Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'road' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 143 wyników

  1. Plymouth Road Runner Superbird Plymouth Road Runner Superbird to krótko produkowana, wysoce zmodyfikowana wersja samochodu Plymouth Road Runner, zaprojektowana na jesień 1970 roku podczas inuguracji sezonu NASCAR. Cechą charakterystyczną tego modelu jest rysunek "Strusia Pędziwiatra" na spojlerze. Po sukcesach Aero Warriors NASCAR Dodge Chargera Daytony nad fastbackami Fordem Torino i Mercurym Cyclonem, Plymouth również chciał mieć w swojej gamie modeli wersję tego samochodu. Model ten odznaczał się monstrualnych rozmiarów tylnym spoilerem, oraz przodem w kształcie nosa rekina. To dzięki niemu Richard Petty powrócił znów do Plymoutha po rocznej "ucieczce" do Forda. Pomimo sukcesów odnoszonych na torach wyścigowych, klienci nie chcieli kupować seryjnie produkowanych Superbirdów. Samochody te były dostarczone w ograniczonych ilościach, po jednej sztuce na dealera, co doprowadziło do tego, że niektórzy sprzedawcy przywracali go z powrotem do normalnej wersji Road Runnera. Chcąc osiągnąć sukces taki jak Dodge Charger Daytona '69, Plymouth próbował podobnych koncepcji w swojej własnej kreacji z 1970 roku, Plymoucie Superbird. Osiągi były bardzo dobre, dla wersji z silnikiem HEMI czas przyspieszenia od 0 do 60 mph wynosił 4,8 s, samochód przejeżdżał dystans 1/4 mili w 13,5 sekund przy prędkości końcowej 105 mph. Pomimo podobieństw w wyglądzie, Superbird różnił się nieznacznie od modelu Daytona. Superbird oparty był na Road Runnerze, inny niż w Daytonie był przód i blachy z których wykonano karoserię. Specjalny "dziób" dodawał 483 mm (19 cali) do całkowitej długości pojazdu (w Daytonie powiększał on długość o 457 mm (18 cali), tylny spoiler był nieco bardziej pochylony niż w samochodzie Dodge. W obydwu modelach, spoiler był wysoki na 3 stopy. Tylne skrzydło nie przydawało się podczas codziennego użytkowania; zostało ono zaprojektowane na tory wyścigowe, aby pomóc utrzymać przyczepność tylnych kół przy prędkościach powyżej 240 km/h. NASCAR wymagał zbudowania tylko 500 sztuk pojazdu w roku 1969, w roku 1970 natomiast, NASCAR wymagał już produkcji po jednej sztuce na każdego dealera modelu. Łącznie powstało 1920 sztuk modelu Superbird. Model dostępny był z trzema różnymi silnikami. Najbardziej popularna była podstawowa jednostka Super Commando 440 V8 z jednym czterogardzielowym gaźnikiem, której moc szacowano na 375 HP. Kolejnym wariantem był 440 Six Barrel o mocy 393 KM. Topową wersją był wybrany tylko przez 93 kupujących legendarny 426 HEMI generujący moc 429 KM. Pomimo sukcesów jakie Superbird odnosił na torach wyścigowych, seryjnie produkowany był tylko w roku 1970. Powód dla którego użyto tak wielki tylny spoiler jest wciąż niejasny, projektanci twierdzą że początkowo zamierzano użyć znacznie mniejszego skrzydła. Jedna wersja mówi że wyższy spoiler miał podnieść aerodynamikę samochodu; inna mówi że spoiler został podwyższony aby klapa bagażnika mogła być bezproblemowo otwierana; aczkolwiek zmiana miejsca zaczepu zawiasów mogłaby rozwiązać ten problem. Źródło: Wikipedia
