Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'race' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 98 wyników

  1. T1 Race Taxi i Multivan “Generation SIX” - Dwie premiery Volkswagena nad Wörthersee - 530 KM, 230 km/h: wyścigowy Transporter ze Szwajcarii pojawi się na zlocie Wörthersee 2015 - Generation SIX: model specjalny w narodowych barwach Austrii także będzie świętował swój debiut podczas zlotu Poznań, 15 maja 2015 r. – Specjaliści z Hanoweru od aut dostawczych przygotowali wyjątkowo smakowity kąsek dla miłośników Volkswagena na dorocznym zlocie nad jeziorem Wörthersee w Austrii – T1 Race Taxi napędzany jest silnikiem o mocy 530 KM (390 kW) i przybywa na zlot prosto z toru wyścigowego. Fani będą mogli także podziwiać najnowszą odsłonę modelu Transporter w specjalnej wersji „Generation Six”. Jeśli stanąć przed busem Volkswagena przygotowanym przez Freda Bernharda, Szwajcara zajmującego się budową samochodowych nadwozi, i dokładniej przyjrzeć się temu niepozornemu modelowi, człowiek zada sobie z pewnością pytanie, czym kierował się konstruktor tego modelu. Usłyszysz wtedy jasną i szybką odpowiedź: „To było dla mnie wyzwanie zawodowe. Chciałem sprawdzić, gdzie w mojej branży leżą granice tego, co fizycznie możliwe”. Efekt robi piorunujące wrażenie - podrdzewiałego VW Busa T1 z 1962 r. Bernhard zamienił w ciągu sześciu lat w cacko, w którym nie tylko zdołał zamontować chłodzony powietrzem sześciocylindrowy silnik oraz układy kierowniczy i hamulcowy przejęte z Porsche 993 Bi-turbo, ale też sprawić, by potężna moc jednostki napędowej i jej maksymalny moment obrotowy wynoszący aż 757 Nm trafiły, za pośrednictwem sześciobiegowej mechanicznej przekładni z modelu 996 GT3, na trzyszprychowe wyścigowe koła firmy BBS z oponami w rozmiarze 285/30/18. To, że taka kombinacja świetnie nadaje się na tor widać choćby po stosunku masy tego auta do mocy silnika. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego T1 Race Taxi waży tylko 1500 kg, co oznacza, że na każde 3,8 kg masy pojazdu przypada jeden kilowat mocy – taką wartością szczycą się samochody typowo sportowe. Tu mamy do czynienia z wyścigową bagażówką. Kolejną premierą marki Volkswagen Samochody Użytkowe nad Wörthersee jest czerwono-biały model specjalny „Generation SIX”. Stworzono go na bazie Multivana Comfortline, nowej, szóstej generacji. Jego wyposażenie wzbogacają przyciemniane szyby, LED-owe reflektory i lampy tylne, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów i seryjny pakiet ozdobnych, chromowanych elementów. Na listę wyposażenia dodatkowego wpisano ponadto dwukolorowe nadwozie (do dyspozycji są cztery zestawienia kolorystyczne wraz z dopasowanymi do nich elementami ozdobnymi na tablicy rozdzielczej) oraz 18-calowe koła ze stopów metali lekkich „Disc” utrzymane w stylu retro i dostępne w dwóch kolorach. Bardzo bogaty jest także zestaw elektronicznych systemów wspomagających kierowcę. Parkowanie ułatwia system Parkpilot, jest też asystent zmiany pasa ruchu Side Assist, aktywny tempomat Adaptive Cruise Control (ACC) – wszystkie montowane seryjnie, podobnie jak najnowszej generacji system radiowy Composition Media. Przyjemny klimat we wnętrzu zapewniają podgrzewane fotele i automatyczna klimatyzacja Climatronic. Fotele pokryte dwukolorową alcantarą, wielofunkcyjna kierownica oraz dźwignia zmiany biegów z ozdobnymi szwami, a także dywaniki z tkaniny z obrzeżem w kontrastowym kolorze nawiązują do barw nadwozia. Wyposażony w zawieszenie z amortyzatorami o zmiennej sile tłumienia (DCC) oraz silnik osiągający do 204 KM (150 kW) jest najbardziej sportowym Multivanem, jaki kiedykolwiek powstał. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Felgi BRAID Full Race A 17" Warszawa Mokotów Bardzo ładne i lekkie felgi!
