Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'miejska' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 16 wyników

  1. Jeep Cherokee Territory European Tour: miejska przygoda off-road. · Cztery weekendy w czterech miastach europejskich, by poznać i przetestować niezwykle możliwości 4x4 nowego Jeepa Cherokee. · Tour w stylu „Jamboree”, umożliwiający klientom i pasjonatom off-roadu doświadczenie emocji jazdy terenowej również w mieście, pokonując przeszkody przygotowane na „Jeep Territory” – specjalnej trasie 4x4 zbudowanej w każdej z tych miejscowości. · Pierwsze testy miały miejsce od 13 do 15 czerwca w McArthurGlen Designer Outlet w Serravalle (Włochy), następne w kolejności są: Paryż - Port des Champs-Elysées, Londyn - Queen Elizabeth II Olympic Park i Hamburg - Fischmarkt St. Pauli. Jeep zaprasza publiczność do wypróbowania niezwykłych możliwości 4x4 nowego Jeepa Cherokee podczas „Jeep Cherokee Territory European Tour”: czterech imprez pod znakiem jazdy terenowej, które od połowy czerwca do końca lipca odbędą się w czterech europejskich miastach. We Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech - w znanych miejscach w czterech miastach goszczących tę wyjątkową imprezę - zostaną przygotowane specjalne tory off-road umożliwiające tym, którzy spędzają weekend w mieście, wypróbowanie niezwykłych umiejętności nowej generacji średnich SUV-ów marki Jeep i przeżycie wyjątkowej przygody w stylu „Jamboree”. W Ameryce zloty Jamboree to weekendy dedykowane jeździe terenowej, podczas których klienci i pasjonaci off-roadu doświadczają ekstremalnych przygód za kierownicą modeli Jeep. Od lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, kiedy został zorganizowany pierwszy zlot Jamboree na legendarnej trasie Rubicon Trail, pośród gór Sierra Nevada, tego typu imprezy stanowią nieodłączną część dziedzictwa marki i są doskonałą okazją, by wypróbować niezwykłe możliwości off-road wyróżniające każdy model 4x4 marki Jeep. Jednocześnie z wprowadzeniem na rynek europejski nowego Jeepa Cherokee, brand zainspirowany tradycją Jamboree, oferuje również klientom europejskim - za kierownicą samochodu terenowego w mieście – okazję przeżycia autentycznej przygody off-road, umożliwiającej poznanie niezwykłych umiejętności, dzięki którym nowa generacja średnich SUV-ów marki Jeep pokonuje z łatwością każdą przeszkodę na każdym terenie. W ramach 750 test drive’ów, które marka organizuje w czterech miastach goszczących tę niezwykłą imprezę, publiczność będzie mogła za kierownicą nowego Cherokee pokonać specjalną trasę pełną przeszkód i ekstremalnych odcinków. Pierwsza impreza w ramach Jeep Cherokee Territory European Tour odbyła się od 13 do 15 czerwca w centrum handlowym McArthurGlen Designer Outlet w Serravalle Scrivia Alessandria (Włochy), gdzie na powierzchni około 2.000 m2 został przygotowana Jeep Territory, specjalna trasa dla tych, którzy nie boją się wyzwań z wolą przyłączenia się do zabawy. Wytyczona wokół centrum handlowego trasa, pozwoliła zwiedzającym i ich rodzinom pokonać za kierownicą nowego Jeepa Cherokee przeszkody, pozornie nie do sforsowania, na które napotyka się zazwyczaj podczas jazdy po bezdrożach. W szczególności, jest to świetna okazja do przetestowania wersji Trailhawk Jeepa Cherokee, wersji najlepiej przystosowanej do jazdy terenowej, wyposażonej w silnik 