Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'oponach' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. Autobusy i autokary Sales-Lentz na oponach Goodyeara Operatorzamawia najnowsze opony dla 22 nowych pojazdów Warszawa,11 stycznia 2013 r. –Sales-Lentz, firma zarządzająca flotą autobusów i autokarów,zamówiła 22 nowe pojazdy wyposażone w ostatnio wprowadzone narynek opony Goodyear Marathon Coach i Ultra Grip Coach. Ogumieniezostało wybrane głównie ze względu na długą żywotność, którąopony zawdzięczają w dużej mierze innowacyjnej rzeźbie bieżnikamodelu Marathon Coach. Przedsiębiorstwo Sales-Lentz uczestniczyło wtestach nowych opon Goodyear Coach jeszcze przed ich rynkowąpremierą. Zamówienieobejmuje trzyrodzaje pojazdów: autokary, autobusy miejskie dla Luksemburga orazautobusy do transportu lokalnego. Pojazdy dostarczone pod koniecgrudnia ub. roku wyjechały na drogi na początku nowego, 2013 roku.Wyposażono je w opony Goodyear Marathon Coach i Ultra Grip Coach,przy czym zimowe opony Ultra Grip Coach zamontowano na osiachnapędowych. Zimą na osiach przednich będą montowane oponyGoodyear Ultra Grip WTS, a w sezonie letnim - Goodyear Marathon.Pojazdy będą jeździć na oponach w rozmiarach 295/80R22.5 lub315/80R22.5. „Wiemyna podstawie wyników testów praktycznych, że nowe opony GoodyearCoach oferują znakomite osiągi. Naszymi priorytetami przy zakupieopon są bezpieczeństwo oraz cena. Nowe opony Goodyear Coachłączą obie te cechy, szczególnie w zakresie oczekiwanych przeznas przebiegów. Z pewnością pomogą nam ograniczyć kosztyoperacyjne bez kompromisu jeśli chodzi o bezpieczeństwo pasażerówi kierowców” – powiedział Jos Derkum, dyrektor technicznySales-Lentz. Sales-Lentz FirmaSales-Lentz powstała w Luksemburgu w 1948 roku. Dziś składają sięna nią 24 biura podróży w Luksemburgu, Francji i Belgii,obsługujące organizację zarówno podróży grupowych, jak iincentive. Flota przedsiębiorstwa to 448 pojazdów, z czego 270stanowią autobusy rejsowe, 73 - autokary, a reszta mniejsze pojazdy.Sales Lentz posiada największą flotę autobusową w Luksemburgu. Toinnowacyjna firma, nagradzana za inicjatywy na rzecz ochronyśrodowiska. Firma posiada szereg pojazdów zasilanych alternatywnymiźródłami energii, takimi, jak energia elektryczna i gaz ziemny. W2009 roku wprowadziła do swojej floty pierwszy na świecie autobushybrydowy Volvo 7700. Sales-Lentz w dużym stopniu wykorzystujerównież energię słoneczną do zasilania swoich biur. OponyGoodyear Coach OponyGoodyear Marathon Coach i Goodyear Ultra Grip Coach wprowadzono narynek podczas Targów Pojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze, wewrześniu ubegłego roku. Oba modele są dostępne w rozmiarach295/80R22.5 i 315/80R22.5. MarathonCoach jest oponą całoroczną do montażu na dowolnej osi. Topierwsza opona Goodyeara zaprojektowana specjalnie doautokarów. Charakteryzuje się wyjątkową asymetrycznąkonstrukcją, dzięki której uzyskuje dobre parametry zużycia idługie przebiegi, przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu.Asymetryczna konstrukcja - opracowana przez Goodyeara specjalnie dlaMarathon Coach - rozwiązuje problem nierównomiernego zużycia opon,co jest poważnym problemem w nowoczesnych autokarach i możeprowadzić do skrócenia żywotności ogumienia. UltraGrip Coach jest oponą zimową o udoskonalonych parametrach trakcjina śniegu. Właściwości te są szczególnie przydatne wautokarach jeżdżących w regionach, w których często występujeoblodzenie, a niespodziewane opady śniegu mogą powodować poważneopóźnienia. Konstrukcja bieżnika zapewnia nie tylko dobrąprzyczepność i trakcję, ale też niski poziom emitowanego hałasu, a tym samym wyższy komfort jazdy. Liniaopon Goodyear Coach wyróżnia się połączeniem szeregu technologiipod wspólną nazwą TravelMax. W skład tych rozwiązań wchodzimieszanka bieżnika Silefex, asymetryczny wzór bieżnika inowoczesna konstrukcja karkasu. TravelMax jest jednym znajważniejszych elementów wpływających na parametry opon GoodyearCoach. Inną zaletą obu modeli jest zwiększona nośność wrozmiarze 295/80R22.5, dzięki której opona uzyskuje w tym zakresiewskaźnik 154, co odpowiada 3750 kg nośności. Źródło: GoodyearDunlop Tires Polska
