Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ofercie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 26 wyników

  1. W polskich salonach Mitsubishi Motors debiutuje właśnie odświeżony model Pajero Sport 2014. Wprowadzenie do sprzedaży modelu roku 2014 ze zmodernizowanym nadwoziem i wnętrzem, jest konsekwencją świetnego przyjęcia, z jakim w 2013 roku spotkał się na terenie naszego kraju ten terenowy, przestronny SUV z napędem na 4 koła. Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej, w którym można kupić model Mitsubishi Pajero Sport. To znakomita propozycja dla osób, które oczekują od samochodu ponadprzeciętnych własności terenowych i funkcjonalnego, komfortowego wnętrza z przepastnym bagażnikiem o pojemności 714 l. Pojazd wyposażono w turbodoładowany silnik Diesla o mocy 178 KM i 5-biegową przekładnię manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym. Znakomity układ napędu na 2 osie Super Select 4WD, daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. Ceny Mitsubishi Pajero Sport 2014 zaczynają się od 119 990 zł. Model roku 2014 W odświeżonym modelu roku 2014 zmieniono wygląd przedniej części samochodu - zderzaka i osłony chłodnicy, klosze tylnych lamp i zastosowano nowy wzór aluminiowych obręczy kół. Wewnątrz znajdziemy nowy wzór tapicerki oraz nowe materiały wykończeniowe konsoli i tapicerki drzwi a także nowy, 2-dinowy system audio CD z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Mitsubishi Pajero 2014 jest dostępne w nowym, grafitowym kolorze nadwozia Titanium Grey Mica. Koncepcja pojazdu Mitsubishi Pajero Sport to funkcjonalny SUV średniej wielkości, oferujący nabywcy doskonałe właściwości terenowe oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa w codziennej eksploatacji. Model Pajero Sport został wyposażony w opracowany przez Mitsubishi system napędu wszystkich kół Super Select 4WD, który słynie z doskonałych osiągów terenowych oraz niezawodności. W konstrukcji pojazdu wykorzystano również założenia filozofii projektowania dynamicznych układów napędowych typu AWC (All-Wheel Control). Dzięki znakomitemu wyciszeniu oraz przytulnemu i praktycznemu przedziałowi pasażerskiemu, Pajero Sport oferuje nabywcy komfortowe i bezpieczne warunki podróżowania. Nadwozie – stylistyka, konstrukcja i wymiary Celem projektantów Mitsubishi było stworzenie samochodu, który dobrze prezentuje się na ulicach miasta a jego wygląd sugeruje, iż z łatwością poradzi sobie z nieubitymi szlakami poza miastem, zapewniając wysoki komfort jazdy i dobre osiągi. Wysoko umieszczona, przestronna kabina pasażerska, płynnie poprowadzone linie boczne i wydatne nadkola, optycznie poszerzające nadwozie, tworzą dynamiczną sylwetkę, eksponującą muskularny charakter prawdziwego SUV-a. Konstrukcja Pajero Sport zostało zbudowane w oparciu o nową ramę podłużnicową, której sztywna konstrukcja zapewnia dużą odporność na trudy eksploatacji. Z kolei zastosowanie w przedniej strukturze ramy elementów pochłaniających energię uderzenia oraz innych elementów zwiększających bezpieczeństwo przyczynia się do poprawy wydajności zderzeniowej. Sztywność zginania i skręcania nowej ramy jest odpowiednio o 100% i 50% wyższa od sztywności osiąganej w modelu poprzedniej generacji, co pozwala w znacznym stopniu ograniczyć wibracje przenoszone na nadwozie. Sztywniejsza rama zwiększa również niezawodność pojazdu podczas jazdy terenowej i poprawia jego właściwości jezdne oraz komfort podróżowania na asfalcie. Na uzyskanie wysokiej sztywności nadwozia oraz wysokiego