Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'partnerem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 22 wyników

  1. Jeep partnerem Red Bull 111 Megawatt. Już w ten weekend w Kopalni Węgla Brunatnego „Bełchatów” odbędą się zawody motocyklowe hard enduro Red Bull 111 Megawatt. Gwiazdą imprezy 4-krotny Mistrz Świata Super Enduro Tadeusz „Taddy” Błażusiak. Samochody Jeep Wrangler w obstawie zawodów. Jeep Wrangler z pięcioma kategoriami właściwości terenowych dostępny już od 142 400 zł. Już w ten weekend Kopalnia Węgla Brunatnego „Bełchatów” rozbrzmi dźwiękiem motocykli crossowych, na których nieustraszeni riderzy, z legendą enduro-crossu Tadeuszem „Taddy” Błażusiakiem na czele, zmierzą się w zawodach hard enduro Red Bull 111 Megawatt. Ta niezwykle widowiskowa dyscyplina sportów motorowych zostanie rozegrana na wyjątkowo trudnym i zmiennym terenie, z różnicami poziomów wynoszącymi nawet 100 metrów. Imprezę odbywającą się w tak wymagającej scenerii będą obstawiać kultowe samochody terenowe – Jeep Wrangler. Red Bull 111 Megawatt to niepowtarzalna trasa o łącznej długości 45 km, w niedostępnej na co dzień księżycowej scenerii jednej z największych w Europie kopalni odkrywkowej węgla brunatnego „Bełchatów”. Pierwszego dnia zawodów, 6 września, odbędą się kwalifikacje, podczas których zawodnicy będą walczyć o jak najlepsze czasy w dwóch pojedynczych przejazdach na krótszej trasie. W zależności od uzyskanych wyników riderzy zostaną ustawieni do finałowego wyścigu. W niedzielę, 7 września, o godz. 13.00 we wspólnym starcie ruszy kilkaset motocyklistów. Przewodzić im będzie jeden z najbardziej utalentowanych zawodników enduro-crossu na świecie Tadeusz „Taddy” Błażusiak. Pochodzący z Nowego Targu „Taddy” jeździ jednośladem od 5. roku życia. Pierwsze sukcesy zaczął odnosić w wieku 12 lat, by w 2004 r. zostać Mistrzem Europy w Trialu, po drodze siedmiokrotnie zdobywając Międzynarodowe Mistrzostwo Polski i dwukrotne Międzynarodowe Halowe Mistrzostwo Niemiec w tej dyscyplinie. W 2007 r. Błażusiak porzucił Trial dla Enduro, zwyciężając po kolei we wszystkich największych zawodach Enduro Extreme na świecie – zaczynając od pięciokrotnego zwycięstwa w austriackim Erzberg Rodeo przez The Tough One w Wielkiej Brytanii, Hell’s Gate we Włoszech, Last Man Standing w USA, a kończąc na pięciokrotnym zdobyciu Mistrzostwa Ameryki, wygraniu Pucharu Świata w Super Enduro w 2010 r., zdobyciu złotego medalu na olimpiadzie sportów ekstremalnych X-Games w 2011 r., dwóch złotych medali X-Games w Brazylii w 2013 r. i X-Games w Los Angeles w 2013 r. oraz tytułu Mistrza Świata Super Enduro w latach 2011, 2012, 2013 i w roku obecnym. Dramaturgii weekendowym zmaganiom doda niezwykle trudna trasa poprowadzona w kopalnianej scenerii „Bełchatowa”. Na początek zawodników czeka szybka terenowa jazda po piachu, obfitująca w niełatwe podjazdy i zjazdy. Różnica poziomów między najniższym, a najwyższym punktem w sektorze wynosi ok. 40 metrów. Najwyższy podjazd będzie liczył ok. 30 metrów. Po tym odcinku zawodnicy zmierzą się z kilometrową trasą enduro-cross. Specjalnie przygotowane przeszkody o różnej nawierzchni i różnym stopniu trudności, na pewno podniosą poziom adrenaliny! Po takiej zaprawie rozpocznie się najtrudniejszy etap rajdu – extreme enduro – liczne spadki i podjazdy, bardzo zmienna nawierzchnia, od kopalnianych pyłów, przez piachy po obsypujące się skały, żwir i tłuczeń, które zmuszą zawodników do pokazania maksimum swoich umiejętności. Różnica poziomów terenu wyniesie tu nawet 100 metrów. Do przygotowania i obstawienia tak trudnej trasy organizatorzy Red Bull 111 Megawatt wykorzystają cztery samochody Jeep Wrangler. To kultowe auto, symbol swobody, oddania się pasji i przezwyciężania najtrudniejszych wyzwań w terenie, zwieńczone młodzieńczym, sportowym stylem idealnie wpisuje się w założenia jednej z najbardziej ekstremalnych imprez motocyklowych, jaką jest Red Bull 111 Megawatt. Jeep Wrangler posiada pięć docenionych przez użytkowników na całym świecie kategorii właściwości terenowych – niezawodne systemy napędu 4x4 Command-Track lub Rock-Trac z blokadą mostów Tru-Lock, duży skok zawieszenia, łatwość manewrowania, prześwit i głębokość brodzenia – dzięki którym jest w stanie stawić czoła każdej drodze. Co więcej, Wrangler łączy dzielność w terenie z cenionym dziś komfortem w codziennej eksploatacji w mieście. W zależności od potrzeb właściciel Wranglera może więc wybierać między trzema wersjami wyposażenia: zadziorną Sport z miękkim dachem Sunrider, 16-calowymi kołami, tempomatem i automatyczną klimatyzacją, miejską wersją Sahara m.in. z pełnymi drzwiami, przyciemnianymi szybami w tylnej części, 17-calowymi, aluminiowymi kołami lub przeznaczoną do terenowych zmagań wersją Rubikon wyposażoną m.in. w system napędu 4x4 Rock-Track z reduktorem o przełożeniu 4, 0:1 i elektromechaniczne blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lock, elektronicznie rozłączany stabilizator przedni, zawieszenie tylne i progi ochronne o zwiększonej wytrzymałości oraz wysokociśnieniowe amortyzatory jednorurowe z technologią „Low Speed Tunable”. Auto jest dostępne z dwoma jednostkami napędowymi do wyboru: 200-konnym Dieslem 2.8 CRD 16v lub rewolucyjnym Pentastar 3.6 V6 o mocy 240 KM, w cenie od 142 400 zł. Red Bull 111 Megawatt – 6 i 7 września 2014, Kopalnia Węgla Brunatnego „Bełchatów”, wstęp dla publiczności bezpłatny. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. FIAT 500 partnerem programu „Top Model”. Fiat 500 będzie partnerem IV edycji programu reality show „Top Model” realizowanego przez telewizję TVN. Samochód będzie obecny w 9 emitowanych odcinkach, w których będzie towarzyszył uczestnikom programu podczas zmagań o zwycięski tytuł „Top Model”. Kultowy Fiat 500, najchętniej wybierane auto w 10 krajach Europy w zeszłym roku, jest dostępny w cenie już od 37 900 zł lub od 399 zł miesięcznie*. Fiat 500, włoska ikona motoryzacji, w zeszłym roku najchętniej wybierane auto w swojej klasie aż w 10 krajach Europy, oraz kilkanaście dziewczyn i chłopców wyłonionych spośród tysięcy chętnych – wszyscy nieprzeciętni, intrygujący, inspirujący. Tej jesieni zobaczymy ich razem w słynnym reality show „Top Model” realizowanym przez telewizję TVN. W najnowszej edycji programu stylowy Fiat 500 będzie towarzyszył przyszłym modelkom i modelom w 9 odcinkach podczas nieraz trudnych i zaskakujących zmagań o zwycięski tytuł „Top Model”. Emisja IV edycji rozpocznie się w poniedziałek, 1 września o godz. 21.30. Na ławie jury ponownie zasiądą: przewodnicząca Joanna Krupa, a także Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński, którzy będą bacznie obserwować i oceniać efekty pracy uczestników. Wsparcia przyszłym modelom i modelkom będzie udzielał niezastąpiony Michał Piróg. Uczestnicy IV edycji zamieszkają w Domu Modeli, skąd za kierownicami stylowych Fiatów 500 będą wyruszali na pełne wyzwań zadania sprawdzające ich predyspozycje do zawodu modela – sesje zdjęciowe w ekstremalnych warunkach, z trudnymi rekwizytami, wymagające dużego zaangażowania, pokazy w dziwnych kostiumach czy zaskakujących lokalizacjach. W tej scenerii pojawi się modny Fiat 500, a od inwencji uczestników programu będzie zależało, jak auto zostanie zaaranżowane podczas sesji zdjęciowych. Przyszli modele będą mogli zabawić się aż 14 dostępnymi wersjami kolorystycznymi nadwozia „Pięćsetki”, do których w tym roku dołączyły: pastelowa zieleń Lattementa, elegancka Biała Perła i soczysta Niebieska Italia, i czterema komfortowymi wersjami wyposażenia. Pierwszą z nich tworzy POP z komputerem pokładowym z systemem MyCar, radioodtwarzaczem CD+MP3, systemami maksymalizującymi skuteczne hamowanie ABS+EBD, systemem stabilizującym tor jazdy ESP oraz aż siedmioma poduszkami powietrznymi, dostępna z silnikiem 1.2 69 KM w cenie już od 37 900 PLN lub od 399 zł miesięcznie*. Wersję LOUNGE wyróżnia aż o 38% procent bogatsze wyposażenie, które oprócz wszystkich elementów wyposażenia wersji POP dodatkowo obejmuje m.in. panoramiczny, szklany dach, 15-calowe felgi ze stopów lekkich i pakiet chromowych dodatków stylistycznych, a także klimatyzację manualną, system głośnomówiący Blue&Me z modułem Bluetooth ze sterowaniem w skórzanej kierownicy. Auto może napędzać jedna z trzech jednostek benzynowych: 1.2 69 KM i 0.9 8v TwinAir Turbo o mocach 85 lub 105 KM albo ekonomiczny diesel 1.3 MultiJet II 16v 95KM z systemem Start&Stop. Fiat 500 w wersji SPORT dodatkowo posiada spojlery boczne i tylny, sportowe zderzaki z przodu i z tyłu, przyciemniane tylne szyby, 16-calowe felgi z aluminium malowane na czarny mat, sportowe fotele z logo 500S oraz niezwykle praktyczny wyświetlacz 7-calowy TFT. Wersja SPORT występuje z trzema jednostkami napędowymi do wyboru: 1.2 69 KM lub jednym z dwóch TwinAir Turbo. Topową wersję Fiata 500 CULT, dostępną z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo, rozpoznamy po części dachu lakierowanej na błyszczący czarny kolor i dedykowanych 16-calowych felgach. Modny właściciel lub właścicielka wersji CULT mają do dyspozycji automatyczną klimatyzację i siedziska obite skórzaną tapicerką FRAU, a codzienną jazdę ułatwią im czujniki parkowania z tyłu oraz zwiększające bezpieczeństwo w trudnych warunkach atmosferycznych światła przeciwmgielne. Nową gamę Fiata 500 MY2014 uzupełnia model 500C w wersji LOUNGE, dostępny z silnikiem 1.2 69KM lub 0.9 TwinAir Turbo 105KM, a także możliwość zamówienia Fiata 500/500C z automatyczną skrzynią biegów Dualogic. Kultowy Fiat 500, produkowany w Fiat Auto Poland w Tychach, wyróżnionej tytułem „Gold Level WCM” (World Class Manufacturing), od dnia premiery w 2007 roku sprzedał się w liczbie przeszło 1200 000 egzemplarzy, osiągając rekordowy udział w rynku. „Pięćsetkę" chętniej niż auta innych, w tym rodzimych marek wybierali mieszkańcy aż 10 krajów Unii Europejskiej, m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Szwajcarii i Austrii, a szczególnie osoby młode, znawcy trendów i fashioniści, wyrażający za pomocą „Pięćsetki” swój niebanalny styl. * - Parametry przyjęte do kalkulacji reprezentatywnego przykładu: FIAT 500 POP 1.2 69KM + klimatyzacja, cena: 39 900 zł, wpłata własna: 13 640 zł, okres: 96 miesięcy, oprocentowanie 7,69%, opłata przygotowawcza 5%, rata miesięczna 399,03 zł, ubezpieczenie Bezpieczny Kredyt „Promo", RRSO 10,51%, całkowita kwota kredytu 28 537,78 zł, całkowity koszt kredytu 9 768,81 zł, całkowita kwota do zapłaty 38 306,59 zł. Obowiązkowe dostarczenie Ubezpieczenia AC. Kredytodawca: Fiat Bank Polska S.A. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Grupa Fiat - Chrysler Partnerem 71. Tour de Pologne. Już 3 sierpnia spod bramy Stoczni Gdańskiej rusza 71. Tour de Pologne. FIAT po raz dwudziesty drugi Partnerem tego największego kolarskiego wydarzenia w Polsce. Fiat 500L Trekking oficjalnym samochodem 71. Tour de Pologne. 