Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'otwiera' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 22 wyników

  1. Alfa Romeo otwiera dla publiczności Muzeum w Arese. Alfa Romeo świętuje swoje 105-lecie, otwierając dla publiczności Muzeum Historii Alfy Romeo w Arese (Mediolan, Włochy). Muzeum nazwane „La macchina del tempo”(Wehikuł czasu) to serce prawdziwego „centrum marki”. Muzeum oferuje do dyspozycji gości księgarnię, kawiarnię, centrum dokumentacji, tor do jazd próbnych, pomieszczenia, w których odbywają się różne wydarzenia, salon pokazowy samochodów: idealne połączenie pomiędzy przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Zainaugurowane 24 czerwca br. z okazji światowej premiery nowej Giulii, „La macchina del tempo-Muzeum Alfa Romeo” otworzy swoje podwoje dla publiczności 30 czerwca br. Będzie można je zwiedzać codziennie, oprócz wtorku, w godzinach 10:00-18:00, a w czwartki dodatkowo aż do godziny 22:00 (www.museoalfaromeo.com). W Muzeum znajdują się najważniejsze egzemplarze z historycznej kolekcji Alfy Romeo, tworzonej od początków lat sześćdziesiątych. Muzeum zostało otwarte w 1976 roku i można je było zwiedzać po wcześniejszym dokonaniu rezerwacji. Po zakończeniu produkcji w Arese i związanej z tym utracie kierowniczej funkcji Centrum, w 2009 roku Muzeum zostało zamknięte. W ramach planu globalnego rozwoju Alfy Romeo, Muzeum w Arese - miejsce będące symbolem historii firmy - zostało wybrane, jako centralny punkt dla wielkiego powrotu marki. W 2013 roku poproszono architekta Benedetto Camerana o wykonanie nowego projektu łączącego cele przewidziane w planie z zachowaniem i ochroną zabytkowego budynku. Prace ruszyły latem 2014 roku i w niecałe dwanaście miesięcy udało się zakończyć remont całego kompleksu wykonany przez FCA Partecipazioni. Nowy projekt architektoniczny zmienia funkcje głównego budynku, dostosowując go do nowych działalności i ułatwiając zwiedzanie. Kluczowym elementem projektu jest czerwona konstrukcja przebiegająca przez cały kompleks: od zadaszenia nad wejściem dla zwiedzających, przez hall, aż po początek trasy zwiedzania, gdzie dominują nowoczesne schody ruchome. Ten ostatni element architektoniczny, dobrze widoczny z autostrady i wyróżniający się kolorem „czerwony Alfa” jest symbolem odrodzenia Muzeum: nowoczesnym znakiem, harmonijnie wbudowanym w architekturę lat 70., który odzwierciedla połączenie między historią a współczesnością. Wyposażenie Muzeum podkreśla charakterystyczne elementy zapisane w DNA Alfy Romeo, przedstawione za pomocą sugestywnej instalacji świetlnej przechodzącej pionowo wzdłuż budynku: światło, słowa i wyróżniające się stylem detale, które powolnym ruchem spiralnym opadają w dół, symbolizując ciągłość stylistyczną i spójność technologiczną. Wzdłuż trasy zwiedzania można podziwiać 69 modeli marki, które miały największy wpływ nie tylko na rozwój marki, ale również na historię motoryzacji. Począwszy od pierwszego modelu A.L.F.A., 24 HP, po legendarnych zwycięzców rajdu Mille Miglia, takich jak model 6C 1750 Gran Sport prowadzony przez Tazio Nuvolariego, od 8C z lekkimi nadwoziami Touring po „Alfettę” 159, która wygrała Mistrzostwa Świata Formuły 1 w 1951 roku, prowadzona przez Juana Manuela Fangio; od Giulietty, kultowego samochodu lat 50., po model 33 TT 12. Kwintesencja marki jest ujęta w trzech elementach: Oś