3.2 benzyna o mocy 272 KM montowany z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów i wyróżniająca się również z zewnątrz elementami, które sugerują duże możliwości jazdy terenowej, charakterystyczne dla tej wersji, takie jak: specjalne zderzaki i opony oraz większy prześwit. Charakterystyczny dla wersji Trailhawk Jeepa Cherokee jest również dwubiegowy układ napędowy Jeep Active Drive Lock z PTU, zarządzanie momentem obrotowym, reduktor terenowy, Selec-Speed Control oraz blokowanie tylnego mechanizmu różnicowego, aby zapewnić większą moc podczas ekstremalnej jazdy terenowej. Po zakończeniu pierwszej imprezy w Designer Outlet w Serravalle, tour będzie kontynuowany w Paryżu, Londynie i Hamburgu według następującego harmonogramu: 4-6 lipca Port des Champs-Elysées, Paryż; 11-13 lipca Queen Elizabeth II Olympic Park, Londyn i 18-20 lipca Fischmarkt St. Pauli, Hamburg. Sprzedawany na głównych europejskich rynkach od kwietnia i maja tego roku, nowy Jeep Cherokee to całkowicie nowy samochód, zdolny zaoferować nowoczesną interpretację hasła „Go anywhere, do anything", które od zawsze towarzyszy tej legendarnej amerykańskiej marce. Dzisiaj, nowa generacja średnich SUV-ów marki Jeep oferuje nowoczesny design o płynnych i smukłych liniach, udoskonalone właściwości jezdne i lepsze prowadzenie, legendarne możliwości 4x4, wnętrza klasy premium wykonane z rzemieślniczym kunsztem, innowacyjną technologię oraz nowe poziomy komfortu i rozrywki, systemy bezpieczeństwa i ochrony pasażerów warte „pięciu gwiazdek", które ostatnio zapewniły mu tytuł „Najbezpieczniejszy SUV" w Euro NCAP. Nowy Jeep Cherokee dostępny jest zarówno w konfiguracji z napędem na dwa przednie koła, jak i z napędem na cztery koła i oferuje trzy innowacyjne systemy napędu 4x4- Jeep Active Drive I, Jeep Active Drive II i Jeep Active Drive Lock, które zapewniają wzorcowe umiejętności jazdy 4x4 w każdych warunkach eksploatacji. Jeep Cherokee jest również pierwszym SUV-em średniej wielkości z odłączanym napędem osi tylnej: system ten pozwala na zredukowanie strat energii w przypadku, kiedy nie jest koniczne korzystanie z napędu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność zużycia paliwa. Gama Jeep Cherokee jest dostępna w sprzedaży z wyposażeniem Longitude, Limited i Trailhawk, wyposażona w turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litrów i Pentastar benzyna o pojemności 3,2 litra. Mocny turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litra jest dostępny w wersji 170 KM, montowanej z nową dziewięciostopniową skrzynią biegów, zastosowaną po raz pierwszy w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Wersja o mocy 140 KM dwulitrowego silnika jest dostępna w nowym Jeepie Cherokee w połączeniu z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Obydwie wersje dwulitrowego turbodiesla w standardzie wyposażone są w system Stop/Start, redukujący zużycie paliwa i emisję CO2. Dopełnieniem gamy silników nowego Jeepa Cherokee jest silnik benzynowy V6 Pentastar o pojemności 3,2 litra i mocy 272 KM, montowany tylko i wyłącznie z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Źródło: Fotoradary: Straż miejska dokłada pracy policjantom. Mogą karać, nie oskarżać - Prawo i wymiar sprawiedliwości - GazetaPrawna.pl - wiadomości, notowania, kursy, praca, emerytury, podatki Co o tym sądzicie?
