Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ponownie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 28 wyników

  1. [h=1]BMW serii 5 ponownie najlepiej sprzedawanym samochodem biznesmena na świecie.[/h] Monachium. BMW serii 5 (średnie zużycie paliwa w skali modelu: 9,9-4,5 l/100 km, emisja CO2: 232-119 g/km) podobnie jak w zeszłym roku okazało się najchętniej kupowanym samochodem biznesmena na świecie. W roku 2013 globalnie na BMW serii 5 Limousine, BMW serii 5 Touring lub BMW serii 5 Gran Turismo zdecydowało się 366 992 klientów. Oznacza to, że seria 5 BMW znów zdecydowanie zdystansowała swych rywali. W ogromnym stopniu do tego sukcesu przyczynił się lifting modelu z zeszłego roku, poszerzający paletę silnikową, poważnie dopełniający program specyfikacyjny, a także ogromna oferta z zakresu BMW ConnectedDrive. BMW po raz kolejny demonstruje, w jaki sposób można perfekcyjnie dopasować nowy model z pomocą precyzyjnie skomponowanych pakietów wyposażeniowych do wymagań rynku. W ramach liftingu modyfikacji uległ design całej rodziny BMW serii 5, a auto nabrało bardzo arystokratycznych cech. Ponadto w modelu 5 GT pod przekonstruowanym tyłem kryje się bagażnik powiększony aż o 60 l – do łącznie 500. A dzięki trzem fabrycznym pakietom specyfikacyjnym Luxury Line, Modern Line oraz M Sport możliwe jest dopasowanie charakteru każdego BMW serii 5 do indywidualnych gustów. Atmosfera premium i jeszcze większa funkcjonalność – to cechy kabiny. Niezwykle łatwy i przyjazny w obsłudze kontroler iDrive jest seryjnie we wszystkich wariantach auta, a po dokupieniu systemu nawigacji Professional jego pokrętło wzbogacone zostaje o gładzik iDrive Touch, pozwalający wpisywać palcem litery lub cyfry, co komputer natychmiast rozpoznaje i przyporządkowuje do danych w pamięci. Paletę silnikową najłatwiej opisać jako „szybsze, oszczędniejsze, czystsze i wydajniejsze”. W ofercie od czerwca 2013 znajdują się jednostki napędowe od 105 kW/143 KM aż po 412 kW/560 KM, a poza silnikiem w modelu M5, wszystkie napędy spełniają normę czystości spalin EU6 (M5: EU5)Modele 518d oraz 520d Limousine (dla obu: spalanie w mieście/w trasie/średnio: 5,4/4,0/4,5 l/100 km; emisja CO2: 119 g/km) rozwijają odpowiednio 105 kW/143 i 135 kW/184 KM i przy swym rekordowo niskim zużyciu paliwa zapewniają typowe dla samochodów BMW doznania za kierownicą. Wszystkie warianty i modele BMW serii 5 wykorzystują pakiet BMW EfficientDynamics, na który składają się odzyskiwanie energii hamowania, funkcja Auto-Start-Stop, wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu, tryb jazdy ECO PRO oraz funkcja żeglowania (wybiegu z odłączeniem silnika od skrzyni biegów po puszczeniu gazu w skrzyni automatycznej). Pozwala on na ogromne zwiększenie ekonomiki jazdy bez najmniejszej szkody dla dynamiki. W wersjach wysokoprężnych dodatkowo pracuje system redukcji emisji tlenków azotu – to seryjny pakiet BluePerformance. O dalsze zwiększenie poziomu bezpieczeństwa podróżnych dbają nowoczesne systemy wsparcia kierowcy, jak w pełni diodowe lampy główne LED, system widzenia nocnego Night View z rozpoznawaniem ludzi i zwierząt, czy Dynamic Light Spot. Nieoślepiający system lamp głównych pozwala na maksymalizację oświetlenia przedpola bez zagrażania innym oślepieniem. Seryjne wyposażenie to m.in. inteligentny system wzywania pomocy. Komfort jazdy podnoszą asystent ruchu drogowego (pomaga omijać korki), a także asystent parkingowy, pozwalający zaparkować automatycznie limuzynę i Touring serii 5 równolegle bądź prostopadle do drogi. Podczas jazdy w gęstym ruchu inteligentny regulator prędkości pilnuje optymalnego odstępu od poprzednika i utrzymuje auto na środku pasa ruchu. Jako jeden z wiodących producentów samochodów w dziedzinie komunikacji samochód-kierowca-świat zewnętrzny, BMW w ramach programu BMW ConnectedDrive oferuje obfitą paletę usług mobilnych z zakresu informacji, rozrywki, nawigacji, informacji drogowej etc. Źródło: BMW Group
  2. BMW serii 4 Gran Coupe ponownie na wizualizacjach Do urody szóstki Gran Coupe wg mnie mu trochę brakuje