50 pojazdów Grupy Fiat – Chrysler przekazanych organizatorowi do obsługi wyścigu. Niespełna dwa tygodnie zostały do rozpoczęcia 71. Tour de Pologne. Po raz dwudziesty drugi Partnerem tego największego kolarskiego wydarzenia w Polsce jest FIAT. W tym roku w ramach współpracy Grupa Fiat – Chrysler ponownie przekaże organizatorowi do obsługi wyścigu 50 samochodów, które będą służyły do zabezpieczenia trasy prowadzącej z Gdańska do Krakowa, z przejazdem przez Tatry Wysokie. Oficjalnym samochodem polskich zmagań z cyklu UCI ProTour World Tour, a także nagrodą główną dla zwycięzcy klasyfikacji generalnej 71. Tour de Pologne jest fascynujący Fiat 500L Trekking. Już 3 sierpnia najlepsi kolarze świata wystartują spod bramy Stoczni Gdańskiej na niezwykle trudny i emocjonujący, siedmiodniowy wyścig dookoła Polski. Na liście startowej zbliżającego się wyścigu znalazł się m.in. zwycięzca 14. etapu tegorocznego Tour de France Rafał Majka, który rok temu w naszym narodowym wyścigu zajął czwarte miejsce. Na trasie 71. Tour de Pologne czeka na kolarzy m.in. 226-kilometrowy etap z Torunia do Warszawy, przeprawa na słowacką część malowniczych Tatr Wysokich czy rywalizacja o zwycięstwo na wyczerpującej „ścianie BUKOVINA” czyli podjeździe pod Gliczarów. O końcowej klasyfikacji może zaważyć „czasówka”, która na oczach tysięcy widzów rozegra się 9 sierpnia w Krakowie. 71. Tour de Pologne zapowiada się niezwykle ekscytująco! „Po kilku latach przerwy wracamy na północ kraju. Wystartujemy z położonego nad morzem, pięknego Gdańska, miasta, które jest niezwykle ważne ze względu na swoją historię, a także polityczne tło – wyjaśnia Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne. – Nie chodzi nam jedynie o kolarstwo. Tour de Pologne zawsze był czymś więcej, dlatego staramy się pokazywać dzięki niemu także naszą polską historię i tradycję”. Tour de Pologne to jednak nie tylko profesjonalny wyścig 18 zawodowych ekip z całego świata, ale również mnóstwo imprez towarzyszących, takich jak Tour de Pologne Amatorów, w którym udział już zapowiedziało wiele sław znanych z telewizji i pierwszych stron gazet oraz dedykowany dzieciom Nutella Mini Tour de Pologne. Tradycyjnie już w organizację tak doniosłego przedsięwzięcia włączył się Fiat Auto Poland. „Z ogromną radością witam Grupę Fiat – Chrysler – naszego najbardziej lojalnego Partnera, z którym od 22 lat ramię w ramię wspólnie organizujemy to największe sportowe wydarzenie w Polsce – mówi Czesław Lang. I dodaje – Nie wyobrażam sobie dziś Tour de Pologne bez wsparcia Fiat Auto Poland. I to zarówno przy ufundowaniu nagrody głównej - nowego Fiata 500L Trekking, o który będą walczyli nasi kolarze, jak i przy wykonywaniu najważniejszych zadań organizacyjnych”. Samochody Grupy Fiat – Chrysler będą bowiem wykorzystywane przy kluczowych zadaniach logistycznych podczas TdP – od ustawiania i zabezpieczania przeszło 1200-kilometrowej trasy, przez prowadzenie peletonu, po transport organizatorów, sędziów czy przedstawicieli mediów. Oficjalnym samochodem 71. Tour de Pologne, podobnie jak w zeszłym roku, jest Fiat 500L Trekking – duży, rodzinny crossover z podwyższonym zawieszeniem, z masywnymi zderzakami i osłonami bocznymi w stylu „off-roadowym” oraz 17-calowymi felgami. Trekking w udany sposób łączy wymiary małego samochodu miejskiego z niezwykle obszernym wnętrzem charakterystycznym dla wyższych segmentów. Doskonałą widoczność zapewnia duża powierzchnia szyb, a liczne systemy zarządzania przestrzenią służą wygodzie podróżujących. Auto jest wyposażone w unikalny system Traction+, który współpracuje z układami ESP i ASR, poprawiając trakcję na nawierzchniach o niskiej przyczepności, takich jak błoto, szuter czy śnieg. Za bezpieczeństwo kierowcy i jego pasażerów odpowiada sześć montowanych w standardzie poduszek powietrznych oraz zaawansowane systemy ERM (zapobiegający dachowaniu), Dynamicznej Kontroli Skrętu oraz City Break Control. Auto jest zdobywcą tytułu „Best in Class" i pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP. 500L Trekking występuję w wariantach aż pięciu ekologicznych jednostek napędowych do wyboru: dynamicznym i oszczędnym 1.4 T-Jet 16v 120 KM, sprawdzonym i niezawodnym 1.4 16v 95 KM, nowoczesnym, turbodoładowanym 0.9 TwinAir Turbo o mocy 105 KM i dwoma ekonomicznymi MultiJet II: 1.6 105 KM i 1.6 120 KM. Trekking jest jednym z trzech modeli tworzących stylową rodzinę 500L (obok minivana 500L i 7-osobowego 500L Living) i w wersji Lite napędzanej 95-konnym silnikiem 1.4 16v kosztuje już od 57 900 zł. Etapy Tour de Pologne 2014: - Niedziela, 3 sierpnia – etap I, Gdańsk – Bydgoszcz, 226 km, - Poniedziałek, 4 sierpnia – etap II, Toruń – Warszawa, 226 km, - Wtorek, 5 sierpnia – etap III, Kielce – Rzeszów, 174km, - Środa, 6 sierpnia – etap IV, Tarnów Gemini Park – Katowice, 236 km, - Czwartek, 7 sierpnia – etap V, Zakopane – Štrbské Pleso (Słowacja), 190 km, - Piątek, 8 sierpnia – etap VI, Bukovina Terma Hotel Spa – Bukowina Tatrzańska, 174 km, - Sobota, 9 sierpnia – etap VII, Kraków – Kraków, 25 km (indywidualna jazda na czas). Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Marka Jeep partnerem wyprawy Ride4Life. Wyprawa Ride4Life miała na celu zbiórkę funduszy na organizację obozów sportowych dla dzieci niepełnosprawnych. Zaplanowane na trasie spotkania z najlepszymi polskimi paraolimpijczykami miały zachęcić niepełnosprawne dzieci do spróbowania swoich sił w sporcie. Uczestnicy Ride4Life poruszali się na trzech motocyklach, które zabezpieczał Jeep Wrangler. W miniony weekend zakończyła się wyprawa charytatywna Ride4Life. Motocykliści Damian Śmigielski, Radosław Bielecki i Mateusz Rybka wspierani przez ekipę samochodową, którą tworzyli Izabela Iwaszko oraz Krzysztof Hautz, ruszyli w drogę z zamiarem nagłośnienia akcji zbierania funduszy na organizację obozów sportowych dla dzieci niepełnosprawnych. Organizatorem tych obozów jest Polski Związek Sportu Niepełnosprawnych „Start”. Damian, Radek i Mateusz podróżowali na motocyklach, zaś Izabela z Krzysztofem tworzyli obstawę wyprawy za kierownicą Jeepa Wranglera. Z Warszawy, prosto z pikniku z okazji Dnia Dziecka zorganizowanego przez warszawską dzielnicę Wola, ekipa ruszyła w kierunku Szczecina. Następne etapy wiodły przez Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Polkowice, Wisłę, Sieniawę, Grójec