  3. Sukces U400 NAC Rally Team na rajdzie Africa Eco Race 2015 Dla himalaistów – Mount Everest, dla żeglarzy – Cape Horn, a dla off-roaderów – Dakar. Miejsca owiane legendą, o których niektórzy śnią latami i których nazwa zawsze budzi żywsze bicie serca. 14 stycznia do kraju wrócili Polacy z zespołu NAC Rally Team, którzy wraz ze swoim Unimogiem po dwóch tygodniach morderczej ekspedycji osiągnęli szczyt marzeń każdego miłośnika jazdy w terenie – dotarli do mety w Dakarze, która od 7 lat stanowi cel rajdu Africa Eco Race. Najlepsza polska drużyna w klasie ciężarowej, NAC Rally Team startowała Unimogiem U400 i globalnie wywalczył wysokie 5. miejsce, tocząc nierówny bój z dużo silniejszymi ciężarówkami. Polska załoga w składzie: Piotr Domownik, Janusz Jandrowicz i Michał Ungurian dokonała tego wyczynu niejako „przy okazji”, ponieważ jej priorytetowym zadaniem było udzielanie wsparcia na afrykańskiej trasie Pawłowi Molgo i Ernestowi Góreckiemu, startującym terenówką, która nota bene wygrała rajd w grupie aut produkcyjnych. Polski Unimog zawsze przyjeżdżał na czas, gdy był potrzebny, i wielokrotnie wyciągał z tarapatów nie tylko swoich podopiecznych. Licznych wyrazów wdzięczności doczekał się zwłaszcza po 433-kilometrowym, jednym z najtrudniejszych etapów w Mauretanii. - Okazało się, że mauretański piasek jest kompletnie inny od tego, który znamy z Maroka, ale na szczęście to nie przeszkodziło naszemu Unimogowi – mówi Piotr Domownik. – Wystarczyło jeszcze bardziej spuścić ciśnienie (1,2 atmosfery z przodu i 1 atmosfery z tyłu – schodzić niżej byłoby już ryzykiem), zapiąć wszystkie blokady, którymi dysponujemy, i... daliśmy radę! Dzięki temu mogliśmy pospieszyć z pomocą załodze, którą się opiekowaliśmy, kilkakrotnie wyszarpując ją z piasku. Wielokrotnie zdarzało nam się pomagać również zupełnie obcym załogom, co zostało docenione przez organizatora i naszych zagranicznych kolegów. Na wydmach nierzadko stanowiliśmy wybawienie dla zawodników, którzy po raz „siedemnasty” zakopywali się w piasku, a próbując się wydostać z opresji, nieludzko się męczyli. Unimog, którym startowali Polacy z NAC Rally Team, to przygotowany na najtrudniejsze zadania model U400 z 2005 roku. Ciężarówka została profesjonalnie przebudowana we Włoszech przez serwis Giacoma Vismara, który w Dakarze startował aż 25 razy (m.in. wygrywając klasę ciężarówek w 1986 roku). Samochód Polaków na swym koncie ma również 3 starty w Dakarze (raz wywalczył znakomite 11. miejsce!), a także występy m.in. w egipskim Radzie Faraonów i argentyńskim Por Las Pampas. Jego ostatnim właścicielem był Włoch Pietro Fogliani. Unimog zaliczany jest do grupy T4.1 - „ciężarówek produkcyjnych”, będącej odpowiednikiem osobowej T2. Oznacza to, iż jest prawie seryjnym pojazdem, w którym dokonano tylko niewielkich modyfikacji. Oczywiście samochód został rajdowo wyposażony – m.in. w klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe czy system gaśniczy. 