Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'nismo' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 62 wyników

  1. ˇ Juke NISMO RS, Nissan 370Z NISMO i GT-R NISMO reprezentują ofertę sportowych modeli Nissana ˇ 218-konny Juke NISMO RS: najbardziej usportowiony i bezkompromisowy Juke ˇ 370Z NISMO z 6-cylindrowym silnikiem 3.7 o mocy 344 KM i sportowym zawieszeniem ˇ Rekordowy GT-R NISMO: najszybszy i najbardziej zaawansowany seryjny Nissan w historii marki Podziw dla osiągów, pasja i nieustająca ambicja, aby udostępniać zaawansowane technologie wyścigowe użytkownikom samochodów seryjnych to czynniki skłaniające Nissana do dalszego rozwoju oferty seryjnych samochodów NISMO. W 2015 r. w Genewie Nissan potwierdza swoje zaangażowanie w markę NISMO, prezentując jednocześnie nowego Juke NISMO RS, 370Z NISMO oraz GT-R NISMO. Juke NISMO RS: nowe zasady projektowania crossoverów Juke NISMO RS, którego pierwsze egzemplarze dotarły już do właścicieli w całej Europie, to przykład innowacyjnego podejścia Nissana do wyczynowej motoryzacji. Dzięki lepszym osiągom, bardziej sportowo zestrojonemu zawieszeniu, mocniejszym hamulcom oraz rozszerzonemu wyposażeniu w porównaniu z poprzednikiem, Juke NISMO, nowy Juke NISMO RS jest najbardziej ekstremalną i bezkompromisową wersją wielokrotnie nagradzanego miejskiego crossovera Nissana. Juke NISMO RS wyposażony jest w benzynowy silnik 1.6 DIG-T rozwijający moc 218 KM (160 kW). W odmianie z napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów jednostka opracowana z wykorzystaniem ogromnego doświadczenia NISMO w światowym sporcie samochodowym generuje 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego (30 Nm więcej w porównaniu z poprzednim modelem – Juke NISMO). W celu zagwarantowania, że zawieszenie skutecznie przeniesie dodatkowy zapas momentu na drogę, w wersjach 2WD na przedniej, napędzanej osi zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. W egzemplarzach z napędem na cztery koła w standardzie oferowany jest zaawansowany system rozdziału momentu obrotowego – Torque Vectoring System. Moment obrotowy o wartości 250 Nm przenoszony jest na nawierzchnię za pomocą przekładni Xtronic. Pojazdy ze skrzynią Xtronic są standardowo wyposażone w zamontowane przy kierownicy łopatki służące do sterowania skrzynią podczas jej pracy w ośmiostopniowym trybie manualnym. Juke NISMO RS ma też wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach, jeszcze bardziej poprawiające jego sztywność skrętną, oraz mocniejsze hamulce z większym tarczami. Dopełnieniem podrasowanej dynamiki są zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów. 370Z NISMO: bardziej sportowy niż kiedykolwiek Nowy 370Z NISMO oferuje liczne udoskonalenia stylistyczne i techniczne w stosunku do poprzednika, mając przy tym zdecydowanie największe sportowe zacięcie spośród wszystkich samochodów noszących do tej pory oznaczenie 370Z. Podobnie jak wersje NISMO innych Nissanów, 370Z NISMO jest kwintesencją tego, co w sportowej jeździe liczy się najbardziej, co zapewnia kierowcy prawdziwie sportowe doznania. Nowy 370Z NISMO, w którym wykorzystano 30-letnie doświadczenie i osiągnięcia myśli technicznej NISMO, napędzany jest 344-konnym, 6-cylindrowym silnikiem 3.7, gwarantującym niezapomniane wrażenia z jazdy. Dzięki niezwykle wysokiemu momentowi obrotowemu osiąganemu przy niskich obrotach oraz bardzo dobrej elastyczności 370Z NISMO rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 5,2 sekundy. Podwójny układ wydechowy 370Z NISMO zapewnia typowo sportowe wrażenia akustyczne. Nowy 370Z NISMO jest dostępny wyłącznie w wersji coupé z sześciobiegową przekładnią manualną. W ramach modernizacji pojazdu na rok modelowy 2015 już w egzemplarzach produkowanych w 2014 r. wprowadzono liczne udoskonalenia układu zawieszenia. Komfort jazdy poprawił się dzięki zmienionej charakterystyce tylnych sprężyn i amortyzatorów. Grubsza wykładzina wnętrza oraz specjalna wyściółka tylnych nadkoli dodatkowo obniżają