  2. więcej -> Mniszek lekarski w oponach Continental | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. więcej -> Nowe wersje Fiata 500 jeżdżą na oponach..., testy samochodów osobowych, CEP, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl, źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> Światowy rekord Guinnessa na oponach Continental, nowości na rynku samochodowym, badania rynku motoryzacyjnego, sprzedaż nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Nowe coupé Renault na oponach Dunlop Dunlop Sport Maxx RT jako pierwsze wyposażenie nowego, ekscytującego Renault Clio RS 200 EDC Warszawa, 3 czerwca 2013 r. – Wprowadzone niedawno na rynek Dunlop Sport Maxx RT zostały wybrane do Renault Clio RS 200 EDC. W nowym coupé będą montowane opony Dunlop w popularnym rozmiarze 205/40R18 86Y XL. Zaprojektowane specjalnie dla entuzjastów jazdy opony Sport Maxx RT zaspokajają potrzeby największych pasjonatów aut – kierowców, którzy uwielbiają poczucie panowania nad pojazdami o dużej mocy i marzą o startach w najbardziej prestiżowych wyścigach świata. Przy projektowaniu opony wykorzystano 125-letnie doświadczenie Dunlopa w dziedzinie technologii wyścigowych. Firma zbierała bezcenne doświadczenia m.in. na najsłynniejszych torach świata, takich jak: Le Mans, Nurburgring czy Silverstone. Wszystkie opony drogowe Dunlop produkowane są w oparciu o technologie wyścigowe, które są stosowane np. jeśli chodzi o skład mieszanki, jak i w rozwiązaniach inżynieryjno-projektowych, wypracowanych w efekcie milionów godzin spędzonych na torach. Oficjalnie zaprezentowane na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu w 2012 r. Renault Clio RS 200 EDC jest napędzane silnikiem 1,6 Turbo (200 KM i 240 Nm momentu obrotowego), sześciobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC sterowaną łopatkami przy kierownicy i zaawansowanymi technologami, zaczerpniętymi z wyścigowego dziedzictwa Renault, takimi jak: zmodyfikowany program zmiany biegów, charakterystyka przepustnicy, ustawienia ESP i układu kierowniczego oraz tryb wyścigowy. Zaprojektowane i zbudowane przez Renault Sport Technologies, nowe Renault Clio RS 200 EDC jest produkowane we Francji. „Dunlop z dumą oferuje jedne z najbardziej zaawansowanych opon na świecie. Nic nie ilustruje lepiej naszych osiągnięć, niż wybór naszych opon przez wiodących producentów samochodów, takich jak właśnie Renault” – powiedział Sanjay Khanna, Dyrektor zarządzający marki Dunlop. Dunlop jest preferowanym partnerem wszystkich krajowych mistrzostw Pucharu Renault Clio. Marka jest wyłącznym dostawcą zaawansowanych opon do tych wyścigów. Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących światowych producentów opon klasy high i ultra high performance, z imponującą historią sukcesów i rekordów w sportach motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  6. Witam. Mam watpliwosci co do cisnienia w oponach. Samochod to VW Transporter T5, stoi na oponkach 215/65R16. Po otworzeniu drzwi kierowcy widac naklejke wg. ktorej cisnienie dla tych opon to 3,9 bar na przod i 3,5 na tyl w przypadku dla 3 osob i bagazu , a wiec tak tez napompowalem, lecz troszke mnie to gryzie ... Czy to oby nie za duzo ? Nie wiem czy moze to dlatego, ze to bardziej samochod dostawczy niz osobowy, ale we wczesniejszych samochodach ktore mialem cisnienie zawsze wachalo sie pomiedzy 2 a 2,5 bara... Jak myslicie czy to odpowiednie cisnienie, czy jednak lepiej troche spuscic ?