6-litrowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny nie był tuningowany, a jedynie wymieniono w nim filtr powietrza, zmodyfikowano elektronikę i ustawienia komputera. Auto otrzymało również dodatkowy zbiornik paliwa i w sumie zabiera na pokład 350 litrów oleju napędowego. Ponadto na długie afrykańskie etapy przewidziano aluminiowy bak umieszczony na pace, który na co dzień pozostaje zdemontowany. U400 jest prawdziwą terenówką - posiada stały napęd na cztery koła, sportowe zawieszenie Ohlinsa, mosty portalowe i trzy mechaniczne blokady dyferencjałów. Nie ma jednak reduktora, ale w zamian za to kierowca dysponuje aż ośmioma biegami. Skrzynia biegów sterowana jest elektropneumatycznie. - To genialne rozwiązanie! - zachwyca się Piotr Domownik. - Zamiast tradycyjnego lewarka mam joystick, który przesuwam do przodu lub do tyłu, a bieg zatwierdzam poprzez naciśnięcie sprzęgła. Mam na to aż 20 sekund! Zbliżając się do zakrętu, mogę zawczasu wybrać odpowiednie przełożenie, a bieg zmienić tuż przed samym skrętem, trzymając obie ręce na kierownicy! Dużą zaletą auta jest jego seryjny system centralnego pompowania kół, który niezależnie obsługuje przednią i tylną oś (lub obie naraz). Przed wjechaniem w rejon wydm (lub po jego opuszczeniu) zawodnicy nie muszą zatrzymywać się, a co najwyżej zwolnić, gdyż paradoksalnie pompowanie powietrza trwa krócej od jego spuszczania. System pompowania przydaje się również, gdy Unimog łapie kapcia. Korzystając z zalet felg pierścieniowych, załoga szybko wymienia uszkodzoną oponę, a system błyskawicznie pompuje koło. Na wszelki wypadek na pace przewożony jest zapas w postaci jednego koła i jednej opony. Ponadto załoga transportuje zwykle około 250 kilogramów części zamiennych i 50 kilogramów narzędzi. Są to wyłącznie rzeczy podstawowe – poważniejsza naprawa na środku pustyni i tak jest niemożliwa. Zawodnicy chwalą możliwości off-roadowe Unimoga, który znakomicie czuje się w każdym terenie, a kiedy trzeba, potrafi pędzić po bezdrożach z prędkością 120 km/h. Jego żywiołem są jednak wydmy. Choć waży blisko 6 ton, znakomicie radzi sobie na piasku dzięki ogromnym oponom, które przy niskim ciśnieniu „rozpłaszczają się”, pełniąc funkcję gąsienic. Piotr Domownik dojeżdżając Unimogiem do Dakaru, spełnił jedno ze swoich życiowych marzeń. - Chciałem tu kiedyś dotrzeć na kołach i nie w roli turysty – mówi. – Udało się! Teraz coraz trudniej będzie nam wytyczać nowe rajdowe cele, ale na pewno niebawem się takie znajdą. Źródło: Mercedes
  4. AutomWielki piknik rodzinny z wyścigami wraków oraz motocrossem! Wyścigi samochodowych wraków tym razem w Cieszynie – Boguszowicach! Ekipa SUMMER CARS PARTY zaprasza na kolejną edycję Wrak Race Cup, który rozpocznie się już 8 listopada na torze motocrossowym mieszczącym sie w Cieszynie – Boguszowicach. Zawody otwierają cykl eliminacji do wielkiego finału, który odbędzie się podczas SUMMER CARS PARTY 2015. Gwiazdą eliminacji będzie Rafał Sonik, pierwszy Polak na podium legendarnego rajdu Dakar, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata FIM, pięciokrotny mistrz Polski w rajdach enduro. Jego ostatnie osiągnięcie to I miejsce w Rajdzie Faraonów 2014. Rafał Sonik weźmie udział w wyścigach wraz ze swoją ekipa. Poza tym w eliminacjach wystartują ekipy: Summer Cars Party, 90’ Festival oraz ekipa Radia Bielsko. Każdy może wziąć udział w zawodach. Wystarczy samochód osobowy nie przekraczający swoją wartością 1000 zł. Uczestnicy mają do przejechania 30 minut po torze. Zwycięzcą zawodów zostaje