Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'październiku' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. Również w październiku sprzedaż Audi AG pięła się w górę · W październiku przekazano klientom 146 200 samochodów marki Audi, o 10,8 procent więcej niż przed rokiem · Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „Sprzedaż rośnie na rynkach całego świata“ · Nowe Audi TT trafia do salonów dealerskich Ingolstadt, 7 listopada 2014 r. Czwarty kwartał bieżącego roku rozpoczął się dla koncernu z Ingolstadt wyraźnym wzrostem sprzedaży. W październiku globalna sprzedaż czterech pierścieni zwiększyła się w porównaniu do października ubiegłego roku o 10,8 procent, osiągając wielkość blisko 146 200 aut. Łącznie, sprzedaż Audi od stycznia wzrosła o 10,1 procent i wyniosła około 1 444 900 wprowadzonych na rynek samochodów. Do wzrostu w październiku przyczyniły się trzy największe rynki, na których zanotowano dwucyfrowe wskaźniki: Chiny — plus 17 procent, USA — plus 16,5 procent i Wielka Brytania — plus 22,1 procent. „Udany początek ostatniego kwartału jasno wskazuje, że Audi w całym roku 2014 osiągnie świetne wyniki” – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Szczególnie nas cieszy, że sprzedaż rośnie we wszystkich regionach świata i że również w Europie sprzedajemy teraz więcej samochodów niż kiedykolwiek.“ Podczas gdy cały rynek europejski znajdował się poniżej poziomu sprzed kryzysu, od stycznia do października tego roku Audi sprzedało tu blisko 655 100 samochodów i odnotowało kolejny rekord. W ubiegłym miesiącu cztery pierścienie wprowadziły na europejski rynek prawie 65 100 pojazdów, tj. o 5,4 procent więcej niż w październiku 2013 r. Do wzrostu sprzedaży w tym regionie przyczynił się zwłaszcza doskonale sprzedający się SUV Q5. Do rąk kierowców oddano o 22,6 procent więcej egzemplarzy tego modelu. Świadczy to o wyraźnie zwiększonym popycie. Wśród dużych europejskich rynków zwiększenie sprzedaży zanotowano przede wszystkim w: Belgii (+11,9%, 2725 aut), Hiszpanii (+21,3%, 3139 samochodów) i ponownie w Wielkiej Brytanii, gdzie popyt wzrósł o 22,1 procent do 12 721 pojazdów. Na niemieckim rynku Audi, sprzedając od początku roku 220 948 pojazdów, zanotowało wzrost o 3,5 procent, zamykając październik takim samym wynikiem jak rok wcześniej (+0,5%, 22 905 aut). W Polsce w październiku sprzedano 573 egzemplarze Audi, podobnie jak w Niemczech o 0,5 procenta więcej niż rok wcześniej. Od początku roku na polski rynek trafiły 5654 auta z Ingolstadt i Neckarsulm, o 25,7 procent więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wobec trudnej sytuacji ogólnej na tamtejszym rynku, w Rosji zanotowano spadek sprzedaży o 15,8 procent w porównaniu do października roku ubiegłego. Pomimo spadku sprzedaży o 5,8 procent (28 348 egzemplarzy) licząc od początku roku, można stwierdzić, że sytuacja Audi w Rosji była znacznie stabilniejsza niż całego rosyjskiego rynku. W minionych miesiącach swój potencjał sprzedażowy wzmocniły za to wyraźnie średnie rynki zbytu na wszystkich kontynentach. Trend ten napędzały przede wszystkim Japonia (+14,9%, 1976 aut), Australia (+27,0%, 1627 samochodów) i Kanada (+28,1%, 2497 egzemplarzy). Na wszystkich tych rynkach pojazd marki Audi kupiło prawie dwa razy tyle klientów co pięć lat temu. W Turcji sprzedaż samochodów z czterema pierścieniami na masce w tym samym okresie prawie się potroiła. Październik 2014 (1453 sprzedanych aut) był nad Bosforem lepszy o 35,7 procent niż październik 2013. Wysokie tempo wzrostu Audi zanotowało także w Brazylii (+84,5%, 1201 pojazdów). Licząc od początku roku, sprzedaż wzrosła tu dwukrotnie, do 10 866 samochodów. Wśród dużych rynków zbytu koncernu