Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'pajero' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 25 wyników

  1. Polski oddział Mitsubishi Motors planuje przedpremierowy pokaz zupełnie nowego modelu pickupa L200 podczas zbliżającej się wystawy Poznań Motor Show, która odbędzie się między 9 a 12 kwietnia bieżącego roku. Przybyłe do Poznania prosto wystawy w Genewie Mitsubishi L200 5. serii to całkowicie nowa konstrukcja i prekursor nowej generacji pickupów. Konstruktorom udało się stworzyć nieosiągalną dotąd kombinację – nowe Mitsubishi L200 to pierwszy na rynku pojazd do ciężkiej pracy w terenie, który oferuje komfort i własności jezdne samochodu osobowego. Na poznańskim stoisku marki spod znaku Trzech Diamentów będzie można także zobaczyć debiutujące niedawno w Polsce Mitsubishi Pajero 2015 w wersji przystosowanej do jazdy w trudnym terenie. 5. seria Mitsubishi L200 – prekursor nowej ery pickupów tuż po debiucie w Genewie Nowe Mitsubishi L200 miało swoją europejską premierę na 85. Genewskim Międzynarodowym Salonie Samochodowym i prosto stamtąd przewieziono je do Poznania na przedpremierowy pokaz w Polsce. Pojazd jest pierwszym pickupem, który może służyć do ciężkiej pracy, ale zapewnia przy tym własności jezdne i wygodę samochodu osobowego. Muskularne nadwozie L200 piątej generacji wyróżnia całkowicie nowa, atletyczna stylistyka nadwozia zbudowanego na nowej ramie konstrukcyjnej. Masę samochodu utrzymano na niskim poziomie, uzyskując znakomity stosunek mocy do masy a współczynnik oporu powietrza Cx udało się obniżyć do wielkości 0,40. Powiększono ilość miejsca w kabinie, przy zachowaniu kompaktowych wymiarów samochodu (uzyskując też najmniejszy promień skrętu w tym segmencie pojazdów, wynoszący 5,9 m) i zapewniając długość przestrzeni ładunkowej na konkurencyjnym poziomie. Nowy silnik i przekładnie Pojazd napędza nowoczesny, niskoprężny silnik Diesla o pojemności 2,4 litra i mocy 181 KM z systemem zmiennych faz rozrządu. Całkowicie nowa 6-biegowa przekładnia manualna (oraz nowy 5-biegowy automat) pozwoliły poprawić osiągi samochodu, obniżyć emisję CO2 i ograniczyć zakres czynności obsługowych. Wnętrze – wyższa jakość i komfort We wnętrzu nowego Mitsubishi L200 uzyskano znaczący, łatwo zauważalny postęp w jakości wykonania, zapewniono wygodniejsze fotele i lepszą pozycję za kierownicą, zredukowano drgania i hałasy, co przekłada się na lepsze wrażenia z jazdy i wyższy komfort podróżowania. Wyższa trwałość, niezawodność i bezobsługowe podzespoły Znacząco poprawiono też trwałość samochodu już na etapie konstrukcyjnym – od wzmocnionego nadwozia i ramy, po wydłużone przebiegi międzyobsługowe układu napędowego (wymiana oleju w silniku co 20.000 km zamiast 15.000 km, przekładnia automatyczna bezobsługowa, zamiast obsługi co 80.000 km), czy bardziej rozbudowane zabezpieczenie przed korozją. Najwyższy poziom bezpieczeństwa Nowe L200 oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa: napędu na dwie osie Super Select 4WD II (z reduktorem), z nowym, elektronicznym wyborem trybu pracy za pomocą przełącznika obrotowego, uzyskano o 7% wyższą sztywność skrętną ramy podwozia o całkowicie nowej konstrukcji, zoptymalizowano geometrię zawieszenia kół, wprowadzono systemy aktywnego bezpieczeństwa, jak ostrzeganie o opuszczaniu pasa ruchu (LDW), wspomaganie stabilności przyczepy (TSA), wspomaganie ruszania na wzniesieniu (HSA), wprowadzono reflektory HID (oświetlenie do jazdy dziennej LED oraz projekcyjne reflektory biksenonowe) zapewniające wyższe bezpieczeństwo jazdy nocą, szczególnie w warunkach zimowych. Nowa wersja opatentowanej przez MMC struktury nadwozia RISE i 7 poduszek bezpieczeństwa, w tym kolanowa dla kierowcy zapewnia znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa biernego. Bogate wyposażenie Nowe Mitsubishi L200 oferuje wyjątkowo bogate wyposażenie w skład którego wchodzą między innymi kamera cofania, bezkluczykowy rozruch przyciskiem Engine Stop/Start, tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości, regulacja kąta i odległości kierownicy czy dwustrefowa automatyczna klimatyzacja wnętrza. W Polsce już jesienią Polski debiut rynkowy nowego Mitsubishi L200 jest planowany na jesień bieżącego roku. Ekstremalne Mitsubishi Pajero 2015 Drugim modelem eksponowanym przez Mitsubishi w Poznaniu jest debiutujący niedawno na polskim rynku, rozsławiony dzięki sukcesom w Dakarze, terenowy SUV Mitsubishi Pajero 2015 po face liftingu w wersji przygotowanej do jazdy w ciężkim terenie. Słynna terenówka i dotąd niepobity rekord 12 zwycięstw w Dakarze … Mitsubishi Pajero to jeden z dwóch najbardziej znanych modeli spod znaku Trzech Diamentów. Światową sławę zdobył dzięki rajdowi Dakar, który uchodzi za najtrudniejszą dla człowieka i samochodu próbę sportową. Mitsubishi Pajero jest najbardziej utytułowanym samochodem w 36-letniej historii tego rajdu-maratonu i ma na swoim koncie dwanaście zwycięstw. Aż w pięciu edycjach Dakaru wszystkie miejsca na podium przypadły zawodnikom zasiadającym za kierownicą Pajero. Żaden z producentów samochodów, motocykli bądź ciężarówek nie osiągnął takich rezultatów, jak Mitsubishi a rekord 12 zwycięstw nie został dotąd pobity przez inną markę. … dzięki niezrównanemu napędowi 4x4 i niezawodności Wkraczając na nowe terytoria – jak to miało miejsce np. w 1983 roku w przypadku debiutującego wtedy, pierwszego modelu Pajero – samochody terenowe firmy Mitsubishi Motors nigdy nie czyniły tego kosztem wytrzymałości, dzięki czemu te niezwykle twarde pojazdy chętnie znajdowały nabywców wśród architektów, farmerów czy weterynarzy. W odróżnieniu od luksusowych SUV-ów, terenówki, takie jak model Pajero znalazły sobie unikalną niszę rynkową, gdzie przede wszystkim liczą się możliwości terenowe w połączeniu z komfortem i niezawodnością. Te cechy i dobre osiągi są gwarantowane dzięki solidnej konstrukcji Mitsubishi Pajero (rama zintegrowana z nadwoziem), mocnej, oszczędnej, wysokoprężnej, turbodoładowanej jednostce napędowej z układem wtryskowym Common Rail o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM oraz znakomitemu układowi napędu na 4 koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje inteligentna, automatyczna, pięciobiegowa skrzynia biegów INVECS-II (Innovative Vehicles Electronic Control System) z sekwencyjnym trybem “Sport Mode”, która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych. Ogromne możliwości w terenie dają znakomite parametry – 700 mm głębokość brodzenia, 45-stopniowy kąt pochylenia, 35-stopniowa zdolność wspinania czy 34,5-stopniowy kąt natarcia. Mitsubishi Pajero może holować przyczepy o masie 3500 kg. Facelift 2015 Zachęcona świetnymi wynikami sprzedaży (do dziś sprzedano ponad 3 miliony egzemplarzy Mitsubishi Pajero) firma MMC nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swojego wciąż niezwykle popularnego modelu Pajero, jednocześnie zachowując wyjątkowy charakter tego auta. Najnowszy model 2015 otrzymał nowy przedni zderzak i atrapę chłodnicy oraz nową osłonę koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach pojazdu. Standardem w Polsce są ponadto światła do jazdy dziennej w technologii LED, znakomity system audio prestiżowej firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dużym wyświetlaczem, system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS i nowy kluczyk ze składanym grotem. Oferta w Polsce W Polsce Mitsubishi Pajero Wagon (5-drzwiowe) i Mitsubishi Pajero 3D (trzydrzwiowe) są dostępne w bogato wyposażonej wersji Instyle AT. Na długiej liście standardowego wyposażenia tej wersji znajdują się światła dzienne LED, automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka siedzeń wraz z pokrytą skórą kierownicą i gałką zmiany biegów, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, kamera cofania, okno dachowe, elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (w Pajero 5D także pasażera), przednie reflektory ksenonowe i elektrochromatyczne lusterko wsteczne a Pajero 5D oferuje dodatkowo zestaw audio Rockford Fosgate. O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów Mitsubishi Pajero 2015 dbają systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, układy wspomagania hamowania i priorytetu hamulca, wzmocnienia boczne w przednich drzwiach, zestaw 6 poduszek bezpieczeństwa – czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera a także kurtynowe poduszki powietrzne dla 1. i 2. rzędu siedzeń. Mitsubishi Pajero 2015 jest dostępne w 7 kolorach nadwozia. Wersja 5-drzwiowa kosztuje 229 990 zł (auta wyprodukowane w 2014 roku - 186 090 zł). 3-drzwiowa odmiana Mitsubishi Pajero 2015 (produkcja 2015) jest dostępna w cenie 159 990 zł (po zniżce 10 000 zł). Poznań - jeszcze bardziej terenowo Wersję Pajero 2015 prezentowaną na poznańskiej wystawie wyposażono dodatkowo w pakiet akcesoriów do jazdy w terenie. W jego skład wchodzi zestaw sprężyn i amortyzatorów Ironman +2, który podnosi zawieszenie auta o 5 cm, wyciągarka Superwinch Tiger Shark 9500 z liną syntetyczną i ślizgiem oraz płytą montażową, komplet aluminiowych, 5-milimetrowych osłon silnika, skrzyni biegów i reduktora, snorkel Safari, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół z oponami typu AT firmy Yokohama, bagażnik dachowy Front Runner oraz 4 reflektory dalekosiężne Max Tel.