  3. STRAŻ MIEJSKA WROCŁAW - KOLEJNA WPADKA ?
  4. STRAŻ MIEJSKA WROCŁAW - KOLEJNA WPADKA ?
  5. Inicjatywa Audi Urban Future: przestrzeń miejska jako laboratorium testowania mobilności jutra -Extreme Cities Project 2050: postrzeganie miasta jako szansy dla mobilności -W Bostonie Audi konkretyzuje wizję laureatów nagrody z roku 2012 -Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi potwierdza: „Takie inicjatywy, to ważne impulsy dla naszej strategii innowacyjności wiodące ku zrównoważonej mobilności miejskiej.“ Nowy Jork /Ingolstadt, 7 maja 2013. W roku 2050 w miastach mieszkać będzie siedem miliardów ludzi. W jaki sposób mieszkańcy będą się po nich poruszać? Jak różne formy mobilności będą ze sobą współgrać? Te i inne pytania postawiła sobie inicjatywa Audi Urban Future współpracująca w ramach projektu „Extreme Cities Project“ z renomowanym amerykańskim Uniwersytetem Columbia. W toku wspólnej pracy, obie instytucje opublikowały pięć hipotez dotyczących megametropolii przyszłości. Dodatkowo Audi, tworząc raport dotyczący metropolii Boston, bada możliwość stworzenia konkretnego projektu mobilności intermodalnej. Marka z czterema ringami zaprezentowała oba przedsięwzięcia podczas tegorocznego festiwalu „Ideas City Festival“, zorganizowanego przez New Museum w Nowym Jorku. W centrum zainteresowania projektu „Extreme Cities Project“, będącego elementem inicjatywy Audi Urban Future, znajdują się wizje metropolii roku 2050, kiedy to, jak się przewiduje, ludność miast będzie tak liczna niczym obecne narody. Projekt badawczy ukazuje pewne szanse i wskazuje, by przyszłość pojmować jako potencjał. To, w czym konkretnie tkwi innowacyjny potencjał urbanizacji przyszłości, ukazuje pięć hipotez, które Uniwersytet Columbia sformułował we współpracy z Audi. To, co szczególnego przebija się w tej współpracy to fakt, że koncern motoryzacyjny o mocnej światowej pozycji, wspólnie ze światowej sławy kuźnią idei, która wydała ponad siedemdziesięciu laureatów nagrody Nobla, udziela odpowiedzi na najbardziej palące pytania przyszłości. Zasadniczym celem postawionych hipotez jest wyobrażenie sobie warunków życia w mieście w skrajnej postaci, przełamując w ten sposób panujące ogólnie wzorce myślowe i behawioralne. „Zidentyfikowaliśmy pięć kluczowych czynników charakterystycznych dla miast, które analizujemy i nadaliśmy im skrajną postać. Są to najbardziej typowe zasady zagęszczenia miejskiego, katalizatory, dzięki którym miasta powstają i się rozwijają“ – podkreśla Mark Wigley, dziekan wydziału architektury Uniwersytetu Columbia i kierownik „Extreme Cities Project“. „Wspólnie wyjaśniamy, dlaczego miasto jest tak godnym podziwu ludzkim wynalazkiem.“Pięć postawionych hipotez to „Demografia“, „Asymetryczna mobilność“, „Kompleksowość“, „Migracja“ i „Tolerancja“. Po raz pierwszy opinii publicznej przedstawił je Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi. „Projekt ten to dla nas swego rodzaju radar wyłapujący sygnały z przyszłości. Sformułowane hipotezy pokazują nam siły napędowe w miastach. Audi czerpie z nich impulsy do tworzenia produktów jutra i rozwijania nowych usług“ – podkreśla Luca de Meo. „Współpraca z Uniwersytetem Columbia to ważny etap na naszej drodze ku zrównoważonej mobilności.