Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'niemiec' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 41 wyników

  1. Witam, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Kolega poprosił mnie abym sprowadził mu auto z niemiec, sam mieszka w szwecji i nie bardzo ma kiedy jechać ze mną. I tu rodzi się pytanie, czy mogę sprowadzić dla niego auto i na kogo ma być umowa? Jeśli fizycznie jego nie będzie to mam wziąć jakieś umpoważnienie przetłumaczone i podbite notarialnie czy jest jakiś inny sposób aby to auto sprowadzić? Pozdrawiam D.
  2. Szukasz dobrego używanego samochodu? Sprowadzimy używane auta od prywatnych sprzedawców - skontaktuj się z nami. Samochód będzie dostosowany do Państwa potrzeb, starannie zweryfikowane samochody z drugiej ręki będą cieszyć przez długi czas. Gwarantujemy o: legalności, bezwypadkowości, sprawdzonym stanie technicznym. Współpraca z nami jest pozbawiona ryzyka, ponieważ samochody są dokładnie badane pod względem stanu technicznego przez naszych pracowników. Pomożemy odnaleźć i sprowadzić wymarzony samochód. Skontaktuj się z nami: http://www.autoorder.pl/ T: +48 22 465 9968 E: info@autoorder.pl
  3. Dysponuję kwotą 40 tys zł i szukam czegoś pokroju Opla Insygnia, BMW, VW Passat, Mazda 6 i inne auta tego pokroju. Przeglądam niemieckie portale z ogłoszeniami motoryzacyjnymi - dużo tego. Czy ktoś ostatnio sprowadzał auto z Niemiec? Czy rzeczywiści jest w czym wybierać?
  4. Witam serdecznie. W zeszłym roku kupiłem auto (Citroen C3) o numerze vin VF7FCKFVB26669711 i się zastanawiam czy nie było puknięte albo licznik cofnięty (pewnie był, bo jak na rocznik 2003 i silnik 1.4 benzyna 73km, kupiłem go z przebiegiem 123tys). Czy są jakieś strony które mogą mi to tanio sprawdzić? Bo z tego co się dowiedziałem, to w Niemczech mają jakąś bazę danych, co nawet przy zmianie klocków w ASO zapisują tam przebieg. Mylę się? Może jakaś niemiecka baza danych ubezpieczalni? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
  5. Starszy brat z Niemiec, młodsza siostra z Czech Dwoje bliźniaków. Jeden starszy od drugiego o całe 26 lat. Mowa o Passacie i Octavii, które od kilku lat znajdują się w czołówce samochodów najczęściej wybieranych przez Polaków. Świadczą o tym statystyki wyszukań w serwisie otoMoto i rankingi sprzedaży nowych samochodów. Skoda Octavia produkowana jest od 1996 roku. Jest to pierwszy model czeskiej firmy, który zaprojektowany został przez niemiecki koncern. Co prawda, model ten powstał na płycie podłogowej VW Golfa, jednak powszechnie traktowana jest ona jako bliźniaczy model dla Passata. Paleta silników była typowa jak w przypadku innych modeli produkowanych przez Volkswagena. Wśród najpopularniejszych wymienia się benzynowe 1.6 i nieśmiertelny 1.9 TDI. Obecnie istnieje już trzecia generacja Octavii. VW Passat to jeden z flagowych modeli koncernu, który znalazł ponad 20 milionów nabywców. Produkowany jest od 1973 roku. Obecnie istnieje już 7 generacja tego modelu. Od początku produkcji cieszył się sporą popularnością. Wersję B3 z nadwoziem kombi szczególnie doceniają osoby trudniące się…nie do końca legalnym handlem ze wschodnimi sąsiadami. A to za sprawą nieprzeciętnie pojemnego zbiornika paliwa. Generacja B5 produkowana równolegle z pierwszą wersją Octavii, w przeciwieństwie do niej, zapożyczyła płytę podłogową od Audi A4.Octavia jest od kilku lat liderem sprzedaży wśród nowych samochodów osobowych. Obydwa modele od kilku lat plasują się zresztą w pierwszej dziesiątce najczęściej wyszukiwanych samochodów w otoMoto. Jak wypadają w