poziom hałasu w kabinie. GT-R NISMO: perfekcyjnie opanowana moc i osiągi Nissan GT-R NISMO, którego produkcyjna wersja zadebiutowała w Europie na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2014 r., jest najszybszym i najbardziej zaawansowanym seryjnym modelem wyczynowym Nissana w historii marki. Nowy GT-R NISMO napędzany jest 600-konnym silnikiem 3.8 V6 z podwójnym turbodoładowaniem, który został gruntownie zmodyfikowany przez inżynierów NISMO. Dzięki przeprojektowanemu pakietowi aerodynamicznemu, który wytwarza dodatkowe 100 kg siły dociskającej oraz charakterystyce zawieszenia dostrojonej w Europie, najnowszy GT-R jest najbardziej imponującą odsłoną modelu w jego dotychczasowej historii. Dopracowany do perfekcji na legendarnej Północnej Pętli toru Nürburgring – gdzie uzyskał najkrótszy czas okrążenia w kategorii samochodów seryjnych – nowy GT-R NISMO doskonale reprezentuje ducha marki NISMO, zapewniając zapierające dech w piersiach osiągi. źródło: NISSAN
  2. Nissan Pulsar Nismo Concept (2014)
  3. Nissan zwiększa dawkę emocji gruntownie modernizując model 370Z NISMO - Szereg zmian stylistycznych i konstrukcyjnych w nowym Nissanie 370Z NISMO - Nowe rozwiązania opracowane specjalnie do flagowego modelu GT-R NISMO - Wyższy komfort jazdy, lepsza pozycja za kierownicą oraz bogatsze wyposażenie seryjne we wszystkich wersjach 370Z - Sprzedaż w Europie od września 2014 r. Prezentując gruntownie zmodernizowany model 370Z NISMO, Nissan uatrakcyjnił gamę wyczynowych pojazdów NISMO przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych. Podążając śladem flagowego Nissana GT-R NISMO, nowy 370Z oferuje liczne udoskonalenia stylistyczne i techniczne, mając przy tym zdecydowanie największe sportowe zacięcie spośród wszystkich pojazdów noszących do tej pory oznaczenie 370Z. Podobnie jak wersje NISMO innych modeli Nissana, 370Z NISMO ucieleśnia to, co w wyczynowej jeździe jest najważniejsze, zapewniając kierowcy prawdziwie sportowe doznania. Czerpiąc z 30 lat doświadczeń i osiągnięć myśli technicznej NISMO, inżynierowie poddali nowego 370Z NISMO gruntownej modernizacji, dzięki czemu jazda nim jest źródłem jeszcze mocniejszych wrażeń. Zmiany stylistyczne i nowy pakiet aerodynamiczny 370Z NISMO zawsze zwracał na siebie uwagę. Teraz, dzięki nowej, śmielszej i zdradzającej jeszcze większą moc sylwetce, naprawdę trudno się oprzeć jego urokowi. Przedni zderzak został całkowicie przeprojektowany – zastosowano w nim większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed przednimi nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej w technologii LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach NISMO czerwoną listwę u podstawy zderzaka, zaprojektowane na nowo nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek NISMO na obudowie bocznych lusterek. Zmodernizowany 370Z NISMO jest wyposażony w 19-calowe, czarno-srebrne aluminiowe felgi Rays o nowym wzorze. W tylnej części samochodu przeprojektowano zderzak oraz spojler, nadając obydwu elementom kształt charakterystyczny dla sportowej stylistyki marki. Gruntowna modernizacja pakietu aerodynamicznego modelu 370Z NISMO obejmuje zastosowanie mniejszego tylnego spojlera, który współpracuje z nowym, przednim zderzakiem, zapewniając zdecydowanie większą siłę docisku podczas jazdy z dużymi prędkościami. Ponadto, siła ta jest teraz bardziej równomiernie rozłożona pomiędzy przednią i tylną osią, dzięki czemu samochód zachowuje się na drodze w bardziej przewidywalny sposób. Obliczenia inżynierów Nissana potwierdzają, że nowe rozwiązania aerodynamiczne zastosowane w modelu 370Z NISMO wytwarzają siłę docisku o wartościach zdecydowanie wyższych w porównaniu z parametrami konkurencyjnych modeli. Wnętrze inspirowane klimatem wyścigów Nissan wie, że właściciele modeli NISMO są fanami wyczynowej jazdy. Aby zaspokoić oczekiwania tych klientów, którzy pragną wykorzystać pełnię możliwości oferowanych przez układ napędowy i zawieszenie 370Z, w nowym modelu