  3. Nowe BMW R 1200 RT ponownie podnosi poprzeczkę w segmencie dynamicznych motocykli turystycznych. Oznaczenie „RT” od wielu lat stanowi synonim dla wyjątkowo komfortowego, bardzo dynamicznego motocykla turystycznego. Jego najnowszym wcieleniem jest starannie dopracowane BMW R 1200 RT, wyposażone w nową jednostkę napędową. Motocyklem tym BMW Motorrad po raz kolejny pokazuje, w jaki sposób należy łączyć zdolności do bezproblemowego podróżowania ze sportowymi osiągami. Mocniejszy silnik boxer z większymi przeciwwagami dla jeszcze wyższej kultury i miękkości pracy. Oparty konstrukcyjnie na silniku z BMW R 1200 GS, nowy silnik rozwija maksymalnie 92 kW (125 KM) przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min. Dla potrzeb silnika w R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika. Podniesiono komfort jazdy w trasie przez wydłużenie przełożenia głównego, by obniżyć prędkość obrotową. ASC i dwa tryby jazdy w standardzie. Tryb jazdy Pro z asystentem ruszania pod górę HSC w opcji. Dla optymalnego dostosowania do indywidualnych potrzeb kierowcy, nowy R 1200 RT jest seryjnie wyposażany w dwa tryby jazdy oraz automatyczną kontrolę stabilności (ASC). Dwa tryby jazdy – „Rain” (deszcz) i „Road” (szosa) pozwalają dostosować zachowania R 1200 RT do większości warunków drogowych. Opcjonalny tryb Pro dodaje do tego tryb „Dynamic” oraz wspomaganie ruszania pod górę HSC. Sportowa natura R 1200 RT znajduje najpełniejszy wyraz w trybie jazdy „Dynamic”, podczas gdy HSC czyni ruszanie pod górę bardzo łatwym. Asystent Zmiany Biegów GSA Pro dla płynnej i szybkiej zmiany biegów. Gear Shift Assistant Pro – fabryczna opcja – to pierwszy na świecie taki system w motocyklu seryjnym. Pozwala zmieniać biegi w górę i w dół bez uruchamiania sprzęgła i zduszaniu manetki przepustnicy przy użytkowych obciążeniach i prędkościach obrotowych, nie tylko znacznie podnosząc komfort, ale i dynamikę jazdy. Jeszcze doskonalsze zawieszenie dla doskonałej precyzji prowadzenia i komfortu. Dynamiczny system ESA dla optymalizacji dynamiki jazdy w każdej sytuacji drogowej jako opcja. Nowy R 1200 RT ma nową ramę główną, co nadaje mu jeszcze większą stabilność. Po doposażeniu w półaktywny system ESA (elektronicznej regulacji zawieszenia), nowy R 1200 RT wspina się na nieznane dotąd wyżyny bezpieczeństwa jazdy, osiągów i komfortu, jako że siła i sposób tłumienia dostosowują się automatycznie do warunków jazdy. Zoptymalizowany komfort, aerodynamiczne kształty, dynamiczniejsze nadwozie i opcjonalne diodowe światła dzienne LED. Także komfort i ergonomia siodła, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera, zostały jeszcze bardziej poprawione. Ergonomiczny trójkąt tworzony przez manetki, siodło i podnóżki, obniżono o 20 mm, by łatwiej było sięgnąć nogami do podłoża – docenią to co niżsi użytkownicy szczególnie podczas manewrowania lub zsiadania z motocykla. Dzięki swemu niezwykłemu komfortowi oraz skutecznej ochronie przed wiatrem i deszczem, wszystkie modele BMW RT były cenione za wyjątkową wygodę w dalekich podróżach. Cechy te jeszcze bardziej podkreślono, dodając zoptymalizowaną owiewkę. Przedni zespół reflektorowy bazuje na tym z modeli BMW Motorrad K 1600 i nadaje nowemu R 1200 RT niezwykle dynamiczny wygląd. Jako opcję można zamówić poprawiające bezpieczeństwo światła dzienne w technologii LED. Wielofunkcyjny panel instrumentów z kolorowym wyświetlaczem TFT, komputerem pokładowym BMW Motorrad Pro i innowacyjnym sterowaniem audio. Deska rozdzielcza została całkowicie przekonstruowana. W nowym R 1200 RT bogactwo informacji zapewnia kierowcy ekran TFT o przekątnej 5,7 cala. Właśnie tu można wywołać np. najdokładniejsze dane z seryjnego komputera pokładowego BMW Motorrad Pro. Wyświetlacz jest uzupełniany analogowymi zegarami: prędkościomierzem i obrotomierzem. A by komfort podróżowania w długich trasach był jak najwyższy, wśród opcji znajdziemy system audio z innowacyjnym układem sterowania wielofunkcyjnym kontrolerem. Nowe zestawy kolorów w trzech wspaniałych wariantach. Dynamiczny charakter, klasa i komfort tego nowego modelu doskonale podkreślają trzy nowe kompozycje kolorystyczne: niebieski metalik Quartz oraz szary matowy metalik Calisto łączone są z kontrastowym matowym metalikiem Dark slate (ciemny łupek), a metalizowany lakier Ebony (heban) łączy się w piękny kontrast z matowym metalikiem Monolith. Najważniejsze cechy nowego BMW R 1200 RT: · Chłodzony powietrzem i cieczą dwucylindrowy silnik przeciwsobny (boxer) o poj. 1170 cm3, mocy maksymalnej 92 kW (125 KM)/7750 br./min i maksymalnym momencie obrotowym 125 Nm/6500 obr./min; · Wał korbowy