poziomu ochrony wpływ miało także zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości w przednich słupkach oraz wzmocnień w progach. Wymiary pojazdu Długość całkowita Mitsubishi Pajero Sport wynosi 4695 mm, szerokość całkowita 1815 mm a wysokość całkowita to 1800 mm,natomiast rozstaw osi wynosi 2800 mm. Wymiary nadwozia gwarantują przestronną i komfortową kabinę pasażerską. Stabilność, zarówno podczas jazdy po utwardzonej, jak i nieutwardzonej nawierzchni, zapewnia z kolei duży rozstaw osi. Silnik 2,5 DID High Power common rail Mitsubishi Pajero Sport jest wyposażone w silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 litra High Power z systemem bezpośredniego wtrysku common rail. Silnik o mocy 178 KM przy 4000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 400 Nm przy 2000-2850 obr./min. oraz 350 Nm przy 1800-3500 obr./min. dla wersji z przekładnią automatyczną odznacza się dobrymi osiągami, niezawodnością i gwarantuje niski poziom drgań wewnętrznych, wstrząsów i hałasu. Skrzynia biegów i układ napędowy Mitsubishi Pajero Sport jest dostępne z 5-biegową skrzynią automatyczną z trybem Sport lub 5-biegową przekładnią manualną. Oprócz komfortowej, w pełni automatycznej funkcji pracy, 5-biegowy automat z trybem Sport oferuje kierowcy możliwość ręcznej zmiany przełożeń, co zapewnia sportową radość z jazdy. Super Select 4WD Pajero Sport wykorzystuje opracowany przez Mitsubishi Motors układ napędowy Super Select 4WD, który powstał na bazie filozofii projektowania układów typu AWC (All-Wheel Control) i słynie z niezawodności oraz wysokiej sprawności terenowej. Poprzez dostarczenie maksymalnej wartości momentu obrotowego do kół o najwyższej przyczepności, układ zapewnia doskonałe osiągi podczas jazdy po wszystkich nawierzchniach i we wszystkich warunkach drogowych. System Super Select 4WD wykorzystuje blokadę centralnego mechanizmu różnicowego oraz skrzynię rozdzielczą do zachowania optymalnej równowagi pomiędzy trakcją, stabilnością i właściwościami jezdnymi. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów pracy, aby odpowiednio dostosować otwarcie przepustnicy i prędkość jazdy do warunków eksploatacji. Wyboru poszczególnych trybów pracy można dokonać nawet podczas jazdy z prędkością do 100 km/h. Kierowca ma do wyboru 4 tryby pracy systemu napędowego: 2H W trybie 2H (napęd na dwa koła, bez reduktora) udało się zminimalizować straty spowodowane tarciem w układzie napędowym poprzez zastosowanie mechanizmu wolnego biegu, który rozłącza przedni wał napędowy, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia wydajności paliwowej. Tryb ten najlepiej sprawdzi się podczas jazdy w mieście lub po suchym asfalcie. 4H (stały napęd na cztery koła) 4H (napęd na cztery koła, bez reduktora) to standardowy tryb pracy, zapewniający odpowiednią wydajność w wielu sytuacjach drogowych: podczas jazdy w mieście, na autostradzie i drogach pozamiejskich, na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem, a także luźnych nawierzchniach i w innych warunkach terenowych. Podczas jazdy po utwardzonych drogach w trybie 4H, więcej momentu obrotowego trafia do kół tylnej osi, co przyczynia się do uzyskania optymalnych właściwości jezdnych. Z kolei na śliskich nawierzchniach, centralny mechanizm różnicowy ze sprzęgłem wiskotycznym zwiększa moment obrotowy dostarczany do przednich kół, aby poprawić przyczepność i stabilność pojazdu, a także uzyskać lepsze właściwości jezdne. 