zastosowano fotele Recaro zapewniające wyższy komfort i lepsze podparcie w czasie jazdy. Nowe fotele bazują na uznanej konstrukcji Recaro Sportster, dostosowanej specjalnie do potrzeb modelu 370Z NISMO. Dzięki udoskonaleniu licznych detali, maksymalnie skutecznie podtrzymują one ciało kierowcy i pasażera. Każdy szczegół budowy fotela oraz jego umiejscowienie w pojeździe poddano analizie pod kątem zapewnienia idealnej pozycji za kierownicą. Zastąpienie tradycyjnego stelaża rurowego nową konstrukcją skorupową pozwoliło inżynierom Nissana zwiększyć sztywność fotela, przy jednoczesnym obniżeniu jego masy. Dopełnieniem zmian wprowadzonych we wnętrzu jest wykonana z czerwono-czarnej skóry oraz Alcantary tapicerka siedzeń oraz podobne obszycie kierownicy. Doskonałe osiągi i udoskonalone podwozie Nowy 370Z NISMO jest napędzany 344-konnym, sześciocylindrowym silnikiem 3.7, który gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy. Dzięki niezwykle wysokiemu momentowi obrotowemu osiąganemu przy niskich obrotach oraz bardzo dobrej elastyczności, model 370Z NISMO osiąga 100 km/h już po 5,2 sekundy. Podwójny układ wydechowy zapewnia z kolei typowo sportowe wrażenia akustyczne. Nowy model 370Z NISMO jest dostępny wyłącznie w wersji coupé z ręczną, sześciobiegową skrzynią biegów. W ramach modernizacji wprowadzonych dla roku modelowego 2015, zastosowano w nim również liczne modernizacje układu zawieszenia (szczegóły przedstawiono poniżej). Komfort jazdy uległ poprawie dzięki zmienionej charakterystyce pracy tylnych sprężyn i amortyzatorów. Grubsza wykładzina wnętrza oraz specjalna wyściółka tylnych nadkoli dodatkowo obniżają poziom odczuwanego w kabinie hałasu. Modernizacja całej gamy modeli 370Z Oprócz gruntownej modernizacji flagowego 370Z NISMO, Nissan wprowadził również liczne modyfikacje w pozostałych wersjach 370Z, zapewniając większą przyjemność z jazdy i oferując klientom produkt o lepszym stosunku jakości do ceny. Do wielu drobnych zmian wprowadzonych w roku modelowym 2015 należą 18-calowe felgi w kolorze Gun Metallic. Są one oferowane jako standardowe wyposażenie modelu podstawowego oraz wersji Pack. Dzięki nim 370Z nabiera jeszcze bardziej sportowego, wyróżniającego do spośród innych pojazdów wyglądu. Kolejną ważną zmianą jest zastosowanie nowych foteli. Skorupowa konstrukcja nowych foteli Spinal sprawia, że są one sztywniejsze, dzięki czemu lepiej podtrzymują ciała podróżujących podczas dynamicznej jazdy. Są one również lżejsze od poprzednich foteli z tradycyjnym stelażem rurowym. Nowe siedzenia umożliwiają kierowcy przyjęcie bardziej ergonomicznej pozycji, są bardziej komfortowe w szybko pokonywanych zakrętach, a co równie ważne - sprawiają, że wnętrze auta ma bardziej sportowy sznyt. Dopełnieniem szerokiej gamy modyfikacji modelu 370Z jest inaczej zestrojone zawieszenie, które poprawia komfort jazdy i obniża poziom słyszalnego we wnętrzu hałasu. We wszystkich wersjach modelu (w tym NISMO) zastosowano tylne sprężyny oraz amortyzatory o zmienionej charakterystyce pracy oraz lepiej tłumiącą hałas wykładzinę i wyściółkę tylnych nadkoli. Wszystkie te modyfikacje pozwalają kierowcy 370Z czerpać bezkompromisową radość z jazdy. Nowy model 370Z zachował oczywiście wszystkie te cechy, dzięki którym stał się jednym z najbardziej uznanych pojazdów swojego segmentu. Moc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni ręcznej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach. 370Z nadal jest jedynym samochodem w swojej klasie, w którym dostępny jest układ Syncro Rev Control - pierwszy na świecie system optymalnie synchronizujący poziom obrotów silnika podczas zmiany biegów, zarówno w górę jak i w dół. Ceny oraz specyfikacje obowiązujące na poszczególnych rynkach zostaną przedstawione w późniejszym terminie, przed premierą modelu. Źródło: Nissan
