Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'modelowa' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Nowy Jeep Renegade już w Polsce: ceny i gama modelowa na rynku polskim. Zdjęcia: Jeep Renegade fot. Fiat Auto Poland - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Polska premiera nowego Jeepa Renegade. Jeep Renegade to dzieło współpracy włosko-amerykańskiej. Model oferowany będzie w ponad 100 krajach całego świata. Ceny od 69 900 zł za wersję Sport napędzaną 1,6-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 110 KM. Rozpoczęcie sprzedaży w Polsce od 27 października. Jeep Renegade to pierwszy w historii tej marki model produkowany we Włoszech i pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles stworzony wspólnie przez zespół designerów oraz inżynierów włoskich i amerykańskich. Rozszerzając globalną gamę modelową Jeepa, nowy Renegade wprowadza legendarną markę rodem z USA do segmentu małych samochodów sportowo-użytkowych („Small SUV") a oferowany będzie w ponad 100 krajach świata, w tym również w Stanach Zjednoczonych. Debiut handlowy na rynku polskim Jeep Renegade rozpoczyna 27 października 2014 r. Dostępny będzie w gamie modelowej, która obejmuje cztery poziomy wyposażenia: Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. Klienci mają do wyboru wersje napędzane ekonomicznymi silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi w konfiguracji napędu zarówno 4x2, jak i 4x4. Ceny Jeepa Renegade rozpoczynają się od 69 900 zł brutto za wersję Sport z 1,6-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 110 KM. Cennik Jeepa Renegade wygląda następująco (szczegółowy cennik w zał.): Silniki benzynowe cena (zł brutto) Sport 1.6 E-TorQ /110 KM / M5 4x2 69 900 Longitude 1.4 Tmair / 140 KM / M6 4x2 / S&S 81 300 Limited 1.4 Tmair / 140 KM / M6 4x2 / S7S 87 900 Limited 1.4 Tmair / 170 KM /AT9 4x4 / S7S 109 700 Silniki diesla cena (zł brutto) Sport 1.6 MJD / 120 KM/ M6 4x2 / S&S 83 900 Longitude 1.6 MJD / 120KM / M6 4x2 S&S 89 000 Limited 1.6 MJD / 120 KM / M6 4x2 / S&S 95 600 Limited 2.0 MJD / 140 KM / M6 4x4 / S&S 107 300 Limited 2.0 MJD / 140KM /AT9 4x4 Low / S&S 117 500 Trailhawk 2.0 MJD / 170 KM / AT9 4x4 Low/ S&S 123 900 Model w skrócie. Jeep Renegade emanuje pełną wyrazistości stylistyką i charakterem a jego wymiary czynią go idealnym samochodem zarówno w ruchu miejskim, jak i na szlakach off-roadowych. Może śmiało szczycić się największą w swej klasie obszernością wnętrza, znakomitą dynamiką w jeździe szosowej oraz niezrównaną dzielnością w warunkach terenowych. Zaawansowany system napędu 4x4 posiada jedyną w tej kategorii samochodów funkcję dezaktywacji napędu osi tylnej, który w miarę potrzeb niewyczuwalnie zmienia się z 4x2 na 4x4 i odwrotnie, ograniczając w ten sposób straty energii i zużycie paliwa. Pierwsza w tym segmencie automatyczna przekładnia dziewięciostopniowa zapewnia doskonale osiągi zarówno w warunkach na autostradzie, jak i off-roadu. Bogata gama oszczędnych jednostek napędowych oraz dziewięć kombinacji łączenia silników ze skrzyniami biegów, jakie oferuje model Renagade, stanowią odpowiedź na praktycznie wszelkie potrzeby Klientów. Nadwozie. Jeep Renegade wyróżnia się nową, zewnętrzną stylizacją, inspirowaną wartościami marki Jeep: wolnością i wielkią przygodą. Cechą charakterystyczną Renegade jest wyrazisty obrys bryły nadwozia podkreślony „agresywną" proporcją wielkości kół do całości. Z każdej dosłownie strony dostrzec można specyficzne akcenty designu tradycyjnego dla marki Jeep w postaci okrągłych reflektorów, „autograficznej" siedmioszczelinowej atrapy chłodnicy i trapezoidalnych nadkoli. Dwa systemy ruchomego dachu zapewniają pełną swobodę jazdy „otwartej na niebo": sterowane elektrycznie szklane okno dachowe lub panelowe MySky. To jedyne tego typu rozwiązanie w segmencie „Small SUV", a obie części dachu są łatwe do zdejmowania i mieszczą się bez trudu w przedziale bagażowym. Wnętrze. Wnętrze Renegade zaprojektowano w sposób nowoczesny i wyrafinowany, zgodnie z markowym DNA Jeepa. Na uwagę zasługuje staranność wykonania, trafność zestawów kolorystycznych, jakość materiałów wykończeniowych oraz zaawansowane technologicznie wyposażenie w funkcjonalne i praktyczne schowki/skrytki na podręczne drobiazgi. Jednostki napędowe. Gama jednostek napędowych oferowanych w Europie obejmuje dziewięć kombinacji łączenia silników i zespołów przenoszenia mocy: 140-konny silnik benzynowy 1.4 MultiAir2 Turbo z systemem oszczędnościowym Stop&Start w parze z sześciostopniową skrzynią DDCT (dwusprzęgłowa ze sprzęgłem suchym) i napędem 4x2. 