Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'racing' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 356 wyników

  1. Z przyjemnością informujemy, że nazbliżającej się imprezie Verva Street Racing pojawi się ekspozycja przygotowanaprzez naszą firmę. Zapowiadają się ogromne emocje motoryzacyjne, na wystawiesupersamochodów przedstawione zostaną dwa imponujące auta przygotowane przezPachura Moto Center. Pierwszy samochód to prawdziwa nowość ze świata wyścigów,czyli Praga R1 w wersji Turbo. Ten całkowicie nowy bolid z nadwoziem wykonanymz karbonu może wkrótce wywołać sensację na torach wyścigowych. Dzięki silnikowio mocy do 340 KM, masie zaledwie 625 kg, zaawansowanemu zawieszeniu irozbudowanym elementom aerodynamicznym, Praga R1 będzie zdolna wykręcać czasyokrążeń na poziomie najszybszych samochodów klasy GT. Drugim samochodemprzygotowanym przez Pachura Moto Center będzie spektakularne Audi R8 V8 GTR. Tonajmocniejsze w Polsce Audi R8 napędzane silnikiem 4.2 V8 FSI wyposażonym w dwakompresory, rozwija moc ponad 710 KM i moment obrotowy przekraczający 650 Nm.Agresywny body kit Abt GTR sprawia, że obok tej R-ósemki nie można przejśćobojętnie. Już 20 września zapraszamy serdecznie do odwiedzin na naszymstoisku. Znajdziecie nas na Stadionie Narodowym w Warszawie w strefie supercars. Źródło: Pachura Moto Center<o:p></o:p>
  2. Maciej Dreszer za kierownicą wyścigowego BMW M235i Racing. W 2015 roku polski kierowca wyścigowy Maciej Dreszer będzie ścigał się wyścigową wersją BMW M235i. Samochód z sześciocylindrowym turbodoładowanym silnikiem w układzie rzędowym o pojemności 3 litrów i mocy 333 koni mechanicznych oferuje znakomite warunki do ścigania. Auto posiada bardzo szybką skrzynię biegów, płytkowy dyferencjał o ograniczonym poślizgu, ogromne hamulce i doskonałą aerodynamikę. Niezawodność potwierdziły starty pierwszych modeli M235i na Nürburgringu i torze w Dubaju. Samochód, którym w tym sezonie będzie pojedzie Dreszer to jedna z zaledwie 20 wyścigówek zbudowanych do dzisiaj na bazie modelu M235i. Poza nowym samochodem w tym sezonie, nowe będą też tory wyścigowe - Maciej będzie ścigał się na słynnych obiektach w Belgii i Holandii - Spa, Zolder i Zandvoort w pucharze BMW Clubsport Trophy. Pierwszy wyścig już 4 kwietnia na torze w Spa. Cały sezon startów na torach Beneluxu (łącznie siedem wyścigów) uzupełnią starty na Nürburgringu w wyścigowej serii VLN, do której Maciej wraca jako mistrz i nadal najmłodszy zawodnik, który wygrał zawody na tym torze. Ale to nie koniec - w planach na ten rok są też starty w prestiżowych wyścigach długodystansowych. W styczniu 2015 roku Maciej Dreszer wystartował w bliskowschodnim klasyku - 24-godzinnym wyścigu na torze Dubai Autodrome w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Kolejną próbą zmierzenia się z długim dystansem będzie start już w ten weekend w 12-godzinnym wyścigu na należącym do Scuderia Ferrari torze w Mugello pod Florencją. Maciej wystartuje w barwach znanego niemieckiego teamu Securtal Sorg Rennsport, który od lat związany jest z marką BMW. Start w Mugello będzie świętną okazją do poznania nowego samochodu ale nie tylko - team Sorg Rennsport jadzie do Włoch walczyć o zwycięstwo i Maciej ma w tym pomóc. Sportowy cel to przede wszystkim poznanie możliwości nowego auta, wykorzystanie wszystkich jego możliwości podczas treningów i kwalifikacji, a potem realizacja zadań zespołu z marzeniami o podium. 19-letni Maciej Dreszer to jeden z najbardziej utalentowanych młodych kierowców wyścigowych w Europie. W 2014 roku Tarnowianin zwyciężył w cyklu zawodów długodystansowych GT86 Cup na niemieckim Nürburgringu, startując w barwach utytułowanego niemieckiego zespołu Doerr Motorsport, którego barwy reprezentuje m.in. Kevin Estre, fabryczny kierowca McLarena. Maciej został także, indywidualnie, wicemistrzem Europy wyścigów górskich FIA CEZ Hill Climb Trophy (grupa N+2000). W 2014 roku jako kierowca wyścigowy przeszedł do historii - został najmłodszym zawodnikiem w historii toru Nürburgring, najmłodszym który wygrał wyscig na tym torze oraz najmłodszym uczestnikiem 24-godzinnego wyścigu ADAC Zurich 24 Rennen na Nürburgringu. Źródło: BMW Group