  7. Dwiedoby emocji na oponach Dunlopa Dunlopdostawcą opon do najdłuższego na świecie wyścigu wytrzymałościowego Warszawa,7stycznia 2013 r.– Firma Dunlop została wyłącznym dostawcą opon donajdłuższego wyścigu torowego na świecie: 48-godzinnego MaxiEndurance. Zawody odbędą się od 15 do 17 marca br., po razpierwszy w mieście Nawarra w Hiszpanii. Wtym roku każdy zawodnik, biorący udział w wyścigu Maxi Endurance,będzie startował na oponach Dunlop. Firma dostarczy ogumieniewysokiej jakości do zróżnicowanej gamy superaut orazsamochodów fabrycznych klasy touring, które będą rywalizować wmaratońskim wyścigu. „Jesteśmydumni, że organizatorzy najdłuższego na świecie wyścigu nawytrzymałość wybrali opony marki Dunlop. Mamy wieloletniedoświadczenie w produkcji ogumienia do samochodów wszystkichkategorii wyścigowych: klasy prototypów, GT i touring. Wiele latsukcesów Dunlopa w sportach motorowych świadczy o ogromnejwiedzy i możliwościach obsługi zróżnicowanej gamy pojazdów,które będą ścigać się na hiszpańskim torze. Dunlop budowałswoje doświadczenie w sportach motorowych między innymi podczaswyścigów World Endurance, niemieckiego VLN, a także legendarnego24-godzinnego wyścigu Le Mans, gdzie byliśmy bezkonkurencyjni wswojej klasie. Dzięki tym sukcesom Dunlop został wybrany jakojedyny dostawca opon do najważniejszych wyścigówwytrzymałościowych” – powiedział Gary Wassell, Manager SportówMotorowych Dunlop. Dunlopczerpie wiedzę i doświadczenia z licznych sukcesów w wyścigachdługodystansowych. Jest nie tylko najbardziej utytułowanymproducentem opon w historii wyścigów Le Mans (34 zwycięstwa nakoncie), ale także oficjalnym dostawcą opon do prestiżowych24-godzinnych wyścigów w na torze Silverstone i w Barcelonie. „Takiewyścigi, jak hiszpański Maxi Endurance, są dla opon prawdziwymtestem trwałości, jakości, stabilności i osiągów. Dziękidoświadczeniu Dunlopa w tej dziedzinie, inauguracyjny wyścig wNawarze będzie jednym z najbardziej ekscytujących motosportowychwydarzeń ostatnich lat” – dodał G. Wassell. Więcejinformacji o Maxi Endurance 48h można znaleźć na stronie:maxiendurance48.com. Oponywyścigowe Dunlop są projektowane i produkowane w Motorsport Centrew Birmingham w Wielkiej Brytanii. Dunlop jest oficjalnympartnerem prestiżowych producentów samochodów, takich jak: AMGSports, Renault Sport czy Volkswagen Racing. Firma rocznie dostarczaponad 200 000 zaawansowanych technologicznie opon wyścigowych m.in.do: mistrzostw świata w wyścigach motocyklowych wklasach Moto2 i Moto3, International GT, wyścigów na wytrzymałośćoraz imprez krajowych rangi mistrzowskiej, jak: British Touring CarChampionship czy holenderski Supercar Championship. Dunlop,marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jestjednym z wiodących w świecie producentów opon klasy highperformance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportówmotorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigówopiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologiiprojektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Idąc w ślad zanieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlopoferuje wszystkim typom motocyklistów i kierowców dynamikę orazwytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko z najnowszychtechnologii oponiarskich. Źródło: GoodyearDunlop Tires Polska
  8. Technologiaautomatycznego utrzymywania ciśnienia w oponach Goodyear Innowacyjnatechnologia Goodyeara pomoże oszczędzać paliwo i ograniczaćemisję CO2 Hanower,21 września 2012 r. –Przez ostatni rok naukowcy Goodyeara pracowali nad nową technologiąautomatycznego utrzymania ciśnienia w oponach (AirMaintenance Technology – AMT).Innowacyjna technologia zredukuje wydatki na paliwo i zmniejszyemisję CO2,jednocześnie zwiększając wydajność opon i eliminująckonieczność uzupełniania poziomu powietrza. Technologia AMT firmyGoodyear zostanie zaprezentowana na stoisku B22 w hali 12 TargówPojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze. Mechanizmsystemu AMT pozwala utrzymać stałe, optymalne ciśnienie powietrzaw oponach bez użycia zewnętrznych kompresorów, układówelektronicznych czy zaangażowania kierowcy. Utrzymanie właściwegociśnienia powietrza w oponach przekłada się na zwiększenieekonomiki paliwowej, wydłużenie żywotności opony i poprawę jejzachowania podczas jazdy. Zastosowanie opon z nową technologiąGoodyeara może przynieść użytkownikom opon m.in. następującekorzyści: 1.Poprawa efektywności paliwowej Utrzymaniewłaściwego ciśnienia w oponach jest bardzo ważne w segmenciepojazdów użytkowych. Szacuje się, że każde 0,5 bara (50 kPa)poniżej normy oznacza skrócenie dystansu możliwego do przejechaniana litrze paliwa o 1 procent1.Jedna setna może błędnie wydawać się wartością nieistotną –oszczędność może wynieść nawet ponad 735 euro w paliwie (wprzypadku pojazdu zużywającego 35 l/100 km, przy przebiegu 150 tys.kilometrów rocznie i cenie paliwa 1,40 euro za litr2). 