Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rajdem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Jak robić, a jak nie robić beczki? Tutaj przykłady wszelkie, w autach wszelkich (ale każde 4x4)
  2. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Australii Volkswagen przed Rajdem Australii z ambicjami na tytuł mistrzowski Poznań, 8 września 2014 r. – Tylko mały krok dzieli Volkswagena od wielkiego celu: w Australii producent z Wolfsburga ma szansę sięgnąć po tytuł rajdowego mistrza świata FIA (WRC) w kategorii producentów. W dniach 11-14 września również duety Volkswagena Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN) i Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) na antypodach rozstrzygną między sobą rywalizację o mistrzowski tytuł w kategorii kierowców i pilotów. Bo jedno jest już pewne: tylko kierowca jednego z Polo R WRC ma szansę, by zostać mistrzem świata. Zgodnie w powiedzeniem „niech wygra lepszy”, w Volkswagenie nikt nie układa żadnej strategii przed tym wyjątkowym i jednocześnie jednym z najtrudniejszych rajdów w roku. W harmonogramie: 20 odcinków specjalnych o łącznej długości 315,30 km. „Rajd Australii jest jedną z największych atrakcji sezonu” – stwierdził Dyrektor Volkswagen Motorsport Jost Capito. „Biorąc pod uwagę aktualną sytuację w MŚ, tegoroczny rajd może być szczególnie interesujący. W pojedynku Ogiera z Latvalą obaj mają zielone światło do walki o tytuł mistrzowski. Dodatkowo mamy duże szanse, aby z wyprzedzeniem świętować zdobycie mistrzostwa świata w kategorii producentów. W ubiegłym roku wygraliśmy tutaj 21 z 22 odcinków specjalnych i rozpoczęliśmy najdłuższą serię zwycięstw w historii Rajdowych MŚ. Jesteśmy z tego bardzo dumni. Ale ponowne osiągnięcie takich sukcesów nie będzie łatwe. Rajd Australii to liczne, zróżnicowane wyzwania i wiele trudnych odcinków, na których bardzo łatwo popełnić błąd. Jak szybko może skończyć się rajd, widzieliśmy ostatnio w Niemczech. Ale właśnie wtedy, gdy wyzwania są duże, zwycięstwo smakuje najlepiej. Tym razem chcielibyśmy po raz kolejny poczuć jego smak.” Pięć punktów brakuje Volkswagenowi do zwycięstwa w kategorii producentów Volkswagen ma już w Australii możliwość zdobycia tytułu mistrza świata w kategorii producentów. W przypadku podwójnego zwycięstwa Citroëna, Sébastian Ogier i Jari-Matti Latvala musieliby zebrać wspólnie pięć punktów, aby marzenie się ziściło. W każdym razie wystarczy, aby obronić 129 punktów ze 167-punktowej przewagi nad konkurencją. Jeżeli to się uda, byłby to historyczny triumf, gdyż udana obrona tytułu w Australii byłaby najwcześniejszym rozstrzygnięciem walki o mistrzostwo od 25 lat – po trochę więcej, niż trzech czwartych sezonu. Ogier kontra Latvala – spektakularny pojedynek, wydanie australijskie Pojedynek Ogiera z Latvalą od początku sezonu trzyma kibiców w napięciu. Przed Rajdem Australii, w kategorii kierowców Sébastien Ogier ma 44 punkty przewagi nad swoim kolegą z zespołu Jari-Matti Latvalą. Osiem z dziewięciu rajdów w sezonie wygrał jeden z nich – pięć razy Ogier, trzy razy Latvala. Długotrwała rywalizacja obu kierowców zapisała się już także w historii Rajdowych Mistrzostw Świata: aż trzy razy różnica czasowa na mecie należała do dziesięciu najmniejszych różnic w MŚ. W 2011 roku w Jordanii Ogier wyprzedził Latvalę o 0,2 sekundy. W 2010 roku w Nowej Zelandii Latvala był szybszy od Ogiera o 2,4 sekundy. Najmniejsza różnica, jaką zaliczyli w barwach Volkswagena, to różnica z tegorocznego Rajdu Finlandii, gdy Latvala miał czas lepszy od Ogiera o 3,6 sekundy. Mikkelsen – młody kierowca w doskonałej formie W dziewięciu rajdach siedem razy w pierwszej piątce, z tego trzy razy na podium – sezon 2014 jest najlepszym sezonem w karierze Mikkelsena. Mistrz Interncontinental Rally Challenge (IRC) z 2011 i 2012 roku z 77 