4HLc W położeniu 4HLc centralny mechanizm różnicowy zostaje zablokowany w trybie jazdy bez reduktora, aby przekazać na nawierzchnię jak największą siłę napędową. Tryb ten zdaje egzamin na drogach pokrytych śniegiem i kopnym piachem oraz na nawierzchniach stawiających duży opór podczas jazdy. 4LLc Wybór trybu 4LLc powoduje zablokowanie centralnego mechanizmu różnicowego i włączenie reduktora, co pozwala kierowcy pokonać skaliste lub błotniste tereny, gdzie liczy się dodatkowy moment obrotowy. W celu zwiększenia dzielności terenowej, model Pajero Sport jest oferowany z fabryczną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Blokada tylnego mechanizmu różnicowego Pajero Sport jest oferowane z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, która wyrównuje prędkości kół na tylnej osi. Tylna blokada, która działa wyłącznie w trybie jazdy 4HLc lub 4LLc, współpracuje z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i pomaga kierowcy wydostać pojazd z grząskiego terenu. Jednocześnie, pojazd jest chroniony przed nagłą utratą stabilności przez układ elektronicznego sterowania tylną blokadą, który pozwala na jej załączenie wyłącznie do prędkości 12 km/h lub niższej. Zawieszenie W przednim zawieszeniu modelu Pajero Sport zastosowano podwójne wahacze poprzeczne ze sprężynami śrubowymi i stabilizatorem natomiast tylne zawieszenie to oś wleczona z drążkiem Panharda i stabilizatorem, co zapewnia autu przyczepność, stabilność i dobre właściwości jezdne zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Parametry terenowe Pajero Sport porusza się na 16 lub 17-calowych kołach z oponami 265/70R 16 lub 265/65R17, które w połączeniu z dobrymi kątami natarcia i zejścia oraz dużym prześwitem zapewniają wysoką wydajność podczas jazdy w terenie. Kąt natarcia w Pajero Sport wynosi 36°, kąt zejścia 25° lub 24° (w zależności od wersji) kąt rampowy 23°, natomiast prześwit to 215 mm – podobną zdolnością pokonywania przeszkód terenowych odznacza się SUV Pajero, który słynie na całym świecie z wiodących w klasie osiągów offroadowych. Wnętrze Wnętrze modelu Pajero Sport znakomicie uzupełnia dynamiczny wygląd auta. Projektanci Mitsubishi zastosowali proste i spójne kształty w całym przedziale pasażerskim, tworząc wnętrze wypełnione harmonijnymi, płynnie połączonymi powierzchniami. Design kabiny podkreśla także jej funkcjonalność oraz wysoką jakość wykończenia. Siedzenia zostały pokryte miękkim materiałem tapicerskim o dyskretnym wzorze; w kabinie znalazły się też metaliczne wstawki dekoracyjne. Dodatkowo, zastosowanie miękkich wykończeń paneli drzwiowych oraz akcentów dekoracyjnych tworzy obraz spójnego i przestronnego przedziału pasażerskiego. Dopełnieniem całości jest dwukolorowy, sportowy schemat kolorystyczny wnętrza. Bezpieczeństwo i hamulce Mitsubishi Pajero Sport oferowane jest w Polsce z kompletem 6 poduszek bezpieczeństwa (przednie, boczne i kurtynowe), systemem kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy ASTC, systemem ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, napędem Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa z napinaczami oraz mocowaniami fotelików dziecięcych ISO-FIX. 16-calowe, wentylowane tarcze hamulcowe montowane przy przedniej osi zapewniają krótką drogę hamowania i doskonałe wyczucie pedału hamulca. Z tyłu zastosowano z kolei 16-calowe, wentylowane hamulce tarczowo-bębnowe. Wyposażenie i funkcjonalność Ten model wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom klientów z zakresu przewozu osób i bagaży, oferując możliwość wszechstronnej konfiguracji siedzeń. Po złożeniu tylnych siedzeń powstaje płaska