rynki lokalne będzie odbywać się również w Ameryce Północnej i Europie. Europejska produkcja nowego Nissana LEAF rozpoczęła się w brytyjskim Sunderland z końcem marca. Wśród zmian wymienić można następujące elementy: - Dłuższy zasięg; homologowany zasięg to obecnie 199 km - Opcjonalna ładowarka 6,6 kW, która skraca czas ładowania o połowę - Subtelne zmiany wyglądu wlotu powietrza poprawiające aerodynamikę pojazdu - Przeniesienie ładowarki do komory silnikowej, co umożliwiło powiększenie przestrzeni bagażowej - Obniżenie masy pojazdu średnio o 32kg a w wersji Visia nawet o ok. 50kg - Zestrojenie zawieszenia pod kątem europejskich warunków drogowych - Udoskonalenie przednich foteli - dzięki wprowadzonym modyfikacjom zwiększono ich komfort oraz przestrzeń dla pasażerów tylnej kanapy - Szersza gama kolorów Nowy LEAF jest produkowany w trzech głównych poziomach specyfikacji: Visia, Acenta i Tekna. Wersje Acenta i Tekna są wyposażone w system komunikacji Carwings, natomiast wersja Visia posiada nowy system nawigacji Nissan Connect 2.0. Ponieważ Carwings nie jest jeszcze dostępny w regionie Europy środkowo - wschodniej , Nissan Sales Central & Eastern Europe postanowił wprowadzić na rynek model LEAF początkowo w wersji Visia. Wprowadzenie wyższych wersji jest planowane w terminie późniejszym, zgodnie z oczekiwaniami klientów. Cena w Polsce nowego Nissana LEAF w podstawowej wersji Visia będzie wynosić 126 000 PLN. Elementy wyposażenia opcjonalnego: - System NissanConnect 2.0 z kamerą cofania za dopłatą: 3 200 PLN - Ładowarka 6,6 kW za dopłatą: 4 000 PLN - Lakier metaliczny za dopłatą; 2 400 PLN Podczas pierwszego etapu wprowadzania Nissana LEAF na rynek oficjalnymi dealerami w Polsce będą: - Zaborowski, Warszawa, ul. Puławska 276 - Japan Motors, Kraków, ul. Jasnogórska 60 Wydania pierwszych samochodów nastąpią z początkiem lipca. Źródło: Nissan
  11. Audi Tradition rozpoczyna międzynarodowy sezon - W roku 2013 przewidziano ponad trzydzieści imprez i liczne uroczystości jubileuszowe - Najważniejsze wydarzenia sezonu to zloty zabytkowych samochodów Festival of Speed i Classic TT w Anglii - Sezon zainauguruje wystawa Techno Classica w Essen Ingolstadt, 3 kwietnia 2013. Rozpoczyna się sezon imprez związanych z zabytkową motoryzacją. Audi Tradition zaprezentuje się w tym roku na ponad trzydziestu międzynarodowych imprezach i weźmie udział w wielu jubileuszach. Podczas zlotu Festival of Speed w Goodwood, za kierownicą oryginalnego Audi Rallye quattro zobaczymy Hannu Mikkolę, który przed 30 laty, w 1983 roku, jako pierwszy kierowca w barwach Audi wygrał rajdowe mistrzostwa świata. Upłynęło 75 lat, odkąd Ewald Kluge na maszynie DKW o pojemności 250 cm3 jako pierwszy Niemiec wygrał najtrudniejszy i najniebezpieczniejszy na świecie wyścig motocyklowy Tourist Trophy (TT), rozgrywany na wyspie Man. W związku z tą rocznicą, Audi Tradition po raz pierwszy weźmie udział w zlocie Classic TT, który w sierpniu na tą niewielką wyspę położoną na Morzu Irlandzkim przyciągnie entuzjastów wyścigów motorowych z całego świata. Preludium do rozpoczęcia sezonu stanowią odbywające się od 10 do 14 kwietnia targi zabytkowych aut Techno Classica w Essen. Stoisku Audi w Hali VII towarzyszyć będzie motto „80 lat V8 ze znakiem czterech ringów – silniki, modele, sport motorowy“. Zwiedzający wystawę będą mieli możliwość obejrzenia siedmiu samochodów marki Horch i Audi. W nawiązaniu do tematu stoiska należy wspomnieć, że w roku 1933, firma Auto Union zaprezentowała na wystawie samochodów w Berlinie nowy wówczas silnik ośmiocylindrowy, który zamontowano w modelu Horch 830. Natomiast