  4. Nissan GT-R Nismo nagrodzony tytułem „Samochodu Roku Playboya” w kategorii Supersport Najbardziej wyczynowy w gamie Nissana model GT-R Nismo doceniony przez jury plebiscytu „Samochód Roku Playboya” – 16 czerwca na uroczystej gali w ogrodach Pałacu Zamojskich otrzymał tytuł zwycięzcy w kategorii Supersport. Już od 22 lat magazyn Playboy przyznaje tytuły dla najlepszych, najpiękniejszych i najbardziej emocjonujących samochodów. W tegorocznej edycji jury w składzie: Włodzimierz Zientarski, Krzysztof Hołowczyc, Andrzej Borowczyk, Andrzej Koper oraz Rafał Jemielita wybrało Nissana GT-R Nismo na zwycięzcę w najbardziej ekstremalnej kategorii – Supersport. GT-R Nismo to zaprojektowany z myślą o ściganiu się supersamochód po fabrycznym tuningu, z udoskonaloną aerodynamiką, wyróżniający się niezwykłą precyzją działania układu jezdnego i wyjątkową stylistyką, charakterystyczną dla wszystkich modeli opatrzonych logo sportowej marki Nissana. Pod maską drzemie potężny silnik 3.8 V6 generujący moc aż 600 KM. Potwierdzeniem niewiarygodnych osiągów GT-R Nismo jest ustanowienie rekordu przejazdu słynnej Północnej Pętli najtrudniejszego na świecie toru Nürburgring dla samochodów produkowanych seryjnie. Nagroda dla GT-R Nismo jest kolejnym wyróżnieniem dla Nissana w tym prestiżowym konkursie. W poprzednich edycjach nagrodzone zostały między innymi Nissan Juke (Auto z seksem), Juke R (Na szczytach technologii), Navara oraz GT-R (oba w kategorii Auto dla twardziela). Źródło: NISSAN
  5. Nissan 370Z Nismo (2015)
  6. ZIELONE ŚWIATŁO DLA SZÓSTEJ EDYCJI NISMO PLAYSTATION GT ACADEMY * Gracze w Gran Turismo6 mają szansę zostać kierowcami wyścigowymi zespołu Nissana NISMO * Zwycięzcy poprzednich edycji GT Academy startują teraz w serii GP3 i 24‑godzinnym wyścigu Le Mans Londyn i Paryż, 14 kwietnia 2014 r.: Nissan i Sony Computer Entertainment Europe ogłosiły, że w 2014 roku zorganizują szóstą edycję NISMO PlayStation GT Academy, której celem jest wyłonienie spośród graczy komputerowych kandydatów na kierowców wyścigowych. Internetowe kwalifikacje w grze Gran Turismo6 na PlayStation rozpoczną się 21 kwietnia. Od pierwszej edycji w 2008 r. do GT Academy wpłynęło ponad 4 miliony zgłoszeń. Entuzjaści gier komputerowych i sportu samochodowego walczyli o możliwość zostania kolejnymi kierowcami elitarnego zespołu NISMO, reprezentującego markę Nissan w wyścigach samochodowych. Dowodem sukcesu rywalizacji, mającej początek w środowisku wirtualnym i kontynuowanej w świecie realnym, są imponujące wyniki osiągane na prawdziwych torach przez absolwentów Akademii. Brytyjczyk Jann Mardenborough, który ukończył 24‑godzinny wyścig Le Mans na medalowej pozycji, w 2014 r. wystartuje w serii GP3, z której rekrutują się kierowcy Formuły 1. W trakcie swojej błyskotliwej kariery, której początkiem było zwycięstwo w GT Academy w 2011 r., ścigał się on już jako kierowca zespołu Arden International oraz uczestniczył w programie rozwoju kierowców wyścigowych Red Bull. Z kolei zwycięzca pierwszej edycji, Hiszpan Lucas Ordoñez, w 2014 r. próbuje swoich sił aż w Japonii, reprezentując NISMO w tamtejszych mistrzostwach Super GT. Lucas i zwycięzca GT Academy 2012 Wolfgang Reip (Belgia) wystartują także latem w tegorocznym 24‑godzinnym wyścigu Le Mans za kierownicą fascynującego Nissana ZEOD RC, któremu przyznano miejsce w „Garage 56". Wzmocniona tymi sukcesami GT Academy rozwija się i zyskuje globalny zasięg. W 2014 r. mistrzowie zostaną wyłonieni spośród uczestników reprezentujących grupę krajów europejskich, Niemcy, USA oraz nową grupę międzynarodową, obejmującą Australię, Indie, Bliski Wschód, Meksyk i Tajlandię. Po ukończeniu intensywnego trzymiesięcznego programu rozwoju kierowców, uznawanego za jeden z najlepszych na świecie, piątka mistrzów GT Academy 2014 będzie mogła odebrać finałową nagrodę - start samochodem marki Nissan w morderczym 24‑godzinnym wyścigu w Dubaju zaplanowanym na styczeń przyszłego roku. Darren Cox, dyrektor globalnego działu sportu samochodowego w firmie Nissan, powiedział: „Nissan i NISMO z dumą inaugurują szóstą edycję GT Academy, organizowanej wspólnie z naszymi przyjaciółmi z PlayStation