Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'niemczech' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 30 wyników

  1. W Niemczech Fiat Ducato został uznany za „Najlepszą Bazę do Zabudowy Kamperowej 2015”. Szósta generacja Fiata Ducato zdobywa nagrodę przyznawaną przez Czytelników specjalistycznego magazynu „Promobil”. Nowy model marki Fiat Professional zwycięzcą w 8 z 10 kategorii konkursowych. Prestiżowy tytuł potwierdza nie tylko wysoką jakość produktu, ale również rozwiązania i usługi dedykowane Klientom kamperów. Ósmy raz z rzędu, baza do zabudowy kempingowej Fiata Ducato zdobywa prestiżowy tytuł „Najlepszej Bazy do Zabudowy Kamperowe 2015” przyznawany przez Czytelników „Promobil”, niemieckiego magazynu specjalistycznego, który od ponad 25 lat jest swego rodzaju barometrem trendów w sektorze kamperów. Szósta generacja Fiata Ducato dominuje w 8 z 10 kategorii konkursowych przewidzianych dla kamperów niemieckich i importowanych: kamper Van z łazienką (kategoria , z antresolą o wartości do 50.000 € (kategoria C), z antresolą o wartości powyżej 50.000 € (kategoria D), półzintegrowany o wartości do 50.000 € (kategoria E), półzintegrowany o wartości powyżej 50.000 € (kategoria F), zintegrowany o wartości do 70.000 € (kategoria G), zintegrowany o wartości powyżej 70.000 € (kategoria H) oraz najlepsza baza do zabudowy kamperowej 2015 (kategoria K). Uroczystość wręczenia nagród miała miejsce w sobotę 17.01.2015 r. w Stuttgarcie podczas CMT, jednych z największych w Europie targów branży turystycznej. To nowe wyróżnienie wzbogaci kolekcję nagród zdobytych przez Nowego Fiata Ducato, najnowszą odsłonę bestsellera, który przez 34 lata i przez 5 generacji, udowadnia, że jest najlepszym „kompanem" w podróży i „partnerem" w pracy dla ponad 2,6 miliona Klientów, którzy zdecydowali się na jego zakup począwszy od 1981 roku. Nieprzypadkowo, dzisiaj ponad 500.000 rodzin podróżuje kamperem zbudowanym na bazie Fiata Ducato, czerpiąc radość ze swojego urlopu w poczuciu bezpieczeństwa i spokoju.Nowa baza do zabudowy Ducato, sprzedawana od czerwca zeszłego roku wraz z dedykowanymi usługami, przyczyniła się do umocnienia w 2014 roku pozycji Fiat Professional, jako lidera w sektorze samochodów kempingowych zarówno w Niemczech, jak i na pozostałych rynkach europejskich. Zaufanie Klientów świadczy o skuteczności innowacyjnego programu Fiat Professional, oferującego liczne wersje Fiata Ducato zaprojektowane wspólnie z najważniejszymi producentami w celu zoptymalizowania specyficznych aspektów różnych rodzajów kamperów, wraz z szeroką i unikatową gamą usług dedykowanych posiadaczom kamperów, by zagwarantować im zawsze spokojną i bezpieczną podróż. Spośród unikatowych usług oferowanych przez Fiat Professional amatorom kamperów na pierwszy plan wysuwa się nowa strona internetowa w całości poświęcona kamperom zabudowanym na bazie Ducato. Dostępny również na tablecie i smartphonie portal pozwala poznać i zgłębić tematy związane z produktem Ducato, jako bazy pod kampery oraz wszystkimi przeznaczonymi do niego usługami. Poza tym, dostępne są tam również filmy oraz przydatne widżety, które pomagają dobrać idealny silnik do indywidualnych potrzeb czy znaleźć najbliższą stację dealerską. A dla fanów portali społecznościowych strona będzie stale połączona ze specjalną stroną na Facebooku. W zakładce „myDucato" zrealizowanej we współpracy z Mopar, zarejestrowani użytkownicy będą mogli skorzystać ze specjalnych usług, takich jak na przykład wyszukiwanie numeru nadwozia, by zapewnić całkowity spokój jazdy, wyświetlanie planu przeglądów lub dostępu do specjalnych ofert Posprzedaży. Strona dostępna jest w 9 językach i wkrótce ukażą się na niej nowe treści i usługi. Miłośnicy czasu wolnego mogą liczyć na „Fiat Ducato Camper