przed 25 laty, na Paryskim Salonie Motoryzacyjnym, Audi pokazało nową jednostkę napędową V8. Ten ośmiocylindrowy silnik wykonany z lekkich stopów metali zadziwił znaczną ilością innowacyjnych rozwiązań, które potwierdziły miejsce Audi wśród producentów pojazdów klasy premium. Największa na świecie impreza związana z zabytkową motoryzacją odbędzie się od 12 do 14 lipca w Anglii. Po raz dwudziesty, lord March zaprasza do Goodwood na Festival of Speed. Do tej niewielkiej angielskiej miejscowości może wtedy przyjechać nawet 185 tysięcy gości. Podczas zlotu, Audi Tradition uczci jubileusz zdobycia przez Hannu Mikkolę rajdowego mistrzostwa świata sezonu 1983. Mistrz zasiądzie za kierownicą odrestaurowanego Audi Rallye quattro, którym w tym samym roku startował w Rajdzie Królewskiego Automobilklubu Lombard RAC (Royal Automobile Club). Inne legendarne, będące nie lada atrakcją dla zwiedzających pojazdy zaproszone do Goodwood, to Audi 200 quattro TransAm, które przed 25 laty podczas mistrzostw Ameryki Północnej przyniosło Audi tytuł najlepszej marki i najlepszego kierowcy, a także samochód wyścigowy Auto Union Typ C z 1936 roku, z podwójnymi kołami na tylnej osi, przystosowany do wyścigów górskich. Natomiast 25 i 26 sierpnia, podczas Classic TT na wyspie Man, Audi Tradition po raz pierwszy pokaże zabytkowy motocykl. W ten sposób upamiętni legendarne zwycięstwo Ewalda Klugego, który na maszynie DKW o pojemności 250 cm3 jako pierwszy Niemiec wygrał najtrudniejszy wówczas na świecie wyścig motocyklowy. Jego przewaga nad kierowcą z drugą lokatą wyniosła wtedy 11,10 minuty. Honorując zwycięstwo Klugego, dwukrotny wicemistrz świata wyścigów motocyklowych Ralph Waldmann, pojedzie na motorze DKW SS 250 z 1938 roku. Inne imprezy na których zaprezentuje się Audi Tradition, to rajd Donau Classic wokół Ingolstadt w dniach 20-22 czerwca i rozgrywany od 11 do 13 lipca, kończący się w Audi Forum Neckarsulm, Heidelberg Historic. Z okazji czterdziestego międzynarodowego Spotkania Weteranów Auto Union, zaplanowanego w Ingolstadt w dniach 2-4 sierpnia, organizatorzy spodziewają się 400 pojazdów marki Audi, DKW, Horch i Wanderer. Z kolei od 25 do 27 lipca, team Audi Tradition po raz pierwszy weźmie udział w Eifel Rallye Festival, do którego zgłosili się uczestnicy z dwunastu krajów. Dwukrotny rajdowy mistrz świata, Niemiec Harald Demuth, zasiądzie za kierownicą Audi Sport quattro Rallye z 1984 roku. Bohater obfitujących w wiele sukcesów rajdowych lat osiemdziesiątych, model S1 Pikes Peak, pojawi się 27, 28 i 29 września w miejscowościach Roßfeld i Berchtesgaden podczas międzynarodowego pucharu górskiego „Internationaler Edelweiß Bergpreis Roßfeld Berchtesgaden“. Za sterami zasiądzie dwukrotny rajdowy mistrz świata Walter Röhrl. Ponadto Audi po raz pierwszy jest sponsorem zlotu Youngtimer Classic, gdzie wystawi cztery pojazdy. Samochody z Ingolstadt będzie można także podziwiać podczas innych wydarzeń: Bodensee Klassik (2-4 maja), Sachsen Classic (22-24 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (5-8 czerwca) i der Schloss Bensberg Klassik (6-8 września), którego główną atrakcją jest konkurs elegancji Concours d’Elegance. Tradycyjnym punktem udziału Audi w zlotach zabytkowych pojazdów, jest odbywający się od 20 do 22 września włoski rajd Gran Premio Nuvolari. Sezon zakończą giełdy modeli samochodowych, jakie odbędą się 3 listopada w Forum Neckarsulm i 1 grudnia w Forum Ingolstadt. Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. Genewa 2013: Qoros rozpoczyna ofensyw Miłe zaskoczenie ze strony Chińczyków. Ciekawe, jak będzie z ceną... no i z jakością
