Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'najlepszą' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 41 wyników

  1. Superciche diesle nowej generacji zachwycają kulturą pracy Maksymalna sprawność jednostki: oszczędna eksploatacja bez uszczerbku dla przyjemności z jazdy i elastyczności Wzorowa skuteczność oczyszczania spalin, w tym niska emisja tlenków azotu Rüsselsheim/Dublin. Firma Opel realizuje ofensywę produktową, w ramach której w latach 2014–2018 zamierza wprowadzić na rynek 27 nowych modeli i 17 nowych silników. Oznacza to, że silniki wysokoprężne we wszystkich modelach Opla zostaną gruntownie zmodernizowane. Obecnie firma Opel dysponuje portfolio najnowocześniejszych silników diesla w swojej historii. Po wprowadzeniu jednostki 2.0 CDTI w pierwszej połowie 2015 r. superciche diesle nowej generacji będą dostępne od Corsy po Insignię, w trzech klasach pojemności. Wszystkie wspomniane jednostki — mała 1.3, średnia 1.6 i największa 2.0 — zostały opracowane według wspólnej koncepcji: poprawa sprawności i ograniczenie emisji we wszystkich kategoriach zanieczyszczeń, zwiększenie elastyczności i podwyższenie momentu obrotowego w niskim przedziale obrotów, istotna redukcja hałasu i wibracji w celu podniesienia komfortu. 1.3 CDTI — mały, ale zdumiewająco oszczędny silnik o dużych możliwościach Nowy silnik 1.3 CDTI zadebiutował właśnie wraz z nową Corsą, na którą złożono już ponad 120 000 zamówień. Silnik występuje w dwóch wersjach rozwijających identyczny maksymalny moment obrotowy 190 Nm, ale różniących się mocą: 55 kW/75 KM i 70 kW/95 KM. Nowa jednostka jest dużo cichsza od poprzedniczki montowanej w Corsie poprzedniej generacji, a przy tym znacznie elastyczniejsza. Turbosprężarki nowej generacji zapewniają płynną jazdę i przyspieszenie przy niskich obrotach i minimalnym poziomie hałasu. Obie odmiany standardowo wyposażono w zapewniającą oszczędność paliwa technologię Start/Stop. W najoszczędniejszej wysokoprężnej wersji Corsy z silnikiem o mocy 70 kW/95 KM, zautomatyzowaną przekładnią Easytronic 3.0 i systemem odzyskiwania energii hamowania emisja CO2 została zredukowana do 82 g/km, a zużycie paliwa do 3,1 l/100 km w cyklu mieszanym. Te parametry kwalifikują model do niemieckiej klasy efektywności energetycznej A+ (wg rozporządzenia EC nr 715/2007). 1.6 CDTI — supercichy diesel z charakterem Wykonany w całości z aluminium czterocylindrowy silnik wysokoprężny 1.6 nowej generacji jest gwiazdą w klasie kompaktowej. Okrzyknięty przez prasę branżową „supercichym dieslem” zadebiutował w Zafirze Tourer pod koniec 2013 r. w wersji rozwijającej moc 100 kW/136 KM. Wkrótce pojawiła się także wersja o mocy 88 kW/120 KM. 1.6 CDTI jest teraz dostępny także w Merivie (70 kW/95 KM, 81 kW/110 KM i 100 kW/136 KM), Astrze (81 kW/110 KM i 100 kW/136 KM) oraz sportowej Astrze GTC (100 kW/136 KM). Nowy turbodiesel 1.6 CDTI został uznany za najcichszy i najoszczędniejszy silnik w swojej klasie. Jest on oferowany również w modelu Opel Mokka, gdzie imponuje wysoką kulturą pracy, niskim spalaniem (zaledwie 4,1 litra oleju napędowego na 100 kilometrów w cyklu mieszanym przy emisji CO2 na poziomie 109 g/km), a także dynamiką. Mokka 1.6 CDTI rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy; tyle samo czasu potrzebuje na zwiększenie prędkości z 80 do 120 km/h na piątym biegu. 2.0 CDTI — flagowy diesel bez skazy Do oferty diesli firmy Opel dołączyła niedawno flagowa jednostka 2.0 CDTI o wysokiej kulturze pracy. Czterocylindrowy silnik rozwija imponujące 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz moc 125 kW/170 KM dostępną już przy 3750 obr./min. Wyposażona w niego Insignia przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Wiosną bieżącego roku silnik 2.0 CDTI zostanie wprowadzony w Zafirze Tourer (125 kW/170 KM), a później także w innych modelach marki Opel, w tym w kabriolecie Cascada. Podobnie jak pozostałe diesle firmy Opel nowy silnik 2.0 CDTI spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania normy Euro 6 dotyczące emisji spalin. Kierowcy mogą korzystać z osiągów pojazdu bez wyrzutów sumienia, ponieważ diesle nowej generacji w samochodach marki Opel emitują spaliny o czystości porównywalnej z czystością spalin silników benzynowych. Największa słabość diesli — emisja tlenków azotu — to już historia. Insignia jest wyposażona w system selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) BlueInjection firmy Opel, który służy do usuwania tlenków azotu ze spalin. Minimalne ilości AdBlue® — nieszkodliwego płynu stanowiącego mieszankę mocznika i wody — są wtryskiwane do strumienia spalin między filtrem cząstek stałych (DPF) a katalizatorem SCR. Roztwór ten natychmiast zamienia się w amoniak (NH3), który zostaje wchłonięty przez katalizator SCR. Następnie, wskutek reakcji chemicznej z amoniakiem, tlenki azotu w spalinach ulegają redukcji do nieszkodliwego azotu i pary wodnej. Informacja dotyczy rynku niemieckiego i jest aktualna na dzień publikacji. Oferta na rynek polski zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. źródło: General Motors