czasu, która odzwierciedla ciągłość produkcji, Piękno, które łączy styl i design, Prędkość, będącą syntezą technologii i lekkości. Każdemu elementowi odpowiada jedno piętro w Muzeum. Oś czasu zajmuje całe pierwsze piętro, prezentując 19 najbardziej znaczących samochodów w rozwoju marki, a każdemu towarzyszy multimedialny panel informatyczny. Wystawę uzupełnia „interaktywna pamięć”, czyli stanowisko smart-tech, z którego zwiedzający mogą wejść do interaktywnego systemu, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat historii modeli. Instalacja zatytułowana „Quelli dell’Alfa Romeo” (Twórcy Alfy Romeo) opowiada o powstaniu legendy, przez ponad 100 lat, dzięki pracy tysięcy ludzi, którzy przyczynili się do wzrostu firmy: od robotników po mechaników, od testujących samochody po projektantów, od inżynierów po pracowników biurowych. Druga część trasy przebiega pod hasłem Piękno i zajmuje cały parter, oferując różne strefy tematyczne. Kompozycja charakteryzuje się dynamicznymi i płynnymi liniami, przywołującymi na myśl słynne włoskie firmy karoseryjne: od „I maestri dello stile” (Mistrzowie stylu) łączące 9 znakomitych przykładów designu z każdej epoki, po „La scuola italiana” (Włoska szkoła), gdzie prezentowane są samochody wykonane w latach 30. i 40. z lekkim nadwoziem Touring pod marką Superleggera (w tłumaczeniu Superlekka). W centrum trasy „Alfa Romeo nel cinema” (Filmowa kariera Alfy Romeo). Następnie strefa zatytułowana „Il Fenomeno Giulietta” (Fenomen Giulietty) oraz „Giulia: disegnata dal vento” (Giulia: zaprojektowana przez wiatr), prezentująca modele towarzyszące boomowi gospodarczemu oraz gustom mieszkańców Półwyspu Apenińskiego w latach 50. i 60. ubiegłego wieku. Trzecia część zajmująca cały poziom „-1” jest dedykowana Prędkości. To najbardziej emocjonująca strefa, gdzie miłośnicy marki mogą podziwiać bohaterów wielkich zwycięstw spod znaku Alfy Romeo: od „Nasce la leggenda” (Narodziny legendy), niesamowity projekt multimedialny łączący gwiazdy imponujących rajdów i wyścigów w okresie międzywojennym, aż po debiut w wyścigach F1, i „Projekt 33” oraz „Le corse nel DNA” (Wyścigi zapisane w DNA). Następnie zwiedzający wchodzą do „Tempio delle vittorie” (Świątynia zwycięstw), pomieszczenia, w którym różnorodność obrazów, dźwięków i filmów opowiada o 10 największych zwycięstwach w historii Alfy Romeo. Podróż po krainie mitu kończy się olśniewającym i ludycznym finałem: „bolle emozionali” (emocjonujące bąbelki), gdzie, poprzez filmy w wirtualnej rzeczywistości 360° możemy poznawać świat Alfa Romeo, a w zaciemnionym pokoju, zwiedzając, usiadłszy siedząc wygodnie na interaktywnym fotelu, może obejrzeć filmy w 4D poświęcone legendarnym sukcesom Alfy. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Flagowy salon Hyundaia znajduje się we Frankfurcie, niedaleko europejskiej siedziby marki Do końca 2014 roku 200 salonów Hyundaia w Europie będzie miało nowe oznakowanie Nowoczesne podejście do wykorzystania przestrzeni i doboru wyposażenia wpłynie na wzmocnienie standardów obsługi Klienta Hyundai otworzył największy w Europie salon dealerski odzwierciedlający nowe, globalne standardy marki w zakresie oznakowania i wyposażenia salonów. Zlokalizowany we Frankfurcie obiekt powstał w niewielkiej odległości od siedziby przedstawicielstwa marki Hyundai w Europie i jest jednym z 200 europejskich salonów