bratobójczej walce? Który z modeli warto kupić? Pod lupę wzięliśmy Passata z generacji B5-B7, czyli wersje produkowane równocześnie z Octavią, od jej debiutu w 1996 roku. Popularność obydwu modeli widać doskonale w ich dostępności na rynku wtórnym. W serwisie otoMoto znajduje się obecnie ponad 4500 Octavii i 6500 Passatów (od generacji B5) (3.09.2014). W przypadku czeskiego kompaktu, najpopularniejsze roczniki to 2008-2010. Za egzemplarze z tych lat trzeba zapłacić średnio 25-36 tysięcy złotych. Wśród jego niemieckiego odpowiednika najczęściej sprzedawane są sztuki z lat 2001, 2006 i 1998. Passaty z tych roczników kosztują średnio 12, 25 i 8 tysięcy złotych. Najłatwiej jest o nadwozie typu kombi (49 % Octavia, 63,5 % Passat). Podobny trend obserwowany jest również wśród osób poszukujących tych modeli. Wśród dostępnych kolorów dominuje srebrny i czarny. Te same barwy lakieru są najbardziej pożądane przez kupców. Chociaż dominują egzemplarze krajowe (61%) i niemieckie (30,5%) to można trafić również na rodzynki z Belgii, Francji, Holandii, Szwajcarii (razem ok. 6 %). Co ciekawe, dokładnie odwrotnie jest w przypadku drugiego z omawianych modeli. 65,6 % Passatów przyjechało zza zachodniej granicy, a tylko 19 % z nich zostało kupionych w polskim salonie. Nie powinno zaskoczyć, że najłatwiej dostać Octavię z legendą koncernu VW, czyli silnikiem diesla o pojemności 1.9 litra (46,5%). Takich Passatów jest 47,5 %. Inne popularne motory Skody to 1.6 (23,5%) i 2.0 (20,5%). Trend ten układa się odwrotnie w modelu ze znaczkiem Volkswagena na masce – odpowiednio 9,5 i 30,5 procent. Jak podkreśla Marcin Szturma, Dyrektor Działu Handlowego otoMoto.pl - osoby poszukujące samochodu w serwisie, najchętniej kupiłyby modele z polskiego salonu. Tak deklaruje ponad 90 % z nich. Najczęściej wybieranym zakresem cenowym w przypadku Octavii jest przedział do 20 tysięcy złotych (12%). Tyle samo osób jest w stanie zapłacić za nią 25 tysięcy. Nieco mniejszym budżetem dysponują użytkownicy marzący o Passacie. 16 % chce przeznaczyć na to 10000 złotych. 14 % może wydać zaledwie 5 tysięcy. Najchętniej wybierana górna granica wieku to rok 2005 w przypadku Passata, a Octavii - 2010. Nie jest trudno określić skąd wynika fenomen tych dwóch samochodów. Obydwa są przestronne, stosunkowo tanie w zakupie i utrzymaniu. Pod ich maskami drzemią silniki, które cieszą się opinią niezawodnych. Połączenie idealne? Polacy zdają się mówić – zdecydowanie tak. Źródło: otoMoto
  6. 20 lipca 2014 - Grand Prix Niemiec Tor: Nurburgring Długość toru: 5,148 km Ilość okrążeń: 60 Dystans: 308,863 km Rekord okrążenia: Michael Schumacher 1:29.468 (2004) [you] zapraszamy do wpisania Twoich 10 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 20.07.2014 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą.
  7. Chciałbym was spytać, czy uda mi się sprowadzić auto z Niemiec na takowych warunkach: - mam na wydanie 11 000zł (wliczając w to wszystkie opłaty/formalności + przejazd z osobą która sprowadza auta (znajomy, ale swoje weźmie)) - rocznik 2000+ - stan dobry - moc 140KM + (warunek niekonieczny, ale fajnie by było, miałem słabsze auta i wystarczy ) - benzyna (później gaz) - hatchback lub coupe - wygląd (aby nie wyglądał jak auto z poprzedniego wieku) Póki co moje typy: Opel Astra II Bertone (lub zwykła), Ford Focus, Toyota Celica VII, Hyundai Coupe, Honda np:(Civic VII), Volkswagen Golf IV, Audi A3 (chociaż raczej droższa), coś z rodziny Seat'a.... Wypiszcie wasze przemyślenia czy warto w ogóle ruszać z takim budżetem i wymaganiami do Niemiec.
