Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'motors' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 73 wyników

  1. Należąca do Mitsubishi Motors Corporation (MMC) fabryka Okazaki położona nieopodal miasta Nagoja (Japonia) świętuje wyprodukowanie pięciu milionów samochodów od roku 1977. Pięciomilionowy egzemplarz to Outlander PHEV - model ten odniósł duży sukces w Europie, sprzedając się w liczbie 18 644 egzemplarzy w okresie od stycznia do listopada 2014 roku, co czyni go najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem hybrydowym typu plug-in w tym regionie. Podczas oficjalnej ceremonii, Pan Tetsuro Aikawa, prezes i dyrektor ds. operacyjnych MMC, przekazał pięciomilionowy egzemplarz Outlandera PHEV Panu Yasuhiro Uchida, burmistrzowi Okazaki. Samochód będzie wykorzystywany w przypadku klęski żywiołowej, jako samowystarczalny, elektryczny pojazd z napędem na cztery koła. Fabryka Okazaki, zlokalizowana w pobliżu światowego centrum badawczo-rozwojowego MMC, zajmuje powierzchnię 425 000 metrów kwadratowych i jest jednym z trzech zakładów produkujących samochody firmy Mitsubishi Motors w Japonii. Blisko 1 600 pracowników produkuje tu modele Outlander, Outlander PHEV oraz RVR/ASX. W roku podatkowym 2013 w Okazaki powstało 174 000 pojazdów. źródło: MMC Car Poland
  2. MITSUBISHI MOTORS DOSTARCZY 23 MODELE i-MiEV KORPUSOWI KARABINIERÓW 200 anni di futuro* Firma M.M. Automobili Italia Spa (MMAI), włoski dystrybutor pojazdów Mitsubishi Motors, poinformowała o przekazaniu 23 elektrycznych modeli i-MIEV Korpusowi Karabinierów (Carabinieri). Włoska formacja policji wojskowej - już od 200 lat doceniana przez mieszkańców Włoch - będzie od teraz wykonywała swoje obowiązki w sposób nienaruszający równowagi ekologicznej. Podobnie, jak inne egzemplarze Mitsubishi i-MiEV, które pełnią aktywną służbę w siłach policyjnych w Japonii (prefektura Kanagawa), Hongkongu, Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii, auta przekazane do użytku włoskim karabinierom zostały przyozdobione policyjnymi barwami i będą wykorzystywane w zabytkowych centrach dużych miast, na wyspach oraz w zeroemisyjnej strefie wystawy „2015 Expo” w Mediolanie. Od czasu debiutu rynkowego pod koniec roku kalendarzowego 2010, firma Mitsubishi sprzedała w całej Europie 5 590 egzemplarzy modelu i-MiEV (do czerwca 2014). *200 lat przyszłości Źródło: MMC Car Poland
  3. OUTLANDER CITY STYLE 2014 MAJOWA OFERTA MITSUBISHI MOTORS Polski oddział Mitsubishi Motors wprowadził do oferty zmodernizowane Mitsubishi Outlander z roku modelowego 2014 w limitowanej, bogato wyposażonej wersji City Style w znakomitej, bardzo konkurencyjnej cenie wynoszącej w tym miesiącu 89 990 zł. Ponadto firma ogłosiła promocyjne warunki zakupu samochodów w maju. Teraz cena Mitsubishi ASX spadła nawet o 14 000 zł, jego ceny zaczynają się od 63 300 zł a najtańsze ASX z napędem 4x4 i silnikiem Diesla 1.8 l. i mocy 150 KM kosztuje jedynie 88 390 zł. Cennik nowego modelu Mitsubishi Outlander zaczyna się od 83 990 zł a nabywcy debiutującego modelu roku 2014 po faceliftingu otrzymają w prezencie przedłużoną, 5-letnią gwarancję. Klienci, którzy zdecydują się na zakup Outlandera City Style mogą wybierać pomiędzy zniżką w wysokości 10 000 zł, obniżką 8500 zł i bezpłatną 5-letnią gwarancją lub rabatem w wysokości 5000 zł i jedną z 2 propozycji kredytu lub ofertą leasingu. Ostatnie sztuki Mitsubishi Pajero Sport Intense Plus AT 2013 kosztują teraz o 20 000 zł mniej. O 5000 zł taniej i w cenie od od 54 990 zł można w tym miesiącu kupić Mitsubishi Lancera 2014, wyprodukowanego w bieżącym roku. W dalszym ciągu Cena Mitsubishi Pajero 2014 w bogato wyposażonej wersji Instyle AT jest obniżona aż o 43 900 zł i wynosi 186 090 zł a model ten jest dostępny już od 149 990 zł. Zakup pickupa Mitsubishi L200 MY 2014 jest premiowany rabatem w wysokości 12 000 zł. Modele Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander, L200, Pajero Sport i Pajero są dostępne w naszym kraju z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Outlander City Style Limitowana seria Outlander City Style 2.0 powstała na bazie bogato wyposażonej wersji 2.0 Intense Plus 2WD 5MT. Na liście wyposażenia Outlandera City Style, po zniżce 10 000 zł dostępnego obecnie za 89 990 zł, znajdują się między innymi reflektory ksenonowe, kamera cofania, tempomat, system dostępu bezkluczykowego, zestaw Bluetooth, światła LED do jazdy dziennej, 18-calowe aluminiowe obręcze kół, System wspomagania ruszania pod górę, przednie reflektory przeciwmgielne, wielofunkcyjna kierownica, relingi dachowe czy 9 głośników. W maju klienci mogą korzystać z jednej z pięciu ofert promocyjnych. Oprócz wspomnianej zniżki w wysokości 10 000 zł, można wybrać leasing jeden z 2 rodzajów kredytów w połączeniu ze zniżką 5000 zł i bezpłatną 5-letnią, przedłużoną gwarancją lub zdecydować się na 8500 zł rabatu w połączeniu z 5-letnią, przedłużoną gwarancją gratis. Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej: Lancer Sedan i Sportback – model 2014, produkcja 2014 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 4000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 4000 PLN brutto ASX 1.6 Inform – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 11 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 11 000 PLN brutto ASX 1.6 Invite – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 11 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 10 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 10 000 PLN brutto ASX 1.6 Blue Sky – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 9 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 9 000 PLN brutto ASX 1.8 DiD – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 14 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 13 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 13 000 PLN brutto ASX 1.6 Inform, Invite – model 2014, produkcja 2014 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 9 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 9 000 PLN brutto OPCJA 4 Promocyjny leasing Santander Consumer Multirent + zniżka 9 000 PLN brutto ASX 1.6 Blue Sky – model 2014, produkcja 2014 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 9 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 8 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 8 000 PLN brutto OPCJA 4 Promocyjny leasing Santander Consumer Multirent + zniżka 8 000 PLN brutto OUTLANDER - model 2013, produkcja 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 4000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 4000 zł OUTLANDER - model 2014, produkcja 2014 OPCJA 1 Kredyt 50/50 (12M) + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis OPCJA 2 Kredyt 3x33% + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2”gratis OPCJA 3 Promocyjny leasing Santander Consumer Multirent + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis OPCJA 4 Przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis OUTLANDER 2.0 CITY STYLE - model 2014, produkcja 2014 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 5000 zł + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis OPCJA 3 Kredyt 3x33% ) + zniżka 5000 zł + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2”gratis OPCJA 4 Promocyjny leasing Santander Consumer Multirent ) + zniżka 5000 zł + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis OPCJA 5 Zniżka 8500 zł + przedłużona 5-letnia gwarancja „3+2” gratis L200 Double Cab MY2014 – rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 11 000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 11 000 zł brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Invite MT Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 43 900 PLN brutto PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 20 000 PLN brutto Źródło: MMC Car Poland