ten uczestnik, któremu w tym czasie uda się pokonać, jak największą liczbę okrążeń w najkrótszym czasie. W każdym z pięciu biegów startuje 10 samochodów, z czego dwa pierwsze miejsca pozwalają na udział w biegu finałowym. Dla zwycięzców czekają nagrody rzeczowe oraz zaproszenia na SUMMER CARS PARTY 2015. Widowiskowe wyścigi oraz pokazy Motocrossowe są dostępne dla każdego. Nie startujesz w wyścigach? Przyjdź i zobacz jak robią to inni. Specjalnie dla Ciebie uruchomiliśmy atrakcje dodatkowe w tym: - Pokazy Motocrossowe - Pokazy Freestyle na rowerach - Pokazy ratownictwa drogowego - Dmuchańce dla najmłodszych - Piknik rodzinny z strefą cateringu dla wszystkich Nazwa: Wrak Race Cup Data: 8 listopada 2014r. Ramy czasowe : 8:00 - 16:00 Lokalizacja: Tor motocrossowy w Cieszynie – Boguszowicach Liczba uczestników: 50 kierowców + piloci Liczba rajdów: 5 eliminacji + 1 finał Czas eliminacji: 30 min Cel wyścigu: Przejechanie największej ilości okrążeń w ciągu 30 min Wstęp: 5zł /dzieci: za darmo
  5. LIMITOWANA OFERTA AUT Z PAKIETEM VOLVO OCEAN RACE W PREZENCIE Już za miesiąc wystartują jedne z najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych regat świata – Volvo Ocean Race. Tę samą nazwę nosi limitowana edycja aut wyposażonych w liczne dodatki, które oddają ducha żeglarskiej rywalizacji. Seria obejmuje modele V40, V40 Cross Country, V60 i XC60. Na polski rynek właśnie trafiła seria aut, wyposażonych w pakiet Volvo Ocean Race o wartości do 12 300 zł, który klienci otrzymają w prezencie. 4 października w hiszpańskim Alicante rozpocznie się Volvo Ocean Race, najbardziej spektakularna impreza żeglarska na świecie. Z tej okazji szwedzka marka po raz kolejny wypuściła limitowaną serię samochodów. W tym roku do edycji Ocean Race oprócz V60 i XC60 dołączyły mniejsze modele: Volvo V40 oraz V40 Cross Country. Auta dostępne są w kolorach: srebrnym, czarnym, perłowo-białym lub specjalnie przygotowanym dla edycji VOR granatowym, nazwanym Ocean Blue. Modele sygnowane nazwą Volvo Ocean Race wyposażone są w dedykowane felgi ze stopów lekkich – Portunus w rozmiarze 17 cali, w przypadku V40 i V40 Cross Country oraz 18 cali w V60 i XC60. Ponadto każdy samochód z limitowanej serii otrzymał chromowane relingi i obramowania szyb. Żeglarski charakter podkreślają logotypy Volvo Ocean Race umieszczone na przednich błotnikach oraz we wnętrzu samochodów. Wysokiej jakości skóra naturalna z wyszytą nazwą serii jest kolejnym elementem wyróżniającym modele tej serii. Tapicerka dostępna jest w dwóch kolorach: czarnym lub białym. Kontrastujące pomarańczowe przeszycia nadają charakteru wnętrzu auta. Oko przykuwa konsola środkowa, którą wykonano ze szczotkowanego aluminium. Co ciekawe, znajdują się na niej nazwy wszystkich portów, do których zawiną uczestnicy regat Volvo Ocean Race 2014/2015. Kolejny wyróżnik aut z tej serii to nietypowe nakładki progowe z nazwą żeglarskiej imprezy oraz skórzana kierownica z aluminiowymi wstawkami. Przestrzeń bagażowa w modelach V60 oraz XC60 przesłania roleta, która została ozdobiona mapą przedstawiającą trasę oceanicznej rywalizacji Volvo Ocean Race. Z okazji startu tegorocznych regat Volvo przygotowało specjalną promocję dla swoich klientów. Aż do wyczerpania zapasów limitowana liczba samochodów z edycji Ocean Race dostępna będzie w cenie wyposażenia Kinetic. Aż dotąd taki pakiet wymagał dopłaty nawet do 12 300 zł (do wersji wyposażeniowej Kinetic). Źródło: Volvo