  2. https://www.youtube.com/watch?v=LBx_7OfR0kM
  3. https://www.youtube.com/watch?v=S0j3jMcopLU
  4. Buying a Audi RS4 - Melbourne to Sydney Road Trip
  5. TORC: Off Road Championship LIVE on the Motor Trend Channel August 30 & 31!
  6. REPLAY! Round 13 - TORC: The Off Road Championship from Crandon, WI
  7. Porsche Cayenne - Off-road capability
  8. The greatest driving road in the world? Majorca | evo
  9. 2014 Toyota Tundra TRD 4x4 Off Road - Fast Lane Daily
  10. Hat-trick Jeepa w plebiscycie niemieckiego magazynu „Off-Road”. Trzy wyróżnienia dla samochodów marki Jeep w prestiżowym plebiscycie organizowanym przez niemiecki magazyn specjalistyczny „OFF-ROAD”. Jeep Cherokee zwycięzcą najważniejszej kategorii „Samochody Terenowe w cenie bazowej do 40 tys. euro”. Jeep Wrangler deklasuje rywali w segmencie „Klasyków”. Jeep Grand Cherokee zajmuje drugie miejsce w kategorii „Luksusowe Auta Terenowe”. Aż trzy wyróżnienia otrzymał Jeep w prestiżowym plebiscycie organizowanym przez niemiecki magazyn specjalistyczny „OFF-ROAD”. Jeep Cherokee wygrał kategorię „Samochody Terenowe”, Wrangler zdeklasował rywali w segmencie „Klasyków”, a Grand Cherokee zajął drugie miejsce wśród „Luksusowych Aut Terenowych”. Od 1982 roku Czytelnicy niemieckiego miesięcznika „OFF-ROAD” głosują na najlepsze ich zdaniem samochody terenowe. W tym roku typowali swoich faworytów spośród 127 aut podzielonych na 12 kategorii oraz dodatkowo wybierali najlepsze ich zdaniem opony terenowe. Wielką niespodzianką na niemieckim rynku okazał się zwycięzca najważniejszej kategorii „Pojazd Terenowy o wartości bazowej do 40 tys. euro”, którym został Jeep Cherokee nowej generacji. Wprowadzony w Niemczech do sprzedaży zaledwie w kwietniu tego roku Cherokee uzyskał aż 29,2% głosów Czytelników, zajmując tym samym mocne pierwsze miejsce przed takimi konkurentami, jak: Toyota Land Cruiser J15 i Nissan Pathfinder. Niemcy docenili wyróżniający się, agresywny wygląd nowej generacji legendarnego SUV-a i zaufali amerykańskiej technologii, na którą składają się najlepszy w klasie napęd 4x4 (Active-Drive I z automatycznym modułem transferu mocy PTU, Active-Drive II współpracujący z systemem zarządzania trakcją Selec-Terrain lub Active-Drive Lock z dodatkową blokadą tylnego mechanizmu blokującego i systemem Selec-Speed-Control obejmującym podsystemy kontroli wjazdu i zjazdu), wysokowydajne silniki 2.0 Turbo Diesel MultiJet II o mocy 140 KM w wersji z 6-biegową skrzynią manualną lub 170 KM współpracujący z rewolucyjną, 9-biegową przekładnią automatyczną oraz innowacyjny, 272-konny Pentastar V6 3.2, a także przeszło 70 systemów bezpieczeństwa i ochrony podróżnych. W Polsce cena Jeepa Cherokee w obowiązującej do 31 sierpnia br. promocji „American Dream” zaczyna się od 135 900 zł dla wersji Longitude (dostępna również terenowa wersja Trailhawk oraz luksusowa Limited). Drugim zwycięzcą plebiscytu „OFF-ROAD AWARDS” jest Jeep Wrangler, który zdobył aż 37,6% głosów w kategorii „Klasyków”. Niemieccy Czytelnicy wybrali Wranglera przed Land Roverem Defenderem i Toyotą Land Cruiser J7. Obecna generacja łączy klasyczne cechy Wranglera, takie jak okrągłe przednie reflektory czy siedmioszczelinowy grill, z pożądanymi dziś funkcjonalnością, komfortem i dbałością o detale. Auto jest dostępne w trzech wersjach wyposażenia (Sport z miękkim dachem Sunrider, eleganckiej Sahara m.in. z pełnymi drzwiami, ciemnymi szybami w tylnej części, 