  4. LUTOWA OFERTA MITSUBISHI MOTORS Firma Mitsubishi ogłosiła promocyjne warunki zakupu samochodów w lutym. Właściciele firm w dalszym ciągu mogą skorzystać ze specjalnej propozycji, która daje możliwość zakupu modelu Outlander z korzyścią 23% od ceny cennikowej, bez konieczności montowania kratki i ryzyka kontroli skarbowej. Mitsubishi Lancer z roku modelowego 2014 jest tańszy o 7000 zł i dostępny w cenie od 52 990 zł. O 12 000 taniej i w cenie od 63 300 zł można w tym miesiącu kupić Mitsubishi ASX model roku 2014 a decydując się na pickup Mitsubishi L200 2014 klienci mogą liczyć na zniżkę w wysokości 12 000 zł. Ceny nowego modelu Mitsubishi Outlander zaczynają się od 83 990 zł a Pajero Sport jest oferowane ze zniżką w wysokości 10 000 zł. Mitsubishi Pajero z roku modelowego 2014 można kupić nawet za 149 990 zł po zniżce wynoszącej 5000 zł lub w bogato wyposażonej wersji Instyle AT w cenie 187 090 zł, zredukowanej aż o 42 900 zł. Ostatnie egzemplarze Lancera Evolution 2013 można kupić ze zniżką sięgającą 20 000 zł z możliwością dalszej negocjacji. Modele Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander, L200, Pajero Sport i Pajero są dostępne w naszym kraju z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Outlander - 23% bez kratki dla przedsiębiorców Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców Mitsubishi oferuje swój znany model SUV o nazwie Outlander w specjalnej ofercie dla właścicieli firm, za sprawą której mogą oni uzyskać korzyść w wysokości aż 23% ceny tego auta bez konieczności montowania kratki, która ogranicza funkcjonalność samochodu i jego walory estetyczne. Nie bez znaczenia jest fakt, że korzystając z tej propozycji, klienci nie narażają się na kontrole Urzędu Skarbowego, które grożą w przypadku zakupu samochodu z homologacją i odliczeniu podatku VAT do czasu wejścia w życie nowych przepisów w marcu 2014 roku. Więcej informacji na temat tej oferty można uzyskać w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors na terenie Polski . Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej dla klientów indywidualnych: Lancer Sedan i Sportback – model 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 7000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 6000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 6000 PLN brutto ASX 1.6 Invite – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 11 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 10 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 10 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 4 300 PLN brutto ASX 1.6 Blue Sky i 1.8 DiD Invite – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 9 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 9 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 3 300 PLN brutto ASX (pozostałe wersje) – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka11 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 5 300 PLN brutto Lancer Evolution – model 2013, produkcja 2012 Zniżka w wysokości 20 000 PLN brutto OUTLANDER - model 2013, produkcja 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 5000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 5000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 4300 zł OPCJA 4 Promocyjny kredyt “Niski %” w Santander Consumer Bank S.A + zniżka 5000 zł L200 Double Cab MY2014 – rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 11 000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 11 000 zł brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Invite MT Zniżka w wysokości 5000 PLN brutto PAJERO 5D MY 2014 - rok produkcji 2014 – wersja Instyle AT Rabat w wysokości 42 900 PLN brutto PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) i zniżka 9000 zł brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) i zniżka 9000 zł brutto Źródło: MMC Car Poland
  5. General Motors sprzedaje akcje PSA. Francuzi tracą na wartości Kupić za 320, sprzedać za 250 mln - GM zrobiło interes życia. A PSA przydałyby się fabryki w takich krajach jak Słowacja, Węgry, albo i Polska...
  6. więcej -> DEALERZY | Bawaria Motors Warszawa po nowemu | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Pierwszy arabski supersamochód na torze.
  8. W Motors Lykan HyperSport oficjalnie prosto z Dubaju Najpiękniejszy nie jest, ale osiągi faktycznie ma fenomenalne
  9. więcej -> DEALERZY | Bawaria Motors przejmuje Fota Gdynia | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. [h=1]MITSUBISHI MOTORS NA CZTERDZIESTYM TRZECIM TOKYO MOTOR SHOW 2013[/h] Podczas czterdziestego trzeciego salonu Tokyo Motor Show 2013*1, rozpoczynającego się 20 listopada tego roku, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zaprezentuje trzy samochody koncepcyjne, świętujące swoje światowe premiery. Nowy design trzech modeli wskazuje przyszły kierunek rozwoju japońskiego producenta i podkreśla typowe dla aut typu SUV poczucie bezpieczeństwa i funkcjonalność. Jednocześnie, projekt tych pojazdów odzwierciedla założenia opracowanej przez MMC strategii @earth TECHNOLOGY*2. MITSUBISHI Concept GC–PHEV*3 to pełnowymiarowy SUV nowej generacji ze stałym napędem na cztery koła 4WD. Samochód z silnikiem umieszczonym z przodu został wyposażony w hybrydowy system napędu plug-in EV (PHEV) obejmujący 3-litrową, benzynową, turbodoładowaną jednostkę V6 MIVEC*4 współpracującą z ośmiobiegową przekładnią automatyczną oraz silnik elektryczny o wysokiej mocy i akumulator o wysokim napięciu. Taka koncepcja napędu gwarantuje doskonałe osiągi w każdym terenie, godne prawdziwego SUV-a. MITSUBISHI Concept XR-PHEV*5 to kompaktowy SUV nowej generacji, oferujący niespotykaną wcześniej przyjemność z jazdy. W samochodzie zastosowano układ PHEV z silnikiem umieszczonym z przodu i napędem na przednie koła. System obejmuje jednostkę benzynową MIVEC o pojemności 1,1 litra - wyposażoną w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa - lekki, kompaktowy i bardzo wydajny silnik elektryczny oraz akumulator o wysokim napięciu. Te dwa modele są wyposażone w hybrydowy system PHEV z możliwością ładowania z gniazdka, który został optymalnie skonfigurowany z uwzględnieniem zróżnicowanych wymagań danych segmentów i rynków. MITSUBISHI Concept AR*6 to kompaktowy MPV (samochód wielofunkcyjny) nowej generacji, oferujący mobilność SUV-a i przestrzeń dla pasażerów typową dla konstrukcji MPV. Auto wykorzystuje lekki system hybrydowy z turbodoładowanym silnikiem benzynowym MIVEC o niewielkiej pojemności 1,1 litra, wyposażonym w bezpośredni wtrysk paliwa. Wszystkie trzy koncepty zostały wyposażone w pakiet „e-Assist”*7 obejmujący zaawansowane funkcje bezpieczeństwa aktywnego oraz technologie wykorzystujące systemy łączności następnej generacji. W skład pakietu wchodzi system wykrywania niebezpieczeństwa, który aktywuje odpowiednie funkcje ochronne, a także system wczesnego wykrywania awarii, który sugeruje kierowcy udanie się do serwisu w celu wykonania ewentualnej naprawy. Oprócz trzech modeli koncepcyjnych firma MMC pokaże na swoim stoisku w Tokio łącznie 17 pojazdów (13 w dniu prasowym). Wśród nich znajdzie się nowy eK Space, samochód segmentu mini o wysokim nadwoziu, który zadebiutuje w Japonii na początku przyszłego roku. Na wystawie będzie też można podziwiać samochody sportowe i wybrane modele produkcyjne Mitsubishi. Gama modeli Mitsubishi prezentowanych podczas czterdziestego trzeciego salonu Tokyo Motor Show 2013 [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Model [/TD] [TD=colspan: 2]Liczba modeli na stoisku [/TD] [TD]Uwagi [/TD] [/TR] [TR] [TD]Dzień prasowy [/TD] [TD]Dni publiczne [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI Concept GC-PHEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Samochód koncepcyjny. Światowa premiera. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI Concept XR-PHEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Samochód koncepcyjny. Światowa premiera. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI Concept AR [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Samochód koncepcyjny. Światowa premiera. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MITSUBISHI Concept GR*8-HEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD] [/TD] [TD]Samochód koncepcyjny; zaprezentowany po raz pierwszy podczas Salonu Samochodowego w Genewie w 2013 roku. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Outlander PHEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Outlander PHEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model pokazowy. Samochód bezawaryjne ukończył rajd FIA Asia Cross Country Rally 2013. [/TD] [/TR] [TR] [TD]i-MiEV [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. i na niektórych rynkach. [/TD] [/TR] [TR] [TD]MiEV Evolution II [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model pokazowy. Zdobywca drugiego miejsca w klasie w wyścigu Pikes Peak International Hill Climb 2013. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pajero [/TD] [TD] [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. Napędzany silnikiem Clean Diesel. Montero lub Shogun na niektórych rynkach. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Delica D:5 [/TD] [TD] [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. Napędzany silnikiem Clean Diesel. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Outlander [/TD] [TD] [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model 2014. [/TD] [/TR] [TR] [TD]RVR [/TD] [TD] [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. ASX lub Outlander Sport na niektórych rynkach. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mirage [/TD] [TD] [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Z pakietem Hello Kitty 40th anniversary. Space Star na innych rynkach. [/TD] [/TR] [TR] [TD]eK Space [/TD] [TD]3 [/TD] [TD]3 [/TD] [TD]Model pokazowy. Światowa premiera. [/TD] [/TR] [TR] [TD]eK Wagon [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. [/TD] [/TR] [TR] [TD]eK Custom [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]1 [/TD] [TD]Model produkcyjny. [/TD] [/TR] [TR] [TD]W sumie [/TD] [TD]13 [/TD] [TD]17 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] *1: Więcej informacji pod adresem TOKYO MOTOR SHOW WEB SITE (strona w języku angielskim). *2: Strategia @earth TECHNOLOGY obejmuje zaawansowane technologie nowej generacji, które opracowano z myślą o przyjemności z jazdy oraz wytrzymałości i bezpieczeństwie, nie zapominając o dbałości o środowisko. *3: Grand Cruiser. Nazwa przywodzi na myśl imponujący i przyjazny środowisku samochód zdolny przejechać przez rozległe tereny. *4: System zmiennych faz rozrządu Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control. *5: X(cross)over Runner. Nazwa odzwierciedla stylowe linie koncepcyjnego crossovera oraz zwinne prowadzenie auta w warunkach miejskich. *6: Active Runabout. Nazwa sugeruje wysokie osiągi dające dużą przyjemność z jazdy oraz nawiązuje do kompaktowego nadwozia mieszczącego dużą liczbę pasażerów. *7: Pakiet „e-Assist” - znany pod tą nazwą jedynie na rynku japońskim - obejmuje zaawansowane technologie bezpieczeństwa, takie, jak system zapobiegania kolizjom czołowym (ang. Forward Collision Mitigation System), system ostrzegający kierowcę o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (ang. Lane Departure Warning System) oraz adaptacyjny tempomat (ang. Adaptive Cruise Control System). *8: Grand Runner. Nazwa odzwierciedla siłę i zaawansowane technologie. Źródło: MMC Car Poland
  11. więcej -> Kia Motors sponsorem You TubeMusic Awards | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. EUROPA RYNKIEM WYZNACZAJĄCYM STANDARDY W październiku zaczynają się obchody niezwykłej rocznicy w historii Mitsubishi Motors Corporation (MMC). Firma świętować będzie 40 lat nieprzerwanej obecności na kluczowym strategicznie rynku europejskim – od oficjalnej prezentacji na Londyńskim Salonie Samochodowym w 1974 po debiut pionierskiego modelu Outlander PHEV pod koniec 2013 roku… Globalna ekspansja Mitsubishi Mimo, iż nieliczne pojazdy marki Mitsubishi można było spotkać na drogach kliku europejskich państw (Hiszpania, od 1956, oraz Grecja, od 1963), decyzja o oficjalnym eksporcie produktów firmy na rynek europejski została podjęta w wyniku porozumienia zawartego w lutym 1970 roku między Mitsubishi Heavy Industries Co. (MHI) oraz Chrysler Corporation, na mocy którego MHI wydzieliło istniejący już dział samochodowy i połączyło siły z firmą Chrysler, tworząc Mitsubishi Motors Corporation. W maju 1971 roku podpisano kolejną umowę między Mitsubishi Motors Corporation oraz Chrysler International S.A., która umożliwiała dystrybucję pojazdów marki Mitsubishi poprzez globalną sieć sprzedaży Chrysler International. Porozumienie nie obejmowało terytorium