punktami straty znajduje się na trzecim miejscu w tabeli po Sébastienie Ogierze i Jari-Matti Latvali. W Rajdzie Australii 25-letni kierowca będzie walczył na swoim ulubionym terenie – na szutrze. Mikkelsen ma dobre wspomnienia z rajdu na antypodach, gdzie w 2013 roku podczas swojego debiutu zajął szóste miejsce. Typowy Rajd Australii: szybkie drogi krajowe, trudne drogi leśne 20 odcinków specjalnych o długości 315,30 kilometrów – Rajd Australii wokół Coffs Harbour w Nowej Południowej Walii nie jest może najdłuższy, ale za to bardzo trudny. Odcinki specjalne mają wyjątkowo zróżnicowany charakter: superszybkie drogi krajowe na przemian z wąskimi, krętymi odcinkami przez gęste lasy. Liczne zakręty z ograniczoną widocznością utrudniają życie kierowcom i pilotom. Chyba najbardziej charakterystyczny odcinek specjalny Rajdu Australii czeka na zawodników w niedzielę, gdy rajd przeniesie się na północ od Coffs Harbour. „Wedding Bells” w pagórkowatym Wedding Bells State Forest to wymagający, liczący 9,39 km odcinek, który przy drugim przejeździe będzie jednocześnie Power Stage, nagradzanym dodatkowymi punktami dla trzech najszybszych kierowców. Jednak z największym wyzwaniem kierowcy będą musieli zmierzyć się w sobotę, na wysuniętym najbardziej na południe odcinku specjalnym w Rajdzie Australii – OS „Nambucca”. Z długością 48,92 kilometra jest to najdłuższy oes w rajdzie. Dużą zaletą Rajdu Australii są krótkie drogi dojazdu: punkty obserwacyjne dla kibiców oddalone są od 30 do 60 minut jazdy od centrum Coffs Harbour. World Rally Cars przejadą w ciągu trzech rajdowych dni tylko 632,80 km odcinków dojazdowych. Wypowiedzi przed Rajdem Australii Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Rajd Australii to dokładnie to, co lubię. Lubię ten układ odcinków specjalnych i zawsze czuję się na antypodach dobrze. Rajd w 2013 roku udał się Julienowi i mnie prawie perfekcyjnie: 19 najlepszych czasów na 22 odcinkach specjalnych, do tego trzy dodatkowe punkty za wygranie Power Stage. Naturalnie chcielibyśmy to powtórzyć w tym roku. Ale to nie będzie łatwe: pierwszego dnia pokonujemy oesy jako pierwsi, poza tym konkurencja jest bardzo blisko i czuwa, co udowodnił Hyundai zwycięstwem i drugim miejscem w Niemczech. Za błędy spotyka kara, doświadczyliśmy tego na własnej skórze – ale taki jest sport rajdowy. Rajd Niemiec już za nami i musimy patrzeć do przodu. Na szczęście Julien i ja po wypadku czujemy się dobrze. Dla bezpieczeństwa zrobiliśmy kilka testów, które wypadły pozytywnie. W Niemczech zapewniliśmy wprawdzie Volkswagenowi tytuł w kategorii kierowców, ale nie w kategorii producentów. I to jest teraz naszym głównym celem w Australii.” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Rajd Australii zawsze jest wyjątkowy. Lubię luz australijskiego życia, krajobrazy i bliskość oceanu. Jeżeli chodzi o sam rajd, to wracamy z asfaltu na szuter, a przejście w tę stronę jest zawsze trudniejsze, niż z szutru na asfalt. Ale przedtem w Finlandii zaliczymy jeszcze krótki test, aby przyzwyczaić się do tego rodzaju nawierzchni, a przede wszystkim do innych punktów hamowania. Finlandia jest dobrym wyborem, bo tu na antypodach wskazane jest dostrojenie auta między Rajdem Meksyku a Rajdem Finlandii. Pierwszy dzień, w którym trzeba pokonać wiele wąskich, technicznych przejazdów w lesie, przypomina raczej Rajd Meksyku. Drugi dzień, z szerokimi, szybkimi odcinkami z wieloma łukami jest podobny, do odcinków w Finlandii. Potrzebne są nam zatem dwa różne setupy: bardziej miękki i bardziej twardy. Dobrze, że shakedown rozegrany będzie na jednym z odcinków specjalnych, tylko w odwrotnym kierunku. Pozwoli nam to dobrze wyczuć właściwy OS. Niestety ostatnio w Niemczech nie udało nam się dogonić naszego kolegi z zespołu Sébastiena Ogiera w tabeli kierowców. Zaczynamy więc od takiej samej różnicy. Mam nadzieję, że będę mógł walczyć o zwycięstwo. Nie możemy również zapominać o konkurentach spoza zespołu, bo Citroën i Hyundaj też mają szanse, by wygrać.” Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Z powrotem na szutrze, to lubię. Rajd Australii to jeden z tych rajdów, które już zaliczyłem za kierownicą Polo R WRC. I dobrze go wspominam. Wtedy cieszyłem się każdym odcinkiem specjalnym. Wiele z nich będziemy w tym roku pokonywać ponownie. Tam w lesie jest wiele trudnych zakrętów z ograniczoną widocznością. Można bardzo łatwo popełnić błąd i zrujnować sobie rajd. Szczególnie musimy skupić się na „Nambucca”, bo jest to nie tylko najdłuższy, ale chyba także najtrudniejszy OS Rajdu Australii. Na niecałych 50 kilometrach mamy wszystko, co może utrudnić życie kierowcy rajdowemu. Oprócz wielu trudnych zakrętów, także przejście na asfalt. W tym roku jednak możemy liczyć na opis trasy z 2013 roku, więc dokładnie go przestudiujemy. Zbytnio się nie denerwuję, bo mamy dobrą sytuację w kategorii kierowców, a zawsze, gdy podchodziłem do startu bez nerwów, udawało mi się uzyskać całkiem dobry wynik. Chętnie stanąłbym znów na podium. Naturalnie pięknie byłoby wygrać któregoś dnia rajd, ale nie spieszy mi się. Jednak Rajd Australii z pewnością jest jednym z tych rajdów, w których moje szanse na zwycięstwo są duże.” Trzy pytania do szefa logistyki Lutza Meyera Teraz rajd odbywa się w Australii – o ile więcej pracy wymagają rajdy na innym kontynencie w porównaniu z imprezami w Europie? Lutz Meyer: „Krótko i zwięźle: musieliśmy uporać się ze wszystkim w ciągu trzech dni. W niedzielę rozmontowaliśmy wszystko w Trewirze i w nocy z niedzieli na poniedziałek wysłaliśmy samochody i najważniejsze części do Hanoweru, aby były tam w poniedziałek rano. Mechanicy i ja w poniedziałek rano po Rajdzie Niemiec byliśmy z powrotem w firmie. Wszystkie części poszły do specjalistycznych działów do przeglądu, w poniedziałek i wtorek były sprawdzane, w środę załadowaliśmy je do kontenerów, sporządziliśmy listy i załatwiliśmy odprawę celną i skierowaliśmy wszystko do transportu lotniczego. W Europie mamy na to co najmniej półtora tygodnia czasu.” Ile dni w roku nie myśli Pan o rajdach i logistyce? Lutz Meyer: „W zasadzie to się nie zdarza. Może w Wigilię i pierwsze i drugie święto. Ale nawet wtedy nie mam całkowicie spokojnej głowy, bo przecież w połowie stycznia jest już Rajd Monte Carlo. Właściwie codziennie myślę o tym co najmniej jeden raz – wtedy to lub owo wpadnie mi do głowy i sobie to zapisuję. Jeżeli chodzi o dni wolne od pracy, to uzgodniłem z moją partnerką, że pół godziny dziennie poświęcam firmie. Robię to, by sprawdzić, czy najważniejsze rzeczy są załatwione i czy wszystko przebiega bez problemów.” Przy takiej ilości logistyki w pracy – kto planuje u Pana w domu wyjazd urlopowy? Lutz Meyer: „To robi moja partnerka, pozwoliłem sobie na ten komfort. Ona przejmuje na siebie planowanie urlopu, porównuje i wszystko sprawdza. A ja chętnie zgadzam się z jej decyzjami.” Liczba na Rajd Australii: 1,8 Duet Volkswagena Sébastien Ogier/Julien Ingrassia zaliczyli w ubiegłym roku w Australii prawie perfekcyjny rajd. Wygranych 19 z 22 odcinków specjalnych, łączny czas 3:19.55,0 godzin. Różnica między ich czasem, a idealnym czasem rajdu (3:19.53,2 godz.), wynikającym z sumy wszystkich najlepszych czasów na oesach, wyniosła zaledwie 1,8 sekundy. Mistrzostwa Świata FIA (WRC) – punktacja Kategoria kierowców: 01. Sébastien Ogier, 187 punktów; 02. Jari-Matti Latvala, 143; 03. Andreas Mikkelsen, 110; 04. Mads Østberg, 74; 05. Thierry Neuville, 73; 06. Mikko Hirvonen, 73; 07. Elfyn Evans, 57; 08. Kris Meeke, 54; 09. Martin Prokop, 37; 10. Henning Solberg, 26; 11. Juho Hänninen, 20; 12. Bryan Bouffier, 18; 13. Dani Sordo, 18; 14. Robert Kubica, 12; 15. Ott