Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'problem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 133 wyników

  1. Witam, zakupiłem felgi 15 z kołami o rozmiarze 185/55 R15 do peugeota 207 z 2007 wersja hatchback, felgi pasują tego jestem pewien lecz problem w tym czy nie nabruździłem sobie rozmiarem opon oryginalnie producent zaleca 185/65 czy wszystko będzie grać czy jestem zmuszony zmienić opony? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  2. Witam, jeśli zły dział bardzo proszę o przeniesienie. Więc tak zaczne od tego że zanim samochód dałem do mechanika znajomego to bardzo mocno kopciło, lało olejem turbina się nie włączała prawie za każdym razem. jeśli mu depłem mocniej to zostawiał taką chmurę że nie jeden pas mógł oślepić to samo było jak z niskich obrotów dodawałem gazu. byłem 100% pewny że TURBINA do regeneracji. dałem mechanikowi żeby wyciągnął i sprawdził i dał do regeneracji. Mechanik wykręcił i powiedział że turbina jest dobra bo nie ma żadnych luzów.... zobaczył na katalizator i okazało się że jest tak zapchany że jak przyświecił światłem to nie przeszło na wylot więc przeczyścił i co się okazało. auto już odżyło ciągnie fajnie, lepiej na obroty wchodzi. lecz kopci mocno jak z niskich obrotów dodam gazu (1400-1700) i turbina się od czasu do czasu zawiesi po chwili dopiero zacznie chodzić. (jak turbina się zawiesi to tak kopci że szok...) co to może być panowie ? czy turbina do regeneracji jednak ? czy może wystarczyło by ją przeczyścić ??
  3. klaudia010

    problem

    Witam mam taki problem z moim laptopem toschiba. Ostatnio próbowałam go włączyć, ale nic z tego. Po podłączeniu kabla do zasilania (brak baterii) na laptopie mruga dioda, a komputer nie chce się włączyć, słychać tylko takie "tykanie" jakby coś nie stykało tam ze sobą. Nie wiem może coś się w nim tam przepaliło i nadaję się do naprawy. Jaki byłby koszt naprawy?
  4. Witam. Tak jak w temacie, mam poważny dylemat. Ford Focus mk2 czy Seat Ibiza 3? Będzie to mój pierwszy samochód. Do tej pory jeździłem Fordem Ka (96) i zrobilem nim 1000km oraz Audi A4 (też rok 96) i zrobiłem lekko ponad 2000km. W sedanie czuje się pewnie, nie boję się nim jeździć jak niektórzy na starcie ale dla siebie wolę Hatchbacka. Mój budżet wynosi 11 tysięcy zł. Autem zrobię max 15.000km rocznie (szkola, zakupy, dziewczyna, imprezy). Znalazłem w mojej okolicy Focusa i Ibize, oba auta w cenie 10,500zl. Oczywiście Focus jest klasę wyżej ale posłuchajcie mnie. Seat Ibiza III (2006) ma silnik 1.4TDI 75KM. Jego przebieg wynosi zaledwie 90tys km. I jest to przebieg w 100% wiarygodny, ponieważ ja i moi rodzice znamy właścicieli. Samochód kupili we Francji, przewiezli do Polski i zarejestrowali. Troszkę pojeździli i samochód 3 lata stał, ponieważ pojechali pracować na dom, dlatego taki mały przebieg bo po powrocie kobieta tylko dojezdzala do pracy. Dużo się naczytalem o tdi, że silniki drogie w naprawie i to mnie odstrasza cholernie, a autko piękne czarne i PO LIFCIE. Rozrząd do wymiany i poza tym do jazdy. Natomiast Focus (2005) ma silniki benzynowy 1.6 100KM i przebieg 115 tysięcy km (nie wiadomo czy prawdziwy). I na temat tego forda nie wiem nic więcej bo właścicieli nie znam. Nie jest to wersja po lifcie Oba samochody kuszą ceną, są 3 drzwiowe, Seat bardziej mi sie podoba ale boję się o naprawy silnika... turbo, pompowtryski i te sprawy. Dlatego pytam tutaj co byście polecali i jak to jest z tym 1.4tdi w seacie ibizie? Dorzucam wam zdjęcia, pozdrawiam i czekam na porady.
  5. Witam Posiadam Seata ibize 1.4 mpi z 1999r 60km w samochodzie jest zainstalowana instalacja gazowa stag-4. Mam z samochodem problem od pewnego czasu a mianowicie jak jest zimny gdy go odpalę obroty mi maleją tak do 400 tak z 2-3sec pobuczy i zgaśnie, chyba że dam gazu to ten proces się przedłuży lub go wgl nie będzie. Ogólnie falujące obroty na starcie, trudności z utrzymaniem go na zimnym, czasami przy jeździe czuć takie szarpnięcie jakby się zadławił a potem okej. Gdy np jadę sobie w korku na 1 biegu czy 2-gim gdy wcisnę gaz to nie jest typowe przyspieszenie tylko szarpnięcie/zadławienie. Opisałem chyba wszystkie objawy. Wymienione już zostały przewody wysokiego napięcia i świece. Proszę was o pomoc.
