Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'moab' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 2 wyniki

  1. Jeep Cherokee gwiazdą Moab. W ramach „Jeep Experience-Moab 2015”, corocznej imprezy organizowanej przez markę Jeep w mieście Moab, w stanie Utah, w otoczeniu naturalnego piękna Dzikiego Zachodu i wspaniałych naturalnych szlaków off-roadowych prowadzących poprzez Canyonlands, odbyła się wyprawa z udziałem 15 samochodów Jeep Cherokee.Wyprawa przemierzyła Old Spanish Trail, historyczny szlak handlowy między Santa Fe a Los Angeles prowadzący na zachód, który wcześniej stał się drogą dla poszukiwaczy złota i srebra. Podróż zainspirowana była hasłem Jeepa „Go anywhere, do anything” od zawsze wyróżniającym tę legendarną, amerykańską markę, w której rolę lidera pełni wierny tradycji model Jeep Cherokee, samochód o awangardowym designie. Dzień 1. Goście biorący udział w „Jeep Experience-Moab 2015" przybyli z czterech stron świata spotkali się na ranczu Sorrel River nad brzegiem rzeki Kolorado, 27 kilometrów nad ogromnym kanionem, w idealnej dla tej imprezy scenerii. Nazwa Sorrel nawiązuje do koloru sierści amerykańskiej rasy koni Quarter Horse, tego samego koloru, co niesamowite góry skaliste wokół posiadłości. Rezydencja jest w prawdziwym stylu Dzikiego Zachodu, a otaczające tereny są tak wyjątkowo piękne, że zostały wykorzystane, jako sceneria wielu hollywoodzkich filmów, w tym westernów z Johnem Wayne’m, takich jak „Dyliżans” i „Rio Grande” oraz filmowych arcydzieł kina akcji, takich jak „Indiana Jones i ostatnia krucjata”, a także w znakomitym filmie „Thelma i Louise”. Oczekując na przybycie wszystkich gości, można było podziwiać „na żywo” pięć samochodów z gamy „Jeep Concept 2015", unikatowe egzemplarze wywodzące się z seryjnie produkowanych modeli zindywidualizowanych akcesoriami marki Mopar - punktu odniesienia, jeśli chodzi o usługi, obsługę Klienta, oryginalne części zamienne i akcesoria do samochodów marek koncernu Fiat Chrysler Automobiles - oraz mechanicznymi komponentami Jeep Performance Parts* gwarantującymi maksymalne możliwości jazdy w terenie. Reflektory skierowane były na niebieskiego Jeepa Chief, ukłon w stronę lat 70. i stylu życia surferów z Zachodniego Wybrzeża, oraz na Jeepa Staff Car, hołd dla wojskowych modeli Jeepa, które wpisały się w chlubną historię marki. Obok nich można było podziwiać Renegade’a Desert Hawk, idealnego kompana na wyprawy przez pustynię oraz wspaniałego Grand Cherokee Overlandera, dedykowanego miłośnikom wypraw terenowych, o czym świadczy montowany na dachu namiot. Ostatnim modelem był agresywnie wyglądający Wrangler Red Rock Responder będący w stanie pokonać nawet najtrudniejsze tereny i bezdroża. Po nocy w bajowej scenerii pod gwiaździstym niebem na rzeką Kolorado, następnego dnia te fascynujące samochody o silnym charakterze, „przekazały pałeczkę” 15 Jeepom Cherokee w wersji wyposażenia Trailhawk i Limited, gotowych do pokonania wymagającej, trzydniowej trasy rajdu. Dzień 2.Pobudka i śniadanie o świcie, a następnie krótka odprawa techniczna nad brzegiem rzeki i zespół był gotowy, aby ruszyć w drogę. Pierwszy etap, Hells Revenge Trail, to jeden z najbardziej ekscytujących szlaków w całych Stanach Zjednoczonych, liczący 10,5 km podjazdów i zjazdów wzdłuż Slickrock Fin, na wschód od miasta Moab. Tutaj liczy się tylko jedno: nie bać się wysokości. Trasa wiedzie pomiędzy wiszącymi skałami, raz w prawo, raz w lewo, wymuszając od kierowców wzmożoną koncentrację. Wszyscy wiedzą, że ta trasa jest jedną z najtrudniejszych i rekomendowana wyłącznie kierowcom bardzo doświadczonym w prowadzeniu prawdziwych samochodów terenowych. Właśnie takich jak 15 Jeepów Cherokee, które pokonały trasę w cztery godziny, m.in. dzięki zaawansowanym systemom napędu 4x4, oferowanym przez najlepszy SUV średniej klasy. Wersje Limited wyposażone są w system „Jeep Active Drive II" z reduktorem terenowym, natomiast wersje Trailhawk mają system „Jeep Active Lock Drive" z dodatkową możliwością blokowania tylnego mechanizmu różnicowego w celu zwiększenia mocy dostępnej na kołach przy niskich prędkościach