  2. W Niemczech Fiat Ducato został uznany za „Najlepszą Bazę do Zabudowy Kamperowej 2015”. Szósta generacja Fiata Ducato zdobywa nagrodę przyznawaną przez Czytelników specjalistycznego magazynu „Promobil”. Nowy model marki Fiat Professional zwycięzcą w 8 z 10 kategorii konkursowych. Prestiżowy tytuł potwierdza nie tylko wysoką jakość produktu, ale również rozwiązania i usługi dedykowane Klientom kamperów. Ósmy raz z rzędu, baza do zabudowy kempingowej Fiata Ducato zdobywa prestiżowy tytuł „Najlepszej Bazy do Zabudowy Kamperowe 2015” przyznawany przez Czytelników „Promobil”, niemieckiego magazynu specjalistycznego, który od ponad 25 lat jest swego rodzaju barometrem trendów w sektorze kamperów. Szósta generacja Fiata Ducato dominuje w 8 z 10 kategorii konkursowych przewidzianych dla kamperów niemieckich i importowanych: kamper Van z łazienką (kategoria , z antresolą o wartości do 50.000 € (kategoria C), z antresolą o wartości powyżej 50.000 € (kategoria D), półzintegrowany o wartości do 50.000 € (kategoria E), półzintegrowany o wartości powyżej 50.000 € (kategoria F), zintegrowany o wartości do 70.000 € (kategoria G), zintegrowany o wartości powyżej 70.000 € (kategoria H) oraz najlepsza baza do zabudowy kamperowej 2015 (kategoria K). Uroczystość wręczenia nagród miała miejsce w sobotę 17.01.2015 r. w Stuttgarcie podczas CMT, jednych z największych w Europie targów branży turystycznej. To nowe wyróżnienie wzbogaci kolekcję nagród zdobytych przez Nowego Fiata Ducato, najnowszą odsłonę bestsellera, który przez 34 lata i przez 5 generacji, udowadnia, że jest najlepszym „kompanem" w podróży i „partnerem" w pracy dla ponad 2,6 miliona Klientów, którzy zdecydowali się na jego zakup począwszy od 1981 roku. Nieprzypadkowo, dzisiaj ponad 500.000 rodzin podróżuje kamperem zbudowanym na bazie Fiata Ducato, czerpiąc radość ze swojego urlopu w poczuciu bezpieczeństwa i spokoju.Nowa baza do zabudowy Ducato, sprzedawana od czerwca zeszłego roku wraz z dedykowanymi usługami, przyczyniła się do umocnienia w 2014 roku pozycji Fiat Professional, jako lidera w sektorze samochodów kempingowych zarówno w Niemczech, jak i na pozostałych rynkach europejskich. Zaufanie Klientów świadczy o skuteczności innowacyjnego programu Fiat Professional, oferującego liczne wersje Fiata Ducato zaprojektowane wspólnie z najważniejszymi producentami w celu zoptymalizowania specyficznych aspektów różnych rodzajów kamperów, wraz z szeroką i unikatową gamą usług dedykowanych posiadaczom kamperów, by zagwarantować im zawsze spokojną i bezpieczną podróż. Spośród unikatowych usług oferowanych przez Fiat Professional amatorom kamperów na pierwszy plan wysuwa się nowa strona internetowa w całości poświęcona kamperom zabudowanym na bazie Ducato. Dostępny również na tablecie i smartphonie portal pozwala poznać i zgłębić tematy związane z produktem Ducato, jako bazy pod kampery oraz wszystkimi przeznaczonymi do niego usługami. Poza tym, dostępne są tam również filmy oraz przydatne widżety, które pomagają dobrać idealny silnik do indywidualnych potrzeb czy znaleźć najbliższą stację dealerską. A dla fanów portali społecznościowych strona będzie stale połączona ze specjalną stroną na Facebooku. W zakładce „myDucato" zrealizowanej we współpracy z Mopar, zarejestrowani użytkownicy będą mogli skorzystać ze specjalnych usług, takich jak na przykład wyszukiwanie numeru nadwozia, by zapewnić całkowity spokój jazdy, wyświetlanie planu przeglądów lub dostępu do specjalnych ofert Posprzedaży. Strona dostępna jest w 9 językach i wkrótce ukażą się na niej nowe treści i usługi. Miłośnicy czasu wolnego mogą liczyć na „Fiat Ducato Camper Mobile”, mobilną aplikację oferowaną nieodpłatnie w 17 krajach europejskich i w 5 językach (włoski, angielski, francuski, niemiecki i hiszpański). Aplikacja oferuje liczne funkcje, jak na przykład wyszukanie najbliższego warsztatu, stref postojowych i stacji paliw. A kiedy zaparkujemy już naszego kampera, aplikacja rejestruje dokładną jego lokalizację: a zatem za pomocą funkcji „Znajdź swój kamper” z łatwością go odnajdziesz, podążając trasą wyświetloną na ekranie smartphone’a. Klient Fiata Ducato Kamper ma do dyspozycji również bezpłatną infolinię, gdzie dedykowany zespół oferuje zarówno usługi pomocy drogowej, jak i kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Jaka opona waszym zdaniem najlepsza na rynku?
