Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'pandy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 10 wyników

  1. Zastanawiam się nad zakupem oleju, tylko nie wiem jaki był lany wcześniej przez poprzedniego właściciela. Myślę też zakupu dokonać przez internet wraz z kilkoma innymi częściami, dlatego chciałbym wszystko mieć w jednym zamówieniu. Pomożecie mi wybrać coś z oferty sklepu?
  2. więcej -> Fiat Punto w cenie Pandy?, ranking samochodów osobowych, rynek nowych samochodów, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Fiat zamierza skupi swoj ofert wok Pandy i 500 Panda XXL zamiast Bravo?! Mam nadzieję, że te spekulacje okażą się tylko i wyłącznie spekulacjami, a Włosi się opamiętają i nie zepsują swojej oferty...
  4. więcej -> http://www.samar.pl/__/3/3.a/70699/Fiat-obniżył-ceny-nowej-Pandy.html?locale=pl_PL źródło: IBRM Samar
  5. OświadczenieFiat Auto Poland S.A. na temat przyczyn zakończenia produkcjiFiata Pandy Classic w tyskim zakładzie Fiata. Wzwiązkuz pojawiającymi się nieprawdziwymi informacjami w niektórychpolskich mediach na temat przyczyn zakończenia produkcji Fiata PandyClassic w tyskim zakładzie Fiata – Spółka informuje, conastępuje: PandaClassic produkowana jest w Polsce od 2003 roku. W okresie: 2003 –IX.2012 r. FiatAuto Poland wyprodukował 2,15 mln Pand, z tego na eksport 2,03 mln. Odpoczątku 2013 r. zmieniają się przepisy homologacyjne, którychPanda Classic nie spełnia. Konieczne zmiany konstrukcyjne w PandzieClassic - pod kątem spełnienia nowych przepisów homologacyjnych,umożliwiających sprzedaż na rynkach – wymagałoby wielomilionowych nakładów inwestycyjnych. Spółka - niezależnieod okoliczności, że Panda Classic produkowana jest już od 9 lat –zdecydowała w tej sytuacji o zakończeniu jej produkcji z końcemb.r. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. Światowapremiera Fiata Pandy 4x4 na Salonie Samochodowym w Paryżu. Jedyny samochód z napędem na 4 koła w tym segmencie. Oryginalny styl i kompaktowe wymiary mini SUVa marki Fiat. „Moment obrotowy na żądanie”, napęd na cztery koła i funkcja elektronicznej blokady dyferencjału. Dostępne dwie wersje silnikowe: 0,9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM oraz 1,3 MultiJet II o mocy 75 KM Nowy układ zawieszenia zapewniający najwyższy komfort w tej klasie. Najbardziej wszechstronna gama w tej kategorii: wkrótce dostępne wersje Trekking i Natural Power. NowyFiat Panda 4x4 – jedyny model z napędem na cztery koła wsegmencie A – zadebiutuje na zbliżającymsię międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu. FiatPandaz napędem na cztery koła trzeciej generacji, to następca najlepiejsprzedającego się modelu, który po raz pierwszy pojawił się narynkach prawie 30 lat temu. Model ten stanowi idealną interpretacjęducha czasów, czego dowodem jest połączenie jego terenowych cech zeleganckim designem i kompaktową, przemyślaną konstrukcją. Panda4x4 w jeszcze większym stopniu jest wyrazem niezwykłejwszechstronności tego modelu, prawdziwa „Super Panda”, bezproblemu gotowa zmierzyć się zarówno z górskimi bezdrożami, jaki miejskimi drogami. Opróczstandardowego wyposażenia, które zadowoli nawet najbardziejwymagających klientów, z technicznego punktu widzenia, nowa