Japonii, USA oraz Kanady. Z własnej inicjatywy we wrześniu 1971 roku firma MMC otrzymała status spółki joint venture, w której MHI i Chrysler Corporation posiadały odpowiednio 85 i 15% udziałów. Salon Samochodowy w Londynie (1974) Jednak postanowienia umowy znacznie ograniczały liczbę pojazdów Mitsubishi Motors sprzedawanych w Europie (łącznie 4861 sztuk w latach 1971-1975). W tym samym okresie wyniki sprzedaży japońskich samochodów na rynkach europejskich poszybowały w górę, od 16 458 sztuk w roku 1965 do 126 275 egzemplarzy w 1970 i 528 486 sztuk w 1975. Wreszcie, w 1974 roku MMC i Chrysler International doszły do porozumienia w sprawie rozwoju działań marketingowo-sprzedażowych MMC na terenie Europy. Od tej chwili prawa dystrybucyjne przyznawane były niezależnym spółkom, najpierw w Belgii i Luksemburgu (sierpień 1974), a kilka tygodni później w Holandii oraz Wielkiej Brytanii, czyli w kraju, gdzie Mitsubishi Motors oficjalnie zadebiutowało na europejskim rynku podczas londyńskiego salonu w październiku 1974 roku. Podczas imprezy zaprezentowano modele Lancer i Galant, które – po późniejszym udanym debiucie na salonie brukselskim i amsterdamskim – zostały w 1975 roku wprowadzone do sprzedaży na czterech wymienionych powyżej rynkach. Reszta Europy miała wkrótce stanąć otworem przed japońską marką za sprawą otwarcia rynku (np. Niemcy w 1977 roku) lub na mocy postanowień o ograniczonej sprzedaży (np. Francja w 1978 roku). A gdy w sierpniu 1982 roku umowa z firmą Chrysler International dobiegła końca, MMC posiadało już pierwsze biuro w Rotterdamie, założone w 1977 roku, które później przekształcono w firmę Mitsubishi Motors Europe B.V., która po dziś dzień ma siedzibę w Holandii. Zakres działań w Europie Przez 40 lat Mitsubishi Motors zanotowało w Europie znaczny wzrost sprzedaży*: od skromnej liczby detalicznej w 1975 roku na terenie 4 państw do wyniku uzyskanego w ubiegłym roku finansowym (92 411 egzemplarzy na 34 rynkach, z wyłączeniem Rosji, Ukrainy i Kazachstanu). Trzy największe rynki zbytu firmy MME to: Niemcy: 22 138 sztuk Wielka Brytania: 12 349 sztuk Norwegia: 5697 sztuk… *bez modeli użytkowych serii Canter Jednak najwyższy wynik 80 000 sztuk uzyskano na rynku rosyjskim, gdzie firma MMC oraz jej lokalny partner byli obecni jako jeden z nielicznych koncernów zachodnich już od sierpnia 1991 roku. Naturalną konsekwencją ogromnego sukcesu rynkowego stało się wydzielenie firmy z Mitsubishi Motors Europe i utworzenie niezależnego regionu sprzedaży w kwietniu 2007 roku. Od 2009 roku rynek rosyjski obsługuje spółka joint-venture utworzona przez Mitsubishi Corporation oraz Rolf Group, do których w 2012 roku dołączyła firma Mitsubishi Motors Corporation, tworząc nowy podmiot MMC Rus. Przez 40 lat MMC prowadził również w Europie produkcję. Najpierw na zachodzie kontynentu (fabryka NedCar, w latach 1995-2012), a następnie w Rosji (jako PCMA Rus, spółka joint-venture z koncernem PSA Peugeot Citroën, uruchomienie produkcji w kwietniu 2010 roku). Prace projektowe (1989-2009) oraz rozwojowo-badawcze (od 1989) to kolejny przykład działań MMC w Europie. Poza głównym nurtem Mimo zawiłości związanych z wieloletnią obecnością na rynku, które ilustruje oś czasu poniżej, firma Mitsubishi Motors pozostała niesztampowym graczem, zyskując reputację oryginalnej japońskiej marki oferującej emocjonujące, bezpieczne, wydajne i niezawodne pojazdy, ze szczególnie mocną ofertą w segmencie crossoverów (Outlander, ASX), SUV-ów (Pajero*) oraz półciężarówek (L200)… Reputację firmy w Europie zbudowano również na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich, jak układ bezpośredniego wtrysku paliwa (od 1995), współczesna rodzina silników Clean Diesel, funkcjonalny napęd elektryczny (model i-MiEV, od 2010), rozwiązania ograniczające masę (architektura Global Small, od 2012), napęd na cztery koła (Dynamic 4, od 1987 oraz S-AWC od 2008), itd. Rozwiązania te były pierwotnie testowane w sportach motorowych, dzięki czemu firma odnosiła spektakularne sukcesy (dwunastokrotny triumf modelu Pajero* w Rajdzie Dakar oraz pięć mistrzowskich tytułów WRC dla modelu Mitsubishi Lancer Evolution – 4 dla kierowcy i 1 dla producenta). *Montero (Hiszpania) / Shogun (Wielka Brytania) Rynek odniesienia Dziś, przy bardziej optymistycznych prognozach na rok podatkowy 2013 oraz sprzedaży wynoszącej ponad 100 tys. sztuk na 34 europejskich rynkach (z wyłączeniem Rosji), firma Mitsubishi Motors Europe oczekuje na kolejny etap rozwoju, jako koordynator działań MMC w Europie. Stary Kontynent pozostaje najtrudniejszym rynkiem zbytu, bowiem zamieszkują tu najbardziej wymagający klienci, obowiązują najbardziej rygorystyczne przepisy (dotyczące bezpieczeństwa, poziomu emisji, itd.) oraz działają najprężniejsi konkurenci, którzy wyjątkowo wysoko podnoszą poprzeczkę. Europa to prawdziwy rynek odniesienia dla każdego gracza, który chce liczyć się w skali globalnej. Mając to na uwadze firma MMC będzie tam nadal budować swój wizerunek oryginalnej, niesztampowej marki, wykorzystując jeden ze swych największych atutów – przewagę technologiczną – aby zademonstrować swe możliwości i skupić się na rentowności oraz reputacji, a nie tylko słupkach sprzedaży… Wyraźnym tego przykładem mogą być rewolucyjne pojazdy takie, jak debiutujący wkrótce hybrydowy crossover elektryczny typu plug-in, czyli Outlander PHEV, oraz jego kolejni, równie innowacyjni bracia. Najistotniejsze daty w europejskiej historii Mitsubishi 1956: Sprzedaż pierwszych pojazdów marki Mitsubishi w Europie (Hiszpania, a następnie Grecja, 1963) 1970: Na mocy umowy między Mitsubishi Heavy Industries Co. oraz Chrysler Corporation powstaje Mitsubishi Motors Corporation (MMC) 1974: MMC otrzymuje zgodę firmy Chrysler na europejską sprzedaż pojazdów pod nazwą własną: sierpień: pierwsza umowa dystrybucyjna (Belgia i Luxemburg), a następnie Holandia i Wielka Brytania. październik: pierwsza europejska prezentacja w halach Earls Court podczas Salonu Samochodowego w Londynie 1975: Uruchomienie sprzedaży w trzech wymienionych powyżej krajach (modele Lancer i Galant) 1977: Pierwsze biuro (Rotterdam): Pierwszy triumf w europejskich rajdach (Lancer – zwycięstwo w swojej klasie podczas Rajdu Tysiąca Jezior) 1982: Koniec umowy dystrybucyjnej z firmą Chrysler International S.A. 1985: Przeniesienie biura do Frankfurtu 1989: Otwarcie europejskiego centrum rozwojowo-badawczego pod Frankfurtem 1991: Wejście na rynek rosyjski 1993: Otwarcie Europejskiej Centrali Sprzedaży i Marketingu (MMSE) pod Amsterdamem 1995: Debiut modelu Carisma, pierwszego pojazdu MMC zaprojektowanego z myślą o rynku europejskim (płyta dzielona z Volvo – produkcja w zakładach NedCar) 2001: Firma Mitsubishi Motors przejmuje 100% udziałów w zakładach produkcyjnych NedCar 2004: Debiut Mitsubishi Colt przeznaczonego wyłącznie na rynek europejski (płyta dzielona z DaimlerChrysler – produkcja w zakładach NedCar) Colt otrzymuje Złotą Kierownicę (niem. Das Goldene Lenkrad) tygodnika „Bild am Sonntag“ (Axel Springer AG). 