  4. SKODA Superb znowu najlepsza! Flagowy model ŠKODY ponownie wjechał na sam szczyt. W czerwcu bieżącego roku Superb został liderem w swoim segmencie pod względem liczby rejestracji w Polsce. Czerwiec 2014 roku okazał się rekordowy dla ŠKODY Superb. W tym czasie zarejestrowano w naszym kraju aż 381 egzemplarzy największego modelu czeskiej marki. To ponad 2 razy wyższy wynik niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W sumie od stycznia do czerwca tego roku zarejestrowano już 2 944 egzemplarze ŠKODY Superb. Wzrost aż o 120,19% w porównaniu z pierwszym półroczem 2013 roku daje modelowi drugą pozycję w segmencie. Znakomite wyniki sprzedażowe Superba wpływają na coraz lepszą sytuację ŠKODY w Polsce, gdzie od 2009 roku czeska marka utrzymuje się na pierwszym miejscu w rankingach rejestracji nowych samochodów. Flagowy model producenta z Mladá Boleslav jest oferowany w dwóch wariantach nadwozia: jako elegancka, reprezentacyjna limuzyna, która dzięki systemowi TwinDoor zyskuje na funkcjonalności, a także jako niezwykle praktyczny, rodzinny wariant kombi z bagażnikiem o pojemności aż 633 litrów. Klienci doceniają także bogatą gamę silnikową, w tym oszczędne wersje GreenLine, duży wybór poziomów wyposażenia, na szczycie z luksusową odmianą Laurin & Klement, a od niedawna także uterenowioną wersję Outdoor. Duże zainteresowanie Superbem jest w znacznej mierze spowodowane przeprowadzoną w ubiegłym roku gruntowną modernizacją modelu, która wprowadziła jeszcze bardziej nowoczesny design nadwozia, odświeżone wnętrze oraz nowe rozwiązania techniczne. To wszystko w połączeniu z atrakcyjną polityką cenową i wysokim bezpieczeństwem oferowanych modeli przekłada się na sukces rynkowy ŠKODY. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Nowe Audi A8 L Security - najlepsza ochrona pasażerów - Rozpoczęcie produkcji nowej opancerzonej wersji modelu A8 - A8 L Security spełnia najwyższe wymagania w zakresie ochrony - Dwa najbardziej zaawansowane silniki do wyboru: V8 4.0 TFSI lub W12 FSI Ingolstadt, 17 stycznia 2014 r. Audi uzupełnia nową serię A8 o najbardziej ekskluzywny wariant – A8 L Security. Ta opancerzona, luksusowa limuzyna spełnia najwyższe wymagania obowiązujące tego typu pojazdy cywilne. Mocny pancerz wspomagają liczne systemy zapewniające bezpieczeństwo. Nowe Audi A8 L Security dostępne jest z jednym z dwóch silników: 4.0 TFSI lub W12. Karoseria Długość 5,27 m i rozstaw osi 3,12 m sprawia, że nowe Audi A8 L Security jest reprezentacyjną limuzyną, na pierwszy rzut oka prawie nieróżniącą się od wersji seryjnej. Podobnie jak w jej przypadku, sportowa, a zarazem elegancka stylistyka zyskała na wyrazistości. Kontury maski silnika, pojedynczej osłony chłodnicy Singleframe i zderzaka są teraz jeszcze mocniej zarysowane. Stylistykę reflektorów wyraźnie spłaszczono, a diodowe światła tylne zostały również przeprojektowane. Układ wydechowy zakończono dwiema dużymi, trapezowatymi końcówkami rur wydechowych, umiejscowionymi po obu stronach tyłu auta. W wersji z silnikiem V8 elementem wyposażenia seryjnego są reflektory diodowe. Wersję z silnikiem W12 Audi oferuje z reflektorami, w których zastosowano innowacyjną technikę oświetlenia Matrix LED. Jednostki świateł drogowych składają się tu z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się pojedynczo, zależnie od sytuacji na drodze i które można w zależności od potrzeb wyłączać lub przyciemniać. System reflektorów jest tak precyzyjny, że doskonale doświetla drogę, nie oślepiając przy tym innych uczestników ruchu drogowego. Podczas prac konstrukcyjnych nad nowym Audi A8, od początku uwzględniono właściwości, które powinna posiadać wersja opancerzona. W ten sposób powstała zintegrowana, całościowa koncepcja, która dalece przewyższa wersje standardowe, wzbogacone jedynie o tego typu rozwiązania. Wszystkie ważne elementy konstrukcyjne zbadano pod kątem odporności na odkształcanie, dzięki temu nowe Audi A8 L Security charakteryzuje się doskonałym zachowaniem podczas kolizji i minimalizuje jej skutki również wobec drugiego jej uczestnika. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro, jest najlżejszą luksusową limuzyną w segmencie samochodów opancerzonych. Bazę tego pojazdu stanowi zmodyfikowana karoseria produkcji seryjnej. Wytwarza się ją, podobnie jak wszystkie inne wersje A8, w zakładach w Neckarsulm, wykorzystując przy tym założenia konstrukcji Audi Space Frame (ASF). Dzięki temu, karoseria składa się w znacznym stopniu z aluminium i waży ok. 40 procent mniej niż porównywalna konstrukcja z blachy stalowej. Specjalne elementy konstrukcyjne zwiększające bezpieczeństwo przygotowywane są ręcznie, w warunkach chronionego środowiska produkcyjnego. Wyszkoleni pracownicy poświęcają im ok. 450 godzin, zanim jeszcze karoseria trafi z powrotem do fabryki w celu przeprowadzenia montażu finalnego. Nowe Audi A8 L Security posiada oficjalny certyfikat Niemieckiego Urzędu Balistyki (niem. Deutsches Beschussamt) w Monachium. Spełnia wymogi klasy odporności balistycznej VR 7, zgodnie z dyrektywą BRV 2009. Skrót BRV oznacza Bullet Resistant Vehicles (pojazdy odporne na ostrzał z broni palnej). W klasie VR 7 obowiązują najwyższe wymagania dotyczące cywilnych limuzyn opancerzonych. Blacha i przeszklenie kabiny pojazdu muszą wytrzymać ostrzał amunicji przeciwpancernej stosowanej przez wojska NATO. W niektórych strefach opancerzenie limuzyny spełnia kryteria klasy VR 9 i VR 10. Jego odporność na wybuch zbadano zgodnie z dyrektywą ERV 2010 (Explosion Resistant Vehicles). W klatce bezpieczeństwa, którą jako element samonośny zintegrowano z karoserią, zastosowano bardzo mocne i odporne materiały – pancerną stal formowaną na gorąco, włókno aramidowe, ceramikę, specjalny stop aluminium i szkło wielowarstwowe. W strefach przejściowych materiały ochronne nakładają się na siebie tak, by zapewnić możliwie najwyższe bezpieczeństwo. Aluminiowe progi pojazdu zawierają masywne profile balistyczne, które zwiększają ochronę przed podłożonymi ładunkami wybuchowymi. Wymagania w tej kwestii w ostatnich latach znacznie zaostrzono. Pancerna podłoga pojazdu, zrobiona ze specjalnego stopu aluminium, służy temu samemu celowi. Nowe Audi A8 L Security jest odporne na wojskowe granaty ręczne. Nawet ładunek wybuchowy, określony w zestawie koniecznych testów, nie zagraża życiu pasażerów, co udowodniły próby z manekinami. Okna w drzwiach, szybę przednią i tylną wykonano ze specjalnego szkła, które po wewnętrznej stronie pokryte jest warstwą poliwęglanu, łagodzącą skutki wybuchu. Na życzenie, okna w drzwiach można całkowicie opuszczać. Sterowane są elektromechanicznie. Specjalny ogranicznik daje możliwość utrzymywania drzwi w każdej dowolnej pozycji. Centralną częścią opancerzonego Audi A8 L Security jest tzw. skrzynia komunikacyjna w bagażniku. Poza sterownikami elektroniki pokładowej zawiera ona dodatkowy akumulator i części elementów opcjonalnych, które jeszcze bardziej zwiększają bezpieczeństwo pasażerów. Solidnie opancerzona skrzynia komunikacyjna ma stosunkowo lekkie drzwiczki z ceramiki, ich rama wykonana jest natomiast z aluminium. Na życzenie, specjalną ochronę może ponadto zamontować na akumulatorze i baku paliwa. Element wyposażenia seryjnego nowego Audi A8 L Security to także interkom, za pośrednictwem którego pasażerowie mogą porozumiewać się ze światem zewnętrznym, także przy zamkniętych oknach. Interkom wykorzystuje głośniki w osłonie chłodnicy Singleframe oraz mikrofony we wnętrzu i na zewnątrz pojazdu. Opcjonalne elementy bezpieczeństwa Audi oferuje dla nowego modelu A8 L Security wiele opcji, które zwiększają bezpieczeństwo. Jedna z nich to system wysiadania awaryjnego w razie zagrożenia, rozwiązanie opatentowane przez Audi. Gdy kierowca lub siedzący obok niego pasażer naciśnie zaplombowany przycisk i pociągnie jedną z wewnętrznych klamek u drzwi, pirotechniczne śruby rozdzielające w zawiasach odłączą drzwi od karoserii – wystarczy je następnie lekko wypchnąć na zewnątrz. Kolejnym specjalnym elementem jest system gaszenia ognia, aktywowany przyciskiem lub za pomocą czujnika ciepła. Środek gaśniczy z dwóch pojemników zamontowanych w bagażniku wypływa rurami pod spodem pojazdu. Dysze wtryskują go do wnęk kół, na podwozie, na bak i do komory silnika. System awaryjnej wentylacji to dwie butle ciśnieniowe, które znajdują się w chronionej strefie. Po naciśnięciu właściwego przycisku, system zaopatruje wnętrze w świeże powietrze do oddychania, wydostające się przez specjalne otwory. W większości przypadków