  8. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Niemiec Sukcesy i kłopoty Volkswagena podczas rajdu Niemiec Poznań, 27 sierpnia 2013 r. – Po dotychczasowych zwycięstwach w sześciu z ośmiu rozegranych rajdów i wynikach gwarantujących podium we wszystkich dotychczasowych występach w Mistrzostwach Świata, w Rajdzie Niemiec załogi Volkswagena po raz pierwszy nie znalazły się na podium, mimo że zarówno Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (F/F), jak i Jari Matti-Latvala i Miikka Anttila (Fin/Fin) prowadzili w zawodach. Volkswagen odniósł jednak drobne sukcesy, osiem z piętnastu rozegranych odcinków wygrały załogi z Wolfsburga, co więcej, przynajmniej jeden z kierowców Volkswagen kończył zawsze odcinki specjalne w pierwszej trójce. Zwycięstwo w Rajdzie Niemiec przypadło Daniemu Sordo. W ten sposób Citroën jest niezwyciężony na asfalcie od prawie dziesięciu lat. Latvala i Anttila zakończyli rajd na miejscu siódmym, Ogier i Ingrassia na pozycji szesnastej. „Rajd Niemiec był moim pierwszym rajdem w nowej roli“ – mówi dr Heinz-Jokob Neußer, członek zarządu wydziału rozwoju technicznego marki Volkswagen odpowiedzialny za sporty motorowe. „Jestem pod wrażeniem profesjonalnego podejścia zespołu oraz ekspertyz inżynierów i mechaników. Po wypadkach naszych kierowców mechanicy potrafili naprawić uszkodzenia samochodów i doprowadzić do tego, że mogliśmy zanotować jeszcze cztery dodatkowe punkty w kończącym rajd Power Stage. W sumie rozstrzygnęliśmy na naszą korzyść osiem z piętnastu odcinków kwalifikacyjnych – jest to dowód na konkurencyjność Polo R WRC i świetny wynik naszych kierowców. Cieszymy się już na kolejne rajdy samochodowe i zrobimy wszystko, aby tytuł mistrza świata trafił do Wolfsburga“. Po dziewięciu z trzynastu eliminacji rajowych mistrzostw świata WRC Volkswagen prowadzi w trzech klasyfikacjach. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia znajdują się na czele klasyfikacji kierowców i pilotów i mogą już w nadchodzącej eliminacji mistrzostw świata w Australii (12-15 września) zdobyć tytuł mistrzów świata. Ich przewaga wynosi 75 punktów nad Thierry Neuvillem (Ford). Jeżeli uda się powiększyć tę przewagę do przynajmniej 84 punktów to Ogierowi i Ingrassi nikt już nie odbierze tytułu. W klasyfikacji producentów Volkswagen znajduje się z 26 punktami przewagi również na czele tabeli. Ogier i Ingrassia wygrywają Power Stage Dla prowadzących w mistrzostwach świata Sébastiena Ogiera i Juliena Ingrassii Rajd Niemiec rozpoczął się perfekcyjnie. Z dwoma zwycięstwami w czwartek wchodzili w drugi dzień rajdu jako prowadzący w klasyfikacji ogólnej. W wyjątkowo śliskim miejscu rajdu francuski duet wypadł z trasy, uszkodził zawieszenie przedniego koła w swoim Polo R WRC i musiał wskutek tego przedwcześnie zrezygnować z rywalizacji. Po powrocie na trasę rajdu w sobotę osiągnęli w WRC trzy z pięciu najlepszych czasów na odcinkach specjalnych. W niedzielę dzięki najlepszemu czasowi na Power Stage, w którym są przydzielane dodatkowe punkty za pierwsze, drugie i trzecie miejsce, uzyskali trzy punkty extra. Latvala i Anttila notują świetne wyniki Fiński duet objął prowadzenie na początku drugiego dnia rajdu i powiększał przewagę nieustannie aż do jedenastego odcinka specjalnego. Na jedenastym odcinku o nazwie „Arena Panzerplatte“ Latvala i Anttila natrafili na jeden z osławionych kamieni i uszkodzili Polo R WRC. Wskutek tego duet ten walczył z ciągle otwierającymi się drzwiami samochodu. Na dwunastym odcinku problem ten spowodował, że Miika Anttila prawą ręką musiał przytrzymywać drzwi, a lewą przeglądał notatki i spóźnił się minimalnie z