Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'miliona' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. Niesamowity sukces SKODY: pół miliona egzemplarzy trzeciej generacji modelu Octavia Wprowadzona na początku 2012 roku trzecia generacja ŠKODY Octavia okazała się wielkim sukcesem rynkowym. W połowie grudnia bramy fabryki w Mladá Boleslav opuścił jej półmilionowy egzemplarz: biała Octavia GreenLine. Trzecia generacja modelu Octavia jest niekwestionowanym rynkowym hitem na całym świecie – dociera na nowe rynki dzięki produkcji także poza Czechami: w Chinach, Indiach, Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. W Europie Zachodniej z kolei pod koniec listopada bieżącego roku jej sprzedaż zwiększyła się blisko o jedną czwartą. W Polsce niezmiennie model ten zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji sprzedaży samochodów nowych. „Wyprodukowanie pół miliona egzemplarzy Octavii w mniej niż dwa lata dobitnie przekonuje o tym, jak dobrze model ten został przyjęty na międzynarodowym rynku. Jako ”serce marki”, ŠKODA Octavia jest fundamentem naszej strategii rozwoju. W nadchodzących latach planujemy wzmacniać tendencję wzrostową i zainteresować nowe grupy odbiorców Octavią i całą gamą atrakcyjnych modeli ŠKODY.” – mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu firmy ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu. Trzecia generacja czeskiego bestsellera ustanawia nowe standardy swojej klasy, jako największa, najbezpieczniejsza, najlżejsza, najbardziej komfortowa, praktyczna i przyjazna środowisku Octavia w historii. Ponadto, szeroki wachlarz dostępnych wersji gwarantuje dopasowanie do potrzeb różnych grup konsumentów. Zarówno limuzynę, jak i kombi można połączyć z napędem na cztery koła. ŠKODA Octavia RS jest najszybszą produkcyjną odmianą tego modelu wszechczasów. Szczególnie przyjazna środowisku Octavia GreenLine odznacza się zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,2 l oleju napędowego na 100 kilometrów (oraz emisją dwutlenku węgla 85 g/km). Bogatą gamę odpowiadającą na wszelkie oczekiwania Klientów uzupełniają Octavia G-TEC napędzana gazem ziemnym, uterenowiona Octavia Scout, ceniona za właściwości jezdne w terenie oraz niezrównanie bogato wyposażona linia Laurin&Klement, przywołująca najlepsze tradycje marki. Z tak szeroką gamą i doskonałymi atrybutami ŠKODA Octavia stała się rynkowym hitem. Jest jednym z najliczniej nagradzanych i wyróżnianych modeli w swojej klasie oraz zwycięzcą wielu testów porównawczych. Pod koniec listopada bieżącego roku sprzedaż Octavii w Europie Zachodniej wzrosła aż o 24,7%, ustanawiając nowe rekordy w szeregu krajów. Nieustanny wzrost zainteresowania tym modelem odnotowywany jest w całej Europie Centralnej, gdzie wynik Octavii wzrósł aż o 20%. Nie tylko w Polsce, ale i Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Estonii, a także i w Finlandii, Chorwacji i Bośni i Hercegowinie oraz na Islandii przez pierwsze jedenaście miesięcy tego roku Octavia zajmowała pozycję rynkowego lidera sprzedaży. Równolegle do produkcji w Czechach, nowe egzemplarze ŠKODY Octavia opuszczają także taśmy produkcyjne w Chinach, Indiach, Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. Jako największy krajowy odbiorca ŠKODY, Chiny mają kluczowe znaczenie dla sukcesu także tego modelu. Nowa Octavia pojawiła się na tamtejszym rynku w połowie 2014 roku i od razu spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem odbiorców. W listopadzie wzrost sprzedaży Octavii w Chinach wyniósł aż 112,4%.