reprezentujących nowe, wizualne standardy marki. Liczącą w sumie 2 466 m² przestrzeń sprzedażową zaaranżowano na dwóch piętrach, natomiast strefa serwisowa zajęła 2 000 m². Operatorem obiektu będzie nowy partner w sieci Hyundaia, firma Delta Automobile. Wprowadzenie nowego wizerunku salonów jest naturalną konsekwencją polityki Hyundaia, dążenia do oferowania Klientom jakości ponad ich oczekiwania i zdobycia statusu najbardziej przyjaznej i lubianej marki motoryzacyjnej. ”Wszystkie działania podejmujemy z myślą o satysfakcji naszych Klientów i ta sama przesłanka wpłynęła na decyzję o stworzeniu nowego projektu salonów dealerskich. Odpowiednia aranżacja przestrzeni sprzedażowej i serwisowej pozwoli Klientom na jeszcze lepsze poznanie naszej marki.” – powiedział Byung Kwon Rhim, Prezes Hyundai Motor Europe. W zewnętrznych elementach architektonicznych dominuje ciepły brązowy kolor, a wnętrze jest przestrzenne i jasne dzięki aranżacji wykorzystującej w maksymalnym stopniu światło dzienne. Do 2018 roku, wszystkie salony Hyundaia na świecie (6 000) będą spełniały nowe standardy wizualne i aranżacyjne marki. źródło: Hyundai Motor Poland
  3. Kierowca otwiera drzwi - było blisko
  4. więcej -> Bentley otwiera nowy salon w Bukareszcie | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. więcej -> DS World Paris otwiera podwoje | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. więcej -> Volkswagen otwiera nową fabrykę w Chinach | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Volkswagen otwiera fabryk w Chinach Boom gospodarczy w Chinach chyba kiedyś musi się skończyć...
  8. Audi otwiera w Pekinie Azjatyckie Centrum Badań i Rozwoju - Zlokalizowanie Centrum Badań i Rozwoju w Pekinie podkreśla strategiczne znaczenie Chin i Azji - Prezes zarządu Audi AG Rupert Stadler mówi: „ To znaczący krok w procesie internacjonalizacji koncernu Audi“ - Pogłębiona współpraca ze spółką joint venture chińskiego przedsiębiorstwa FAW i koncernu Volkswagen Uruchomienie Centrum Badań i Rozwoju w Pekinie oznacza wzmocnienie innowacyjnego potencjału Audi na rynku azjatyckim. W ścisłej współpracy ze spółką joint venture FAW-Volkswagen, Centrum będzie przede wszystkim odpowiadać za przygotowywanie rozwiązań zaspokajających oczekiwania azjatyckich klientów Audi. Zatrudnieni tu inżynierowie będą pracować nad nowymi technologiami z zakresu elektroniki i rozwiązaniami spod znaku Audi Connect. Zespoły specjalistów zajmą się także rozwojem innowacyjnych komponentów i wysoce efektywnych układów napędu dla pojazdów przyszłości. „Nowe Azjatyckie Centrum Badawczo-Rozwojowe to znaczący krok w procesie dalszej internacjonalizacji potencjału rozwojowego koncernu Audi“ – powiedział Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, podczas uroczystości otwarcia Centrum w Pekinie. „Tutejsi pracownicy doskonale rozumieją potrzeby naszych azjatyckich klientów. Dzięki temu, cenne pomysły i innowacje rodzące się na tym kontynencie, będą na bieżąco uwzględniane w nowych koncepcjach pojazdów.