  13. Qoros rozpoczyna ofensyw - poznaj szczegy Czy tym razem Chińczykom uda się zawojować Europę?
  14. 36 graczy z 11 krajów spotka się w Silverstone na największym do tej pory Obozie Wyścigowym Tylko jeden z nich zostanie prawdziwym kierowcą wyścigowym Nissana i weźmie udział w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju Piątek, 17 sierpnia 2012: Słynny Obóz Wyścigowy GT Academy rozpocznie się jutro (sobota, 18 sierpnia) w , znanym na całym świecie torze Silverstone w Anglii. Ponad 830 000 ludzi z całej Europy wzięło udział w czwartej edycji zawodów zorganizowanych przez Nissana i PlayStation®, mających na celu zrobienie z gracza prawdziwego kierowcy wyścigowego. Pozostało tylko 36 konkurentów. W ciągu następnych siedmiu dni będą musieli pokazać doświadczonemu zespołowi, że to właśnie oni mogą pójść w ślady poprzednich absolwentów GT Academy - Lucasa Ordoñeza, Jordana Tressona i Janna Mardenborougha - i zostać profesjonalnymi kierowcami wyścigowymi. 36 zawodników zostanie podzielonych na 6 grup terytorialnych na tegorocznym Obozie Wyścigowym. Podział przedstawia się następująco: Francja (6 zawodników); Włochy (6); Anglia (5) i Irlandia (1); Hiszpania (3) i Portugalia (3); Belgia (3) i Holandia (3); oraz Austria (2), Szwajcaria (2) i Polska (2). Wszyscy zawodnicy wezmą udział w intensywnym programie szkoleniowym, który oceni, czy będą mogli przesiąść się z wirtualnych samochodów Gran Turismo®5 do potężnych maszyn Nissana, takich jak 370Z i GT-R. Doświadczonemu zespołowi instruktorów z Silverstone będą pomagać doświadczeni kierowcy wyścigowi. Zaliczają się do nich: Kierowcy Formuły 1 Johnny Herbert (Anglia), René Arnoux (Francja), Vitantonio Liuzzi (Włochy), Sébastien Buemi (Szwajcaria) i Dani Clos (Hiszpania); kierowcy wyścigowi Bas Leinders (Belgia), Rob Barff (Anglia), Franck Mailleux (Francja) oraz absolwenci GT Academy Lucas (Hiszpania), Jordan (Francja) i Jann (Anglia); biorący udział w wyścigach samochodów turystycznych, Tim Coronel (Holandia). Od czasu pierwszego w historii wyścigu Formuły 1 w 1950 roku, tor Silverstone stał się domem dla brytyjskich sportów motorowych. To odpowiednie miejsce na Obóz Wyścigowy. Format szkolenia pozostaje tajemnicą, ale z pewnością złoży się na nie teoria związana z samochodami Nissana oraz szereg wyzwań zarówno na torze, jak i poza nim, mających na celu sprawdzenie umiejętności, determinacji, sprawności fizycznej i psychicznej oraz szybkości zawodników. W ciągu tygodnia odbędzie się szereg eliminacji, w wyniku których pozostanie po jednym zawodniku z każdej grupy na dwa ostatnie dni Obozu Wyścigowego (piątek, 24 i sobota, 25 sierpnia). Finał zbiega się z wyścigiem World Endurance Championship (WEC) na torze Silverstone, w którym wezmą udział absolwenci GT Academy, Lucas Ordoñez i Jordan Tresson, którzy zasiądą za kierownicami samochodów LMP2, odpowiednio w zespołach Greaves Motorsport i Signatech Nissan - wspaniała demonstracja sukcesu programu GT Academy od chwili jego powstania w 2008 roku. Zwycięzca europejskiej edycji Obozu Wyścigowego GT Academy nie będzie miał dużo czasu na złapanie oddechu, gdyż tuż po