Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'produkcyjnej' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 17 wyników

  1. BMW serii 2 Active Tourer w oficjalnej wersji produkcyjnej Minivan, napęd na przód, a do tego znaczek BMW - do tej pory przecieram oczy ze zdumienia...
  2. więcej -> Pierwszy Golf Sportsvan zjechał z taśmy produkcyjnej w Wolfsburgu | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Pierwszy Golf Sportsvan zjechał z taśmy produkcyjnej w Wolfsburgu Poznań, 7 lutego 2014 r. – W zakładzie Volkswagena w Wolfsburgu zjechał wczoraj z taśmy montażowej pierwszy Golf Sportsvan. Jest to wersja Highlline, w kolorze srebrnym Reflex z panoramicznym dachem i silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM1). Wiosną, w momencie wprowadzenia na rynek, trzeci wariant nadwozia Golfa będzie oferowany z sześcioma nowymi, oszczędnymi silnikami. Dyrektor fabryki Siegfried Fiebig powiedział z okazji premiery: „Od prawie 40 lat zakład Volkswagena w Wolfsburgu dostarcza Golfa klientom z całego świata. Nowym Sportsvanem kontynuujemy tę pełną sukcesów historię.” Członek Rady Zakładowej Jürgen Hildebrandt dodał: „Koleżanki i koledzy z wielkim zaangażowaniem postawili na kołach doskonały, nowy model, w krótkim czasie przebudowując urządzenia produkcyjne. Jesteśmy dla nich pełni uznania.” Golf Sportsvan, obok klasycznego Golfa i Golfa Varianta, jako trzecia wersja nadwozia uzupełnia gamę Golfa VII. Z atrakcyjnymi proporcjami i ostrymi konturami Sportsvan jest jednym z najbardziej interesujących nowych kompaktowych vanów. Trzyosobową, dzieloną tylną kanapę można składać i przesuwać, do przodu i do tyłu, o 180 mm. W przypadku wykorzystania przestrzeni bagażowej do oparć przednich foteli i po dach, jej maksymalna pojemność wynosi ponad 1500 litrów. W momencie wprowadzenia na rynek wiosną tego roku, Golf Sportsvan będzie dostępny z sześcioma nowymi silnikami (cztery TSI i dwa TDI). Wszystkie jednostki wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i spełniają normę emisji spalin Euro 6. Zużycie paliwa w porównaniu z Golfem Plus zmniejszyło się nawet o 19 procent. 1 Zużycie paliwa, l/100 km: w cyklu miejskim 7,0 – 6,8, w cyklu pozamiejskim 4,9 – 4,6/ w cyklu mieszanym 5,6 – 5,4; emisja CO2 w cyklu mieszanym, g/km: 130-125; Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Citroen C4 Cactus - pierwsze zdjcia wersji produkcyjnej Wygląda prawie jak koncept. Brawo za odwagę, Subaru powinno się uczyć od Citroena! Choć przyznam, że Cactus prezentuje się nieco dziwnie, może bez tych dodatkowych nakładek na nadwozie wyglądałby mniej osobliwie
  5. więcej -> Nowy koncept BMW zapowiedzią wersji produkcyjnej?, centrum badań rynku, ranking samochodów osobowych, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. 30-milionowy Golf zjechał z taśmy produkcyjnej w Wolfsburgu Poznań, 17 czerwca 2013 r. – W czwartek z taśmy produkcyjnej zakładu w Wolfsburgu zjechał trzydziestomilionowy egzemplarz Golfa – Golf TDI BlueMotion. Ta wprowadzona niedawno wersja zużywa tylko 3,2 litra paliwa na 100 km i jest to najoszczędniejszy Golf, jaki został dotychczas wyprodukowany. Produkcja pierwszego Golfa rozpoczęła się wiosną 1974 roku. Od tego czasu, statystycznie każdego dnia w ciągu 39 lat, ponad 2000 osób decydowało się na nowego Golfa. Również 13 czerwca prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG, odebrał oficjalne wyróżnienie „Car