i alternator ze zwiększonymi przeciwwagami dla dalszego podniesienia gładkości i kultury pracy; · Dwa tryby jazdy („Rain” i „Road”) plus automatyczna kontrola stabilności ASC; · Opcjonalny tryb jazdy Pro z trybem „Dynamic” i asystentem ruszania pod górę HSC; · Asystent zmiany biegów Gear Shift Assistant Pro – opcja zwiększająca komfort i dynamikę zmian biegów; · Nowe podwozie z ciągłą ramą dla jeszcze zwinniejszej i bardziej komfortowej jazdy; · Opcjonalne półaktywne zawieszenie Dynamic ESA; · Nowe nadwozie, bardziej dynamiczny design; · Zoptymalizowany komfort i aerodynamika; · Nowa, regulowana owiewka dla lepszej ochrony przed wiatrem i deszczem; · Nowa koncepcja zespołu reflektorowego; · Opcjonalne światła dzienne LED; · Wielofunkcyjna deska rozdzielcza z kolorowym ekranem TFT; · Komputer pokładowy BMW Motorrad Pro dostarczający ogromnych ilości informacji; · Innowacyjne sterowanie audio; · Nowe kolory; · Opcje i akcesoria zgodne z najwyższymi standardami jakości BMW Motorrad. Źródło: BMW Group
  4. Biały ponownie najpopularniejszym lakierem na świecie Na wynik spory wpływ miały zapewne auta flotowe, choć trzeba przyznać, że nawet sami producenci promują swoje auta w białym kolorze
  5. Marka Alfa Romeo ponownie „bohaterką” Mistrzostw Świata Superbike. -Przedłużenie na następne trzy lata partnerskiej umowy z Dorna WSBK Organization. -Od 2007 roku Alfa Romeo głównym sponsorem i oficjalnym samochodem bezpieczeństwa Mistrzostw ENI FIM SBK Superbike World Championship. -Udany alians najlepiej wyrażający włoski styl i doświadczenie w dziedzinie motoryzacji. Alfa Romeo i Dorna WSBK Organization ogłaszają przedłużenie na następne trzy lata umowy sponsorskiej Mistrzostw Świata Superbike. Informacja ta została podana 20.10.2013 r. podczas ostatnich zawodów odbywających się w ramach „ENI FIM SBK Superbike World Championship 2013” na torze Jerez w Hiszpanii. W bieżącym sezonie Alfa Romeo kończy siódmy z rzędu rok współpracy: od 2007 roku marka uczestniczy w tym wydarzeniu motocyklowym, cały czas w charakterze głównego sponsora i oficjalnego samochodu bezpieczeństwa, dzieląc tym samym wartości sportowego ducha, technologii i bezpieczeństwa na najwyższym poziomie. Przedłużenie umowy na następne trzy lata potwierdza zatem podobieństwa pomiędzy obiema markami i ich światami: tak samo, jak motocykle biorące udział w Mistrzostwach Światach Superbike pochodzą z seryjnej produkcji, ale podczas zawodów uzyskują osiągi na najwyższym poziomie, tak też samochody Alfa Romeo doskonale sprawdzają się w codziennym użytkowaniu w mieście, ale przy nadarzającej się okazji zapewniają ogromne emocje i imponujące osiągi, charakterystyczne dla sportowego ducha marki. Kontrakt sponsorski przewiduje, że tory, na których odbywać się będą następne Mistrzostwa Świata SBK, udekorowane będą symbolami marki Alfa Romeo, a w roli oficjalnego samochodu bezpieczeństwa wystąpią mocne Alfy Romeo MiTo i Giulietta w wersji Quadrifoglio Verde - dwóch samochodów, które mocno wpisały się w tradycję najlepszych aut marki Alfa Romeo, przejmując ich spuściznę w postaci dynamicznych osiągów, nie rezygnując jednocześnie z walorów sportowych, poszanowania dla środowiska i codziennej, wygodnej eksploatacji. Oprócz tego, Alfa Romeo będzie pojawiać się na torze podczas sesji „warm-up” i przed kwalifikacjami, a także podczas wyścigów, które odbywać się będą w ramach Mistrzostw Superbike, to znaczy Superstock 600 European Championship, Superstock 1000 FIM Cup oraz Mistrzostw Supersport. To jednak nie wszystko. Umowa o współpracy przewiduje również, że Alfa Romeo będzie mogła organizować atrakcyjne konkursy internetowe, w których nagrodą będzie możliwość uczestniczenia w niektórych rozgrywkach Mistrzostw Świata Superbike, jak również w wydarzeniach typu „brand experience” przeznaczonych dla ludzi poszukujących autentycznych wartości marki, takich jak: włoski styl, świetne osiągi i doskonałość techniczna, ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy - z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Właśnie tego typu wydarzenie miało miejsce w lipcu tego roku podczas imprezy „Moscow Raceway”, przy okazji ósmego etapu „Eni FIM SBK Superbike World Championship 2013”, gdzie został ogłoszony powrót marki Alfa Romeo na rynek rosyjski, jako bezpośredniego importera działającego za pośrednictwem Chrysler Jeep Russia National Sales Company. Wydarzenie to stało się okazją do zaprezentowania supersportowej kompaktowej Alfy Romeo 4C, występującej w charakterze oficjalnego samochodu bezpieczeństwa mistrzostw SBK Superbike, roli, którą będzie okazjonalnie spełniać w następnych latach wraz z modelami Alfa Romeo MiTo i Giulietta Quadrifoglio Verde. Z okazji przedłużenia współpracy - marka Alfa Romeo zaoferuje - wszystkim zespołom SBK oraz właścicielom stałych akredytacji - preferencyjne warunki zakupu Alfy Romeo w 2014 roku. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. Wielkie emocje i wielkie gwiazdy - Volkswagen Castrol Cup ponownie w Poznaniu Poznań, 17 czerwca 2013 r. – W dniach 21-22 czerwca na torze w Poznaniu odbędzie się czwarta runda pucharu Volkswagen Castrol Cup. Będzie to druga wizyta pucharowych Golfów na polskim torze w tym sezonie. W stawce 26 zawodników znajdą się kierowcy z 8 krajów. Wśród nich gościnnie wystartują kierowcy VIP: Jerzy Dudek – jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy, który niedawno dołączył do klubu wybitnego reprezentanta Polski; Przemysław Saleta – mistrz Świata i mistrz Europy w kickboxingu oraz Jacek Jurecki – dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl. Podczas weekendu na torze w Poznaniu kibice będą mogli podziwiać także m. in. wyścigi serii Porsche GT3 CCCE. Tor Poznań Wyścigi numer siedem oraz osiem pucharu Volkswagen Castrol Cup rozegrane zostaną na dobrze już znanym zawodnikom torze pod Poznaniem. To właśnie na tym obiekcie w kwietniu tego roku odbył się wyścig inaugurujący zmagania pucharowe w 2013 roku. Tor Poznań został oficjalnie otwarty w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4.083m, a najdłuższa prosta 560 m. Tor posiada łącznie 14 zakrętów (w tym 5 lewych i 9 prawych), a jego rekordzistą jest Thomas Kostka (Czechy), który 29 maja 2011 roku pokonał jedno jego okrążenie w czasie 1 min 24,01 s. Kwalifikacje do pierwszego wyścigu czwartej rundy Volkswagen Castrol Cup rozpoczną się w piątek 21 czerwca o godzinie 17:00. Wyniki „czasówki” ustalą kolejność, w jakiej na starcie ustawią się zawodnicy do pierwszego sobotniego wyścigu, który rozpocznie się o godzinie 12:15. Jego wyniki zdecydują o tym, w jakiej kolejności ustawią się na starcie zawodnicy do drugiego, popołudniowego wyścigu (początek 17:35), z tym że tradycyjnie już pierwsza ósemka ustawi się na polach startowych w odwrotnej kolejności. W obu sobotnich wyścigach zawodnicy pokonają 14 okrążeń toru Poznań. Kierowcy VIP Podczas zawodów w Poznaniu wraz ze stałymi uczestnikami cyklu w pucharowych Golfach na torze pojawią się także specjalnie zaproszeni goście tzw. VIP Drivers. Tym razem do walki z 23. uczestnikami staną trzej panowie: Jerzy Dudek, Przemysław Saleta oraz Jacek Jurecki. Jerzy Dudek to postać, której nie trzeba przedstawiać. Jest jednym z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy (występy w takich klubach jak Feyenoord Rotterdam, Liverpool FC czy Real Madryt), który niedawnym, sześćdziesiątym występem w meczu przeciwko Lichtensteinowi dołączył do klubu wybitnego reprezentanta Polski. Dudek ma już za sobą pierwszy kontakt z pucharowym Golfem, podczas inauguracyjnej rundy Volkswagen Castrol Cup w Poznaniu w kwietniu tego roku spisał się znakomicie i w drugim wyścigu zajął dobre, 13. miejsce. Za kierownicą drugiego auta zasiądzie Przemysław Saleta – sportowiec, pięściarz i kickboxer. Na swoim koncie ma m. in. tytuły mistrza Świata oraz mistrza Europy w kickboxingu, a także mistrza interkontynentalnego federacji WBC i IBO w boksie zawodowym. Ma on za sobą także starty w motocyklowych Mistrzostwach Polski. W trzecim aucie pojedzie Jacek Jurecki. Dziennikarz, dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl, który posiada duże doświadczenie w motosporcie, dzięki licznym startom zarówno w seriach wyścigowych jak i rajdowych. Push – to – Pass System, który zwiększa moc wyścigowego Golfa o dodatkowe 50 KM (do 310 KM) niejednokrotnie podczas poprzednich rund decydował o kolejności zawodników na mecie. Podczas rundy na torze pod Poznaniem będzie można go użyć podczas pierwszego treningu, a także dwóch wyścigów aż 19 razy. Za każdym razem zwiększy on moc auta na 10 sekund z tym, że kolejny „strzał” będzie można wykonać dopiero po 10 sekundach. Walka o podium Aktualnie w klasyfikacji