powierzchnia ładunkowa. Tylne fotele można przesuwać w zakresie 150 mm. W ten sposób łatwo zaadaptować kabinę pasażerską, oferując maksymalną ilość miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu lub powiększając przestrzeń ładunkową w bagażniku do maksymalnych rozmiarów. Oparcia tylnej kanapy, dzielone w stosunku 60:40, można złożyć w kierunku przednich foteli bez potrzeby wyjmowania zagłówków. Pojemność bagażnika Pajero Sport to 714 l. przy 5 osobach aż do 1813 l. przy złożonym drugim rzędzie siedzeń. Pajero Sport zostało wyposażone w łatwą w czyszczeniu, impregnowaną tapicerkę siedzeń, dzięki czemu pojazd doskonale sprawdzi się zarówno w codziennej eksploatacji, jak i podczas wypraw terenowych. Przyciski umieszczone przy kole kierownicy pozwalają kierowcy na sterowanie funkcjami systemu audio bez odrywania rąk od kierownicy. Mitsubishi Pajero Sport może holować przyczepę z hamulcem o masie 2,5 tony. Na długiej liście standardowego wyposażenia tego samochodu znajdują się także między innymi przednie i tylny reflektor przeciwmgielny, klimatyzacja z nawiewem dla drugiego rzędu siedzeń, chromowane, regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane boczne lusterka, radioodtwarzacz CD z wejściem AUX, relingi dachowe, stopnie boczne, zabezpieczenie przed śniegiem, podgrzewane przednie fotele i 3-ramienna kierownica pokryta skórą z funkcją sterowania audio. W wersji Intense Plus AT znalazły się ponadto między innymi magnezowe łopatki zmiany biegów, przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, automatyczna klimatyzacja i tempomat. Ceny i dostępne wersje, gwarancja Mitsubishi Pajero Sport jest dostępny w Polsce w dwóch wersjach: 2.5 DID Intense z manualną, pięciobiegową skrzynią biegów w cenie 119 990 zł i Intense Plus z automatyczną przekładnią w cenie 141 990 zł. Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy wynosi 3250 zł. Za dopłatą 5000 zł klienci mogą też wyposażyć swój samochód w skórzaną tapicerkę siedzeń. Samochód jest w Polsce dostępny z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Klienci mogą także zdecydować się na wykupienie przedłużonej, 5-letniej gwarancji. źródło: MMC Car Poland
  2. więcej -> Przełomowe Mitsubishi już w polskiej ofercie | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. MODELE Z homologacją n1 w OFERCIE Citroena Do oferty Citroëna dołączają modele z fabryczną homologacją ciężarową N1 - Berlingo oraz C5 w wersji Tourer. Wyposażenie Citroëna Berlingo 1.6 HDi 90 N1 oraz 1.6 HDi 115 N1 jest podobne jak w wersji Seduction i zawiera m.in.: - pakiet elektryczny (lusterka boczne sterowane elektrycznie, zamek centralny, sekwencyjne sterowanie szyby po stronie kierowcy) - radio CD MP3 - światła LED - reflektory przeciwmgłowe Citroën Berlingo w wersji N1 został dodatkowo wyposażony w relingi dachowe, klimatyzację automatyczną i czujniki parkowania tyłem. Citroën C5 Tourer 2.0 HDi 140 N1 dostępny jest w wyposażeniu odpowiadającym poziomowi Seduction obejmującym m.in.: - zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive III+ - klimatyzację automatyczną dwustrefową - reflektory przeciwmgłowe - automatyczne wycieraczki przednie - lusterka boczne składane elektrycznie - fotel kierowcy z regulacją lędźwiową + fotel pasażera regulowany na wysokość - Connecting Box (Bluetooth + USB) - elektryczny hamulec postojowy - automatyczne włączanie świateł przednich Wersja N1 Citroëna C5 Tourer została wzbogacona w porównaniu do poziomu Seduction o alarm, nawigację kolorową eMyWay, lusterko wsteczne elektrochromatyczne oraz przednie czujniki parkowania i kamerę cofania. Źródło: Citroen