komunikatem. Latvala i Anttila wypadli z trasy i zakończyli przedwcześnie rajd. Jak ich koledzy dzień wcześniej, powrócili w WRC-2 i wywalczyli dla siebie i Volkswagena cenne punkty w klasyfikacji mistrzostw świata kierowców oraz konstruktorów. W tzw. Power Stage uzyskali dodatkowy punkt. Mikkelsen i Markkula nie wystartowali w rajdzie Andreas Mikkelsen i Mikko Markkula (N/Fin) musieli zrezygnować z powodów zdrowotnych z uczestnictwa w Rajdzie Niemiec. Pilot Mikko Markkula nabawił się, przypuszczalnie w trakcie Rajdu Finlandii przed prawie trzema tygodniami, złamania siódmego, jak i częściowego uszkodzenia ósmego kręgu piersiowego, które zostały zdiagnozowane krótko przed rozpoczęciem Rajdu Niemiec. Volkswagen Motorsport wycofał z powodów zdrowotnych i bezpieczeństwa zgłoszenie kierowców do zawodów. Mikko Markkula narzekał już w trakcie Rajdu Finlandii na dolegliwości krzyżowe, które po zawodach ustąpiły. Bóle powróciły w poniedziałek w Niemczech w czasie treningów. Wypowiedzi po zakończeniu Rajdu Niemiec Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC „Zacznę od pozytywnych rzeczy: Moje osiągnięcie na nawierzchni asfaltowej poprawiło się w porównaniu z wynikami z przeszłości. Jeszcze nigdy wcześniej nie prowadziłem w rajdzie na asfalcie, również moje czasy pokazały, że także na tym podłożu stałem się lepszym kierowcą. Oczywiście istnieje jeszcze przestrzeń do osiągania lepszych wyników, jednakże po moim wczorajszym rozczarowującym wypadnięciu z trasy, cieszę się, że zapewniłem teamowi jeszcze raz punkty w klasyfikacji konstruktorów, nawet jeżeli zakończenie rajdu nie było dla mnie perfekcyjne. Mimo tego z ufnością patrzę na przyszłe rajdy i zrobię wszystko, aby wesprzeć mój team w walce o mistrzostwo świata konstruktorów w wymiarze takim, jak to będzie tylko możliwe. Cieszę się z Danim Sorbo, który tutaj w Niemczech mógł świętować swoje pierwsze zwycięstwo w rajdowych mistrzostwach świata. Potrafię sobie wyobrazić, co Dani teraz czuje. Zasłużył na to zwycięstwo. “ Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC „Nie był to dla nas wymarzony przebieg weekendu, ale wyciągnęliśmy z niego to, co najlepsze. Zwycięstwo na Power Stage było w końcu jeszcze raz dużym sukcesem i może okazać się ważne w odniesieniu do rozstrzygnięcia o mistrzostwie. Szkoda mi trochę naszego teamu, że nie wygraliśmy w naszym „domowym“ rajdzie. Teraz cieszę się już na Australię i spróbujemy wraz z Julienem zbliżyć się do tytułu mistrzów świata tak bardzo, jak to będzie możliwe.“ Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC „Bardzo cieszyłem się na Rajd Niemiec i jestem rozczarowany, że nie mogliśmy wystartować w rajdzie u siebie. Jednakże zdrowie mojego pilota Mikko Markkuli ma pierwszeństwo. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia, abyśmy wkrótce mogli znowu razem wystartować w rajdach mistrzostw świata. Razem z nim opracowaliśmy w tym sezonie całkowicie nowy dla mnie system komunikacji w samochodzie, na którym zna się tylko on. Nie było możliwym znaleźć zastępstwo w tak krótkim czasie przed zawodami.“ Jost Capito, dyrektor wydziału Volkswagen-Motorsport „Zwycięstwo w ośmiu z piętnastu odcinków specjalnych jest dobrym znakiem i odpowiada wynikom, jakie osiągnęliśmy w trakcie przebiegu sezonu przed Rajdem Niemiec. Polo R WRC jest konkurencyjny także na asfalcie. Jednakże nasz „domowy“ rajd nie przebiegał tak, jak sobie to wyobrażaliśmy i wymarzyliśmy. I to nas rozczarowuje. Prowadziliśmy w rajdzie Niemiec zarówno poprzez Sébastiena Ogiera, jak i Jari-Mattiego Latvalę, ale obydwaj prowadząc w rajdzie wypadli z trasy. Byliśmy blisko zwycięstwa, straciliśmy je jednak przez niewielkie błędy. Gratulujemy Daniemu Sardo zasłużonego, pierwszego zwycięstwa w rajdowych mistrzostwach świata, które i tak było bardzo spóźnione.