Panda4x4 ponownie pnie się do góry i umacnia swoją pozycję w kwestiigodnego podziwu współzawodnictwa z samochodami terenowymi o dużowiększych wymiarach (jak i dużo wyższych cenach). Styli wymiary Tenpięciodrzwiowy samochód ma 368 centymetrów długości, 167centymetrów szerokości i 160 centymetrów wysokości. Rozstaw osima długość 230 centymetrów. Rozstaw kół z przodu wynosi 141centymetrów, zaś z tyłu 140. Wkwestii wyglądu nowej Pandy 4x4, projektanci Fiat Centro Stile zapunkt wyjścia przyjęli ideę utrwalenia czysto funkcjonalnych cechdesignu, dodając dyskretne szczegóły, które tworzą obrazniezwykle eleganckiego, wielofunkcyjnego mini SUVa. Wygląd w wysokimstopniu wyróżniają wyraźnie zaznaczone geometryczne linieprzedniego i tylnego zderzaka z kosmetycznymi wstawkami w kolorzealuminium, podkreślającymi zastosowanie metalizowanej warstwyochronnej pod nadwoziem. Dostępnąobecnie paletę kolorów Pandy uzupełniają dwa nowe kolorynadwozia, które uwypuklają cechy wyglądu wersji 4x4: pomarańczowySicilia (pastelowy) oraz zielony Toscana (metallic). Wewnątrzznajdziemy rozwiązania stosowane w wersjach 4x2 wraz z kilkomaistotnymi innowacjami: nowy, zielony wariant deski rozdzielczejokalającej panel przyrządów i duży schowek, siedzenia pokrytemateriałem ze specjalnym wzorem w trzech kolorach (zielonym, beżowymi pomarańczowym) i detalami ze skóry ekologicznej, przednie i tylnepanele drzwi ze wstawkami wykonanymi również ze skóry ekologicznejoraz wysoka konsola nad tunelem centralnym, w której mieści sięjeszcze jeden schowek, oprócz pozostałych 14 dostępnych w wersjach4x2. „Momentobrotowy na żądanie”, napęd na cztery koła i funkcjaelektronicznej blokady dyferencjału (ELD) Panda4x4 wyposażona jest w przekładnię przekazującą moment obrotowyna żądanie z dwoma dyferencjałami i elektronicznie sterowanymsprzęgłem. Jest to układ stałego napędu na cztery kołazarządzany przez elektroniczny moduł sterujący, który analizującsygnały dostarczane przez pojazd proporcjonalnie rozdziela momentobrotowy na przednią i tylną oś w zależności od przyczepnoścido nawierzchni. Zalety tego układu to całkowicie automatycznedziałanie i brak konieczności konserwacji. Panda4x4 standardowo wyposażona jest w elektroniczny system stabilizacji(ESC) z funkcją elektronicznej blokady dyferencjału (ELD). Systemten zapewnia dodatkowe wsparcie dla kierowcy podczas jazdy i ruszaniapod górę na śliskim terenie (śnieg, lód, błoto itd.).Dokładniej mówiąc działanie ELD polega na blokowaniu kół osłabej przyczepności (lub większym uślizgu niż pozostałe),przez co siła napędu przekazywana jest na te koła, które mająwiększą przyczepność do nawierzchni. Funkcję tę możnauruchomić naciskając klawisz znajdujący się za dźwignią zmianybiegów, a działa ona przy prędkości poniżej 50 km/h. Wersjesilnikowe DoFiata Pandy 4x4 dostępne będą dwa silniki, obydwa wyposażone wsystem Start&Stop: benzynowy0,9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM oraz wysokoprężny silnik 1,3MultiJet II o mocy 75 KM. W porównaniu do silnika 1,2 Firepoprzedniej generacji, jednostka TwinAir Turbo posiada o 40% większymoment obrotowy. To w połączeniu ze specjalną sześciostopniowąprzekładnią z pierwszym biegiem o niskim przełożeniu zapewniadużo sprawniejsze ruszania