  4. więcej -> Usługa AlphaElectric nowością w ofercie Alphabet | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Mercedes-Benz Citan: nowości w ofercie modelu Mercedes-Benz Citan: mocniejsze wersje silnikowe i nowe odmiany nadwoziowe Gamę miejskiego auta dostawczego Mercedes-Benz uzupełniają dwie nowe odmiany silnikowe: wysokoprężny Citan 111 CDI (110 KM) oraz benzynowy Citan 112 (114 KM). Wiosną 2014 roku do oferty dołączy ekstra długi Citan Kombi, mieszczący nawet siedem osób. Mercedes-Benz Citan: zadomowiony na rynku W ciągu roku od chwili premiery Citan zdążył się już zadomowić na rynku samochodów użytkowych. Jak dotychczas zadebiutował we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a także w Szwajcarii, Norwegii i Turcji. Teraz czeka go premiera w Rosji oraz w Chile. W dalszej kolejności pod uwagę brane są także rynki Azji Południowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Citan 111 CDI: dynamiczny, cichy i oszczędny Do oferty wersji z jednostkami wysokoprężnymi dołącza topowy Citan 111 CDI. Napędza go 1,5-litrowy turbodiesel o mocy 81 kW (110 KM) i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Model przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 12,3 s. Duża siła napędowa umożliwia sprawną jazdę nawet z pełnym obciążeniem, a prędkość maksymalna równa 170 km/h przydaje się podczas podróży na długich dystansach. Jednocześnie Citan 111 CDI należy do najbardziej oszczędnych i przyjaznych środowisku modeli w klasie: zaopatrzony w opcjonalny pakiet BlueEfficiency z funkcją Eco start/stop, zużywa średnio zaledwie 4,4 l ON/100 km. Ceny Citana 111 CDI w wersji Furgon z długim rozstawem osi startują od 59 440 zł (netto). Citan 112: żwawy, komfortowy i ekonomiczny Nowy Citan 112 to zwinny pomocnik - jego niewielki silnik o pojemności 1,2 litra generuje moc 84 kW (114 KM) oraz 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego, zapewniając bardzo dobre osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 11,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 173 km/h. Również ta wersja należy do liderów oszczędności - jej standardowe wyposażenie obejmuje pakiet BlueEfficiency i funkcję Eco start/stop, a średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 6,1 l/100 km. Mercedes-Benz Citan 112 w wersji Furgon z długim rozstawem osi kosztuje od 53 290 zł (netto). Obie jednostki współpracują z 6-stopniowymi przekładniami manualnymi. Szeroka rozpiętość przełożeń umożliwia sprawną jazdę bez konieczności częstego sięgania do dźwigni zmiany biegów i pozwala utrzymywać niskie obroty podczas podróży z wyższymi prędkościami. Przekłada się to na niewielki poziom hałasu w kabinie oraz niskie zużycie paliwa. Nowa wersja Citana nawet dla siedmiu osób Kolejna nowością w gamie Citana jest Kombi z miejscem nawet dla siedmiu osób, bazujące na najdłuższej wersji o długości 4705 mm. Model przeznaczono do komercyjnego lub prywatnego transportu pasażerskiego. Dwa oddzielne fotele w trzecim rzędzie mają osobną regulację wzdłużną oraz niezależnie składane oparcia. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  6. więcej -> CENY | Lexus GS300h w specjalnej ofercie, ranking sprzedaży pojazdów, centrum badań rynku, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Volkswagen stawia na doładowanie - za 3 lata w ofercie nie będzie już wolnossących silników To było do przywidzenia, być może w Skodzie zostaną jeszcze wolnossące silniki...