Audi, w październiku prym wiodła Ameryka Północna: plus 17,3 procent, 18 595 sprzedanych samochodów. W samych tylko Stanach Zjednoczonych sprzedano 15 150 samochodów, o 16,5 procent więcej niż przed rokiem. Lokomotywą sprzedaży Audi of America był luksusowy SUV Q7 oraz kompaktowe modele A3 i Q3. Audi AG wzmocniło swą pozycję w segmencie samochodów kompaktowych premium także w Chinach. Koncern w ubiegłym miesiącu kontynuował w Państwie Środka swój dwucyfrowy wzrost – sprzedaż zwiększyła się tu niezależnie od modelu o 17 procent i wyniosła 48 108 egzemplarzy. Do doskonałych wyników sprzedaży na całym świecie, obok modeli A3 i Q3 dostępnych obecnie na wszystkich dużych rynkach, przyczyniła się także dobra sprzedaż SUV-a klasy średniej – Audi Q5. Blisko 22 100 klientów, o 11,4 procent więcej niż w październiku 2013, odebrało kluczyki do swojego nowego Audi Q5. Od premiery pod koniec 2008 roku, sprzedaż tego modelu systematycznie rośnie, a od roku 2009 jest to nieprzerwanie numer jeden w tym segmencie rynkowym. Pod koniec października na pierwszych rynkach europejskich zadebiutowało nowe Audi TT. Łącznie z przedstawicielami obu pierwszych generacji tej ikony stylistyki, od 1998 roku koncern z Ingolstadt sprzedał łącznie już ponad 510 tysięcy sztuk wszystkich wariantów tego modelu. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]październik [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]łącznie [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Różnica w stosunku do października 2013 r. [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Różnica w stosunku do analogicznego okresu 2013 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]146 200 [/TD] [TD]131 957 [/TD] [TD]+10,8% [/TD] [TD]1 444 900 [/TD] [TD]1 312 705 [/TD] [TD]+10,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]65 100 [/TD] [TD]61 780 [/TD] [TD]+5,4% [/TD] [TD]655 100 [/TD] [TD]626 584 [/TD] [TD]+4,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]22 905 [/TD] [TD]22 801 [/TD] [TD]+0,5% [/TD] [TD]220 948 [/TD] [TD]213 408 [/TD] [TD]+3,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]12 721 [/TD] [TD]10 417 [/TD] [TD]+22,1% [/TD] [TD]139 561 [/TD] [TD]125 554 [/TD] [TD]+11,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 951 [/TD] [TD]4 949 [/TD] [TD]0,0% [/TD] [TD]48 318 [/TD] [TD]48 272 [/TD] [TD]+0,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 112 [/TD] [TD]4 015 [/TD] [TD]+2,4% [/TD] [TD]41 740 [/TD] [TD]39 571 [/TD] [TD]+5,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]3 139 [/TD] [TD]2 587 [/TD] [TD]+21,3% [/TD] [TD]34 030 [/TD] [TD]31 147 [/TD] [TD]+9,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Polska [/TD] [TD]573 [/TD] [TD]570 [/TD] [TD]+0,5% [/TD] [TD]5654 [/TD] [TD]4497 [/TD] [TD]+25,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]2 624 [/TD] [TD]3 115 [/TD] [TD]-15,8% [/TD] [TD]28 348 [/TD] [TD]30 097 [/TD] [TD]-5,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]15 150 [/TD] [TD]13 001 [/TD] [TD]+16,5% [/TD] [TD]146 133 [/TD] [TD]127 412 [/TD] [TD]+14,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]948 [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]+5,0% [/TD] [TD]10 455 [/TD] [TD]9 386 [/TD] [TD]+11,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Brazylia [/TD] [TD]1 201 [/TD] [TD]651 [/TD] [TD]+84,5% [/TD] [TD]10 866 [/TD] [TD]5 430 [/TD] [TD]+100,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]48 108 [/TD] [TD]41 117 [/TD] [TD]+17,0% [/TD] [TD]463 812 [/TD] [TD]399 330 [/TD] [TD]+16,1% [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. W październiku 2013 Audi po raz kolejny zwiększyło swoją sprzedaż -Około 1 312 700 aut sprzedanych od stycznia, wzrost