Mobile”, mobilną aplikację oferowaną nieodpłatnie w 17 krajach europejskich i w 5 językach (włoski, angielski, francuski, niemiecki i hiszpański). Aplikacja oferuje liczne funkcje, jak na przykład wyszukanie najbliższego warsztatu, stref postojowych i stacji paliw. A kiedy zaparkujemy już naszego kampera, aplikacja rejestruje dokładną jego lokalizację: a zatem za pomocą funkcji „Znajdź swój kamper” z łatwością go odnajdziesz, podążając trasą wyświetloną na ekranie smartphone’a. Klient Fiata Ducato Kamper ma do dyspozycji również bezpłatną infolinię, gdzie dedykowany zespół oferuje zarówno usługi pomocy drogowej, jak i kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Abarth będzie dostawcą silników na Mistrzostwa ADAC Formuły 4 w Niemczech. Pierwsza runda w sezonie 2015 zaplanowana jest od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. W najbliższym sezonie nowe samochody wyścigowe ADAC Formuły 4 będą wyposażone w silniki Abarth`a. Po długiej serii testów, ADAC wybrało Abarth`a na partnera odbywających się w Niemczech Mistrzostw Formuły 4, które zajmują miejsce dotychczasowej Formuły ADAC. „Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że „wyścigowy duch” marki ze znaczkiem Skorpiona nadal przekłada się na tak prestiżową aktywność, jaką jest Formuła 4 ADAC, certyfikowana przez FIA – powiedział Marco Magnanini, szef Abarth`a na rynkach EMEA - Z jednej strony Abarth dostarcza Klientom na całym świecie produkty doskonałej jakości i o dużym zaawansowaniu pod względem technologicznym, z drugiej nadal zachowuje swoje „wyścigowe DNA”. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Abarth`a w rodzinie ADAC – powiedział prezes ADAC Sport Hermann Tomczyk - Dzięki Abarth`owi, ADAC zyskuje na partnera Mistrzostw ADAC Formuły 4 w 2015 roku nowego cennego producenta. Poza tym, Abarth dostarczał już swój silnik na Mistrzostwa Formuły 4 we Włoszech i była to ogromna przyjemność zarówno dla zespołu, jak i dla Federacji”. Abarth będzie dostarczał silniki na Formułę 4, która, biorąc również pod uwagę bardzo niski wiek kierowców, spełnia funkcję przygotowawczą do następnych kategorii: to okazja dla marki ze znakiem Skorpiona, aby wyszkolić i promować młodych sportowców, którzy w przyszłości mają szansę stać się wielkimi kierowcami. Od wielu lat zresztą, program rozwoju młodych kierowców startujących w bolidach był podstawą do wykształcenia generacji kierowców, którzy dzisiaj biorą udział w Formule 1, takich jak czterokrotny Mistrz Świata Sebastian Vettel, Nico Hulkenberg, Nico Rosberg i Ralf Schumacher, a w DTM, jak: Martin Tomczyk, Pascal Wehrlein i Timo Glock, wywodzący się z Mistrzostw ADAC, które ich wypromowały. „Na początek nowego sezonu ADAC Formuły 4 stworzyliśmy wspólnie solidny „pakiet”– dodał Lars Soutschka, dyrektor ADAC Motorsport i Classic, który przewiduje Abarth`a, jako dostawcę silników, Tatuusa - jednoosobowych bolidów, Pirelli - opon oraz Motec, naszego legendarnego partnera, na dostawcę obręczy kół. Niecierpliwie czekam na debiut na torze naszej ADAC Formuły 4, napędzanej silnikiem Abarth”. Silnik Abarth 1.4 T-Jet 160 KM będzie montowany w bolidzie skonstruowanym przez włoskiego Tatuusa. Samochód ten zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, wymagany przez FIA. Pierwsza runda w sezonie 2015 ADAC Formuły 4 jest zaplanowana od piątku 17 do niedzieli 19 kwietnia na torze Oschersleben. Będzie to pierwsze z 8 zaplanowanych wydarzeń, z których dwa odbędą się na torach poza Niemcami. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Szrot w Niemczech czyli wszystko to co polak nie zdążył wykupić https://www.youtube.com/watch?v=gxapp0LJ44M