powietrze tłoczone jest na tyle długo, by przejechać przez niebezpieczny teren lub go opuścić. System wytwarza nadciśnienie we wnętrzu samochodu, zapobiegając w ten sposób wnikaniu szkodliwych gazów. Kolejna opcja to zapłon bezpieczeństwa. Silnik wyposażonego w niego Audi A8 L Security kierowca odpala zdalnie, z pewnej odległości. Wiele dodatkowych rozwiązań dopełnia ofertę opcjonalną. Należą do nich: selektywna blokada drzwi, wyciąg dymu z wnętrza, diodowa sygnalizacja do jazdy w konwoju, maszt do proporczyków, światła ostrzegawcze, syrena, miejsce do montażu i wbudowania analogowej i cyfrowej krótkofalówki, wbudowany na stałe telefon, rejestrator samochodowy, dodatkowa kamera z tyłu pojazdu i ogrzewana szyba przednia wraz z częściowo ogrzewanymi szybami bocznymi. Ponadto Audi uwzględnia też indywidualne, specjalne życzenia klientów. Wnętrze Wnętrze nowego Audi A8 L Security to pełna komfortu przestrzeń z elegancko zarysowanymi liniami i wykończeniem o jakości ręcznej roboty. W części tylnej przedziału pasażerskiego znajdują się dwa oddzielne siedzenia z regulacją elektryczną. Przednie komfortowe fotele regulowane są w wielu kierunkach. Opcjonalnie oferują również funkcję masażu i funkcję wietrzenia. Na życzenie, Audi montuje siedzenie dające możliwość pełnego relaksu. Taki tylny fotel posiada duży zakres regulacji, elektrycznie wysuwany podnóżek oraz funkcję wietrzenia i funkcję masażu. Dostępna jest też tylna konsola środkowa z dużymi schowkami, którą można wzbogacić o system Rear Seat Entertainment z dwoma wyświetlaczami o przekątnej 10,2 cala. Opcjonalne elementy, takie jak składany stolik, lodówka i ogrzewanie postojowe, jeszcze bardziej podwyższają komfort wnętrza. Paletę możliwych do zastosowania we wnętrzu obić, listew dekoracyjnych i kolorów skomponowano na nowo. Najbardziej luksusowa jest nowa, oddychająca i wyglądająca bardzo naturalnie skóra o nazwie Unikat. W katalogu listew dekoracyjnych Audi zamieściło m. in. drewno topolowe w kolorze brązowo-srebrnym i drewno jesionowe w kolorze brązowo-złotym, które uszlachetniono srebrnym lub brązowym pigmentem. Program Audi exclusive zapewnia dodatkowo wiele innych indywidualnych rozwiązań, przeznaczonych dla wyjątkowo wymagających klientów. Mimo dużej liczby funkcji, nowe Audi A8 Security charakteryzuje się przejrzystą, łatwo zrozumiałą koncepcją obsługi. Centralnym elementem jest tu terminal MMI obsługiwany z konsoli tunelu środkowego. Przy pomocy dużego regulatora obrotowego, reagującego równocześnie na nacisk i pola dotykowego MMI touch, kierowca może, wprowadzając odpowiednie znaki, sterować wieloma funkcjami nawigacji i multimediów. Napęd Nowe Audi A8 L Security dostępne jest z jednym z dwóch zaawansowanych silników: 4.0 TFSI lub W12. Obie jednostki spełniają europejski standard emisji spalin Euro 6. Ośmiocylindrowy motor o pojemności skokowej 3 993 cm3 generuje moc 320 kW (435 KM), czyli o 11 kW (15 KM) większą niż dotychczas. W zakresie od 1500 do 5000 obr./min osiąga maksymalny moment obrotowy o wartości 600 Nm i sprawia, że nowe Audi A8 L Security przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy. Jego średnie zużycie paliwa ogranicza się do 10,9 litra na 100 km. Zaawansowany charakter silnika V8 biturbo przejawia się w wielu detalach. Dowodem technicznego zaawansowania są turbosprężarki typu Twinscroll, umożliwiające szybkie generowanie gwałtownie rosnącego momentu obrotowego, innowacyjny system zarządzania temperaturą i forma głowic cylindrów. Kolektory wydechowe skierowane są do wewnątrz, natomiast kolektory ssące na zewnątrz bloku silnika. Chłodnice powietrza doładowującego umieszczono w wewnętrznym kącie pomiędzy rzędami cylindrów. Dzięki tej koncepcji, gazy mają bardzo krótką drogę do pokonania, czego efektem są minimalne straty i spontaniczne reakcje silnika. Dwunastocylindrowa jednostka napędowa nowego Audi A8 L Security to silnik wolnossący. Dzięki mocy 368 kW (500 KM) i momentowi obrotowemu 625 Nm, rozpędza tę dużą opancerzoną limuzynę od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy. Jego prędkość maksymalną ograniczono do 210 km/h. Średnio, silnik W12 zużywa 13,5 l. paliwa na 100 km. Podobnie jak w przypadku silnika ośmiocylindrowego, to najlepszy wynik wśród największych jego