  6. Road Race-T: 1927 LeMons Racer - /BIG MUSCLE
  7. Project Fox Mustang - First Race Track Test
  8. NOWA SERIA SAMOCHODÓW VOLVO OCEAN RACE Już niebawem ujrzymy kolejną, limitowaną serię Volvo Ocean Race, która obejmie modele V40, V40 Cross Country, V60 i XC60. Auta otrzymają specjalnie dobrane kolory nadwozia, wzory felg, dedykowane tapicerki skórzane i wiele stylowych akcentów. Tym razem okazja jest szczególna, ponieważ mija 40 lat od startu pierwszej edycji tej prestiżowej imprezy. Po raz pierwszy seria Volvo Ocean Race obejmie najmniejsze modele Volvo, czyli V40 i V40 Cross Country. Auta z tej limitowanej edycji będą dostępne w kolorach: srebrnym, czarnym, perłowo-białym lub granatowym. Ten ostatni, zwany Ocean Blue, będzie przygotowany wyłącznie dla edycji VOR. Specjalne będą także siedmioramienne felgi ze stopów lekkich – Portunus – o rozmiarze 17 lub 18 cali. Auta z serii VOR otrzymają też chromowane relingi i obramowania okien. Wyjątkowym detalem wnętrza jest skórzana tapicerka: do wyboru czarna lub biała. Będzie przeszyta pomarańczowym, grubym szwem. Konsola środkowa będzie wyłożona szczotkowanym aluminium z czarnymi wstawkami. Na niej znajdziemy nazwy wszystkich portów do których zawiną żeglarze w ramach Volvo Ocean Race 2014/2015. Samochody otrzymają także inne nakładki progowe, dywaniki z pomarańczowymi akcentami i skórzaną kierownicę z aluminiowymi wstawkami. Roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową będzie ozdobiona mapą z zaznaczoną trasą oceanicznych regat. Logotypy Volvo Ocean Race znajdą się na błotnikach, fotelach i na ekranie nawigacji Sensus. Edycja Volvo Ocean Race będzie dostępna jako pakiet specjalny do wersji wyposażeniowej Kinetic. Samochody z serii Volvo Ocean Race pojawią się w salonach w lipcu br. Od 4 marca będzie można je podziwiać podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie. Źródło: Volvo
  9. Porsche GT3 Cup Challenge Middle East - Race 2 at the Losail International Circuit, Q
  10. Porsche GT3 Cup Challenge Round 2 - Race 2 at the Dubai Autodrome
  11. Tak dla żartów i żeby wkurzyć fanów BMW
  12. Drag race w wykonaniu ciężarówek Jak się Tobie podoba?
  13. Drag race w wykonaniu ciężarówek
  14. Teraz takie cosik na poduchach... Więcej: Power & Looks // Andrew’s 500+ WHP Subaru WRX. | StanceNation
  15. Lanos GSi vs Audi TT 1.8 Turbo (177KM) Race 1
  16. Lanos GSi vs Audi TT 1.8 Turbo (177KM) Race 1
  17. [h=1]Ferrari FF vs BMW M5 Drag Race 1/4 Mile Viertelmeile Rennen Beschleunigungsrennen Acceleration Funny[/h]
  18. [h=1]How to prepare GT-R for 24hour race[/h]
  19. [h=1]Race to the Mexican border - Top Gear Series 19 - BBC[/h]
  20. [h=1]2014 Nissan GT-R : #1 Speedy Race Track Review[/h]
  21. [h=1]Drag Race: BMW M3 GTS vs Mercedes C 63 AMG - Fifth Gear[/h]
  22. [h=1]Audi S8 V10 vs Subaru Impreza WRX Drag Race Viertelmeile 1/4 4E Przyspieszenie Beschleunigungsrennen[/h]
  23. [h=1]Audi S8 V10 vs Subaru Impreza WRX Drag Race Viertelmeile[/h]
  24. [h=1]Scania 110 Vintage Race Truck HD Lausitzring[/h]
×