i Bydgoszcz. W tych miastach członkowie wyprawy zaplanowali spotkania z najlepszymi polskimi paraolimpijczykami. Miały one na celu przybliżyć sylwetki sportowców szerszej grupie odbiorców i zachęcić niepełnosprawne dzieci do spróbowania swoich sił w sporcie. Drugiego dnia wyprawy, w Gorzowie Wielkopolskim, ekipa Ride4Life wzięła udział we wspólnym treningu z Maciejem Lepiato, Mistrzem Świata i Mistrzem Paraolimpijskim w skoku wzwyż. W Drzonkowie podróżników na wspólne ognisko i wyścigi na basenie zaprosiła Joanna Mendak, wielokrotna medalistka letnich igrzysk paraolimpijskich i mistrzostw świata w pływaniu. Trzeciego dnia uczestnicy wyprawy stanęli do zawodów strzeleckich z aktualnym Mistrzem Europy i II Wicemistrzem Świata Filipem Rodzikiem. Kolejny dzień Damian, Radek, Mateusz oraz Iza i Krzysztof rozpoczęli od spotkania z bielszczaninem, uczestnikiem wielu edycji Biegu Fiata w kategorii „wózkarzy” - Tomaszem Hamerlakiem, „Niepełnosprawnym Sportowcem Roku 2005” dziennika „Przegląd Sportowy”, brązowym medalistą igrzysk paraolimpijskich i mistrzostw świata w jeździe na wózku. W malowniczym otoczeniu Beskidu Śląskiego podróżnicy towarzyszyli Tomaszowi w zjeździe na wózku z Przełęczy Salmopolskiej do Szczyrku, podczas którego sportowiec osiągnął niesamowitą prędkość 70 km/h! Następnie uczestnicy wyprawy Ride4Life skierowali się do Sieniawy na spotkanie i wyścig rowerowy z Andrzejem Szczęsnym, polskim narciarzem alpejskim i paraolimpijczykiem. Piątego dnia podróżnicy dotarli do Grójca, gdzie czekała na nich sztangistka, srebrna paraolimpijka z Pekinu Justyna Kozdryk. Stamtąd motocykliści wspierani przez ekipę Jeepa wrócili do Warszawy na mecz w tenisie stołowym z trzykrotną Mistrzynią Paraolimpijską Natalią Partyką. Pomimo zaciętej walki Natalia nie dała szans naszej ekipie. Ostatni etap podróży zawiódł podróżników do Bydgoszczy, gdzie odbył się finał wyprawy Ride4Life. Paraolimpijczycy na spotkaniach opowiadali o tym, co ich skłoniło do rozpoczęcia kariery sportowej i jak przebiegała ona w kolejnych latach. Ich sukcesy są najlepszą zachętą i motywacją dla dzieci niepełnosprawnych do wybrania podobnego stylu życia. „Wspólnie pomóżmy odkryć, że niemożliwe jest w zasięgu każdego – mówi pomysłodawca wyprawy Damian Śmigielski”. – Wspólnie sprawmy, by jak najwięcej dzieci, których rodzice codziennie walczą o ich zdrowie i życie, mogło odnaleźć w sporcie radość i nadzieję”. „Jeep Wrangler bardzo nam się przydawał podczas wyprawy Ride4Life. Stanowił obstawę dla motocykli, zabezpieczał uczestników i transportował nasze rzeczy – mówi Damian Śmigielski. – Wrangler dał się poznać jako auto o ogromnych możliwościach. W dzielność terenową Jeepa nikt nie wątpi, ale jego zdolności transportowe i pojemność wnętrza mile nas zaskoczyły. Dzięki czemu po zjeździe Tomasza Hamerlaka z Przełęczy Salmopolskiej mogliśmy załadować jego wózek do środka razem z naszymi bagażami i odwieźć go z powrotem na górę”. Źródło: Fiat Auto Poland
  5. Volkswagen Samochody Użytkowe partnerem projektu Dream Walkers - around the world in 80 jumps Poznań, 30 maja 2014 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe wspiera 3 edycję projektu Dream Walkers – around the world in 80 jumps. Projekt realizowany jest na greckiej wyspie Zakynthos, gdzie celem zespołu skoczków Dream Jump i ekipy filmowej Cam-L Studio jest wykonanie skoków i produkcja emocjonującego filmu przy przepięknych, pełnych słońca i błękitu klifach plaży Navagio Beach. Projekt Dream Walkers – around the world in 80 jumps, to cykl 80 wypraw, w których udział biorą profesjonalne ekipy techniczne z całego świata, działające w dziedzinie skoków na linach, slackline, skoków B.A.S.E, paralotni. Główną techniką skoków podczas wszystkich wypraw jest Dream Jump – opatentowana technika oddawania skoków z wysokości z wykorzystaniem układu asekuracyjnego z lin dynamicznych oraz bloczka. Dzięki uniwersalności i innowacyjnym rozwiązaniom, układ lin pozwala na oddawanie skoków z dowolnego obiektu. Możliwe jest maksymalne wydłużenie swobodnego spadania do 90% wysokości obiektu, z którego oddawany jest skok. Długi, swobodny lot, daje skoczkowi możliwość wykonywania w powietrzu różnych akrobacji takich jak salta i gwiazdy. Możliwe są także skoki wieloosobowe. Projekt Dream Walkers – around the world in 80 jumps wspierany jest przez markę Volkswagen Samochody Użytkowe, która udostępniła 4 samochody: Amarok Canyon, Volkswagen Amarok Dark Label, Volkswagen Transporter Furgon i Volkswagen Crafter. W związku ze specyficznymi wymogami projektu, przy doborze samochodów, będących wsparciem logistycznym projektu, szczególną uwagę zwrócono na ładowność pojazdów i ich funkcjonalność w trudnym terenie. Udostępnione samochody umożliwiły ekipie Dream Jump i ekipie filmowej Cam-L Studio przewiezienie do Grecji kompletnego profesjonalnego sprzętu do skoków i filmowania projektu. Podczas pobytu na wyspie Zakynthos wybrane modele wykorzystywane będą do jazdy w trudnym terenie, umożliwiając uczestnikom projektu dotarcie na skraj klifów, z których odbywać będą się skoki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. SKODA oficjalnym partnerem Tour de France do 2018 roku! Zaangażowanie w kolarstwo pozostaje fundamentem strategii międzynarodowego sponsoringu ŠKODY. Czeski producent przedłuża udaną współpracę z organizatorami Tour de France na kolejne pięć lat, jako oficjalny partner i dostawca samochodów. Umowa na lata 2014-2018 została podpisana w trakcie salonu genewskiego pomiędzy ŠKODĄ a firmą Amaury Sport Organisation. Oprócz wsparcia dla Tour de France, najbardziej znanego wyścigu kolarskiego na świecie, ŠKODA będzie również sponsorem takich