  8. W polskiej ofercie Mitsubishi zadebiutowało już Mitsubishi ASX – model roku 2014. Jednocześnie dzięki ofercie promocyjnej najtańszy ASX kosztuje tylko 63 300 zł. Mitsubishi ASX 2014 Nowy crossover Mitsubishi ASX po face liftingu, najpopularniejszy w Polsce i Europie model spod znaku Trzech Diamentów, zadebiutował w styczniu bieżącego roku. Niewielkie zmiany wprowadzone w modelu 2014 dotyczą lepszego wyciszenia wnętrza, bardziej aerodynamicznego i redukującego hałas kształtu lusterek bocznych w wersji z wbudowanymi kierunkowskazami a także udoskonalonej konstrukcji tylnej kanapy, która stała się przez to bardziej komfortowa. Warto podkreślić, że wszystkie Mitsubishi ASX 2014 z silnikiem Diesla 1.8 DiD są dostępne z systemem Auto Stop & Go w standardzie. Nowa wersja Intense Plus Producent wprowadza obecnie do sprzedaży nową wersję Intense Plus modelu ASX 2013 z bieżącego roku produkcji, w której do wyposażenia wersji Intense dodano szklany, panoramiczny dach. ASX już od 63 300 zł i nowa oferta promocyjna Proponowana obecnie oferta promocyjna umożliwia zakup Mitsubishi ASX w cenie od 63 300 zł. Do tej listy dodano teraz zniżki i korzystne kredyty dla klientów, którzy zdecydują się na Mitsubishi ASX wyprodukowane w 2013 roku z roku modelowego 2013 i 2014. źródło: MMC Car Poland
  9. więcej -> CENY | Mitsubishi ASX 2014 już w ofercie, wiadomości ze świata motoryzacji, najnowsze modele samochodów, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. Kredyt Niskich Rat w ofercie SKODA Finance Chcesz jeździć ŠKODĄ, płacić bardzo niską miesięczną ratę i co 4 lata wymieniać samochód na nowy? Ta oferta jest dla Ciebie! ŠKODA Kredyt Niskich Rat w ofercie ŠKODA Finance przygotowanej przez Volkswagen Bank Polska jest innowacyjnym rozwiązaniem finansowym, które pozwala Klientowi na korzystanie z nowego auta przez 3 lub 4 lata, a następnie jego komfortową wymianę na nowe. Cechą charakterystyczną produktu jest bardzo niska miesięczna rata, w porównaniu z kredytem klasycznym. Oferta jest dostępna do końca września 2013 roku. Oprócz niskiej raty, produkt ten zapewnia możliwość wyboru jednej z trzech form zakończenia umowy kredytowej: zwrot samochodu (odkup gwarantuje Volkswagen Bank) i zakup nowego auta w ramach kolejnej umowy, spłatę jednorazową lub spłatę ratalną. Kredyt posiada atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 3,99% i wkład własny już od 0%. Roczny limit kilometrów wynosi 20 000 lub 30 000 km, o czym decyduje Klient. Wybierając ŠKODA Kredyt Niskich Rat Klient sam deklaruje, ile kilometrów przejedzie. „ŠKODA Kredyt Niskich Rat to innowacyjne rozwiązanie finansowe na naszym rynku. Jest dostosowane do potrzeb Klientów, którzy mając wiele stałych, miesięcznych zobowiązań, np. w postaci kredytów hipotecznych i innych opłat, poszukują niskiej miesięcznej raty za samochód – takiej, która będzie dopasowana do ich miesięcznego budżetu. Kredytem będą zainteresowani również Klienci, którym zależy na możliwości elastycznego zakończenia kontraktu – mówi Michał Dyc, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Współpracy z Dealerami w Volkswagen Bank Polska S.A. W praktyce, rata za Nową ŠKODĘ Octavia w Kredycie Niskich Rat wyniesie 715 zł miesięcznie (dla porównania, w kredycie klasycznym rata wynosi 1111 zł miesięcznie). Produkt ŠKODA Finance zapewnia także