  3. Piękny filmik, może nie ma takiego show jak w Gymkhanie, ale i tak jest mega.
  4. Cztery MINI ALL4 Racing na rajdzie Baja Poland – Vasilyev na czele World Cup – ojczysty rajd dla Hołowczyca i Kaczmarskiego. Zespół Monster Energy X-raid Team nie ma chwili oddechu w cyklu rajdów 2014 FIA World Cup Cross-Country – aktualny mistrz wysyła aż cztery załogi w MINI ALL4 Racing na rajd 2014 Baja Poland (28-30 sierpnia 2014) w zaledwie dwa tygodnie po zajęciu drugiego i trzeciego miejsca w Baja Hungary. Biorąc pod uwagę, że załoga Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) przewodzi klasyfikacji generalnej w MINI ALL4 Racing, a dwaj polscy kierowcy – Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski – walczą przed własną publicznością, rajd Baja Poland będzie wyjątkową imprezą serii World Cup dla zespołu X-raid Team. W czwartym samochodzie zespołu startuje w polskiej imprezie niemiecki duet Stephan Schott/Holm Schmidt. W rajdzie Baja Poland kierowcy zespołu X-raid Team startują ponownie w MINI ALL4 Racing, które dobitnie dowiodły swych możliwości, 3-krotnie pod rząd wygrywając ikonę rajdową Dakar Rally (2012-2014). MINI ALL4 Racing, którego produkcyjną bazą jest MINI John Cooper Works Countryman, ma też imponującą listę dokonać w serii World Cup. Również dwa ostatnie tytuły mistrzowskie w Pucharze Świata zdobył MINI ALL4 Racing – dzięki swej zwycięskiej formule: kombinacji niezawodności, siły i szybkości. Baja Poland to łącznie 522 km zmagań w ciągu 3 dni. W piątek zespoły wyruszają z parku serwisowego w Szczecinie na mierzony prolog (8 km). Wyniki piątkowe ustalają porządek startowy na pozostałe dwa dni. W sobotę są dwa odcinki specjalne po 192 km. Potem park serwisowy przenosi się o ok. 100 km, do Drawska Pomorskiego. Tu rajd Baja Poland 2014 dopełnią dwa kolejne odcinki po 65 km. Zespoły MINI na 2014 Baja Poland: #201 MINI ALL4 Racing. X-raid Team Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) #208 MINI ALL4 Racing. X-raid Team Krzysztof Hołowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) #TBD MINI ALL4 Racing. X-raid Team Martin Kaczmarski/Tapio Suominen (PL/FI) #TBD MINI ALL4 Racing. X-raid Team Stephan Schott/Holm Schmidt (DE/DE) Klasyfikacja w FIA World Cup w rajdach Cross-Country (Top 10). 1. Vladimir Vasilyev (RU) / X-raid Team 171 p. 2. Yazeed Al-Rajhi (SA) 120 p. 3. Nasser Al-Attiyah (QT) 106 p. 4. Marek Dąbrowski (PL) 83 p. 5. Miroslav Zapletal (CZ) 74 p. 6. Adam Małysz (PL) 68 p. 7. Reinaldo Varela (BR) 56 p. 8. Erik van Loon (NL) 48 p. 9. Martin Kaczmarski (PL) / X-raid Team 38 p. 10. Nani Roma (ES) / X-raid Team 30 p. Źródło: BMW Sports Communications
  5. Extreme Motorhome Racing (HQ) - Top Gear - Series 10 - BBC
  6. Porsche 919 Hybrid: Racing Laboratory
  7. Wow, ale maszyna!!! Więcej: Random Sightings // Sarto Racing BMW E36. | StanceNation
  8. 460 HP, 165mph, Through the Most Difficult Turn in Racing: Turn 17 at Sebring - MOMO
  9. Bugatti Veyron vs. Yamaha R1 RACING DOWN MOTERWAY
  10. Central Cali STREET RACING
  11. 560hp GT-R vs MUSCLE - Cali Street Racing
  12. Silnik: 13B-REW Napęd: RWD więcej: Cooper-von-Wankel, Moonshine's Rotary Mini | Speedhunters
  13. Mitsubishi Colt Evo Kluza Racing Team 450KM / 728Nm
