Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'poprzez' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Alfa Romeo 4C: dowiedz się o niej więcej poprzez Augmented Reality Instrukcja obsługi modelu staje się interaktywna. Aplikacja „Alfa Romeo InfoMobile" wprowadza dla Alfy Romeo 4C instrukcję obsługi samochodu w technologii „Augmented Reality” (wł. „Realtá Aumentata”) „AR+" opracowaną przez Alfę Romeo i Mopar, brand zajmujący się częściami zamiennymi oraz usługami i obsługą Klienta Fiat Chrysler Automobiles. To pierwsza aplikacja tego rodzaju z ponad 1000 elementami, które można wykadrować, co w sumie daje 33 „hot spoty” (czułe punkty), z których 4 to funkcje zaawansowane, zawierające interaktywne i multimedialne treści. Wystarczy wykadrować swoim smartfonem jakiś element samochodu, aby dowiedzieć się wszystkiego o supersamochodzie Alfa Romeo. Interaktywna instrukcja obsługi samochodu będzie dostępna wkrótce również dla Alfy Romeo Giulietta i MiTo. Alfa Romeo i Mopar, marki od zawsze ukierunkowane na nowe możliwości wyznaczane przez cyfrowe technologie, prezentują mobilną aplikację wykorzystującą „augmented reality” („AR+") z instrukcją obsługi samochodu dla modelu Alfa Romeo 4C. Powstała we współpracy z SEAC02, czołową firmą zajmującą się tworzeniem oprogramowania wirtualnej rzeczywistości i „augmented reality” instrukcja supersamochodu staje się interaktywna. „Alfa Romeo InfoMobile”, bezpłatna aplikacja Customer Care przeznaczona dla Klientów Alfa Romeo została udostępniona w App Store i Google Play aktualnie w pięciu językach (włoskim, angielskim, francuskim, niemieckim i hiszpańskim). W porównaniu do tradycyjnej Instrukcją obsługi samochodu, dostarczanej wraz z pojazdem również w formacie elektronicznym na DVD lub na nośniku USB, Klient Alfy Romeo 4C będzie mógł szybko, prosto i intuicyjnie uzyskać najważniejsze informacje o tym modelu, korzystając ze swojego smartfona. Po wybraniu symbolu „AR+" znajdującego się w instrukcji obsługi samochodu aplikacji i skierowaniu kamery telefonu na określone elementy Alfy Romeo 4C, wskazane na przycisku „Help", użytkownik ma możliwość uzyskania szerszej informacji, wykorzystując treści multimedialne. Dokładnie mówiąc, można „wykadrować” ponad 1000 punktów Alfy Romeo 4C: każdy element jest rozpoznawany pod wieloma kątami i w różnych warunkach oświetlenia, co w sumie daje 33 „hot spoty” (czułe punkty). Wystarczy na przykład wykadrować korek oleju silnika, aby dowiedzieć się, kiedy należy wymienić olej i jakiego użyć albo skierować kamerkę na koła, aby znaleźć prawidłowe ciśnienie opon czy też na dźwignię tempomatu, aby dowiedzieć się, jak z niego korzystać. Poza tym, dostępna jest absolutna nowość: 4 „zaawansowane hot spoty” obejmujące treści interaktywne i multimedialne. Pierwszy dedykowany jest skrzyni biegów Alfa TCT i umożliwia interakcję z centralnym sterowaniem skrzyni, a dzięki filmikowi, można dowiedzieć się, jak korzystać z funkcji „Launch Control". Drugi „hot spot” to „selektor jazdy Alfa DNA” ze szczegółową prezentacją 4 trybów: Natural, Dynamic, All Weather i Alfa Race. Następny dedykowany jest radioodbiornikowi i wyjaśnia wszystkie jego funkcje oraz prawidłowe konfiguracje, dzięki „Quick Start Guide". Ostatni koncentruje się na „zestawie wskaźników TFT”. Wszystkie treści Instrukcji obsługi do „AR+” znajdują się „w chmurze” („cloud") - to znaczy użytkownik może ściągać tylko te, które go interesują w danej chwili. Mogą one być zdalnie aktualizowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu cały czas dostępna jest najnowsza wersja instrukcji obsługi. Warto podkreślić, że platforma jest wyjątkowo elastyczna: istnieje możliwość dodawania instrukcji do nowych samochodów lub nowych czułych punktów poszczególnych modeli bez konieczności aktualizacji aplikacji, ale poprzez wysłanie informacji do użytkownika o dostępności nowych informacji. Tak więc, nowości oferowane przez Customer Care i Technical Service – działy Mopar zajmujące się obsługą Klientów oraz oficjalną siecią Dealerów i Autoryzowanych Stacji Obsługi – spełniają oczekiwania Klientów coraz bardziej zwracających uwagę na możliwości rozszerzonej rzeczywistości proponowane przez mobilne aplikacje, a które znalazły już zastosowanie w katalogach produktów, w reklamie i na tablicach reklamowych. Dzięki nowej, interaktywnej Instrukcji Obsługi Alfy Romeo 4C rozwijają się usługi oferowane przez mobilną aplikację Customer Care, dedykowaną Klientom Alfa Romeo, a która na dzień dzisiejszy odnotowała prawie 95.000 pobrań. „Alfa Romeo InfoMobile" jest dostępna bezpłatnie w 15 krajach europejskich na iOS i Android i oferuje obsługę oraz informacje o produktach i usługach. Wśród głównych usług dostępnych na „Alfa Romeo InfoMobile" na szczególną uwagę zasługują: „Znajdź Dealera " pozwalającą znaleźć najbliższą stację dealerską lub ASO oraz ustalić, czy dana stacja obsługuje 4C; „Stacje benzynowe oferujące CNG i LPG" pozwalającą znaleźć najbliższą stację benzynową; „Nowości i promocje”, by być na bieżąco z nowościami oferowanymi przez markę; wreszcie „Pomoc drogowa ", niezbędna do uzyskania pomocy w sytuacjach awaryjnych. Korzystając z funkcji „Kontakt” można też dotrzeć do działu Obsługi Klienta bezpośrednio z aplikacji, używając numeru Infolinii lub formularza kontaktowego, lub, na razie tylko we Włoszech, przez Twittera na stronie Alfy Romeo. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Witam, Znalazłem ciekawą ofertę na auto, ale jest ono sprowadzone, niezarejestrowane i nieopłacone. Sprzedający wystawi "fakturę vat marża" na której jako sprzedający będzie on/jego firma (nie "fikcyjny" obcokrajowiec). W związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy jeżeli auto nie jest zarejestrowane i nie jest opłacone to na fakturze mogą być dane sprzedającego z Polski? 2. Co daje mi, albo powinna mnie zniechęcić faktura vat marża (proszę o krótkie zalety i wady)? 3. Jakie opłaty i w jakich kwotach (orientacyjnie) muszę jeszcze zrobić? 4. Co muszę jeszcze wiedzieć? Auto, rok 2004, 1.6 benzyna. Proszę o łopatologiczne wyjaśnienia:) Dziękuję i pozdrawiam!
  3. DC DESIGN

    Brush ??

    Mam pytanie jak się zmienia kolor poprzez rebrush ???
  4. Cudowny ... wręcz perełka...poprzez jeden element http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/19841
×