Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'premier' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 14 wyników

  1. Co sądzicie o nowym polskim sportowym samochodzie Premier? Czy Waszym zdaniem może konkurować z zachodnimi markami?
  2. Siedem światowych premier Audi w Genewie Więcej zdjęć: Premiery Audi w Genewie 2015 fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Premiery: Audi R8 V10, R8 V10 plus, R8 LMS, R8 e-tron, Q7 e-tron quattro, RS 3 Sportback i koncepcyjne Audi prologue Avant Innowacje prezentowane na stoisku Audi na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2015 Ingolstadt/Genewa, 3 marca 2015 r. Siedem debiutów: Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego, odbywającego się w dniach 5-15 marca w Genewie, Audi prezentuje siedem nowych modeli. Obok koncepcyjnego Audi prologue Avant, na stoisku czterech pierścieni zobaczyć można cztery wersje nowego Audi R8. Pokazywane tu Audi Q7 e tron quattro to z kolei pierwsza hybryda typu plug-in z rodziny Q, a Audi RS 3 Sportback jest zdobywcą najwyższego miejsca na podium w kategorii najmocniejszych na świecie samochodów kompaktowych. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, Audi prezentuje drugą generację wyścigowego super samochodu R8. Umieszczony centralnie silnik V10 i opracowany od nowa napęd quattro zapewniają sportowe osiągi, czego przykładem jest topowa wersja modelu o mocy 449 kW (610 KM), przyspieszająca od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy. Jej prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. Druga generacja Audi R8 jest doskonałą bazą dla tworzenia kolejnych modeli. Kolejny ewolucyjny stopień elektrycznego, sportowego R8 e-tron ma moc 340 kW i moment obrotowy 920 Nm. Dzięki nowego typu akumulatorom, zasięg samochodu w porównaniu z poprzednikiem wzrósł dwukrotnie. Teraz wynosi ponad 450 km. Nowe, wyścigowe Audi R8 LMS skonstruowano według wytycznych zgodnych z regulaminem GT3, który zacznie obowiązywać od sezonu 2016. Jeszcze w tym roku pojazd przejdzie pierwsze próby fabryczne. Jego osiągi są znacznie wyższe niż wersji seryjnej, choć pojazdy łączy ok. 50 procent wykorzystywanych w obu modelach części. Q7 etron quattro to drugi stworzony przez inżynierów z Ingolstadt model z napędem hybrydowym typu plugin. Ten duży SUV jest pierwszym na świecie samochodem hybrydowym typu plugin z sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym i stałym napędem na cztery koła. Napędzane prądem z akumulatora litowo-jonowego Audi Q7 etron quattro, w trybie jazdy elektrycznej ma zasięg do 56 km (testy NEDC), jest ciche, mocne i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery. Gdy do napędu dołączymy jednostkę wysokoprężną, łączny zasięg auta wzrośnie do1410 km. Według norm ECE dla pojazdów z napędem hybrydowym typu plugin, Audi Q7 e-tron quattro spala 1,7 litra oleju napędowego, emitując mniej niż 50 g CO2 na kilometr, co jest nowym rekordem w tym segmencie. Audi RS 3 Sportback – najsilniejszy na świecie samochód kompaktowy klasy premium – oddaje swemu kierowcy aż 270 kW (367 KM) czystej mocy. Silnik 2.5 TFSI rozpędza to pięciodrzwiowe auto do 100 km/h w rekordowym czasie 4,3 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 280 km/h. Ogromna siła ciągu, duży potencjał obrotów i niepowtarzalny dźwięk – gardłowy, znany od czasów pierwszych modeli quattro odgłos pięciocylindrowego silnika, to najbardziej charakterystyczne cechy tego modelu. Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic, przełączająca biegi jeszcze szybciej niż w jego świetnym poprzedniku, przekazuje moc jednostki napędowej 2.5 TFSI stałemu napędowi na cztery koła quattro. Samochód skonstruowano tak, by dawał maksymalną radość z jazdy. Audi prologue Avant – nowa interpretacja filozofii Avant – łączy dynamikę, formę i funkcjonalność w perfekcyjną jedność. Ten pięciodrzwiowy samochód o długości 5,11 m, szerokości 1,97 m i pionierskiej koncepcji karoserii, bez wątpienia plasuje się w klasie pojazdów luksusowych. Jest przy tym bardzo sportowy, a jednocześnie wyjątkowo elastyczny. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdu, technika jest wręcz namacalna. Kierowca i maksymalnie troje pasażerów delektować się może luksusowym wnętrzem, a dzięki najwyższej jakości architekturze infotainment i systemom connect, komunikują się cyfrowo z otoczeniem. Audi prologue Avant posiada napęd hybrydowy zapożyczony z Audi Q7 etron quattro, który w tym studyjnym pojeździe jest jeszcze bardziej wydajny. Moc systemowa 335 kW (455 KM), którą zapewniają wspólnie jednostka wysokoprężna 3.0 TDI i silnik elektryczny sprawia, że samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Z drogi śledzie, premier jedzie