“ Obok strategicznego spojrzenia na megametropolie jutra, marka z Ingolstadt kładzie nacisk na stworzenie konkretnej perspektywy dla zrównoważonych koncepcji mobilności w miastach, tak by nadać kształt nagrodzie Audi Future Award 2012, którą już po raz drugi przyznano w roku ubiegłym. W tym celu, Audi zaprosiło do dyskusji przy jednym stole jej laureata, biuro architektoniczne Höweler + Yoon Architecture, decyzyjnych przedstawicieli regionu Boston/Washington oraz ekspertów z firmy. Wspólnie omówiono aktualny stan raportu „City Dossier Boston“ – opracowania będącego analizą miasta i regionu Boston pod względem społecznym, przestrzennym i technicznym, ze szczególnym naciskiem na mobilność. Wnioski płynące z dyskusji z pewnością legną u podstaw planowanego laboratorium testującego mobilność. Eksperci Audi z różnych działów, m. in. z Działu Rozwoju Technicznego i Działu Strategii Produkcji, analizują, które innowacje i jaka wiedza producenta mogą zostać uwzględnione w koncepcji mobilności przyszłości w Bostonie. „Sprawdzamy, gdzie można znaleźć konkretne punkty zaczepienia, umożliwiające wypełnienie luk w łańcuchu komunikacyjnym“ wyjaśnia Luca de Meo. Oba spotkania towarzyszą festiwalowi „Ideas City Festival“, zorganizowanemu przez New Museum w Nowym Jorku, którego głównym sponsorem od 2011 roku jest Audi. Interesujące debaty przedstawicieli świata sztuki, kultury, edukacji, urbanistyki i architektury mają inspirować pracę urbanistów i architektów oraz posuwać naprzód publiczną dyskusje na ten temat. The Extreme Cities Project Pięć hipotez dla miast Anno Domini 2050 1. ASYMETRYCZNA MOBILNOŚĆ Dawniej „przebyć drogę od A do B“ oznaczało podjęcie jednoznacznej decyzji. Należało wybrać, czy sensowniej jest przyjechać na umówione spotkanie samochodem czy pociągiem, albo czy może lepiej odwołać spotkanie i spędzić wieczór w zaciszu domowym, ponieważ wyprawa do centrum miasta po prostu pochłaniała zbyt dużo czasu. Dziś można zauważyć, że asymetryczny wzorzec mobilności ciągle się powiększa i podejmowanie stosownej decyzji trwa jeszcze dłużej. By się przemieszczać i dodatkowo załatwiać sprawy związane z codziennym życiem, ludzie wykorzystują różne środki transportu. Podróżując pociągiem, za pomocą smartphone'a sprawdzają skrzynkę mailową, a korzystając ze słuchawek i kamery, uczestniczą w wideokonferencji, która odbywa się na drugim końcu świata. Hipoteza „Asymetryczna mobilność“ podkreśla, że mobilność w roku 2050 będzie jeszcze bardziej elastyczna. Przesiadanie się z jednego środka lokomocji do drugiego będzie w przyszłości najprawdopodobniej o wiele prostsze, bardziej efektywne i pasjonujące. 2. KOMPLEKSOWOŚĆ Miasta to miejsca, w których spotykają się różne klasy społeczne, grupy etniczne i multikulturowe idee. Miasto, wykorzystując wspólną infrastrukturę i technikę łączy te czynniki. Hipoteza „Kompleksowość“ wypływa z założenia, że pociąga to za sobą olbrzymią koncentrację wiedzy w miejskim otoczeniu. Gdyby doprowadzić do wymiany idei i danych, które w godzinach szczytu docierają do centrów wielkich miast, efektem byłby wysoki poziom kreatywności. W megametropoliach jutra, na niewielkim obszarze skupi się więcej ludzi niż kiedykolwiek wcześniej. Naturalnym tego efektem będzie większa wymiana myśli i wyższy potencjał w zakresie innowacji. 3. MIGRACJA Miasta powstają wskutek migracji. Ich tożsamość jest nieustannie na nowo formowana w wyniku dopływu nowych mieszkańców. Za 40 lat migracja nie będzie jednorazowym wydarzeniem w życiu człowieka, lecz normą. W przyszłości ludzie będą często przeprowadzać się z jednej światowej metropolii do innej. Na przykład dziś mieszkamy w Berlinie i pracujemy dla firmy z siedzibą w USA. W 2015 roku otrzymamy ofertę pracy w Nowym Jorku, w 2020 roku w Londynie, w 2030 roku nasze dzieci wyjadą do Azji, a my przeprowadzimy się za nimi. Jasna granica między domem, a drogą ulegnie zatarciu. Migracja między miastami i migracja wewnątrz miast przyjmie podobną, kompleksową formę. 