17-calowymi, aluminiowymi kołami oraz w dzielnej wersji Rubikon wyposażonej m.in. w system napędu 4x4 Rock-Track z reduktorem o przełożeniu 4, 0:1 i elektromechaniczne blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego TRU-LOCK). Właściciel Wranglera może wybierać spośród dwóch jednostek napędowych: 200-konnego Diesla 2.8 CRD 16v lub Pentastar 3.6 V6 o mocy 240 KM. Nad Wisłą Wrangler jest dostępny w cenie od 142 400 zł. Bardzo wysoko Niemcy ocenili też Jeepa Grand Cherokee, umieszczając go na prestiżowym drugim miejscu w kategorii „Luksusowych samochodów terenowych”. Grand Cherokee uzyskał 12,6% głosów, pokonując m.in. Range Rovera Sport. Najnowsza generacja tego najczęściej nagradzanego SUV-a na świecie łączy majestatyczny wygląd z wyznaczającym nowe standardy komfortem wnętrza i najwyższą jakością prowadzenia, o którą dbają sprawdzone systemy napędu 4x4 Quadra-Trac II lub Quadra-Drive II oraz system zarządzania trakcją Select-Terrain i zawieszenie pneumatyczne Quadra-Lift, opracowane z myślą o zapewnieniu optymalnych właściwości jezdnych w każdych warunkach. Za przeniesienie napędu odpowiada nowa, 8-stopniowa przekładnia automatyczna, która zapewnia mniejsze zużycie paliwa i emisję spalin przy zachowaniu lepszego przyspieszenia i płynniejszej zmiany biegów. Jeep Grand Cherokee występuje aż w pięciu zróżnicowanych, bogatych wersjach wyposażenia (Laredo, Limited, Overland, Summit i SRT) i pięciu wersjach silnikowych. Właściciel może wybierać spośród dwóch turbodiesli V6 3.0 generujących moc 190 lub 250 KM oraz trzech jednostek benzynowych: V6 3.6 VVT o mocy 286 KM, 352-konnego V8 5.7 HEMI MDS VVT lub potężnego, 468-konnego V8 6.4 HEMI MDS VVT. Cena auta zaczyna się od 215 500 PLN. Źródło: Fiat Auto Poland
  11. Jeep Cherokee Territory European Tour: miejska przygoda off-road. · Cztery weekendy w czterech miastach europejskich, by poznać i przetestować niezwykle możliwości 4x4 nowego Jeepa Cherokee. · Tour w stylu „Jamboree”, umożliwiający klientom i pasjonatom off-roadu doświadczenie emocji jazdy terenowej również w mieście, pokonując przeszkody przygotowane na „Jeep Territory” – specjalnej trasie 4x4 zbudowanej w każdej z tych miejscowości. · Pierwsze testy miały miejsce od 13 do 15 czerwca w McArthurGlen Designer Outlet w Serravalle (Włochy), następne w kolejności są: Paryż - Port des Champs-Elysées, Londyn - Queen Elizabeth II Olympic Park i Hamburg - Fischmarkt St. Pauli. Jeep zaprasza publiczność do wypróbowania niezwykłych możliwości 4x4 nowego Jeepa Cherokee podczas „Jeep Cherokee Territory European Tour”: czterech imprez pod znakiem jazdy terenowej, które od połowy czerwca do końca lipca odbędą się w czterech europejskich miastach. We Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech - w znanych miejscach w czterech miastach goszczących tę wyjątkową imprezę - zostaną przygotowane specjalne tory off-road umożliwiające tym, którzy spędzają weekend w mieście, wypróbowanie niezwykłych umiejętności nowej generacji średnich SUV-ów marki Jeep i przeżycie wyjątkowej przygody w stylu „Jamboree”. W Ameryce zloty Jamboree to weekendy dedykowane jeździe terenowej, podczas których klienci i pasjonaci off-roadu doświadczają ekstremalnych przygód za kierownicą modeli Jeep. Od lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, kiedy został zorganizowany pierwszy zlot Jamboree na legendarnej trasie Rubicon Trail, pośród gór Sierra Nevada, tego