“ Rajdowe Mistrzostwa Świata, Rajd Niemiec – wyniki końcowe 1. Daniel Sordo/Carlos del Barrio (E/E), Citroën 3:15:19.4 hrs. 2. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Ford + 53.0 sec. 3. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN/FIN), Citroën + 2:36.1 min. 4. Martin Prokop/Michal Ernst (CZ/CZ), Ford + 8:00.8 min. 5. Robert Kubica/Maciek Baran (PL/PL), Citroën + 9:1.3 min. 6. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 9:14.2 min. 7. Jari-Matti Latvala/Miika Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 9:55.0 min. 8. Hayden Paddon/John Kennard (NZ/NZ), Škoda + 13:01.2 min. 9. Mads Østberg/Jonas Andersson (N/S), Ford + 13:28.1 min. 10. Evgeny Novikov/Ilka Minor (RUS/A) + 15:17.9 min. Rajdowe Mistrzostwa Świata, Rajd Niemiec – Wyniki Power Stage 1. Sébastien Ogier/Julian Ingrassia (F/F), Volkswagen 15:37.9 min. 2. Daniel Sordo/Carlos del Barrio (E/E), Citroën + 3.9 sec. 3. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 11.6 sec. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA, klasyfikacja generalna kierowców (pkt) 1. Sébastien Ogier 184 2. Thierry Neuville 109 3. Jari-Matti Latvala 98 4. Dani Sordo 96 5. Mikko Hirvonen 88 6. Sébastien Loeb 68 7. Mads Østberg 65 8. Martin Prokop 49 9. Evgeny Novikov 40 10. Nasser Al-Attiyah 30 11. Andreas Mikkelsen 26 Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA, klasyfikacja generalna producentów 1. Volkswagen Motorsport 262 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT 236 3. Qatar M-Sport WRT 129 4. Qatar WRT 124 5. Jipocar Czech National Team 51 6. Abu Dhabi Citroën Total WRT 37 7. Volkswagen Motorsport II 26 8. Lotos WRC Team 20 Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. Ojciec zastanawia się nad zmianą auta (aktualnie Mazda 6 2.0 Diesel 2004 rok). Do wydania ok 25 tys zł (najlepiej właśnie za tyle ale jak będzie warto to do 30 się dołoży). Najlepiej rocznik 2002 w górę ale nie jest to najważniejsza rzecz. Silnik diesel lub benzyna, mile widziane dobre wyposażenie. Do wyboru wstępnie: -BMW E46 Coupe/Sedan, silni 2.0d lub 1.8 benzyna -BMW E39 3.0d -Audi A6 C5 - w tym wypadku napęd quattro to podstawa tylko nie mam pojęcia jaki silnik jest dobry -Audi A4 B6 - to samo co wyżej To tacy faworyci z naciskiem na A6 a potem E39/E46 coupe. Co powiecie jeszcze o: -Subaru Legacy - jak z awaryjnością, spalaniem, jaki silnik najlepszy -Kia Sorento/Sportage -Alfa Romeo 159 1.9JTD -Skoda Octavia/Superb -Toyota Avensis Czekam na wasze opinie
  10. Rajd Niemiec ADAC (24-26 sierpnia 2012) Album zdjęć: Rajd Niemiec ADAC (24-26 sierpnia 2012) fot. CITROEN MEDIA - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Trzecia podwójna wygrana Citroëna Sébastien Loeb i Daniel Elena, już przed startem do tegorocznej edycji Rajdu Niemiec rekordziści pod względem największej liczby zwycięstw w tym rajdzie, poprawili swoje własne osiągnięcie, wygrywając na nadreńskich trasach po raz dziewiąty. Dokładnie w dziesięć lat od czasu wywalczenia swego pierwszego triumfu w formacie WRC, ośmiokrotni Mistrzowie Świata zyskują prawo tytułowania się dziewięciokrotnymi zwycięzcami Rajdu Niemiec. Jeżeli dodamy do tego pięć wygranych z rzędu pary Loeb - Elena w ostatnich rajdach oraz piąte podium z rzędu wywalczone przez załogę Hirvonen - Lehtinen, widać, jak wielkimi krokami zespół Citroën Total World Rally Team zbliża się do zdobycia po raz ósmy tytułu mistrzowskiego w kategorii producentów. Ostatni, niedzielny