Tänak, 11; 16. Benito Guerra, 8; 17. Hayden Paddon, 8; 18. Chris Atkinson, 6; 19. Pontus Tidemand, 6; 20. Jaroslav Melichárek, 4; 21. Dennis Kuipers, 4; 22. Nasser Al-Attiyah, 3; 23. Lorenzo Bertelli, 2; 24. Matteo Gamba, 2; 25. Craig Breen, 2; 26. Yuriy Protasov, 2; 27. Jari Ketomaa, 1; 28. Karl Kruuda, 1; 29. Khalid Al-Qassimi, 1; 30. Julien Maurin, 0 Kategoria konstruktorów: 1. Volkswagen Motorsport; 305 punktów; 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT, 138; 3. Hyundai Motorsport, 131; 4. M-Sport, 128; 5. Volkswagen Motorsport II, 109; 6. Jipocar Czech National Team, 40; 7. RK M-Sport WRT, 21; 8. Hyundai Motorsport N, 12 Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Australii – harmonogram Czwartek, 11 września 2014 [TABLE] <tbody>[TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD]OS [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Shakedown (Hydes Creek), 210 min [/TD] [TD]04,98 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 08:00 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Ceremonia startu (Coffs Harbour) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 16:00 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Piątek, 12 września 2014 [TABLE=width: 619] <tbody>[TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD]OS [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Start (Coffs Harbour) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 08:30 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 01 [/TD] [TD]Hydes Creek I [/TD] [TD]22,08 km [/TD] [TD]10,73 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 09:18 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 02 [/TD] [TD]Bellingen I [/TD] [TD]30,14 km [/TD] [TD]10,72 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 10:11 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 03 [/TD] [TD]Newry I [/TD] [TD]01,87 km [/TD] [TD]24,91 km [/TD] [TD]31,29 km [/TD] [TD]godz. 10:39 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service A (Coffs Harbour) 30 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 13:09 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 04 [/TD] [TD]Hydes Creek II [/TD] [TD]22,08 km [/TD] [TD]10,73 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 14:27 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 05 [/TD] [TD]Bellingen II [/TD] [TD]30,14 km [/TD] [TD]10,72 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 15:20 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 06 [/TD] [TD]Newry II [/TD] [TD]01,87 km [/TD] [TD]24,91 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 15:48 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 07 [/TD] [TD]SSS I [/TD] [TD]31,52 km [/TD] [TD]01,56 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 18:30 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 08 [/TD] [TD]SSS II [/TD] [TD] [/TD] [TD]01,56 km [/TD] [TD]00,54 km [/TD] [TD]godz. 18:38 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Flexi-Service B (Coffs Harbour), 45 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 18:50 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Parc fermé (Coffs Harbour) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 23:00 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]171,53 km [/TD] [TD]95,84 km [/TD] [TD]Σ 267,37 km [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Sobota, 13 września 2014 [TABLE=width: 619] <tbody>[TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD]OS [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service C (Coffs Harbour), 15 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 06:45 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 09 [/TD] [TD]Nambucca I [/TD] [TD]61,81 km [/TD] [TD]48,92 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 08:18 