generalnej prowadzi Jan Kisiel, który objął w niej prowadzenie po świetnej jeździe w obu wyścigach w Brnie. Na drugim miejscu znajduje się Jakub Litwin, dla którego tor Poznań jest szczęśliwy – w końcu to po inauguracyjnej rundzie właśnie na tym torze Szczecinianin objął prowadzenie w klasyfikacji generalnej, które z pewnością będzie chciał odzyskać. Po pechowej rundzie na torze w Czechach z walki o najwyższe miejsce nie zrezygnuje na pewno trzeci obecnie Mateusz Lisowski. Sytuacja w tabeli pozwala jednak twierdzić, że i pozostali zawodnicy będą walczyć o jak najlepsze pozycje, co gwarantuje emocje podczas obu wyścigów nadchodzącej rundy. Wypowiedzi przed rundą w Poznaniu Martin Wirkijowski, 9. miejsce w klasyfikacji generalnej „Na ostatnim wyścigu w Brnie mój wynik nie był idealny. Spadłem na 9 miejsce w ogólnej klasyfikacji sezonu. Niestety w pierwszym wyścigu przebiłem oponę i w drugim wyścigu wystartowałem jako jeden z ostatnich zawodników, co przekreśliło szansę na zdobycie wysokiego miejsca na mecie. Myślę, że pomimo to wiele się nauczyłem. Chciałbym to doświadczenie wykorzystać w następnym wyścigu i ukończyć go w czołówce. Są to dla mnie pierwsze samochodowe mistrzostwa, dlatego nie zaprzeczam, że brakuje mi jeszcze doświadczenia w ustawianiu ciśnienia w oponach, jak również nie znam tras po których jeździmy. W nadchodzącym wyścigu w Poznaniu pokładam duże nadzieje, chociażby dlatego, że znam już trasę. Wcześniej jeździłem wiele gokartami, dlatego lubię trasy kręte i wąskie, a Poznań swoją charakterystyką takie trasy przypomina. Konkurencja jest bardzo mocna, ale wszyscy walczymy fair. W kolejnym wyścigu moim celem jest ukończenie go w pierwszej 10. najlepszych kierowców i zebranie jak największej ilości punktów.” Herman Berger, 11. miejsce w klasyfikacji generalnej "Volkswagen Castrol Cup to puchar, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Organizacja stoi na światowym poziomie, zawodnicy są bardzo szybcy, a walka na torze jest twarda, ale w granicach fair play. W poprzednich wyścigach stoczyłem mnóstwo ciekawych pojedynków i właśnie za to kocham ten sport. Z drugiej strony nie jest dla mnie łatwo nawiązywać walkę, na całkowicie nowych torach. Z aren zmagań jeździłem tylko na Red Bull Ring. Sprawia to, że muszę maksymalnie koncentrować się podczas treningów, aby jak najlepiej poznać tor i móc z powodzeniem walczyć w wyścigach. Ciągle uczę się także zachowania mojego pucharowego Golfa na naszych wyścigowych oponach Hankook. Podsumowując te wszystkie fakty mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z mojego miejsca w klasyfikacji generalnej tym bardziej, że od miejsca piątego czy szóstego nie dzieli mnie tak wiele punktów. Z niecierpliwością czekam na wyścigi w Poznaniu. To pierwszy raz w tym sezonie, gdy wystartuję na torze, który już poznałem, dlatego liczę na miejsca w pierwszej dziesiątce, które dadzą mi kolejne punkty do klasyfikacji!" Michał Słomian, 16 miejsce w klasyfikacji generalnej "Stwierdzenie, iż szczęście w tym sezonie mi nie dopisuje, byłoby lekkim niedopowiedzeniem... Przystępując do rywalizacji celowałem w podium, ale na sześć dotychczasowych wyścigów, ukończyłem tylko trzy, w tym te rozegrane na Słowacji, gdzie co prawda dojechałem do mety, jednak z wynikami zdecydowanie poniżej oczekiwań – było to poniekąd konsekwencją wypadku, który wydarzył się podczas otwierającego sezon weekendu wyścigowego w Poznaniu. W efekcie w klasyfikacji generalnej jestem obecnie poza pierwszą dziesiątką i przede mną ciężka walka o poprawę pozycji. Najbliższa eliminacja, podobnie jak i ostatnia w sezonie, zostaną rozegrane w Poznaniu. To tor bardzo dobrze znany każdemu polskiemu kierowcy, bardzo przyjemny do jazdy, ze „starą” charakterystyką, a ja nie przepadam za nowoczesnymi torami. Traktuję to jako dobrą kartę na rozpoczynającą się drugą połowę roku i liczę, że szczęście się wreszcie do mnie uśmiechnie, pozwalając mi walczyć o czołowe pozycje w kolejnych wyścigach." Mateusz Tyszkiewicz, 20. miejsce w klasyfikacji generalnej "Nie mogę się już doczekać kolejnej rundy Volkswagen Castrol Cup, która odbędzie się na torze Poznań. Ten weekend wyścigowy będzie bardzo emocjonujący. Jest to półmetek sezonu. Wszyscy zawodnicy już czują samochód i będą chcieli pokazać się z jak najlepszej strony. Tor jest bardzo ciekawy. Jest kilka miejsc, w