jazdy, podczas pełzania po skałach lub w trudnych warunkach terenowych oraz ekskluzywny system Selec-Speed Control obejmujący podsystemy kontroli wjazdu (Hill Ascent Control) i zjazdu (Hill Descent Control). Dodatkowo, wszystkie samochody wyposażone są system zarządzania trakcją Selec-Terrain, który w wersjach Trailhawk przewiduje tryb „Rock”, włączany razem z funkcją „4WD -Low„ i wykorzystywany przy pokonywaniu przeszkód, elektronicznie sterowany układ hamulcowy przechodzi w tryb zmniejszonej biegów i wykorzystuje blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, dzięki czemu radzi sobie z każdym wyzwaniem. Po przejechaniu trudnej trasy Hells Revenge Trail, kolumna samochodów Jeep zboczyła na drogę w kierunku punktu widokowego Dome Plateau, z którego rozciąga się imponujący widok na naturalne zakola i piękno rzeki Kolorado. Po krótkim postoju, 15 Jeepów Cherokee ruszyło w dalsza drogę, pokonując mniej lub bardziej skaliste i zielone tereny. Roślinność powoli została wyparta przez piasek pustyni, ale jadąc kolumna samochodów dzielnie „wiła się” jak wąż po rozgrzanej od słońca i wyschniętej ziemi. Jeepy radziły sobie z łatwością, dzięki potężnym silnikom: Tigershark o pojemności 2,4 l i mocy 177 KM oraz Pentastar V6 o pojemności 3.2 l o mocy 272 KM wyposażonym w 9-stopniową, automatyczną skrzynię biegów. Droga stała się płaska i łatwa do przejechania. Teren pozwolił na wykorzystanie ekskluzywnej funkcji, którą oferuje Jeep Cherokee, jako pierwszy w swojej klasie: urządzenie rozłączające oś tylną, które umożliwia płynne i automatyczne przejście na napęd na przednie koła i dzięki temu oszczędność zużycia paliwa. Kolumna samochodów dojechała do „Wind Caves”, jaskiń nazywanych tak z powodu świstu słyszalnego wewnątrz, znajdujących się w jednym z ostatnich dziewiczych obszarów Colorado Plateau. W tym miejscu pustynia znajduje się na wysokości od 1100 do 2200 metrów. Tu lato jest bardzo gorące a zima bardzo mroźna. To miejsce było domem na kolejny nocleg – w prawdziwym stylu Jeepa. Dzień 3.Następnego dnia po pobudce o świcie i o złożeniu namiotów uczestnicy „Jeep Experience-Moab 2015" znów gotowi byli do dalszej przygody. Droga była pełna serpentyn i skał, zróżnicowany teren z przewagą piasku i kurzu, trasa mniej trudna, ale tak samo piękna. To droga, gdzie kończyła się ta podróż pod jeepowym znakiem „Go anywhere, do anything”.Była to przygoda dzielona z niezawodnymi i bezpiecznymi „towarzyszami podróży”. Model Jeep Cherokee stanowi ducha amerykańskiej marki, która stawiała czoła najbardziej wrogim i ekstremalnym warunkom przez 74 lata. Każdy z tych Jeepów to autentyczny SUV oferujący doskonałe osiągi i wszechstronność, zaprojektowany dla tych, którzy lubią żyć ekstremalnie, podróżując po dziewiczych i najtrudniejszych trasach. Cherokee w oczywisty sposób plasuje się na szczycie, proponując nowoczesną stylistykę o płynnych i smukłych liniach, udoskonalone właściwości jezdne i lepsze prowadzenie, legendarne możliwości 4x4, wnętrza klasy Premium wykonane z rzemieślniczym kunsztem, innowacyjną technologię oraz nowe poziomy komfortu i rozrywki. Ponadto, prezentuje agresywne proporcje koła-karoseria i imponujący wygląd na drodze. Kąty natarcia i zejścia gwarantują wzorcowe możliwości jazdy w terenie w swojej kategorii. To jednak nie wszystko. Dzięki ponad 70 zamontowanym systemom bezpieczeństwa, Jeep Cherokee zdobył prestiżowych pięć gwiazdek Euro NCAP. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Kolejny raz mialem zaszczyt organizowac impreze w Moab z firma Autotraper. Tym razem byl to memorial Macka Majchrzaka. Na imprezie stawily sie 32 osoby...miedzy innymi kilka "grubych" nazwisk ze swiata polskiego offroadu. Ja zeby dostac sie do moab musialem przejechac 1200km z mojego miasteczka polozonego na granicy Kalifornii i Nevady Najpierw byly nudne drogi nevady: Potem dalsza droga i wjazd do Utah: Tu drogi troche mniej nudne: Pierwszy dzien spedzilem w polowie na motorze a w polowie w jeepie. Na trase motocyklowa wybralem szlak Chicken Corners. Szlak zaczyna sie na zjazdem na dno doliny: Potem wspina sie kreta droga na