“ Częścią Centrum Badań i Rozwoju jest Audi Design China, dział zatrudniający projektantów odpowiedzialnych za stylistykę i kolorystykę pojazdów. Zespoły stylistów będą czerpać inspiracje z najnowszych azjatyckich trendów i transferować swoje pomysły do głównej siedziby Audi w Ingolstadt, gdzie zapadają wiążące decyzje dotyczące stylistyki pojazdów marki. Azja, obok Europy i Ameryki, to jeden z trzech filarów w globalnej strategii rozwoju Audi. W Chinach (łącznie z Hongkongiem), marka z czterema ringami przewodzi w rankingach samochodów klasy premium. W roku 2012, koncern sprzedając 405 tys. samochodów, zanotował na chińskim rynku wzrost o blisko 30 procent, w stosunku do roku 2011. Ekspansja Audi w Chinach nie ogranicza się jedynie do prac badawczo-rozwojowych. Dotyczy również sprzedaży i sportów motorowych. W 2012 roku Audi China, FAW-Volkswagen oraz lokalna sieć dealerów marki, zainicjowały pierwsze w historii wyścigi Audi R8 LMS o puchar koncernu. W inauguracyjnym sezonie obejmowały one 12 rund rozgrywanych w Chinach. W roku 2013 impreza rozszerzy się również na inne regiony Azji. „Działania na kontynencie azjatyckim realizujemy z dużym zaangażowaniem, a równocześnie poszerzamy współpracę z naszą spółką joint venture FAW-Volkswagen z siedzibą w Changchun“ – poinformował dr Dietmar Voggenreiter, prezes Audi China. Od 2008 r. inżynierowie Audi stworzyli szereg rozwiązań infotainment, doskonale spełniających potrzeby klientów w Chinach, Japonii i Korei. Wśród nich był m.in. panel dotykowy dla systemu nawigacji, który umożliwia ręczne wpisywanie znaków różnych azjatyckich alfabetów. Dzięki uruchomieniu nowego Centrum, liczba pracowników Audi prowadzących w Pekinie prace badawczo-rozwojowe, wzrasta z 40 do ponad 300 osób. Struktura placówki składa się z działów odpowiedzialnych za następujące obszary: silnik, karoseria, elektronika i akumulatory. Zbudowano tu również halę do prac nad prototypami i zainstalowano urządzenia do prowadzenia testów. Powierzchnia laboratoriów i pracowni wynosi ok. 8 tys. metrów kwadratowych. „To wspaniałe Centrum, z utalentowanymi i zaangażowanymi projektantami, inżynierami i technikami, daje nam wyjątkowe możliwości, by dokładnie określić potrzeby klientów w Chinach i całej Azji“ – objaśnia Wolfgang Dürheimer, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Dzięki temu, będziemy mogli działać szybko i na bieżąco dostosowywać nasze samochody do oczekiwań kierowców.“ W Pekinie znajduje się główna siedziba Volkswagen Group China, dlatego też Audi na tamtejszym rynku współdziała ściśle z konstruktorami koncernu Volkswagen, pracującymi w tym samym budynku. „Centrum Badań i Rozwoju to kolejny etap ekspansji Audi w Azji. Chińscy konsumenci mają coraz większy wpływ na rozwój całego świata. Dla Volkswagen Group China i należących do niej marek, zadowolenie klientów ma najwyższy priorytet“ – deklaruje prof. Jochem Heizmann, prezes Volkswagen Group China i członek zarządu koncernu Volkswagen. „Zespoły badawcze Audi będą kooperować w wielu dziedzinach z laboratoriami i pracowniami partnerskiej spółki FAW-Volkswagen. FAW-Volkswagen i Audi z dużym sukcesem współpracowały już ze sobą na wielu polach. Między innymi przy konstruowaniu samochodu napędzanego elektrycznie, układów napędowych i systemów infotainment. Podejmując decyzję o otwarciu w Chinach tego typu placówki, Audi wysłało swoim partnerom wyraźny sygnał. Jest to również dowód innowacyjnego potencjału Chin. Nasza współpraca będzie dzięki temu jeszcze ściślejsza“ – potwierdził An Tiecheng, prezes FAW-Volkswagen. Także geograficzna lokalizacja nowego Centrum w Pekinie, przyniesie zespołom badawczym Audi dodatkowe korzyści. Dzięki przemyślanemu położeniu, będą