  2. W polskich salonach Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model Pajero Sport 2014. Wprowadzenie do sprzedaży modelu roku 2014 ze zmodernizowanym nadwoziem i wnętrzem, jest konsekwencją świetnego przyjęcia, z jakim w 2013 roku spotkał się na terenie naszego kraju ten terenowy, przestronny SUV z napędem na 4 koła. Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić model Mitsubishi Pajero Sport. To znakomita propozycja dla osób, które oczekują od samochodu ponadprzeciętnych własności terenowych i funkcjonalnego, komfortowego wnętrza z przepastnym bagażnikiem o pojemności 714 l. Pojazd wyposażono w turbodoładowany silnik Diesla o mocy 178 KM i 5-biegową przekładnię manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym. Znakomity układ napędu na 2 osie Super Select 4WD, daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. Ceny Mitsubishi Pajero Sport 2014 zaczynają się od 119 990 zł. Model roku 2014 W odświeżonym modelu roku 2014 zmieniono wygląd przedniej części samochodu - zderzaka i osłony chłodnicy, klosze tylnych lamp i zastosowano nowy wzór aluminiowych obręczy kół. Wewnątrz znajdziemy nowy wzór tapicerki oraz nowe materiały wykończeniowe konsoli i tapicerki drzwi a także nowy, 2-dinowy system audio CD z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Mitsubishi Pajero 2014 jest dostępne w nowym, grafitowym kolorze nadwozia Titanium Grey Mica. Koncepcja pojazdu Mitsubishi Pajero Sport to funkcjonalny SUV średniej wielkości, oferujący nabywcy doskonałe właściwości terenowe oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa w codziennej eksploatacji. Model Pajero Sport został wyposażony w opracowany przez Mitsubishi system napędu wszystkich kół Super Select 4WD, który słynie z doskonałych osiągów terenowych oraz niezawodności. W konstrukcji pojazdu wykorzystano również założenia filozofii projektowania dynamicznych układów napędowych typu AWC (All-Wheel Control). Dzięki znakomitemu wyciszeniu oraz przytulnemu i praktycznemu przedziałowi pasażerskiemu, Pajero Sport oferuje nabywcy komfortowe i bezpieczne warunki podróżowania. Nadwozie – stylistyka, konstrukcja i wymiary Celem projektantów Mitsubishi było stworzenie samochodu, który dobrze prezentuje się na ulicach miasta a jego wygląd sugeruje, iż z łatwością poradzi sobie z nieubitymi szlakami poza miastem, zapewniając wysoki komfort jazdy i dobre osiągi. Wysoko umieszczona, przestronna kabina pasażerska, płynnie poprowadzone linie boczne i wydatne nadkola, optycznie poszerzające nadwozie, tworzą dynamiczną sylwetkę, eksponującą muskularny charakter prawdziwego SUV-a. Konstrukcja Pajero Sport zostało zbudowane w oparciu o nową ramę podłużnicową, której sztywna konstrukcja zapewnia dużą odporność na trudy eksploatacji. Z kolei zastosowanie w przedniej strukturze ramy elementów pochłaniających energię uderzenia oraz innych elementów zwiększających bezpieczeństwo przyczynia się do poprawy wydajności zderzeniowej. Sztywność zginania i skręcania nowej ramy jest odpowiednio o 100% i 50% wyższa od sztywności osiąganej w modelu poprzedniej generacji, co pozwala w znacznym stopniu ograniczyć wibracje przenoszone na nadwozie. Sztywniejsza rama zwiększa również niezawodność pojazdu podczas jazdy terenowej i poprawia jego właściwości jezdne oraz komfort podróżowania na asfalcie. Na uzyskanie wysokiej sztywności nadwozia oraz wysokiego poziomu ochrony wpływ miało także zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości w przednich słupkach oraz wzmocnień w progach. Wymiary pojazdu Długość całkowita Mitsubishi Pajero Sport wynosi 4695 mm, szerokość całkowita 1815 mm a wysokość całkowita to 1800 mm,natomiast rozstaw osi wynosi 2800 mm. Wymiary nadwozia gwarantują przestronną i komfortową kabinę pasażerską. Stabilność, zarówno podczas jazdy po utwardzonej, jak i nieutwardzonej nawierzchni, zapewnia z kolei duży rozstaw osi. Silnik 2,5 DID High Power common rail Mitsubishi Pajero Sport jest wyposażone w silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 litra High Power z systemem bezpośredniego wtrysku common rail. Silnik o mocy 178 KM przy 4000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 400 Nm przy 2000-2850 obr./min. oraz 350 Nm przy 1800-3500 obr./min. dla wersji z przekładnią automatyczną odznacza się dobrymi osiągami, niezawodnością i gwarantuje niski poziom drgań wewnętrznych, wstrząsów i hałasu. Skrzynia biegów i układ napędowy Mitsubishi Pajero Sport jest dostępne z 5-biegową skrzynią automatyczną z trybem Sport lub 5-biegową przekładnią manualną. Oprócz komfortowej, w pełni automatycznej funkcji pracy, 5-biegowy automat z trybem Sport oferuje kierowcy możliwość ręcznej zmiany przełożeń, co zapewnia sportową radość z jazdy. Super Select 4WD Pajero Sport wykorzystuje opracowany przez Mitsubishi Motors układ napędowy Super Select 4WD, który powstał na bazie filozofii projektowania układów typu AWC (All-Wheel Control) i słynie z niezawodności oraz wysokiej sprawności terenowej. Poprzez dostarczenie maksymalnej wartości momentu obrotowego do kół o najwyższej przyczepności, układ zapewnia doskonałe osiągi podczas jazdy po wszystkich nawierzchniach i we wszystkich warunkach drogowych. System Super Select 4WD wykorzystuje blokadę centralnego mechanizmu różnicowego oraz skrzynię rozdzielczą do zachowania optymalnej równowagi pomiędzy trakcją, stabilnością i właściwościami jezdnymi. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów pracy, aby odpowiednio dostosować otwarcie przepustnicy i prędkość jazdy do warunków eksploatacji. Wyboru poszczególnych trybów pracy można dokonać nawet podczas jazdy z prędkością do 100 km/h. Kierowca ma do wyboru 4 tryby pracy systemu napędowego: 2H W trybie 2H (napęd na dwa koła, bez reduktora) udało się zminimalizować straty spowodowane tarciem w układzie napędowym poprzez zastosowanie mechanizmu wolnego biegu, który rozłącza przedni wał napędowy, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia wydajności paliwowej. Tryb ten najlepiej sprawdzi się podczas jazdy w mieście lub po suchym asfalcie. 4H (stały napęd na cztery koła) 4H (napęd na cztery koła, bez reduktora) to standardowy tryb pracy, zapewniający odpowiednią wydajność w wielu sytuacjach drogowych: podczas jazdy w mieście, na autostradzie i drogach pozamiejskich, na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, a także luźnych nawierzchniach i w innych warunkach terenowych. Podczas jazdy po utwardzonych drogach w trybie 4H, więcej momentu obrotowego trafia do kół tylnej osi, co przyczynia się do uzyskania optymalnych właściwości jezdnych. Z kolei na śliskich nawierzchniach, centralny mechanizm różnicowy ze sprzęgłem wiskotycznym zwiększa moment obrotowy dostarczany do przednich kół, aby poprawić przyczepność i stabilność pojazdu, a także uzyskać lepsze właściwości jezdne. 4HLc W położeniu 4HLc centralny mechanizm różnicowy zostaje zablokowany w trybie jazdy bez reduktora, aby przekazać na nawierzchnię jak największą siłę napędową. Tryb ten zdaje egzamin na drogach pokrytych śniegiem i kopnym piachem oraz na nawierzchniach stawiających duży opór podczas jazdy. 