imprez jak La Vuelta, w który firma angażuje się od 2011 roku oraz ośmiu innych imprez o charakterze międzynarodowym, które są częścią umowy między ŠKODĄ i ASO. „Poprzez nasz udział w Tour de France oraz innych znanych wyścigach, potwierdzamy nasze zaangażowanie w kolarstwo” - mówi Prezes Zarządu ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „ŠKODA planuje w najbliższych latach dalszy rozwój, dzięki zakrojonej na szeroką skalę kampanii nowych modeli. Nasza silna obecność w wyścigach kolarskich wspiera długoterminową i międzynarodową strategię budowania świadomości marki. Co więcej, nasze zaangażowanie w kolarstwo odzwierciedla niemal 119-letnią tradycję firmy”. To przecież rowery były początkowo podstawą działalności ojców założycieli ŠKODY - Václava Laurina i Václava Klementa w 1895 roku. „ŠKODA jest silnym i wiarygodnym partnerem międzynarodowych imprez kolarskich od dziesięciu lat. Osobiście uważam, że moja ŠKODA podczas wyścigu jest czymś więcej niż tylko samochodem - to moje biuro i miejsce, gdzie spędzam większość mojego dnia” - mówi Christian Prudhomme, dyrektor ASO odpowiedzialny za kolarstwo oraz za wyścig Tour de France. ŠKODA oficjalnym partnerem Tour de France do 2018 roku „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy kontynuować naszą udaną współpracę z dynamicznie rozwijającą się marką w ciągu najbliższych pięciu lat”. Czeski producent samochodów jest oficjalnym partnerem, oficjalnym dostawcą samochodów oraz sponsorem White Jersey w Tour de France od 2004 roku. „Trzecia największa impreza sportowa na świecie to dla nas wyjątkowa okazja, aby przedstawić markę i modele globalnej publiczności” - mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu. W zeszłym roku około 12 milionów fanów wyścigów rowerowych dopingowało kolarzy na trasie Tour de France, a przed telewizorami kolejne 1,4 miliarda widzów. Każdego roku ponad 200 modeli ŠKODY pokonuje 2,8 miliona kilometrów podczas najważniejszej imprezy rowerowej we Francji. Jest to doskonały test niezawodności, który modele czeskiej firmy zdają celująco. Obok hokeja na lodzie, kolarstwo jest najważniejszym filarem strategii międzynarodowego sponsoringu ŠKODY. Firma zapewnia wsparcie znaczących imprez rowerowych, a także zachęca do jazdy na rowerze, wspierając takie akcje jak „Bike for Life”, „Ride London” czy „Velothon” w Berlinie. Zaangażowanie ŠKODY w kolarstwo ma również inne oblicze - firma oferuje rowery i akcesoria rowerowe. Aktualna kolekcja rowerów ŠKODY składa się z dziesięciu unikatowych modeli, dzięki czemu jest bardziej zróżnicowana i atrakcyjna niż kiedykolwiek wcześniej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi 2014: FIAT partnerem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego. - Po Olimpiadzie w Londynie w 2012 roku i Igrzyskach Śródziemnomorskich w Mersinie w 2013, oficjalny sponsor Włoskiego Komitetu Olimpijskiego na lata 2012-2014 - FIAT - będzie wspierał włoskich sportowców również w Rosji. Oficjalny sponsor Włoskiego Komitetu Olimpijskiego (CONI) na lata 2012-2014 - Fiat - odda do dyspozycji włoskiego zespołu flotę samochodów. Po Olimpiadzie w Londynie w 2012 roku i Igrzyskach Śródziemnomorskich w Mersinie w 2013, Fiat obecny będzie w „Casa Italia", głównej siedzibie CONI w Soczi i będzie odgrywał aktywną rolę w organizowanych tam inicjatywach. Towarzysząca włoskim sportowcom flota składać się będzie z modeli Fiat, spośród których najważniejsze to: 500L, 500L Trekking i Freemont. To właśnie ten ostatni wraz z niektórymi sportowcami kadry włoskiej był „bohaterem” materiału zdjęciowego wykonanego na Stadionie dei Marmi w Rzymie. Model Fiat Freemont, będący już wcześniej „oficjalnym samochodem” reprezentacji narodowej Włoch w piłce nożnej i w koszykówce stanowi przykład nowego sposobu „pojmowania” samochodu, zdolnego, dzięki swojemu wszechstronnemu charakterowi, zmierzyć się z każdą napotkaną sytuacją. Będąc przestronnym, wygodnym i idealnie nadającym się do dynamicznego, codziennego życia, samochód ten doskonale sprawdza się również w czasie wolnym, spełniając wszystkie wymagania Klientów. Dzięki 7 pełnowymiarowym miejscom i 32 możliwym konfiguracjom foteli, Freemont może być „każdym samochodem, jakim tylko chcesz”, jak mówi spot reklamowy. nowoczesny sposób interpretowania wymagań Klientów pozwolił Freemontowi znaleźć się w czołówce modeli sprzedawanych w Europie, natomiast we Włoszech to najlepiej sprzedający się samochód siedmioosobowy, który zajmuje pozycję lidera od 28 miesięcy z rzędu. Gama Fiata Freemont składa się z 3 wersji wyposażenia (Freemont, Urban i Lounge), dwóch rodzajów napędów (przedni lub 4x4 typu „on demand”), dwóch skrzyń biegów (manualnej lub automatycznej, obie 6-biegowe) oraz trzech silników: 2.0 Multijet II generacji o mocy 140 KM i 170 KM oraz mocnego silnika 3,6 litra o mocy 280 KM. Sponsorowanie Włoskiego Komitetu Olimpijskiego jeszcze raz potwierdza silny związek pomiędzy Fiatem a światem sportu: przy różnych okazjach marka łączyła swój wizerunek z wieloma dyscyplinami uprawianymi na różnych poziomach, takimi jak: piłka nożna, koszykówka, wyścigi samochodowe, wyścigi motorowe, lekkoatletyka oraz sporty zimowe. Aktualnie Fiat działa na wielu frontach: w 2014 roku marka będzie miała zaszczyt być głównym sponsorem reprezentacji Włoch w piłce nożnej, które odbędą się w Brazylii. Źródło: Fiat Auto Poland