o 7,5 procent -Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „W październiku sprzedaż wzrosła we wszystkich regionach na świecie” -Duży wzrost sprzedaży modeli kompaktowych A3 i Q3 Ingolstadt, 8 listopada 2013 r. Ostatni kwartał tego roku Audi AG rozpoczęło od dalszego wzrostu sprzedaży. W październiku, samochody z czterema ringami na masce wybrało około 131 950 klientów. To wzrost o 6,7 procent w stosunku do października zeszłego roku. Licząc od stycznia 2013, popyt na modele z Ingolstadt wzrósł o 7,5 procent, a sprzedaż wyniosła około 1 312 700 egzemplarzy. W ubiegłym miesiącu sprzedaż Audi w regionie Azji i Pacyfiku wzrosła o 14,4 procent, a w Ameryce Północnej o 9,6 procent. Sprzedaż zwiększyła się również w Europie: o 1,3 procent. „W październiku, przy bardzo rozwojowej sytuacji w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i w Chinach, zwiększyliśmy sprzedaż we wszystkich rejonach świata. Dzięki temu, kontynuujemy proces globalnego wzrostu.” – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Pomyślne wprowadzenie modelu A3 Limousine na pierwsze rynki również przyczyniło się do osiągnięcia tak dobrych wyników.” Najnowszy, kompaktowy model Audi w europejskich salonach sprzedaży pojawił się w drugiej połowie września. W październiku, koncern Audi dostarczył około 18 800 samochodów z całej rodziny A3, o 33,2 procent więcej niż w roku ubiegłym. Sprzedaż SUV’a Q3 wzrosła o 49,9 procent i osiągnęła liczbę około 12 950 aut na całym świecie. Nowe, popularne modele kompaktowe przyczyniły się w październiku do wzmocnienia pozycji Audi również na europejskich rynkach. Marka z Ingolstadt zanotowała wzrost w Europie o 3,9 procent. Sprzedaż sięgnęła tu około 39 000 egzemplarzy. W Niemczech sprzedaż spadła o 2,8%, na rynek wprowadzono 22 801 samochodów. Spośród największych rynków zbytu Audi w Europie Rosja (+5,7 procent, sprzedaż 3 115 aut), a przede wszystkim Wielka Brytania zanotowały w październiku znaczący wzrost. Brytyjskim klientom przekazano 10 417 aut, co oznacza zwiększenie sprzedaży o 14,4 procent. Audi pobiło zeszłoroczny wynik we Włoszech – zanotowano tu wzrost o 2,9 procent, do liczby 4 015 sprzedanych aut. Podsumowując wszystkie rynki europejskie, Audi zakończyło październik z 1,3 procentowym wzrostem (około 61 800 sprzedanych samochodów). W Stanach Zjednoczonych popyt na samochody Audi wzrósł o 11 procent (13 001 dostarczonych aut). Łącznie, od początku roku sprzedano tu 127 412 egzemplarzy, co w stosunku do wyników zeszłorocznych stanowi wzrost o 13,4 procent. Najbardziej popularne na rynku amerykańskim są nadal luksusowe modele A6, A7, A8 i Q7. Jeszcze w tym miesiącu, Audi RS7 Sportback charakteryzujące się najwyższymi osiągami, uzupełni linię samochodów oferowanych przez Audi w Ameryce. W październiku, 41 117 chińskich klientów odebrało kluczyki do swoich nowych Audi. W ten sposób, sprzedaż wyraźnie przewyższyła wynik z tego samego miesiąca roku ubiegłego (o 14,5 procent). Do sukcesu przyczynił się zwłaszcza produkowany lokalnie i dostępny w Państwie Środka od kwietnia model Q3. Statystyka sprzedaży Audi pokazuje, że od stycznia do października w Chinach sprzedano 399 330 aut, co stanowi wzrost o 19,9 procent. W ubiegłym miesiącu, sprzedaż Audi po raz kolejny znacznie wzrosła również na innych ważnych, rozwijających się rynkach: w Indiach (o 17,9 procent, sprzedaż 1 002 aut), w Meksyku (o 10,7 procent, sprzedaż 903 samochodów) i w Korei Południowej (o 35,8 procent, sprzedaż 1 853 egzemplarzy). [TABLE=width: 99%] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]W październiku [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Łącznie [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do