i Polyphony Digital. Sześć lat temu takie innowacyjne podejście było uważane za ryzykowne. Dziś jest to ugruntowana ścieżka do profesjonalnego sportu samochodowego. GT Academy rozpoczęła działalność w Europie, ale dzięki nowym edycjom uruchamianym na kilku wschodzących rynkach ma już zasięg globalny. Właśnie dla podkreślenia tego globalnego charakteru nasi europejscy zwycięzcy otrzymali status kierowców NISMO i ścigają się na całym świecie, rywalizując o prestiżowe tytuły mistrzowskie. W 2014 r. mamy nadzieję na start w kolejnych imprezach. Każdy, kto czuje się na siłach powinien spróbować udziału w GT Academy. Nie wszyscy mogą wygrać, ale doświadczenia z rywalizacji na każdym etapie są bardzo emocjonujące". Kazunori Yamauchi, prezes Polyphony Digital, wyjaśnia: „Jestem bardzo dumny z faktu, że GT Academy powraca już w szóstym sezonie, jak również z tego, że Gran Turismo wraz z Nissanem po raz kolejny tworzą platformę rozwoju dla nowych kierowców wyścigowych, którzy w innej sytuacji nie mieliby szans na realizowanie swoich marzeń. Nawet jeżeli komuś nie uda się przejść do następnej rundy GT Academy, już same kwalifikacje w GT6 podniosą jego umiejętności jako kierowcy, zaś wszyscy uczestnicy otrzymają specjalne dodatko do gry, które uprzyjemnią im zabawę". Oprócz zgłaszania się do GT Academy poprzez Gran Turismo 6 na PlayStation3 kandydaci na... kandydatów na kierowców wyścigowych mogą przystąpić do rywalizacji w trakcie serii imprez na żywo, a także - po raz pierwszy - podjąć wyzwanie za pośrednictwem Facebooka. Źródło: Nissan
  7. Nissan Juke Nismo RS (2015)
  8. Nismo otwiera nowy rozdział swojej historii: Nissan GT-R Nismo przygotowuje się do europejskiego debiutu Inspirowana wyścigami, ekscytująca wersja legendarnego Nissana GT-R zadebiutuje w Europie podczas tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Kompleksowe prace rozwojowe nad GT-R Nismo prowadzone były w Europie 600 KM (441 kW) z zaawansowanego silnika V6 3.8 z podwójną turbosprężarką Więcej zdjęć: Nissan GT-R Nismo fot. NISSAN - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Nowoczesne rozwiązania aerodynamiczne generujące przy 300 km/h dodatkowe 100 kg[1] siły dociskającej, zapewniającej doskonałe trzymanie się drogi Nissan GT-R Nismo, skonstruowany, dopracowany i udoskonalany w czasie kompleksowych testów w Europie, zadebiutuje na Starym Kontynencie 4 marca podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie. Flagowy GT-R, spadkobierca tradycji legendarnego zespołu wyścigowego Nismo, to zaprojektowany z myślą o ściganiu się supersamochód po fabrycznym tuningu, z rewolucyjnie udoskonaloną aerodynamiką, wyróżniający się niezwykłą precyzją układu jezdnego. Już standardowy Nissan GT-R cieszy się opinią supersamochodu, którego osiągi plasują go w gronie najlepszych. Teraz, korzystając z kilkudziesięcioletniego doświadczenia firmowych specjalistów w dziedzinie sportu samochodowego z Nismo, Nissan opracował ekstremalną odmianę modelu GT-R. Nissan GT-R Nismo wyróżnia się ekskluzywną stylistyką zgodną z tradycyjną w przypadku samochodów wyścigowych zasadą nadrzędności funkcji nad formą. W modelu wykorzystano szereg technologii inspirowanych sportem samochodowym, które przyczyniają się do poprawy osiągów auta dzięki optymalizacji jego własności aerodynamicznych, zawieszenia i zespołu napędowego. Równowaga tych wszystkich elementów sprawia, że samochód doskonale radzi sobie zarówno na zwykłej drodze, jak i na torze wyścigowym. Nissan GT-R Nismo jest już dostępny w Japonii, a w Europie jego sprzedaż rozpocznie się we wrześniu. Zakorzeniony w tradycji japońskich wyścigów, nowy flagowy GT-R ma też silne związki z Europą, gdzie był udoskonalany i testowany na słynnej Północnej Pętli toru Nürburgring w Niemczech, powszechnie uważanego za jeden z najtrudniejszych obiektów tego typu na świecie. Zdaniem Carlosa Ghosna, dyrektora generalnego Nissana, jest to najszybszy GT-R w historii marki. „Uzyskawszy czas okrążenia 