  8. BMW Motorrad ekskluzywnym partnerem motocyklowym w thrillerze akcji Dhoom:3 - Back in Action. Spektakularne sceny kaskaderskie z BMW S 1000 RR oraz BMW K 1300 R Monachium. Moc, emocje, czysta adrenalina. BMW Motorrad i niezwykle popularna seria filmów akcji Dhoom mają wspólne zainteresowanie: kochają się w szybkich, potężnych motocyklach. W Dhoom:3 – trzeciej części wielkiego hitu Bollywood, który 20 grudnia wchodzi do kin na całym świecie – BMW Motorrad i Yash Raj Films prezentują efekty swej pierwszej kooperacji, ekskluzywnego partnerstwa motocyklowego. Rezultaty są oszałamiające: sceny z karkołomnymi wyczynami kaskaderskimi na wyczynowych motorach BMW S 1000 RR i BMW K 1300 R. Włosy się jeżą na głowie! Ale te niesamowite manewry wyprzedzania „na grubość lakieru”, omijania o włos i kilkudziesięciometrowe skoki przy pełnej prędkości to także pokaz tego, że możliwe jest połączenie lekkości baletnicy z ekstremalną siłą. Już od 90 lat BMW Motorrad jest synonimem innowacyjności, fenomenalnych umiejętności inżynierskich i świetnego designu, ukierunkowanych nieprzerwanie na emocjonalną stronę użytkowania motocykli. „Dla BMW Motorrad najważniejsze są zawsze doznania kierowcy. Właśnie dlatego jesteśmy niezwykle dumni z debiutu nie po prostu w indyjskim filmie, tylko w największej superprodukcji Bollywood roku – w dodatku nasze motocykle BMW grają w nim tak ważną, tak wyjątkową rolę” – mówi Alexander Baraka, szef ds. Imprez, Wystaw i Sportów Motorowych BMW. – „To projekt eksponujący niezwykle szybkie pościgi motocyklowe na wielkim ekranie.” Przyspieszenie nawet na stojąco: BMW K 1300 R. Jako jeden z najpotężniejszych modeli w segmencie, ekstrawagancki i zarazem wyczynowy roadster BMW K 1300 R spełnia najbardziej wyrafinowane zachcianki w zakresie dynamiki jazdy. Muskularny przód i smukły, sportowy tył składają obietnicę, która zostaje zrealizowana w tej samej chwili, gdy się uruchomi ten naked bike: BMW K 1300 R startuje niczym rakieta, a przy tym imponuje bezpieczeństwem i stabilnością oraz trzymaniem drogi w ostrych zakrętach. Bezkompromisowy superbike: BMW S 1000 RR. Łatwość prowadzenia w połączeniu z ekstremalną stabilnością jazdy, znakomite parametry silnika połączone z doskonałą codzienną funkcjonalnością: dzięki sportowym genom, BMW S 1000 RR zmienia szosę w tor wyścigowy. Ze swą aluminiową ramą, wyczynowym układem hamulcowym i dynamicznym designem „tail up-nose down”, ten motocykl to czysta adrenalina. Dhoom:3. Trzecia część epopei, serii filmów akcji produkcji Bollywood, wejdzie do kin na całym świecie 20 grudnia 2013. W cyklu niesamowitych pościgów policjanci Jai Dixit (Abhishek Bachchan) i jego partner Ali (Uday Chopra), jadąc szaleńczo na superbike'u BMW S 1000 RR, usiłują dopaść sprytnego złodzieja-clowna, którego gra sam megagwiazdor Bollywood, Aamir Khan – ten z kolei rozpala kardy do białości spektakularnymi kaskaderskimi wyczynami na BMW K 1300 R. Film kręcono w Chicago i Mumbaiu. Behind the scenes kręcone w Chicago: Źródło: BMW Group
  9. Współpraca rozpocznie się wraz z XIII Dorocznym Szczytem w Warszawie, który odbędzie się w dniach 21-23 października 2013 r. 2 500 uczestników uczci dokonania tych, którzy przełamali konwencje, aby uczynić świat lepszym. Mazda poprowadzi również sesję dla przyszłych liderów w ramach globalnej Akademii Obywatelskiej. Mazda Motor Europe została wyłącznym motoryzacyjnym partnerem wiodącym XIII Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla. Począwszy od 2013 r., Mazda będzie sponsorem szczytu i zapewni flotę złożoną z nowych modeli Mazda6 i CX‑5, stanowiących oficjalne środki transportu XIII Dorocznego Szczytu, który odbędzie się w Warszawie w dniach 21-23 października. Przedstawiciele firmy poprowadzą także sesję dla kandydatów na przyszłych liderów w trakcie tegorocznej Akademii Obywatelskiej Instytutu Lecha Wałęsy, organizowanej w ramach programu Szczytu Młodzieży 2013. To coroczne wydarzenie skupia młodych ludzi wokół koncepcji „dawania przykładu do działania”. Akademia Obywatelska jest dla przyszłych liderów okazją do stworzenia sieci współpracy oraz zdobywania wiedzy. „Szczyt gromadzi liderów wywodzących się z różnych środowisk i wyznających różne religie. Osoby te łączy jednak wspólna pasja przełamywania konwencji z myślą o większym dobru” — powiedział Lech Wałęsa, laureat Pokojowej Nagrody Nobla i były prezydent Polski. „Taką samą pasję zauważamy u Mazdy, dlatego uznaliśmy za stosowne powitać tę firmę jako naszego nowego partnera”. Ekaterina Zagladina, przewodnicząca Stałego Sekretariatu Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, z zadowoleniem skomentowała nawiązanie współpracy z nowym partnerem: „Z entuzjazmem podchodzimy do partnerstwa, które pomoże nam promować odpowiedzialność społeczną i uniwersalne ideały humanitarne, niezależne idee polityczne, przekonania lub tradycje kulturowe i w ten sposób budować pokój na świecie z pożytkiem dla wszystkich ludzi”. „Historia Mazdy, jak również jej teraźniejszość, pełne są przykładów kontestowania stereotypów i znajdowania lepszych rozwiązań. Dlatego czujemy silną więź z ludźmi z całego świata, którzy wyznają te same wartości” - powiedział Jeff Guyton, prezes Mazda Motor Europe. „Szczyt nie jest przedsięwzięciem politycznym służącym konkretnej sprawie, ale raczej okazją do uczczenia ducha przełamywania konwencji oraz wspólnego pragnienia budowania lepszego świata. Dlatego właśnie Mazda Motor Europe jest bardzo dumna, mogąc wesprzeć to ważne wydarzenie”. Co roku Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla gromadzi uhonorowane nią osoby, liderów oraz organizacje starające się budować pokój na świecie. Organizatorem prestiżowej konferencji jest Stały Sekretariat Światowego Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, będący organizacją typu non profit utworzoną w 2006 r. Pierwszy szczyt odbył się w 1999 r. W tym roku Akademia Obywatelska Instytutu Lecha Wałęsy po raz pierwszy odbędzie się w tym samym czasie co sam szczyt. Pierwsza letnia szkoła dla młodych profesjonalistów została zorganizowana przez instytut w 2010 r. źródło: Mazda Motor Poland