października 2012 r. [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2012 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]137 200 [/TD] [TD]123 616 [/TD] [TD]+6,7% [/TD] [TD]1 312 700 [/TD] [TD]1 221 123 [/TD] [TD]+7,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]61 800 [/TD] [TD]60 967 [/TD] [TD]+1,3% [/TD] [TD]626 600 [/TD] [TD]635 065 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]22 801 [/TD] [TD]23 450 [/TD] [TD]-2,8% [/TD] [TD]213 408 [/TD] [TD]222 227 [/TD] [TD]-4,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]10 417 [/TD] [TD]9 109 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]125 554 [/TD] [TD]110 702 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 949 [/TD] [TD]5 014 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [TD]48 272 [/TD] [TD]52 026 [/TD] [TD]-7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 015 [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]+2,9% [/TD] [TD]39 571 [/TD] [TD]42 804 [/TD] [TD]-7,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 587 [/TD] [TD]2 561 [/TD] [TD]+1,0% [/TD] [TD]31 147 [/TD] [TD]31 988 [/TD] [TD]-2,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 115 [/TD] [TD]2 946 [/TD] [TD]+5,7% [/TD] [TD]30 097 [/TD] [TD]28 388 [/TD] [TD]+6,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 001 [/TD] [TD]11 708 [/TD] [TD]+11,0% [/TD] [TD]127 412 [/TD] [TD]112 402 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]816 [/TD] [TD]+10,7% [/TD] [TD]9 386 [/TD] [TD]7 266 [/TD] [TD]+29,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]48 100 [/TD] [TD]42 049 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]470 700 [/TD] [TD]393 469 [/TD] [TD]+19,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]41 117 [/TD] [TD]35 899 [/TD] [TD]+14,5% [/TD] [TD]399 330 [/TD] [TD]332 959 [/TD] [TD]+19,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]1 002 [/TD] [TD]850 [/TD] [TD]+17,9% [/TD] [TD]8 393 [/TD] [TD]7 267 [/TD] [TD]+15,5% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. więcej -> Zupełnie nowy Nissan Note pojawi się w Polsce w październiku 2013 [VIDEO], ranking samochodów osobowych, wiadomości ze świata motoryzacji, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. [h=3]Sprzedaż SKODY w październiku nadal w górę[/h] Dostawy samochodów marki ŠKODA wzrosły w październiku 2012 roku o 1,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 78 000 szt. Od początku 2012 roku producent samochodów ŠKODA ustanowił bardzo dobry wynik sprzedaży. Przez pierwsze 10 miesięcy tego roku marka dostarczyła 795 100 samochodów na całym świecie, co daje wzrost o 7,2 proc. (styczeń – październik 2011: 741 800 szt.). „Pomimo skomplikowanych warunków rynkowych ŠKODA pozostaje na ścieżce wzrostu” - powiedział Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Mamy zamiar kontynuować nasz rozwój, rozpoczynając ofensywę modelową. Niedawno wprowadziliśmy do sprzedaży ŠKODĘ Rapid, natomiast już niedługo zadebiutuje kolejna odsłona Octavii. Nowe modele marki mają decydujący wkład w przyjętą przez nas strategię wzrostu” - dodaje Eichhorn. W Europie Zachodniej Producent dostarczył w październiku 2012 roku 27 600 samochodów (październik 2011: 29 200 szt.). Udział w rynku ŠKODY wzrósł w tym regionie w przeciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku do ponad 3 proc. (styczeń - październik 2011: 2,8 proc.). Pomimo słabej sytuacji gospodarczej, w Wielkiej Brytanii sprzedaż marki wzrosła o 69 proc. (październik 2012: 4 600 szt.; październik 2011: 2 700 szt.). ŠKODA zanotowała wzrost sprzedaży na rynkach Europy Wschodniej. Producent dostarczył w październiku 2012 roku w tym regionie 11 600 samochodów, co przekłada się