7:08,679, możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, że na Północnej Pętli toru Nürburgring, na której przyjęło się mierzyć osiągi wyczynowych samochodów, Nissan GT-R Nismo[2] ustanowił rekord w kategorii samochodów seryjnych". Nissan GT-R Nismo - flagowy model w ofercie Nismo - ogólne informacje 1. Rozwiązania mechaniczne Nissan GT-R Nismo to innowacje, bezkompromisowe rozwiązania konstrukcyjne oraz technologie inspirowane sportem samochodowym - wszystko po to, aby jeszcze bardziej zwiększyć moc i prędkość maksymalną oraz poprawić właściwości jezdne. Silnik W silniku 3.8 V6 VR38DETT wykorzystano know-how zdobyte przez Nismo dzięki uczestnictwu w takich imprezach sportowych, jak znany na całym świecie 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring. Moc silnika zwiększono do 600 KM (441 kW) przy maksymalnym momencie obrotowym 652 Nm. Nowe turbosprężarki o dużej przepustowości - takie same, jak w samochodach startujących w wyścigach klasy GT3 - doprowadzają zwiększoną ilość powietrza do układu dolotowego, a zoptymalizowane indywidualne sterowanie fazami zapłonu w poszczególnych cylindrach i zmodernizowana pompa paliwa zapewniają lepsze spalanie. Zawieszenie i podwozie Sprężyny oraz skonstruowane specjalnie do tego modelu amortyzatory Bilstein DampTronic w przednim i tylnym zawieszeniu dostrojono tak, aby zapewnić wyjątkową przyczepność oraz progresywne reakcje w ekstremalnie dynamicznych sytuacjach. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy zawieszenia: Comfort, Normal i R - do jazdy torowej. Specjalne ogumienie Nismo - dostarczone przez firmę Dunlop - zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność i znakomite właściwości jezdne. Opony przednie: 255/40 ZRF20, opony tylne: 285/35 ZRF20. Specjalnie skonstruowane drążki przymocowane do dwuwahaczowego zawieszenia przedniego zwiększają kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w celu optymalizacji pozycji koła przy dużych przeciążeniach bocznych oraz poprawy stabilności podczas jazdy na wprost i w zakrętach. Ponadto duże i mocne śruby zwiększają sztywność w strefie mocowania koła do piasty. W celu ograniczenia przechyłów nadwozia w zakrętach i przy zmianie kierunku jazdy, w tylnym zawieszeniu Nissana GT-R Nismo zastosowano bardzo sztywny, ale lekki, bo pusty w środku, stabilizator poprzeczny o średnicy 17,3 mm. Konstrukcja nadwozia Zwiększoną sztywność nadwozia uzyskano dzięki zastosowaniu połączeń klejonych oprócz tradycyjnych zgrzewów. Rozwiązanie to, będące elementem „fabrycznego tuningu" Nismo, zapewnia precyzyjne reakcje zawieszenia przy ekstremalnych obciążeniach. 2. Nadwozie - ekskluzywny styl i udoskonalone parametry aerodynamiczne Stosując najnowsze techniki symulacji z wykorzystaniem obliczeniowej dynamiki płynów do analizy przepływu powietrza, inżynierowie Nismo opracowali pakiet aerodynamiczny, który poprawia trzymanie się drogi i ogranicza negatywny wpływ oporu powietrza, a przy tym nadaje pojazdowi budzący respekt, muskularny wygląd. Przedni zderzak, dolna osłona komory silnika oraz tylny spojler z włókna węglowego obniżają środek ciężkości i zwiększają siłę dociskającą o 100 kg1 (przy 300 km/h) w porównaniu ze zmodernizowanym niedawno GT-R z roku modelowego 2014. Aerodynamikę samochodu dopracowano pod kątem równomiernego rozłożenia siły dociskającej między przodem a tyłem przy każdej prędkości, w celu uzyskania progresywnej charakterystyki właściwości jezdnych. Poszerzony przedni zderzak oraz wydłużony i zwężający się tylny zderzak zapewniły utrzymanie współczynnika oporu czołowego na takim samym poziomie, jak w standardowym Nissanie GT-R, czyli 0,26. Nissan GT-R Nismo będzie dostępny w pięciu kolorach nadwozia: białym perłowym (Brilliant White Pearl), czarnym perłowym (Meteor Flake Pearl Black), srebrnym metalizowanym (Ultimate Metallic Silver) i jaskrawoczerwonym (Vibrant Red). Doskonałym podkreśleniem imponującej, muskularnej estetyki nadwozia jest unikatowy dla modelu GT-R Nismo ciemnoszary matowy