etap Rajdu Niemiec z dwoma przejazdami odcinka specjalnego Dhrontal oraz krótkim oesem Power Stage w Trewirze był w zasadzie tylko finałowym sprintem po dwóch ciężkich etapach poprzednich. Załogi, które już wcześniej zapewniły sobie czołowe miejsca, rozdzielone dużymi odstępami czasowymi, skupiły się raczej na pilnowaniu wywalczonych pozycji, by nie tracąc ich dotrzeć do mety. Opuszczając park serwisowy, zawodnicy znowu niespokojnie spoglądali w niebo, ale bez wahania zachowali opony Michelin Pilot Sport o miękkiej mieszance, skuteczniejsze na mokrym asfalcie regionu Saary. Sébastien Loeb jadąc jako pierwszy wykorzystał czysty tor jazdy, bez błota naniesionego kołami kolejnych aut, by na OS13 odnotować już ósmą w tym rajdzie wygraną oesową. Mikko Hirvonen zajął na tym odcinku 3 miejsce, jadąc z dużą dozą ostrożności. Przed ostatnim prawdziwym oesem rajdu załogi ustawione zostały w odwrotnej kolejności, by po raz drugi pokonać 30 km trasy Dhrontal. Kierowcy zespołu Citroën Total World Rally Team zajęli tym razem szóste i siódme miejsce, ślizgając się na zabłoconej nawierzchni. Niemiecką rundę bieżącego sezonu Rajdowych Mistrzostw Świata zakończył dodatkowo punktowany Power Stage, wytyczony na ulicach Trewiru wokół Circus Maximus. Sébastien Loeb i Mikko Hirvonen zajęli na Power Stage dwa pierwsze miejsca, wzbogacając w ten sposób swój dorobek punktowy odpowiednio o trzy i dwa punkty. „Pomiędzy rajdami Finlandii a Niemiec zrobiłem sobie krótkie wakacje. Dziś widzę, że były udane!” – żartował zwycięzca, gorąco witany przez członków swojego zespołu i publiczność. – „Te trzy dni minęły nam znakomicie, ale warunki były naprawdę trudne. Pojechaliśmy najszybciej, ale również najbardziej regularnie. Niektórzy spośród rywali byli w stanie zagrozić nam pod względem czasów, ale nie ustrzegli się przed pułapkami czyhającymi na trasie. Po wypracowaniu znacznej przewagi musiałem skupić się na unikaniu błędów. Z każdym rajdem zbliżamy się do naszego celu – dziewiątego tytułu mistrzowskie miejsca, pomimo tego, że był to dla mnie weekend trudny, pełen przeszkód” – oświadczył na mecie Mikko Hirvonen. – „Rajd naprawdę sprawiał nam trudności, od początku do samego końca. Drogi były bardzo zabrudzone. Nie przepadam za jazdą w takich warunkach, ale w rajdach nie wybiera się tylko tego, co się lubi”. „Możemy być dumni z uplasowania dwóch naszych samochodów na podium po raz piąty z rzędu” – powiedział Yves Matton, Dyrektor Citroën Racing. – „Stale powiększamy naszą przewagę w klasyfikacji producentów Rajdowych Mistrzostw Świata. Dystans wobec rywali jest tak znaczny, że już w rajdzie Wlk. Brytanii staniemy przed szansą zapewnienia sobie tytułu Mistrzów Świata wśród producentów”. Cały zespół Citroën z żalem wspomina swojego dawnego kierowcę, Philippe’a Bugalskiego, który zmarł w ostatnich dniach wskutek nieszczęśliwego wypadku. W 2001 r. to właśnie „Bug” za kierownica Citroëna Xsara T4 wygrał Rajd Niemiec – wtedy rundę dopiero pretendującą do umieszczenia w kalendarzu WRC. Puchar przeznaczony dla zwycięzcy-producenta odebrał na podium w Trewirze w imieniu zespołu Jean-Paul Chiaroni, ówczesny pilot Bugalskiego, a obecnie koordynator zespołu Citroën Racing ds. meteorologii i zapoznań z trasą. Następna runda w kalendarzu Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2012 odbędzie się w dniach 14-16 września 2012 w Wielkiej Brytanii. Nieoficjalna klasyfikacja końcowa na mecie Rajdu Niemiec 1 Loeb / Elena Citroën DS3 WRC 3h 41:52,4 2 Latvala / Anttila Ford Fiesta RS WRC +2:00,1 3 Hirvonen / Lehtinen Citroën DS3 WRC +2:31,4 4 Østberg / Andersson Ford Fiesta RS WRC +3:24,4 5 Atkinson / Prévot Mini JCW WRC +9:10,4 6 Ogier / Ingrassia Skoda Fabia S2000 +9:50,8 7 Mikkelsen / Floene Skoda Fabia S2000 +12:22,7 8 Al-Attiyah / Bernacchini Citroën DS3 WRC +12:50,4 9 Sordo / Del Barrio Mini JCW WRC +14:17,3 10 Arzeno / Jamoul Peugeot 207 S2000 +15:20,1 12 Neuville / Gilsoul Citroën D Rajd w liczbach Miejsca Citroënów DS3 WRC i strata do lidera na kolejnych odcinkach specjalnych. Etap 1 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS1: Mittelmosel 1 (24,90 km) 1 1 3 / +8,7 3 / +8,7 OS2: Moselland 1 (22,79 km) 1 1 7 / +13,6 5 / +22,3 OS3: Grafschaft 1 (21,23 km) 1 1 4 / +5,7 5 / +28,0 OS4: Mittelmosel 2 (24,90 km) 2 / +1,8 1 8 / +13,1 5 / +39,3 OS5: Moselland 2 (22,79 km) 1 1 3 / +5,3 5 / +44, Etap 2 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS7: Stein & Wein 1 (26,54 km) 1 1 6 / +1:07,4 6 / +1:56,3 OS8: Peterberg 1 (9,37 km) 3 / +2,2 1 6 / +5,8 6 / +1:59,9 OS9: Arena Panzerplatte 1 (46,54 km) 1 1 3 / +5,1 3 / +2:05,0 OS10: Stein & Wein 2 (26,54 km) 3 / +5,4 1 4 / +5,9 3 / +2:05,5 OS11: Peterberg 2 (9,37 km) 2 / +0,2 1 6 / +4,4 3 / +2:09,7 OS12: Arena Panzerplatte 2 (46,54 km) 1 1 3 / +3,0 3 / +2:12,7 Etap 3 Sébastien Loeb / Daniel Elena Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen OS Klasyfikacja generalna OS Klasyfikacja generalna OS13: Dhrontal 1 (30,76 km) 1 1 3 / +12,6 3 / +2:25,3 OS14: Dhrontal 2 (30,76 km) 6 / +9,9 1 7 / +13,8 3 / +2:29,2 OS15: Circus Maximus Trier (4,37 km) 1 1 2 / +2,2 3 / +2:31,4 Najlepsze czasy na odcinkach specjalnych: Etap 1: OS1 do OS3: S. Loeb; OS4: J.-M. Latvala; OS5: S. Loeb; OS6: J.-M. Latvala. Etap 2: OS7: S. Loeb; OS8: D. Sordo; OS9: S. Loeb; OS10 i OS11: O. Tänak; OS12: S. Loeb. Etap 3: OS13: S. Loeb; OS14: P. Solberg; OS15: S. Loeb. Najskuteczniejsi: S. Loeb, 8 najlepszych czasów; J.-M. Latvala i O. Tänak, po 2; D. Sordo i P. Solberg po 1. Kolejni liderzy rajdu: OS1 do OS15: S. Loeb. Klasyfikacja oficjalna Kierowców i Producentów w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA 2012 po rundzie 9/13: MON S MEX P ARG GR NZL FIN D GB F I E suma 1 Sébastien Loeb 28 11 27 0 25 28 26 26 28 199 2 Mikko Hirvonen 14 18 18 0 20 19 18 21 17 145 3 Petter Solberg 15 14 18 15 11 0 17 14 0 104 4 Mads Østberg 0 15 13 25 15 12 - 10 12 102 5 J.-M. Latvala 0 26 0 2 - 17 9 15 18 87 6 Jewgenij Nowikow 11 10 0 18 4 0 12 0 0 55 7 Martin Prokop 2 2 - 8 12 10 13 Armindo Araujo 1 0 6 0 0 0 4 0 - 11 14 C. Atkinson - - 0 - - - - 0 10 10 15 François Delecour 8 - - - - - - - - 8 16 D. Kuipers - - - 8 - - - - - 8 17 A. Mikkelsen - - - - - - - - 7 7 18 Pierre Campana 6 - - - - - - - - 6 19 M. Rantanen - - - - - - - 6 - 6 20 Henning Solberg 0 6 - - - - - - - 6 21 J. Ketomaa 0 0 0 2 - - - 4 - 6 22 P. Sandell - 4 - 0 - - - - - 4 23 Y. Al Rajhi - - - - - 4 - - - 4 24 K. Block - - 2 - - - 2 0 - 4 25 E. Brynildsen - 1 - - - - - - - 1 26 R. Trivino - - 1 - - - - - - 1 27 A. Al Kuwari - - - - - 1 - - - 1 28 M. Stohl - - - - - - 1 - - 1 29 M. Arzeno 0 - - - - - - - 1 1 30 P. van Merksteijn Jr. 0 - 1 - - - - 2 Ford WRT 15 40 15 26 10 15 23 27 26 197 3 M-Sport Ford WRT 16 12 10 31 12 10 12 12 0 115 4 Qatar World Rally Team - 8 8 15 6 0 10 2 10 59 5 Citroën Junior - - 6 12 12 12 - 6 6 54 6 Adapta WRT - - 12 - 15 - - 10 12 49 7 Mini WRC Team 26 - - - - - - - - - - - - 26 8 Brazil WRT - - - 10 0 0 6 - 4 20 Powyższe wyniki są oficjalne, ale mogą nie być ostateczne w razie ewentualnego ogłoszenia zmian przez FIA. Źródło: CITROEN MEDIA
  11. BMW X4, czyli kolejny, sportowy SUV Nieco delikatniejszy niż X6 ( chociaż nie jestem pewny czy to dobrze) a nieco bardziej charakterny niż X3, taki złoty środek?