  14. Jest nieźle... Więcej: Michael’s K24 DC2R | Downshift
  15. Becx TDS Racing Semi Truck Drift Gymkhana 1 HD
  16. CITROËN RACING TROPHY W POLSCE Sporo było w ostatnim czasie doniesień ze świata sporów motorowych, a w szczególności rajdów kategorii WRC, głównie za sprawą kończącego karierę Sébastiena Loeba, a także właśnie rozpoczynającego rajdową przygodę Roberta Kubicy. Głośno było również o sztandarowej polskiej imprezie - jubileuszowym 70. Rajdzie Polski, w którym spektakularny sukces odniósł aktualny Mistrz Polski - Kajetan Kajetanowicz. Wszyscy ci zawodnicy startują w rajdowej „ekstraklasie”, która umożliwia rywalizację na najwyższym poziomie, ale wymaga zaangażowania potężnych środków finansowych. A co z zawodnikami, którzy nie dysponują tak dużymi budżetami, a chcieliby uczestniczyć w rywalizacji na równie wysokim poziomie sportowym? To dla nich właśnie Citroën stworzył międzynarodowy program pod nazwą „Citroën Racing Trophy”. Siódma jego edycja, która została zorganizowana w tym roku, pozwoliła blisko 150 zawodnikom z całej Europy - w tym również z Polski - poczuć dumę bycia częścią niezwykłego programu, dającego szansę na budowanie swojej rajdowej kariery, w sposób zaplanowany i przemyślany oraz uczestniczenia w zawodach o wyjątkowo wysokim poziomie rywalizacji. Cykl odbywający się w ośmiu krajach Europy bazuje na samochodzie Citroën DS3 R3, zaprojektowanym przez inżynierów Citroën Racing. Jest on napędzany na jedną oś, ma niższą moc i mniejszą ilość dozwolonych ulepszeń w porównaniu z rajdówkami WRC. Dzięki temu koszty startów pozostają na dużo niższym poziomie, dostępnym dla szerszego grona zawodników. Główne założenia Citroën Racing Trophy to premiowanie wyników sportowych i udzielanie wszelkiej możliwej pomocy, począwszy od zakupu „kitu” lub gotowego samochodu rajdowego, poprzez dostarczanie niezbędnych informacji technicznych, aż po opiekę bezpośrednio na rajdach i aktywną promocję w środkach masowego przekazu, dające szansę na stały rozwój i zdobywanie doświadczenia przez zawodników. W Polsce Citroën Racing Trophy składał się z sześciu rund (w ramach rajdów zaliczanych do Mistrzostw Polski), w których wyniki sportowe premiowane były wysokimi nagrodami finansowymi. W cyklu wystartowało sześć dwuosobowych ekip, w tym jedna mieszana Australijsko - Brytyjska. Od początku sezonu kierowcy przednionapędowych Citroënów nadawali ton walce w ramach klasy 2WD (2 Wheel Drive), co najlepiej obrazuje poziom sportowy prezentowany przez uczestników programu. Dodatkowo jedna z załóg wygrała tę kategorię na Rajdzie Polski, który był rundą Rajdowych Mistrzostw Europy. Zdecydowanymi liderami tegorocznej edycji byli Jan Chmielewski i Robert Hundla. Wygrali oni pierwszą rundę CRT Polska i nie oddali prowadzenia aż do końca sezonu. Wysoko punktowali również w klasach 2WD i 5., zdobywając tytuły Mistrzów Polski. Emocje do ostatniego rajdu towarzyszyły za to rywalizacji o drugie miejsce. Walczyli o nie Szymon Kornicki z Przemysławem Boskiem oraz Radosław Raczkowski z Łukaszem Gwiazdą. Zwycięsko z tej potyczki wyszli ci pierwsi, mimo że początkowo po wypadnięciu z trasy, to oni byli na straconej pozycji. Okazji nie wykorzystali jednak Raczkowski i Gwiazda, ponieważ popełnili dokładnie ten sam błąd (co ciekawe dokładnie