170-konny silnik benzynowy 1.4 MultiAir2 Turbo z systemem Stop&Start, dziewięciostopniową przekładnią automatyczną i napędem 4x4. 120-konny turbodiesel 1.6 MultiJet II z systemem Start&Stop, sześciostopniową skrzynią manualną i napędem 4x2. 140- lub 170-konny turbodiesel 2.0 MultiJet II z systemem Start&Stop, sześciostopniową przekładnią manualną w konfiguracji napędu 4x4. 140- oraz 170-konny turbodiesel 2.0 MultiJet II z systemem Start&Stop, dziewięciostopniową przekładniąautomatyczną i napędem 4x4. 110-konny 1.6 E.torQ z systemem Start&Stop, pięciostopniową skrzynią manualną i napędem 4x2. Automatyczna przekładnia dziewięciostopniowa. Jeep Renegade to pierwszy samochód w tej kategorii wyposażony w automatyczną przekładnię dziewięciostopniową ze sterowaniem elektronicznym. W połączeniu z 2.0-litrowym turbodieslem MultiJet II albo 1,4-litrowym silnikiem benzynowym MultiAir2 Turbo, skrzynia ta prezentuje swe niezaprzeczalne zalety, zapewniając m.in. doskonałe przyspieszenia, płynność pracy podczas jazdy z prędkościami na autostradzie oraz obniżenie zużycie paliwa. Do jej ważnych cech należy możliwość bieżącej zmiany mapy przełożeń oraz manualnej, sekwencyjnej zmiany biegów AutoStick pod kątem oszczędności paliwa, lepszych osiągów, nie wspominając już o czystej przyjemności z jazdy. Napęd 4x4: „Jeep Active Drive" i „Jeep Active Drive Low". Najkorzystniejsze w klasie kąty najazdu i zejścia oraz dwa systemy 4x4 do wyboru - „Jeep Active Drive" oraz „Jeep Active Drive Low" z przełożeniem pełzania 20:1 - to gwarancja legendarnej sprawności w warunkach terenowych. Każdy z tych systemów zdolny jest przenosić odpowiednią moc w dowolnej sytuacji trakcyjne: na nawierzchniach o niskiej przyczepności, w warunkach agresywnego startu i przyspieszania czy też podczas dynamicznej jazdy szosowej. Oba układy napędu - „Jeep Active Drive" oraz „Jeep Active Drive Low" współpracują z systemem kontroli trakcji Selec-Traction o czterech trybach pracy Auto, Snow, Sand i Mud (Auto, Śnieg, Piach i Błoto (piąty tryb Rock dostępny jest w wersji modelowej Trailhawk) dla optymalnej charakterystyki trakcyjnej na każdym podłożu. Za sprawą niezależnego zawieszenia kół o maksymalnej artykulacji 205 mm oraz 220-milimetrowego prześwitu, Jeep Renegade wyznacza nowe standardy w segmencie „Small SUV", wykazując najwyższą w tej klasie samochodów sprawność w warunkach off-roadu. Jeep Renegade to również pierwszy mały SUV z funkcją całkowitej dezaktywacji napędu osi tylnej celem zmniejszenia zużycia paliwa do poziomu 4x2, gdy napęd 4x4 nie jest potrzebny. Przełączanie pomiędzy 4x2 a 4x4 „full time" odbywa się bez ingerencji kierowcy Infotainment i bezpieczeństwo. Jeep Renegade nie znajduje porównania w swym segmencie także pod względem poziomu komfortu oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Należy do nich system infotainment Uconnect z pięciocalowym wyświetlaczem dotykowym (standard dla wszystkich wersji modelowych) lub 6,5-calowym, system Uconnect Access (dostępny na wybranych rynkach) oraz największy w tej klasie samochodów - 7-calowy kolorowy ekran wielofunkcyjnym. W procesie konstrukcyjnym Jeepa Renegade priorytetowe znaczenie nadano bezpieczeństwu kierowcy i pasażerów. Stąd obecność nawet 70 standardowych lub opcjonalnych elementów i systemów, m.in. sześciu poduszek powietrznych w wyposażeniu seryjnym, ESC z systemem zapobiegania dachowaniu (Electronic Rollover Mitigation), tylnej kamery