  6. Witam, mam problem z autem... mianowicie od jakiegoś czasu gaśnie. Nie ważne czy na postoju, czy w trakcie jazdy na autostradzie, wyskakuje błąd ASR, potem ESP i gaśnie. Miałam regenerowany sterownik komputera, ale mechanik go nie przeniósł i pytanie, czy to może być problem znowu ze sterownikiem? Czy jednak coś innego? wszystkie czujniki itp są ok.
  7. Jeżeli zły dział, to będę sorry i prośba o przeniesienie. Dziś podczas podróży z Lublina do Warszawy w mojej Mazda 323F BA z 1998 roku zapaliła się kontrolka akumulatora (problem z ładowaniem). Zapaliła się po około 30km jazdy - świeciła się przez około 25 km. Później zgasła i zapaliła się 50 km przed Warszawa i już nie zgasła. Dodam, że gdy jechałem auto zachowywało się normalnie. Gdy zgasiłem, to nie mogłem już odpalić z powodu wyczerpanego akumulatora. Rozrusznik coś tam kręcił - ale ewidentnie akumulator był padnięty. Myślicie, że coś z alternatorem jest nie tak? Czy może bardziej przewody lub jakiś bezpiecznik? Znacie kogoś w Warszawie na Pradze Płd. kto mógłby to zrobić?
  8. Witam, chcę jakiś nowy kupić akumulator ale kompletnie nie mam pojęcia co wybrać ;/ (poprzednie kupowałem z drugiej ręki) Znalazłem coś takiego: http://amir.net.pl/akumulatory-samochodowe/15-akumulatory-varta/ Czy warto tutaj, czy jednak producenci bezpośrednio oferują coś tańszego? i drugie pytanie : Miałem dwa używane akumulatory i za każdym razem moje auto jakby wyciągnęło z nich moc. Wygląda na to, że coś pobiera strasznie dużo energii gdy samochód jest wyłączony i po jakimś czasie trzeba było akumulator wrzucać pod prostownik. Za każdym razem było coraz gorzej a akumulator trzymał coraz krócej. Czym to może być spowodowane? Mój ojciec mówi o jakimś przebiciu, ale on nie jest specjalistą.
  9. Witam. Mam problem z Passatem B3. Otóż odpala normalnie ale nie chce ruszyć z miejsca. Nie działa sprzęgło (pedał jest cały czas zapadnięty). Samochód zachowuje sie jakby caly czas miał rozłączone sprzęgło. Bieg wchodzą normalnie jednak po wrzuceniu biegu słychać gruchot ze skrzyni. Dzieje sie tak obojętnie który bieg wrzuce. Wczoraj jeździł normalnie i podczas jazdy coś sie stało. Czy to może być przegub? Czy skrzynia sie posypała?
  10. misiex11

    Problem ze sprzęgłem

    Witam . Posiadam sharana tdi 130 km , 2004r. A wiec tak kupiłem auto i jadać do domu zauwazyłem problem ze wrzucaniem 1 i wstecznego , poprostu nie da sie . Inne biegi super . Sprzęgło po zmienieniu biegu nie podnosci sie do konca ,tylko do polowy( choć czasami odbije normalnie) . Czasami jak lekko dotknie sie pedał to on opada (!). Dziś odpowietrzyłem lecz nic nie pomaga. Jakieś pomysły ?
  11. Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu mówię że jestem totalnie ciemny w RC. Samochód dostałem od kolegi u którego w garażu przeleżał z 10 lat może dłużej. Model jest stary ale chcieliśmy go ożywić i mieć tak o do zabawy. Model to Radio Shack Flashtron II. Serwa z przodu działają. O dziwo bateria całkiem trzyma prąd. Ale nie o to mi chodziło. Chodzi o to że jak daje się gaz to autko stoi w miejscu i słychać tylko "cyknięcie" i tak cały czas. Silnik nie reaguje. Ale że jestem troche ciekawskim człowiekiem to oczywiście poszło podłączenie na krótko baterii pod silnik i wtedy silnik normalnie pracuje. Czyli to coś z płytką. Ale co w takim razie może być nie tak i czy w ogóle da się to naprawić. Jeżeli potrzebujecie jeszcze jakieś dane to od razu podam ale tak z biegu nie wiem czego możecie potrzebować.
  12. Witam, mam problem z uruchomieniem mojej vectry rano.Po przekreceniu kluczyka samochód odpali, ale po chwili gaśnie.Musze pokręcić chwile i odpali.Później cały dzień jest wszystko ok. Filtry paliwowy i powietrza wymienione jak i przelewy.Świece są w porządku. Z góry dziękuje za pomoc.