lakier Dark Matte Grey[3]. Wzór czarnych 6‑ramiennych obręczy kół GT-R Nismo stanowi nawiązanie do wyścigowego Nissana GT-R startującego w klasie GT500 serii SUPER GT. 3. Wnętrze Kokpit Nissana GT-R Nismo wzbudza u kierowcy zaufanie do pojazdu zarówno poprzez wysoką jakość wykonania, jak i pozycję w fotelu. Ergonomicznie wyprofilowane fotele RECARO z regulowanym oparciem z włókna węglowego zapewniają mocne, a jednocześnie komfortowe podparcie kierowcy i siedzącemu obok pasażerowi. Trójramienna kierownica zaprojektowana z uwzględnieniem sugestii zawodników zespołu Nismo jest pokryta tworzywem Alcantara z czerwonymi szwami. Kierownica, na której umieszczono także czerwone oznaczenie wskazujące ustawienie kół do jazdy na wprost, dobrze leży w dłoniach, jest komfortowa i precyzyjnie przekazuje informacje zwrotne z układu kierowniczego. Tarcza prędkościomierza wykonana jest z tworzywa imitującego włókno węglowe, z kolei tarcza obrotomierza zwraca uwagę intensywnym, czerwonym kolorem. Daszek nad zestawem wskaźników obszyty jest tworzywem Alcantara. Wnętrze ozdabiają dyskretne czerwone przeszycia na fotelach, konsoli centralnej, panelach drzwi oraz na kierownicy. [1] W porównaniu z Nissanem GT-R z roku modelowego 2014 [2] Nissan GT-R Nismo z wyposażeniem dodatkowym do jazdy torowej [3] Lakier Dark Matte Grey będzie dostępny od lata 2014 r. Źródło: Nissan
  9. Nissan GT-R Nismo (2015)
  10. Nissan Qashqai Nismo - już niebawem wersja produkcyjna 200 koni, czyli coś w stylu tego, co dostajemy w Juke Nismo. Może wyjść ciekawe autko, choć sprzedaż takiej wersji będzie pewnie marginalna
  11. Nissan GT-R Nismo (2015)
  12. Nissan IDx Nismo Concept (2013)
  13. Nissan Sentra Nismo Concept (2013)
  14. http://www.youtube.com/watch?v=t1wsRC0zE7g Obiecuje sobie, że nie długo będzie mój !! Kocham te auta
  15. Niezła Nyska to jest. Może ta generacja Skyline'a nie należy do moich ulubionych ale projekt jest fajny... Więcej: StanceNation
  16. Japońska rzadkość po australijsku. Beauty!!! Więcej: SNAPSHOTS: JDM RARITY R34 GT-R N1 – THE-LOWDOWN
  17. [h=1]NISSAN GT-R NISMO GT500 Revealed[/h]
  18. [h=1]Nismo GT-R Nissan Testing Spy Car Nurburgring[/h]
  19. [h=1]2013 Nissan 370Z Nismo - WINDING ROAD POV Test Drive[/h]
  20. Nissan GT-R Nismo bdzie najszybszym superautem wiata? GT-R pokazuje, że Japończycy potrafią robić świetne superauta. Szkoda, że tak mało ich wypuszczają...
  21. START PROGRAMU GLOBALNEJ WYMIANY KIEROWCÓW NISMO Lucas Ordoñez wystartuje w SUPER GT w ramach Programu globalnej wymiany kierowców Kierowcy japońskiego SUPER GT będą ścigać się poza Japonią, aby zyskać nowe doświadczenia Nowy zespół Nismo Athlete Global Team weźmie udział w 12-godzinnych wyścigach na torach Sepang i Bathurst Gwiazda australijskich wyścigów serii V8 Supercar, Rick Kelly, będzie pierwszym kierowcą zespołu podczas 12-godzinnego wyścigu w Bathurst 17 lipca w Jokohamie przedstawiciele Nissana i Nismo zaprezentowali nową, szeroko zakrojoną inicjatywę - Program globalnej wymiany kierowców Nismo - który otworzy uczestniczącym w nim zawodnikom drzwi samochodów wyścigowych na całym świecie. Pierwszym kierowcą Nismo, który skorzysta z tego programu, będzie Lucas Ordoñez (Hiszpania). Większość kierowców wyścigowych z radością przyjęłaby wieść o możliwości wzięcia udziału w wyścigu z serii SUPER GT. Dla Lucasa, który swoją przygodę z wyścigami zaczął od gry komputerowej, jest to spełnienie marzeń po długim „ściganiu się" samochodami tej klasy w świecie wirtualnym. Teraz, dzięki Programowi globalnej wymiany kierowców, Lucas usiądzie za kierownicą prawdziwego Nissana GT-R klasy SUPER GT. Życiorys zwycięzcy jednej z edycji GT Academy już teraz jest godny pozazdroszczenia. Trzykrotny udział w wyścigu Le Mans, jazda za kierownicą Nissana DeltaWing w wyścigu Petit Le Mans, zwycięstwo w Pucharze Interkontynentalnym Le Mans oraz doskonałe wyniki w Nissanie GT-R Nismo w klasie GT3 potwierdziły talent zawodnika odkrytego przez Nissana zaledwie kilka