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 10 [/TD] [TD]Valla I [/TD] [TD]18,05 km [/TD] [TD]08,96 km [/TD] [TD]45,70 km [/TD] [TD]godz. 10:06 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service D (Coffs Harbour), 30 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 12:36 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 11 [/TD] [TD]Nambucca II [/TD] [TD]61,81 km [/TD] [TD]48,92 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 14:24 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 12 [/TD] [TD]Valla II [/TD] [TD]18,05 km [/TD] [TD]08,96 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 15:52 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 13 [/TD] [TD]SSS III [/TD] [TD]45,93 km [/TD] [TD]01,56 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 18:30 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 14 [/TD] [TD]SSS IV [/TD] [TD] [/TD] [TD]01,56 km [/TD] [TD]00,54 km [/TD] [TD]godz. 18:38 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Flexi-Service E (Coffs Harbour), 30 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 18:50 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Parc fermé (Coffs Harbour) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 23:00 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]251,89 km [/TD] [TD]118,88 km [/TD] [TD]Σ 370,77 km [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Niedziela, 14 września 2014 [TABLE=width: 619] <tbody>[TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD]OS [/TD] [TD]Dojazd [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service F (Coffs Harbour), 15 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 06:50 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 15 [/TD] [TD]Shipmans I [/TD] [TD]42,30 km [/TD] [TD]30,20 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 08:08 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 16 [/TD] [TD]Bucca I [/TD] [TD]15,54 km [/TD] [TD]10,86 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 09:16 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 17 [/TD] [TD]Wedding Bells I [/TD] [TD]14,06 km [/TD] [TD]09,23 km [/TD] [TD]32,79 km [/TD] [TD]godz. 10:06 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service G (Coffs Harbour), 30 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 11:19 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 18 [/TD] [TD]Shipmans II [/TD] [TD]42,30 km [/TD] [TD]30,20 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 12:52 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 19 [/TD] [TD]Bucca II [/TD] [TD]15,54 km [/TD] [TD]10,86 km [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 14:00 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 20P [/TD] [TD]Wedding Bells II [/TD] [TD]14,06 km [/TD] [TD]09,23 km [/TD] [TD]32,79 km [/TD] [TD]godz. 15:06 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Service H (Coffs Harbour), 10 min [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 16:02 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Dekoracja zwycięzców (Coffs Harbour) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]godz. 17:00 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]209,38 km [/TD] [TD]100,58 km [/TD] [TD]Σ 309,96 km [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]632,80 km [/TD] [TD]315,30 km [/TD] [TD]Σ 948,10 km [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. [h=1]wypadek Roberta Kubicy na testach przed Rajdem Polski 2013[/h]
  4. Masakra... http://www.youtube.com/watch?v=blYvzbd_y7I&feature=player_embedded#at=18
  5. Subaru Poland Rally Team - Testy przed 20. Rajdem Dolnośląskim 2010 <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=54blFmBodws?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=54blFmBodws?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
×