Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'norisring' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. „Król toru Norisring“ od nowego sezonu w ekipie Audi - Jamie Green od 2013 roku będzie startował w wyścigach DTM w barwach Audi - Dotąd kierowca odniósł osiem zwycięstw w serii DTM, z czego cztery na torze Norisring w Norymberdze - Szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich mówi: Obecnie to jeden z najlepszych kierowców startujących w DTM, udowodnił to w sezonie 2012 W Formule 3 zwyciężył Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga. Uważa się go za „króla toru Norisring“. Już wkrótce usiądzie za kierownicą samochodu marki Audi. Mieszkający na stałe w Monako Brytyjczyk Jamie Green, wzmocni w sezonie 2013 zespół kierowców Audi startujących w wyścigach DTM. To spektakularny transfer w najpopularniejszej serii międzynarodowych wyścigów samochodów turystycznych. Po ośmiu latach reprezentowania marki Mercedes-Benz, jeden z najbardziej doświadczonych i utytułowanych kierowców DTM przechodzi do stajni Audi. Jamie Green wziął dotychczas udział w osiemdziesięciu trzech wyścigach DTM, z czego osiem wygrał, a sześciokrotnie startował z najlepszej pozycji startowej. Sezon 2012 zakończył na trzecim miejscu w klasyfikacji ogólnej. Przy tym jako jedyny kierowca zdobył punkty we wszystkich dziesięciu wyścigach i do końca zachował szanse na tytuł mistrzowski. „Nie ulega wątpliwości, że Jamie Green to obecnie jeden z najlepszych kierowców startujących w DTM“– twierdzi szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. „Udowodnił to w sezonie 2012. Właściwie to mógł sam wybrać, dla jakiego producenta chce startować. Cieszymy się, że zdecydował się na Audi i jesteśmy przekonani, że jego doświadczenie i szybkość będą prawdziwym wsparciem dla naszego teamu DTM.“ „Audi to fascynująca marka, oferująca wspaniałe produkty“ – mówi Jamie Green. „Jestem przekonany, że z Audi dokonam tego, czego dotychczas dokonać nie zdołałem. Zdobędę tytuł w wyścigach DTM. Bardzo dużo zawdzięczam mojemu dotychczasowemu pracodawcy i zmiana po tylu wspólnych latach z całą pewnością nie przyszła mi łatwo. Ale bardzo dobrze przemyślałem ten krok. Cieszę się na nowe wyzwania i nie mogę się już doczekać pierwszego wyścigu za kierownicą Audi A5 DTM.“ Największy tryumf w swojej karierze Jamie Green świętował w 2004 roku, gdy zwyciężył w Formule 3 Euro Series. Pokonał wówczas między innymi dzisiejsze gwiazdy Formuły 1, Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga. W swoim pierwszym sezonie DTM, w 2005 roku, od razu zdobył dwa pole position. Jego ówczesnym kolegą z zespołu był Bruno Spengler, obecny mistrz DTM. Nowy kierowca ze stajni Audi wygrał wtedy pojedynek z Kanadyjczykiem, zdobywając zdecydowaną przewagę 29:5. W latach 2008, 2009 i 2010, Jamie Green dokonał niespotykanego dotąd wyczynu i za kierownicą tego samego pojazdu zwyciężył trzy razy z rzędu w prestiżowych wyścigach na torze Norisring. W sezonie 2012, po raz czwarty odniósł zwycięstwo w tym najważniejszym rozgrywanym w Niemczech wyścigu DTM. Źródło:Volkswagen Group Polska
  2. KierowcyBMW Tomczyk i Spengler na podium w wyścigu na torze Norisring –warunki atmosferyczne dodały emocji piątej rundzie wyścigów DTM. Więcej zdjęć DTM BMW: DTM fot. BMW Group - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach Norisring,1 lipca 2012. Martin Tomczyk (DE) i Bruno Spengler (CA) ukończyliemocjonujący wyścig rundy DTM na torze Norisring w Niemczech przedlicznie zgromadzoną publicznością (135 000 osób w ciągucałego weekendu), zdobywając dla BMW dwa miejsca na podium.Tomczyk, zasiadający za kierownicą BMW M Performance Parts M3 DTM,przekroczył