lat temu. Lucas w tym miesiącu wyjechał do Japonii, gdzie wziął udział w oficjalnym teście SUPER GT na torze Suzuka w dniach 19-20 lipca. Następnie ścigać się będzie w barwach zespołu NDDP Racing Nissan GT-R, obok Kazuki Hoshino (Japonia) i Daiki Sasaki (Japonia), w klasie GT300 w 1 000-kilometrowym wyścigu na torze Suzuka w dniach 17-18 sierpnia. Podczas indywidualnych zawodów kierowcy Programu globalnej wymiany kierowców Nismo będą startować w barwach nowego zespołu Nismo z siedzibą w japońskiej Jokohamie. Będzie się on nazywał „Nismo Athlete Global Team" i po raz pierwszy wystąpi z końcem sierpnia, kiedy to Wolfgang Reip (Belgia) i Mark Shulzhitskiy (Rosja) z GT Academy dołączą do Katsumasa Chiyo (Japonia) w 12-godzinnym wyścigu na torze Sepang. „To dopiero początek" - powiedział Shoichi Miyatani, prezes Nismo. „Chcemy wysyłać naszych młodych, utalentowanych kierowców na wyścigi na całym świecie, aby mogli zdobyć jak największe doświadczenie. Z wielką przyjemnością zapraszamy europejskich kierowców do udziału w wyścigach w Japonii i wysyłamy japońskich kierowców na zawody organizowane w Europie. Cieszymy się, że możemy dać taką możliwość naszym zawodnikom." „Stworzyliśmy ten program, aby umożliwić wszystkim kierowcom Nismo zdobycie nowych doświadczeń" - powiedział dyrektor ds. sportów samochodowych Nissana, Darren Cox. „To kolejny krok do prawdziwie globalnego podejścia do naszej działalności w zakresie sportów samochodowych. Nie jest łatwo przenosić się z jednych mistrzostw na kolejne, ale nikt nie powiedział, że nasz program rozwoju kierowców będzie łatwy. Najlepsi zawsze potrafią udowodnić swoją klasę. Pokazaliśmy, że nasi kierowcy potrafią przesiadać się z samochodu do samochodu i czerpać ze wszystkich zdobytych doświadczeń. Dobrym przykładem jest Jann Mardenborough, który zamienił Nissana GT-R Nismo GT3 na bolid Formuły 3 i osiągał fenomenalne czasy okrążeń w samochodzie klasy LM P2 z silnikiem Nissana na torze Le Mans." Nie wszystkie wymiany mają kierunek wschodni. We wrześniu Kazuki Hoshino (Japonia) będzie ścigać się w Nissanie GT-R Nismo GT3 w wyścigu 1 000 km na torze Nürburgring. Kierowca ten pomyślnie odbył jazdy testowe w Portugalii w pierwszej połowie tego roku. Lucas Ordoñez i Steve Doherty (USA) również wyjadą na zachód, aby ścigać się dla Nissan North America. Obaj zasiądą za kierownicą Nissanów 370Z w ramach GTS World Challenge na torze Mid-Ohio (2-3 sierpnia) i Sonoma w Kalifornii (23-24 sierpnia). Ekipa Nismo Athlete Global Team została również zgłoszona do udziału w 12-godzinnym wyścigu na torze Barthurst w lutym 2014 roku. Kierowca australijskiej serii V8 Supercar, Rick Kelly, z tamtejszej ekipy Nissan Motorsport został zgłoszony jako pierwszy kierowca zespołu. Jego koledzy zostaną wyłonieni z globalnej puli kierowców Nismo w nadchodzących miesiącach. W najbliższym czasie ogłoszone zostaną kolejne komunikaty dotyczące Programu globalnej wymiany kierowców Nismo, w ramach którego kierowcy ośmiu narodowości będą ścigać się w pięciu krajach. Plany na najbliższą przyszłość przedstawia Darren Cox: „Wysłanie pierwszego zwycięzcy GT Academy do Japonii jest kolejnym logicznym krokiem w procesie, który rozpoczął się, gdy Satoshi Motoyama i Michael Krumm ścigali się w naszych barwach podczas zeszłorocznego wyścigu na torze Le Mans. Praca na prawdziwie światowym poziomie i stwarzanie nowych możliwości naszym kierowcom w celu maksymalizacji ich umiejętności daje niezwykłą satysfakcję. Wszyscy jesteśmy bardzo ciekawi, jakie będą wyniki tej inicjatywy." źródło: NISSAN
  22. Nissan Leaf Nismo - bezsensowny pakiet Co z tego, że zmienili zawieszenie, skoro silnik jest słaby, a jak będziemy mocniej wciskać gaz, to po chwili konieczne będzie podpięcie auta pod gniazdko : /
  23. [h=1]Nissan GT-R NISMO GT3 at Nurburgring 24h: Summary[/h]
  24. więcej -> Gama modeli Nismo zawita do Warszawy, badania rynku motoryzacyjnego, sprzedaż nowych samochodów, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×