Parkview, systemu ostrzegania przed najechaniem na poprzedzający pojazd (Forward Collision Plus), tempomatu adaptacyjnego (Adaptive Cruise Control) czy ostrzegania przed mimowolnym zjeżdżaniem z pasa ruchu (Lane Sense Departure Warning-Plus). Wersje modelowe (wyposażenia). Na rynkach europejskich Jeep Renegade dostępny będzie w czterech wersjach modelowych (poziomach wyposażenia) uwzględniających możliwe potrzeby Klienta. Gamę modelową otwiera wersja Sport, poprzez bardziej komfortową i funkcjonalną Longitude, aż do najwyższej pod względem technologicznym, indywidualizacji i standardowego wyposażenia wersji Limited. Do zdecydowanych amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Renegade Trailhawk o wiodącej w segmencie sprawności off-roadowej klasy 4x4 Trail Rated oraz wzbogaconym wyposażeniu seryjnym. W jego skład wchodzi m.in. napęd 4x4 „Jeep Active Drive Low", system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty charakterystyczne Renegade: najazdu 30,50, rampowy 25,70 i zejścia 34,30. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Mercedes-Benz na targach motoryzacyjnych w Genewie: ofensywa modelowa na pełnych obrotach Genewa. Po najlepszym początku roku w historii firmy, z rekordem sprzedaży w styczniu (+13,6 proc.), Mercedes-Benz z pełną mocą kontynuuje ofensywę modelową. Podczas salonu samochodowego w Genewie producent spod znaku trójramiennej gwiazdy prezentuje całą paletę nowości, począwszy od wyścigowego Mercedesa-AMG GT3 do ekskluzywnej limuzyny Mercedes-Maybach Pullman, zbudowanej wedle najlepszych tradycji marki Maybach. Goście pokazu będą mogli z bliska obejrzeć także model C 350 e z hybrydowym napędem plug-in, awangardowe kombi CLA Shooting Brake oraz prototyp V-ision e, bazujący na Klasie V i również zaopatrzony w hybrydowy napęd plug-in. „Gwiazdorską” ofensywę wśród SUV-ów kontynuuje GLE Coupé oraz spektakularny samochód pokazowy G 500 4x42. Genewskie targi rozpoczęły się na stoisku Mercedes-Benz już o 8 rano – od ryku widlastej „ósemki”, pracującej pod maską najnowszego wyścigowego Mercedesa. „Nowy Mercedes-AMG GT3 to znakomity wóz dla tych, którzy zastrzyku adrenaliny szukają na torze wyścigowym” – powiedział dr Dieter Zetsche, Prezes Zarządu Daimler AG i szef Mercedes-Benz Cars, oddział aut osobowych Mercedes-Benz. „Właśnie dlatego rok 2015 rozpoczynamy nie tylko jako podwójni mistrzowie Formuły 1, ale kontynuujemy też naszą walkę o dominację w zaciętej rywalizacji prywatnych zespołów. Sport motorowy to część naszego DNA”. Po rekordowej sprzedaży, obrotach i zyskach Mercedes-Benz w 2014 roku firma zdążyła już ustanowić kolejny rekord sprzedaży u progu roku 2015 – w styczniu liczba dostaw nowych Mercedesów na całym świecie wzrosła o 13,6 proc. „Wykorzystamy ten rozmach, by dynamicznie rozwijać się przez cały rok” – kontynuował dr Zetsche. „Główną rolę odgrywa tu nasza ofensywa produktowa – tylko w tym roku pokażemy osiem nowych modeli. Pierwszą nowością Mercedes-Benz w »roku SUV-ów» jest GLE Coupé, łączący sportowy design ze zwinnym prowadzeniem”. To samo odnosi się do C 350 e – drugiej hybrydy w gamie nowej Klasy C i drugiej hybrydy plug-in Mercedesa po S 500 e. Firma z pełną mocą będzie rozwijać tę obiecującą technologię. „Do 2017 roku wprowadzimy na rynek łącznie 10 modeli plug-in” – powiedział prof. Thomas Weber, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za badania i rozwój. „Już teraz flota naszych aut w Europie emituje średnio poniżej 130 g dwutlenku węgla na kilometr. Nowe modele, budowane na skalowalnej platformie hybrydowej, w znacznym stopniu przyczynią się do dalszego ograniczania emisji CO2”. Dostępny jako sedan i kombi model C 350 e wyróżnia się niemal sportową dynamiką i niezrównaną wydajnością. Jego napęd generuje moc 205 kW (279 KM) oraz 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a energia zgromadzona w akumulatorach pozwala pokonać dystans 31 km bez użycia silnika spalinowego. Zużycie paliwa na odcinku 100 km według homologacji wynosi zatem jedynie 2,1 