komfort przy podejmowaniu decyzji. Dopiero przed zakończeniem umowy Klient decyduje, czy chce zatrzymać, czy oddać samochód. ŠKODA Kredyt Niskich Rat jest dostępny z Ubezpieczeniem Ryzyka Utraty Pracy GRATIS, w ramach obligatoryjnego ubezpieczenia LIFE. Aby obliczyć ratę w Kredycie Niskich Rat, przygotowaliśmy dla naszych Klientów specjalne narzędzie, ułatwiające kalkulację kosztów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. więcej -> CENY | Suzuki SX4 Classic nadal w ofercie, nowości na rynku samochodowym, rynek nowych samochodów, CEP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. więcej -> CENY | Nowy Renault Koleos dostępny w ofercie, CEPIK, park samochodowy w Polsce, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. MITSUBISHI L200 STORM JUŻ W POLSKIEJ OFERCIE W polskich salonach Mitsubishi Motors zadebiutował właśnie napędzany na obydwie osie pickup L200 w specjalnej wersji STORM. Limitowana seria L200 charakteryzuje się bogatym wyposażeniem i bardzo korzystną ceną. Mitsubishi L200 jest jednym z popularniejszych samochodów typu pickup wśród polskich klientów. Wyróżnia go funkcjonalność oraz znakomity układ napędu Super Select 4WD, dający możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości, na dowolnej nawierzchni. Kupując Mitsubishi L200 właściciele firm mogą odliczyć 23% VAT. Ten uniwersalny pojazd potrafi przewieźć niemal tonę ładunku w skrzyni, może ciągnąć przyczepę nawet do trzech ton, a w kabinie mieści się pięć osób. Mitsubishi L200 jest chętnie kupowane przez przedsiębiorstwa – przy jego zakupie można odliczyć 23% VAT i spełnia on wysokie wymagania firm. Mitsubishi L200 STORM bazuje na wersji Intense z podwójną kabiną z turbodoładowanym silnikiem Diesla o pojemności 2.5 litra i mocy 178 KM i zaawansowanym technicznie napędem na 4 koła Super Select 4WD. Samochód w wersji STORM wyposażono w czarne orurowanie z przodu i boczne stopnie firmy Steeler a także opony BF Goodrich All Terrain 245/70R16. We wnętrzu pojazdu znajdziemy stację multimedialną Alpine IVE-W530BT kompatybilną z iPodem i iPhonem, z panoramicznym ekranem dotykowym o przekątnej 6,1 cala i systemem Bluetooth, skórzaną tapicerkę z emblematem STORM, skórzaną kierownicę i pokrytą skórą dźwignię zmiany biegów oraz przyciemniane szyby. Mitsubishi L200 STORM obecnie jest dostępny w cenie od 109 990 zł. Źródło: MMC Car Poland
  14. więcej -> Hyundai Veloster Turbo już w ofercie, ranking samochodów osobowych, baza rejestracji pojazdów, rynek motoryzacyjny | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> W ofercie Skoda Superb z upustem 22 800 złotych, wiadomości ze świata motoryzacji, rynek nowych samochodów, CEPIK | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Volkswagen z rocznika 2012 w promocyjnej ofercie kredytowej, rynek motoryzacyjny, rynek nowych samochodów, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. więcej -> Nowa Skoda Octavia w ofercie Leasing 109%, ceny samochodów, rynek motoryzacyjny, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> Renault Clio III pozostaje w ofercie. Również w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Renault Clio III pozostanie w ofercie jako Clio Collection