  10. więcej -> Peugeot partnerem Związku Piłki Ręcznej w Polsce, rynek nowych samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Fiat Oficjalnym Partnerem Włoskiej Federacji Koszykówki. Kontynuacja partnerstwa pomiędzy Fiatem a drużyną narodową Włoch, laureatem turnieju o koszykarskie Mistrzostwo Europy Mężczyzn do lat 20 w Tallinie 21 lipca 2013. Stworzony, by „stawiać czoła” wszelkim sytuacjom życiowym, Fiat Freemont, w służbie włoskiej reprezentacji koszykówki. Partnerstwo Fiata z Włoską Federacją Koszykówki w roku 2013 nabrało nowego blasku wraz ze z zwycięstwem młodzieżowej (mężczyzn do lat 20) drużyny narodowej Włoch nad reprezentacją Łotwy w stosunku 67:60 i „odzyskaniem” mistrzowskiego trofeum dla południa Europy po 21 latach. W roli Oficjalnego Partnera wsparcie koncernu Fiat polegać będzie, podobnie jak w latach ubiegłych, na udostępnieniu działaczom sportowym męskiej, żeńskiej i młodzieżowej drużyny narodowej Włoch, samochodów Fiat Freemont na cele związane z oficjalnymi rozgrywkami, meczami towarzyskimi oraz organizacją obozów kondycyjno-treningowych. Stworzony z myślą o spełnianiu oczekiwań i potrzeb - Fiat Freemont – „zdolny jest stawić czoła” sytuacjom codziennych wyzwań. To zasługa jego niezwykłej funkcjonalności, pozwalającej “odpowiedzieć” różnorodnym wymaganiom zarówno nowoczesnej rodziny, jak i użytkowników poszukujących samochodu obszernego, komfortowego i wszechstronnego pod kątem dostosowania do tempa życia każdego dnia, ale i weekendowego „wypadu” za miasto na łono natury. Obecna oferta dla nabywcy w Polsce obejmuje wybór trzech wersji wyposażenia (Freemont, Urban, Lounge), dwóch systemów napędu (na koła przednie lub z napędem na cztery kola), dwóch skrzyń biegów (6-stopniowa manualna lub automatyczna) oraz trzech wersji silnikowych: jednostki wysokoprężnej najnowszej generacji 2.0 MultiJet II o mocy 170 KM oraz benzynowych 2.4 o mocy 170 KM i 3.6 V6 o mocy 280 KM. Porozumienie pomiędzy Fiat Group Automobiles a Włoską Federacją Koszykówki, podobnie jak inne inicjatywy w świecie włoskiej kultury fizycznej, stanowi wyraz strategii FGA do łączenia swej renomy ze znaczącymi organizacjami sportowymi. Jest to także świadectwo zainteresowania Fiat Group Automobiles sponsoringiem wielu innych dyscyplin sportowych uprawianych w sposób zarówno zawodowy, jak i amatorski: od futbolu do lekkoatletyki i od koszykówki do rajdów motocyklowych, z bezpośrednim udziałem w najbardziej konkurencyjnej dziedzinie wyścigów torowych. Inspiracją dla sportowych zespołów i marek zrzeszonych w Fiat Automobile Group jest idea: codzienna praca i determinacja, by osiągnąć możliwe najlepsze wyniki, wyrażające potencjał nie tylko poszczególnych zawodników, ale również i całych zespołów. Jest to także motywacja dla włoskiej drużyny koszykarskiej na odbywające się od 4 do 22 września br. zawody „Eurobasket 2013” w Słowenii oraz codzienny wzorzec dla całej społeczności Fiata. Źródło: Fiat Auto Poland
  12. więcej -> Fiat Auto Poland oficjalnym partnerem 70. Tour de Pologne, park samochodowy w Polsce, centrum badań rynku, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> Kia partnerem Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, ranking sprzedaży motocykli, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> BMW Group Polska partnerem Polskiego Związku Golfa, nowe samochody osobowe, nowości na rynku samochodowym, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> Opel partnerem klubu Galatasaray Stambuł, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, ranking samochodów osobowych, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback, ceny samochodów, park samochodów, ranking samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. NowaKlasa A pojawi sięprzed Salą Kongresową 14-15 września Mercedes-BenzPolskapartnerem Kongresu Kobiet Jużw najbliższypiątekrozpoczyna siękolejny, czwarty już Kongres Kobiet. Mercedes-BenzPolska jest partnerem Kongresu i zaprezentuje swój najnowszy model –Nową Klasę A. Auto wystawione będzie przed Salą Kongresową wPałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Zapraszamy do obejrzenia ijesteśmy ciekawi Państwa opinii. Mercedes-BenzPolskajest partnerem IV Kongresu Kobiet, który odbędzie się w dn. 14-15września br. w Warszawie. Rekordowej liczbie ponad 8 tys.uczestniczek marka zaprezentuje swoją rynkową premierę -Nową Klasę A 180 CDI Blue EFFICIENCY.Auto stanie przed Salą Kongresową w Pałacu Kultury i Nauki (odstrony ulicy Emilii Plater). Nowa Klasa A będzie na Państwa czekaćod piątku rano aż do soboty wieczorem. „KlasaA zadebiutowała w 1997 roku i szturmem zdobyła serca nowejklienteli Mercedes-Benz:ludzi młodych i właśnie kobiet, które przedtem nie myślały ozakupie samochodu naszej marki. W ciągu 15 lat Klasa A znalazła 2,1mln nabywców. Teraz debiutuje jej całkowicie nowa odsłona – ijestem pewna, że będzie cieszyć się wielkim powodzeniem. Autojeszcze nie weszło na rynek, a już mamy ponad 40 tys. zamówień nacałym świecie” – mówi Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PRMercedes-Benz Polska. „Kongres Kobiet to fantastyczna inicjatywazrzeszająca aktywne kobiety z biznesu, polityki, świata nauki,sztuki i dziennikarstwa. Mam przyjemność być w Radzie Programoweji cieszę się, że możemy jako firma wesprzeć Kongres na rzeczspołecznej i politycznej aktywizacji kobiet.” Źródło: Mercedes-Benz Polska