w tym samym miejscu!), tylko podczas drugiego przejazdu decydującej próby. Czwarta załoga, która liczyła się w walce o miejsce na tegorocznym podium - Radosław Typa/Szymon Gospodarczyk - miała w tym roku mniej szczęścia i mimo że udawało im się wygrywać poszczególne odcinki, to na mecie rajdu mogliśmy ich zobaczyć tylko dwa razy. Klasyfikacja końcowa Citroën Racing Trophy Polska 2013: [TABLE=width: 301] <tbody>[TR] [TD]1 [/TD] [TD]Chmielewski / Hundla [/TD] [TD]111 punktów [/TD] [/TR] [TR] [TD]2 [/TD] [TD]Kornicki / Bosek [/TD] [TD] 54 punkty [/TD] [/TR] [TR] [TD]3 [/TD] [TD]Raczkowski / Gwiazda [/TD] [TD] 45 punktów [/TD] [/TR] [TR] [TD]4 [/TD] [TD]Typa / Gospodarczyk [/TD] [TD] 30 punktów [/TD] [/TR] [TR] [TD]5 [/TD] [TD]Taylor / Marshall [/TD] [TD] 6 punktów [/TD] [/TR] [TR] [TD]6 [/TD] [TD]Nivette / Gołda [/TD] [TD] 0 punktów [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Citroen
  17. Nie-dzielny

    HPI Racing APACHE C1 FLUX RTR 4WD

    Część Wracam jeszcze raz do poprzedniego wątku Czy rzeczywiście HPI to słaba firma jak to słyszałem w sklepie rc w mojej miejscowości i robia zabawki a nie modele. Czy ten model HPI Racing APACHE C1 FLUX RTR 4WD rzeczywiście jest wart tych pieniędzy? Wygląda dośc solidnie. Zaznaczam że nie zamierzam startować w zawodach.
  18. Gdzieś już podobny projekt widziałem... More: 2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR - Super Street Magazine
  19. Klasyk po przejściach wciąż trzyma się nieźle... More: 1956 Chevrolet Del Ray 210 - The Middle One - Chevy High Performance
  20. Nowe życie klasyka. 520 KM robi wrażenie! Więcej: http://www.chevyhiperformance.com/featuredvehicles/1306_1957_chevy_bel_air/
  21. Aston Martin Racing & ProDrive - /DRIVEN
  22. CLA 45 AMG Racing Series oraz CLA 250 Sport Nowości w gamie CLA: sportowe modele na co dzień i na tor Affalterbach/Stuttgart. Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie zadebiutuje prototypowy model CLA 45 AMG Racing Series, zapowiadający kolejny samochód wyścigowy Mercedes-AMG dla prywatnych zespołów. Emblematem "opracowany przez AMG" może być też opatrzona następna, tym razem seryjna, nowość w gamie czterodrzwiowego coupe - CLA 250 Sport. - Wraz z CLA 45 AMG Racing Series chcemy dalej zwiększać nasze zaangażowanie w projekty adresowane do prywatnych zespołów sportowych i zaoferować im konkurencyjny, niewiele różniący się od standardowego samochód wyścigowy, zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa w popularnej klasie aut z 4-cylindrowymi jednostkami - mówi Ola Källenius, szef Mercedes-AMG GmbH. - Utwierdza nas w tym ogromny sukces modelu SLS AMG GT3, za kierownicą którego ścigają się teraz zespoły na pięciu kontynentach. Dotychczas znalazł on 67 nabywców. Poza serią indywidualnych zwycięstw SLS AMG GT3 zdobył już liczne tytuły mistrzowskie, w tym Europejskie Mistrzostwo FIA GT3 (2012), Światowe Mistrzostwo FIA GT1 (2012) oraz tytuł ADAC GT Masters (2012), a w tym roku wywalczył w wyścigach GT3 cztery zwycięstwa z rzędu. Przeznaczeniem CLA 45 AMG Racing Series jest udział w przyciągających tłumy widzów zmaganiach aut z turbodoładowanymi silnikami o pojemności 2 litrów. Specyfikacja modelu może być dostosowana do różnych serii i ich regulaminów, podobnie