Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'największego' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Jeszcze tylko miesiąc do największego motoryzacyjnego święta w Polsce - Motor Show 2015. 9-12 kwietnia zapowiada się niezwykle imponująco. Poza licznymi premierami samochodowych marek, które zaprezentują liderzy branży, salon samochodowy Motor Show to doskonała okazja dotarcia do szerokiego grona publiczności, wymiana cennych doświadczeń i nawiązanie kontaktów biznesowych. Pasjonaci motoryzacji mogą być pewni, że tegoroczna edycja przejdzie do historii, jako jedyna w swoim rodzaju, zarówno pod względem pokazów, jak i wydarzeń towarzyszących. Dla podtrzymania dreszczu emocji, nie zdradzamy jeszcze co zaprezentują wystawcy, ale potwierdzamy obecność przedstawicieli światowych marek, które już zadeklarowały swoją obecność: Aixam, Alfa Romeo, Aston Martin, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Lancia, Land Rover, Lexus, Maserati, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Renault, Rolls Royce, Toyota i Volkswagen Group.Na prezentację premier przyjdzie czas niebawem. Tymczasem zdradzamy, jakie dodatkowe atrakcjeczekają nazwiedzających tereny targowe, a te zapowiadają się arcyciekawie. Motor Show Truck Wybory najładniejszego tuningowanego Trucka. wyłonionego wśród wystawców targów Moto Show Truck to spotkanie przewoźników drogowych i przedstawicieli stowarzyszeń transportowych z całej Polski, dealerów oferujących pojazdy użytkowe oraz wszystkich podmiotów z "wagi ciężkiej" w transporcie. Udział w Motor Show Truck to wyjątkowa okazja do zaprezentowania oferty swojej firmy, wszystkim chętnym zapewniamy szereg miejsc wystawowych. Organizator:V8 Team, Biznes Motoryzacyjny Polska oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.Kiedy: 9-12 kwietnia 2015 r., pawilon nr 4 Pin up Girls Ogólnopolski konkurs dla kobiet, które kochają motoryzację i amerykański styl lat 50-tych.Pin up to kobiecy symbol motoryzacji - inteligentnej, pięknej, zbuntowanej i samodzielnej kobiety. Każda z Pań, która utożsamia się z tym stylem, podczas targów Motor Show dzięki staraniom organizatora konkursu będzie mogła przez chwilę, poczuć się niczym Marilyn Monroe czy Thelma i Louise. Organizator:V8 Team, Biznes Motoryzacyjny Polska oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.Kiedy: 10-12 kwietnia 2015 r. Hall of Fame To pierwsza w historii Motor Show Hala Sław. To miejsce, w którym samochodowi maniacy z całej Polski, zaprezentują nietuzinkowe wizje pojazdów. Samochody nie do poznania, po licznych modyfikacjach wizualnych i mechanicznych, tysiące wattów oraz elitarne pomiary decybeli dB Street Battle///ECO CARS Challenge oraz międzynarodowe rozgrywki dB Drag Racing – to wszystko tylko w Hall of Fame! W Hali Sławy może wystawić się każdy kto przejdzie pozytywną selekcję. Odwiedzić może każdy, kto kupi bilet. Najlepiej już teraz, za pośrednictwem Ticketpro. Organizator:Stowarzyszenie Motoryzacyjne Black Drivers Club oraz firmę DemocarKiedy:10-12 kwietnia 2015 r. VI Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników To sprawdzian wiedzy i umiejętności dla Młodych Mechaników, adeptów szkół o profilu samochodowym. Start w Mistrzostwach, to nie tylko sprawdzenie swoich umiejętności, promocja szkoły, ale także uznanie w oczach przyszłych pracodawców. Finał Mistrzostw w kategorii Młody Mechanik jest