4LLc Wybór trybu 4LLc powoduje zablokowanie centralnego mechanizmu różnicowego i włączenie reduktora, co pozwala kierowcy pokonać skaliste lub błotniste tereny, gdzie liczy się dodatkowy moment obrotowy. W celu zwiększenia dzielności terenowej, model Pajero Sport jest oferowany z fabryczną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Blokada tylnego mechanizmu różnicowego Pajero Sport jest oferowane z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, która wyrównuje prędkości kół na tylnej osi. Tylna blokada, która działa wyłącznie w trybie jazdy 4HLc lub 4LLc, współpracuje z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i pomaga kierowcy wydostać pojazd z grząskiego terenu. Jednocześnie, pojazd jest chroniony przed nagłą utratą stabilności przez układ elektronicznego sterowania tylną blokadą, który pozwala na jej załączenie wyłącznie do prędkości 12 km/h lub niższej. Zawieszenie W przednim zawieszeniu modelu Pajero Sport zastosowano podwójne wahacze poprzeczne ze sprężynami śrubowymi i stabilizatorem natomiast tylne zawieszenie to oś wleczona z drążkiem Panharda i stabilizatorem, co zapewnia autu przyczepność, stabilność i dobre właściwości jezdne zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Parametry terenowe Pajero Sport porusza się na 16 lub 17-calowych kołach z oponami 265/70R 16 lub 265/65R17, które w połączeniu z dobrymi kątami natarcia i zejścia oraz dużym prześwitem zapewniają wysoką wydajność podczas jazdy w terenie. Kąt natarcia w Pajero Sport wynosi 36°, kąt zejścia 25° lub 24° (w zależności od wersji) kąt rampowy 23°, natomiast prześwit to 215 mm – podobną zdolnością pokonywania przeszkód terenowych odznacza się SUV Pajero, który słynie na całym świecie z wiodących w klasie osiągów offroadowych. Wnętrze Wnętrze modelu Pajero Sport znakomicie uzupełnia dynamiczny wygląd auta. Projektanci Mitsubishi zastosowali proste i spójne kształty w całym przedziale pasażerskim, tworząc wnętrze wypełnione harmonijnymi, płynnie połączonymi powierzchniami. Design kabiny podkreśla także jej funkcjonalność oraz wysoką jakość wykończenia. Siedzenia zostały pokryte miękkim materiałem tapicerskim o dyskretnym wzorze; w kabinie znalazły się też metaliczne wstawki dekoracyjne. Dodatkowo, zastosowanie miękkich wykończeń paneli drzwiowych oraz akcentów dekoracyjnych tworzy obraz spójnego i przestronnego przedziału pasażerskiego. Dopełnieniem całości jest dwukolorowy, sportowy schemat kolorystyczny wnętrza. Bezpieczeństwo i hamulce Mitsubishi Pajero Sport oferowane jest w Polsce z kompletem 6 poduszek bezpieczeństwa (przednie, boczne i kurtynowe), systemem kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy ASTC, systemem ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, napędem Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa z napinaczami oraz mocowaniami fotelików dziecięcych ISO-FIX. 16-calowe, wentylowane tarcze hamulcowe montowane przy przedniej osi zapewniają krótką drogę hamowania i doskonałe wyczucie pedału hamulca. Z tyłu zastosowano z kolei 16-calowe, wentylowane hamulce tarczowo-bębnowe. Wyposażenie i funkcjonalność Ten model wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom klientów z zakresu przewozu osób i bagaży, oferując możliwość wszechstronnej konfiguracji siedzeń. Po złożeniu tylnych siedzeń powstaje płaska powierzchnia ładunkowa. Tylne fotele można przesuwać w zakresie 150 mm. W ten sposób łatwo zaadaptować kabinę pasażerską, oferując maksymalną ilość miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu lub powiększając przestrzeń ładunkową w bagażniku do maksymalnych rozmiarów. Oparcia tylnej kanapy, dzielone w stosunku 60:40, można złożyć w kierunku przednich foteli bez potrzeby wyjmowania zagłówków. Pojemność bagażnika Pajero Sport to 714 l. przy 5 osobach aż do 1813 l. przy złożonym drugim rzędzie siedzeń. Pajero Sport zostało wyposażone w łatwą w czyszczeniu, impregnowaną tapicerkę siedzeń, dzięki czemu pojazd doskonale sprawdzi się zarówno w codziennej eksploatacji, jak i podczas wypraw terenowych. Przyciski umieszczone przy kole kierownicy pozwalają kierowcy na sterowanie funkcjami systemu audio bez odrywania rąk od kierownicy. Mitsubishi Pajero Sport może holować przyczepę z hamulcem o masie 2,5 tony. Na długiej liście standardowego wyposażenia tego samochodu znajdują się także między innymi przednie i tylny reflektor przeciwmgielny, klimatyzacja z nawiewem dla drugiego rzędu siedzeń, chromowane, regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane boczne lusterka, radioodtwarzacz CD z wejściem AUX, relingi dachowe, stopnie boczne, zabezpieczenie przed śniegiem, podgrzewane przednie fotele i 3-ramienna kierownica pokryta skórą z funkcją sterowania audio. W wersji Intense Plus AT znalazły się ponadto między innymi magnezowe łopatki zmiany biegów, przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, automatyczna klimatyzacja i tempomat. Ceny i dostępne wersje, gwarancja Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w Polsce w dwóch wersjach: 2.5 DID Intense z manualną, pięciobiegową skrzynią biegów w cenie 119 990 zł i Intense Plus z automatyczną przekładnią w cenie 141 990 zł. Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy wynosi 3250 zł. Za dopłatą 5000 zł klienci mogą też wyposażyć swój samochód w skórzaną tapicerkę siedzeń. Samochód jest w Polsce dostępny z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Klienci mogą także zdecydować się na wykupienie przedłużonej, 5-letniej gwarancji. źródło: MMC Car Poland
  3. OUTLANDER I PAJERO - 23% BEZ KRATKI! LANCER 2014 JUŻ OD 52 990 ZŁ OUTLANDER OD 83 990 ZŁ Firma Mitsubishi ogłosiła promocyjne warunki zakupu samochodów w styczniu. Z myślą o właścicielach firm przygotowano specjalną propozycję, która daje możliwość zakupu modelu Outlander z korzyścią 23% od ceny cennikowej, bez konieczności montowania kratki i ryzyka kontroli skarbowej. Szczegóły tej oferty są dostępne w polskich salonach Mitsubishi Motors. Mitsubishi Pajero z roku modelowego 2014 można kupić nawet za 146 990 zł po zniżce wynoszącej 8000 zł lub w wersji bogato wyposażonej wersji Instyle AT w cenie 177 090 zł obniżonej aż o 23%, czyli o 52 900 zł. W ofercie pojawił się także Mitsubishi Lancer w wersji Sedan i Sportback z roku modelowego 2014 w cenie od 52 990 zł, która uwzględnia znaczącą, stałą obniżkę cennika i styczniowy rabat w wysokości 7000 zł. O 12 000 taniej i w cenie od 63 300 zł można w tym miesiącu kupić Mitsubishi ASX model roku 2014 a decydując się na pickup Mitsubishi L200 2014 można także liczyć na zniżkę w wysokości 12 000 zł. Ceny nowego modelu Mitsubishi Outlander zaczynają się od 83 990 zł a Pajero Sport można nadal kupić o 10 000 zł taniej, od 127 990 zł. Ostatnie egzemplarze Lancera Evolution 2013 można kupić ze zniżką sięgającą 20 000 zł z możliwością dalszej negocjacji. Modele Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander, L200, Pajero Sport i Pajero są dostępne w naszym kraju z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Outlander - 23% bez kratki dla przedsiębiorców Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców Mitsubishi oferuje swój znany model SUV o nazwie Outlander w specjalnej ofercie dla właścicieli firm, za sprawą której mogą oni uzyskać korzyść w wysokości aż 23% ceny tego auta bez konieczności montowania kratki, która ogranicza funkcjonalność samochodu i jego walory estetyczne. Nie bez znaczenia jest fakt, że korzystając z tej propozycji, klienci nie narażają się na kontrole Urzędu Skarbowego, które grożą w przypadku zakupu samochodu z homologacją i odliczeniu podatku VAT do czasu wejścia w życie nowych przepisów w marcu 2014 roku. Więcej informacji na temat tej oferty można uzyskać w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors na terenie Polski Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej dla klientów indywidualnych: Lancer Sedan i Sportback – model 2014, produkcja 2013 Lancer - oferta promocyjna w styczniu OPCJA 1 Zniżka w wysokości 7000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 6000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 6000 PLN brutto ASX – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 5 300 PLN brutto Lancer Evolution – model 2013, produkcja 2012 Zniżka w wysokości 20 000 PLN brutto OUTLANDER - model 2013, produkcja 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 5000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 4300 zł OPCJA 4 Promocyjny kredyt “Niski %” w Santander Consumer Bank S.A + zniżka 5000 zł L200 Double Cab MY2014 – rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 11 000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 11 000 zł brutto PAJERO 5D MY 2013 i 2014 - rok produkcji 2013 – wersje Invite MT i Intense AT Zniżka w wysokości 8000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2013 i 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 52 900 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Invite MT Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 52 900 PLN brutto PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 9000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 9000 zł brutto Źródło: MMC Car Poland