nim, wróci do Silverstone, aby wziąć udział w Programie Szkolenia Kierowców. Poza gwarancją zdobycia międzynarodowej licencji kierowcy wyścigowego w bardzo szybkim czasie, Program Szkolenia Kierowców przygotuje zwycięzcę do niezwykle trudnego i prestiżowego 24-godzinnego wyścigu w Dubaju, który odbędzie się w styczniu 2013 roku, gdzie zasiądzie za kierownicą samochodu wyścigowego Nissan 370Z GT4. Zwycięzca europejskiej edycji spotka się w Dubaju ze zwycięzcami Obozów Wyścigowych z Niemiec, Rosji i USA. Przebieg europejskiego Obozu Wyścigowego GT Academy 2012 można śledzić na wielu platformach, m.in.: www.facebook.com/GTAcademy; www.twitter.com/GTAcademy; www.youtube.com/gtacademyeurope; Flickr: gtacademyeurope's Photostream źródło: NISSAN
  15. więcej -> Plotki potwierdzone! Toyota rozpoczyna nową współpracę z PSA | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. [h=1]PÓŁNOCNOAMERYKAŃSKIODDZIAŁ MITSUBISHIMOTORS ROZPOCZYNA PRODUKCJĘ MODELU OUTLANDER SPORT (ASX) [/h] Firma MitsubishiMotors North America, Inc. (MMNA)rozpoczęła produkcję popularnego modelu Outlander Sport (w Europieznanego pod nazwą ASX) w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym naśrodkowym zachodzie Stanów Zjednoczonych. Nowy Outlander Sport 2013 trafi doamerykańskich salonów Mitsubishi Motors w sierpniu bieżącegoroku. Zlokalizowana w Normal, w stanieIllinois, fabryka Mitsubishi Motors będzie początkowo produkować50,000 modeli Outlander Sport rocznie. Docelowo każdego roku fabrykębędzie opuszczać 70 000 egzemplarzy tego amerykańskiegobestsellera Mitsubishi. Połowa z tej produkcji będzie przeznaczonana rynki spoza Ameryki Północnej. * Po dwóch latach od udanego debiutu,Outlander Sport został poddany modernizacji. Odświeżono jegowygląd zewnętrzny i wewnętrzny, wzbogacono wyposażenie a zmiany wtylnym zawieszeniu wpłynęły na poprawę własności jezdnych ikomfortu podróżujących. Kompaktowy crossover MitsubishiOutlander Sport 2012 (ASX 2012) otrzymał niedawno prestiżowy tytuł "Top Safety Pick" przyznawany przez amerykański InsuranceInstitute for Highway Safety (IIHS). Rozpoczęcie produkcji w Normal,Illinois odświeżonego kompaktowego crossovera Mitsubishi OutlanderSport 2013 jest odpowiedzią na bardzo duże zainteresowanie tymmodelem w Stanach Zjednoczonych i na innych rynkach zamorskich. *MitsubishiASX dostępny w Europie, w tym w Polsce, jest produkowany wyłączniew Japonii. Outlander Sport produkowany w USA będzie eksportowany doRosji, Ameryki Południowej i Środkowej oraz na Bliski Wschód. Źródło: MMC Car Poland
  17. Link4 rozpoczyna wspprac w Makro Z każdej strony chcą mi coś wcisnąć...czuje osaczenie
  18. 45lat AMG: rocznica, która rozpoczyna nową erę Spistreści Nr strony 45lat AMG: rocznica, która rozpoczyna nową erę 2 Strategiakonsekwentnego rozwoju: "AMG Performance 50" 4 Dynamikai ekskluzywność – historia AMG 9 Przeglądmodeli AMG 10 Informacjew tym dokumencie dotyczą międzynarodowej oferty modeliMercedes-Benz i mogą różnić się zależnie od rynku Sportowamarka Mercedes-Benz obchodzi 45. urodziny 45lat AMG: rocznica,która rozpoczyna nową erę Mercedes-AMG zdradza szczegóły dotyczące modelu A 45 