integralna częścią targów Motor Show. Przewidujemy, że podczas kwietniowego finału padnie kolejny rekord i liczba zgłoszonych zespołów szkolnych przekroczy wynik z roku 2014.Patron wydarzenia: Włodzimierz Zientarski Organizator:V8 Team, Międzynarodowe Targi PoznańskieKiedy:10-12 kwietnia 2015 r. 21. Ogólnopolski Turniej Wiedzy Samochodowej Skierowany jest do uczniów szkół samochodowych, dla których posługiwanie się nowoczesnymi urządzeniami diagnostyczno-kontrolnymi to pestka, a znajomość budowy i zasady działania poszczególnych podzespołów pojazdu to bułka z masłem. Patron wydarzenia: Jakub Bielak Organizator: Zespół Szkół Samochodowych w Gdańsku, miesięcznik „Nowoczesny Warsztat”, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej, Politechnika Poznańska.Kiedy:10 kwietnia 2015 r. Gdzie? Międzynarodowe Targi Poznańskie ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań Kiedy? 10 – 12 kwietnia – WSTĘP DLA PUBLICZNOŚCI 9 kwietnia – PRESS DAY Godziny otwarcia 10.00 – 18.00
  2. Rocznica największego zwycięstwa Ewalda Kluge - Mija właśnie 75 lat od momentu, gdy Ewald Kluge, jadący na motocyklu DKW, jako pierwszy Niemiec wygrał najniebezpieczniejszy wyścig motocyklowy świata na wyspie Man - Audi Tradition bierze udział w Classic TT wraz z dwukrotnym wicemistrzem świata Ralfem Waldmannem, prowadzącym motocykl DKW SS 250 Ingolstadt, 20 sierpnia 2013. Jak co roku, w pierwszym tygodniu czerwca, mała wyspa Man na Morzu Irlandzkim zamienia się w mekkę fanów motocykli. Od roku 1907 odbywa się tu wyścig motocyklowy Tourist Trophy, uznawany za najtrudniejszy na świecie. Przez 30 lat tylko Brytyjczycy, na brytyjskich maszynach, zwyciężali w tej prestiżowej imprezie. 75 lat temu Niemiec, Ewald Kluge, przełamał ich passę. By uczcić jego pamięć, Audi Tradition weźmie udział w odbywającym się od 23 do 26 sierpnia na wyspie Man wyścigu motocyklowym Classic TT. Kluge miał 29 lat, gdy w czerwcu 1938 wygrał Tourist Trophy, stając się w ten sposób legendą. Nie można jednak zapominać o rok wcześniejszym zwycięstwie Omobono Tenni’ego, który jako pierwszy „nie-Anglik“ na „nieangielskiej maszynie“ wygrał w klasie do 250 cm3. Znajdujący się już wtedy w czołówce Kluge, musiał z powodu usterki technicznej zrezygnować z dalszej walki. Tenni wygrał w 1937 na dystansie 424 km z czasem 3 godz. 32 min. 06 sek. i z przewagą 37 sekund nad Stanley'em Woodsem na Excelsiorze. Zwycięstwo Klugego rok później, było dla dumnych Anglików końcem pewnej epoki. Kluge, na swoim DKW o pojemności 250 cm3 ustanowił dwa nowe rekordy, osiągając ostateczny czas przejazdu 3 godz. 21 min. 56 sek. i średnią prędkość 125,56 km/h. Tym samym rzucił konkurencję na kolana. Jego przewaga nad drugim na mecie Gingerem Woodem wyniosła wówczas niewiarygodnych jedenaście minut. By uczcić pamięć Ewalda Kluge, jednego ze wspanialszych motocyklistów DKW, marki która stanowi jedną z podwalin historii Audi, Audi Tradition weźmie udział w odbywającym się od 23 do 26 sierpnia wyścigu motocyklowym Classic TT. Na liczący 60 kilometrów wyścig oldtimerów, dział Audi AG odpowiedzialny za promocję historii firmy, wystawi motocykl będący kopią maszyny DKW SS 250 z 1938 roku.