typu imprezy stanowią nieodłączną część dziedzictwa marki i są doskonałą okazją, by wypróbować niezwykłe możliwości off-road wyróżniające każdy model 4x4 marki Jeep. Jednocześnie z wprowadzeniem na rynek europejski nowego Jeepa Cherokee, brand zainspirowany tradycją Jamboree, oferuje również klientom europejskim - za kierownicą samochodu terenowego w mieście – okazję przeżycia autentycznej przygody off-road, umożliwiającej poznanie niezwykłych umiejętności, dzięki którym nowa generacja średnich SUV-ów marki Jeep pokonuje z łatwością każdą przeszkodę na każdym terenie. W ramach 750 test drive’ów, które marka organizuje w czterech miastach goszczących tę niezwykłą imprezę, publiczność będzie mogła za kierownicą nowego Cherokee pokonać specjalną trasę pełną przeszkód i ekstremalnych odcinków. Pierwsza impreza w ramach Jeep Cherokee Territory European Tour odbyła się od 13 do 15 czerwca w centrum handlowym McArthurGlen Designer Outlet w Serravalle Scrivia Alessandria (Włochy), gdzie na powierzchni około 2.000 m2 został przygotowana Jeep Territory, specjalna trasa dla tych, którzy nie boją się wyzwań z wolą przyłączenia się do zabawy. Wytyczona wokół centrum handlowego trasa, pozwoliła zwiedzającym i ich rodzinom pokonać za kierownicą nowego Jeepa Cherokee przeszkody, pozornie nie do sforsowania, na które napotyka się zazwyczaj podczas jazdy po bezdrożach. W szczególności, jest to świetna okazja do przetestowania wersji Trailhawk Jeepa Cherokee, wersji najlepiej przystosowanej do jazdy terenowej, wyposażonej w silnik 3.2 benzyna o mocy 272 KM montowany z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów i wyróżniająca się również z zewnątrz elementami, które sugerują duże możliwości jazdy terenowej, charakterystyczne dla tej wersji, takie jak: specjalne zderzaki i opony oraz większy prześwit. Charakterystyczny dla wersji Trailhawk Jeepa Cherokee jest również dwubiegowy układ napędowy Jeep Active Drive Lock z PTU, zarządzanie momentem obrotowym, reduktor terenowy, Selec-Speed Control oraz blokowanie tylnego mechanizmu różnicowego, aby zapewnić większą moc podczas ekstremalnej jazdy terenowej. Po zakończeniu pierwszej imprezy w Designer Outlet w Serravalle, tour będzie kontynuowany w Paryżu, Londynie i Hamburgu według następującego harmonogramu: 4-6 lipca Port des Champs-Elysées, Paryż; 11-13 lipca Queen Elizabeth II Olympic Park, Londyn i 18-20 lipca Fischmarkt St. Pauli, Hamburg. Sprzedawany na głównych europejskich rynkach od kwietnia i maja tego roku, nowy Jeep Cherokee to całkowicie nowy samochód, zdolny zaoferować nowoczesną interpretację hasła „Go anywhere, do anything", które od zawsze towarzyszy tej legendarnej amerykańskiej marce. Dzisiaj, nowa generacja średnich SUV-ów marki Jeep oferuje nowoczesny design o płynnych i smukłych liniach, udoskonalone właściwości jezdne i lepsze prowadzenie, legendarne możliwości 4x4, wnętrza klasy premium wykonane z rzemieślniczym kunsztem, innowacyjną technologię oraz nowe poziomy komfortu i rozrywki, systemy bezpieczeństwa i ochrony pasażerów warte „pięciu gwiazdek", które ostatnio zapewniły mu tytuł „Najbezpieczniejszy SUV" w Euro NCAP. Nowy Jeep Cherokee dostępny jest zarówno w konfiguracji z napędem na dwa przednie koła, jak i z napędem na cztery koła i oferuje trzy innowacyjne systemy napędu 4x4- Jeep Active Drive I, Jeep Active Drive II i Jeep Active Drive Lock, które zapewniają wzorcowe umiejętności