  20. więcej -> Nowe Audi A3 już w polskiej ofercie | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. Nawigacja TomTom LIVE w ofercie BMW Warszawa/Berlin, IFA, 30 sierpnia 2012 r. – Firma TomTom poinformowała dziś, że zawarła partnerstwo z BMW, na mocy którego zamontuje swoje urządzenia nawigacyjne GO LIVE w samochodach BMW serii 1, serii 3, X1 oraz X3. Dealerzy BMW w Europie mogą już teraz instalować urządzenia TomTom zaprojektowane tak, aby automatycznie łączyły się z istniejącymi samochodowymi systemami rozrywkowymi BMW. Usługi TomTom LIVE obejmują m.in. TomTom HD Traffic, źródło bieżących informacji o ruchu drogowym. Specjalnie zaprojektowany uchwyt pozwala przymocować pięciocalowe urządzenie TomTom z ekranem dotykowym do deski rozdzielczej. Urządzenie integruje się z samochodowym systemem rozrywkowym BMW za pośrednictwem aktywnego portu. Wskazówki nawigacyjne oraz prowadzone rozmowy telefoniczne są przekierowywane na głośniki samochodu i tymczasowo wyciszane są inne źródła dźwięku, aby kierowca słyszał instrukcje albo rozmówcę głośno i wyraźnie. Klienci BMW będą mogli korzystać z udogodnień, które oferują połączone usługi TomTom, w tym HD Traffic. Usługa ta pomoże pokonywać korki, pozwalając podróżować szybciej, bezpieczniej i łatwiej. Aby nabyć nawigację TomTom Go LIVE PND dopasowaną do deski rozdzielczej, kierowcy BMW mogą odwiedzić swoich/lokalnych dealerów. Dostępność Urządzenie TomTom LIVE PND jest dostępne jako zintegrowane rozwiązanie do wybranych modeli samochodów BMW serii 1, serii 3, X1 oraz X3. Kierowcy mogą odwiedzić lokalnego dealera BMW, aby zainstalować urządzenie w samochodzie. Zintegrowane rozwiązanie jest dostępne w Europie. Informacje dodatkowe Funkcje zintegrowanego urządzenia nawigacyjnego: 5-calowy ekran dotykowy. Kierowcy widzą więcej i jadą bardziej komfortowo dzięki ekranowi w rozmiarze XXL. Technologia dotykowa zapewnia najłatwiejszą obsługę. Ścisła integracja z samochodowym systemem rozrywkowym BMW. Urządzenie nawigacyjne wykorzystuje głośniki samochodu, aby dostarczać wskazówek najwyższej jakości. Wszystkie inne kanały dźwiękowe (radio, CD itd.) są tymczasowo wyciszane. Usługi LIVE. Roczny bezpłatny dostęp do usług LIVE które zapewniają najdokładniejsze informacje w czasie rzeczywistym. Pakiet Live zawiera usługę TomTom HD Traffic, która wyznacza najszybsze trasy omijając korki. Usługi Search & Go to m.in. TripAdvisor, Expedia oraz wyszukiwanie lokalne z TomTom Places. IQ Routes. Używając rzeczywistych informacji o przebiegu podróży udostępnianych przez miliony kierowców, usługa ta oferuje najlepsze trasy i najdokładniejsze godziny przyjazdu o każdej porze dnia. Zaawansowany asystent pasa ruchu. Zapewnia kierowcom dodatkowe wskazówki podczas jazdy przez skomplikowane skrzyżowania. Zestaw głośnomówiący Bluetooth. Kierowcy mogą bezpiecznie wykonywać i odbierać połączenia podczas jazdy. Mapy 45 europejskich krajów. Dostęp do aplikacji MyTomTom. Kierowcy mogą aktualizować swoje urządzenie i zarządzać nim za pomocą aplikacji MyTomTom. Oprócz innych aktualizacji mogą pobierać codzienne, bezpłatne poprawki do map udostępnianie przez społeczność Map Share. Źródło: Tom Tom
  22. Mitsubishi Colt LPG i Elegance 2012 już w ofercie | www.samar.pl więcej -> źródło: IBRM Samar
  23. Lamborghini Urus bdzie najtaszym modelem w ofercie marki
  24. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1362
  25. warto? czy raczej nie kupować? jakie są koszty utrzymania takiego auta?
×