* Audi Tradition zbudowało kopię, ponieważ oryginalna maszyna Ewalda Klugego niestety już nie istnieje. Wszystkie motocykle DKW ULD 250 stworzone na potrzeby fabrycznego zespołu wyścigowego DKW, zaginęły. Warto tu nadmienić, że DKW to pierwszy na świecie producent, który już wtedy oferował prywatnym odbiorcom maszyny, które dziś nazwalibyśmy „production racer“. Nie nosiły one jednak nazwy ULD, lecz „Super Sport“. Na takim właśnie motocyklu, w barwach Audi Tradition, pojawi się Ralf Waldmann. Ten dwukrotny wicemistrz świata jest wielce zasłużonym motocyklistą wyścigowym. Mając na koncie 20 zwycięstw w Grand Prix, Ralf Waldmann cieszy się sławą kierowcy, który odniósł największy sukces w historii mistrzostw świata, ale nigdy nie został mistrzem. Za czasów Ewalda Kluge nie organizowano Mistrzostw Świata, ale rozgrywano Mistrzostwa Europy. Zwycięstwo na wyspie Man w 1938 roku, było ukoronowaniem świetnego sezonu w doskonale rozwijającej się karierze Ewalda Kluge. Na 14 wyścigów rozgrywanych w 1938, kierowca DKW wygrał dwunastokrotnie, a dwukrotnie zajął drugą pozycję. Jego trofea to: mistrzostwo Europy, mistrzostwo Niemiec, górskie mistrzostwo Niemiec i najrzadszy tytuł honorowy “Mistrz Mistrzów“ – otrzymuje go tylko ten zawodnik, który kończy sezon z najwyższą możliwą liczbą punktów. Ewald Kluge pod koniec lat trzydziestych był świetlaną postacią sportu motocyklowego. Dwukrotny mistrz Europy (1938,1939), czterokrotny mistrz Niemiec i członek narodowej drużyny Niemiec dwukrotnie zdobywającej Srebrny Puchar. Fabryka Auto Union, której reprezentantem był Kluge, wysłała go w 1938 roku nawet do Australii, gdzie miał dopomóc w zdobyciu rynku przez producenta, mającego wówczas siedzibę w Saksonii. Po ponad czterdziestodniowym rejsie statkiem, Kluge wygrał na Antypodach cztery wyścigi, raz nawet imprezę dla motocykli 350 cm3, jadąc na swojej maszynie o pojemności 250 cm3. Na swoje sukcesy Kluge pracował ciężko przez wiele lat. Urodzony 19 stycznia 1909 w saksońskiej miejscowości Lausa chłopiec, wcześnie stracił matkę. Pracując jako mechanik samochodowy i jako taksówkarz w Dreźnie długo oszczędzał, by w roku 1929 kupić sobie wyścigowy motocykl. Dzięki doskonałym wynikom, w 1934 Kluge został zaangażowany przez Auto Union jako kierowca motocykli DKW jeżdżący w rajdach terenowych. W 1936 został kierowcą zakładowym. W 1940 ruszył na wojnę i od roku 1946 przebywał w radzieckiej niewoli, z której w ciężkim stanie powrócił w roku 1949. By w trudnych, powojennych czasach stanąć na nogi, Ewald Kluge opuścił swoją ukochaną saksońską ojczyznę i wierny do końca życia Auto Union, przeniósł się w 1950 roku wraz z firmą do Ingolstadt, gdzie, rozpoczynając od zera, znowu zaczął startować w wyścigach. Kluge, z powodu swojego precyzyjnego sposobu jazdy nazywany „Panterą‘“ musiał zakończyć karierę wskutek ciężkiego wypadku. W 1953 roku, podczas wyścigu Eifelrennen na torze Nürburgring, 44-letni już wówczas motocyklista, jadący z dużą prędkością upadł, miażdżąc sobie przy tym udo. Nogę uratowano, ale Kluge ponad rok leżał w klinice i nigdy już nie powrócił na tor wyścigowy. Jego największe marzenie – ponowny start na wyspie Man – nie spełniło się. 19 sierpnia 1964 roku Ewald Kluge, w wieku 55 lat zmarł w Ingolstadt, które stało się jego drugim rodzinnym domem. Mimo swoich tryumfów Ewald Kluge, który po wypadku pozostał pracownikiem Auto Union, uchodził za skromnego i zawsze uprzejmego człowieka, któremu bardzo bliska była sprawa następców, ale który nie troszczył się zbytnio o swoje zwycięstwa i swój los. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Targi Bauma 2013: opony Goodyear do największego ciągnika świata Ciągnik o sile uciągu ponad 500 ton będzie prezentowany na targach w Monachium wraz z oponami Goodyear GP-2B Monachium, 15 kwietnia 2013 r. – Goodyear dostarczy opony do największego na świecie ciągnika. Potężny pojazd marki Tractomas, produkowany przez francuską firmę Nicolas, ma moc 1000 koni mechanicznych i jest w stanie pociągnąć zespół drogowy ważący 535 ton. Ciągnik będzie wyposażony w masywne opony Goodyear GP-2B o rozmiarze 385/95 R25. Maszyna jest prezentowana na stoisku firmy Nicolas podczas odbywających się w Monachium 30. Międzynarodowych Targów Maszyn Budowlanych, Materiałów Budowlanych, Maszyn Górniczych, Pojazdów Budowlanych i Sprzętu Budowlanego Bauma 2013. Ciągnik jest produkowany przez specjalizujące się w transporcie ciężkim francuskie przedsiębiorstwo Nicolas. Pojazd został zamówiony przez firmę górniczą LCR i będzie służył do ciągnięcia zespołu wywrotek bocznych w kopalni lignitu w stanie Queensland w Australii. Tractomas TR 10x10 bez obciążenia waży 40 ton, ma 10 metrów długości, 3,5 metra szerokości i 4,6 metra wysokości. Napędza go 27-litrowy silnik Diesla produkcji Caterpillar, który osiąga moc 1000 koni mechanicznych i pozwala zespołowi ciągnika i przyczep rozpędzać się do prędkości 50 km/h na dystansach do 40 kilometrów. Goodyear GP-2B to wielofunkcyjna opona poziomu 100, najczęściej wykorzystywana w żurawiach samojezdnych pracujących w terenie. Opona radialna o wydłużonym okresie użytkowania, która zapewnia wysoki poziom trakcji bocznej w trudnych warunkach oraz płynną jazdę na utwardzonych nawierzchniach. Otwarte rowki barkowe wyróżniają się doskonałymi właściwościami samooczyszczania. Goodyear posiada jeden z najszerszych asortymentów opon OTR najwyższej jakości do zastosowań w takich pojazdach, jak: wywrotki sztywne i przegubowe, ładowarki kołowe, równiarki, urządzenia portowe, przemysłowe, górnicze i żurawie samojezdne. Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowych montuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować jeden z najszerszych w branży zakresów usług dedykowanych. Źródło: Goodyear
  4. [h=2]Budowa największego statku świata w 76 sek.[/h] <iframe src="http://player.vimeo.com/video/62085613?badge=0&color=69b8d6" width="500" height="281" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe> <p><a href=" ">Building the World's Largest Ship (in 76 seconds)</a> from <a href="http://vimeo.com/maerskline'>http://vimeo.com/maerskline">Maersk Line</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>
  5. NISSAN KONSEKWENTNIE ZMIERZA DO ZAJĘCIAPOZYCJI NAJWIĘKSZEGO PRODUCENTA LEKKICH POJAZDÓW DOSTAWCZYCH NAŚWIECIE Imponujący wzrost produkcji isprzedaży w Europie pomaga Nissanowi w dążeniu do uzyskaniapozycji globalnego lidera rynku lekkich pojazdów dostawczych Europa odgrywa istotną rolę w ekspansji firmy na rynku lekkich pojazdów dostawczych Firma planuje podwojenie sprzedaży w Europie w średnim okresie do uzyskania 5% udziału w rynku Trzy nowe modele, w tym elektryczny van, będą produkowane w Hiszpanii HANOWER (17 września 2012 r.) - Nissankonsekwentnie dąży do zajęcia pozycji największego producentalekkich pojazdów dostawczych na świecie do 2016 roku. W minionym roku obrachunkowym2011 firma po raz pierwszy w swojej historii sprzedała ponad miliontakich pojazdów, wyprzedzając o cały rok założeniaśredniookresowego planu