  4. MITSUBISHI PAJERO MODEL ROKU 2014 JUŻ W SALONACH - TAŃSZY O 23%! W polskich salonach Mitsubishi Motors zadebiutowało terenowe Mitsubishi Pajero z roku modelowego 2014. Model 2014 zyskał na komforcie - został lepiej wyciszony a w lusterku wstecznym zamontowano wyświetlacz kamery cofania. Wielką korzyścią dla klientów jest ogromna – aż 23- procentowa - obniżka ceny tego modelu. Za sprawą niższego kursu jena cena Mitsubishi Pajero spadła o 52 900 zł i wynosi obecnie 177 090 zł. Pajero 2014 W Mitsubishi Pajero z 2014 roku modelowego udoskonalono wyciszenie podłogi, nadkoli, drzwi, maski i tylnej klapy. Zaowocowało to niemal dwukrotnym obniżeniem poziomu hałasu we wnętrzu pojazdu a co za tym idzie znacznym polepszeniem komfortu podróżowania. Dodatkowo w lusterku wstecznym Mitsubishi Pajero zamontowano wyświetlacz kamery cofania, która ukazując w lusterku obraz z kamery umieszczonej z tyłu pojazdu, znacznie ułatwia parkowanie i pozwala na baczniejszą obserwację otoczenia samochodu. Kontynuacja ofensywy cenowej W ramach zapowiadanej we wrześniu tego roku „ofensywy cenowej”, firma Mitsubishi Motors obniża w Polsce ceny swoich modeli. Od września klienci mogą cieszyć się obniżkami cen modeli Outlander; w październiku i listopadzie znaczące zniżki objęły też inne modele - ASX, L200, Colt, Lancer Evolution. Teraz - aż o 23%, czyli 52 900 zł - zredukowano cenę flagowego terenowego modelu Mitsubishi Pajero. 7-osobowe Mitsubishi Pajero Instyle AT z roku modelowego 2014 kosztuje obecnie 177 090 zł. Polski oddział Mitsubishi zapowiada, że polityka atrakcyjnych cen będzie kontynuowana w przyszłym roku i wzmocni efekt wprowadzenia nowości. W 2014 roku marka zaprezentuje zupełnie nowe, przełomowe Mitsubishi PHEV - (Plug-in Hybryd Electric Vehicle) – pierwszy na świecie SUV 4x4 od podstaw zaprojektowany jako hybrydowy samochód elektryczny z zewnętrznym ładowaniem akumulatorów. Ten funkcjonalny SUV oferuje osiągi niespotykane dotąd w samochodach hybrydowych – zasięg 824 km i spalanie 1,9 l. na 100 km. W ofercie Mitsubishi pojawią się także dwa samochody po face liftingu oraz kilka wersji specjalnych obecnych modeli. Źródło: MMC Car Poland
  5. Mitsubishi Pajero EVO http://www.youtube.com/watch?v=RsRyyDGEKbg&list=TLeegF8Gur1HJrSmn806OY6ELA8qNcEp9k
  6. MITSUBISHI MOTORS ROZPOCZYNA W ROSJI PRODUKCJĘ ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SUV-A PAJERO SPORT Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w Kałudze. Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroën oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji. Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD*1) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus. Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD*2). Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie rosyjskich nabywców dzięki swym terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi. Łącznie do końca maja 2013 roku kupiono tam 24 tys. egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb rosyjskiego odbiorcy. W grudniu 2012 roku firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora*3 aby móc sprawniej reagować na potrzeby tamtejszego rynku. Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję, koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku rosyjskim. PCMA Rus w zarysie [TABLE] [TR] [TD]Położenie [/TD] [TD]Obwód kałuski, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]180 km na południowy wschód od Moskwy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prezes [/TD] [TD]Jean Christophe Marchal [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia [/TD] [TD]Około 145 ha [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rodzaj działalności [/TD] [TD]Produkcja samochodów (spawanie, lakierowanie oraz montaż) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]125 tys. pojazdów rocznie [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane pojazdy [/TD] [TD]Modele osobowe segmentu C marki Peugeot oraz Citroën Średniej wielkości SUV-y MMC (Outlander, Pajero Sport) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wartość inwestycji [/TD] [TD]550 mln euro [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 2600 pracowników (dane z czerwca 2013 roku) Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  7. PAJERO OWNERS CLUB ODKRYWA TAJEMNICE POGÓRZA IZERSKIEGO W miniony weekend odbył się 4. zlot miłośników samochodów terenowych marki Mitsubishi. Dzięki ciekawej lokalizacji w sercu Pogórza Izerskiego, emocjonującej trasie przejazdu autami 4x4 i licznym atrakcjom, spotkanie pozwoliło uczestnikom na wspaniały odpoczynek i lepsze poznanie tego wyjątkowego zakątka Polski. Tegoroczny IV Zlot Pajero Owners Club zagościł w Leśnej, w województwie dolnośląskim. Na uczestników czekały piękne krajobrazy Pogórza Izerskiego, pośród których skrywały się ciekawe zabytki oraz liczne pomniki przyrody. Bazą zlotu był ośrodek Camping Czocha, z którego rozpościerał się panoramiczny widok na jezioro i na zaporę wodną - jedną z wyższych w Polsce. Pierwsi, spragnieni wrażeń oraz swojego towarzystwa uczestnicy, pojawili się już we czwartek, wykorzystując wolny czas na poznawanie najbliższej okolicy. Piątkowa kolacja, a zarazem oficjalne rozpoczęcie zlotu, poprzedzona była powitaniem klubowiczów oraz sympatyków klubu przez burmistrza Leśnej, który sprawował patronat honorowy nad imprezą. Następnie organizatorzy przedstawili harmonogram oraz główne założenia dotyczące sobotnich planów. Każdy z uczestników otrzymał przygotowany przez organizatorów przewodnik po okolicznych atrakcjach turystycznych, roadbook oraz komplet upominków ufundowany przez Gminę Leśna oraz Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Kompletu dopełniała lista z pytaniami dotyczącymi trasy. Główną atrakcją imprezy był przejazd trasą turystyczną, jak również uczestnictwo w imprezach odbywających się w najbliższej okolicy: pokazie walk rycerskich, koncertach muzyki dawnej oraz nocnym zwiedzaniu Zamku Czocha i festynie z udziałem lokalnych kapeli. Po części oficjalnej nadszedł czas na tradycyjną integrację, która urozmaicona była konsumpcją kilkukilogramowego kawałka pysznie przyrządzonej szynki według przepisu jednego z klubowiczów. W sobotni poranek klubowicze wyruszyli w trasę. „Dzięki współpracy z leśnikami mogliśmy jechać drogami przebiegającymi przez tereny na co dzień niedostępne dla ruchu kołowego. Niezbyt trudny technicznie przejazd zmienił się po piątkowej ulewie w ponad dwugodzinną walkę z błotnym podjazdem. Pierwsze załogi pokonały go bez większych problemów, natomiast z każdym kolejnym przejazdem sytuacja stawała się coraz trudniejsza. Ostatecznie w ruch poszły wyciągarki oraz liny, które wspomagały auta wyposażone w opony niedostosowane do takich warunków.” – opowiada tegoroczny organizator zlotu Łukasz Surowiec. „Po pokonaniu tej przeszkody można już było delektować się trasą i mijanymi po drodze atrakcjami: możliwością wjazdu do czynnej kopalni bazaltu, przejazdem obok wygasłego wulkanu czy też zwiedzaniem zamku Świecie. Jego obecni właściciele nie szczędzą sił i środków, aby przywrócić temu miejscu dawny blask. Chętni mogli odwiedzić Zamek Frydlant – przepiękną, średniowieczną budowlę, jak również skorzystać z wjazdu kolejką gondolową na Stóg Izerski - najwyższy szczyt Gór Izerskich.” – dodaje Surowiec. Zmęczeni, ale zadowoleni klubowicze pojawili się z powrotem w bazie późnym popołudniem, zdając karty konkursowe i oczekując na wieczorne ognisko, podczas którego miały zostać ogłoszone wyniki konkursu wiedzy o Mitsubishi, w którym nagrody ufundowało MMC Car Poland Sp. z o.o.