  18. BMW Group Polska partnerem XXII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. Warszawa/Krynica. Samochód elektryczny BMW ActiveE oraz hybrydowy model BMW ActiveHybrid 5 będą prezentowane gościom XXII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. BMW Group Polska po raz kolejny zostało partnerem Forum, zapewniając także serwis limuzynowy obsługiwany przez BMW serii 7. Obecność BMW Group w Krynicy-Zdroju jest okazją do zaprezentowania nowej wizji motoryzacji, w której redukcja spalania oraz emisji spalin nie oznacza zmniejszenia radości z jazdy. Dostępny w standardzie w każdym nowym modelu system EfficientDynamics, samochody z napędem hybrydowym z linii ActiveHybrid oraz submarka BMW i, której pierwszy przedstawiciel – BMW i3 – wyjedzie na drogi już w przyszłym roku, to przykłady innowacyjnych rozwiązań bawarskiego koncernu. Goście Forum Ekonomicznego będą mogli zapoznać się z koncepcją BMW ActiveE – pierwszym bezemisyjnym samochodem BMW, wyprodukowanym w małej serii w ramach projektu pilotażowego. Auto wyposażone jest w silnik elektryczny o mocy 170 KM i może przejechać bez ładowania aż 160 kilometrów. Można je obejrzeć w Domu Forum. W głównej alei Forum stanie natomiast flagowa hybryda koncernu z Bawarii - BMW ActiveHybrid 5, będąca przykładem możliwości zastosowania proekologicznych rozwiązań w ekskluzywnych modelach limuzyn. Samochód zapewnia tradycyjną dla BMW radość z jazdy, jednocześnie redukując spalanie o dwucyfrową wartość procentową i jest przykładem doskonałego stosunku mocy do emisji CO2. Jest to możliwie dzięki innowacyjnemu połączeniu 6-cylindrowego rzędowego silnika benzynowego BMW TwinPower Turbo z silnikiem elektrycznym. Na samym silniku elektrycznym auto jest w stanie przejechać aż 4 kilometry przy prędkości do 60 km/h. BMW Group stale pracuje nad technologiami zmniejszającymi emisję oraz odpowiadającymi na wyzwania mobilności w wielkich miastach. Przykładem może być program DriveNow, działający na zasadzie miejskiej wypożyczalni samochodów. W ramach systemu kierowcy mogą za pomocą specjalnej aplikacji rezerwować samochody BMW ActiveE oraz MINI E, które następnie mogą zostać zwrócone w jednej ze stacji rozmieszczonych w całym mieście. System działa z powodzeniem w Berlinie, Monachium, Dusseldorfie, a w ostatnich dniach został otwarty również w San Francisco. „Głęboko wierzę, że technologie tworzone dzisiaj przez BMW Group – lidera zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji – stają się podstawą nowoczesnej mobilności jutra. BMW Group jest jednym z pionierów w tym obszarze, a nasze osiągnięcia przyniosły nam siódme z rzędu pierwsze miejsce wśród przedstawicieli branży motoryzacyjnej w rankingu zrównoważonego rozwoju Dow Jones Sustainability Index”– mówi Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska. Opracowywane przez BMW Group rozwiązania technologiczne mają już dzisiaj realny wpływ na środowisko naturalne. W latach 1995–2010 koncern zredukował w swoich nowych samochodach emisję CO2 aż o 30% – żadna inna firma z branży motoryzacyjnej nie może pochwalić się podobnym rezultatem. Obecnie aż 48 modeli BMW i 32 marki MINI emitują maksymalnie 140 g CO2 /km. Do 2020 BMW Group planuje obniżyć emisję dwutlenku węgla o dalsze o 25%, tym samym potwierdzając swoją pozycję prekursora branży motoryzacyjnej w zakresie dynamiki, wydajności i zrównoważonego rozwoju. Źródło: BMW Group
  19. więcej -> Chevrolet zostanie partnerem klubu Liverpool FC | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. Amerykańska marka rozpocznie czteroletnią współpracę partnerską z klubem uczestniczącym w rozgrywkach piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League Chevy został Oficjalnym Sponsorem turnee klubu Liverpool FC po Ameryce Północnej DETROIT – Chevrolet ogłosił dziś, że rozpocznie czteroletnią współpracę z klubem Liverpool FC. W jej ramach amerykański producent zostanie Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2015/16 rozgrywek piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League oraz innych europejskich rozgrywek. W ramach współpracy logo marki Chevrolet będzie widoczne na stadionie klubu – Anfield, marka będzie promowana w drukowanych i cyfrowych publikacjach, a także na fanpage’ach klubu, zawodnicy klubu wezmą też udział w przedsięwzięciach promujących markę. Chevrolet jest również oficjalnym sponsorem niezwykle popularnego przedsezonowego turnee klubu po Ameryce Północnej, w ramach którego w zeszłą sobotę Liverpool FC rozegrał już pierwsze spotkane sparingowe z Toronto FC. Jutro w Fenway Park w Bostonie Liverpool zagra z włoskim klubem AS Roma, natomiast 28 lipca angielscy piłkarze zmierzą się ze swoimi rywalami z Premier League – klubem Tottenham Hotspur. Spotkanie odbędzie się w Baltimore. Chris Perry, wiceprezes Chevroleta ds. globalnego marketingu powiedział: „Fani klubu Liverpool z całego świata słyną z dozgonnej miłości do swojej drużyny. Nasza współpraca z Liverpool FC wykracza więc poza granice tradycyjnego sponsoringu i obejmuje również interakcję z fanami. Postaramy się angażować ich w całe przedsięwzięcie”. Ian Ayre, dyrektor zarządzający klubu Liverpool FC: „Marka Chevrolet, podobnie jak nasz klub, ma długą i bogatą historię, a nasze nowe partnerstwo pokazuje międzynarodowy potencjał Liverpoolu”. „Partnerstwo z tak uznaną marką, jaką jest Chevrolet, przyczyni się do rozwoju naszego klubu i zapewni mu sukces, zarówno na boisku, jak i poza nim. Rozpoczęliśmy współpracę z Chevroletem, aby zaangażować naszych fanów, którzy są jednymi z najbardziej oddanych i wyedukowanych kibiców na świecie”. Więcej informacji dotyczących turnee klubu Liverpool FC po Ameryce Północnej na stronie Home - Liverpool FC, za pośrednictwem której można też nabyć bilety. źródło: General Motors
  21. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/mitsubishi-motors-partnerem-akcji-roadway-for-africa.html
  22. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/renault-partnerem-strategicznym-avtovaza.html
×