konkurentów. Jednostka W12 o pojemności 6 299 cm3 przykuwa uwagę swoją wyjątkowo kompaktową formą. W jego skrzyni korbowej znajdują się cztery rzędy cylindrów ułożonych po trzy w rzędzie. Każde dwa rzędy przesunięto względem siebie i umieszczono naprzeciw siebie w pochyleniu 15 stopni. W ten sposób tworzą jedną, szeroką konstrukcję. Oba rzędy cylindrów tworzą rozwidlenie pod kątem 72 stopni. Wał korbowy wykazuje dwunastostopniowe przesunięcie czopa korbowego, dzięki czemu zapłon w dwunastu cylindrach odbywa się w idealnym odstępie 60 stopni. W obu silnikach, za przenoszenie napędu odpowiada ośmiostopniowa przekładnia automatyczna tiptronic, charakteryzująca się wyjątkową długością poszczególnych biegów. Skrzynią można sterować elektronicznie za pomocą dźwigni zmiany biegów lub manetek przy kierownicy. Siły napędowe przenosi stały napęd na cztery koła quattro. W wersji podstawowej pracuje w sposób sportowy, przenosząc większość momentu na oś tylną, a w razie potrzeby na oś o lepszej trakcji. Podwozie Nowe Audi A8 L Security to najwyższy komfort jazdy. Jego podwozie, układ hamulcowy i elektroniczne systemy regulacji dostosowano specjalnie do zwiększonego ciężaru, na nowo obliczając wytrzymałość, parametry materiałów i grubości ścian wahaczy kół. Zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension wraz z regulowanym systemem amortyzacji zintegrowane jest z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, za pomocą którego kierowca może na kilka sposobów sterować sposobem pracy wielu układów. Wspomaganie układu kierowniczego posiada efektywny napęd elektromagnetyczny. Alternatywnym rozwiązaniem w stosunku do hydraulicznego wspomagania kierownicy, wykorzystującym przekładnię zębatą, jest dynamiczny układ kierowniczy, którego przełożenie dostosowuje się do prędkości. Standardowo, ta opancerzona limuzyna porusza się na kutych felgach o średnicy 19 cali. Opony mają rzadko spotykany rozmiar 255/720 i indeks obciążenia R 117. Pierścienie z tworzywa sztucznego, zamontowane na felgach, umożliwiają pokonanie odcinka 80 km na przebitych lub przestrzelonych oponach. Bezpośrednio działający system kontroli ciśnienia w oponach, to także element wyposażenia seryjnego. Na życzenie, Audi wyposaża taką limuzynę w pełnowartościowe koło zapasowe. Wyposażenie Wnętrze nowego Audi A8 L Security tchnie atmosferą najwyższego luksusu. To efekt seryjnego wyposażenia go nie tylko w komfortowe fotele, ale również w inne standardowe udogodnienia: czterostrefową klimatyzację z jonizatorem powietrza, elektrycznie opuszczane żaluzje z tyłu, system nagłaśniający Bose Surround Sound i tuner TV. Nawigacja MMI plus z wyprzedzeniem odczytuje dane o trasie i dostarcza je do układów sterujących przekładnią tiptronic, reflektorami i opcjonalnym tempomatem z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control z funkcją Stop&Go. Kolejny element wyposażenia seryjnego to asystent parkowania plus z kamerami monitorującymi otoczenie pojazdu. W wielu sytuacjach system bezpieczeństwa Audi pre sense może zapobiec wypadkom, bądź zmniejszyć ich skutki. Nowe Audi A8 L Security wyposażone jest standardowo w taki system bezpieczeństwa, w wersji pre sense basic, chroniący bezpieczeństwo pasażerów, uzupełniony o element składowy pre sense rear, zintegrowany z asystentem zmiany pasa ruchu Audi side assist. Na życzenie, ochronę i komfort można zwiększyć, wyposażając pojazd w inne systemy: system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front jako element składowy korzystającego z radaru tempomatu adaptive cruise control (ACC) z funkcją Stop&Go, asystenta jazdy nocą i asystenta kontroli toru jazdy Audi lane assist, rozpoznającego linie rozdzielające pasy ruchu. Biorąc pod uwagę oferowane systemy multimedialne, nowe Audi A8 L Security plasuje się w ścisłej czołówce swojej klasy. Dostęp do Internetu zapewnia montowany w nim seryjnie system Audi connect z telefonem pokładowym. Kierowcy umożliwia on korzystanie w samochodzie ze zindywidualizowanych usług online, a pasażerowie mogą podłączyć swoje przenośne urządzenia do zintegrowanego punktu dostępu Hotspot (WLAN). Opcjonalnie dostępne są osobne słuchawki do telefonu. Nowe Audi A8 L Security można zamawiać już teraz. Dostawy rozpoczną się w trzecim