AMG. Najmocniejsza Klasa A rozpoczyna nową erę w 45-letniej historii tunera Mercedes-Benz – po raz pierwszy AMG zaoferuje sportowy kompakt. A45 AMG to prekursor najnowszej strategii "AMG Performance 50",przygotowanej z myślą o 50. urodzinach Mercedes-AMG GmbH. Firma zAffalterbach daje jasny sygnał co do swoich planów dynamicznegowzrostu, bazując na unikalnej gamie modeli. Ofensywa rozpoczyna sięjeszcze tego lata wraz z prezentacją najnowszego GL 63 AMG oraz SLSAMG GT. Światowapremiera A 45 AMG w pierwszym kwartale 2013 r. Podmaską najmocniejszej Klasy A zagości turbodoładowany,czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów. Opracowanyspecjalnie z myślą o A 45 AMG, generujemaksymalny moment obrotowy powyżej 400 Nm i ma ambicje, by zostaćklasowym prymusem zarówno w dziedzinie osiągów, jak i zużyciapaliwa. -Naszym celem jest stworzenie najmocniejszego, a jednocześnienajbardziej wydajnego produkowanego seryjnie samochodu kompaktowego zsilnikiem czterocylindrowym. Wraz z innymi sportowymi modelamikompaktowymi AMG, nowy model A 45 AMG będzie ucieleśnieniemstrategii "AMG Performance 50" - mówi Ola Källenius, szefMercedes-AMG GmbH. Zatransmisję siły napędowej do kół obu osi odpowiadazautomatyzowana, siedmiostopniowa przekładnia dwusprzęgłowa AMGSPEEDSHIFT DCT. Sportowe zawieszenie AMG z zaprojektowanąindywidualnie architekturą przedniej i tylnej osi orazelektrohydrauliczny układ kierowniczy zapewniają wyśmieniteprowadzenie, a nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów czuwająwydajne hamulce AMG oraz trzystopniowy układ ESP z trybem "SPORT". ModelA 45 AMG adresowany jest do nowej grupy klientów w wieku od 30 do 45lat - młodszych od dotychczasowych nabywców AMG. Zawodowo spełnienii niezależni, szukają oni samochodu kompaktowego z dużym ładunkiemdynamiki i indywidualizmu. Przystępna cena pozwoli A 45 AMG zdobyćtakże zupełnie nowe rynki. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowanew I kwartale 2013 roku. ZaA 45 AMG podąży gama sportowych kompaktów AMG o zróżnicowanymcharakterze. Mercedes-AMG już we wczesnym etapie był zaangażowanyw konstruowanie przednio- i czteronapędowej platformy kompaktowychmodeli. Najbardziej dynamiczne wersje nowej Klasy A - A 250 Sportoraz A 220 CDI Sport - już teraz korzystają z przedniej osizaprojektowanej przez AMG, a także ze specjalnie zestrojonegozawieszenia oraz pięcioramiennych obręczy AMG w kolorze lśniącejczerni z oponami 235/40 R18. Więcejmodeli AMG z napędem na obie osie Napędna cztery koła będzie odgrywał w Mercedes-AMG większą rolę - ito nie tylko ze względu na rosnącą gamę SUV-ów i pojazdówterenowych. Obecnie firma oferuje cztery takie modele: ML 63 AMG, G63 i 65 AMG oraz GL 63 AMG. Nową erę zapoczątkuje właśnie A 45AMG, standardowo oferowany z napędem na obie osie. Strategiakonsekwentnego rozwoju: "AMG Performance 50" ModeleAMG cieszą się dużym popytem, szczególnie na trzech największychdla firmy rynkach, na których odnotowała ona w zeszłym rokuwyjątkowe wzrosty.Sprzedaż w USA wzrosła o 7 proc., w Niemczech - o 15 proc., a wChinach - niemal o 50 proc. Ostatnie miesiące przyniosły kolejneznaczące wzrosty – w rekordowym w historii firmy I kwartale br.sprzedaż wzrosła o 30 proc. AMGzamierza kontynuować ofensywę po 2012 roku i wnieść istotny wkładw wyniki Mercedes-Benz Cars. Bazując na ambitnej strategii "AMGPerformance 50", w najbliższych latach zaprezentuje kolejnesportowe modele. -Zadecydowaliśmy o rozszerzeniu naszej gamy modeli z obecnych 22 dookoło 30 w przyszłości. W ciągu pięciu lat chcemy zwiększyćglobalną sprzedaż z około 20 000 do 30 000 aut rocznie,zaznaczając naszą wiodącą pozycję w tym ekskluzywnym segmencie -podkreśla Ola Källenius. Poza nowym kompaktem i modelami SLS AMG GToraz GL 63 AMG, w przyszłości jeszcze bardziej istotną rolę wgamie AMG odegra Klasa S. Aktualna oferta, złożona z modeli S 63AMG i S 65 AMG oraz CL 63 AMG i CL 65 AMG, zostanie w najbliższychlatach dodatkowo poszerzona. Bysprostać rosnącemu popytowi, AMG odpowiednio zwiększa także moceprodukcyjne. W rezultacie nowy, dwulitrowy silnik AMG będzieprodukowany w zakładach Mercedes-Benz MDC Power w Kölledzie. Totutaj powstają czterocylindrowe jednostki, zasilające modele KlasyA i B. Na potrzeby nowego motoru AMG powstanie specjalna liniamontażowa. Oczywiście turbodoładowane jednostki produkowane będązgodnie z filozofią AMG: "jeden człowiek, jeden silnik".Cechą charakterystyczną każdego silnika jest emblemat z podpisemodpowiedzialnego zań inżyniera. 350placówekAMG Performance Center na 50-lecie Mercedes-AMG GmbH Strategia"AMG Performance 50" zakłada również debiuty na nowych,dynamicznych rynkach. AMG dostrzega znaczny potencjał wzrostu wkrajach takich jak Chiny, Rosja, Korea Południowa czy Brazylia.Główną rolęw realizacji strategii odgrywają centra AMG Performance Center; w 24krajach globu otwarto od 2008 roku około 270 takich placówek. Planyfirmy zakładają uruchomienie kolejnych 80 do 2017 roku. Przykłademstrategii rozwoju w Chinach jest nowe AMG Performance Center BeijingSanlitun, uruchomione 22 kwietnia 2012 roku, usytuowane w luksusowymcentrum handlowym Sanlitun Village North w północnej częściPekinu. W przeciwieństwie do uruchamianych wcześniej placówek AMG,nowy obiekt nie jest zintegrowany z salonem sprzedaży Mercedes-Benz.Powstał on w ramach indywidualnej koncepcji, która kładzie jeszczesilniejszy nacisk na ekskluzywną naturę marki AMG. Znakomitajakość obsługi klientów AMG Kolejnymważnym elementem strategii dynamicznego wzrostu "AMGPerformance50" jest rozszerzenie zakresu usług dla klientów AMG. Będąoni mogli odbierać auta bezpośrednio z centrali AMG. Po powitaniuprzez osobistego asystenta w AMG Private Lounge, otwartym w 2011roku, nabywców czeka zwiedzanie manufaktury i wizyta w AMGPerformance Studio, gdzie na indywidualne zamówienie powstająniepowtarzalne egzemplarze AMG. Wizyta obejmuje także odwiedzinydziału produkcji silników. To tam klienci mają unikalną okazję,by poznać inżynierów odpowiadających za ręczną produkcję sercaich samochodu, zgodnie z filozofią "jeden człowiek, jedensilnik".
  19. STaSIS Engineering rozpoczyna w UK sprzedaz Audi R8 V10. Moc silnika = 710 KM. Cena 45 000 £... Wiecej ---> http://carscoop.blogspot.com/2011/03/stasis-engineering-launches-710hp-audi.html
×