Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'międzynarodowa' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. „Nowa generacja w pracy”: międzynarodowa kampania dedykowana nowemu Ducato. Bohaterowie to profesjonaliści, którzy wnoszą postęp technologiczny do domów w całej Europie. Wraz z nimi najnowsza wersja bestsellera Fiata, która oferuje więcej technologii, większą efektywność i większą wartość. Spot reklamowy jest dostępny na oficjalnym kanale Fiat Professional na youtube’ie.'' Marka Fiat Professional prezentuje na rynku europejskim Nowe Ducato, najnowszą wersję bestsellera Fiata, który wprowadza liczne nowości, by sprostać nowym oczekiwaniom Klientów, oferując im jeszcze więcej technologii, większą efektywność i wartość. Wychodząc od innowacyjnego wyposażenia właśnie, agencja Leo Burnett zrealizowała międzynarodową kampanię emitowaną w telewizji, radiu, internecie i prasie, pod hasłem „Nowa generacja w pracy”. Od kilku dni nadawany jest ciekawy spot reklamowy, poświęcony wszystkim tym którzy, dzięki swojej pracy udostępniają technologie, z których korzystamy na co dzień: na przykład, kładąc przewody umożliwiające komunikowanie się za pośrednictwem e-maili, lub pracując na niesamowitych wysokościach na wiatrakach prądotwórczych, starając się, by wiatr mógł przekształcić się w prąd oświetlający nasze domy. Ludzie ci, dzięki swojemu wysiłkowi i profesjonalizmowi, pracując dla lepszej przyszłości, zasługują na dostęp do coraz nowszych technologii, większą efektywność i większą wartość: to właśnie to, co obiecuje im i czego dotrzymuje Nowy Fiat Ducato. Poruszający różne tematy i nakręcony przez Maki’ego Gherzi dla producenta Bedeschifilm spot reklamowy kończy się hasłem kampanii – „Nowa generacja w pracy” – które rozsławia pracę tych profesjonalistów oraz przeznaczonego dla nich nowego Fiata Ducato. Dzięki innowacyjnemu wyposażeniu oraz licznym rekordom osiągniętym w tym segmencie, nowy model Fiat Professional oferuje dziś: więcej nowinek technologicznych z inteligentnymi rozwiązaniami, aby poprawić pracę i funkcjonowanie wewnątrz samochodu, takich jak: nowe układy wspomagające jazdę, nowe narzędzia łączności oraz nowe urządzenia dla flot; większą efektywność, dzięki większej ładowności i większemu dopuszczalnemu naciskowi na osie, mniejsze zużycie paliwa i najniższą emisję spalin w segmencie, połączone z wysokimi osiągami gamy najnowszej generacji silników Multijet; większą wartość, dzięki projektowi ukierunkowanemu na wymagania Klientów i warsztatów zajmujących się zabudową, poprawę jakości, trwałości i osiągów i w konsekwencji zmniejszenie kosztów utrzymania i napraw oraz niższy spadek wartości. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Międzynarodowa premiera SKODY Rapid Spaceback ŠKODA kontynuuje poszerzanie oferty modelowej i podkreśla, że to największa modelowa ofensywa w historii marki. Wprowadzenie nowego modelu na rynki europejskie będzie miało miejsce od października tego roku. „ŠKODA utrzymuje tempo. Rapid Spaceback jest kamieniem milowym w historii naszej marki - jest to pierwszy hatchback, który otwiera nam drzwi do najsilniejszego segmentu w Europie” - mówi Prezes ŠKODY Auto, Winfried Vahland. „Nasz nowy, młodzieńczy model wnosi do segmentu wiele nowych cech, ale i tych typowych dla ŠKODY, a dotyczących nadwozia hatchback, opakowanych w świeży i dynamiczny projekt”. Rapid Spaceback uzupełnia gamę pomiędzy modelami Fabia i Octavia w ofercie ŠKODY. Ze swoją świeżością i dynamicznym stylem trafia szczególnie do młodych odbiorców i rodzin, zwracając uwagę czystym i mocnym designem, wyróżniając się zarówno wizualnie, jak i funkcjonalnie. Rapid Spaceback wyznacza nowe standardy dla rodzinnych, kompaktowych hatchbacków, pamiętając o zachowaniu rozwiązań „Simply Clever” . Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Audi stawia na głowie Międzynarodową Wystawę Motoryzacyjną IAA - Ekskluzywny pawilon wystawienniczy ukazuje wizję miasta z odmiennej perspektywy - Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG zaprasza: „Prezentujemy samochody Audi w niecodziennym otoczeniu“ - Stoisko marki z Ingolstadt zajmuje aż 3400 metrów kwadratowych Ingolstadt, 2 września 2013. W tym roku, po raz kolejny, Audi powita zwiedzających Międzynarodową Wystawę Motoryzacyjną IAA we Frankfurcie nad Menem na stoisku o niebanalnej stylistyce. Zbudowany specjalnie na potrzeby wystawy pawilon, zaprasza do spojrzenia z niecodziennej perspektywy na warunki miejskiej mobilności. W jego wnętrzu zobaczymy wyrastające z sufitu wieżowce, a nawet całe dzielnice, tworzące kompleksowe „wiszące miasta“. Zwiedzający mogą tu bezpośrednio doświadczyć, jak zróżnicowana może być mobilność przyszłości i jakie techniczne innowacje oferuje Audi. „We Frankfurcie, na własne oczy będzie można się przekonać jaką koncepcję wystawiania produktu i mówienia o przyszłości ma Audi. Postawienie oczekiwań do góry nogami i wywołanie efektu „WOW” – tegoroczna koncepcja naszego pawilonu to kolejny krok w rozwoju marki“, powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „Rzut oka na detale wystarczy, by szybko dojść do wniosku, że ekspozycja Audi na IAA 2013 jest symbolem stylistycznych i technicznych ambicji marki.“ Forma budynku, któremu nadano kształt sześcianu, jest lekka, nakreślona bardzo minimalistycznie. Dzięki swemu czterometrowemu cokołowi obudowanemu lustrzanymi szybami, wydaje się unosić ponad wolną od zabudowy powierzchnią centralnej Agory terenów targowych. Pawilon stoi na dokładnie tym samym miejscu, na którym w roku 2011 Audi zbudowało swoją pierwszą – wtedy jeszcze czasową – markową ekspozycję. „Wiszące miasta“ w tegorocznym pawilonie powstaną dzięki projekcjom ze specjalistycznych rzutników i dzięki 11 milionom 200 tysiącom diod LED wykorzystanym do stworzenia realistycznych obrazów. Lustra na podłodze i suficie powiększą miejskie przestrzenie i zintegrują je z pokazywanymi modelami Audi. Efekt końcowy to imponujący świat doznań, który zaprezentuje zwiedzającym nowe spojrzenie na różnorodność miejskiej mobilności jutra. Budowa ekspozycji rozpoczęła się w połowie lipca. Do momentu uruchomienia pawilonu, co nastąpi 10 września, podczas „dnia prasowego” Targów, zostanie ułożonych około 2300 metrów kwadratowych szklanej powierzchni lustrzanej i ponad 15 kilometrów kabli i przewodów. 3400 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej będzie sceną, na której pojawią się główni bohaterowie wystawy: 28 samochodów marki Audi. 65. Międzynarodowa Wystawa Motoryzacyjna IAA we Frankfurcie nad Menem odbędzie się w dniach od 12 do 22 września 2013 roku. Warto przypomnieć, że podczas IAA w roku 2011 pawilon Audi odwiedziło ponad 800 tysięcy osób. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Volkswagenotrzymał międzynarodową nagrodę w dziedzinie zrównoważonegorozwoju Poznań,19 grudnia 2012 r. – Koncern Volkswagen po raz kolejny zostałwyróżniony za zaangażowanie w dziedzinie zrównoważonego rozwojui społecznej odpowiedzialności biznesu. Światowe Forum Etyki wBiznesie uhonorowało działania koncernu nagrodą Ethic in BusinessAward 2012 w kategorii „Outstanding Corporation”. ZarządŚwiatowego Forum uzasadnił wybór przede wszystkim stałymidziałaniami Volkswagena w dziedzinie zarządzania środowiskowego izaangażowaniem społecznym koncernu. Gremium uwzględniło zarównopozycję Volkswagena w prestiżowym indeksie zrównoważonego rozwojuDow Jones Sustainability World Index, jak itrzecią pozycję w Sustainalytics DAX 30 Rating. ŚwiatoweForum Etyki w Biznesie uzasadniło przyznanie nagrody faktem, iżVolkswagen jest liderem w zakresie odpowiedzialności społecznejoraz realizujewzorcowe, innowacyjne projekty. Podkreślono także pozytywny wkładkoncernu w życie społeczne oraz wspieranie, poprzez rozmaiteprojekty związane ze środowiskiem i zdrowiem, takich uniwersalnychwartości jak integracja, odpowiedzialność oraz szacunek dlaczłowieka i środowiska. Ethicin Business Award jest przyznawana przez World Forum for Ethics inBusiness, co dwa lata od 2006 roku, jako wyróżnienie dla osób iprzedsiębiorstw reprezentujących wysoki poziom odpowiedzialności ietyki w biznesie. Światowe Forum Etyki w Biznesie organizujeregularnie między innymi takie imprezy jak International LeadershipSymposium on Ethics in Business i World Youth Forum i jest platformąświatowego dialogu w zakresie Corporate Governance. Źródło: Volkswagen Group Polska
×