kwartale 2014 roku. Audi oddaje do dyspozycji klientów rozbudowaną paletę usług, a także zapewnia specjalny trening dla kierowców i użytkowników pojazdu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Audi wystawiło najlepszą drużynę DTM w sezonie 2013 -Audi Sport Team Phoenix wygrało klasyfikację drużynową serii wyścigów DTM -Emocjonujący finał w Hockenheim, na oczach 122 tysięcy widzów -Gdyby nie kolizja, Mattias Ekström stanąłby na podium Ingolstadt / Hockenheim, 22 października 2013 r. Audi zdobywa w jednym dniu aż trzy mistrzowskie tytuły. Po wcześniejszym niż się spodziewano triumfie w klasyfikacji marek i kierowców Mistrzostw Świata w Wyścigach Długodystansowych (FIA - WEC), drużyna czterech ringów zdobyła także zespołowe zwycięstwo w serii wyścigów DTM. Podczas emocjonującego finału na torze Hockenheim, Audi Sport Team Phoenix, po ubiegłotygodniowym zdobyciu tytułu dla najlepszego kierowcy, zapewnił sobie mistrzostwo zespołowe. W klasyfikacji marek, Audi zajęło drugie miejsce - z niewielką różnicą do zwycięzcy. 122 tysiące widzów podziwiało w ostatni weekend nadzwyczaj pasjonujący finał, rozegrany na zmoczonej deszczem nawierzchni. Zdominowały go dwa pojedynki, brawurowe manewry wyprzedzania i nieoczekiwane zderzenia. Jednym z głównych aktorów wyścigu był Mattias Ekström, który za kierownicą Red Bull Audi RS 5 DTM w barwach Audi Sport Team Abt Sportsline, wystartował z siódmej pozycji i rozgrzał publiczność swą fantastyczną jazdą. Szwed wyraźnie zmierzał ku podium, od późniejszego zwycięzcy Tima Glocka dzieliło go zaledwie kilka długości samochodu, gdy na 28. z 41 okrążeń, po ostrym manewrze Daniela Juncadelli (Mercedes-Benz), jego samochód obrócił się dookoła własnej osi. Mimo szaleńczej pogoni, Ekström nie dojechał na podium, tracąc 1,245 sekundy i zajmując ostatecznie czwartą lokatę. Miguel Molina, plasując się w Hockenheim na piątym miejscu, zapewnił Audi Sport Team Phoenix decydujące punkty w walce o miejsce w klasyfikacji zespołowej. Niestety jego kolega z teamu, Mike Rockenfeller, w swoim Schaeffler Audi RS 5 DTM, miał trudny finał i po raz pierwszy w tym roku nie zdobył żadnych punktów. Mistrz serii DTM, w końcowej fazie wyścigu postawił wszystko na jedną kartę i jako jeden z niewielu kierowców zmienił ogumienie na opony slick. „Tor był jednak zbyt mokry“ – powiedział potem. „Recz jasna, inaczej wyobrażałem sobie finał. Nie zmienia to jednak faktu, że nasz zespół, Audi Sport Team Phoenix, ma za sobą fantastyczny sezon.“ Ekström i Molina to jedyni kierowcy Audi, którzy podczas finału w Hockenheim zdołali zdobyć punkty. Ich koledzy z drużyny niektóre fragmenty mokrego toru przejeżdżali bardzo szybko, ale mimo walecznej postawy nie zostali nagrodzeni po zakończeniu wyścigu. Jamie Green (Red Bull Audi RS 5 DTM), Timo Scheider (AUTO TEST Audi RS 5 DTM), Adrien Tambay (Audi ultra RS 5 DTM), Edoardo Mortara (Playboy Audi RS 5 DTM) i Mike Rockenfeller (Schaeffler Audi RS 5 DTM), zajęli miejsca od dwunastego do szesnastego. Filipe Albuquerque (Audi Financial Services RS 5 DTM) po kolizji już podczas pierwszego okrążenia, musiał przedwcześnie zakończyć wyścig. „To dopiero był finał“ – podsumował Dieter Gass, kierownik sekcji DTM w Audi Sport. „Doskonała reklama dla DTM, pomimo złej aury. Po zdobyciu tytułu mistrzowskiego w klasyfikacji kierowców, wywalczyliśmy także zwycięstwo w klasyfikacji zespołowej. Gratulacje dla Ernsta Mosera i jego drużyny! Zdobycie dwóch z trzech możliwych tytułów robi wrażenie. Gratulacje także dla Tima Glocka i dla BMW. Mercedes-Benz również pokazał się z jak najlepszej strony – rozbudza nasz apetyt na rywalizację w sezonie 2014. Szkoda, że Mattiasa Ekströma na krótko przed końcem wyścigu obróciło i przez to stracił zasłużone miejsce na podium. Mimo to, będziemy dziś wieczorem świętować – zasłużył sobie na to cały team.