l/100 km. Prototyp V-sion e – lepsze osiągi, mniejsze zużycie paliwa Hybrydowy napęd plug-in z 4-cylindrowym silnikiem o łącznej mocy 245 kW (333 KM) napędza również koncepcyjny model V-ision e. „To dowód potencjału, jakim dysponują vany Mercedesa i jaki w przyszłości pozwoli spełniać jeszcze bardziej indywidualne potrzeby klientów” – powiedział Volker Mornhinweg, szef Mercedes-Benz Vans. „Dzięki pionierskiej technologii plug-in możemy zwiększyć moc naszej najmocniejszej Klasy V o kolejne 143 KM, a jednocześnie obniżyć jej zużycie paliwa do poziomu auta kompaktowego”. Wewnątrz prototyp V-ision e oferuje przytulną atmosferę nowoczesnego apartamentu – ma luksusowe fotele, które mogą być sterowane za pomocą aplikacji, oraz największy w segmencie panoramiczny dach. Mercedes-Maybach Pullman - luksus najwyższej klasy „Drugi model Mercedes-Maybach wjeżdża na absolutny wierzchołek naszej gamy – jako stateczna limuzyna z klasyczną konfiguracją siedzeń twarzą w twarz” – powiedział Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za marketing i sprzedaż oddziału Mercedes-Benz Cars. „Przy długości 6,5 m i rozstawie osi równym 4,42 m oferuje niezwykle przestronne wnętrze i najwyższej klasy komfort”. Ten ostatni potęguje bezkompromisowa jakość nagłośnienia, zapewniana przez przestrzenny system Burmester High-End 3D Surround – najdroższe audio stosowane w samochodach. Źródło: Mercedes Benz Polska
  3. Sprzedaż i ofensywa modelowa ŠKODY W lutym 2013 roku ŠKODA sprzedała 67 100 samochodów. Marka kontynuuje swoją ofensywę modelową rozpoczynając produkcję Nowej Octavii i prezentując Nową Octavię Combi. ŠKODA dostarczyła w lutym 2013 roku 67 100 samochodów (luty 2012: 72 100 szt.). Wynik ten oznacza spadek sprzedaży aut o 6,9 proc., czego przyczyną są nieprzyjazne warunki gospodarcze oraz skupienie się na produkcji nowego modelu Octavia. Łącznie w pierwszych dwóch miesiącach tego roku marka dostarczyła 136 600 aut. „Początek 2013 roku to dla nas debiut Nowej ŠKODY Octavia. Obecnie rozkręcamy produkcję tego modelu w naszym głównym zakładzie w Czechach. Auto zaczyna pojawiać się już w europejskich salonach sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że będziemy kontynuować ofensywę modelową marki, a nasza sytuacja będzie się stale poprawiać” – mówi Winfried Vahland, prezes ŠKODY. W Europie Zachodniej w lutym 2013 roku marka sprzedała 25 500 samochodów (luty 2012: 27 700 szt.). Pomimo ogólnej tendencji spadkowej, w Niemczech – na drugim największym rynku dla ŠKODY – Producent odnotował wzrost na poziomie 0,2 proc., dostarczając ponad 9 900 aut. W Wielkiej Brytanii wzrost marki wyniósł 9 proc., w Szwecji – 10,1 proc., a w Danii – aż 79,8 proc.W lutym 2013 roku w Europie Wschodniej ŠKODA sprzedała 8 700 aut (luty 2012: 8 900 szt.). W Rosji na samochody tej marki zdecydowało się aż 6 300 Klientów, co dało delikatny wzrost na poziomie 0,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. W Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie ogólna tendencja spadkowa utrzymuje się już od dłuższego czasu, ŠKODA sprzedała w lutym 2013 roku 9 500 samochodów (luty 2012: 11 000 szt.). W Czechach, na swoim rodzimym rynku, marka dostarczyła 4 300 aut (luty 2012: 4 800 szt.). W Polsce w lutym 2013 roku zarejestrowano 2 682 samochody osobowe marki ŠKODA, co stanowi 11,18 proc. udziału w rynku. Producent pozostaje liderem zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Na swoim największym rynku – w Chinach – w lutym 2013 roku dostawy ŠKODY wzrosły o 3,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 17 700 szt. (luty 2012: 17 100 szt.). Dostawy samochodów ŠKODA do Klientów na całym świecie w lutym 2013 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego): ŠKODA Octavia (27 000; -19,1%) ŠKODA Fabia (15 500; -21,6%) ŠKODA Superb (8 800; +17,9%) ŠKODA Yeti (5 700; -8,4%) ŠKODA Roomster (2 400; -18,3%) ŠKODA Rapid (4 100; +103,9%) ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 3 700; nowy model) Źródło: Volkswagen Group Polska
×