  4. Fiat Chrysler Automobiles gwiazdą wystawy Classic Days w Niemczech. Konkurs elegancji, pokazy i rywalizacja na drogach zamkniętych dla ruchu: to bogaty program wystawy zarezerwowanej dla zabytkowych samochodów, odbywającej się w średniowiecznym zamku Dyck. Alfa Romeo uczestniczy w wydarzeniu wystawiając cztery drogocenne egzemplarze: prototyp 750 Competizione (1955), 8C 2900 Le Mans (1938), Giuliettę SZ (1960) oraz 1900 Sport Spider (1954). Centrum uwagi skierowane na Lancię 037 Rally (1984 - grupa oraz samochód z Formuły 1 Lancia D50 (1955). Marka Abarth zaznacza swoją obecność modelem 1000 Monomille (1960), a markę Fiat reprezentują trzy modele: 8V (1954), 600 Multipla (1959) i Dino Spider (1969). Zabytkowym samochodom towarzyszą aktualnie produkowane modele: wielokrotnie nagradzana Alfa Romeo 4C, „City Lounge” Fiata 500L oraz nowy Abarth 695 biposto – pierwszy pokaz tego wyjątkowego modelu na niemieckich drogach. Od 1 do 3 sierpnia w Niemczech odbędą się coroczne Classic Days, poświęcone samochodom przeszłości, a goszczące w średniowiecznym zamku Dyck, niedaleko Düsseldorfu. Podczas tego prestiżowego wydarzenia wokół malowniczego zamku na wodzie nie może oczywiście zabraknąć samochodów Grupy Fiat Chrysler Automobiles, która zaoferuje zwiedzającym możliwość poznania z bliska cennych, zabytkowych egzemplarzy marek Alfa Romeo, Abarth, Fiat i Lancia, biorących udział w zawodach „Racing Legend". Z kolekcji Muzeum Alfy Romeo przyjadą cztery egzemplarze - prototyp 750 Competizione (1955), model 8C 2900 Le Mans (1938), Giulietta SZ (1960) oraz 1900 Sport Spider (1954) – natomiast z kolekcji Lancia pojawią się dwa niesamowite samochody wyczynowe: Lancia 037 Rally (1984 - grupa oraz samochód Formuły 1- Lancia D50 (1955). Będą również trzy samochody Fiata - 8V (1954), 600 Multipla (1959) oraz Dino Spider (1969), a także Abarth 1000 Monomille (1960). Poza tym, jako potwierdzenie nierozerwalnej więzi łączącej samochody przeszłości z tymi z aktualnej produkcji, na niemieckiej wystawie obecna będzie również fascynująca Alfa Romeo 4C, wersja „City Lounge” Fiata 500L oraz nowy Abarth 695 biposto – „najbardziej „abarthowy” z wszystkich Abarthów", który po raz pierwszy będzie mógł być podziwiany na niemieckich drogach. Alfa Romeo: coupé Zagato na 60. urodziny Giulietty. Podczas specjalnych zawodów zaplanowanych na sobotę i niedzielę, swój blask ukażą cztery „klejnoty” marki Alfa Romeo, począwszy od 750 Competizione, wyścigowej „barchetty", która została wyprodukowana w 1955 roku do ewentualnego udziału w zawodach w kategorii Sport, klasa 1,5 litra. Silnik samochodu jest taki, jak w modelu Giulietta, ale o pojemności 1488 cm3 i mocy 145 KM, który rozpędza tego wyścigowego spidera do 220 km/h, również dzięki masie własnej pojazdu gotowego do jazdy, równej ledwo 670 kg. Projekt nadwozia, nad realizacją którego czuwał Boano, odcina się wyraźnie od stylu innych, współczesnych Alf Romeo. Samochód pozostał na etapie prototypu laboratoryjnego: w 1955 roku w Portello musiano bowiem skoncentrować się nad produkcją Giulietty. Z Muzeum Alfy Romeo pochodzi również Giulietta Sprint Zagato, wyścigowa wersja zbudowana na bazie seryjnego samochodu, który w tym roku kończy 60 lat. Z połączenia krótszej ramy, niż Giulietta Spider, seryjnie montowanego silnika 100 KM o pojemności 1,3 z Giulietty Sprint Veloce oraz aluminiowej karoserii Zagato, powstało wyścigowe auto, które w swojej klasie pojemności praktycznie nie miało sobie równych. Podczas imprezy na zamku Dyck można będzie podziwiać niezwykle rzadki egzemplarz z aerodynamicznie udoskonalonym, ściętym tyłem. Wreszcie, trzeci samochód z kolekcji Alfy Romeo to 1900 Sport Spider, wyścigowe auto wyprodukowane w 1954 roku w jednym jedynym egzemplarzu, zbudowane na bazie modelu 1900, z „otwartą” karoserią dzieła Bertone, o wyjątkowo agresywnej i opływowej linii, którego osiągi i prowadzenie dorównują aktualnym