których można dużo stracić i dużo zyskać. Zakręty są zdradliwe i techniczne. Dla mnie ta rudna będzie tym ważniejsza, że będziemy na tym torze po raz drugi w tym sezonie. Do tej pory każdy tor był dla mnie nowością. Nie znaczy to, że będzie prościej, ponieważ jest to tor, który jest znany wszystkim zawodnikom, ale będzie to dla mnie dużo bardziej komfortowa sytuacja, ponieważ nie będę musiał się go uczyć na treningach. Niestety do tej pory wyścigi układały się bardzo pechowo. Połowy nie udało się ukończyć. Przebita opona bądź kontakt z innymi zawodnikami pozbawiał mnie szansy dojechania do mety, co ma odzwierciedlenie w klasyfikacji generalnej sezonu. Patrząc na swój czas, gdy pierwszy raz wyjadę na nowy tor, a czas jaki zrobię w kwalifikacjach i później w wyścigach, obserwuje jak duża jest poprawa, co optymistycznie nastawia do dalszej walki. Mam nadzieję, że w drugiej połowie sezonu szczęście się do mnie uśmiechnie i w każdym wyścigu będę dojeżdżał do mety, co na pewno będzie miało przełożenie na wyniki, a co ważniejsze będę miał więcej przejechanych okrążeń co w obecnej sytuacji jest dla mnie najważniejsze." Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. więcej -> Tytuł Dealer of the Year ponownie dla Renault Warszawa, baza rejestracji pojazdów, CEP, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Fiat i Alfa Romeo ponownie na podium w plebiscycie Czytelników miesięcznika „Auto Motor i Sport”. - Fiat Panda wybrany przez Czytelników Auto Motor i Sport nr 1 w kategorii „Samochód Przystępny Cenowo”. - Stylowy Fiat 500 zajmuje drugie miejsce w kategorii „Samochód Najmniejszy”. - Alfa Romeo MiTo i Alfa Romeo Giulietta kolejny rok z rzędu na podium w swoich kategoriach. - Ponad 7 tys. uczestników plebiscytu „Best Cars 2013” w Polsce. Ponad 7 tys. Czytelników biorących udział w 19. edycji głosowania organizowanego przez jeden z najbardziej opiniotwórczych miesięczników na rynku „Auto Motor i Sport”, doceniło aż cztery samochody marek Alfa Romeo i Fiat, które zostały wyróżnione w plebiscycie „Best Cars 2013”. To już kolejny rok z rzędu, w którym auta Grupy Fiat awansują do tytułu „Najlepszy Samochód Roku”. Plebiscyt „Best Cars” odbywa się równolegle w 15 krajach, w których są wydawane czasopisma z rodziny „Auto Motor i Sport”. Jego ideą jest wskazanie samochodów, które wyróżniają się największą bezawaryjnością, innowacyjnością i najlepszym wykonaniem. Wybory są dokonywane wyłącznie przez Czytelników, co zapewnia rzetelność i obiektywizm przyznawanych ocen. W tegorocznej edycji głosowania wzięło udział przeszło 200 tys. uczestników, z czego ponad 7 tys. w Polsce. Polacy wybierali spośród 373 modeli aut dostępnych w rodzimych i europejskich salonach sprzedaży, podzielonych na 10 segmentów. W każdym z nich zostały wskazane trzy najlepsze modele oraz dodatkowo jeden model w kategorii „Samochód Przystępny Cenowo”. Podobnie jak w poprzednich latach, polscy Czytelnicy licznie oddali głosy na pojazdy marek Alfa Romeo i Fiat, przyznając im w tym roku aż cztery wyróżnienia. W kategorii „Samochód Najmniejszy” drugie miejsce zajął wyróżniający się urodą i stylem - Fiat 500, zdobywając 13,5% głosów. Obecność Fiata 500 na podium „Best Cars” stała się tradycją od 2007 roku, kiedy model ten wzbogacił ofertę rynkową i znalazł się w sprzedaży. „500” od razu podbiła branżę motoryzacyjną, o czym świadczy długa lista przyznanych prestiżowych tytułów, a także zdobyła serca już przeszło miliona posiadaczy tego włosko-polskiego samochodu. Użytkownicy cenią go za wysmakowany design oraz bogactwo kolorów, detali i wersji wyposażenia – od wyrafinowanej Pop, przez radosną Color Therapy, elegancką Lounge i miejską Street, aż po wersję stworzoną we współpracy ze słynnym domem mody „by Gucci”. Wybrane z nich są też dostępne w wersji „C” czyli kabriolet, a każda z nich umożliwia wyrażenie na ulicy własnego, indywidualnego stylu. Fiata 500 może napędzać zwinny i lekki TwinAir 0.9 85 KM lub jedna z trzech innych jednostek benzynowych – 1.2 69 KM, 1.4 16v 100 KM lub 1.3 MultiJet 16v 95 KM. W tej samej klasie „Samochodem Przystępnym Cenowo” ponownie został Fiat Panda. To już drugie takie wyróżnienie dla Pandy, po zwycięstwie zdobytym przed dwoma laty. W tym roku co piąty uczestnik plebiscytu uznał, że kosztująca 31 990 zł Panda nowej generacji charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości w segmencie A. Wynik ten odzwierciedla uznanie klientów na całym świecie, którzy nabyli już przeszło 6 milionów sztuk tego modelu, czyniąc go najlepiej sprzedającym się autem w kategorii samochodów miejskich. Nowa Panda idealnie łączy funkcjonalność z bezpieczeństwem, oferując najdłuższe i najwyższe nadwozie w klasie, z możliwością adaptacji przestrzeni części pasażerskiej i bagażnika do własnych potrzeb, wysokiej klasy wyposażenie standardowe i trzy jednostki napędowe do wyboru (1.2 8v 69 KM, 1.3 MultiJet 16v 75 KM i 0.9 8v TwinAir Turbo 85 KM). Wyróżnienia w tegorocznej edycji Plebiscytu ponownie otrzymały dwa modele marki Alfa Romeo. Głosami Czytelników „Auto Motor i Sport” Alfa MiTo tym razem uplasowała się na trzecim miejscu w kategorii „Samochód Mały”, po drugim stopniu podium zdobytym w latach 2010 i 2011. Natomiast Alfa Giulietta zajęła trzecie miejsce w kategorii „Samochód Kompaktowy”, po dwóch pierwszych miejscach w poprzednich latach. Dla MiTo to kolejne uznanie po przeszło 20 międzynarodowych tytułach uzyskanych od czasu ogłoszenia tego modelu „Auto Europa 2009”. Tak jak nazwa tego modelu łączy dwa włoskie miasta Milano (Mediolan, w którym samochód został zaprojektowany) i Torino (Turyn, w którym znajduje się fabryka), tak samo auto łączy wygląd sportowego coupé z komfortem limuzyny. Występuje w czterech wersjach najwyższej jakości wyposażenia „Made in Italy”, z czterema pakietami opcjonalnymi. Właściciele MiTo mają do wyboru aż siedem ekonomicznych silników benzynowych – 1.4 70 KM i 78 KM, 0.9 TwinAir Turbo 85 KM, 1.4 Turbo 120 KM z fabryczną instalacją LPG i trzy rewolucyjne MultiAir (1.4 MultiAir 105 KM, 1.4 MultiAir Turbo 135 KM/TCT oraz dostępny w wersji Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir Turbo o imponującej mocy 170 KM), a także dwa silniki wysokoprężne – 1.3 JTDm 95 KM i 1.6 JTDm 120 KM. Również nagrodzona Alfa Giulietta została już wcześniej wielokrotnie doceniona w Polsce i na świecie zarówno przez media, jak i samych użytkowników. Kluczem do sukcesu tego modelu - jest jego przepiękny, włoski design nadwozia i komfortowego wnętrza oraz niebywała przyjemność z jazdy połączone z najwyższymi standardami bezpieczeństwa wśród aut kompaktowych (5 gwiazdek Euro NCAP). Od momentu wprowadzenia na rynek w maju 2010 do dzisiaj, na całym świecie złożono zamówienia na ponad 192.000 egzemplarzy Alfy Romeo Giulietta. Dostępna jest z silnikami benzynowymi z turbodoładowaniem 1.4 TB 105 KM, 1.4 TB 120 KM, rewolucyjnym MultiAir 170 KM oraz trzema silnikami MultiJet drugiej generacji – 1.6 JTDm 105 KM, 2.0 JTDm 140 KM i 2.0 JDTm 170 KM do wyboru. Ofertę tę uzupełnia pełen werwy silnik benzynowy 1750 TBi o mocy 235 KM montowany w sportowej wersji Quadrifolgio Verde. Pozostałe jednostki silnikowe są dostępne z dwoma wersjami wykończenia pojazdu – Progression i Distinctive – oraz dwoma pakietami wyposażenia dodatkowego. Na rynku polskim oferta marki Alfa Romeo została niedawno wzbogacona także o limitowaną serię specjalną - Alfa Giulietta Veloce. Wszystkie modele Alfa Romeo w Polsce - w ramach promocji powszechnej są oferowane z 5-letnią gwarancją. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. „Najlepsze samochody roku 2013”: MINI ponownie wygrywa – tym razem na podium wraz z rodziną. Kontynuując sukcesy MINI, także MINI Coupé oraz MINI Paceman potwierdzają swoją popularność zdobywając trzy czołowe miejsca w ankiecie przeprowadzonej wśród czytelników magazynu „auto, motor und sport”. Monachium. Kategoria to „Samochody mini”, a zwycięzcą jest po raz kolejny… MINI. W tegorocznej edycji sondażu „Najlepsze samochody” przeprowadzonego wśród czytelników niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „auto, motor und sport” najlepsze w swojej klasie okazały się modele brytyjskiej marki. MINI pokonało konkurentów w klasie importowanych samochodów segmentu mini, a po raz pierwszy w historii tego konkursu podium uzupełniły także inne modele tej marki. Na trzecim miejscu uplasowało się MINI Coupé, potwierdzając tym samym popularność, jaką ten model cieszy się wśród nabywców. Ponadto MINI Paceman – po raz pierwszy nominowane w kategorii „niewielkich samochodów” – wywalczył drugie miejsce w rankingu aut importowanych i trzecie miejsce w klasie. Trzy miejsca na podium zajęte przez MINI dobitnie demonstrują