  4. Czemu premier śpiewa "Hey Jude"? Dowiesz się 22/04/2014 http://www.youtube.com/watch?v=5ewM9xxspF0&feature=em-hot
  5. Volkswagen planuje aż 9 polskich premier na ten rok VW niezmiennie na fali wzrostowej. Zapewne podupadający nie tak dawno Seat też na tym skorzysta
  6. Poznań, 30 stycznia 2014 r. – W 2014 roku Volkswagen wprowadzi do oferty w Polsce aż 9 nowych modeli. Pierwszą z premier jest pokazany wczoraj po raz pierwszy w naszym kraju Golf R. Jest to najszybszy seryjnie produkowany Golf, jaki kiedykolwiek powstał. Równolegle do ofensywy produktowej, Volkswagen będzie angażował się w aktywności sportowe. W kwietniu rozpocznie się kolejny sezon innowacyjnego pucharu Volkswagen Castrol Cup, w czerwcu natomiast zorganizowany zostanie Rajd Polski, który będzie rundą Rajdowych Mistrzostw Świata WRC. Miniony rok był dla marki Volkswagen bardzo udany. Po świetnych wynikach sprzedaży, wielu nagrodach, marka w bieżącym roku nie zwalnia tempa, zapowiadając cały szereg premier. 9 premier Volkswagena Pierwsza premiera - Golf R: W 2013 roku zadebiutowały: Golf GTI, Golf GTD i Golf Variant. Wczoraj po raz pierwszy w Polsce zaprezentowany został nowy okręt flagowy tej serii modeli – Golf R. To sportowe auto jest napędzane nowym, 300-konnym silnikiem TSI (221 kW), mocniejszym o 30 KM i jednocześnie oszczędniejszym o 18 procent, w porównaniu z jego poprzednikiem. Moc przenoszona jest na drogę przez stały napęd na wszystkie koła 4MOTION. O doskonałą dynamikę dba także zmodyfikowane sportowe zawieszenie (obniżone o 20 mm), nowy progresywny układ kierowniczy oraz funkcja ESC Sport z możliwością całkowitej dezaktywacji, na przykład na torze wyścigowym. Wśród opcjonalnych elementów wyposażenia znajduje się m.in. udoskonalona adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC z funkcją wyboru profilu jazdy i nowym trybem Race. Golf R imponuje osiągami, z manualną skrzynią biegów potrzebuje na przyspieszenie do 100 km/h zaledwie 5,1 sekundy (poprzednik: 5,7 s), z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów (DSG) ten klasyczny sprint zajmuje Golfowi R tylko 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Mimo doskonałych osiągów jezdnych i mocy zwiększonej o 30 KM, udało się obniżyć zużycie paliwa z 8,5 litra u poprzednika do 7,1 l/100 km. Emisja CO2 obniżyła się analogicznie ze 199 g/km do 165 g/km. Jeszcze oszczędniejszy jest Golf R, jeżeli zamontowana jest w nim opcjonalna, 6-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DSG); w tym przypadku znormalizowane spalanie wynosi 6,9 l/100 km (159 g/km CO2). W porównaniu z poprzednikiem z DSG (8,4 l/100 km) oszczędność wynosi 1,5 l/100 km, czyli 18 procent. Druga premiera – nowe Polo: W Polsce zadebiutował Golf R, natomiast w Wolfsburgu swoją światową premierę ma nowe Polo, które zastępuje wersję z tytułem CotY 2010. Samochód wizualnie zmieni się w niewielkim stopniu, niemniej wzbogacony zostanie o szereg innowacyjnych systemów, które poprawią komfort i bezpieczeństwo prowadzenia. W Polsce nowe Polo dostępne będzie w maju. Trzecia premiera – Golf Sportsvan: W czerwcu zadebiutuje Golf Sportsvan. Ten wszechstronny Volkswagen stanowi połączenie auta kompaktowego i vana, oferuje więcej przestrzeni dla rodziny, pracy i aktywnego spędzania wolnego czasu. Golf Sportsvan dysponuje między innymi bardzo przestronnym, dającym wiele możliwości aranżacji wnętrzem (tylna kanapa przesuwa się o 180 mm, pojemność bagażnika wynosi ponad 1.500 litrów) i najnowocześniejszymi systemami wspierającymi kierowcę. Do systemów tych należy dostępny po raz pierwszy w Golfie Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Suma zastosowanych rozwiązań sprawia, że Sportsvan łączy wszystko, co najlepsze w hatchbackach, kombi