 Octavia zajmuje najważniejsze miejsce w strategii międzynarodowego wzrostu sprzedaży ŠKODY i jest główną siłą napędową przeprowadzanej dalej największej ofensywy modelowej w historii czeskiej marki. W najbliższych latach ŠKODA planuje podnieść roczną globalną produkcję do poziomu, co najmniej półtora miliona egzemplarzy. Octavia najlepiej obrazuje imponujący rozwój ŠKODY. Trwające dwadzieścia lat pasmo sukcesów rozpoczęło się od premiery pierwszej generacji tego modelu w roku 1996 – dziś ŠKODA to globalny producent samochodów obecny na ponad stu rynkach świata. Do końca listopada bieżącego roku do Klientów na całym świecie dostarczono już ponad 4,46 miliona egzemplarzy Octavii, co stanowi ponad 40% całkowitej sprzedaży marki w tym czasie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. • Hyundai zwiększa moce produkcyjne fabryki w Turcji do 200 tys. samochodów rocznie • Inwestycja wartości 475 mln euro stworzy nowe miejsca pracy i wzmocni sieć dostawców • Do 2014 r. w Europie produkowanych będzie 90% samochodów sprzedawanych na tutejszych rynkach Hyundai zakończył rozbudowę swojej fabryki w Turcji i tym samym zwiększył moce produkcyjne w Europie do 500 tys. sztuk rocznie. Wybudowany w 1997 roku, w tureckim ĺzmit, Hyundai Assan Otomotive Sanayi (HAOS) jest najdłużej działającym zakładem produkcyjnym firmy poza Koreą Południową. Pierwotnie fabryka była w stanie produkować 60 tys. samochodów rocznie, jednak od 2007 r. jej moce wzrosły do 125 tys. samochodów. Dzięki ostatnim inwestycjom, do 2014 fabryka będzie w stanie produkować 200 tys. samochodów rocznie. Powstawać tu będzie nowy model Hyundai i10, który dołączy do produkowanego już i20. W ślad za sukcesem fabryki HAOS, w którą Hyundai zainwestował ponad 1 mld euro, firma wybudowała w 2008 r. drugi zakład w Europie, w czeskich Nošovicach. Powstała jedna z najnowocześniejszych fabryk, z której już w pierwszym roku wyjechało 114 tys. samochodów, a w maju br. z taśmy produkcyjnej zjechał milionowy egzemplarz. Aktualnie fabryka pracuje przez całą dobę, przy wykorzystaniu pełnych mocy i produkuje 300 tys. pojazdów rocznie. 95% wszystkich samochodów Hyundai sprzedawanych na rynku europejskim zostało zaprojektowanych i opracowanych właśnie w Europie. Najnowsza inwestycja w tureckim zakładzie Hyundaia oznacza, że ​​do końca bieżącego roku 90% pojazdów, które trafią do europejskich salonów, będzie również w Europie produkowane. Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe, powiedział: "Rozbudowa fabryki w Turcji i zwiększanie zdolności produkcyjnych to dowód rosnącego zaangażowania Hyundaia w Europie. Nasze fabryki nie tylko umożliwiają produkowanie samochodów zaprojektowanych z myślą o europejskich Klientach, ale także generują zatrudnienie i pozwalają wspierać tutejszych dostawców.” Rozbudowa fabryki Hyundaia w ĺzmit pozwoliła Hyundaiowi na stworzenie kolejnych 2 804 miejsc pracy – zarówno w samej fabryce, jak i u dostawców. Jednocześnie firma nadal posiada wolne moce, pozwalające na produkcję kolejnych 150 tys. samochodów rocznie, w fabryce w St. Petersburgu. Produkowane tam auta trafiają na rynek rosyjski i do Europy Wschodniej. źródło: Hyundai
  3. Firma Mitsubishi Motors (Thailand) Co. Ltd. (MMTh) ogłosiła, że od momentu debiutu w 2005 roku, na całym świecie sprzedało się łącznie ponad 1 100 000 egzemplarzy pickupa L200* obecnej generacji. „W ciągu ostatnich 9 lat sprzedaliśmy łącznie 1 148 000 egzemplarzy modelu L200, z czego 263 000 na rynku w Tajlandii i 885 000 na pozostałych rynkach,” wyjaśnia Masahiko Ueki, nowy prezes firmy MMTh. „Ten 77-procentowy udział odzwierciedla duże uznanie w oczach klientów, jakim wciąż cieszy się model L200. Samochód jest oferowany na 158 rynkach całego świata, przy czym największą popularność zyskał w Europie, państwach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej oraz na Bliskim Wschodzie”, dodał Masahiko Ueki. *„Triton” w Tajlandii i na niektórych rynkach światowych. Szczegółowe dane sprzedażowe (2005 - kwiecień 2014): [TABLE] [TR] [TD]Rok[/TD] [TD]Rynek krajowy w Tajlandii[/TD] [TD]Sprzedaż eksportowa[/TD] [/TR] [TR] [TD]2005[/TD] [TD]13 632[/TD] [TD]434[/TD] [/TR] [TR] [TD]2006[/TD] [TD]25 327[/TD] [TD]77 578[/TD] [/TR] [TR] [TD]2007[/TD] [TD]22 415[/TD] [TD]134 012[/TD] [/TR] [TR] [TD]2008[/TD] [TD]17 718[/TD] [TD]135 007[/TD] [/TR] [TR] [TD]2009[/TD] [TD]9 440[/TD] [TD]64 150[/TD] [/TR] [TR] [TD]2010[/TD] [TD]20 344[/TD] [TD]110 011[/TD] [/TR] [TR] [TD]2011[/TD] [TD]40 613[/TD] [TD]100 107[/TD] [/TR] [TR] [TD]2012[/TD] [TD]61 012[/TD] [TD]117 717[/TD] [/TR] [TR] [TD]2013[/TD] [TD]42 292[/TD] [TD]107 920[/TD] [/TR] [TR] [TD]2014[/TD] [TD]10 644[/TD] [TD]38 567[/TD] [/TR] [TR] [TD]Łącznie[/TD] [TD]263 437[/TD] [TD]885 503[/TD] [/TR] [/TABLE] Od momentu debiutu tego modelu na początku 2006 roku, Europa (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy) ze sprzedażą 198 530 sztuk pozostaje największym rynkiem eksportowym dla modelu L200. 6 państw, w których notuje się najlepsze wyniki to: Wielka Brytania (54 900 egzemplarzy), Turcja (25 367 egzemplarzy), Niemcy (16 429 egzemplarzy), Włochy (15 773 egzemplarzy), Francja (12 879 egzemplarzy) i Hiszpania (10 216 egzemplarzy). Następny krok… Mitsubishi L200 to model, dzięki któremu firma Mitsubishi Motors została pierwszym eksporterem w branży motoryzacyjnej w Tajlandii (pięć lokalnych fabryk oraz nowe lokalne oddziały R&D, który powstaną w 2015 roku) i który przynosi przedsiębiorstwu duże zyski. Model L200 firmy Mitsubishi Motors jest też produkowany w Brazylii. Ten pozytywny trend powinien się również utrzymywać w ujęciu długoterminowym w związku z zapowiedzianym właśnie wprowadzeniem na rynek nowego pickupa L200, którego premierę zaplanowano na przyszły rok. Ten wydajny ekologicznie samochód będzie nawiązywał stylizacyjnie do znakomicie przyjętego modelu Mitsubishi Concept GR-HEV 2013. źródło: MMC Car Poland
  4. Półtora miliona samochodów SKODA wyprodukowanych w fabryce w Kvasinach Fabrykę w czeskich Kvasinach właśnie opuściła półtoramilionowa ŠKODA – rola ta przypadła flagowej limuzynie, ŠKODZIE Superb. Obecnie z linii produkcyjnej tej fabryki ŠKODY, zlokalizowanej we wschodnich Czechach, zjeżdżają trzy modele: Superb, Yeti i Roomster. Pracuje tam około 4500 osób, które dziennie produkują na trzech zmianach 800 samochodów. „2013 to dla nas rok nowości, a fabryka w Kvasinach to ważny filar realizacji naszej strategii” – mówi Michael Oeljeklaus, członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za produkcję i logistykę. „Ostatnie udane starty produkcji gruntownie zmodernizowanych modeli Superb i Yeti potwierdziły wysoki poziom profesjonalizmu naszych pracowników”. Wobec ofensywy modelowej producent przeprowadził przez ostatnie dwa lata modernizację fabryki na szeroką skalę – inwestycje objęły działy montażu i logistykę. Wprowadzenie do produkcji odświeżonej odsłony modelu Superb związane było z zaangażowaniem nowego sprzętu produkcyjnego i przebudowaniem zakładu sprawdzania jakości. Dla modelu Roomster na początku 2013 roku otwarto nową linię produkcyjną i część logistyczną. Podwojono zdolność produkcyjną Yeti do stu tysięcy egzemplarzy rocznie. Od początku listopada fabrykę opuszczają pierwsze egzemplarze odnowionej Yeti, dostępnej w dwóch odsłonach: eleganckiej wersji do miasta i Yeti Outdoor nastawionej na przygodę. Łączy je atrakcyjny design i zaawansowane technologie. Gruntownie zmodernizowany model flagowy ŠKODY – Superb, dostępny jako limuzyna i kombi – jest produkowany w Kvasinach od maja bieżącego roku. Gamę produkcyjną fabryki uzupełnia niezmiennie praktyczny i przestronny Roomster. Fabryka w Kvasinach może