  13. Witam wszystkich W moim niedawno kupionym samochodzie ostatnimi czasy pojawil sie problem przy odpalaniu tzn. zaraz po odpaleniu spadaja obroty i po chwili wracaja do normy. Zdarzyło sie 2 razy ze zgasl mimo tego ze bylo wcisniete sprzeglo. Podobne skoki obrotow maja miejsce przy ruszaniu na 1 biegu. Najgorzej jest na zimnym silniku wtedy trzeba go podkrecic do 2500 obrotow zeby nie zgasl przy ruszaniu. Ostatnio wysluchalem dziwny klekot narastajacy przy dodawaniu gazu. Oczywiscie udam sie z nim do mechanika ale chcialbym sie najpierw dowiedziec co to moze byc według was. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  14. Witam, mam uciążliwy problem z 2-gim biegiem. Mianowicie na zimnym silniku drugi bieg ma spore trudności ze "wskoczeniem" (szansa na wrzucenie 50/50). Dopiero pod sam koniec tego lewarka czuć, że bieg próbuje zaskoczyć i tu właśnie w momencie odpuszczania sprzęgła, a czasami nawet przy wciśniętym sprzęgle, słychać zgrzyty i traszki - wtedy muszę próbować go wrzucić jeszcze raz, aż do skutku. Podwójne wysprzęglanie i czekanie na niższe obroty nie pomaga. Jak samochód nabierze temperatury, problem znika w powiedzmy 99%. Czuć, że bieg już zaskoczył od "połowy lewarka" - żadnych trzasków i zgrzytów, skrzynia działa jak należy. Występuje to tylko przy drugim biegu i tylko przy zimnym silniku. Olej skrzyni wymieniony. Jakieś sugestie? Synchronizatory, łożyska?
  15. witam mam taki problem z bagaznikiem nie moge otworzyc go ani z kluczka ani z przycisku ;/ po zdemntowaniu tylnej obudowy rozkrecilem zamek ktory tzyma sie na s srubach gwiazdkach i bagaznik sie otworzyl ale nie pusil elektro zamek ktory nadal blokuje mi otwarcie klapy ;/ napiecie dochodzi normalnie bo sprawdzalem ale zamek nadal nie puszcza silowniki pracuja oki nic nie jest urwane jaka moze byc przyczyna prosze o pomoc pozdrawiam
  16. Witam. Posiadam autko jak w temacie i od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem. Otóż podczas odpalania coraz częściej słychać bardziej syczenie aniżeli standardowe odpalanie. Staje się to coraz częściej przy odpalaniu. Aby bardziej to zobrazować nagrałem pracę podczas odpalania. Zippyshare.com - 25 paź, 16.55.mp3 Teraz tak, na nagraniu 3 pierwsze razy odpala, za 4 razem słychać syczenie, za 5 znów odpala (polecam słuchawki). Podejrzewam świece ale nie znam się jednak zbyt dobrze. Świece ogólnie ładnych parę lat nie były wymieniane stąd werdykt. Zauważyłem, że te syczenie dochodzi spod 'kostki' zaznaczonej na obrazku czerwonym okręgiem. http://oi61.tinypic.com/n2o02r.jpg Ma ktoś jakiś pomysł?
  17. Witam mam taki problem, posiadam Pontiaca Fiero GT 2.8 V6 rok 1986 z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Dzisiaj zadzwoniłem do poprzedniego właściciela mojego Fiero i pytałem jaki olej lał do silnika. Odpowiedział że zwykły mineralny olej lotosa ze stacji benzynowej ale mówi że przejechał na nim gdzieś z 1000km. Nie wiem ile w tym prawdy ale chciałbym zmienić olej na taki jaki zaleca producent czyli SAE 5W30 i mam pytanie czy taka zmiana jest możliwa ? Wiem że olej syntetyczny może przepłukać silnik z nagaru dlatego chciałem kupić 10L oleju oczywiście syntetycznego 5W30, wlać pierwszą dawkę i przejechać na niej ok 100km po czym zlać olej i znów nalać nowego oleju syntetycznego na którym jeździłbym już normalnie. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
  18. Witam, chcę założyć hak w Skoda Octavia II i muszę zdjąć zderzak tylny i wszystkie śrubki odkręciłem jedynie zderzak trzyma mi mocowanie do którego podłącza się pistolet do tankowania , ogólnie sprawa powinna być prosta , powinienem odkręcić dwie śrubki krzyżakiem i po sprawie ale ja mam te śrubki tak skorodowane (zdjęcie 1), że nie da rady ich odkręcić (WD 40 próbowałem i nic) , i mam pytanie czy mogę odłączyć tą rureczkę ( zdjęcie 2) z tyłu kluczem po wcześniejszym zakręceniu zaworu na butli ?