i vanach, tworząc nowy i uniwersalny samochód z usportowionym charakterem. Polski rynek samochodowy wzbogaci się zatem o jeden z najbardziej wszechstronnych samochodów w klasie kompaktowej. Czwarta premiera – e-Golf: Elektryczny Golf zadebiutuje w Polsce w lipcu. Nieemitujące spalin samochody elektryczne Volkswagena są produkowane w tych samych zakładach, w których wytwarza się ich odpowiedniki z silnikami spalinowymi. Napędzany silnikiem elektrycznym o mocy 85 kW/115 KM e-Golf osiąga już w chwili uruchomienia maksymalny moment 270 Nm. Dzięki temu po 10,4 sekundy osiąga 100 km/h. Prędkość tego pięciomiejscowego pojazdu jest elektronicznie ograniczona do 140 km/h. e-Golf jest pierwszym Volkswagenem, w którym zastosowano reflektory LED. Wrażenie robi zużycie energii, na przejechanie 100 km samochód potrzebuje 12,7 kWh. Przy cenie prądu 0,56 zł za kWh (średnia cena prądu w Polsce, stan na 02.01.2014 r.) pokonanie 100 kilometrów kosztuje w przypadku e-Golfa 7,11 zł. Zasięg jakim będzie dysponował elektryczny Golf to 190 km, zatem doskonale nadaje się do codziennej, miejskiej eksploatacji. Piąta premiera – Scirocco: Trzecia, aktualna generacja Scirocco zadebiutowała w 2008 roku, jest bezpiecznym samochodem sportowym na każdy dzień roku. Po sześciu latach od debitu, w lipcu dostępna będzie odświeżona wersja tego niezwykle popularnego w Polsce coupe. Szósta premiera – e-up!: e-up! będzie drugim w pełni elektrycznym modelem Volkswagena oferowanym w polskich salonach. Model ten zadebiutuje we wrześniu. Podobnie jak e-Golf, także e-up! jest samochodem pięciodrzwiowym i w pełni nadaje się do codziennej eksploatacji w mieście. Zużywa on zaledwie 11,7 kWh energii na 100 km. Jest zatem mistrzem świata w dziedzinie efektywności. Przy średniej cenie energii elektrycznej 0,56 zł za kWh (średnia cena prądu w Polsce, stan na 02.01.2014 r.), przejechanie 100 km kosztuje tylko 6,55 zł. Za napęd tego nowoczesnego kompaktowego auta są odpowiedzialne: silnik elektryczny (60 kW/82 KM), bateria litowo-jonowa zamontowana w podłodze między osiami oraz układ elektroniki mocy. Siła napędowa silnika elektrycznego jest przenoszona na przednie koła przez 1-biegową przekładnię. Zasięg rozwijającego moc 60 kW/82 KM i prędkość maksymalną 130 km/h e-up! wynosi – w zależności od stylu jazdy i obciążenia – między 120 a 160 kilometrów. Przy bardzo niskich temperaturach powietrza wartości te mogą być mniejsze. Szczególnie w mieście i dla większości osób dojeżdżających do pracy zasięg ten jest jednak w pełni wystarczający. Badania niemieckiego Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Rozwoju Miast wykazały, że prawie 80 procent wszystkich kierowców w Niemczech, od osób dojeżdżających do pracy po osoby często podróżujące, przejeżdża dziennie mniej, niż 50 kilometrów. Siódma premiera – Jetta: W październiku 2014 roku Volkswagen wprowadzi do oferty odświeżoną Jettę. Model ten w obecnej wersji na rynku jest od 2011 roku, swoimi rozmiarami wpisuje się w lukę między Golfem a Passatem. Samochód spodoba się kierowcom lubiącym sedany o niepowtarzalnym designie, komforcie, bezpieczeństwie i wysokiej jakości. Ósma premiera – Touareg:Również w październiku zadebiutuje odświeżony Touareg. Gdy w 2010 roku swoją premierę miał aktualny model, był on najbardziej innowacyjnym pod względem technicznym modelem Volkswagena od czasu istnienia marki. Dysponował o prawie 20 procent oszczędniejszym układem napędowym oraz szeroką ofertą nowych systemów wspomagających kierowcę i zwiększających bezpieczeństwo. Wersja z silnikiem wysokoprężnym – Touareg V6 TDI – spalając średnio 7,4 litra uzyskiwała najlepsze wartości zużycia paliwa w segmencie samochodów terenowych. Nowy model będzie posiadał jeszcze więcej nowoczesnych systemów, będzie jeszcze bardziej oszczędny i ekologiczny. Dziewiąta premiera – nowy Passat: Ostatnia tegoroczna premiera będzie najważniejszą. Passat, który zadebiutuje na przełomie listopada i grudnia będzie całkowicie nowym samochodem. Zbudowany zostanie na platformie MQB i wyposażony będzie w szereg innowacyjnych systemów. Jego masa zostanie znacznie zmniejszona, a zużycie paliwa obniżone – mimo to poprawie ulegną osiągi. Samochód zadebiutuje w wersjach Limousine oraz