- generalny importer marki w Polsce. Sobotni wieczór minął nam przy ognisku okraszonym przepysznymi bochnami chleba z tradycyjnym smalcem i ogórkiem. Niedziela była zakończeniem wspólnej przygody. Po śniadaniu wszyscy z niecierpliwością oczekiwali na ogłoszenie wyników konkursu turystycznego, w którym główną nagrodę – puchar, ufundował burmistrz Leśnej. Zwycięzcami, którzy bezbłędnie odpowiedzieli na wszystkie pytania zostali Ewa i Cezary Tomczyk. „Nasza impreza udowodniła, że aktywny wypoczynek i hobby, jakim jest turystyka 4x4 to doskonała okazja do poszerzania wiedzy o naszym kraju i jego najciekawszych zakątkach. Istnieje mnóstwo miejsc, które czekają na odkrycie – są przesiąknięte historią i atrakcyjne krajobrazowo a niezadeptane stopami tysięcy turystów. Leśna - ze swoją bogatą historią i urokliwą okolicą jest na pewno jednym z nich.” – podsumowuje Łukasz Surowiec. Źródło: MMC Car Poland
  8. TRZY EKSTREMALNE WCIELENIA MITSUBISHI PAJERO SPORT Już od dziś wielbiciele mocnych wrażeń w terenie mają do dyspozycji trzy, „uzbrojone po zęby” wersje Mitsubishi Pajero Sport. Dzięki trzem pakietom markowych, terenowych akcesoriów o wymownie brzmiących nazwach Heavy Duty, Extreme i Utility, oferowanym w atrakcyjnej cenie, nabywcy tego modelu będą mogli dobrać wyposażenie odpowiadające ich potrzebom i sposobom użytkowania auta oraz lepiej przygotować swój samochód do terenowych wypraw. Dodatkowe zestawy akcesoriów są objęte 3-letnią gwarancją producenta. Oferta przygotowana przez polską centralę Mitsubishi Motors wspólnie z firmą Steeler jest odpowiedzią na zapytania nabywców modelu Pajero Sport i pozwoli im jeszcze lepiej wykorzystać znakomite terenowe własności tego samochodu. Oprócz 3 gotowych zestawów akcesoriów, klienci mają także możliwość stworzenia swoich własnych kompletów spośród wszystkich pozycji, oferowanych w ramach trzech gotowych pakietów. Pakiet Utility W pakiecie Utility znajdzie się przednie orurowanie z poprzeczką, 3-milimetrowa, stalowa osłona silnika o wadze 17,3 kg, 3-milimetrowa, stalowa osłona skrzyni biegów i reduktora ważąca 13,6 kg oraz konsola sufitowa z dodatkowym schowkiem i otworem na radio CB. Ten zestaw kosztuje 5810 zł – o 505 zł mniej, niż gdyby klient decydował się na zakup wszystkich tych akcesoriów z osobna. Zestaw Extreme W pakiecie Extreme, klienci, oprócz dostępnych w pakiecie Utility, stalowych, 3-milimetrowych osłon silnika, skrzyni biegów i reduktora oraz przedniego orurowania z poprzeczką i konsoli sufitowej z dodatkowym schowkiem i otworem na radio CB znajdą także snorkel oraz Ironman - zestaw sprężyn i amortyzatorów olejowych do podniesienia zawieszenia auta o 5 cm. Cena takiego pakietu wynosi 11 066 zł, co daje oszczędność 962 zł. Pakiet Heavy Duty W skład najbogatszego pakietu Heavy Duty wchodzi płyta montażowa do wyciągarki z wyciągarką Superwinch Tiger Shark 9500 o uciągu 4309 kg, z nierdzewnymi rolkami, sterowaniem przewodowym i głównym wyłącznikiem prądu Hebel a także przednie orurowanie z poprzeczką, snorkel, Ironman - zestaw sprężyn i amortyzatorów olejowych do podniesienia zawieszenia auta o 5 cm , 3-milimetrowa, stalowa osłona silnika o wadze 17,3 kg, 3-milimetrowa, stalowa osłona skrzyni biegów i reduktora ważąca 13,6 kg oraz konsola sufitowa z dodatkowym schowkiem i otworem na radio CB. Taki zestaw kosztuje 15 024 zł, czyli o 1306 zł mniej, niż wszystkie te akcesoria kupowane osobno. Limitowana seria Pajero Sport to świetna propozycja dla miłośników marki Mitsubishi, którzy potrzebują samochodu z funkcjonalnym, komfortowym wnętrzem i wyróżniającego się ponadprzeciętnymi parametrami terenowymi. Mitsubishi Pajero Sport napędza turbodoładowany silnik Diesla o mocy 178 KM połączony z 5-biegową przekładnią manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynią biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym. Sprawdzony układ napędu na 2 osie Super Select 4WD, umożliwia jazdę w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości na każdej nawierzchni. Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w dwóch wersjach w cenach 137 990 zł i 159 990 zł. Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić ten model. Źródło: MMC Car Poland
  9. [TABLE=width: 1342] [TR] [TD]MITSUBISHI PAJERO 5D model 2012 produkcja 2011[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENY W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi PAJERO [/TD] [TD]3.2 DID INVITE MT[/TD] [TD]200[/TD] [TD]V98WLNHJL6[/TD] [TD]A02[/TD] [TD=colspan: 2]180 000[/TD] [TD]20 000[/TD] [TD]160 000[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]4000[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] L-200 Single Cab Model 2012 produkcja 2011[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENA W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD]CIĘŻAROWY[/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Inform AC[/TD] [TD]136[/TD] [TD]KB4TNENMZL6[/TD] [TD]U84[/TD] [TD=colspan: 2]90 990[/TD] [TD]13 000[/TD] [TD]77 990[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] L-200 Double Cab Model 2012 produkcja 2011[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]CENA W PLN Brutto[/TD] [TD]UPUST[/TD] [TD]CENA PROMOCYJNA W PLN Brutto[/TD] [/TR] [TR] [TD]CIĘŻAROWY[/TD] [TD]Wersja[/TD] [TD]Moc silnika[/TD] [TD]Kod modelu[/TD] [TD]Opcja[/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Invite AC[/TD] [TD]136[/TD] [TD]KB4TNJNUZL6[/TD] [TD]U85[/TD] [TD=colspan: 2]99 990[/TD] [TD] 15 000 [/TD] [TD]84 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense[/TD] [TD]136[/TD] [TD]KB4TGJNXZL6[/TD] [TD]A99[/TD] [TD=colspan: 2]107 990[/TD] [TD] 15 000 [/TD] [TD]92 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense HP[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U87[/TD] [TD=colspan: 2]107 990[/TD] [TD] 15 000 [/TD] [TD]92 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID Intense Plus HP[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U81[/TD] [TD=colspan: 2]119 990[/TD] [TD] 15 000 [/TD] [TD]104 990[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi L 200[/TD] [TD]2.5 DID DAKAR[/TD] [TD]178[/TD] [TD]KB4TGJNXZPL6[/TD] [TD]U81[/TD] [TD=colspan: 2]123 690[/TD] [TD] 15 000 [/TD] [TD]108 690[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]3 250[/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 1076] [TR] [TD]Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  10. MITSUBISHI PAJERO GWIAZDĄ KONKURSU O TYTUŁ SAMOCHODU ROKU 2012 INTERNETOWEGO MAGAZYNU OZROAMER Mitsubishi Pajero - legendarny samochód terenowy zdobył w swojej kategorii tytuł Samochodu Roku 2012 znanego australijskiego magazynu internetowego OzRoamer. OzRoamer.com.au (OzRoamer = australijski podróżnik) jest stroną internetową poświęconą pełnej gamie pojazdów rekreacyjnych, turystycznych oraz produktom i usługom dla turystów. Pokonując renomowanych konkurentów, Mitsubishi Pajero 3.2CDiD AT model 2012 zdobył tytuł najlepszego siedmiomiejscowego samochodu 4WD. Wydawca magazynu OzRoamer, Rob Fraser uważa, że o zwycięstwie Pajero przesądziły w dużym stopniu takie czynniki, jak najlepszy stosunek wartości do ceny, pojemne wnętrze, dobre osiągi oraz najlepiej zrównoważona koncepcja całego pojazdu. „Mitsubishi Pajero pokonał wszystkich rywali, gdy jurorzy wzięli pod lupę stosunek wartości do ceny. Możesz kupić Pajero, dorzucić wyposażenie dodatkowe i wciąż trochę pieniędzy zostanie ci w kieszeni.”-twierdzi Fraser. Konkurs przeprowadzono w 12 kategoriach a oceniano ponad 40 samochodów.Panel złożony z dziewięciu jurorów oceniał każdy samochód stosując kryteria subiektywne oraz obiektywne i porównując w ten sposób poszczególne samochody. Najważniejsze było, by stosowane kryteria odzwierciedlały realne życiowe potrzeby, dzięki czemu czytelnicy będą mogli dokonywać racjonalnych decyzji przy wyborze samochodu. Mitsubishi Pajero zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii pokonując tak znanych konkurentów, jak Toyota Landcruiser, Toyota Prado oraz LandRover Discovery. Mitsubishi Pajero jest dostępne w Polsce z turbodoładowanym silnikiem 3.2 DiDo mocy 200 KM o raz manualną i automatyczną skrzynią biegów. Źródło: MMC Car Poland
