Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'połowie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 10 wyników

  1. Imponujący wynik po pierwszej połowie Rajdu Dakar 2015: MINI All4 Racing wygrał 7 z 8 etapów // Nasser Al-Attiyah pozostaje na prowadzeniu // Do mety w Buenos Aires pozostało 5 etapów. Na półmetku Rajdu Dakar 2015 MINI pozostaje na prowadzeniu. Po 8 etapach załoga Nasser Al-Attiyah/Mathieu Baumel (QT/FR), która jest na czele od drugiego etapu, prowadzi przed załogą de Villiers/von Zitzewitz z przewagą 8:27 min. Dzień odpoczynku w Iquique (Chile) pozwolił kierowcom i zespołom odetchnąć przed drugą połową rajdu. Jak do tej pory aż 61 samochodów spośród 137, które wystartowały, ale wszystkie 10 MINI ALL4 Racing wciąż pozostają w stawce najtrudniejszej imprezy sportowej w świecie motoryzacji. To był imponująco dobry tydzień dla MINI: MINI ALL4 Racing wygrał 7 z 8 etapów wiodących z Buenos Aires (Argentyna) przez Chilecito (AR) i Copiapo (Chile) w Andy i do Uyuni (Boliwia). Al-Attiyah/Baumel byli najszybszą załogą w trzech etapach, także załoga Orlando Terranova/Bernardo Graue (AR/AR) wygrała trzy etapy. Jeden etap wygrała zaś załoga Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) . Załogi Krzysztof Hołowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) i Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) zajmują mocne pozycje czwartą i szóstą – i jak do tej pory pokazały się z jak najlepszej strony jako mocni rywale. Po pierwszym dniu Rajdu załoga Terranova/Graue prowadziła w klasyfikacji generalnej, walcząc z załogą Al-Attiyah/Baumel, jednak straciła mnóstwo czasu po uderzeniu w skałę na czwartym etapie. Na szczęście zdołali podjąć walkę i wygrali jeszcze w dwóch etapach. MINI ALL4 Racing, bazujący na modelu MINI Countryman John Cooper Works, ponownie pokazuje na Rajdzie Dakar, jak niesamowicie wszechstronnym jest samochodem. Załogi w tej imprezie muszą się zmagać z ogromnymi przeszkodami i najróżniejszymi terenami. Trzeba nawigować przez wysokie wydmy z drobniutkiego piasku pustynnego (tzw. fesz-fesz) w temperaturach sięgających 50° C. Wymagające odcinki szutrowe w terenie, gdzie w ogóle nie ma wyznaczonych dróg stawiają najwyższe wymagania nie tylko przed kierowcami i maszynami, ale wymuszają i na pilotach najwyższego kunsztu i niezmordowanej czujności. Warto też uzmysłowić sobie, jakim wyzwaniem dla wszystkich była przeprawa przez Andy – na wysokości 4000 m n.p.m. tlenu jest o połowę mniej niż w dolinach, więc także silniki musiały pracować na „długu tlenowym”. Wszyscy kierowcy narzekali na okropne bóle głowy, wzmagane przez nieuniknione w tym sporcie skoki i dobijanie. Al-Attiyah stwierdził, że właśnie to najbardziej go pozbawiało energii. Pozostałe 4 załogi jadące MINI ALL4 Racing także zajmują dobre pozycje, tuż za pierwszą dziesiątką. Boris Garafulic/Filipe Palmeiro (CL/PT) są na miejscu 11. w klasyfikacji generalnej, Vasilyev/Zhiltsov tuż za nimi na 12., a dalej na 13. i 14. pozycje jadą Aidyn Rakhimbayev/Anton Nikolaev (KZ/RU) oraz Zhou Yong/Andreas Schulz (CN/DE). We wtorek załogi wyruszą w dalszą drogę, ku przygodzie Rajdu Dakar 2015. Trasa prowadzi z Iquique (CL) na wybrzeżu Pacyfiku na południe w głąb lądu do Calamy (CL). 451-kilometrowy etap wiedzie więc kierowców wprost na mordercze bezdroża pustyni Atacama, na wydmy, z którymi już walczyli w pierwszym tygodniu imprezy. Następnie ponownie ruszą pod górę – szutrowe szlaki poprowadzą samochody z powrotem na wysokość 3500 m n.p.m. Klasyfikacja generalna po 8 etapach (top 6): 01 Al-Attiyah/Baumel - MINI ALL4 Racing - 26:41:15h 02 De Villiers/Von Zitzewitz - 26:49:42h 
03 Al Rajhi/Gottschalk - 26:59:55h 
04 Holowczyc/Panseri – MINI ALL4 Racing - 27:35:53h 05 Ten Brinke/Colsoul – 28:04:07h 06 Van Loon/Rosegaar – MINI ALL4 Racing - 28:07:06h Przed nami: dzień 10. (13.01.2015) Start/meta: Iquique/Calama (etap 9.) Łączna długość: 539 km, odcinek specjalny: 451 km, dojazdówka: 88 km Reprezentacja MINI ALL4 Racing w Rajdzie Dakar 2015: Monster Energy Rally Raid Team #300Nani Roma/Michel Périn (ES/FR) #305 Orlando Terranova/Bernardo „Ronnie“ Graue (AR/AR) #306 Krzysztof Hołowczyc/Xavier Panseri (PL/FR) X-raid Team #310 Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) #314 Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) #319 Boris Garafulic/Filipe Palmeiro (CL/PT) 
#329 Aidyn Rakhimbayev/Anton Nikolaev (KZ/RU) #332 Zhou Yong/Andreas Schulz (CN/DE) #334 Stephan Schott/Holm Schmidt (DE/DE) Qatar Rally Team #301 Nasser Al-Attiyah/Mathieu Baumel (QT/FR) Źródło: BMW Group
  2. więcej -> Elektryczna Kia Soul w drugiej połowie 2014 | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Opel Adam Crossover zadebiutuje w drugiej połowie przyszłego roku Koniecznie ze wszystkich aut chcą zrobić crossovery. Dziwna ta moda...