of the Year 2013” dla nowego Golfa. Dr Winterkorn skomentował oba te wydarzenia: „Historia Golfa jest także historią postępu w motoryzacji. Z takimi technologiami, jak bezpieczny napęd na przednią oś pierwszego Golfa, debiut TDI w trzeciej generacji, ESP i dwusprzęgłowa przekładnia w czwartym Golfie czy hamulec multikolizyjny w nowej generacji, model ten zawsze demokratyzował postęp. Optymalne bezpieczeństwo, komfort i przyjemność jazdy dzięki Golfowi nie są już kwestią zasobności portfela. I dlatego nasz bestseller przynosi zaszczyt nazwie Volkswagen.” Każda z siedmiu generacji Golfa zapisała się w historii. Golf I (1974 do 1983): „Wszystko rozpoczęło się rewolucją w 1974 roku” – wspomina Klaus Bischoff, szef designu marki Volkswagen. „Przejście z Garbusa do Golfa było rewolucyjne. Wraz z przestawieniem się z chłodzonego powietrzem, montowanego z tyłu silnika na chłodzony wodą silnik z przodu i z napędu na tylną oś na napęd na przednie koła powstała całkiem nowa konstrukcja samochodu. Pod względem stylistyki, projektanci Volkswagena – dzięki legendarnemu projektowi Giorgio Giurgiaro – zamienili okrągłe kształty na bardziej kanciastą formę.” Golf II (1983 do 1991): Był to Golf, w którym Volkswagen wprowadził takie technologie jak regulowany katalizator (1984), ABS (1986) i napęd na wszystkie koła (1986). Ponadto Golf tej generacji awansował w końcu do miana ikony: „Jednym z najważniejszych momentów w historii Golfa była wtedy decyzja zarządu, aby dalej rozwijać stylistykę Golfa I i na jej bazie stworzyć DNA drugiej generacji tego modelu. Od tego wszystko się zaczęło, w ten sposób Volkswagen stworzył podstawę dla stałego rozwoju tej serii modeli. ” – wyjaśnia Marc Lichte, główny stylista nadwozia w Volkswagenie. Golf III (1991 do 1997): Trzecią generacją Volkswagen zainicjował nową erę w dziedzinie bezpieczeństwa. Z jednej strony Golf III był pierwszym typem tej serii, który od 1992 roku miał czołowe poduszki powietrzne; z drugiej strony duży postęp w zakresie konstrukcji nadwozia pozwolił na dalszą poprawę zachowania się samochodu podczas zderzenia. Ponadto w tym Golfie po raz pierwszy został zastosowany silnik TDI (1993). Golf IV (1997 do 2003): Pod kierownictwem ówczesnego szefa designu koncernu, Hartmuta Warkußa, wykrystalizował się precyzyjny design, który stał się punktem zwrotnym dla przyszłości Volkswagena. Dzisiaj Golf IV uznawany jest przez ekspertów za ikonę stylu i wyznacza drogę dla całej serii. Jednak ten Golf był nie tylko prekursorem w dziedzinie stylistyki, lecz – dzięki technologiom takim jak ESP (1998) czy dwusprzęgłowa przekładnia (2002) – także w dziedzinie konstrukcji. Golf V (2003 do 2008): Był to Golf, którego komfort, dynamika, a przede wszystkim jakość wyprzedzała wielu konkurentów z wyższej klasy średniej. Wartością, która świadczyła o stabilności spawanego laserowo nadwozia, była sztywność na skręcanie. W momencie debiutu Golfa V w 2003 roku badania wykazały, że jest ona o 35 procent większa, niż u poprzednika. Pierwszy Golf BlueMotion (4,5 l/100 km) powstał w 2007 roku właśnie na bazie Golfa V. Golf VI (2008 do 2012): Zgrzewane laserowo nadwozie było tak bezpieczne, że bez najmniejszych problemów otrzymało maksymalną notę pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP. Triumfalny pochód silników TSI (nowoczesne silniki benzynowe) i przestawienie turbodiesli (TDI) na system Common Rail pozwoliło na uzyskanie