  11. PAJEROSPORT WJEŻDŻA NA PILSKO! MitsubishiPajero Sport, które właśnie debiutuje na polskim rynku, dowiodłoswoich znakomitych własności terenowych wjeżdżając na szczytPilska w narciarskiej miejscowości Korbielów. Kopny, głębokiśnieg czy duże pochylenie częściowo pokrytego lodem terenu niebyło żadną przeszkodą dla tego pojazdu, który gładko przejechałtrasę dla narciarzy parkując tuż przy stacji wyciągukrzesełkowego na hali Szczawiny. Polski oddział Mitsubishi Motorsdo 3 marca organizuje tam pokazy tego nowego modelu. W najbliższypiątek, sobotę i niedzielę – 1, 2 i 3 marca podczas Weekendu zMitsubishi każdy klient będzie mógł odbyć jazdę testowąmodelami 4x4 tej marki a w piątek, 1 marca dla wszystkich amatorównart zorganizowano emocjonujące zawody narciarskie Pilsko Vertical800. MitsubishiPajero Sport w świetnym stylu pokonał narciarski stok nr 5 wKorbielowie wjeżdżając w głębokim, zlodowaciałym śniegu nahalę Szczawiny. Do 3 marca samochód mogą oglądać narciarze nawysokości 1022 metrów nad poziomem morza przy stacji pośredniej 3wyciągów narciarskich na Pilsko, gdyż odbywają się tam pokazydla klientów. Trzytygodniową prezentację zakończy trwający odnajbliższego piątku do niedzieli Weekend z Mitsubishi, który dapotencjalnym nabywcom możliwość przetestowania samochodów spodznaku Trzech Diamentów z napędem na 4 koła . Jazdy testoweMitsubishi Pajero Sport, nowymi modelami Mitsubishi Outlander i ASXoraz Pajero i pickupem L200 zorganizowano przy dolnej stacji wyciągunarciarskiego nr 1. Limitowanaseria Pajero Sport to prawdziwa gratka dla miłośników markiMitsubishi, którzy oczekują od samochodu ponadprzeciętnychwłasności terenowych i funkcjonalnego, komfortowego wnętrza. MitsubishiPajero Sport wyposażono w turbodoładowany silnik Diesla o mocy 178KM i 5-biegową przekładnię manualną lub elektroniczniesterowaną,5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II zsekwencyjnymtrybem sportowym. Znakomity układ napędu na 2 osie Super Select4WD, daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 kołaprzy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. Polskajest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić tenmodel. Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w dwóch wersjach wcenach 137 990 zł i 159 990 zł. Więcejinformacji na temat Mitsubishi Pajero Sport można znaleźć nastronie http://www.mitsubishi.pl/strona/339 Wpiątek na Pilsku będzie także można wziąć udział w amatorskichzawodach w narciarstwie alpejskim Pilsko Vertical 800, którenawiązują do tradycji przedwojennego terenowego biegu zjazdowego,odbywającego się w Tatrach. Jak zapewniają organizatorzy,rywalizacja w tym morderczym wyścigu z czasem zapewni uczestnikomwiele adrenaliny. Więcej informacji o tych zawodach na stroniehttp://www.pilskovertical800.pl/ W sobotę na narciarzy czekają kolejne emocje: 43.Puchar PILSKA a więcej informacji na ten temat można znaleźć nahttps://www.facebook.com/korbielow.net/events Źródło: MMC Car Poland
  12. Mitsubishi Pajero Sport dostpne na polskim rynku. Niestety tylko w limitowanej serii Spośród państw Unii, tylko w Polsce można kupić ten model - czy rzeczywiście jest u nas zapotrzebowanie na takie auta (rasowe terenówki, bo Pajero Sport nie jest SUV-em), czy może Mitsubishi wybrało nasz kraj ze względu na bliskość państw wschodniej Europy?
  13. POLSKA PREMIERA MITSUBISHI PAJERO SPORT! Zdjęcia Mitsubishi Pajero Sport W polskich salonach spod znaku Trzech Diamentów można już składać zamówienia na model Mitsubishi Pajero Sport – terenowy, atrakcyjnie wyglądający samochód z napędem na 4 koła. Pajero Sport wyposażono w turbodoładowany silnik Diesla o mocy 178 KM i 5-biegową przekładnię manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym. Znakomity układ napędu na 2 osie Super Select 4WD, daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. Limitowana seria Pajero Sport to prawdziwa gratka dla miłośników marki Mitsubishi, którzy oczekują od samochodu ponadprzeciętnych własności terenowych i funkcjonalnego, komfortowego wnętrza. Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić ten model. Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w dwóch wersjach w cenach 137 990 zł i 159 990 zł. Przedpremierowe pokazy Mitsubishi Pajero Sport odbywają się w czasie ferii zimowych do 3 marca na stoku narciarskim Pilsko w Korbielowie a wszelkie informacje można uzyskać w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors. Koncepcja pojazdu Mitsubishi Pajero Sport to funkcjonalny SUV średniej wielkości, oferujący nabywcy doskonałe właściwości terenowe oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa w codziennej eksploatacji. Model Pajero Sport został wyposażony w opracowany przez Mitsubishi system napędu wszystkich kół Super Select 4WD, który słynie z doskonałych osiągów terenowych oraz niezawodności. W konstrukcji pojazdu wykorzystano również założenia filozofii projektowania dynamicznych układów napędowych typu AWC (All-Wheel Control). Dzięki znakomitemu wyciszeniu oraz przytulnemu i praktycznemu przedziałowi pasażerskiemu, Pajero Sport oferuje nabywcy komfortowe i bezpieczne warunki podróżowania. Nadwozie – stylistyka, konstrukcja i wymiary Celem projektantów Mitsubishi było stworzenie samochodu, który dobrze prezentuje się na ulicach miasta a jego wygląd sugeruje, iż z łatwością poradzi sobie z nieubitymi szlakami poza miastem, zapewniając wysoki komfort jazdy i dobre osiągi. Wysoko umieszczona, przestronna kabina pasażerska, płynnie poprowadzone linie boczne i wydatne nadkola, optycznie poszerzające nadwozie, tworzą dynamiczną sylwetkę, eksponującą muskularny charakter prawdziwego SUV-a. Konstrukcja Pajero Sport zostało zbudowane w oparciu o nową ramę podłużnicową, której sztywna konstrukcja zapewnia dużą odporność na trudy eksploatacji. Z kolei zastosowanie w przedniej strukturze ramy elementów pochłaniających energię uderzenia oraz innych elementów zwiększających bezpieczeństwo przyczynia się do poprawy wydajności zderzeniowej. Sztywność zginania i skręcania nowej ramy jest odpowiednio o 100% i 50% wyższa od sztywności osiąganej w modelu poprzedniej generacji, co pozwala w znacznym stopniu ograniczyć wibracje przenoszone na nadwozie. Sztywniejsza rama zwiększa również niezawodność pojazdu podczas jazdy terenowej i poprawia jego właściwości jezdne oraz komfort podróżowania na asfalcie. Na uzyskanie wysokiej sztywności nadwozia oraz wysokiego poziomu ochrony wpływ miało także zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości w przednich słupkach oraz wzmocnień w progach. Wymiary pojazdu Nowe Mitsubishi Pajero Sport jest o rozmiar większe od poprzednika: długość całkowita wynosi 4695 mm (w porównaniu z 4620 mm u poprzednika), szerokość całkowita 1815 mm (1775 mm); wysokość całkowita 1800 mm (1730 mm), natomiast rozstaw osi to 2800 mm. Większe wymiary nadwozia gwarantują bardziej przestronną i komfortową kabinę pasażerską. Większą stabilność, zarówno podczas jazdy po utwardzonej, jak i nieutwardzonej nawierzchni, zapewnia