pracować w tej samej strefie czasowej, w której znajdują się zarówno zakłady FAW-Volkswagen, jak i najważniejsze dla Audi azjatyckie rynki. Stolica Chin jest nie tylko prężnym ośrodkiem uniwersyteckim, ale także kuźnią wielu talentów. Audi chce umożliwić absolwentom różnych uczelni podjęcie pracy w branży motoryzacyjnej. Chiny ze swoimi dynamicznie rozwijającymi się metropoliami, to idealny rynek zbytu dla samochodów z napędem elektrycznym, nad jakimi pracuje Audi w ramach e-ofensywy. W Kraju Środka miały już miejsce pierwsze testy samochodów e-tron, które przeprowadzono w szczególnie trudnych warunkach: w ekstremalnie wysokich temperaturach i w nasilonym ruchu ulicznym. Dzięki Azjatyckiemu Centrum Badań i Rozwoju, Audi jest na najlepszej drodze do zdobycia wiodącej pozycji w dziedzinie pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii – „New Energy Vehicles“ (NEVs). Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. Eterniti Artemis będzie oferowany w nowym salonie za 210.000 funtów. Eterniti Artemis arrives in showroom, costs 210,000 GBP plus taxes
  10. Dnia 11 października br. podczas oficjalnej ceremonii z udziałem przedstawicieli Nissana oraz ponad 200 zaproszonych gości i Klientów, WASILEWSKI I SYN otworzył nowy Salon Nissana w Białymstoku. Jest to już drugi Salon Nissana Firmy WASILEWSKI I SYN w Polsce i jego uruchomienie, jak podczas przemówienia zaznaczył Dyrektor Generalny Nissan Sales CEE - Philippe SAILLARD - „jest konsekwencją naszej dobrej oceny działalności Firmy w Ełku. Współpraca, która rozpoczęła się w 1998 roku wciąż się rozwija". „W momencie, kiedy chcieliśmy wzmocnić naszą obecność w Białymstoku, nasz wybór w naturalny sposób padł na Firmę Panów Wasilewskich" - podkreślił Philippe SAILLARD. Firma WASILEWSKI I SYN jest firmą rodzinną zarządzaną przez Panów Mieczysława i Rafała Wasilewskich i mocno obecną na lokalnym rynku nieruchomości. Firma istnieje już od roku 1976, a od roku 2006 jest pełnoprawnym Dealerem Nissana w Ełku (100km od Białegostoku). Budowa nowego Salonu w Białymstoku rozpoczęła się w październiku 2011 roku, a dla Klientów został otwarty już 10 września 2012. Obecnie w Salonie pracuje 16 osób. Podczas ceremonii szczególnie mocno podkreślono fakt, że Firmy inwestujące w niepewnych czasach, lecz związane z silnymi markami, często po pewnym czasie stają się najprężniejszymi graczami danej branży. Atrakcją ceremonii otwarcia był w pełni elektryczny, zero-emisyjny Nissan LEAF oraz Nissan GT-R, a dodatkowo Dealer zorganizował wyjątkowy konkurs GT ACADEMY na użyczonych od Firmy SONY dwóch konsolach PlayStation. Zwycięzca z najlepszym wynikiem przejazdu został nagrodzony weekendem z Nissanem JUKE z pełnym bakiem paliwa. Nowy Salon Nissana WASILEWSKI I SYN mieści się w Białymstoku, ul. Gen. F. Kleeberga 68. Cały obiekt ma ponad 2100m użytkowych (w tym salon 540m2), a na jego powierzchni mieszczą się: Sprzedaż samochodów nowych, Serwis, Dział części, Dział likwidacji szkód komunikacyjnych, Ubezpieczenia oraz Dział blacharsko-lakierniczy. źródło: NISSAN