jak moc silnika oraz rodzaj napędu (4x4 lub standardowy, przedni). Nadwozie i podwozie: czystej krwi samochód wyścigowy Za sprawą wykonanego z tworzyw wzmacnianych włóknem węglowym (CFRP) ospojlerowania design CLA 45 AMG Racing Series jest jeszcze bardziej spektakularny niż w przypadku "cywilnego" modelu. Wyścigowa odmiana otrzymała nowe zderzaki, szersze nadkola i osłony progowe z wlotami doprowadzającymi chłodne powietrze do tylnych hamulców, a także zatrzaski maski silnika oraz tylnej klapy. Regulowane tylne skrzydło wraz z przednią lotką i tylnym dyfuzorem zapewnia dodatkową siłę docisku. Podobne zadanie mają otwory w nadkolach. Kute obręcze AMG, zastosowane w celu obniżenia masy nieresorowanej, zaopatrzono w wyczynowe ogumienie Dunlop. Zintegrowany z podwoziem podnośnik pneumatyczny pozwala na szybką zmianę kół w trakcie pit stopu. W kabinie dominuje torowa atmosfera - zainstalowano tu stalową klatkę, kubełkowy fotel Recaro z elementami z włókna węglowego, przygotowany do systemu HANS (Head and Neck Support), zintegrowany system przeciwpożarowy, oraz sportową kierownicę z manetkami do zmiany biegów. Wyczynowe zawieszenie CLA 45 AMG Racing Series wyróżnia się szerszym rozstawem kół z przodu i z tyłu. Jego ustawienia mogą zostać dostosowane do wymogów konkretnego wyścigu. Regulować można prześwit, ugięcie sprężyn oraz charakterystykę tłumienia, a także rozstaw i kąt pochylenia kół obu osi. Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z czterema wentylowanymi tarczami wyposażony jest w system ABS. Podobnie jak model SLS AMG GT3, nowy CLA 45 AMG Racing Series został opracowany przez Mercedes-AMG we współpracy z HWA AG. HWA odpowiada za rozwój i udział w wyścigach samochodów Mercedes-AMG zmagających się w mistrzostwach DTM z ramienia Mercedes-Benz Motorsports. Zespół HWA należy do najlepszych na międzynarodowej arenie sportów samochodowych, czego dowód stanowi dziesięć tytułów mistrzowskich dla kierowców w DTM i ITC, a także dwa tytuły mistrzowskie zdobyte podczas mistrzostw FIA GT. Samochody żadnej innej marki nie zwyciężały tyle razy i nie zdobyły tylu tytułów w DTM, co Mercedes-AMG. Dynamizm wrodzony: CLA 250 Sport Emblematem "opracowany przez AMG" może być też opatrzona następna, tym razem seryjna, nowość w gamie czterodrzwiowego coupe - CLA 250 Sport. Jego 4-cylindrowa jednostka o pojemności 2 litrów generuje moc 155 kW (211 KM) i dostarcza 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie 1200-4000 obr./min. Seryjnie model wyposażony jest w dwusprzęgłową przekładnię zautomatyzowaną 7G-DCT oraz pakiet AMG. Zdradzają go czerwone akcenty na zderzakach, emblemat "Sport" na przednich błotnikach oraz 18-calowe, czarne obręcze AMG o pięciu ramionach, zaopatrzone w ogumienie 235/40 R 18. Za nimi kryją się polakierowane na czerwono zaciski hamulców. Ten sam kolor mają pasy bezpieczeństwa designo. CLA 250 Sport otrzymał również zestrojone przez inżynierów AMG zawieszenie oraz układ kierowniczy. Jego dynamiczną naturę podkreśla sportowy układ wydechowy i nowa konfiguracja systemu ESP. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  23. Myślę, że określenie "monumentalny projekt" nie jest tu przesadą... Więcej: Cars
  24. [h=1] Mercedes CLS 63 AMG Gorilla Racing (820 HP)[/h]
×