jazdy 4x4 w każdych warunkach eksploatacji. Jeep Cherokee jest również pierwszym SUV-em średniej wielkości z odłączanym napędem osi tylnej: system ten pozwala na zredukowanie strat energii w przypadku, kiedy nie jest koniczne korzystanie z napędu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność zużycia paliwa. Gama Jeep Cherokee jest dostępna w sprzedaży z wyposażeniem Longitude, Limited i Trailhawk, wyposażona w turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litrów i Pentastar benzyna o pojemności 3,2 litra. Mocny turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litra jest dostępny w wersji 170 KM, montowanej z nową dziewięciostopniową skrzynią biegów, zastosowaną po raz pierwszy w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Wersja o mocy 140 KM dwulitrowego silnika jest dostępna w nowym Jeepie Cherokee w połączeniu z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Obydwie wersje dwulitrowego turbodiesla w standardzie wyposażone są w system Stop/Start, redukujący zużycie paliwa i emisję CO2. Dopełnieniem gamy silników nowego Jeepa Cherokee jest silnik benzynowy V6 Pentastar o pojemności 3,2 litra i mocy 272 KM, montowany tylko i wyłącznie z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów. Źródło: Fiat Auto Poland
  12. Road Race-T: 1927 LeMons Racer - /BIG MUSCLE
  13. Robert Kubica out of road - onboard cam / stage 20 - Rally Sweden 2014 http://www.youtube.com/watch?v=tM-7dVyjYvE&list=TLcge62KFwBRhfSRzp_PrBMwmDBkgLqSIp
  14. The McLaren P1 Test. On Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS http://www.youtube.com/watch?v=Kb8tGX-HPQE&list=TLqGsvpC8y_Rpid04AkK3Fm6Z1sndGsOXQ
  15. BIAŁA ZMOTA OFF ROAD
  16. Car takes out my motorbike while I'm overtaking him on a rural main road
  17. BMW X5 Drift in the City with AWD on wet Road - 2 Cool Drifts
  18. Polish Off-Road Riders are Awesome
  19. Hennessey C7 Corvette Runs 200 MPH on Texas Toll Road
  20. Polish Road Rage Compilation HD http://www.youtube.com/watch?v=BViTZ0Fdq7o&list=TLiTA5Jc3dIMULtyDLXqo73169j24AbZaD
  21. BMW M5 V10 - THE KING OF ROAD IN BRAZIL
  22. Road Test: 2014 Jeep Grand Cherokee
  23. BMW 435i on Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS
  24. Organizatorzy przesunęli termin XVIII Międzynarodowego Rajdu Samochodów Terenowych IPA OFF-ROAD Poland 2013. Odbędzie się on trzy tygodnie później niż pierwotnie planowano. Rajd odbędzie się na ziemi świętokrzyskiej, między Starachowicami a Ostrowcem Świętokrzyskim. Nie zabraknie ciekawych tras w bardzo zróżnicowanym ukształtowaniu terenu, pełnym wodnych przepraw, ostrych trawersów, błota, głębokich wąwozów. Trasy i odcinki specjalne przygotowane dla trzech klas: turystycznej i extrem tak aby stanowiły prawdziwe wyzwanie zarówno dla załóg jak i pojazdów. Główną nagrodą jest wyciągarka WARN 12000lbs. Do wygrania będą też tablety z GPS i wiele innych fajnych rzeczy. Podczas trwania imprezy dla uczestników będą organizowane szkolenia z ratownictwa medycznego prowadzone przez ekipy GRD "EXTREME" i "MEDIMAC" RM. Baza noclegowa: Dom Wycieczkowy w Brodach, ul. Starachowicka 35; 27-230 Brody Rajd przygotowany z myślą o samochodach terenowych z wyłączeniem quadów i motocykli. Więcej informacji i zapisy na www.4x4.radom.pl email: rajdipa2013@4x4.radom.pl tel. Adrian Gwizd 4x4 Radom: 502 262 954
  25. [h=1]Caterham 620R slays Volkswagen Golf GTI - Caterham's fastest ever road car tested[/h]
×