  19. Witam Problem dotyczy samochodu Renault Clio III phII dCi, wygląda w ten sposób, że pilot w kluczyku działa bardzo dobrze, z dużej odległości, jednak po jeździe, kiedy silnik się rozgrzeje pilot albo zupełnie przestaje działać (nie da się ani otworzyć ani zamknąć samochodu) albo zmniejsza się jego zasięg - działa tylko jeżeli znajduje się bardzo blisko drzwi kierowcy. Jeżeli samochód trochę postoi i ostygnie wszystko wraca do normy. Dzieje się tak na obydwu kluczykach, rozładowaną baterię także wykluczyłem. Dodam, że mam także problem z zapalającą się kontrolką poduszki, nie wiem czy może to być ze sobą powiązane? Pozdrawiam
  20. mam problem z quattroporte, a mianowicie samochód w ogóle nie chce odpalić, wiem że wcześniej był na chodzie i odpalał, ale sporo czasu przestał bez ruchu w garażu. Raz udało się odpalić i komputer wywalił pełno błędów? Co może być przyczyną? Czy w PL jest gdzieś serwis który naprawi takie auto? Pzdr /założyłem temat w exotic cars bo nie ma osobnego działu dla maserati
  21. Mercedes SLK 200 (2 litry) 1998 rok, benzyna, manual Witam Czy ktoś ma pomysł dlaczego kierownica nie obraca się tak jak powinna? https://vid.me/vT9a Czy może to normalne w tym modelu? (Mercedes SLK 200) 98 rok Pozdrawiam
  22. Witam Posiadam Audi A3 1.6 8l 101KM Benzyna 1998r Ostatnio wymieniono w nim uszczelkę pod głowicą, nowe szpilki, rozrząd (pompa itp) Od tego momentu zobaczyłem że ucieka mi gdzieś olej (10 w 40) z silnika Po rozejrzeniu zobaczyłem że leci z tłumika Jaka może być tego przyczyna przed tą naprawą takiego problemu nie miałem
  23. Witam serdecznie, może w tym dziale otrzymam pomoc. Posiadam Astrę H 1.6 twinport od pewnego czasu może 10 miesięcy samochód mi poszarpuje między obrotami 1500 a 2000 i przy ruszaniu, najbardziej w momencie gdy samochód ma lekko z górki i nie ma zbyt dużego oporu że tak powiem gdy np zaczyna mi poszarpywać i lekko zaciągnę mu ręczny to przestaje, w dodatku od dwóch tygodni zaczął klekotać byłem na diagnostyce w serwisie Opla i stwierdzono że w jednym z cylindrów jest o 2 bary niższa kompresja niż w innych, mechanik stwierdził iż należało by zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworów, co w serwisie nie jest tanią imprezą niestety. Czy ktoś kto się na tym zna może udzielić mi odpowiedzi czy po wymianie uszczelniaczy problem zniknie i czy taki mały ubytek kompresji może szarpać samochodem?
  24. Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem forum Od roku jestem jeżdżę astrą z silnikiem 1.6 Twinport od początku zauważyłem że astra przy ruszaniu zaczyna poszarpywać tak samo przy obrotach 1500 a 2000 pojawia się coraz mocniejsze szarpanie. Niedawno samochód zaczął typowo dla opla klekotać i chodzić jak diesel, byłem w salonie opla stwierdzili że z jednym cylindrze jest niższa kompresja o 2 bary jak w innych i że do wymiany są uszczelniacze cylindrów dodam że diagnostyka była przeprowadzona w niemieckim salonie i naprawa jest dosyć droga dlatego czy ktoś kto miał już z tym problem mógł by mi udzielić odpowiedzi czy po wymianie uszczelniaczy problem szarpania i klekotania ustanie i czy można samochodem z takim problemem normalnie jeździć np przejechać nim 1000 km do polskiego mechanika ?
  25. Witam.Mam od dłuzszego czasu problem z odpalaniem silnika. Kiedy jest bardzo zimno na dworze w okolicach zera lub ponizej po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania swiec na jakies 3 sekundy i samochod odpala bez problemu. Kiedy jest ciepło na dworze kontrolka swiec gasnie po pol sekundy i musze krecic silnik nawet do 10 sekund zeby odpalił. Tak samo jest kiedy po dluzszej jezdzie zgasze silnik i znowu probuje go odpalic to musze go krecic kilka sekund. Generalnie poprostu na cieplym i bez grzania swiec silnik trzeba krecic kilka sekund aby odpalił. Rozrusznik nowy, akumulator nowy. swiece sprawne bo przeciez grzeja kiedy jest temperatura minusowa. Od czego mam zacząć Panowie ?? Czytałem cos o jakis przekaznikach ???
×