  12. 22 lipca 2012 - Grand Prix Niemiec Tor: Hockenheimring Dane techniczne: Długość toru: 4,574 km Ilość okrążeń: 67 Dystans: 306,458 km Rekord okrążenia: Kimi Raikkonen (2004)) [you] zapraszamy do wpisania Twoich 5 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 22.07.2012 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą. Aktualna punktację generalną można zobaczyć >>TUTAJ<<
  13. Memoriał Wagnera: Polska pokonała reprezentację Niemiec
  14. Witam , bardzo proszę pomoc . Mój teść oddaje mi samochod który używał w niemczech i tam jest aktualnie zarejestrowany . Auto jeszcze jest w Niemczech i stoi na blachach Niemieckich w jaki sposób przywieść to auto czy zostawić je na blachach na których jest czy wracać na zjazdowych żółtych ? Na pewno powrót na aktualnych blachach by był tańszy ale czy to wiąże się z tym że muszę te blachy później odesłać znowu do Niemiec i dopiero czekać na papiery z urzędu Niemieckiego że auto jest wymeldowane jak to mamy zrobić żeby ponieść najniższe koszta ? I co trzeba załatwić w urzędzie Niemieckim żeby to auto wyrejestrować ? Czy jeżeli np będę wracał na Niemieckich( nie zjazdowych) tablicach musimy coś załatwiać w urzędzie czy dopiero po odesłaniu tablic ? I drugie pytanie może posiada ktoś umowę darowizny w dwóch jeżykach ? Z góry dziękuję za pomoc .
  15. Peugeot RCZ Onyx - specjalna edycja dla Francji i Niemiec
  16. Hej! Planuję przywieźć sobie jakieś cudo z Niemiec, czy jeśli przywiozę sobie je na lawecie to będę musiał pomimo to wykupować tablice exportowe w Niemieckim urzędzie (te z żółtym lub czerwonym paskiem) oraz Ubezpieczenie ?
  17. BMW czy Mazda , Audi czy Toyota,
  18. http://www.amerykany.v10.pl/Pogea,Chevy,Corvette,1959,protouring,z,Niemiec,75780.html
  19. 380KM z Niemiec. Nie tylko silnik jest OK w tym projekcie. Więcej ---> http://euromedian.net/2010/11/23/stormcloud/
  20. "Trójka" z Niemiec w stylu USDM. Zwraca uwagę swap silnika na VR6 2,8... Więcej ---> http://euromedian.net/2010/11/29/dressed-to-impress-black-shoes-red-dress/
  21. Damski Super Drifter z Niemiec. To jest to! Więcej ---> http://www.drifted.com/fabian-linder/feature-drift-kitty/11151/
  22. Ładniutki W126 z Niemiec. Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/03/12/bad-w126/
  23. Czwórka 4Motion z Niemiec. Zdjęcia ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1104_1999_vw_golf_4motion/photo_02.html Więcej ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1104_1999_vw_golf_4motion/index.html
  24. Ładny Golfik z Niemiec... Na dużych "złotych" felgach od Audi, ale to nie razi... Więcej ---> http://www.juststance.com/make/vw/fine-like-red-wine/
  25. E30 Cabrio na BBS-ach z Niemiec... Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/03/10/clean-e30/
×