Variant. Volkswagen Castrol Cup Puchar Volkswagen Castrol Cup zadebiutował w minionym roku. Dzięki innowacyjnej formule i międzynarodowej stawce zawodników, puchar stał się popularny nie tylko w Polsce, ale był rozpoznawalny również za granicą. Za organizację pucharu odpowiadają spółki Volkswagen Racing Polska oraz Volkswagen Group Polska, sponsorem tytularnym jest firma Castrol. W 2014 roku rozegranych zostanie 14 wyścigów podczas 7 rund, w pięciu krajach. Kalendarz zawodów przedstawia się następująco: 1. Runda 25 - 27 kwietnia – Hungaroring 2. Runda 23 - 25 maja – Lausitzring 3. Runda 13 - 15 czerwca – Poznań 4. Runda 08 - 10 sierpnia – Most 5. Runda 22 - 24 sierpnia – Slovakiaring 6. Runda 12 - 14 września – Brno 7. Runda 26 - 28 września – Poznań Auta w porównaniu z minionym rokiem zostaną poddane kilku modyfikacjom: oprócz zmian w zawieszeniu i nowych elementów aerodynamicznych, zwiększona zostanie moc samochodów. Podobnie jak w 2013 roku Golfy będą wyposażone w system Push-to-Pass, który zwiększa moc silników o 50 KM, dzięki czemu wyścigi są bardziej widowiskowe. Elementy pucharu, które się sprawdziły, takie jak profesjonalna telemetria czy program wymiany młodych talentów pomiędzy seriami Volkswagena na całym świecie nadal będą obowiązywały. Również w tym sezonie organizator będzie odpowiadał za przygotowanie samochodów do wyścigu i za całą logistykę. Rajdowe Mistrzostwa Świata WRC Zespół z Wolfsburga przystępował do rywalizacji w ubiegłorocznych mistrzostwach świata z pozycji absolutnego debiutanta, mimo to zdecydowanie zwyciężył w całym cyklu. Volkswagen jako jedyny w historii w pierwszym sezonie startów wywalczył praktycznie wszystko, co było do zdobycia – indywidualne tytuły mistrzowskie w kategorii kierowców i pilotów oraz tytuł w klasyfikacji producentów. Do tego dochodzi jeszcze styl, w jakim zespół zdominował mistrzostwa świata. Zawodnicy Volkswagena zwyciężyli w dziesięciu z trzynastu rozegranych rajdów, a Sébastien Ogier zapewnił sobie tytuł mistrzowski na trzy rundy przed końcem zmagań, tytuł mistrzów konstruktorów padł łupem Volkswagena również przed zakończeniem sezonu, bowiem już podczas Rajdu Hiszpanii. Poprzeczka przed tegorocznym sezonem zawieszona została bardzo wysoko. Zespół przygotowywał się do niego bez żadnej taryfy ulgowej. „Chcemy obronić tytuły mistrzowskie w 2014 roku, a to oznacza: żadnej przesady albo zaniedbań, lecz nadal maksymalną koncentrację i wolę zwycięstwa. Jeżeli zespół weźmie sobie to do serca, możemy w tym roku być jeszcze lepsi. Naturalnie nie będzie łatwo.” – powiedział prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG. W tegorocznym kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata znalazł się Rajd Polski, który zostanie rozegrany w Mikołajkach w okresie od 27 do 29 czerwca. Pełen kalendarz Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonie 2014 przedstawia się następująco: Rajd Monte Carlo 14 - 19 stycznia Rajd Szwecji 05 - 08 lutego Rajd Meksyku 06 - 09 marca Rajd Portugali 03 - 06 kwietnia Rajd Argentyny 08 - 11 maja Rajd Włoch 06 - 08 czerwca Rajd Polski 27 - 29 czerwca Rajd Finlandii 01 - 03 sierpnia Rajd Niemiec 22 - 24 sierpnia Rajd Australii 12 - 14 września Rajd Francji 03 - 05 października Rajd Hiszpanii 24 - 26 października Rajd Wielkiej Brytanii 14 - 16 listopada źródło: VGP
  7. Ekskluzywna pierwsza partia produkcyjna edycji specjalnej zarezerwowana dla obecnych klientów Nissana Na pamiątkę roku premiery pionierskiego crossovera, Nissana Qashqai pierwszej generacji, zostanie wyprodukowanych tylko 2007 egzemplarzy Bogate wyposażenie standardowe, czyli innowacje i emocje w stylu typowym dla marki Nissan Zaawansowane rozwiązania wysokiej klasy, w tym technologia Safety Shield, system kamer 360° i NissanConnect Oferta dostępna dla wszystkich klientów od stycznia 2014 roku Z okazji wprowadzenia na rynek crossovera nowej generacji Nissan przygotował specjalną wersję nowego modelu - Qashqai Premier Limited Edition. Jako wyjątkowy gest wobec dwóch milionów osób, które kupiły pierwszą wersję pionierskiego crossovera, specjalna edycja nowego modelu Qashqai do 31 grudnia 2013 r. będzie oferowana wyłącznie tej grupie klientów. Ekskluzywna seria liczy tylko 2007 