Power88. „Mimobardzo niesprzyjających dla naszej branży okoliczności w ubiegłymroku - takich jak katastrofalne trzęsienie ziemi w Japonii, powodziei oczywiście globalna recesja połączona ze zmiennością kursówwalutowych - Nissan sprzedał ponad milion pojazdów nacałym świecie". „Skłoniło nas to do zweryfikowaniazamiarów uzyskania rangi globalnego podmiotu na rynku lekkichpojazdów dostawczych. Naszym celem jest teraz zdobycie pozycjiczołowego producenta lekkich pojazdów dostawczych do 2016 roku"- oświadczył Hideto Murakami, Wiceprezes Nissan Motor Co., Ltd.odpowiedzialny za Globalny Dział Lekkich Pojazdów Dostawczych. Globalna sprzedaż lekkich pojazdówdostawczych już ma ponad 20-procentowy udział w całej sprzedażyNissana, a ambitne cele będą realizowane poprzez ekspansję nanowych rynkach, strategiczne partnerstwa oraz znaczący wzrost natradycyjnych rynkach. Pomocna będzie także nieprzerwana ofensywaproduktowa, dzięki której firma będzie miała jedną z młodszychofert modeli na tle innych producentów. W Europie do 2013 roku wprowadzonych zostanienie mniej niż sześć nowych lub znacznie zmodernizowanych modelilekkich pojazdów dostawczych, a do 2016 roku liczba ta wzrośnie do11. Globalna obecność - oraz sprzedaż - będąwspierane przez innowacyjne projekty, takie jak nowojorska „Taksówkaprzyszłości", którą został Nissan NV200. Pierwszeegzemplarze specjalnie zaprojektowanej taksówki wyjadą na uliceNowego Jorku pod koniec 2013 roku. Będzie to początek 10-letniegoprogramu, na zakończenie którego wszystkie 13 000 słynnychżółtych taksówek zostanie wymienionych na Nissany NV200. Dowodem na globalną obecność marki jestteż wybór Nissana na oficjalnego dostawcę lekkich pojazdówdostawczych dla odnoszącego sukcesy w Formule 1 zespołu Red BullRacing. Nissan będzie już nie tylko lideremzeroemisyjnej mobilności w segmencie samochodów osobowych, aledzięki wprowadzeniu na rynek w pełni elektrycznego e NV200opartego na docenionym nagrodami kompaktowym NV200 już na początkuroku obrachunkowego 2013 zajmie analogiczną pozycję także wsegmencie lekkich pojazdów dostawczych. Europa będzie miała duży wkład w rozwóji wzrost firmy. Nissan dysponuje najbardziej urozmaiconą ofertąlekkich pojazdów dostawczych wśród producentów obecnych na tymkontynencie. 93-procentowe pokrycie rynku pod względem zróżnicowaniamodeli oznacza, że firma działa praktycznie w każdym segmencie. Nissan sprzedający teraz w Europie około50 000 pojazdów dostawczych rocznie - w większościprodukowanych w Hiszpanii - planuje podwoić tę liczbę do 100 000w średnim okresie i opanować 5% rynku do 2016 roku. Powodzenie tego zamierzenia w dużym stopniuzależy od fabryk zlokalizowanych w Hiszpanii. Od 1980 roku wzakładach Nissana w Barcelonie i Avilii wyprodukowano już prawie 3miliony pojazdów. Dziś ogromna większość lekkich pojazdówdostawczych na europejski rynek pochodzi z Europy. W Barcelonieprodukuje się Navarę i Pathfindera, NV200 i Primastara(występującego także jako Renault Trafic i Opel Vivaro). W Aviliiprodukowane są Atleony i Cabstary natomiast model NV400 jestprodukowany we Francji przez Renault, który jest partnerem Nissana wSojuszu. W bezpośrednim sąsiedztwie zakładówNissana w Barcelonie i Avilii ulokowało się szereg firm oferującychspecjalistyczne zabudowy i przebudowy nadwozi różnych modelipojazdów. Wszystkie te modyfikacje są objęte kompleksowątrzyletnią gwarancją Nissana. W Hiszpanii