sukces, jaki odniosły modele tej marki. Stopniowe wprowadzanie do gamy nowych propozycji na przestrzeni kilku ostatnich lat pozwoliło dotrzeć do nowych grup klientów, natomiast model MINI w najbardziej klasycznej postaci może poszczycić się największą liczbą lojalnych fanów ze wszystkich oferowanych modeli. Od czasu wprowadzenia go na rynek w 2001 roku, model ten co rok zdobywał przynajmniej jedną nagrodę w badaniu opinii czytelników magazynu „auto, motor und sport”. Z kolei dla MINI Coupé, które zadebiutowało w zeszłym roku, była to pierwsza edycja konkursu, a MINI Paceman pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży dopiero za kilka tygodni. Badanie opinii czytelników magazynu „auto, motor und sport” już od wielu lat jest bardzo ważnym wskaźnikiem popularności marek samochodów w Niemczech. W trzydziestej siódmej edycji sondażu wzięło udział około 113 000 czytelników, którzy ukoronowali „Najlepsze samochody roku 2013”. Uczestnicy głosowania wybierali spośród 373 modeli rywalizujących w 10 kategoriach. Doskonałe rezultaty osiągnięte przez MINI w głosowaniu na „Najlepsze samochody roku 2013” w połączeniu z rekordowymi wynikami sprzedaży świadczą o niesłabnącej popularności, jaką cieszą się samochody tej marki. W 2012 roku MINI po raz pierwszy sprzedało na całym świecie ponad 300 000 pojazdów, co stanowi wzrost o 5,8% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Rok 2013 zapowiada się równie pomyślnie przede wszystkim ze względu na debiut rynkowy modelu MINI Paceman. Źródło: BMW Group
  10. Bundesliga: Łukasz Piszczek ponownie wyróżniony
  11. <object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=z3obxPwn6QE&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=z3obxPwn6QE&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object> ponownie z klasą
  12. <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tj8EbijTKQQ&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tj8EbijTKQQ&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=kiWUNdrQn6Y&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=kiWUNdrQn6Y&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> i ponownie szybka akcja
  13. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=xW4bVenBJt0&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=xW4bVenBJt0&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> Ponownie w HD (na YT)
  14. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=EJJq-ryws6s&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=EJJq-ryws6s&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> I ponownie HD
  15. Gość

    Audi 80 ( ponownie xD )

    Wiem że kiedyś już 2 foty tej audicy dawałem ale dziś ją uchwyciłem na nowych 9 zdjęciach. Piszcie co sądzicie:
  16. BartekCFC

    Opel Calibra

    http://moto.allegro.pl/item610724202_opel_calibra_tuning.html Ponownie widzimy pękny tuning na DRAGONA^^ hehe^^
  17. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=v60CaKqE4Bo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=v60CaKqE4Bo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  18. po odpaleniu miga mi wyświetlacz elektroniczny. gaszę silnik odpalam ponownie i jest wszystko OK. jaka przyczyna ?
  19. Rusek

    Foto/Moto Galeria by RuseK

    Malutka Fotogaleria... 1. W oddali http://img3.imagebanana.com/view/zai5mvnz/18.jpg 2. BMW E46 http://img3.imagebanana.com/view/8rt3kxz/17.jpg 3. Ponownie BMW http://img3.imagebanana.com/view/1cf7uqu6/16.jpg
  20. Fajny filmik o F1. Jeżeli już ktoś wrzucił ten filmik, to sory za ponownie jego wrzucenie. Nie jest to mój filmik ale warto go obejrzeć. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=HOOZCPSrWHo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=HOOZCPSrWHo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  21. Drift King

    Cze

    witam wszystkich.....ponownie.....xD
  22. http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/taka-bedzie-nowa-mazda,1139820 Mazda ponownie mnie zaskoczyła.
  23. http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=1952&osCsid=91686116e55d8bf3767cb3fb7be50298
  24. Maluch powróci ? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/fiat-wskrzesi-malucha,1093346?source=rss Ciekawe czy wprowadzą go ponownie
  25. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/fiat-ponownie-otwiera-argentynska-fabryke.html
×