linię mety po 78 okrążeniach i maksymalnym czasiewyścigu wynoszącym 75 minut zaledwie 0,678 sekundy za zwycięzcązmagań – kierowcą Mercedesa Jamie Greenem (GB). Spengler jadącyBMW Bank M3 DTM był trzeci. Już po raz drugi w tym sezonie dwóchkierowców BMW staje na podium. Podobna sytuacja miała wcześniejmiejsce podczas wyścigu na Lausitzring w Niemczech. Tomczykpowtórzył swój doskonały rezultat z austriackiego Spielberg,gdzie cztery tygodnie temu przekroczył linię mety na drugiejpozycji. Tużprzed rozpoczęciem wyścigu zaczął padać ulewny deszcz.Nawierzchnia zdążyła na chwilę przeschnąć, jednak opady znówją zmoczyły w połowie wyścigu. Tomczyk prowadził w piątymwyścigu sezonu na mokrym torze aż do ostatniego okrążenia.Aktualny mistrz DTM nie zdołał jednak odeprzeć ataków Greena,który przedostał się na drugie miejsce po wyprzedzeniu Spenglerana siedemdziesiątym szóstym okrążeniu. Green przypuściłdecydujący atak na Tomczyka w zakręcie Dutzendteich nasiedemdziesiątym ósmym okrążeniu, zapewniając sobie zwycięstwozaledwie kilka metrów przed linią mety. Mimo, że kierowcom BMWzabrakło bardzo niewiele do drugiego triumfu BMW w tym roku, zdołalizwiększyć liczbę wywalczonych dla BMW miejsc na podium do sześciu. AndyPriaulx (GB, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM) oraz Dirk Werner (DE,EPOSTBRIEF BMW M3 DTM) również zaliczyli dobry wyścig pomimotrudnych warunków na słynnym torze w Norymberdze: Priaulx ukończyłwyścig na siódmym miejscu, zdobywając pierwsze punkty odotwierającego sezon wyścigu na niemieckim torze Hockenheim. Wernertakże cieszył się ze zdobycia pierwszego punktu w wyścigach DTM,przyznanego za dziesiątą pozycję w stawce. Łącznie, czterechkierowców BMW ukończyło zmagania na punktowanych miejscach po razpierwszy od czasu powrotu niemieckiego producenta do serii DTM. JoeyHand (US, SAMSUNG BMW M3 DTM) ukończył zmagania na czternastymmiejscu w pierwszym od 20 lat wyścigu BMW na torze Norisring.Augusto Farfus (BR), który rozpoczął wyścig z trzeciego miejscastartowego w swoim Castrol EDGE BMW M3 DTM, musiał zrezygnować zwalki po zaledwie piętnastu okrążeniach ze względu na kolizję,do której doszło tuż po starcie. JensMarquardt (dyrektor BMW Motorsport): „Jestembardzo zadowolony z naszego pierwszego od 20 lat wyścigu naNorisring. Pomimo bardzo trudnych warunków na torze, tym razem dwóchnaszych kierowców ukończyło wyścig na podium, a cztery samochodyprzekroczyły linię mety na punktowanych pozycjach. Oczywiściechcielibyśmy świętować nasze drugie zwycięstwo w tym roku –szczególnie w tak wspaniałej atmosferze – ale tak właśnie bywaw sportach motorowych. Jamie Green był szybszy na ostatnichokrążeniach. Tak czy inaczej, drugie i trzecie miejsce dla Martinai Bruno to doskonały rezultat. Jestem również zadowolony z postawykierowców Andy’ego Priaulx i Dirka Wernera: Andy odbył kilkatrudnych wyścigów, ale powrócił do punktowanej pozycji tutaj wNorymberdze. Dirk przełamał złą passę i zdobył swoje pierwszepunkty w piątym wyścigu serii DTM. Ta runda pokazała, że mamybardzo dobrych kierowców. Z niecierpliwością czekamy teraz na naszdomowy wyścig na Stadionie Olimpijskim w Monachium.” Kalendarz2012: 29kwietnia – Hockenheim (DE), 6 maja – Lausitzring (DE), 20 maja–Brands Hatch (GB), 3czerwca – Spielberg (AT), 1 lipca– Norisring (DE), 15 lipca–Monachium (DE), 19 sierpnia– Nürburgring (DE), 26 sierpnia – Zandvoort (NL), 16 września – Oschersleben(DE), 30 września – Walencja (ES), 21 października – Hockenheim(DE). Źródło: BMW Group