2005: Nawiązanie współpracy z koncernem PSA Peugeot Citroën (Peugeot 4007 oraz Citroën C-Crosser oparte na konstrukcji II generacji modelu Outlander) 2007: Rynek rosyjski zostaje osobnym regionem sprzedaży niezależnym od Mitsubishi Motors Europe 2009: Restrukturyzacja firmy Mitsubishi Motors Europe 2010: Rusza produkcja w rosyjskich zakładach w Kałudze, spółce joint venture utworzonej przez PCMA Rus oraz PSA (odpowiednio 70% i 30% udziałów)* Europejski debiut modelu i-MiEV, całkowicie elektrycznego pojazdu miejskiego 2012: Sprzedaż zakładów NedCar firmie VDL Groep B.V. za symboliczne 1 euro (z gwarancją utrzymania poziomu zatrudnienia) MMC przejmuje 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora (późniejsza zmiana nazwy na MMC Rus, od maja 2013 roku) 2013: Hybrydowy, elektryczny crossover Outlander PHEV debiutuje na pierwszym europejskim rynku Firma Mitsubishi Motors Europe przenosi się do nowej siedziby głównej pod Maastricht 2014: Po przerwie spowodowanej kryzysem w Europie znów przewiduje się zysk (rok podatkowy 2013). *Produkcję modelu Mitsubishi (Outlander) uruchomiono we wrześniu 2010 roku, wraz z modelem Peugeot 4007 oraz Citroën C-Crosser źródło: MMC Car Poland
  13. Polski oddział firmy Mitsubishi przedstawił bardzo atrakcyjne warunki zakupu samochodów w październiku. Do końca bieżącego miesiąca Mitsubishi ASX 1.6 l. z roku modelowego 2013 i 2014, wyprodukowany w 2013 roku kosztuje o 12 000 mniej a wersja z silnikiem Diesla 1.8 l.i napędem 4x4 – o 10 500 zł taniej. Zakup Mitsubishi ASX ułatwi także nowy kredyt promocyjny, za sprawą którego klienci wyjadą z salonu wpłacając 50% ceny a kolejne 50% zapłacą dopiero po 24 miesiącach, czyli w 2015 roku. Mitsubishi Lancer Sedan i Sportback są teraz dostępne ze zniżką 16 000 zł. Decydując się na model Mitsubishi Pajero klienci otrzymają zniżkę nawet wysokości 20 000 zł. Nabywcy L200 – modelu roku 2014 mogą zdecydować się na zakup auta w atrakcyjnym kredycie. Nadal o 20 000 zł mniej klienci zapłacą za Lancera Evolution, na 18 000 zł zniżki mogą liczyć nabywcy Mitsubishi L200 a kupując Mitsubishi Pajero Sport można skorzystać z bardzo atrakcyjnej propozycji leasingu. Ostatnie sztuki Mitsubishi Colt są dostępne ze zniżką w wysokości 8500 zł, ceny zaczynają się do 33 750 zł a 5-drzwiowy Colt 1.3 z instalacją LPG kosztuje teraz tylko 40 490 zł. Modele Mitsubishi Colt, Lancer, ASX, Outlander, L200 i Pajero są dostępne w naszym kraju z bezpłatną, 4-letnią, przedłużoną gwarancją obowiązującą do przebiegu 300 000 km. Oto szczegóły nowej oferty promocyjnej: COLT – produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 8500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 8000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 8000 PLN brutto COLT 5D LPG – produkcja 2012 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 8500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt balonowy 50/50 (12M) + zniżka 8000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + rabat 8000 PLN brutto ASX po face liftingu bez 1.6 Inform – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 12 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 11 000 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 5 300 PLN brutto ASX po face liftingu 1.8 DiD – model 2013 i 2014, produkcja 2013 OPCJA 1 Zniżka w wysokości 10 500 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + zniżka 9 500 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 9 500 PLN brutto OPCJA 4 Kredyt 50/50 (24M) + zniżka 5 300 PLN brutto LANCER SEDAN i SPORTBACK – rok produkcji 2012, modele 2012 i 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 16 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 balonowy + zniżka 15 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% i zniżka 15 000 PLN brutto LANCER EVOLUTION – rok produkcji 2012, model 2012 i 2013 OPCJA 1 Rabat w wysokości 20 000 PLN brutto L200 Double Cab MY 2012 - rok produkcji 2011 OPCJA 1 Rabat w wysokości 18 000 PLN brutto L200 Double Cab MY2012 – rok produkcji 2012 OPCJA 1 Rabat w wysokości 10 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 10 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% (24M) + zniżka 10 000 zł L200 Double Cab MY2014 – rok produkcji 2013 OPCJA 1 Kredyt 50/50 (12M) OPCJA 2 Kredyt 3x33% (24M) PAJERO 5D MY2012 i 2013 - rok produkcji 2012 OPCJA 1 Rabat w wysokości 20 000 PLN brutto OPCJA 2 Kredyt 50/50 (12M) + rabat 20 000 PLN brutto OPCJA 3 Kredyt 3x33% + zniżka 20 000 zł PAJERO SPORT MY2013 - rok produkcji 2013 OPCJA 1 Promocyjny leasing w Santander Consumer Multirent Sp. z o.o. źródło: MMC Car Poland
  14. więcej -> 40 lat Mitsubishi Motors w Europie, rynek motoryzacyjny, park samochodów, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. - Strategia ekspansji na rynki wschodzące prowadzi na czwarty co do wielkości rynek motoryzacyjny świata – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłasza plany dalszego rozwoju na czwartym największym rynku świata. Firma potwierdziła uruchomienie produkcji kompaktowego SUV-a ASX w brazylijskiej fabryce w Catalão, którą zarządza wyłączny dystrybutor i producent samochodów MMC firma MMC Automotores do Brasil Ltda. (MMCB). Jednak Mitsubishi ASX dostępne w Polsce będą nadal wytwarzane w Japonii i eksportowane z Kraju Kwitnącej Wiśni. Od 2012 roku Brazylia jest czwartym największym motoryzacyjnym rynkiem zbytu z roczną sprzedażą o wartości 3,6 miliona pojazdów. Wkrótce oczy całego świata zwrócone będą na Brazylię, bowiem w 2014 roku odbędą się tam finały mistrzostw świata w piłce nożnej, a w 2016 roku igrzyska olimpijskie. Istnieje zatem uzasadnione przypuszczenie, że wielkie imprezy przyczynią się do dalszego rozwoju tamtejszego rynku motoryzacyjnego. Po raz pierwszy produkcja dla MMC ruszyła w MMCB jeszcze we wrześniu 1998 roku. Ostatnio zakłady MMCB zajmowały się składaniem trzech modeli klasy SUV*1. ASX to globalny pojazd o ogromnym znaczeniu strategicznym i jeden z kluczowych modeli w gamie MMC. Jego produkcja ruszyła najpierw w Japonii, potem w USA, Indonezji, Chinach, a obecnie w Brazylii. Od chwili debiutu jako model z importu, kompaktowy SUV ASX sprzedał się w Brazylii w ponad 26 tys. sztuk*2 i został bardzo dobrze przyjęty przez brazylijskich klientów, którym podoba się między innymi: projekt wnętrza odzwierciedlający jakość i solidność wykonania godną auta klasy SUV oszczędny układ napędowy wysoka funkcjonalność prostota obsługi i użytkowania (mały promień skrętu kompaktowego nadwozia). Dzięki lokalnej produkcji firma MMC chce dodatkowo zwiększyć atrakcyjność modelu ASX dla brazylijskiego odbiorcy. MMC planuje umocnienie bazy operacyjnej na ważnym brazylijskim rynku i stworzenie oferty spełniającej wszelkie