z kolei rozstaw osi powiększony w stosunku do poprzednika o 75 mm. Silnik 2,5 DID High Power common rail Mitsubishi Pajero Sport jest wyposażone w silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 litra High Power z systemem bezpośredniego wtrysku common rail. Silnik o mocy 178 KM przy 4000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 400 Nm przy 2000-2850 obr./min. oraz 350 Nm przy 1800-3500 obr./min. dla wersji z przekładnią automatyczną odznacza się dobrymi osiągami, niezawodnością i gwarantuje niski poziom drgań wewnętrznych, wstrząsów i hałasu. Skrzynia biegów i układ napędowy Mitsubishi Pajero Sport jest dostępne z 5-biegową skrzynią automatyczną z trybem Sport lub 5-biegową przekładnią manualną. Oprócz komfortowej, w pełni automatycznej funkcji pracy, 5-biegowy automat z trybem Sport oferuje kierowcy możliwość ręcznej zmiany przełożeń, co zapewnia sportową radość z jazdy. Super Select 4WD Pajero Sport wykorzystuje opracowany przez Mitsubishi Motors układ napędowy Super Select 4WD, który powstał na bazie filozofii projektowania układów typu AWC (All-Wheel Control) i słynie z niezawodności oraz wysokiej sprawności terenowej. Poprzez dostarczenie maksymalnej wartości momentu obrotowego do kół o najwyższej przyczepności, układ zapewnia doskonałe osiągi podczas jazdy po wszystkich nawierzchniach i we wszystkich warunkach drogowych. System Super Select 4WD wykorzystuje blokadę centralnego mechanizmu różnicowego oraz skrzynię rozdzielczą do zachowania optymalnej równowagi pomiędzy trakcją, stabilnością i właściwościami jezdnymi. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów pracy, aby odpowiednio dostosować otwarcie przepustnicy i prędkość jazdy do warunków eksploatacji. Wyboru poszczególnych trybów pracy można dokonać nawet podczas jazdy z prędkością do 100 km/h. Kierowca ma do wyboru 4 tryby pracy systemu napędowego: 2H W trybie 2H (napęd na dwa koła, bez reduktora) udało się zminimalizować straty spowodowane tarciem w układzie napędowym poprzez zastosowanie mechanizmu wolnego biegu, który rozłącza przedni wał napędowy, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia wydajności paliwowej. Tryb ten najlepiej sprawdzi się podczas jazdy w mieście lub po suchym asfalcie. 4H (stały napęd na cztery koła) 4H (napęd na cztery koła, bez reduktora) to standardowy tryb pracy, zapewniający odpowiednią wydajność w wielu sytuacjach drogowych: podczas jazdy w mieście, na autostradzie i drogach pozamiejskich, na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, a także luźnych nawierzchniach i w innych warunkach terenowych. Podczas jazdy po utwardzonych drogach w trybie 4H, więcej momentu obrotowego trafia do kół tylnej osi, co przyczynia się do uzyskania optymalnych właściwości jezdnych. Z kolei na śliskich nawierzchniach, centralny mechanizm różnicowy ze sprzęgłem wiskotycznym zwiększa moment obrotowy dostarczany do przednich kół, aby poprawić przyczepność i stabilność pojazdu, a także uzyskać lepsze właściwości jezdne. 4HLc W położeniu 4HLc centralny mechanizm różnicowy zostaje zablokowany w trybie jazdy bez reduktora, aby przekazać na nawierzchnię jak największą siłę napędową. Tryb ten zdaje egzamin na drogach pokrytych śniegiem i kopnym piachem oraz na nawierzchniach stawiających duży opór podczas jazdy. 4LLc Wybór trybu 4LLc powoduje zablokowanie centralnego mechanizmu różnicowego i włączenie reduktora, co pozwala kierowcy pokonać skaliste lub błotniste tereny, gdzie liczy się dodatkowy moment obrotowy. W celu zwiększenia dzielności terenowej, model Pajero Sport jest oferowany z fabryczną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Blokada tylnego mechanizmu różnicowego Pajero Sport jest oferowane z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, która wyrównuje prędkości kół na tylnej osi. Tylna blokada, która działa wyłącznie w trybie jazdy 4HLc lub 4LLc, współpracuje z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i pomaga kierowcy wydostać pojazd z grząskiego terenu. Jednocześnie, pojazd jest chroniony przed nagłą utratą stabilności przez układ elektronicznego sterowania tylną blokadą, który pozwala na jej załączenie wyłącznie do prędkości 12 km/h lub niższej. Zawieszenie W przednim zawieszeniu modelu Pajero Sport zastosowano podwójne wahacze poprzeczne ze sprężynami śrubowymi i stabilizatorem natomiast tylne zawieszenie to oś wleczona z drążkiem Panharda i stabilizatorem, co zapewnia autu przyczepność, stabilność i dobre właściwości jezdne zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Parametry terenowe Pajero Sport porusza się na 16 lub 17-calowych kołach z oponami 265/70R 16 lub 265/65R17, które w połączeniu z dobrymi kątami natarcia i zejścia oraz dużym prześwitem zapewniają wysoką wydajność podczas jazdy w terenie. Kąt natarcia w Pajero Sport wynosi 36°, kąt zejścia 25° lub 24° (w zależności od wersji) kąt rampowy 23°, natomiast prześwit to 215 mm – podobną zdolnością pokonywania przeszkód terenowych odznacza się SUV Pajero, który słynie na całym świecie z wiodących w klasie osiągów offroadowych. Wnętrze Wnętrze modelu Pajero Sport znakomicie uzupełnia dynamiczny wygląd auta. Projektanci Mitsubishi zastosowali proste i spójne kształty w całym przedziale pasażerskim, tworząc wnętrze wypełnione harmonijnymi, płynnie połączonymi powierzchniami. Design kabiny podkreśla także jej funkcjonalność oraz wysoką jakość wykończenia. Siedzenia zostały pokryte miękkim materiałem tapicerskim o dyskretnym wzorze; w kabinie znalazły się też metaliczne wstawki dekoracyjne. Dodatkowo, zastosowanie miękkich wykończeń paneli drzwiowych oraz akcentów dekoracyjnych tworzy obraz spójnego i przestronnego przedziału pasażerskiego. Dopełnieniem całości jest dwukolorowy, sportowy schemat kolorystyczny wnętrza. Bezpieczeństwo i hamulce Mitsubishi Pajero Sport oferowane jest w Polsce z kompletem 6 poduszek bezpieczeństwa (przednie, boczne i kurtynowe), systemem kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy ASTC, systemem ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, napędem Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa z napinaczami oraz mocowaniami fotelików dziecięcych ISO-FIX. 16-calowe, wentylowane tarcze hamulcowe montowane przy przedniej osi zapewniają krótką drogę hamowania i doskonałe wyczucie pedału hamulca. Z tyłu zastosowano z kolei 16-calowe, wentylowane hamulce tarczowo-bębnowe. Wyposażenie i funkcjonalność Ten model wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom klientów z zakresu przewozu osób i bagaży, oferując możliwość wszechstronnej konfiguracji siedzeń. Po złożeniu tylnych siedzeń powstaje płaska powierzchnia ładunkowa. Tylne fotele można przesuwać w zakresie 150 mm. W ten sposób łatwo zaadaptować kabinę pasażerską, oferując maksymalną ilość miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu lub powiększając przestrzeń ładunkową w bagażniku do maksymalnych rozmiarów. Oparcia tylnej kanapy, dzielone w stosunku 60:40, można złożyć w kierunku przednich foteli bez potrzeby wyjmowania zagłówków. Pojemność bagażnika Pajero Sport to 714 l. przy 5 osobach aż do 1813 l. przy złożonym drugim rzędzie siedzeń. Pajero Sport zostało wyposażone w łatwą w czyszczeniu impregnowaną tapicerkę siedzeń oraz wodoodporną podłogę bagażnika, dzięki czemu pojazd doskonale sprawdzi się zarówno w codziennej eksploatacji, jak i podczas wypraw terenowych. Przyciski umieszczone przy kole kierownicy pozwalają kierowcy na sterowanie funkcjami systemu audio bez odrywania rąk od kierownicy. Mitsubishi Pajero Sport może holować przyczepę z hamulcem o masie 2,5 tony. Na długiej liście standardowego wyposażenia tego samochodu znajdują się także między innymi przednie i tylny reflektor przeciwmgielny, klimatyzacja z nawiewem dla drugiego rzędu siedzeń, chromowane, regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane boczne lusterka, radioodtwarzacz CD z wejściem AUX, relingi dachowe, stopnie boczne, zabezpieczenie przed śniegiem, podgrzewane przednie fotele i 3-ramienna kierownica pokryta skórą z funkcją sterowania audio. W wersji Intense Plus AT znalazły się ponadto między innymi magnezowe łopatki zmiany biegów, przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, automatyczna klimatyzacja i tempomat. Ceny i dostępne wersje, gwarancja Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w Polsce w dwóch wersjach: 2.5 DID Intense z manualną, pięciobiegową skrzynią biegów w cenie 137 990 zł i Intense Plus z automatyczną przekładnią w cenie 159 990 zł. Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy wynosi 3250 zł. Za dopłatą 5000 zł klienci mogą też wyposażyć swój samochód w skórzaną tapicerkę siedzeń. Samochód i lakier jest objęty pełna gwarancją producenta – do 3 lat lub 100 000 km lub 2 lata bez limitu kilometrów. Źródło: MMC Car Poland