na 11,5 proc. wzrost do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na rynek rosyjski marka dostarczyła aż 8 300 pojazdów, co daje 17 proc. wzrost (październik 2011: 7 100 szt.). W Europie Środkowo-Wschodniej, w październiku 2012 roku samochody marki ŠKODA trafiły do 9 800 nabywców. Rok wcześniej, w tym samym okresie Producent sprzedał ich 10 800 szt. Na czeski rynek, w październiku 2012 roku trafiło 5 300 aut, co oznacza wzrost o 3,2 proc. (październik 2011: 5 100 szt.). W ciągu pierwszych 10 miesięcy 2012 roku, ŠKODA sprzedała w Europie Środkowej łącznie 103 800 samochodów (+1,8 proc.). W Polsce ŠKODA wciąż utrzymuje pozycję lidera na rynku. W październiku tego roku zarejestrowanych zostało aż 2 147 samochodów osobowych tej marki. Udział rynkowy Producenta w Polsce w 2012 roku wynosi 12,15 proc. ŠKODA stale rozwija swoją sprzedaż na rynkach azjatyckich. W Chinach, w październiku 2012 roku Producent dostarczył 22 900 samochodów, co oznacza wzrost na poziomie 9,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. W Indiach, w zeszłym miesiącu marka sprzedała ponad 2 tys. pojazdów. Przez pierwsze 10 miesięcy 2012 roku, sprzedaż ŠKODY wzrosła zarówno w Chinach (+7,3 proc.), jak i w Indiach (+28,3 proc.). Dostawy samochodów ŠKODA do klientów na całym świecie w październiku 2012 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego): ŠKODA Octavia (33 900; -2,3%) ŠKODA Fabia (18 800; -18,4%) ŠKODA Superb (9 400; -5,4%) ŠKODA Yeti (7 050; +11,9%) ŠKODA Roomster (2 800; -9,4%) ŠKODA Rapid (tylko w Indiach: 1 300; nowy model) ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 3 800; nowy model) Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. [h=2]Nagrody zdobyte przez Audi w październiku 2012[/h] Złota Kierownica dla Audi A3 Audi A3 zdobyło Złotą Kierownicę w klasie samochodów kompaktowych. Podczas uroczystej gali w Berlinie, przed widownią obejmującą około trzystu gości reprezentujących biznes, politykę i media, Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, odebrał najważniejszą europejską nagrodę motoryzacyjną. W tym roku, jury dodatkowo poddało dwudziestu finalistów próbie na zamkniętym torze. Kompaktowy model z Ingolstadt, który konsekwentnie budowany jest zgodnie z zasadami lekkiej konstrukcji, przekonał jurorów uzyskując najwyższą notę w tej kategorii. Jest to już dwudziesta druga Złota Kierownica zdobyta przez Audi. Szczególnym wydarzeniem tego wieczoru, było przyznanie już po raz drugi, profesorowi dr Ferdinandowi K. Piëchowi, Prezesowi Rady Nadzorczej Volkswagen AG, Złotej Kierownicy za osiągniecia życiowe w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym. (7 listopada. 2012r.) Osiem nagród Red Dot Award dla czterech ringów Składające się z ekspertów jury, w imieniu Centrum Wzorniczego Nadrenia Północna Westfalia, przyznało Audi AG najwyższe wyróżnienia w aż ośmiu kategoriach. Poza kampanią prasową, w nowo utworzonej kategorii „Mobile & Apps” (telefonia komórkowa i aplikacje) najwyższe uznanie zyskał konfigurator Audi. Dodatkowo, do koncernu z Ingolstadt powędrowała wyczekiwana nagroda „red dot: best of the best” (najlepszy z najlepszych). Stoisko Audi na wystawie Motor Show we Frankfurcie w 2011 roku otrzymało pierwszą nagrodę za innowacyjną stylistykę powierzchni wystawowej. Wszystkie wyróżnione prace Audi można obejrzeć w „międzynarodowym roczniku projektowania komunikacji 2012/2013” (international yearbook of communication design 2012/2013). (24 października 2012r.) Niemiecka nagroda Design Award 2013 dla Audi A3 Model Audi A3 otrzymał najbardziej prestiżową niemiecką nagrodę związaną z wzornictwem, w kategorii „Transport i przestrzeń publiczna”. Na jurorach konkursu szczególne