potrzeby tamtejszego odbiorcy. Firma planuje intensywne działania mające na celu rozszerzenie działań operacyjnych w Brazylii. *1 Pajero TR4, L200 Triton oraz Pajero Dakar. *2 dane z czerwca 2013 roku. Profil firmy MMC Automotores do Brasil Ltda. Biuro w São Paulo [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]São Paulo (stan São Paulo) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kierownictwo [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos, Przewodniczący Zarządu Robert Rittscher, Prezes [/TD] [/TR] [TR] [TD]Kapitał zakładowy [/TD] [TD]76 428 000 BRL [/TD] [/TR] [TR] [TD]Udziałowcy [/TD] [TD]Eduardo de Souza Ramos (87,59%) BTG Pactual Participations, LTD. (12,41%) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 240 osób (stan na lipiec 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Biura [/TD] [TD]178 (stan na marzec 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Siedziba główna/fabryka w Catalão [TABLE] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]Catalão (stan Goiás), około 700 km od São Paulo [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia użytkowa [/TD] [TD]682 533 m2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkcja [/TD] [TD]Samochody osobowe [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]Około 50 000 sztuk rocznie (Lakiernia: praca na dwie zmiany, pozostałe działy: praca na jedną zmianę) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane modele [/TD] [TD]Pajero TR4, L200 Triton, Pajero Dakar, ASX [/TD] [/TR] [TR] [TD]Nakłady inwestycyjne w infrastrukturę zakładową [/TD] [TD]Około 1 180 000 000 BRL (prognozowane koszty skumulowane, do końca 2013 roku) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 3260 osób (dane z lipca 2013 roku) [/TD] [/TR] [/TABLE] Chronologiczny układ najważniejszych wydarzeń [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 3][/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 5][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]kwiecień 1985 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Utworzenie firmy Brabus Autosport Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]1990 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Brazylia znosi zakaz importu samochodów. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 1991 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Uruchomienie importu i sprzedaży pojazdów MMC. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1993 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brasil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]wrzesień 1998 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Fabryka w Catalão rozpoczyna produkcję modelu L200 Savana. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]czerwiec 2002 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozbudowa fabryki w Catalão. Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2003 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]marzec 2006 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero Dakar. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rusza sprzedaż modelu Pajero TR4 FFV [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2007 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Triton. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil S.A. (przekształcenie spółki z o.o. w spółkę notowaną na giełdzie) [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]sierpień 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu L200 Outdoor FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]październik 2009 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu Pajero TR4 Face Lift oraz Pajero Dakar FFV. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]2012 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Zmiana nazwy na MMC Automotores do Brazil Ltda. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]styczeń 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Siedziba główna przeniesiona z São Paulo do Catalão. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]lipiec 2013 [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]Rozpoczyna się produkcja modelu ASX. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] źródło: MMC Car Poland
  16. więcej -> General Motors i Michelin zainwestuję w Polsce ?, nowe samochody osobowe, rynek nowych samochodów, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. MITSUBISHI MOTORS ROZPOCZYNA W ROSJI PRODUKCJĘ ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SUV-A PAJERO SPORT Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w Kałudze. Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroën oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji. Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD*1) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus. Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD*2). Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie rosyjskich nabywców dzięki swym terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi. Łącznie do końca maja 2013 roku kupiono tam 24 tys. egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb rosyjskiego odbiorcy. W grudniu 2012 roku firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora*3 aby móc sprawniej reagować na potrzeby tamtejszego rynku. Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję, koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku rosyjskim. PCMA Rus w zarysie [TABLE] [TR] [TD]Położenie [/TD] [TD]Obwód kałuski, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]180 km na południowy wschód od Moskwy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prezes [/TD] [TD]Jean Christophe Marchal [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia [/TD] [TD]Około 145 ha [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rodzaj działalności [/TD] [TD]Produkcja samochodów (spawanie, lakierowanie oraz montaż) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]125 tys. pojazdów rocznie [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane pojazdy [/TD] [TD]Modele osobowe segmentu C marki Peugeot oraz Citroën Średniej wielkości SUV-y MMC (Outlander, Pajero Sport) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wartość inwestycji [/TD] [TD]550 mln euro [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 2600 pracowników (dane z czerwca 2013 roku) Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  18. REWOLUCYJNE MiEV EVOLUTION II FIRMY MITSUBISHI MOTORS ZAJĘŁY 2 I 3 MIEJSCE WŚRÓD POJAZDÓW Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM W WYŚCIGU 2013 PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB Podczas 91. edycji słynnego wyścigu Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II zajęły drugie i trzecie miejsce w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym. Pojazdy poprowadzili utalentowany zwycięzca dwóch edycji