  14. MITSUBISHIPAJERO SPORT IMITSUBISHI L200 EXPEDITION CAMPER NA4X4 OFFROAD SHOW POLAND 2012 Więcej zdjęć: Mitsubishi L200 Expedition Camper fot. MMC Car Poland - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Wnajbliższy weekend, 17 i 18 listopada podczaswystawy 4x4 Offroad Show Poland, polski oddział Mitsubishi Motorszaprezentuje klientom model Mitsubishi Pajero Sport. To jedynyegzemplarz tego modelu w Polsce a celem prezentacji jest zbadaniezainteresowania polskich klientów tym samochodem. Wielkąciekawostką będzie także L200 Expedition Camper - pojazdkempingowy zbudowany na bazie Mitsubishi L200. MitsubishiPajero Sport jestterenowym modelem z napędem na 4 koła, wyposażonym wturbodoładowany silnik Diesla o mocy 178 KM i 5-biegowąprzekładnię manualną lub elektroniczniesterowaną,5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II zsekwencyjnymtrybem sportowym. Znakomity układ napędu na 2 osie Super Select4WD, daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 kołaprzy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. Obecnieten samochód nie jest oferowany w Polscea model wystawowy jest jedynym egzemplarzem w naszym kraju, lecz tenspecjalny pokaz podczas targów dla miłośników off-road’u mapomóc w zbadaniu zainteresowania tym pojazdem wśród rodzimychklientów. Nastoiskufirmy Mitsubishi klienci będą także mogli zapoznać się zniezwykłym pojazdem – kamperem zbudowanym na bazie pickupaMitsubishi L200. Samochód ten został stworzony dzięki zamiłowaniudo dalekich i egzotycznych podróży przez Sławomira Wąsowicza -miłośnika pojazdów 4x4 spod znaku Trzech Diamentów i jednego zczłonków klubu Pajero Owners Club. Na podstawie doświadczeń zlicznych wypraw między innymi na Syberię, Bałkany, do Rumunii,Maroka czy na Nord Cap, właściciel firmy Cargo Travel stworzyłpojazd idealnie odpowiadający potrzebom podróżników –Mitsubishi L200 Expedition Camper. MitsubishiL200 ExpeditionCamper, przebudowany i kompletnie dostosowany do wypraw w najdzikszerejony świata, dostępny jest z silnikiem HP (178 KM) w wersji zpodwójną kabiną i półtorej kabiny (od 2013 roku). Kliencizainteresowani takim pojazdem mogą składać zamówienia w firmieCargo Travel http://cargotravel.eu/?page_id=25. Więcej informacji, zdjęcia i film przedstawiający ten samochódmożna znaleźć klikając na link:http://cargotravel.eu/index2.php/?page_id=171 Gamasamochodów 4x4 Mitsubishi nie byłaby pełna bez wsławionegodwunastoma zwycięstwami w rajdzie Dakar, terenowego MitsubishiPajero oraz Mitsubishi L200. To właśnie za kierownicą MitsubishiL200 załoga Adam Małysz/Rafał Marton zdobyli w tym rokuMistrzostwo Polski Samochodów Terenowych. Zarówno Pajero, jak iL200 będzie można podziwiać podczas weekendowej wystawy.Zwiedzający wystawę będą również mieli okazję, by spotkaćKlaudię Podkalicką i obejrzeć rajdowe Mitsubishi Pajero tejjedynej na świecie kobiecej załogi w rajdach cross-country. Tużobok stoiska MMC swoje modele przedstawi klub wielbicieli autterenowych Mitsubishi – Pajero Owners Club. Będzie tam możnazobaczyć przygotowane do wypraw Mitsubishi L200 a także poprzedniągenerację modeli Mitsubishi Pajero Sport oraz Mitsubishi Pajero. Więcejinformacji na temat wystawy4x4 Offroad Show Poland 2012, która odbędzie się w CentrumTargowo-Kongresowym MT Polska przy ulicy Marsa 56C w Warszawie wsobotę 17 listopada w godzinach 10.00-18.00 i niedzielę 18listopada w godzinach 10.00-17.00, można znaleźć na stronie:www.offroadpoland.pl Źródło: MMC Car Poland
  15. maciek15

    Mitsubishi Pajero

    Witam! wrzucam pracę z konkursu, która zajęła ostatnie miejsce Czas- około 8h materiały - kartka A4, kredki BIC
  16. PAJEROOWNERS CLUB WYRUSZANA KORSYKĘ Jużw najbliższy piątek rozpoczyna się wyprawa na francuskąwyspę Korsykę organizowana przez klub miłośników terenowychsamochodów Mitsubishi - Pajero Owners Club. Ekspedycja, podczasktórej zaplanowano zwiedzanie północnych rejonów wyspy, jestkontynuacją cyklu turystycznych wypraw klubu po Europie. Świetnieznana miłośnikom rajdów Korsyka jest celem członkówPajero Owners Club już drugi raz z rzędu. W tegorocznej Back toCorsica weźmą udział załogi,które pojadą Mitsubishi Pajero i Pajero Sport. Startwyprawy zaplanowano na najbliższy piątek 31 sierpnia a powrótnastąpi 15 września. Trasa wyprawy poprowadzi przez Graz,Pizę i Livorno do Bastii a na wyspie podróżnicy spędzą kilka dnii nocy pod namiotami w okolicach Calvi, na pustyni desAgriates i na półwyspie CapCorse. Podróżnicyplanują zwiedzanie wyspy mniej uczęszczanymi drogami iszlakami terenowymi a także kąpiele morskie i słoneczne. „Wtym roku chcemy bardziej skupić się na zwiedzeniu i poznaniupółnocnej części Korsyki. W planach jest objechanie Cap Corse,przejechanie po pustyni des Agriates oraz zwiedzenie okolic Calvi.Region ten słynie nie tylko z doskonałych win, ale również znajpiękniejszych plaż na wyspie, które znajdują się na zachódod miasta Saint Florent na skalistej pustyni Desert des Agriates. Wśród nich warto wspomnieć o najsłynniejszych jak Saleccia i Lotuczy nieco mniej znanych, lecz równie pięknych jak Petit Lotu,Ghignu czy Trave.” - mówi EugeniuszDominik Łukasiak - założyciel Pajero Owners Club. „ „Wszystkieplaże na Desert des Agriates są trudno dostępne. Możemy dostaćsię na nie albo statkiem, który w sezonie przewozi turystów cogodzinę z portu w Saint Florent na plażę Lotu, albo długimszlakiem pieszym wzdłuż wybrzeża - tzw. sentier du littoral.Najodważniejsi próbują pokonywać kamieniste szlaki autamiterenowymi, może i my sprawdzimy przejezdność tych tras.„– dodaje Łukasiak. Źródło: MMC Car Poland
  17. Mitsubishi ASX i Pajero nagrodzone za świetne warunki użytkowania
  18. Jaki model Mitsubishi chciałbyś mieć\posiadasz? Ja chciałbym mieć Mitsubishi Pajero najnowsze.
  19. Pajero na rynek brytyjski... Więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2011/10/refreshed-2012-mitsubishi-shogun-hits.html
  20. Mitsubishi Pajero Top Cabriolet Concept autor: taszar http://foto.forumsamochodowe.com/image/V3ZeYLCuH7w3fAbuqQwOuJO7yztqnjwEy4EUu1kr.jpg
  21. http://www.youtube.com/watch?v=2XhZ5dxKAtc
  22. Lekker Pajero <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=bZSDPjG7jBs&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=bZSDPjG7jBs&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. maniek954

    Mitsubishi Pajero

    Witam. Nudziło mi się ostatnio i nabazgrałem Pajero 1 . Proszę o opinie i oceny. Oto on:
  24. Mitsubishi: Pajero wyrzeźbione w piasku <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=hh3ZwEHE4GA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=hh3ZwEHE4GA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  25. <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=zkMjhzv_zzE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=zkMjhzv_zzE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×