pod górę, wyższą elastyczność ilepsze przyspieszenie. Podobne udoskonalenie odnaleźć można wsilniku MultiJet II, gdzie moment obrotowy zwiększył się o 30%. Zawieszenie Układzawieszenia w samochodzie z napędem na wszystkie koła ma dwa głównezadania. Musi on posiadać wszystkie cechy typowe dla samochodówz napędem na 2 koła, takie jak komfort pasażerów, łatwośćprowadzenia, przyczepność do nawierzchni i bezpieczeństwo, arównocześnie musi zapewniać lepsze właściwości potrzebnepodczas jazdy po wszelkiego rodzaju nawierzchniach, zwłaszczapodczas jazdy terenowej. Inżynierowie pracowali nad tymiparametrami, aby osiągnąć obydwa cele. Doskonały poziomosiągnięto szczególnie w kwestii komfortu i właściwościterenowych. Z tej przyczyny wybrano dwa wypróbowane i przetestowaneukłady: niezależne zawieszenie McPhersona z przodu oraz układwzajemnie połączonych kół z belką skrętną z tyłu, opracowanyspecjalnie do wersji z napędem na cztery koła. W porównaniu dorozwiązania poprzedniej generacji opartego na wahaczach wzdłużnych,tylne zawieszenie jest lżejsze i zapewnia lepsze właściwościjezdne i większy komfort pod względem poziomu hałasu z zachowaniemtych samych osiągów podczas jazdy terenowej. Wyposażenie Eleganckiwygląd i prawdziwie terenowa mechanika. Oto w skrócie duch tegonowego modelu, który kontynuuje niezwykły sukces poprzedniej Pandy4x4 i dzięki eleganckiemu stylowi, uwadze zwróconej na szczegółyi wszechstronnemu wyposażeniu ma stać się punktem odniesienia wtym konkretnym segmencie rynku. Dowodem tego jest kompletnestandardowe wyposażenie: system ESC z funkcją ELD, system ręczniesterowanej klimatyzacji, radio z odtwarzaczem CD+MP3, 15-calowe,polerowane, aluminiowe obręcze kół, opony o wymiarach 175/65 R15M+S, elektrycznie sterowane lusterka wsteczne, zamek centralny zpilotem i tylne zagłówki. Dostępna jest szeroka gama opcjonalnegowyposażenia i akcesoriów, która, w zależności od potrzeb, dajejeszcze więcej możliwości udoskonalenia samochodu pod kątem jazdymiejskiej lub terenowej. WersjaTrekking i Natural Power: rodzina Pandy powiększa się GamaPandy jest największa i najbardziej wszechstronna w tej kategorii,czego potwierdzeniem będzie debiut w Paryżu dwóch nowych, ważnychczłonków rodziny tego modelu: wersji Trekking i Natural Power.Pierwsza z nich stanowi mieszankę wersji 4x2 i 4x4, łącząc wsobie terenowe cechy wyglądu z napędem na przednie koła poprzezzastosowanie technologii Traction+. Jest to innowacyjny systemkontroli toru jazdy, który ułatwia prowadzenie na śliskiejnawierzchni, gwarantując znakomite właściwości podczas ruszania.Dostępna jest również nowa Panda Natural Power wyposażona wdwupaliwowy (metan i benzyna) silnik 0,9 TwinAir Turbo o mocy 80 KM,łączący w sobie niskie koszty utrzymania i ekologiczne zaletymetanu z technologią Turbo TwinAir, czego wynikiem jest wyjątkowoniskie zużycie paliwa, niski poziom emisji i znakomite osiągi. Źródło: Fiat Auto Poland
  7. http://www.fiat.pl/index.php?pid=24&id_model=16 tu macie link do strony naprawde fajne jeszcze pandy 4x4 nie wiedziałem a wy
  8. http://www.autokrata.pl/lod/3394/limitowana_seria_pandy_4x4/
  9. do Włoch http://www.roadlook.pl/aktualnosci/fiat-strajki-to-przeniesienie-produkcji-pandy-i-fiata-500-do-wloch.html
×