  11. SKODA otwiera nowe centrum testowania silników ŠKODA zainwestowała blisko 34 mln euro w nowe centrum testowania jednostek napędowych. To kamień milowy na ścieżce rozwoju Producenta. Nowa inwestycja marki polega na rozbudowie istniejącego już od 2008 rokuCentrum Technologii i Rozwoju w miejscowości Česana, niedaleko głównej siedziby Producenta. Będzie to jedno z większych przedsięwzięć dokonane w ostatnich latach na terenie Czech. Inwestycja ta jest kolejnym krokiem w przyjętej przez markę strategii rozwoju. Do 2018 roku ŠKODA planuje zwiększyć sprzedaż swoich pojazdów do 1,5 mln szt. rocznie. „Oczywiste jest, że taka ofensywa modelowa wymaga od nas wielu inwestycji, szczególnie pod kątem technicznym. Nasz wzrost stanowi kluczowy czynnik sukcesu przyjętej strategii rozwoju. Nowe centrum testowania silników to dla ŠKODY bardzo ważny element, który zaowocuje w przyszłości” – mówi Winfried Vahland, prezes ŠKODY. „Dzięki tej inwestycji wzrosną kompetencje technologiczne całej Grupy Volkswagena” – dodaje Vahland. Urządzenia w jakie wyposażone zostanie nowe centrum będą zdolne do polepszania funkcjonowania, kultury pracy, a także żywotności silnika. Ponadto, ze względu na zróżnicowane preferencje klientów, w zakładzie znajdzie się także miejsce dla jednostek napędzanych LPG, CNG i etanolem. W ramach swojej ekspansji ŠKODA planuje utworzyć dużą ilość nowych miejsc pracy. Producent zatrudni ok. 40 specjalistów. Wraz z nowym obiektem w Česanej, ŠKODA może się pochwalić trzecim co do wielkości ośrodkiem rozwoju w całym przemyśle motoryzacyjnym. Nowe centrum zostało zaprojektowane zgodnie z najsurowszymi wymaganiami dotyczącymi troski o środowisko. Wszystkie stanowiska charakteryzują się dużą oszczędnością energii, a w otoczeniu obiektu znajduje się 48 000 mkw terenów zielonych. W kompleksie przewidziano także miejsce dla nowych siedzib ŠKODA Motorsport i Centrum Designu. ŠKODA pracuje również nad rozbudową swoich zakładów w Mladá Boleslav, Kvasinach i Vrchlabí. Do końca 2012 roku ma zostać także otwarte odnowione Muzeum Producenta. Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. więcej -> Skoda otwiera nowe centrum szkoleniowe Lean Center | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> Listę TOP-3 modeli w Europie otwiera źródło: IBRM Samar
  14. SKODA otwiera nowe centrum szkoleniowe Lean Center W celu zoptymalizowania procesów produkcyjnych i administracyjnych, producent samochodów ŠKODA uruchomił nowe centrum szkoleniowe dla swoich pracowników oraz dostawców. ŠKODA zainwestowała około 5,3 miliona euro w nowy, czteropiętrowy ośrodek szkoleniowy o łącznej powierzchni 5 657 m2. „Lean Center” to miejsce, w którym pracownicy oraz dostawcy otrzymają kompleksową wiedzę z dziedzin produkcji oraz zarządzania. „Lean Production/Management” dążą do tworzenia prostej i wydajnej firmy o ekonomicznych i wysokich jakościowo procesach wytwarzania. "Producent do 2018 roku pragnie zwiększyć swoją roczną sprzedaż samochodów do ilości ok. 1,5 mln sztuk" – mówi Bohdan Wojnar, członek Zarządu ŠKODY ds. zasobów ludzkich. „Aby to osiągnąć, musimy utrzymać wysoki poziom know-how naszego zespołu. „Lean Center” pozwoli na lepsze wykorzystanie efektu synergii podczas szkolenia pracowników, przy jednoczesnym doskonaleniu procesów i procedur z wykorzystaniem w przyszłości. Ośrodek ten jest kolejnym krokiem wdrażania strategii wzrostu 2018" - dodaje Wojnar. Mieszczące się w Mladá Boleslav „Lean Center” to największy tego typu obiekt ŠKODY w Czechach. Wszystkie sale szkoleniowe, w tym także te, w których odbywać się będą ćwiczenia z zakresu montażu i budowy karoserii, rozmieszczone zostały na czterech piętrach, w budynku