Rajdu Dakar Hiroshi Masuoka oraz sześciokrotny motocyklowy triumfator PPIHC Greg Tracy. Wyścig, który rozegrano 30 czerwca, rozpoczął się rano przy pięknym, bezchmurnym niebie. Jednak tuż przed startem obu Mitsubishi MiEV Evolution II pogoda się załamała i nad legendarnym torem przeszła gwałtowna ulewa.Tuż przed startem Grega Tracy zmiana aury zmusiła zespół do zmiany ogumienia na mniej sportowe, ale zapewniające lepszą przyczepność. Obaj kierowcy Mitsubishi musieli zmagać się z mokrym torem oraz, w wyższych partiach trasy, również z pogorszoną widocznością, co przełożyło się na wyniki. Masuoka zanotował czas 10.21,866, a Tracy 10.23,649. Jednak nawet tak trudne warunki atmosferyczne nie przeszkodziły zawodnikom w pobiciu zeszłorocznego rekordu w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym (10.30,850), który Masuoka uzyskał jadąc Mitsubishi i-MiEV Evolution po suchym torze i w optymalnych warunkach. Po wywalczeniu drugi rok z rzędu drugiego miejsca w kategorii pojazdów elektrycznych kapitan zespołu Hiroshi Masuoka powiedział: „Tuż przed startem musieliśmy zmienić ogumienie, bo tor był mokry. Jednak nawet na zmienionych oponach samochód mocno ślizgał się na drodze. Sukcesem jest to, że mimo naprawdę zdradliwych warunków, oba pojazdy bezpiecznie zameldowały się na mecie. Nie będę jednak ukrywał, że w tym roku przyjechaliśmy tu wygrać i uzyskane lokaty są sporym rozczarowaniem. Mimo trudnych warunków, nie można całej winy zrzucać na pogodę. Musimy przeanalizować nasz występ, wyeliminować niedociągnięcia i w przyszłości postarać się o lepszy wynik.” Dla motocyklisty Grega Tracy był to pierwszy występ na Pikes Peak za kierownicą samochodu. Mimo iż Tracy nie krył rozczarowania wynikiem, podkreślał przed jak trudnym zadaniem stanął na starcie: „Przyjechałem tu po zwycięstwo i jestem bardzo rozczarowany moją końcową lokatą. Ponieważ tuż przed naszym startem nad torem przeszła ulewa, warunki jazdy były skrajnie trudne, co oznacza, że powinniśmy się cieszyć, iż w ogóle udało nam się bezpiecznie dotrzeć do mety. Podczas treningów poprzedzających właściwy start pogoda była idealna i ani razu nie mieliśmy szansy zmierzyć się z mokrym torem na Pikes Peak. A ponieważ Mitsubishi MiEV Evolution II tak świetnie spisywało się na suchym torze, chciałbym móc wrócić tu za rok i powalczyć o zwycięstwo.” Mitsubishi MiEV Evolution II to zupełnie nowa konstrukcja, która posiada niezwykle nowoczesny napęd czterosilnikowy (po dwa z przodu i z tyłu), akumulatory litowo-jonowe najnowszej generacji wyprodukowane przez firmę Lithium Energy Japan, zoptymalizowaną elektryczną wersję systemu aktywnej kontroli napędu na cztery koła (S-AWC) oraz nadwozie opracowane w tunelach aerodynamicznych i wykonane z włókien węglowych. Źródło: MMC Car Poland
  19. więcej -> Bohemia Motors to kolejny zupełnie nowy salon Skody, ranking sprzedaży motocykli, centrum badań rynku, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. [TABLE=width: 728] [TR] [TD]MITSUBISHI MOTORS, NISSAN ORAZ NMKV ŚWIĘTUJĄ OTWARCIE LINII PRODUKCYJNEJ WSPÓLNEGO MODELU KLASY MINICAR[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Mitsubishi Motors Corporation, Nissan Motor Co. oraz NMKV Co.* świętowały uruchomienie produkcji wspólnie opracowanego modelu klasy minicar, który w czerwcu zadebiutuje w japońskich salonach Mitsubishi Motors i Nissana. Pojazd produkowany będzie w należącej do Mitsubishi Motors fabryce w japońskiej miejscowości Mizushima. Nowy model, który sprzedawany ma być jako Mitsubishi eK Wagon i eK Custom oraz Nissan DAYZ i DAYZ Highway STAR, to pierwszy wspólny projekt spółki joint venture NMKV. Model ten ma umocnić pozycję obu marek w segmencie najmniejszych samochodów osobowych. W fabryce w Mizushimie spotkali się Osamu Masuko – prezes Mitsubishi Motors , Toshiyuki Shiga – dyrektor generalny Nissana, oraz Junichi Endo – dyrektor naczelny NMKV, którym towarzyszyli zaproszeni goście oraz 350 pracowników. Podczas spotkania dokonano uroczystego powitania pierwszego egzemplarza nowego modelu, który zjechał z linii produkcyjnej w zaledwie dwa lata od chwili utworzenia spółki NMKV w 2011 roku. Nowy model powstał na zupełnie innych zasadach, niż typowe produkty OEM, bowiem utworzona przez Mitsubishi Motors i Nissana spółka joint venture (NMKV) na każdym etapie produkcji korzystała z doświadczenia i wiedzy obu koncernów. Tworząc koncepcję produktu sygnowanego przez spółkę NMKV, którą de facto tworzą przedstawiciele obu firm motoryzacyjnych, starano się zachować niepowtarzalny charakter i odrębność stylistyczną każdej marki członkowskiej. Dzięki połączonej wiedzy i doświadczeniu obu koncernów nowe modele oferują szereg rozwiązań niespotykanych dotąd w segmencie pojazdów klasy minicar. Należy tu wspomnieć o najniższym w tym segmencie zapotrzebowaniu na paliwo, układzie automatycznej klimatyzacji obsługiwanym przy pomocy ekranu dotykowego (pierwszy minicar na rynku z takim wyposażeniem) oraz wnętrzu wykonanemu z przyjemnych w dotyku materiałów. Nowy minicar zaprojektowany przez NMKV, czyli spółkę joint venture powołaną do życia przez Mitsubishi Motors i Nissana, korzysta z bogatej wiedzy i doświadczenia obu marek i jednocześnie zachowuje indywidualne cechy każdej z nich. „To efekt współpracy nowego rodzaju, która stanowi unikalne rozwiązanie w skali całego przemysłu”, podczas uroczystości powiedział Toshiyuki Shiga, dyrektor generalny Nissana. „Współpraca trzech firm będzie trwać, a naszym celem jest dominacja Mitsubishi Motors, Nissana oraz NMKV w japońskim segmencie małych samochodów.” „Współpraca ta umożliwiła nam wymianę doświadczeń oraz udoskonalenie procesów projektowania i produkcji, co z kolei pozwoliło nam stworzyć produkt, który może z powodzeniem konkurować z wiodącymi markami japońskiego segmentu minicar. Tym samym chcielibyśmy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w tym sektorze rynku motoryzacyjnego w Japonii,” wyjaśnił Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors. „Planujemy dalsze zacieśnienie współpracy z firmą Nissan.” „Bardzo cieszy mnie uruchomienie produkcji pierwszego modelu stworzonego przez NMKV. Proces planowania oraz rozwoju produktu w spółce typu joint venture był dla nas zupełnie nowym doświadczeniem. Dzięki zaangażowaniu i sile całego zespołu udało nam się wypracować nową strategię współpracy. Nadal produkować będziemy znakomite samochody, które nie mogłyby powstawać bez udziału trzech firm członkowskich,” wyjaśnił Junichi Endo, dyrektor naczelny NMKV. NMKV już pracuje nad następnym modelem. Ma to być kolejny minicar o nadwoziu kształtem zbliżonym do kombi, który w salonach prawdopodobnie pojawi się na początku 2014 roku. Mitsubishi Motors i Nissan planują systematycznie poszerzać swoją ofertę w segmencie samochodów klasy minicar, jednocześnie zacieśniając współpracę poprzez swoje zaangażowanie w spółkę NMKV. Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  21. [TABLE=width: 681] [TR] [TD]GLOBALNY, KOMPAKTOWY SEDAN NASTĘPNEJ GENERACJI OD MITSUBISHI MOTORS ZADEBIUTUJE NA RYNKU W TAJLANDII JUŻ W LIPCU[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]- Efektowny, nowy model otrzymał nazwę Attrage[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Bangkok, 21 maja 2013 roku. Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że w lipcu tego roku w Tajlandii zadebiutuje globalny, kompaktowy sedan nowej generacji o nazwie Mitsubishi Attrage*1 Nowe Mitsubishi Attrage spełnia wymogi projektu Eco-car Project*2 , wdrożonego przez rząd tego kraju i będzie produkowane w trzeciej i najnowocześniejszej fabryce MMC “Laem Chabang Industrial Estate” w prowincji Chonburi w Tajlandii. [TABLE] [TR] [TD]*1:[/TD] [TD]Nawiązuje do angielskiego słowa attractive - atrakcyjny[/TD] [/TR] [TR] [TD]*2:[/TD] [TD]Warunki przystąpienia do projektu to: spalanie bazujące na europejskich metodach kalkulacji to najwyżej 5L/100KM (20km/L), spełnianie normy EURO4, inwestycja w produkcję w Tajlandii i wartości powyżej 5 miliardów tajskich bhatów i produkcja ponad 100,000 samochodów rocznie po piątym roku produkcji [/TD] [/TR] [/TABLE] Najważniejsze cechy Stylistyka Mitsubishi Attrage w idealny sposób podkreśla najistotniejsze cechy globalnego, kompaktowego sedana nowej generacji dzięki: krótkiej przedniej części nadwozia, która zapewnia doskonałą widoczność do przodu zwinności przy manewrowaniu i najmniejszy w klasie promień zawracania - 4.8 metra · płynnym proporcjom bocznej części nadwozia, które nadają mu opływowy kształt i pozwalają stworzyć jedną z najbardziej przestronnych kabin pasażerskich w klasie · dynamicznej linii bocznej, która wznosi się w kierunku tylnej części nadwozia. Mitsubishi Attrage będzie wyróżniać się wydajnością paliwową na poziomie 22 km/litr*3, co stanowi jeden z lepszych rezultatów w tej klasie. Tak niskie zużycie paliwa osiągnięto dzięki bezkompromisowej redukcji wagi oraz · lekkiej konstrukcji nadwozia typu RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) - to rozwiązanie najlżejsze w klasie ze względu na zastosowanie stali o wysokiej odporności na rozciąganie. lekkiemu i kompaktowemu silnikowi o pojemności 1.2 litra MIVEC, z systemem zmiennych faz rozrządu przekładni CVT z układem kinematycznych kół zębatych lub 5-biegowej skrzyni manualnej znakomitym własnościom aerodynamicznym, które umożliwiły uzyskanie współczynnika oporu powietrza CD na poziomie 0.29 – to wartość najlepsza w klasie [TABLE] [TR] [TD]*3:[/TD] [TD]Kalkulacja bazująca na NEDC (New European Driving Cycle)[/TD] [/TR] [/TABLE] Mitsubishi Attrage dostarcza kierowcy niezapomnianych wrażeń z jazdy dzięki swojej dynamice, zwinności i komforcie prowadzenia, które są rezultatem niskiej wagi pojazdu oraz dobrej stabilności. Wysoki komfort podróżowania pasażerów uzyskano za sprawą wyżej umieszczonych siedzisk, dużych otworów drzwiowych, które ułatwiają zajmowanie miejsca w kabinie, oraz dużej ilości miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu. Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  22. MITSUBISHI MOTORS NA NEW YORK AUTO SHOW Debiut nowego modelu Mirage/Space Star Najbardziej oszczędny niehybrydowy pojazd z silnikiem benzynowym oferowany w Stanach Zjednoczonych. Po debiucie nowego modelu "Global Small" w Azji i Europie, firma Mitsubishi Motors kontynuuje ofensywę produktową, prezentując podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku wersję w specyfikacji na rynek północnoamerykański. Będzie to jeden z niewielu samochodów segmentu B oferowanych klientom w USA. Samochód wejdzie do sprzedaży w Ameryce jesienią tego roku pod nazwą "Mirage" i zaoferuje nabywcom wysoką wydajność paliwową, dzieki której ten model będzie najbardziej oszczędnym niehybrydowym pojazdem z silnikiem benzynowym w Stanach Zjednoczonych. Nowe Mitsubishi Mirage 2014 dostępne na amerykańskim rynku będzie napędzane trzycylindrowym silnikiem 1,2 l DOHC MIVEC o mocy 74 KM osiąganej przy 6000 obr./min. Jednostka będzie połączona z 5-biegową przekładnią manualną lub skrzynią CVT. Źródło: MMC Car Poland
  23. FIRMY MITSUBISHI MOTORS I NISSAN PREZENTUJĄ SYLWETKI WSPÓLNIE OPRACOWANYCH SAMOCHODÓW SEGMENTU MINI PRZEZNACZONYCH NA JAPOŃSKI RYNEK Firmy Mitsubishi Motors Corporation i Nissan Motor Co., Ltd. ogłosiły nazwy i zaprezentowały sylwetki nowych, wspólnie opracowanych samochodów segmentu mini przeznaczonych wyłącznie na rynek japoński. Sprzedaż nowych modeli o nazwie Mitsubishi eK Wagon i eK Custom oraz Nissan DAYZ i DAYZ Highway STAR, rozpocznie się w czerwcu 2013 roku. Prace badawczo-rozwojowe nad nowymi modelami były prowadzone przez NMKV Co., Ltd., czyli spółkę typu joint venture pomiędzy firmami Mitsubishi Motors i Nissan, założoną w celu opracowania pojazdów segmentu mini z przeznaczeniem na rynek japoński. Dzięki połączeniu doświadczenia obu firm z zakresu planowania produktu, rozwoju projektu, projektowania i sprzedaży, nowe modele oferują doskonałą wydajność paliwową, wysoki komfort jazdy i przestronne kabiny pasażerskie. Współpraca w ramach spółki NMKV, poczynając od fazy planowania produktu, pozwoliła firmom Mitsubishi Motors i Nissan zachować tożsamość obu marek i stworzyć innowacyjne pojazdy segmentu mini o odmiennej stylizacji nadwozia, czego nigdy wcześniej nie udało się zrealizować w ramach poprzednich umów OEM. Nowe modele Mitsubishi eK Wagon i eK Custom posiadają cechy predysponujące je do miana "ee kei" (co znaczy "dobry samochód segmentu mini"), takie, jak komfortowe kabiny pasażerskie, dobre właściwości jezdne, niespotykane w tym segmencie, wysokiej jakości wykończenie oraz doskonałą wydajność paliwową. Wspólny projekt NMKV, mający na celu opracowanie niewielkich pojazdów przeznaczonych do sprzedaży w Japonii, jest częścią umowy zmierzającej do rozszerzenia zakresu współpracy pomiędzy Mitsubishi Motors a Nissanem, którą firmy rozpoczęły w grudniu 2010 roku. Oba koncerny będą nadal maksymalnie wykorzystywać efekt synergii, uzyskany dzięki NMKV, zmierzając w kierunku zwiększenia konkurencyjności nowych modeli w segmencie mini. Po wprowadzeniu na rynek pierwszej fali pojazdów mini, Mitsubishi Motors i Nissan rozpoczną prace badawczo-rozwojowe nad drugim samochodem w segmencie mini, które będzie wyróżniało się wysokim nadwoziem typu kombi i zadebiutuje na japońskim rynku na początku 2014 roku. W ramach NMKV, firmy Mitsubishi Motors i Nissan wzbogacą swoje gamy konkurencyjnych samochodów typu mini o nowe modele, odzwierciedlające doświadczenie obu firm w zakresie planowania produktu, rozwoju projektu, stylistyki i sprzedaży. Źródło: MMC Car Poland
  24. [h=1]Tesla Motors at Geneva Motor Show 2013[/h]
  25. więcej -> Bawaria Motors z nagrodami, sprzedaż nowych samochodów, najnowsze modele samochodów, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×