  3. Drugiemiejsce GładyszawPucharze Scirocco R na Norisring Więcej zdjęć na: Drugie miejsce Gładysza w Pucharze Scirocco R na Norisring fot. Volkswagen - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach 30czerwca rozegrany został szósty wyścigPucharu Scirocco R. Zawodnicy tego najbardziej ekologicznegomarkowego pucharu na świecie, tym razem ścigali się na ulicznymtorze w Norymberdze. Mimo, że wyścig był pełen niespodziewanychwydarzeń, kilkukrotnie pokazywano żółte flagi, na torze pojawiłsię safety car i z powodu wypadku przerwano zmagania kierowców natrzy okrążenia przed planowanym zakończeniem, Adam Gładysz możezaliczyć tę rundę do bardzo udanych. Linię mety minął jakodrugi, tuż przed gościnnie startującym kierowcą Formuły 1 -Nicolą Larinim, z którym na początku wyścigu stoczył wygranąwalkę. Norisringjest jedynym torem ulicznym w Niemczech, nazywany jest "niemieckimMonaco”. Wyścigi rozgrywane są od 1947 roku, najpierw były towyścigi motocyklowe,a od 1948 roku również samochodowe. Podczasporannych kwalifikacji Adam Gładysz w siódmej minucie zanotowałswój najlepszy czas i znalazłsię na pierwszym miejscu. Dopiero dziesięć minut później jegorezultat został pobity przez lidera pucharu Olę Nilssona. Kilkaminut przed zakończeniem czasówki, Tarnowianina zdołał pokonaćjeszcze gościnnie startujący Nicola Larini. Ostatecznie Gładyszwywalczył trzecią lokatę startową, drugi z Polaków, liderklasyfikacji juniorów, Jakub Litwin, zanotował jedenasty czas. Otym jak zacięta była walka i jak wyrównany jest poziom zawodników,świadczy fakt, iż czasy pierwszego i dwudziestego pierwszegokierowcy dzieliła niespełna sekunda. Wyścigrozpoczął się w dużym upale i pełnym słońcu. Temperaturapowietrza wynosiła 32 stopnie Celsjusza.Nie przeszkodziło to jednak w stworzeniu trzymającego w napięciuspektaklu. OlaNilsson utrzymał prowadzenie od startu do mety, a za jego plecamidziało siębardzo dużo. Zaraz po starcie, jeszcze przed ciasnym, pierwszymzakrętem, Adam Gładysz wyprzedził gościnnie startującego byłegokierowcę Formuły 1 Nicola Lariniego i przebił się na drugąpozycję. Pierwsza trójka – Nilsson, Gładysz i Larini –walczyła nieprzerwanie do samej mety. Za nimi, pozostali kierowcytoczyli równie zaciętą walkę, między innymi dziękiinnowacyjnemu systemowi push-to-pass, zwiększającemu moc silnikówo 50 KM. Naulicznych torach często dochodzi do kontaktów miedzy zawodnikami,tak było i tym razem. Kilkukrotnie pokazywano żółtą flagę, naczternastym okrążeniu wyjechał także samochód bezpieczeństwa,gdyż po jednej z kolizji na torze pozostało dużo elementówuszkodzonego samochodu. Porestarcie Ola Nilsson obronił prowadzenie.Adam Gładysz atakował, zanotował najlepszy czas okrążenia wcałym wyścigu, nie zdołał jednak wyprzedzić Szweda, gdyż nakolejnym okrążeniu wyścig został przerwany po poważnym zderzeniudwóch samochodów. AdamGładysz ukończył wyścigjako drugi, umocnił swoją drugą pozycję w klasyfikacjigeneralnej. Jakub Litwin został sklasyfikowany na dziesiątymmiejscu, stracił niestety pozycję lidera w klasyfikacji juniorów –zajmuje teraz trzecią lokatę. Wszystkiewyścigi Pucharu Volkswagen Scirocco R można oglądać na żywo winternecie, z angielskim lub niemieckim komentarzem, na stroniewww.volkswagen-motorsport.com/livestream. Wyścigi są takżeemitowane na antenie TVP Sport, relację z Norisring zaplanowano naśrodę 4 lipca na godz. 22.30. Powtórki na czwartek 5 lipca (godz.16.50) oraz niedzielę 8 lipca (godz. 9.00). Kolejnaeliminacja odbędzie się na torze Nurburgring 18 sierpnia. DrUlrich Hackenberg CzłonekZarządu marki Volkswagen ds. rozwoju: „To był pełen emocjiwyścig, jak to się często zdarza na Norisring. Bariery na ulicznymtorze nie wybaczają żadnych błędów – nawet byłym kierowcomFormuły 1, jak Christian Danner. Myślę, że przy wspaniałejpogodzie zaoferowaliśmy widzom pasjonujące widowisko w ramachPucharu Scirocco