o łącznej powierzchni 5 657 m2. Zarówno teoretyczne, jak i praktyczne zajęcia prowadzone będą przez certyfikowanych szkoleniowców z Grupy Volkswagena. ŠKODA dysponuje obecnie 25 centrami szkoleniowymi na całym świecie. "Mając na uwadze przyjętą strategię wzrostu i długotrwałe zapewnienie przewagi konkurencyjnej ważne jest, abyśmy doskonalili organizację wszystkich naszych procesów. „Lean Center” zapewni nam optymalne przygotowanie naszych współpracowników na wszelkie wyzwania" - mówi Michael Oeljeklaus, członek Zarządu ŠKODY ds. produkcji i logistyki. Źródło Volkswagen Group Polska
  15. więcej -> Bentley otwiera nowy salon w Pradze | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Mad Mobil otwiera nowy salon w Gliwicach | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Dnia 14 czerwca br. podczas oficjalnej ceremonii z udziałem przedstawicieli Nissana oraz 150 zaproszonych gości i Klientów, MAD MOBIL otworzył nowy Salon Nissana w Gliwicach. Jest to już drugi Salon Nissana Firmy MAD MOBIL na Górnym Śląsku i jego uruchomienie, jak podczas przemówienia zaznaczył Dyrektor Generalny Nissan Sales CEE - Philippe SAILLARD - „jest w pełni zgodne z naszą strategią rozwoju Sieci Dealerów Nissana w Polsce. Chcemy rozwijać się w Polsce w oparciu o aktualną Sieć Dealerów i z takimi Partnerami, którzy mają konkretną wizję rozwoju biznesu i gwarantują wykorzystanie potencjału lokalnego rynku zapewniając jednocześnie wysoką jakość usług". Firma MAD MOBIL jest firmą w pełni rodzinną zarządzaną przez Panów Dariusza Oszka, Adriana Oszka i Marcina Gawałka. Są obecni w biznesie motoryzacyjnym od roku 1993, a od 2003 roku są członkami Autoryzowanej Sieci Nissana. Rodzinny charakter Firmy podkreślił także ponownie Philippe SAILLARD, wyrażając pewność, że nowi Klienci Nissana z Gliwic i okolic będą zawsze traktowani przez Firmę MAD MOBIL w Salonie i serwisie jak członkowie rodziny. Atrakcją ceremonii otwarcia był w pełni elektryczny, zero-emisyjny Nissan LEAF, specjalnie sprowadzony na tę okazję z Niemiec, a Dealer zorganizował wyjątkowy konkurs w ramach obecnie trwających rozgrywek GT ACADEMY we współpracy z SONY Play Station. Zwycięzcy najlepszych czasów przejazdu zostali nagrodzeni weekendem z QASHQAI, JUKE oraz MICRĄ z pełnym bakiem paliwa. Nowy Salon Nissana MAD MOBIL mieści się w Gliwicach, na ul. Daszyńskiego 277. Powierzchnia Sali sprzedażowej 408m2, hala serwisu to 550m2, a magazynów ok. 200m2. W Salonie pracuje 8 osób. źródło: Nissan
  18. kuczor23

    Rzeszów otwiera oferty

    http://infobus.pl/text.php?from=main&id=46002
  19. eveleigh

    Bagażnik

    Słuchajcie jak się otwiera bagażnik w wozach ? Jest może jakiś Tutek ? W Google nie znalazłem .
  20. moja propozycja baza dowolna ja rzucam to http://www.netcarshow.com/ford/2007-mondeo_concept/1280x960/wallpaper_05.htm lub to http://www.netcarshow.com/bmw/2009-m3_saloon_uk_version/1280x960/wallpaper_07.htm zapraszam [ Dodano: 2008-04-12, 20:08 ] dla tych co nie otwiera sie netcarshow 1 baza http://img170.imageshack.us/my.php?image=fordmondeoconcept200712aj4.jpg 2 baza http://img410.imageshack.us/my.php?image=bmwm3saloonukversion200fb5.jpg
  21. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/fiat-ponownie-otwiera-argentynska-fabryke.html
  22. http://www.roadlook.pl/technika/ford-otwiera-w-rosji-swoje-najwieksze-przedstawicielstwo.html
×