wrażenie wywarł bezpretensjonalny język stylistyki, wykorzystujący zaledwie kilka precyzyjnie poprowadzonych linii. Audi pragnie jeszcze intensywniej stosować tę filozofię w przyszłości. Szef stylistów Audi Wolfgang Egger mówi: „Skoncentrowany język stylistyki jest najlepszym rozwiązaniem. Polega na wykorzystywaniu mniejszej liczby linii i detali oraz dokładniejszym ich konstruowaniu w celu uzyskania maksimum emocji”. (31 października, 2012r.) Audi zdobywa meksykańską nagrodę JD Power Już po raz drugi, Audi zdobyło nagrodę JD Power de Mexico w kategorii samochodów luksusowych. Marka otrzymała dwa, z trzech przyznawanych trofeów. Modele A1 i A5 uzyskały najwyższe notowania w swoich kategoriach. Nagroda przyznawana jest na podstawie Meksykańskiego Badania Satysfakcji Posiadaczy Samochodów (Vehicle Ownership Satisfaction Study (MVOSS)) koncentrującego się na jakości produktu i serwisie. W badaniu wzięło udział ponad 5 000 klientów, którzy kupili nowe samochody w latach 2010-2012. Audi okazało się jedynym europejskim producentem samochodów, który wywarł takie duże wrażenie na meksykańskich kierowcach. (31 października 2012r.) "Klasyczna Złota Kierownica” dla Audi A1 i Q3 24 906 czytelników czasopisma „Autobild Klassik” wzięło udział w tegorocznym głosowaniu na zdobywcę nagrody „Klasyczna Złota Kierownica". Za najlepsze samochody w kategorii „Klasyki przyszłości”, uznano dwa modele Audi. Model Audi A1, uzyskawszy 6 452 głosów, wygrał w kategorii samochodów małych i kompaktowych. Audi Q3 wywarło najlepsze wrażenie w kategorii SUV, uzyskując 7 440 głosów. Inną nagrodę - za „Odkrycie roku” - otrzymali Thomas Frank, Dyrektor Audi Tradition oraz Bernhard Kandow, Prezes Volkswagen Classic Parts. Pracownicy tych dwóch działów odkryli w Paragwaju magazyn, w którym znajdowało się około 3 000 części zamiennych do historycznych modeli Audi i VW. (16 października 2012r.) Audi A4 allroad zyskuje miano Samochodu Roku dla aktywnych Audi A4 allroad uzyskało miano „Samochodu Roku 2013 dla aktywnych” (Active Lifestyle Vehicle Award 2013) w kategorii „Luxury On-Road”. Jury składało się z kluczowych amerykańskich dziennikarzy motoryzacyjnych i siedemdziesięciu najlepszych sportowców tego kraju. Poza osiągnięciami samochodu w terenie i jego stylistyką, oceniający koncentrowali się na funkcjach ułatwiających na co dzień aktywny tryb życia sportowców. Kryteria obejmowały łatwość umieszczenia w samochodzie roweru lub czyszczenia siedzeń. (20 października 2012r.) Organizacja Thatcham wyróżnia sześć modeli Audi za wzorowe systemy zabezpieczające przed kradzieżą Sześć nowych modeli Audi uzyskało najwyższe notowania w konkursie „2012 British Insurance Vehicle Security Awards” (nagrody brytyjskich firm ubezpieczeniowych za zabezpieczenie samochodów), a tym samym potwierdziło swą wiodącą rolę w tym segmencie. Po raz pierwszy nagrodę w kategorii „Compact SUV” uzyskał system zapobiegający kradzieży w Audi Q3. Najwyższe notowania uzyskały również model A1, nowa generacja Audi A4, A5, Q5 oraz A8 W12 L. (11 października 2012r.) Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Sprzedaż Audi w Europie wzrosła w październiku o 4,2 procent - Około 123 600 aut sprzedanych w październiku, wzrost o 13,9 procent - Luca de Meo, członek zarządu Audi ds. marketingu i sprzedaży potwierdza: "W Chinach już w październiku pobiliśmy rekordowe wyniki sprzedaży zanotowane w całym roku 2011" - Nowa generacja Audi Q5 wzmocniła wzrost w Europie Audi AG w czwarty kwartał bieżącego roku wkroczyło z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. W porównaniu z rokiem ubiegłym, globalna sprzedaż wzrosła w październiku przede wszystkim dzięki modelom SUV: Audi Q3, Q5 i Q7. Wzrost