samochodom. Dopełnieniem całości oficjalnych samochodów Alfy Romeo jest bezcenny model 8C 2900 Le Mans, który zostanie wystawiony w średniowiecznym zamku Dyck. Jest to niezwykły eksponat, którego aluminiowa karoseria autorstwa Touring zapiera dech w piersiach i który przez długi okres brał udział w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Pod maską znajduje się legendarny, ośmiocylindrowy silnik pochodzący ze zwycięskich aut Formuły 1 Alfy Romeo, który w tym egzemplarzu pojawił się w wersji 2,9 litra z dwoma sprężarkami Roots. Lancia: gość honorowy imprezy, D50, auto z Formuły 1 z 1955 roku. Lancia wybrała z kolei do zawodów wokół zamku Dyck samochód wyścigowy z własnej kolekcji: bolid Formuły 1 D50 z 1955 roku. Jest to jeden z ośmiu jednoosobowych samochodów skonstruowanych na Mistrzostwa Świata w 1954 roku - w zawodach uczestniczy samochód Luigiego Villoresi – później przekazanych Ferrari, które w 1955 roku zdobyło mistrzostwo z Fangio, co było dowodem na to, że zespół wyścigowy Lancii był na właściwej drodze. Naprawdę innowacyjny jak na swoje czasy samochód z F1, D50 jest wyposażony w ośmiocylindrowy, 2,5 litrowy silnik umieszczony poprzecznie tak, aby umożliwić poprowadzenie wału napędowego obok fotela kierowcy, a nie pod nim. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu udało się obniżyć środek ciężkości samochodu i w efekcie poprawiono właściwości jezdne bolidu. Umieszczona z tyłu skrzynia biegów zamontowana jest poprzecznie, natomiast charakterystyczne zbiorniki boczne poprawiają aerodynamikę i pozwalają utrzymać stałe rozłożenie masy od startu do mety wyścigu. W 1955 roku za kierownicą tego egzemplarza Lancii D50 zasiadał zarówno Villoresi podczas Grand Prix Valentino, (Turyn) jak i Louis Chiron przy okazji Grand Prix Monako. Trzy dekady później Lancia zdominowała rajdowe mistrzostwa świata dzięki Tipo 037 Rally, który publiczność Classic Days będzie mogła podziwiać z bliska. Ten samochód rajdowy grupy B z dwulitrowym silnikiem i kompresorem wygrał w sumie sześć rajdów cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata, zdobywając w 1983 roku dla Lancii mistrzowski tytuł w kategorii konstruktorów, jako ostatni samochód z napędem na tył. Walter Röhrl został w tamtym roku Wicemistrzem Świata, prowadząc Lancię 037 Rally. Udoskonalona wersja pochodząca z kolekcji Lancii jest ostatnią z ponad 250 egzemplarzy skonstruowanych łącznie, zarówno do użytku drogowego, jak i do rajdów. Fiat: niezwykłe, ośmiocylindrowe coupé z karoserią z włókna szklanego. Centrum uwagi skierowane jest na jedyny w swoim rodzaju samochód, który otwiera prezentację Fiata podczas Classic Days. Ten zrealizowany na bazie Fiata 8V mały, sportowy sedan produkowany był w latach od 1952 do 1954, a model wystawowy (z 1954 roku) jest wyjątkowy ze względu na karoserię wykonaną z włókna szklanego, co pozwala na maksymalne zredukowanie wagi. Napędzany jest dwulitrowym silnikiem V8 o mocy 115 KM, co pozwala mu osiągnąć 200 km/h. Obok tej z prawdziwej perełki motoryzacyjnej pojawia się Fiat 600 Multipla (1959), powstały na bazie Tipo 600, prekursor kompaktowego minivana. Mocną stroną tego modelu jest organizacja wewnętrznej przestrzeni, która pokazuje - pomimo długości zaledwie 354 centymetrów - że projektant Dante Giacosa kierował się znacznie bardziej względami praktycznymi, niż estetycznymi. Na dowód legendarnej już wszechstronności modelu, wystawiany w Niemczech Fiat 600 Multipla wyposażony jest w przyczepkę z motorem marki Moto Guzzi Cardellino i Dingo 49 cm3. Dopełnieniem „drużyny” Fiata podczas niemieckiego spotkania jest Fiat Dino Spider z 1969 roku, luksusowy kabriolet wyposażony w silnik V6, oryginalnie wyprodukowany przez Ferrari (ten sam zespół napędowy był montowany w modelu 246 GT z logo czarnego