  4. więcej -> W Polsce nowy Volkswagen Golf 4Motion pojawi się w połowie 2013, testy samochodów osobowych, ranking sprzedaży motocykli, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Po czwartym zwycięstwie w sezonie Audi mistrzem świata Więcej zdjęć: Zawody - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic - Drugie zwycięstwo trio w składzie Marcelo Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer - Problem z oponą przesunął Toma Kristensena i Allana McNisha na dalszą pozycję - Przedwczesne rozstrzygnięcie o wygranej w Silverstone* Wspaniałe wyniki Audi w połowie sezonu: technologia hybrydowa Audi R18 e-tron quattro wyszła zwycięsko z emocjonującej walki pomiędzy różnymi koncepcjami samochodów wyścigowych, jaką mogliśmy podziwiać podczas czwartej rundy rozgrywanych pod egidą FIA Mistrzostw Świata na Długich Dystansach (WEC). Wygrywając wyścig 24h w Le Mans w czerwcu bieżącego roku samochód marki Audi zapisał się w historii sportu motorowego jako pierwszy zwycięski pojazd hybrydowy, teraz auto to odniosło kolejne zwycięstwo. Oba te triumfy są zasługą tria Marcelo Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer, jadącego zwycięskim autem o numerze startowym 1. Jak pokazały to jednoznacznie Mistrzostwa Świata na Długich Dystansach (WEC) – Audi tworzy samochody o najlepszych parametrach technicznych. Podczas sześciu godzin wyścigu zawodnicy Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer potrzebowali jedynie sześciu pit-stopów – o dwóch mniej niż uplasowani na drugim miejscu Nicolas Lapierre, Kazuki Nakajima i Alexander Wurz, jadący innym samochodem hybrydowym. Wynik ten jest szczególnie godny uwagi, gdyż zwycięskie Audi decyzją kierownictwa wyścigów zmuszone było do odbycia kary stop&go. Przyczyną był udział Benoît Tréluyer w nieszczęśliwym wypadku z udziałem innego samochodu GT, na krótko przed końcem jednej trzeciej części wyścigu. Z tego powodu pojazd trójki zwycięzców z Le Mans stracił 32 s. Pomimo tego zachował do samej mety przewagę, aż 55 sekund! Oprócz tego zwycięstwa Audi ma też inną przyczynę do świętowania. Do marki z Ingolstadt należy (na razie jeszcze nieoficjalnie) pierwsze miejsce w Mistrzostwach Producentów (WEC). To pierwszy tytuł mistrza świata dla Audi od czasu zdobycia w latach 1982-1984 czterech tytułów w Rajdowych Mistrzostwach Świata i od triumfu w rozgrywanych pod egidą FIA Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych w 1995 r.* Natomiast emocje wśród kierowców wzrosły po nieoczekiwanej zmianie liderów. Dzięki swojemu drugiemu zwycięstwu ekipa Fässler/Lotterer/Tréluyer po raz pierwszy w sezonie objęła prowadzenie w klasyfikacji generalnej. W połowie sezonu prowadzą oni niewielką różnicą 4,5 punktów, spychając tym samym na drugie miejsce dotychczasowych liderów - Toma Kristensena i Allana McNisha. Reprezentujący Audi duńsko-szkocki duet miał w zmaganiach w Silverstone dużego pecha. W wyniku jednego nieplanowanego postoju w boksie, kierowcy jadący Audi R18 ultra, musieli zadowolić się trzecim miejscem. Parę minut po tym gdy McNish zasiadł za kierownicą, przebicie opony prawego tylnego koła zmusiło go do jej wymiany. Wskutek tego zdarzenia, Audi napędzane silnikiem V6-TDI zaraz na początku straciło jedno okrążenie i w ten sposób szansę, by zająć w wyścigu samochodów studyjnych pierwsze miejsce. Mimo to samochód przejechał linię mety jedynie z 19 sekundami straty w stosunku do sklasyfikowanej na drugim miejscu Toyoty. Już za trzy tygodnie kolejne emocje: Audi wystartuje w piątej rundzie Mistrzostw Świata na Długich Dystansach. W São Paulo duet kierowców w osobach Allana McNisha i Toma Kristensena zostanie wzmocniony przez brazylijskiego zawodnika, Lucasa di Grassi. * Dane przed oficjalnym ogłoszeniem wyników podanych przez FIA Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. szczegulnie polecam po pierwszej połowie mistrostwo swiata nie ma lepszych
  7. Tak ma wyglądać MB E-class w wersji cabrio. Premiera w połowie przyszłego roku...
  8. Zdjęcia szpiegowskie MB ML. Premiera w połowie 2011 roku... http://www.motorauthority.com/spy-shots-2012-mercedes-benz-ml-class.html Galeria ---> http://www.motorauthority.com/gallery/2012-mercedes-benz-ml-class-suv-spy-shots/2012-mercedes-benz-ml-class-suv-spy-shots-july-001.html
  9. W sprzedaży w USA połowie 2009... Galeria zdjęć ---> http://www.motorauthority.com/gallery/2010-chevrolet-equinox-crossover/2010-chevrolet-equinox-001.html Tu więcej (w tym filmik) ---> http://www.worldcarfans.com/9081221.001/2010-chevrolet-equinox-unveiled-with-video
×