R. Silniki i hamulce przy tych ekstremalnychtemperaturach doskonale udowodniły swoją wytrzymałość.” #22Adam Gładysz kwalifikacje:3; wyścig: 2 „Prawdopodobnieto był najlepszy występ w historii moich startów Scirocco R-Cup.Co prawda miesiąc temu w Austrii również byłem drugi, ale tutaj wNorymberdze miałem znacznie lepsze tempo. Przez cały czas jechałemtuż za Olą Nilssonem i chyba tylko przez dwa okrążenia jegoprzewaga nade mną wyniosła więcej niż sekundę. Szkoda, że niepokonaliśmy pełnego dystansu, bowiem po zjechaniu do boksu safetycara ponownie ruszyłem do ataku i była szansa na wyprzedzenieSzweda. Cóż, tak się nie stało, ale mimo to jestem niezmiernieszczęśliwy. Wykonałem swój plan w 100 procentach. Najważniejsze,że umocniłem się na pozycji wicelidera Scirocco R-Cup i mamnadzieję podtrzymać tę passę również w dalszej częścisezonu.” #11Jakub Litwin kwalifikacje:11; wyścig:10 "Stałosię coś nieoczekiwanego, ponieważ w momencie wznowienia wyścigumój samochód nie zareagował na przycisk push-to-pass (dodatkowe 50KM), co spowodowało utratę pozycji. W zanadrzu miałem ich jeszczeosiem na walkę z Kasperem Jensenem, który był bezpośrednio przedemną, a z którym walczę w Junior-Cup. Niestety za kolejne dwaokrążenia wyścig został definitywnie przerwany z powodu wypadkuna torze. Niepotrzebnie zatem dowiozłem do mety aż pięćniewykorzystanych push-to-passów." #23Ola Nilsson Kwalifikacje:1; wyścig: 1 „Tobyło ciężko wywalczone zwycięstwo, bo Adam Gładysz nieźlenaciskał przez cały dystans wyścigu. Nie mogłem sobie pozwolićna żaden błąd. Przed restartem po safety car ważne było, abyutrzymać go za sobą. Mimo moich pięciu zwycięstw, sezon jestjeszcze długi. Będę nadal próbował wygrywać wyścigi lubprzynajmniej znaleźć się na podium. Wielkie uznanie dla zespołuAbt, który perfekcyjnie ustawił samochody na te ekstremalnetemperatury. Przede wszystkim możliwości hamulców zrobiły na mniewielkie wrażenie.” #46Nicola Larini Kwalifikacje:2; wyścig:3 „Mójdrugi wyścig i moje drugie zwycięstwo w klasyfikacji legend. Czegowięcej mógłbym się spodziewać? I naturalnie bardzo się cieszęz trzeciego miejsca w klasyfikacji generalnej wyścigu. Gdy zapaliłysię światła, nie miałem żadnych szans z Adamem Gładyszem, którymiał fenomenalny start. Starałem się, aby odległość międzynami nie zwiększyła się za bardzo i zostawiłem sobie moje próbypush-to-pasna końcowe okrążenia. Po przerwaniu wyścigu przed planowanymczasem, miałem jeszcze trzy możliwości skorzystania zpush-to-pass. Kto wie, może dałbym radę przesunąć się o jednąpozycję do przodu…” Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. 2010 VW Scirocco R-Cup Huge Crash at the Norisring <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=fi9fpFjzC8c&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=fi9fpFjzC8c&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  5. Huelkenberg crash - Formula 3 - Norisring 2008 <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=yGnqJp8Xmmo&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=yGnqJp8Xmmo&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  6. Zwycięski debiut Kubicy w F3 Euroseries na torze Norisring w Norymberdze <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=5EbRgrGWlV&wrzuta_flv=http://j2k5.wrzuta.pl/vid/file/5EbRgrGWlV/zwycieski_debiut_kubicy_w_f3_euroseries_na_torze_norisring_w_norymberdze&wrzuta_mini=http://c6.wrzuta.pl/wm8184/521cb18b00239fa7469e9724/Zwyci%C4%99ski%20debiut%20Kubicy%20w%20F3%20Euroseries%20na%20torze%20Norisring%20w%20Norymberdze&wrzuta_name=Zwyci%C4%99ski%20debiut%20Kubicy%20w%20F3%20Euroseries%20na%20torze%20Norisring%20w%20Norymberdze&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
×