rumaka). Abarth: samochód marzeń lat 60. z aluminiową karoserią. Publiczność Classic Days może też podziwiać rzadkiego Abartha 1000 Monomille (1960), nazwanego tak ze względu na silnik 1.000 centymetrów sześciennych z tylko jednym wałkiem rozrządu, który wytwarzał moc około 60 KM przy 6.000 obrotach/min. Maksymalna szybkość wynosiła 180 km/h. Coupé o wyraźnym zacięciu sportowym z karoserią podobną do Fiata Abarth 1000 Bialbero, ale specjalnie zwężona, wykonana jest z aluminium, bez zderzaków, o wadze całkowitej zaledwie 560 kg. Jego cena, zdecydowanie wyższa od Porsche 365, uczyniła z Abartha 1000 Monomille na początku lat 60. samochód marzeń. Źródło: Fiat Auto Poland
  5. Pierwszy wirtualny showroom w Niemczech: Otwarcie Audi City Berlin · Cyfrowa koncepcja sprzedaży w zaawansowanej wersji · Nowa usługa „Audi select“ i elastyczna mobilność premium · Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „W jednej z najbardziej fascynujących metropolii Europy stworzyliśmy ekskluzywne miejsce dialogu z klientem “ · Kolejnym miastem, w którym zagości Audi City, będzie Moskwa Ingolstadt/Berlin, 5 lutego 2014 r. Nowe miejsce w niemieckiej stolicy. Po doskonałym starcie w Londynie i w Pekinie, przy berlińskiej ulicy Kurfürstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City. W jednym z najbardziej prestiżowych miejsc metropolii można teraz zobaczyć wysoce zaawansowany , cyfrowy showroom. Zwiedzający mogą podziwiać tu wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D. Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki Audi. Wybrane rozwiązania techniczne prezentowane w cybersalonie, na życzenie będą udostępniane w zgłaszających takie zapotrzebowanie salonach sprzedaży. Wraz z premierą Audi City, uruchomiono bardzo elastyczny model użytkowania samochodów segmentu premium. Pod nazwą "Audi select", firma będzie oferować klientom Audi City Berlin możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli Audi rocznie, w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej. „Audi City wytycza przyszłościową drogę sprzedaży. Dzięki tej koncepcji łączymy to co najlepsze z dwóch światów: nowe możliwości techniki cyfrowej i bardzo zindywidualizowane doradztwo sprzedażowe.“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. „Teraz w Berlinie, jednym z najbardziej fascynujących miast świata, oddajemy do użytku unikalne miejsce ekskluzywnego dialogu z klientem. Dlatego znacznie unowocześniliśmy Audi City, dodając nowe rozwiązania techniczne i zindywidualizowane usługi.“ Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modeli Audi wyłącznie w formie cyfrowej. Dzięki innowacyjnej technice medialnej, zwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwall’u, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec, klient może zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu. Otwierając w lipcu 2012 salon Audi City w Londynie, Audi przejęło rolę pioniera w cyfrowej sprzedaży samochodów i od tego czasu intensywnie rozwija te ideę. Uruchomiony w Berlinie cybersalon oferuje jeszcze większą różnorodność prezentowanych cyfrowo obrazów i umożliwia klientowi skonfigurowanie swojego wymarzonego Audi poprzez wybór spośród wszystkich możliwych funkcji, rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia, jakie w swym asortymencie ma koncern z Ingolstadt. Wykorzystując nie tylko sam ekran powerwall, ale także technikę odtwarzania dźwięku i obrazu stereo 3D, cztery pierścienie po raz pierwszy umożliwiają klientom doświadczenie tak wyjątkowo emocjonującego świata Audi. Na zwiedzających berliński showroom czeka 375 metrów kwadratowych powierzchni na dwóch piętrach i 87 metrów kwadratowych cyfrowej powierzchni projekcyjnej. Audi City jest dla producenta ważnym laboratorium innowacji, które mogą znaleźć