wyniósł 13,9 procent. Łącznie na całym świecie sprzedano ok. 123 600 samochodów marki Audi. Od stycznia, już około 1 221 150 klientów zdecydowało się na zakup Audi. To o 12,9 procent więcej w porównaniu z rokiem 2011. Również w minionym miesiącu, koncern Audi zanotował w Europie – wbrew tendencjom na rynku – wzrost sprzedaży o 4,2 procent. Wyraźny, dwucyfrowy wzrost Audi notowało nadal na rynku amerykańskim (+14,5%) i chińskim. W Państwie Środka, aż o 29,5 procent. „Chiny są dla Audi nadal znaczącym motorem wzrostu. Już w październiku sprzedaż na tamtejszym rynku przewyższyła dotychczasowy sukces z ubiegłego roku. W roku 2012 zanotujemy tam nową rekordową wartość sprzedaży“ – powiedział Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. „Nasz udział w segmencie "premium" od stycznia nieprzerwanie rósł. Również dzięki nowym modelom, które spełniają oczekiwania wielu chińskich klientów pod względem ich indywidualnych wymagań i wyobrażeń o idealnym samochodzie sportowym.“ Dzięki kompaktowemu SUV-owi Audi Q3, Audi A4 allroad quattro i Audi RS 5 Coupé, producent z sukcesem zdobył dla swojej marki nowe segmenty rynku w Chinach. Od stycznia 2012 r., Audi sprzedało tam o 31,2 procent więcej samochodów – łącznie 332 959 egzemplarzy. W całym roku 2011, łączna sprzedaż wyniosła 313 036 samochodów. Za wzrostem sprzedaży o 29,5 procent (35 899 aut) w październiku, kryją się przede wszystkim modele produkowane w Changchun – Audi A6L i Q5. Sprzedaż Audi wykazywała w minionym miesiącu wyraźną tendencję wzrostową również na wielu innych wschodzących rynkach Azji Południowo-Wschodniej. W Korei Południowej sprzedaż w porównaniu do października 2011 roku wzrosła o 62,5 procent. W Indiach do zwiększenia sprzedaży o 76,3 procent przyczyniło się, wprowadzone na tamtejszy rynek w lipcu, Audi Q3. Sprzedając w USA 11 708 aut i notując wzrost o 14,5 procent, Audi of America ustanowiło październik kolejnym, dwudziestym drugim już rekordowym miesiącem. Tutaj znaczącym motorem wzrostu było Audi A4. Popyt na ten bestseller wzrósł o 20,6 procent. Łącznie w Stanach Zjednoczonych sprzedano 3 151 sztuk tego modelu. Dwucyfrowy wzrost wykazała też sprzedaż modeli luksusowych Audi: A6, A7 Sportback, Q7 i A8, wsparta przez wprowadzenie na rynek we wrześniu wariantów S6, S7 Sportback i S8. Sportowe modele Audi tradycyjnie cieszą się dużym zainteresowaniem wśród amerykańskich klientów. Na zakup dostępnych już wcześniej w USA wariantów S modeli Audi TT, A4 i A5, zdecydowała się w minionym miesiącu prawie co czwarta osoba, która nabyła pojazd z danej serii. Duży wzrost sprzedaży w Kanadzie (+37,6%) oraz w całej Ameryce Południowej (+55,8%), potwierdził wysoką, październikową dynamikę sprzedaży Audi na kontynencie amerykańskim. W samej Brazylii, gdzie od września nowych klientów zdobyło też Audi A1 Sportback, producent z Ingolstadt, sprzedając 645 samochodów, poprawił o 82,2 procent wyniki z poprzedniego miesiąca. W Europie, Audi mimo złej ogólnej sytuacji na rynku, również w październiku kontynuowało tendencję wzrostową z poprzednich miesięcy. Na starym kontynencie sprzedano około 60 950 aut, czyli o 4,2 procent więcej, głównie dzięki niedawno wprowadzonej nowej generacji Q5. Na rynku niemieckim, do zwiększenia sprzedaży o 5,1 procent przyczyniły się zwłaszcza Audi Q3 i rodzina A5. W Niemczech sprzedano łącznie 23 450 aut marki Audi. W okresie od stycznia do października 2012, niemieccy klienci nabyli łącznie około 222 227 egzemplarzy samochodów z czterema ringami. Dzięki wzrostowi o 7,2 procent, w zestawieniu z porównywalnym okresem roku 2011, można stwierdzić, że popyt na pojazdy marki Audi wzrósł w Niemczech bardziej niż na całym rynku łącznie. W Wielkiej