Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'projekty' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 10 wyników

  1. SKODA i Tour de France, wielkie projekty zaczynają się od marzeń! Śledząc bogatą historie ŠKODY i wyścigu Tour de France, można znaleźć między nimi zaskakująco dużo analogii i podobieństw. Pokazują one, jak wiele Co może łączyć wyścig kolarski z producentem samochodów? Jak się okazuje, już sam początek historii – marka ŠKODA i Tour de France, swoje długie dzieje rozpoczynali od wydarzeń zupełnie niezwiązanych z działalnością, z której są znane dzisiaj. Kariera ŠKODY rozpoczyna się w drugiej połowie XIX wieku, kiedy to produkujący broń, lokomotywy i samoloty konglomerat, jest jednym z największych graczy przemysłowych w całej Europie. Stąd już tylko o krok do samochodów, które dzięki wielkiemu doświadczeniu producenta od razu zdobywają zaufanie i popularność. Powstanie wyścigu Tour de France związane jest natomiast z gazetą, mającą samochód w tytule! Powstały w czasach fascynacji początkami motoryzacji dziennik L’Auto, dotyczył przede wszystkim sportu. Słaba sprzedaż zmotywowała wydawców do promocji. Postanowili zorganizować wyścig rowerowy. Nie był to wtedy oryginalny pomysł, ale jeszcze nigdy nie zorganizowano go na taką skalę – całego kraju. Pierwszy wyścig, z dziewięćdziesięcioma śmiałkami rozpoczął się 1 lipca 1903 roku, przed Café Reveil-Matin w niewielkiej miejscowości Montgeron. Wyścig szybko spotkał się z wielkim zainteresowaniem publiczności, która wyczekiwała zawodników wzdłuż trasy. Choć początki tego sportu nie dotyczą jeszcze afer dopingowych, już wtedy dochodziło do wielu innych incydentów, na przykład powstrzymywanie rywali faworytów, zwalonymi na drogę drzewami. Inaczej wyglądała też dieta zawodników: podczas gdy teraz w czasie wyścigu uzupełniają energię specjalnymi płynami i batonikami, ponad sto lat temu motywowali się oni dużą ilością mocnego czerwonego wina, czekoladą i papierosami. Ich ciężkie, drewniane rowery nie miały hamulców ani przerzutek. Właśnie w tych czasach, kreatywny duet - mechanik Václav Laurin oraz księgowy Václav Klement, produkujący do tej pory rowery, a od 1898 roku także motocykle, tworzy Voiturette Typ A, elegancki czterokołowiec z otwartym nadwoziem i silnikiem o mocy 7 KM. Osiągi tego modelu zostają daleko w tyle, w porównaniu z dzisiejszymi standardami, podobnie jak u kolarzy – średnia prędkość zwycięzcy w pierwszym wyścigu wynosiła niecałe 26 km/h, a dziś zbliża się do 40 km/h. Przez kolejne lata, zarówno Tour de France jak i ŠKODA mieli swoich bohaterów: w latach 60. dla Francuzów był to Jacques Anquetil – pierwszy, któremu udało się wygrać słynny już wtedy wyścig pięciokrotnie. Czeska marka cieszyła się wówczas popularnością Octavii – godnej następczyni poprzedników pokroju ŠKODY Popular. Podobnie jak w przypadku wyścigu, tak samo i słuch o ŠKODZIE dociera już do najdalszych zakątków Ziemi: jej samochody montuje się w Nowej Zelandii, Pakistanie czy na Kostaryce. Przez kolejne dekady La Grand Boucle staje się w coraz większym stopniu wydarzeniem międzynarodowym: po serii startów obrośniętego już legendą wyścigu, apogeum tego trendu przypada na rok 1993, kiedy kolarski świat świętuje podpisanie Traktatu w Maastricht i z tej okazji, wyścig odwiedza wszystkich sześciu sąsiadów Francji. W podobnym czasie ŠKODA podbija kolejne rynki i rozpoczyna się proces nadawania międzynarodowego wymiaru ŠKODZIE. Symboliczne połączenie tych dwóch wielkich nazw nastąpiło w 2004 roku, gdy ŠKODA została sponsorem i partnerem technicznym wydarzenia. Teraz, po ponad stu latach wyścigów i produkcji samochodów, obydwaj bohaterowie są silniejsi i popularniejsi niż kiedykolwiek wcześniej. Co zadecydowało o ich sukcesie? Umiejętność odpowiedzi na sympatie i potrzeby ludzi, dopasowanie się do swoich czasów, mądre zarządzanie i nieograniczona kreatywność. Ale przede wszystkim to wiara w najbardziej ambitne marzenia, które innym wydają się niemożliwe do spełnienia. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Jak w temacie wrzucamy swoje zakurzone projekty to ja pierwszy cos wrzuce
  3. Cieszy mnie fakt, iż są takie zajefajne projekty w PL. więcej -> http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=1192
  4. Uwielbiam takie pojechane projekty More: Klik
  5. Projekty Arkym były już na forum. Tego Bimmera jednak jescze nie oglądaliśmy tutaj. Jest super! Więcej ---> http://www.canibeat.com/2011/07/sunkissed-supercharged-bmw-m3-coupe/
  6. Bardzo podoba mi się ten filmik , no i te grubaśne polskie projekty występujące w nim <iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/j3D06T7qGTA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  7. Oto projekcik kontynuowany po Amare13.Oczywiscie inne projekty tez koncze C&C Please
  8. tutaj wrzucajcię nie dokończone porzucone projekty
  9. Fiat Grande Uno 1.4 Turbo Nie powiem ciekawe i "dość cichociemne " Lubie takie projekty http://www.streetracing.pl/forum/Fiat-Grande-Uno-14-Turbo-t32050.html
  10. tutaj wrzucajcię nie dokończone porzucone projekty
×