zastosowanie w cyfrowej sprzedaży. W ten sposób Audi uczyniło kolejny krok w kierunku włączenia cyfrowego showroomu do swej międzynarodowej sieci. Producent w przemyślany sposób rozwinął założenia techniczne Audi City, by dostosować je do potrzeb sieci dealerskiej. W przyszłości, dealerzy Audi będą mogli w miarę potrzeb przenosić te metody i rozwiązania do swoich salonów, by w zindywidualizowany sposób wykorzystywać dotykowe tablety „multitouch tables“ do konfiguracji modeli, ekran „powerwall“ do prezentacji pojazdów czy „customer private lounge“ do prowadzenia rozmów z klientami w dyskretnej atmosferze. Jeszcze w tym roku, rozwiązania przedstawione teraz w Audi City Berlin znajdą zastosowanie w kolejnych szesnastu centrach sprzedaży Audi na całym świecie. Następny showroom Audi City otwarty zostanie w Moskwie. Będzie to czwarty, po Londynie Pekinie i Berlinie salon, stworzony wg. tej koncepcji. Berlińskie Audi City jest także symbolem zaangażowania koncernu Audi w niemieckiej stolicy. Warto tu wspomnieć, że w tym roku Audi AG po raz pierwszy jest partnerem festiwalu filmowego Berlinale. Zakłada się też, że w przyszłości Audi City Berlin odgrywać będzie nie tylko kluczową rolę platformy sprzedaży pojazdów marki Audi, ale stanie się istotnym miejscem organizowania ważnych wydarzeń. Audi select Uruchamiając cyfrowy showroom, producent inicjuje też na ważnym dla niego berlińskim rynku usługę Audi select, czyli nowy, elastyczny format mobilności przyszłości klasy premium. Alternatywnie do zwyczajowych form sprzedaży czy leasingu samochodów, wyłącznie kliencie Audi City Berlin będą mogli skorzystać z możliwości użytkowania nawet trzech modeli Audi pod rząd, za jedną, łączną miesięczną ratę pieniężną. Ponadto klienci Audi select będą mogli wybierać z bogatego portfolio modeli i rozwiązań technicznych, tworząc w ten sposób swój własny, indywidualny pakiet. „Od A3 Sportback e-tron, naszego pierwszego pojazdu hybrydowego plug-in, aż po najszybsze modele Audi Sport: decydując się na opcję Audi select, klient będzie mógł jeszcze głębiej wejść w świat czterech pierścieni” - podsumowuje Luca de Meo. „W ten sposób łączymy niezależność, którą daje posiadanie własnego samochodu, z jeszcze większą elastycznością i tworzymy skrojoną na miarę mobilność spełniającą najbardziej wyszukane oczekiwania.“ Możliwość osobistego odbioru na miejscu i spersonalizowana obsługa sprawiają, że zmiana używanego obecnie modelu na kolejny, przebiega w sposób bardzo komfortowy dla klienta. Audi select będzie dostępne w showroomie Audi City Berlin od kwietnia 2014. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. więcej -> Francuski van doceniony w Niemczech | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. WYNIKI BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW ADAC 2013 W NIEMCZECH MITSUBISHI MOTORS NA PODIUM Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie. Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków. Trend rosnący W tym roku, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium). Uznanie dla modelu Space Star ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”. Źródło: MMC Car Poland
  8. więcej -> Już 2 000 Solarisów w Niemczech, ceny samochodów, nowości na rynku samochodowym, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. więcej -> Nowa centrala Jaguar Land Rover na Europę będzie w Niemczech, baza rejestracji pojazdów, centrum badań rynku, CEPIK | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. więcej -> Opel Mokka produkowany w Niemczech? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Porównanie cen produktów oraz usług w Polsce i w Niemczech Tak to wygląda na przykładzie Polsko - Niemieckim. Wiem że są tu osoby z innych krajów. Jak wyglądałoby to porównanie według Was?