egzemplarzy. Jest to nawiązanie do roku premiery rynkowej modelu Qashqai pierwszej generacji, czyli pierwszego crossovera skierowanego do masowego odbiorcy. Każdy samochód z serii Premier będzie zaopatrzony w tabliczkę z indywidualnym numerem, a jego nabywca zapewni sobie miejsce w historii Nissana jako posiadacz jednego z pierwszych egzemplarzy modelu Qashqai nowej generacji. Zupełnie nowy Nissan Qashqai został zaprezentowany światu zaledwie dwa tygodnie temu. 7 listopada w Londynie po raz pierwszy można było zobaczyć odważną stylistykę nadwozia oraz wysokiej klasy zaawansowane rozwiązania techniczne. Bogate wyposażenie z wyjątkowymi rozwiązaniami Limitowana edycja Premier, oparta na najlepiej wyposażonej wersji Tekna, to przykład realizowania przez firmę Nissan zasady powszechnego dostępu do technologii i odważnego wzornictwa. Wyjątkowy pakiet wyposażenia samochodów z limitowanej edycji Premier obejmuje między innymi specjalną tapicerkę ze skóry połączonej z alcantarą, ciemną podsufitkę, specjalne dywaniki ze srebrnymi przeszyciami, chromowane listwy boczne, chromowane nakładki na przedni spojler i klapę bagażnika oraz specjalne aluminiowe nakładki na progi z emblematem Premier. Jasnopopielata tapicerka foteli mocno kontrastuje z czarną wykładziną podłogi i podsufitką. W każdym egzemplarzu umieszczono także tabliczkę z jego unikatowym numerem. Qashqai Premier Limited Edition jest również standardowo wyposażony we wszystkie elementy stylistyczne i techniczne wersji Tekna. Atrakcyjny wygląd nadwozia podkreślają 19‑calowe obręcze kół z lekkich stopów, relingi dachowe oraz zastosowane po raz pierwszy w tym segmencie pojazdów w pełni diodowe przednie reflektory. Samochód ma elektrycznie regulowane fotele, nowy system NissanConnect i panoramiczny szklany dach. Standardem są także liczne zaawansowane rozwiązania składające się na technologię Safety Shield: systemy hamowania awaryjnego, monitorowania zachowania kierowcy oraz rozpoznawania znaków drogowych, ostrzeżenia o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, pojeździe w martwym polu oraz poruszających się obiektach, a także adaptacyjne światła drogowe. Qashqai Premier Limited Edition jest dostępny w następujących czterech kolorach: biały perłowy oraz metalizowane śliwkowy, czarny i czerwony. Wszystkie samochody z limitowanej edycji wyposażone są w silnik 1.6 dCi i zaawansowany napęd ALL-MODE 4x4-i. Nowy Qashqai - crossover drugiej generacji Qashqai Premier Limited Edition to wersja oferowana z okazji wprowadzenia na rynek innowacyjnego crossovera drugiej generacji marki Nissan. Gruntownie przeprojektowany nowy Nissan Qashqai powstał w celu spełnienia wymagań i oczekiwań nabywców crossoverów nowej generacji. Każdy element został zaprojektowany i skonstruowany na nowo - począwszy od nowej, bardziej przestronnej kabiny, poprzez wyższą jakość materiałów i funkcjonalność, aż po wysokiej klasy rozwiązania techniczne, które jeszcze skuteczniej chronią kierowcę i pasażerów. źródlo: NISSAN
  8. więcej -> Komu wersja Qashqai Premier Limited Edition? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Wiara we własne siły: nowy Opel Insignia OPC gwiazdą targów IAA Przyjemność z jazdy godna klasy premium: nowe wersje Insignii, w tym żądna przygód Country Tourer Przyszłość mobilności: Monza Concept, czyli kierunki rozwoju stylistycznego i rozwiązań w zakresie łączności w samochodach Indywidualizm: łączność i dostęp do aktualnych informacji w modelach ADAM Black Link i ADAM White Link Najwyższe parametry: nowe silniki o jeszcze wyższej mocy i kulturze pracy oraz niższym zużyciu paliwa Rüsselsheim/Frankfurt. Opel przygotowuje aż siedem światowych premier na 65. Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny (IAA) we Frankfurcie, który odbędzie się w dniach 12–22 września. Na stoisku D 09, o powierzchni ponad 3200 m2, w Hali nr 8producent z Rüsselsheim zaprezentuje nową Insignię OPC z odświeżoną stylistyką nadwozia, ze zmodernizowanym podwoziem i z innowacyjnym systemem multimedialnym. Zastosowany w tym samochodzie turbodoładowany silnik 2.8 V6 o mocy 239 kW/325 KM rozwija 435 Nm momentu obrotowego i sprawia, że Opel o najbardziej sportowej charakterystyce osiąga prędkość 100 km/h już w 6 sekundach. Nie mniej spektakularną wersją flagowego Opla, przygotowywaną do światowej premiery, jest Insignia Country Tourer, czyli nowy przedstawiciel rodziny Insignia, zaprojektowany dla poszukiwaczy przygód. Podobnie jak Hatchback, Sedan oraz Sports Tourer, otrzymał on nową stylizację nadwozia, pionierski system multimedialny i uzyskał najlepsze w swojej klasie silniki. Opel zamierza także przedstawić swoją wizję efektywnej mobilności i pokładowych systemów łączności w postaci premierowego modelu Monza Concept. Jednocześnie firma prezentuje aktualną ofertę innowacyjnych modeli i systemów multimedialnych na przykładzie samochodów ADAM Black Link i ADAM White Link, a także nową generację silników. We Frankfurcie debiutują wreszcie 200-konny silnik 1.6 SIDI turbo, przeznaczony dla kabrioletu Cascada, oraz nowa rodzina małolitrażowych silników benzynowych, współpracujących z innowacyjnymi 6-biegowymi przekładniami. „W naszej ofercie mamy świetne produkty, które pozwolą Oplowi powrócić na ścieżkę sukcesu, zaś nasze innowacyjne koncepcje wyznaczą kierunek rozwoju motoryzacji. Różnorodność atrakcyjnych modeli oraz pionierskich technologii sprawia, że nasza pozycja pod tym względem jest lepsza niż kiedykolwiek dotąd. Można się będzie o tym przekonać osobiście już za kilka tygodni” – mówi prezes firmy Opel, dr Karl-Thomas Neumann, zapraszając gości do bezpośredniego kontaktu z produktami Opla na firmowym stoisku. Nowa Insignia OPC: światowa premiera najmocniejszego silnika Opla Insignia OPC, rozwijająca moc 239 kW/325 KM i z maksymalnym momentem obrotowym 435 Nm, jest najsilniejszą wersją flagowego Opla. Samochód debiutuje na targach IAA z nadwoziem w odświeżonej wersji. Zmieniona estetyka przodu z charakterystycznymi akcentami OPC, takimi jak detale stylistyczne, przypominające kły tygrysa, z przodu oraz końcówki układu wydechowego zintegrowane z tylnym zderzakiem, podkreślają moc i kojarzą się z pokonywanymi z zawrotną prędkością okrążeniami toru Nürburgring. Przyciągające wzrok nadwozie kryje najnowocześniejszą technologię. Podwozie OPC zostało ulepszone ze szczególnym uwzględnieniem tylnej osi, gdzie – podobnie jak w pozostałych wersjach nowej Insignii – inżynierowie zmodyfikowali około 60% komponentów. Liczne zmiany przyczyniły się też do dalszego ograniczenia hałasu i wibracji. Nowe oprogramowanie ESP pozwala na jeszcze bardziej precyzyjną korektę dynamiki, zwłaszcza w reakcji na skłonność do podsterowności. Zmodyfikowane oprogramowanie tłumienia drgań w podwoziu FlexRide z amortyzatorami o regulowanej charakterystyce zapewnia optymalne trzymanie się drogi. Specjalne oprogramowanie dla wersji OPC poprawia dynamikę jazdy, ponieważ podwozie szybciej i bardziej precyzyjnie reaguje na poszczególne manewry i warunki na drodze. Insignia OPC osiąga prędkość 100 km/h w 6 sekund (Sports Tourer: 6,3 sekundy), a prędkość maksymalna samochodu (elektronicznie ograniczona) wynosi 250 km/h. Po usunięciu elektronicznej blokady OPC z przekładnią manualną może rozpędzić się do 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Wyczynowy układ hamulcowy Brembo zapewnia błyskawiczną redukcję prędkości przy zachowaniu maksymalnej stabilności nawet przy bardzo intensywnej eksploatacji. Kabina OPC wita kierowcę prawdziwie sportowym klimatem. Prestiż wnętrza podnoszą takie elementy, jak sportowe fotele Recaro, dostępne także w wersji skórzanej z pamięcią ustawień, rękojeść dźwigni zmiany biegów OPC oraz zupełnie nowy zestaw wskaźników i konsola centralna. Na opcjonalnym 8-calowym wyświetlaczu, oprócz podstawowych danych, podawane są także bardziej szczegółowe informacje, takie jak ciśnienie i temperatura oleju, napięcie ładowania akumulatora, pozycja przepustnicy, siła hamowania i przyspieszenie boczne. Nowa wyczynowa kierownica (opcjonalnie podgrzewana) wyposażona jest w manetki do sterowania automatyczną skrzynią biegów. Umożliwiają one błyskawiczną manualną zmianę przełożeń nawet w trybie automatycznym. Tryb automatyczny włącza się ponownie, jeżeli manetki nie są używane, przez co najmniej 12 sekund. W taki oto sposób w Insignii OPC wygodnie połączono zalety manualnej i automatycznej skrzyni biegów. Nowa Insignia: rewolucyjny system multimedialny