większej dynamiki i mniejszego zużycia paliwa. Liderem był tutaj drugi Golf BlueMotion ze średnim spalaniem zaledwie na poziomie 3,8 l/100 km. Golf VII (od 2012): Masa siódmego Golfa obniżyła się nawet o 100 kg, czyli została przerwana spirala masy. W zależności od silnika, zużycie paliwa w porównaniu z poprzednikiem zmniejszyło się o ponad 23 procent. Na czele w tej konkurencji stoi, wyprodukowany teraz jako 30-milionowy egzemplarz, Golf TDI BlueMotion ze średnim spalaniem 3,2 l/100 km. Z pewnością Golf VII wejdzie do historii jako model kompaktowego samochodu, w którym zadebiutował cały szereg nowych rozwiązań wspomagających kierowcę. Są to takie systemy, jak proaktywna ochrona pasażerów oraz hamulec multikolizyjny – technologie, które dotychczas można było spotkać tylko w klasie wyższej, niż klasa kompaktowa. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. [TABLE=width: 728] [TR] [TD]MITSUBISHI MOTORS, NISSAN ORAZ NMKV ŚWIĘTUJĄ OTWARCIE LINII PRODUKCYJNEJ WSPÓLNEGO MODELU KLASY MINICAR[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Motors Corporation, Nissan Motor Co. oraz NMKV Co.* świętowały uruchomienie produkcji wspólnie opracowanego modelu klasy minicar, który w czerwcu zadebiutuje w japońskich salonach Mitsubishi Motors i Nissana. Pojazd produkowany będzie w należącej do Mitsubishi Motors fabryce w japońskiej miejscowości Mizushima. Nowy model, który sprzedawany ma być jako Mitsubishi eK Wagon i eK Custom oraz Nissan DAYZ i DAYZ Highway STAR, to pierwszy wspólny projekt spółki joint venture NMKV. Model ten ma umocnić pozycję obu marek w segmencie najmniejszych samochodów osobowych. W fabryce w Mizushimie spotkali się Osamu Masuko – prezes Mitsubishi Motors , Toshiyuki Shiga – dyrektor generalny Nissana, oraz Junichi Endo – dyrektor naczelny NMKV, którym towarzyszyli zaproszeni goście oraz 350 pracowników. Podczas spotkania dokonano uroczystego powitania pierwszego egzemplarza nowego modelu, który zjechał z linii produkcyjnej w zaledwie dwa lata od chwili utworzenia spółki NMKV w 2011 roku. Nowy model powstał na zupełnie innych zasadach, niż typowe produkty OEM, bowiem utworzona przez Mitsubishi Motors i Nissana spółka joint venture (NMKV) na każdym etapie produkcji korzystała z doświadczenia i wiedzy obu koncernów. Tworząc koncepcję produktu sygnowanego przez spółkę NMKV, którą de facto tworzą przedstawiciele obu firm motoryzacyjnych, starano się zachować niepowtarzalny charakter i odrębność stylistyczną każdej marki członkowskiej. Dzięki połączonej wiedzy i doświadczeniu obu koncernów nowe modele oferują szereg rozwiązań niespotykanych dotąd w segmencie pojazdów klasy minicar. Należy tu wspomnieć o najniższym w tym segmencie zapotrzebowaniu na paliwo, układzie automatycznej klimatyzacji obsługiwanym przy pomocy ekranu dotykowego (pierwszy minicar na rynku z takim wyposażeniem) oraz wnętrzu wykonanemu z przyjemnych w dotyku materiałów. Nowy minicar zaprojektowany przez NMKV, czyli spółkę joint venture powołaną do życia przez Mitsubishi Motors i Nissana, korzysta z bogatej wiedzy i doświadczenia obu marek i jednocześnie zachowuje indywidualne cechy każdej z nich. „To efekt współpracy nowego rodzaju, która stanowi unikalne rozwiązanie w skali całego przemysłu”, podczas uroczystości powiedział Toshiyuki Shiga, dyrektor generalny Nissana. „Współpraca trzech firm będzie trwać, a naszym celem jest dominacja Mitsubishi Motors, Nissana