  12. Witam. Przebywam na terenie Niemiec. Jestem tutaj również zameldowany (stały meldunek oczywiście w PL). Chciałbym zakupić jakieś autko. Znalazłem Nissana Almere. 1.4 benzyna, 75KM, klima, 150 tyś przebiegu, 1998 rok. Mam kilka pytań dotyczących rejestracji zakupionego samochodu w Niemczech. 1. Przypuśćmy - kupuję to auto za 900 euro (bo tyle kosztuje). Jakie kroki podejmuje dalej? HU i AU ważne do 04/2013. Czy ubezpieczenie w momencie zakupu jest dalej ważne? Czy muszę opłacić nowe? 2. Ile wyniosło by orientacyjnie ubezpieczenie za takie autko? I jak rozkłada się płatność ? Miesięcznie, kwartalnie? Zależnie od ubezpieczyciela ? Generalnie chodzi mi o to jakie kroki podjąć muszę zaraz po zakupie, aby wszystko było w porządku i jakie koszta ponoszę ... Przez najbliższe pół roku nie będę miał możliwości zarejestrowania auta w PL. P.S. Czy w ogóle mogę zarejestrować auto pod mój "meldunek" w Niemczech ? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam .
  13. Nowy Mercedes klasy A startuje w Niemczech z ceną 24 000 euro
  14. BMW 135i vs. Porsche 997 Turbo (304,4 km/h)
  15. WARSZAWA: 5 luksusowych aut skradzionych w Niemczech odnaleziono koło Piaseczna <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Hc2cZ7__4uw?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Hc2cZ7__4uw?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  16. Potrzebuje stron na autka w Niemczech coś typu autoscout lub mobile.de. Dzięki z góry!!!
  17. Nowy kamper VW w limitowanej edycji - w sprzedaży tylko w Niemczech...
  18. http://www.efakt.pl/wydarzenia/artykul.asp?artykul=41135 Szczęście niesamowite, i szacunek dla Kierowcy za spokój...
  19. czy opłaca sie robić przeglądy gwarancyjne za granicą np. w niemczech?. mam skodę i słyszałem że tam jest korzystniej.
  20. China Automobile w Niemczech http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/inwazja-ufo-na-niemcy,1127007?source=rss Co sądzisz o chińskich autach
  21. Mandaty zdrożeją dwukrotnie http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/mandaty-zdrozeja-dwukrotnie,1104752?source=rss Bardzo wysokie - 1500EURO nawet
  22. Ograniczenia na autostradach w Niemczech http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/koniec-szalenstw-na-autobahnie,1090579?source=rss Pierwsze w Bremie do 120km/h... Co o tym sądzisz [you:e344c19719]
  23. Akcja apteczka w Niemczech ? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/skrupulatne-kontrole-apteczek,1064641?source=rss
  24. Niemczech http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=1741&osCsid=b90d8b593b91798a2714505c955c76d5
  25. Polacy w Niemczech http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/niemiecka-policja-gnebi-polakow,1055507?source=rss
×