plaskowyz nad rzeka kolrado: Nazwa szlaku pochodzi od tej waskiej drogi wijacej sie nad urwiskiem kanionu....tu bardziej bojazliwi zawracaja...ja oczywiscie pojechalem dalej: Szlak konczy sie na plaskowyzu gdzie trzeba zawrocic i wraca se do miasta ta sama droga. Calos zajela mi cztery godziny. Po chwili odpoczynku przesiadlem sie w jeepa i pojechalem sprawdzic jeden z zaplanowanych dla grupy szlakow "Fins and Things" Szlak prowadzi w wiekszosci skamienialymi wydmami i jest stosunkowo latwy. Pokonalem go w niecale dwie godziny: Jeden ze stromych zjazdow na szlaku: Drugiego dnia pojechalem na szlak "Kane Creek" Szlak zaczyna sie w tej samej dolinie w ktorej bylem dzien wczesniej na motorze: Generalnie przez wiekszosc czasu jedzie sie obok potoku Kane Creek - stad zreszta nazwa szlaku. Potok byl w wiekszosci wyschniety...ale po deszczu potrafi sie zmienic w rwaca rzeke czesto zabierajaca czesc szlaku. W bardzoej wilgotnej czesci doliny jest nawet wieksza roslinnosc: Pod koniec szlak zaczyna powolna wspinaczke po scianie kanionu: Po dwoch godzinach jazdy dojechalem do konca szlaku i postanowilem ze pozostala czesc dnia spedze na latwym szlaku po drugiej stronie miasta: Tutaj jedyna atrakcja byl przejazd pod skala ktora jakis czas temu odpadla z nawisu kilkadziesiat metrow wyzej: Wieczorem dojechala grupa...rano wypozyczylismy jeepy i w poludnie ruszylismy na szlak Fins and Things: Grupa na szlaku: Ja jechalem w swoim jeepie jako pasazer a moim kierowca byla szefowa Autotrapera : Tu nasza cala ekipa: [imge]http://imageshack.us/a/img62/153/182qk.jpg[/img] Chwila postoju w jedynym na szalku zacienionym miejscu: I ostatni podjazd: Na szlaku spedzilismy 4 godziny. Po drodze do domu okazalo sie ze moj jeep znaczy teren...gubilem olej miedzy skrzynia a reduktorem. Rano kolejnego dnia jeep pojechal do warsztatu a my ruszylimy na szlak 7 Mile Rim. Ja tym razem jako pasazer jednego z wypozyczonych jeepow. Przerwa pod lukiem skalnym - jednym z wielu w okolicy Bylo tez bloto:icon_mrgreen: Fotka grupowa: Grupa gdzies na szlaku: Szlak konczy sie nieprzyjemnym zjazdem: Na koniec na jednej ze skal dopatrzylismy sie twarzy: Po powrocie ze szlaku odebralem jeepa z warsztatu i bylismy gotowi na kolejna przygode. Wieczorem odbyl sie zwyczajowy bankiet :icon_mrgreen: Najpierw wyproszono nasz z basenu...potem z lobby....to przenieslismy si ena parking i tak narodzilo sie "Laweta Party": Drugiego dnia grupowego szlajania sie po szlakach wybor padl na "Metal Masher" Mielismy 10 minut przymusowego postoju na samym poczatku bo na naszej drodze wyladowal balon: Takie widoki towarzyszyly nam przez caly dzien: Pierwsza z opcjonalnym przeszkod do ktorej przystapilem tylko ja: Tu trzeba bylo bardzo uwazac zeby nie spasc kolem w bok i nie uszkodzic karoserii: I kolejna opcjonalna przeszkoda...ktora pokonalem dopiero za trzecim podejsciem: [image]http://imageshack.us/a/img717/7287/019wt.jpg[/image] Ostatnia prosta na szlaku: O dziwo tym razem na szlaku spedzilismy tylko cztery godziny...i jako ze mielismy spory zapas to z czterema "twardymi fajami" pojechalismy porozrabiac na "hells revenge" chlopaki chcieli zobaczyc "dziury ktore znali z youtube....no to im pokazalem: Prawie sie udalo wyjechac:acne: Druga...mniej stroma dziure pokonalismy wszyscy: Wieczorem oczywiscie tradycyjne "Laweta Party" Ostatniego dnia pojechalismy na szlak ktory ja pokonalem pare dni wczesniej samotnie...Kanes Creek: Szefowa poza kierowaniem moim jeepem uwieczniala wszystko na filmie: Ja robilem fotki z prawego fotela: Bylo nawet troche wody: Koniec szlaku to wyjazd pod gore z kanionu: Tym razem przejazd zajal nam 6 godzin. Wieczorem wybralismy sie na splyw rzeka kolorado miedzy podswietlanymi scianami kanionu: Po powrocie na brzeg byl bankiet i rozdanie pamiatek: No i niestety..po fajnej imprezie przyszedl czas powrotu do domu.....1200km i troche ponad 12 godzin. Znow w Nevadzie: Po drodze spotkalem takiego sprzeta: Moje okolic epowitaly mnie pieknym zachodem: Aha....wypozyczone jeepy pokzaywaly srednie spalanie na granicy 40l na 100km Moj Ford spalil na trasie z laweta na haku 21l na 100km
×