oraz NMKV w japońskim segmencie małych samochodów.” „Współpraca ta umożliwiła nam wymianę doświadczeń oraz udoskonalenie procesów projektowania i produkcji, co z kolei pozwoliło nam stworzyć produkt, który może z powodzeniem konkurować z wiodącymi markami japońskiego segmentu minicar. Tym samym chcielibyśmy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w tym sektorze rynku motoryzacyjnego w Japonii,” wyjaśnił Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors. „Planujemy dalsze zacieśnienie współpracy z firmą Nissan.” „Bardzo cieszy mnie uruchomienie produkcji pierwszego modelu stworzonego przez NMKV. Proces planowania oraz rozwoju produktu w spółce typu joint venture był dla nas zupełnie nowym doświadczeniem. Dzięki zaangażowaniu i sile całego zespołu udało nam się wypracować nową strategię współpracy. Nadal produkować będziemy znakomite samochody, które nie mogłyby powstawać bez udziału trzech firm członkowskich,” wyjaśnił Junichi Endo, dyrektor naczelny NMKV. NMKV już pracuje nad następnym modelem. Ma to być kolejny minicar o nadwoziu kształtem zbliżonym do kombi, który w salonach prawdopodobnie pojawi się na początku 2014 roku. Mitsubishi Motors i Nissan planują systematycznie poszerzać swoją ofertę w segmencie samochodów klasy minicar, jednocześnie zacieśniając współpracę poprzez swoje zaangażowanie w spółkę NMKV. Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  8. Nowe GTA Spano w wersji produkcyjnej zadebiutuje na salonie w Genewie Hiszpania w kryzysie, a tu proszę - wypuszczają nowy supersamochód
  9. więcej -> 50 000 egzemplarzy Peugeot RCZ z linii produkcyjnej, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, ranking samochodów osobowych, sprzedaż nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. McLaren P1 w wersji produkcyjnej sfotografowany na ulicach Dubaju Zacieram ręce na nowe Enzo, ciekawe czy okaże się lepsze od P1
  11. Alfa Romeo 4C w wersji produkcyjnej - pierwsze, oficjalne zdjcia Niewiele różni się od prototypu, i bardzo dobrze! Brawa dla Alfy
  12. Więcej zdjęć: http://www.forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p13998-bmw-3-series-gran-turismo-fot-bmw-group.html Czy zmniejszenie ostro krytykowanej serii 5 GT było dobrym pomysłem BMW? Chyba nie...
  13. McLaren P1 - szczegy wersji produkcyjnej prosto z prywatnego pokazu w Beverly Hills Najbardziej niesamowity jest w tym samochodzie... spoiler tylny
  14. Lamborghini Sesto Elemento - pierwsze szczegy dotyczce wersji produkcyjnej Piękny. Powinni w podobnym stylu zaprojektować następcę Gallardo, który ma już trochę latek na karku
  15. Never ending story... Arrinera - fotografie detali wersji produkcyjnej
  16. Pierwsze było powietrze, ono nadało kształt. Tu powietrze i węgiel się stykają, tu współpracują, optymalnie, bez zakłóceń. Powietrze odchyla kotarę tajemnicy… tak! To Arrinera. W muskularnych nadkolach skupiona jest siła pokonująca przeciwności ruchu. W niekończącym zmaganiu żadne się nie podda. Część powietrza opływa smukłe kształty, a część zapraszana jest do wnętrza. Chwilowo rozdzielone, tuż za wysublimowanym kształtem łączy się w pierwotną masę, wzbogaconą o pierwiastek Arrinery… To zaledwie przedsmak tego, co czeka pasjonatów motoryzacji w najbliższych dniach. Wkrótce zaprezentujemy cała sylwetkę wersji produkcyjnej supersamochodu Arrinera. źródło: Arrinera Automotive
  17. Mini Clubvan w oficjalnej wersji produkcyjnej
×