2.Wydłużenie żywotności bieżnika SpecjaliściGoodyeara przewidują, że AMT odegra znaczącą rolę w wydłużaniużywotności bieżników na rynku pojazdów komercyjnych. W przypadkuopony, w której ciśnienie jest o 10% za niskie, żywotnośćbieżnika skraca się nawet o 9-16%3.Wykorzystując system AMT operatorzy flot pojazdów użytkowych będąmogli realizować pełen potencjał opon, przy zachowaniu najwyższychparametrów dotyczących bezpieczeństwa. 3.Optymalizacja pracy Kosztyzwiązane z eksploatacją opon są najwyższą pozycją w kategoriikosztów eksploatacyjnych ponoszonych przez operatorów pojazdówkomercyjnych, przy czym niemal połowa wszystkich awarii pojazdówciężarowych i naczep jest związana z ogumieniem4. Prawidłoweciśnienie powietrza w oponach jest niezbędne dla zachowaniaoptymalnych parametrów prowadzenia pojazdu. Zbyt niskie, oznaczanierównomierne rozłożenie nacisku na drogę, a także zmniejszaobszar kontaktu bieżnika z nawierzchnią i może miećnegatywny wpływ na strukturę korpusu opony, który jest bardzoważny dla późniejszego bieżnikowania. Zpojazdami użytkowymi wiążą się inne wyzwania dla systemu AMT –opony są większe, pokonują dłuższe dystanse, a przewożoneładunki są znacznie cięższe. Opony pojazdów użytkowych pracująz dużo wyższym ciśnieniem powietrza – zwykle wynosi ono 850 kPa,w porównaniu do 250 kPa w przypadku opon do pojazdów osobowych. Tostwarza znacznie większe wyzwanie dla systemu pompowania. Żywotnośćopony do pojazdu użytkowego często wydłuża się poprzezbieżnikowanie. System AMT przeznaczony dla pojazdów użytkowychjest projektowany tak, by działał również po bieżnikowaniu. „Jesteśmyprzekonani, że zastosowanie systemu AMT w pojazdach użytkowych nietylko zwiększy wydajność opon, lecz także przyniesie oszczędnościwłaścicielom i operatorom flot poprzez wydłużenie życiabieżnika i zmniejszenie zużycia paliwa. Postępy, jakich dokonujemyw pracach nad tą technologią, napawają nas dużym optymizmem. Wplanach mamy już kolejne testy tej koncepcji” – powiedziałJean -Claude Kihn, Dyrektor techniczny Goodyear. Opracowaniei rozwinięcie zastosowań użytkowych tej koncepcji oraz technologiiwspierających jest dziełem inżynierów z Centrum InnowacjiGoodyear w Akron w stanie Ohio. Prototypowe opony wyprodukowano wfabryce Goodyeara w Topeka w stanie Kansas, gdzie rygorystyczne testypotwierdziły skuteczność działania mechanizmu pompującego AMT. Wprzyszłym roku planowany jest szeroko zakrojony test z udziałemflot pojazdów w celu pozyskania od klientów informacji osprawowaniu się systemu w warunkach roboczych. Dotacjaw wysokości 1,5 mln dolarów, udzielona przez Biuro PojazdówMechanicznych Amerykańskiego Departamentu Energii, przyspiesza pracebadawczo -rozwojowe nad systemem AMT dla pojazdów użytkowych.Prace nad systemem AMT dla opon do pojazdów osobowych wesprze zkolei dotacja badawczo-rozwojowa rządu Luksemburga. OfertaGoodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon dopojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach.Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowychmontuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśródnich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo.Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największychproducentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład którejwchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, usługaMobility, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraztechnologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować najszerszyw branży zakres usług dedykowanych. Goodyearjest jednym z największych producentów opon na świecie, z centraląw Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumoweoraz środki chemiczne w ponad 53 zakładach w 22 krajach. Swojądziałalność prowadzi w większości krajów świata. Dwaośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg wLuksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, którewyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii iparametrów. Goodyear zatrudnia około 72 000 pracowników. W Polscefirma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Savai Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy OponiarskiejDębica S.A. 1 Goodyear (2003). S 10: Factors Affecting Truck Fuel Economy. Radial Truck and Tire Retread Service Manual, pg. 64-81. 2 Kotanides Jr., J. (2012). 3 Statistic according to “The High Cost of Low Tire Pressure” by Mark S. Kuhar 4 American Trucking Association, (2008). Tire Pressure Monitoring and Inflation. Heavy Duty Trucking Magazine. Źródło: Goodyear
  9. Wypadek CRX'a <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=WPY4IQaK6dc&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=WPY4IQaK6dc&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Często tak bywa bo jeżdżą na łysych oponach i 0 doświadczenia.
  10. Tak to sie robi w Polsce , E30 z silnikiem 3.5 Ekipa PMI Sieraków <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=1whf74AEbpY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=1whf74AEbpY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  11. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-wielkiej-brytanii-2007-na-takich-oponach-jechali.html
×