Brytanii, Audi UK zamknęło październik sprzedając 9 190 sztuk samochodów i notując wzrost o 19,8 procent. Do osiągnięcia tak dobrych wyników przyczyniły się modele Q3 i A5 oraz samochody luksusowe. Podczas gdy w minionym miesiącu popyt na auta marki Audi we Włoszech (-14,1%, 3903 sztuki) i Hiszpanii (-11,8%, 2561 egzemplarzy) nadal spadał, sprzedaż wyraźnie wzrosła w Belgii (+16,6%, 2993 samochody) i w Turcji (+13,1%, 1000 aut). Najwyższy wzrost w Europie Audi zanotowało ponownie na rynku rosyjskim (+57,1%), gdzie sprzedało 2946 pojazdów. Dzięki temu, Rosja nadal prowadzi w rankingu sprzedaży Audi w całej Europie Wschodniej. Od stycznia 2012 r., Audi sprzedało tam o 31,5 procent więcej samochodów, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Łącznie jest to 48 650 egzemplarzy. Koncern z Ingolstadt szacuje, że do końca roku przekroczy liczbę 50 000 samochodów sprzedanych na tym rynku. [TABLE=width: 549] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG [/TD] [TD=colspan: 3]w październiku [/TD] [TD=colspan: 3]łącznie [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]123 600 [/TD] [TD]108 518 [/TD] [TD]+13,9% [/TD] [TD]1 221 150 [/TD] [TD]1 081 672 [/TD] [TD]+12,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]60 950 [/TD] [TD]58 510 [/TD] [TD]+4,2% [/TD] [TD]635 100 [/TD] [TD]610 435 [/TD] [TD]+4,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Niemcy [/TD] [TD]23 450 [/TD] [TD]22 308 [/TD] [TD]+5,1% [/TD] [TD]222 227 [/TD] [TD]207 330 [/TD] [TD]+7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Wielka Brytania [/TD] [TD]9 109 [/TD] [TD]7 601 [/TD] [TD]+19,8% [/TD] [TD]110 702 [/TD] [TD]101 382 [/TD] [TD]+9,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Francja [/TD] [TD]5 014 [/TD] [TD]5 004 [/TD] [TD]+0,2% [/TD] [TD]52 026 [/TD] [TD]51 453 [/TD] [TD]+1,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Włochy [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]4 545 [/TD] [TD]-14,1% [/TD] [TD]42 804 [/TD] [TD]51 281 [/TD] [TD]-16,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Hiszpania [/TD] [TD]2 561 [/TD] [TD]2 905 [/TD] [TD]-11,8% [/TD] [TD]31 997 [/TD] [TD]35 383 [/TD] [TD]-9,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Rosja [/TD] [TD]2 946 [/TD] [TD]1 875 [/TD] [TD]+57,1% [/TD] [TD]28 388 [/TD] [TD]19 678 [/TD] [TD]+44,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]11 708 [/TD] [TD]10 225 [/TD] [TD]+14,5% [/TD] [TD]112 402 [/TD] [TD]95 206 [/TD] [TD]+18,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]816 [/TD] [TD]700 [/TD] [TD]+16,6% [/TD] [TD]7 266 [/TD] [TD]6 208 [/TD] [TD]+17,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]42 050 [/TD] [TD]32 904 [/TD] [TD]+27,8% [/TD] [TD]393 500 [/TD] [TD]305 093 [/TD] [TD]+29,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]35 899 [/TD] [TD]27 729 [/TD] [TD]+29,5% [/TD] [TD]332 959 [/TD] [TD]253 739 [/TD] [TD]+31,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Indie [/TD] [TD]850 [/TD] [TD]482 [/TD] [TD]+76,3% [/TD] [TD]7 273 [/TD] [TD]4 692 [/TD] [TD]+55,0% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. A1 wejdzie do produkcji seryjnej w październiku 2009... Tak ma wyglądać... Tu więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2009/07/audi-a1-mini-production-to-begin-this.html
  8. http://www.pcworld.pl/news/172580/80.tysiecy.nowych.wirusow.w.pazdzierniku.html
  9. http://www.pcworld.pl/news/163628/Sony.PlayStation.Portable.3000.juz.w.pazdzierniku.html
  10. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/samar-rekordowy-import-uzywanych-samochodow-w-pazdzierniku.html
  11. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/samar-rekord-sprzedazy-samochodow-w-pazdzierniku.html
×