4. TOLERANCJA Efektywność i produktywność wielkich miast bazuje m. in. na ich „tolerancji“. Przestrzeń miejska wspiera współpracę między ludźmi. Łatwo tu wejść w kontakt z innymi i korzystać spontanicznie z różnych ofert. To może z kolei korzystnie wpłynąć na poprawę warunków życia w mieście. Przypadkowość międzyludzkich kontaktów jest źródłem nowych impulsów i nowych idei. „Ekstremalne miasta“ zyskują na tolerancji poprzez wpieranie nowych form współżycia ludzkiego. Gdzie dziś w ramach „Community Garten“ małe wspólnoty zakładają ogrody, może jutro powstać inicjatywa, dzięki której sąsiedztwo będzie zaopatrywane w zebrane plony. 5. DEMOGRAFIA Postęp medycyny i opieka zdrowotna przyczyniły się do tego, że średnia długość życia mieszkańców Ziemi wzrosła. W roku 2050, na całym świecie dwa miliardy mieszkańców miast będzie miało ponad 60 lat. Stworzy to niewyobrażalne możliwości. Już dziś stałym elementem wizerunku miasta jest aktywne uczestnictwo ludzi starszych w jego życiu. Dzięki elastycznym strukturom społecznym i technicznym, jak np. nieograniczony dostęp do opieki zdrowotnej, sieci instytucji kultury oraz dzięki transferowi wiedzy między pokoleniami, wzrasta jakość życia. Miasto jako przestrzeń życiowa i mieszkalna ulega wzmocnieniu. W miastach otwiera się dostęp do najróżniejszych inicjatyw: edukacji, systemu opieki zdrowotnej, instytucji kultury i nowych pól działalności. Życie w mieście ma coś do zaoferowania ludziom w każdym wieku. Wyzwala to kreatywną energię i popycha naprzód innowacje. Volkswagen Group Polska
  6. [h=1]Straż Miejska po krótkim pościgu zatrzymanuje samochód na moście Śląsko-Dąbrowskim w W-wie[/h]
  7. Straż miejska straci prawa do fotoradarów? Ściąganiem mandatów zajmie się ITD, więc tak czy siak rewolucji nie będzie
  8. więcej -> Straż Miejska Wrocławia wybiera hybrydowe Yarisy | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. http://infobus.pl/text.php?from=main&id=38424
  10. Uwaga wszyscy kierowcy, to jest film dla Was ---> http://www.smog.pl/wideo/39787/tak_policja_chce_sie_wzbogacic_na_kierowcach/
  11. kuczor23

    Komunikacja miejska w Polsce

    Poznań Nocą http://www.youtube.com/watch?v=vJ__8C9HYJI
  12. http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090910/PODLASKA/156094469
  13. Czy straż miejska stoi ponad prawem? <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=mpH8RqkUQMw&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=mpH8RqkUQMw&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  14. <table border="0" width="435" id="table39"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Renault Grand Modus 1.2 TCE</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?828"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  15. <table border="0" width="435" id="table1"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> <td colspan="5"> <font face="Verdana" color="#4F76A6"> <span style="text-decoration: none; font-weight:700"> <font color="#4F76A6"><span style="text-decoration: none"> <font color="#000000" size="1"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> <span style="text-decoration: none"><font color="#1C6CCF">Jeep Cherokee 2.8 CRD Limited</font></span></a></font></span></font></span></font></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?55"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  16. Gość

    MAN NL223 KM Głogów

    Komunikacja Miejska w Głogowie posiada w użytku 3 modele MAN NL223
×