działa się również tłoczniaprodukująca elementy nadwozi, odlewnia, zakład mechaniczny, ośrodekbadawczo-rozwojowy oraz centra sprzedaży części i dystrybucji. Wkraju tym siedzibę ma także Dział Lekkich Pojazdów DostawczychNissana. W 2011 roku, mimo kryzysu finansowego wEuropie, produkcja w Hiszpanii wzrosła o prawie 50 000egzemplarzy do 154 492 pojazdów, co oznacza wzrost o 47,6procent w porównaniu z 2010 rokiem. Produkcja NV200 wzrosła oprawie 67 procent w ujęciu rok do roku, a Primastar w różnychwersjach osiągnął jeszcze lepszy wynik, czyli wzrost o ponad28 000 egzemplarzy (68 procent). Taki wzrost wydajności produkcji i jakościspowodował, że Hiszpanię wybrano na miejsce produkcji aż trzechnowych i ważnych pojazdów, które zostaną wprowadzone na rynek wnajbliższych dwóch latach. Zgodnie z tegoroczną wcześniejszązapowiedzią Avila otrzymała kontrakt na produkcję nowego średniegopojazdu ciężarowego. Nieco później zapadła decyzja ozlokalizowaniu produkcji zeroemisyjnego kompaktowego vana e NV200w Barcelonie. Rozpoczęcie produkcji e NV200 wBarcelonie już w roku obrachunkowym 2013 jest związane zinwestycjami Nissana o wartości powyżej 100 milionów euro wHiszpanii, co zwiększy konkurencyjność tamtejszych fabrykjapońskiego producenta. Barcelona będzie jedynym zakłademprodukującym e NV200, a początkowa wielkość produkcjieksportowanej na cały świat ma wynieść około 20 000 sztukrocznie. Dynamiczny wzrost produkcji i sprzedażlekkich pojazdów dostawczych Nissana mimo niepewności utrzymującejsię na rynku to zasługa szeregu czynników, ale w głównej mierzefaktu, że wszystkie pojazdy nie tylko spełniają, ale wręczprzewyższają oczekiwania klientów. Starannie analizując potrzeby klientówNissan może opracowywać lub adaptować globalne i regionalne modeledo specyficznych potrzeb dbając nie tylko o to, aby samochódspełniał swoje zadanie, ale także aby niskie koszty eksploatacjiszły z wysokim poziomem jakości i niezawodności. Troska o jakość dotyczy każdego aspektupojazdu, a nie tylko solidności jego konstrukcji. Jakość przejawiasię także we wzornictwie, funkcjonalności oraz wyposażeniu.Nissan nie widzi powodu, dla którego kierowcy pojazdów dostawczychnie mieliby korzystać z takiego samego komfortu i tych samychrozwiązań technicznych, co kierowcy samochodów osobowych. W Europie oznacza to dostępnośćzaawansowanych i innowacyjnych funkcji, takich jak Nissan Connect,czyli połączenie nawigacji satelitarnej, Bluetooth i systemurozrywki w jednym systemie, czy Around View Monitor ułatwiającymanewrowanie i parkowanie na zatłoczonych ulicach wielkich miast. Znacznie poprawiła się także obsługaklientów. Na pięciu największych europejskich rynkach wdrożonospecjalne standardy dla dealerów, gwarantujące konkurencyjnośćprocesu sprzedaży i obsługi posprzedażnej. Inicjatywa ta obejmieteraz wszystkie pozostałe rynki kontynentu. Celem przedsięwzięciajest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi i zadowoleniaklientów. „Oferta lekkich pojazdów dostawczychNissana prezentuje się bardzo atrakcyjnie" - powiedział HidetoMurakami. „Jest bogata, urozmaicona i obejmuje liczne innowacyjnetechnologie. Model e NV200 umocni natomiast pozycję Nissanajako lidera zeroemisyjnej mobilności. „Nasze plany mogę wydawać się ambitne,ale nie mam wątpliwości, że do 2016 roku uda nam się zostaćliderem segmentu lekkich pojazdów dostawczych w skali globalnej". Źródło: Nissan
×