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Kolejnytriumf Actrosa: Najlepsza CiężarówkaRoku 2012 Nowy Actros odniósł kolejny sukces – przyznano mu tytuł „Najlepszej ciężarówki roku 2012”. Ta prestiżowa nagroda, nadawana przez 13 redakcji branżowych jest kolejnym dowodem uznania dla tego wyjątkowego pojazdu. Ogłoszeniewyników konkursu na Najlepszą Ciężarówkę Roku 2012 miałomiejsce podczas zjazdu tuningowanych ciężarówek MasterTruckw Polskiej Nowej Wsi (Opolskie).Impreza jest jedną z największych wEuropie. NajlepszaCiężarówkaRoku wybierana jest wspólnie przez wszystkienajważniejsze redakcjebranżowe w Polsce, więc o wyborze decyduje grupa niezależnychspecjalistów, zawodowo zajmujących się porównywaniem różnychmodeli wszystkich marek. Juryoceniało cztery modele. Actroswygrał znaczną przewagą punktów. Doceniono takie jego cechy jakdesign,komfortkabiny, bezpieczeństwo,oraz te typowe dla marki: ekonomicznośći niezawodność.Ekspozycję przygotowało dwóch dealerów Mercedes-Benz – AutoPartner J.A. Garncarekoraz Viva-Trans. TytułNajlepszej Ciężarówki Roku 2012 jest kolejną prestiżową nagrodądla Actrosa. Samochód ten zdobył już m.in. tytuł „InternationalTruck of the Yar 2011”,„CiężówkaRoku 2012”magazynu „Polski Traker” i „NajlepszaCiężarówka Dalekobieżna”przyznawany przez wydawnictwo ETM we współpracy ze stowarzyszeniemDEKRA. Źródło: Daimler AG
  8. http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9916195,VW_nagrodzony_za_swoje_reklamy.html Najlepsza : http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0&feature=player_embedded :D:D:D
  9. Firestone

    Najlepsza gra roku 2010

    Jakie macie propozycje? Moim faworytem jest Mafia 2
  10. Witam, kupiłem ostatnio auto Mercedesa E W211 2002 rok, 2.2 CDI i nie wiem jaki olej mu wlać ? Która firma olei jest najlepsza ?
  11. _Piter_

    vw

    Następna pracka. Według mnie najlepsza z moich do dych czasowych.
  12. Najlepsza składanka w sieci ! <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=6JyLYMyH9nd&login=antyklerycow&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  13. <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=QnY-V6mAcW8&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=QnY-V6mAcW8&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> fury furami, ale akcja z 4:53 i tak najlepsza xd
  14. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f483ef97c6b9c84.html Może troszke z tyłu w perspektywie błąd i felgi ale uważam, że to moja najlepsza praca
  15. Najlepsza siłownia <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=3MC0C7SLGfV&login=antyklerycow&wrzuta_flv=http://antyklerycow.wrzuta.pl/sr/f/3MC0C7SLGfV/bar-barians_09_-_jude&wrzuta_mini=http://c9.wrzuta.pl/wm5525/8d56710d001c31334a4ff713/bar-barians_09_-_jude&wrzuta_name=Bar-barians%20%2709%20-%20Jude&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  16. PEL@K

    RS4 b5

    Według mnie najlepsza moja dotychczasowa praca. Proszę o oceny
  17. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=IRISd_NqDXc&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=IRISd_NqDXc&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Prosze o poprawienie
  18. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=nhm_APPwhWk&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=nhm_APPwhWk&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Bus byl dobry ale najlepsza babcia na Quadzie nie ma co
  19. http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=2275&w=wyd&osCsid=ab10790fab4ad3f4031397298a9ec5bd
  20. 1967 Chevrolet Nova <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=u8QwoBm8Aw4&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=u8QwoBm8Aw4&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Muzyka najlepsza
  21. co tu duzo mowic... Holden HSV Maloo w drifcie moze nie jest to moja najlepsza praca ale mi sie podoba i juz in Blue fliOx
  22. Wielki Demotyrator

    Śmieszne Reklamy

    <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=faUdYclNggw&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=faUdYclNggw&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> Która najlepsza Dla mnie reklama Fit-a To hasło na koniec tej reklamy...
  23. Skrobanie śniegu <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=f9268e1e-1e8f-471d-8286-9b1a0074d85d" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> Icescraping Najlepsza jest końcówka filmiku
  24. Siema, Jest to jak narazie moja najlepsza pracka baza: tun : głosujta
  25. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/pijany-ksiadz-na-autostradzie,1174773 Ale wymówka najlepsza, "że wypił pół litra wódki, żeby uśmierzyć ból zęba."
×