polegać na blisko osiemdziesięcioletnim doświadczeniu – produkcję samochodów rozpoczęto tu w 1934 roku modelem JAWA 700. Pierwsza ŠKODA opuściła mury tego obiektu w 1947 roku – był to model Superb. Produkowano tu także pierwszą Felicię (w latach 1958 – 1964), sportową 110 R Coupé (1970 – 1980) i model Pick-up (1995 – 2001). ŠKODA Superb powróciła tu w 2001 roku już we współczesnym wydaniu, a w 2009 roku dołączył do niej model Yeti. Od 2013 roku znów produkowany jest tutaj także model Roomster. Fabryka w Kvasinach jest integralną częścią zakładów produkcyjnych firmy Škoda Auto, obok placówek w Mlada Boleslav i Vrchlabi. W odpowiedzi na duże zapotrzebowanie rozwijających się rynków, ŠKODA dysponuje także własnymi fabrykami w innych częściach świata – między innymi w Rosji, Chinach i Indiach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Volkswagen stracił 6,27 miliona dolarów na każdym wyprodukowanym Veyronie Ale poprawili wizerunek całemu koncernowi VW
  6. 1,5 miliona egzemplarzy Fabii - SKODA świętuje wielki sukces! Z fabryki wyjechał półtoramilionowy egzemplarz drugiej generacji Fabii. Obok Octavii, to najpopularniejszy model ŠKODY, produkowany obecnie w Czechach, Indiach, Rosji i Chinach. Jubileuszowy egzemplarz został wyprodukowany w fabryce w Mladá Boleslav i wyposażony jest w silnik wysokoprężny 1.2 TDI. Biorąc pod uwagę produkcję Fabii pierwszej generacji, która zadebiutowała na rynku w 1999 roku i przez osiem lat trafiła do 1 788 063 klientów, łączna produkcja dwóch generacji Fabii to 3 253 817 sztuk. Lepszym wynikiem w historii ŠKODY może się pochwalić tylko ŠKODA Octavia, której trzy generacje trafiły łącznie do 3 984 821 klientów. „ŠKODA Fabia to kluczowy model dla sukcesu firmy”, zauważa dyrektor generalny ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „Wyprodukowanie 1,5 miliona egzemplarzy Fabii od 2007 roku to dowód na olbrzymią popularność tego modelu i zaufanie, jakim cieszy się on wśród klientów. W Europie i na wielu innych rynkach światowych, Fabia to drugi po Octavii najpopularniejszy model ŠKODY i podstawa sukcesu marki.” ŠKODA Fabia już od dnia debiutu ucieleśnia wszystko to, co w ŠKODZIE najlepsze – kompaktowe wymiary nadwozia i jednocześnie przestronne, praktyczne wnętrze, a także przemyślane rozwiązania i niskie zużycie paliwa. Dorzucając do tego zaawansowaną technologię i atrakcyjną cenę otrzymujemy jeden z najpopularniejszych i najbardziej udanych modeli w swojej klasie. Obecna generacja ŠKODY Fabia oferowana jest jako pięciodrzwiowy hatchback, przestronne kombi, wszechstronna odmiana Scout, sportowy model RS oraz wyjątkowo oszczędna wersja GreenLine, która zużywa średnio 3,4 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 88 g/km. Ponadto Fabia dostępna jest w wielu wersjach specjalnych, na przykład Monte Carlo, która odwołuje się do bogatego, bo aż 112-letniego, sportowego dziedzictwa marki. ŠKODA Fabia odnosi również sukcesy na rynku polskim – od stycznia bieżącego roku zajmuje pozycję lidera pośród wszystkich modeli dostępnych na rynku, z liczbą 7 321 zarejestrowanych egzemplarzy. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Kamień milowy w historii fabryki smarta w Hambach 1,5 miliona smartów fortwo Hambach, Francja - Kolejny kamień milowy w historii fabryki smarta w Hambach: taśmę montażową opuścił 1,5-milionowy smart fortwo. Jubileuszowy egzemplarz - biały smart fortwo electric drive cabrio - wyprodukowano jeszcze przed rozpoczęciem wydłużonej przerwy wakacyjnej. W lipcu i sierpniu zakład przechodzi gruntowne prace modernizacyjne. - 1,5-milionowy egzemplarz to dowód wyjątkowego sukcesu smarta. Inspiruje on kierowców z kolejnych zakątków świata, bo jak żadne inne auto potrafi radzić sobie w miejskiej dżungli. A w czasach, gdy coraz trudniej o miejsca parkingowe, smartów będzie tylko przybywać - mówi dr Annette Winkler, szefowa smarta. - Napędzany silnikiem spalinowym lub elektrycznym i dostępny w ramach innowacyjnych projektów mobilności, takich jak car2go, smart jest przystosowany do globalnych wymogów. A w 2014 roku do naszej oferty dołączy całkiem nowy samochód miejski z miejscem dla czterech osób. Niedawno smart zdobył pierwsze miejsce w segmencie aut miejskich w tegorocznym badaniu jakości, publikowanym przez uznaną organizację konsumencką J.D. Power. Badanie powstało na podstawie opinii właścicieli nowych samochodów z USA, oceniających swoje pojazdy po pierwszych 90 dniach użytkowania. Kurs na przyszłość W czasie wydłużonej przerwy wakacyjnej fabryka smarta w Hambach przechodzi gruntowne prace modernizacyjne - największej od chwili uruchomienia produkcji w 1998 roku. Maszyny i instalacje zostaną w dużej mierze wymienione na nowe, a wdrożenie najnowocześniejszej technologii pozwoli usprawnić proces montażu. Inwestycje modernizacyjne są częścią wartego ponad 200 mln euro programu rozbudowy, mającej na celu przygotowanie do produkcji nowej generacji smarta. Jednym z największych indywidualnych projektów jest nowa lakiernia, w której - nakładem ponad 50 mln euro - wdrożony zostanie ekologiczny proces malowania, spełniający obecne standardy koncernu Daimler dla aut osobowych. Dodatkowo, pozwoli on poszerzyć paletę stosowanych barw. W efekcie przyszli nabywcy smarta będą mogli wybrać kolor tridionu spośród wszystkich dostępnych odcieni lakieru. Historia sukcesu fabryki w Hambach Fabryka smarta w Hambach ruszyła w 1997 roku, a od roku 1998 produkuje smarty fortwo (od 2007 - drugą generację modelu). W ubiegłym roku wyjechało stąd ponad 104 tys. samochodów. Na miejscu pracuje około 1,5 tys. ludzi. Milionowy egzemplarz smarta fortwo opuścił zakład we wrześniu 2008 roku, równe 10 lat po narodzinach marki. Fabryka w Lotaryngii od początku słynęła z innowacyjnej koncepcji produkcji. Linia montażowa ma kształt symbolu "+", co zapewnia to optymalną wydajność procesów produkcyjnych i pozwala na bezpośrednie dostarczanie podzespołów. W rezultacie logistyka została ograniczona do minimum. Za odpowiedzialne zarządzanie energią odpowiada zlokalizowana na terenie fabryki elektrociepłownia, pokrywająca około 25 proc. lokalnego zapotrzebowania na energię, oraz oczyszczalnia ścieków z systemem filtrów membranowych. Jakość oczyszczonych ścieków przewyższa jakość wód naturalnych, do których są one później odprowadzane. W ubiegłym roku eksperci francuskiego magazynu branżowego "Usine Nouvelle" oraz uczelni biznesowych INSEAD i WHU nagrodzili fabrykę tytułem "Trophée de l'Excellence Industrielle 2012" za wydajny model produkcji i logistyki. Odnowiony w ubiegłym roku smart nieprzerwanie pisze historię swojego sukcesu. Jako trendsetter wśród małych aut, od 15 lat na nowo definiuje pojęcie miejskiej mobilności. Jako dwuosobowy samochód o kieszonkowych wymiarach, łączy ekologiczne podejście z radością z jazdy i zajmuje na parkingu mniej miejsca niż jakikolwiek inny model. Obecnie smart sprzedawany jest na 46 rynkach świata, od niedawna również w Rosji. Największą popularnością cieszy się w Niemczech, we Włoszech i w Chinach. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  8. więcej -> Pół miliona aut we flocie Alphabet, centrum badań rynku, CEP, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Skoda rośnie w siłę, sprzedając niemal pół miliona aut w pół roku
  10. http://autokult.pl/2011/07/12/volkswagen-sprzedal-25-miliona-samochodow-w-pol-roku
  11. 1,4 miliona USD na Polskę http://pokazywarka.pl/q544b1/
  12. Auto za pół miliona dolarów spadło z kładki! http://www.smog.pl/wideo/17703/auto_za_pol_miliona_dolarow_spadlo_z_kladki/
  13. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/wyprodukowano-juz-pol-miliona-najnowszych-opli-corsa.html
×