Nowy Opel Insignia debiutuje podczas międzynarodowych targów IAA w odmianach nadwozia: 4-drzwiowym, 5-drzwiowym, Sports Tourer, Country Tourer i OPC. Flagowy model marki przyciąga wzrok jeszcze atrakcyjniejszą stylistyką wnętrza i nadwozia, stanowiącą rozwinięcie uznanej filozofii „artystycznej wrażliwości skojarzonej z niemiecką precyzją”. Na szczególną uwagę zasługuje wprowadzenie systemu multimedialnego nowej generacji, który będzie dostępny we wszystkich wersjach Insignii. Pozwala on na zintegrowanie wielu funkcji smartfona z samochodem, a do intuicyjnej i prostej obsługi systemu służy panel dotykowy w konsoli centralnej. System reaguje także na polecenia głosowe. Szeroką ofertę silników uzupełniają nowe mocne i ultrawydajne jednostki z bezpośrednim wtryskiem, w tym dwie turbodoładowane jednostki benzynowe oraz nowy turbodiesel z emisją CO2 na poziomie 99 g/km. Ten wyjątkowo niski poziom emisji pozwala zakwalifikować nowego 2-litrowego turbodiesla o mocy 88 kW/120 KM lub 103 kW/140 KM do kategorii A+ w niemieckim systemie oceny efektywności energetycznej. W pojazdach z nadwoziem 4- i 5-drzwiowym, 6-biegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop obydwie odmiany silnika zużywają zaledwie 3,7 litra paliwa na 100 kilometrów w cyklu mieszanym przy emisji CO2 wynoszącej 99 g/km (pomiar zgodnie z rozporządzeniem [WE] nr 715/2007), natomiast w przypadku wersji Sports Tourer analogiczne wartości wynoszą odpowiednio: 3,9 l/100 km i 104 g/km. Opel Insignia 2.0 CDTI jest więc najoszczędniejszym pod względem zużycia paliwa samochodem z silnikiem wysokoprężnym w swojej klasie. Dodatkowo projektanci zadbali o dalszą poprawę parametrów aerodynamicznych nadwozia nowej Insignii. Współczynniki oporu aerodynamicznego nowej Insignii wynoszą 0,25 lub 0,28, co oznacza, że Insignia Hatchback jest najbardziej opływowym samochodem 5-drzwiowym na świecie, a Sports Tourer zajmuje pierwsze miejsce pod tym względem w segmencie samochodów kombi. Nowa Insignia Country Tourer: Insignia dla miłośników przygód Trzecia światowa premiera to Opel Insignia Country Tourer. O ile Sports Tourer to eleganckie rodzinne i biznesowe kombi, o tyle bliźniacza Insignia Country Tourer to żądny przygód „awanturnik”. Ten uniwersalny pojazd o atletycznym wyglądzie i wyższym prześwicie zachęca do wyjazdów za miasto, a nawet do opuszczenia sieci asfaltowych dróg. Wyróżniają go przednie i tylne nakładki ochronne podwozia, mocno zarysowane nadkola i niższa listwa progowa. Całości wizerunku dopełniają dwie końcówki wydechu. Zaawansowany technologicznie napęd na wszystkie koła zapewnia przyczepność i doskonałe prowadzenie w każdych warunkach. Dostępne turbodoładowane jednostki to silnik benzynowy 2.0 SIDI z bezpośrednim wtryskiem i mocą 184 kW/250 KM oraz wysokoprężny 2.0 BiTurbo CDTI – w obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm. Monza Concept: wizjonerskie studium na temat przyszłości motoryzacji Sportowa i muskularna sylwetka, unikatowa technologia projekcyjna oraz modułowa konstrukcja, umożliwiająca stosowanie ekologicznych układów napędowych: oto Opel Monza Concept, czyli elegancja i ultranowoczesna efektywność na czterech kołach. Wizjonerskie auto, które również ma swoją światową premierę we Frankfurcie, to przedsmak rozwiązań, jakich mogą się spodziewać klienci Opla w przyszłości. Efektywność i łączność to dwa podstawowe aspekty, na które będzie położony nacisk w kolejnych generacjach Opli. Monza Concept jest więc fascynującą zapowiedzią nowości, które czekają na wdrożenie. Sylwetka Monzy to ewolucja filozofii „artystycznej wrażliwości skojarzonej z niemiecką precyzją”. Koncepcyjne nadwozie kojarzy się raczej z gibkością i sprężystością sportowca niż z mało subtelną siłą mięśni. W obszarze łączności i systemów multimedialnych zaprezentowane innowacje stanowią ogromny postęp w porównaniu z aktualną ofertą rozwiązań w tym zakresie. Wszystkie informacje są wyświetlane w innowacyjnej technologii projekcyjnej w obrębie zestawu wskaźników, zajmującego całą deskę rozdzielczą – od drzwi do drzwi. W branży motoryzacyjnej to pierwsze rozwiązanie tego typu na świecie. Nie mniej przełomowa jest modułowa konstrukcja Monzy Concept, która zapewnia możliwie maksymalną elastyczność pod względem stosowanych systemów napędu. Monza Concept to zmaterializowana wizja przyszłości motoryzacji. ADAM – mistrz personalizacji: jeszcze większy wybór, jeszcze bardziej rozbudowana łączność Stylowy Opel ADAM to nie tylko mistrz personalizacji, ale także najlepiej skomunikowany samochód małolitrażowy na rynku. Kolejnym dowodem na słuszność powyższego stwierdzenia są dwie nowe specjalne wersje – ADAM Black Link i ADAM White Link – wyposażone standardowo w system multimedialny oraz sterowanie głosowe Siri Eyes Free. Obydwie wersje debiutują podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego (IAA) we Frankfurcie. ADAM Black Link i White Link, wyprodukowane w limitowanej serii 2000 egzemplarzy, charakteryzują się estetyką, nawiązującą do smartfona, wynikającą z połączenia czarnego lub białego lakieru z detalami z matowego aluminium. Stanowią one zatem perfekcyjną mieszankę ultranowoczesnych technologii multimedialnych i telekomunikacyjnych z przejrzystą stylistyką, inspirowaną technologią. W najbliższych miesiącach możliwości personalizacji eleganckiego Opla ADAM zostaną podkreślone przez nowe opcje wykończenia wnętrza i nadwozia. Nowe kolory nadwozia i dachu, świeże wzory obręczy kół i innowacyjne elementy ozdobne zwiększą możliwości w zakresie personalizacji wyglądu samochodu. Również w kabinie ADAMa pojawiły się nowe kolory oraz innowacyjna grafika zestawu wskaźników, konsoli centralnej i paneli drzwi, a także świeże wzory tapicerki i podsufitki. Dzięki temu nabywcom ADAMa jeszcze łatwiej będzie skonfigurować niepowtarzalny samochód marzeń. 1.0 SIDI turbo 85 kW/115 KM: nowy silnik 3-cylindrowy Trzy zupełnie nowe rodziny silników i plany wprowadzenia 13 innowacyjnych jednostek napędowych do końca 2016 r. to sygnał, że Opel błyskawicznie odnawia swoją ofertę także pod tym względem. Na targach IAA światową premierę ma nowo zaprojektowany 3-cylindrowy silnik SIDI (spark ignition direct injection – zapłon iskrowy z bezpośrednim wtryskiem) o mocy 85 kW/115 KM. Ta turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1 litra jest nie tylko przyjazna dla środowiska, ale wyznacza także nowy standard kultury pracy silników 3-cylindrowych, charakteryzując się lepszymi parametrami w zakresie poziomu hałasu i wibracji niż wiele jednostek 4-cylindrowych. Mimo niewielkich rozmiarów silnik ten generuje wysoki moment obrotowy o wartości 166 Nm, w zakresie od 1800 do 4700 obr./min. Silnik zadebiutuje wraz z nową 6-biegową przekładnią manualną w przyszłorocznych egzemplarzach Opla ADAM. Cascada 1.6 SIDI turbo 147 kW/200 KM: pełna przyjemność z jazdy kabrioletem Wyczynowa wersja silnika 1.6 SIDI turbo, o mocy godnej jednostki stojącej o jedną klasę pojemności wyżej (147 kW/200 KM i 300 Nm momentu obrotowego z funkcją overboost pozwalają rozpędzić samochód do 235 km/h), będzie miała światową premierę w modelu Cascada. To przedstawiciel zupełnie nowej generacji średniolitrażowych silników Opla zasilanych benzyną i wyposażonych w układ bezpośredniego wtrysku. Jego druga odmiana rozwija największą moc wśród silników Opla o pojemności 1,6 litra i jest bezkonkurencyjna pod względem wartości momentu obrotowego w swojej klasie. Dołączy ona do turbodoładowanego silnika 1.6 SIDI o mocy 125 kW/170 KM, który został zaprezentowany przy okazji wprowadzenia Cascady na rynek wiosną tego roku. źródło: General Motors
  10. Caprice jedzie nisko... Inne zdjecia ---> http://www.lowridermagazine.com/features/1006_lrmp_1975_chevrolet_caprice/photo_07.html Wiecej ---> http://www.lowridermagazine.com/features/1006_lrmp_1975_chevrolet_caprice/index.html
  11. Fajne Ferrari F430... Galeria zdjęć ---> http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2010-ferrari-f430-veilside-premier-4509-by-wheels-boutique-ar101889/picture386711.html Więcej ---> http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2010-ferrari-f430-veilside-premier-4509-by-wheels-boutique-ar101889.html
  12. Prezentacja planowanych premier w 2009 roku
  13. http://motoryzacja.interia.pl/news/77-swiatowych-premier,975218
  14. (pięć samochodów i... uniform) http://www.roadlook.pl/frankfurt-2007/iaa-frankfurt-2007-chevrolet-szesc-premier-piec-samochodow-i-uniform.html
×