Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'mazdy3' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. Nowy model to piąta Mazda, która otrzymała najwyższą możliwą ocenę w Europie. Doskonała dynamika jazdy i właściwości jezdne dodatkowo zmniejszają ryzyko wypadku. Kolejny model przełamujący konwencje, kolejna najwyższa ocena: nowa Mazda3 otrzymała od Euro NCAP* pięć gwiazdek, najwyższą ocenę w kategorii bezpieczeństwa. Oznacza to, że jest jak dotąd najbezpieczniejszym z europejskich kompaktów ocenionych przez NCAP w 2013 roku. Najnowsza wersja najpopularniejszego modelu Mazdy otrzymała doskonałe noty we wszystkich czterech kategoriach, uzyskując odpowiednio 93%i 86% w kategorii ochrony dorosłych pasażerów i ochrony dzieci (oba wyniki należą do najwyższych uzyskanych w Europie w tym roku) oraz 65% i 81% w kategorii ochrony pieszych i systemów wspomagania bezpieczeństwa. Wartości te są znacznie wyższe od wartości progowych Euro NCAP wymaganych do uzyskania pięciu gwiazdek**. To pierwsza nota dla nowej Mazdy3 przyznana przez jedną z głównych organizacji zajmujących się oceną bezpieczeństwa. Nowy model, dostępny jako hatchback lub sedan, to już piąta Mazda, która dołączyła do ekskluzywnego grona pojazdów wyróżnionych pięcioma gwiazdkami od 2009 roku, kiedy to agencja Euro NCAP wprowadziła nowy rygorystyczny system oceny (w 2009 roku). Nowa Mazda poszła więc w ślady poprzedniej wersji Mazdy3, wcześniejszej i obecnej Mazdy6 oraz Mazdy CX-5. Podobnie jak dwa pierwsze modele, nowa Mazda3 posiada wyjątkowo lekkie nadwozie SKYACTIV, amortyzujące uderzenia, oraz podwozie SKYACTIV. Około 60% nadwozia wykonano ze stali o dużej i bardzo dużej wytrzymałości na rozciąganie. To o połowę więcej niż w przypadku poprzedniej wersji, co sprawia, że nowa kompaktowa Mazda jest lżejsza, a zarazem o 30% sztywniejsza. To oznacza jeszcze większe bezpieczeństwo bierne uzupełnione przez innowacyjną technologię i-ACTIVSENSE, wspierającą bezpieczeństwo czynne. Od 2014 roku tego rodzaju systemy będą uwzględniane w ocenach dokonywanych przez Euro NCAP. Kolejny ważny element nowej Mazdy3, która trafiła do sprzedaży w Europie w zeszłym miesiącu, to lepsze przyspieszenie oraz udoskonalony układ hamulcowy i kierowniczy. Takie rozwiązania, ułatwiające bezpieczne prowadzenie pojazdu, dodatkowo obniżają ryzyko wypadku, bez uszczerbku dla przyjemności z jazdy, tak charakterystycznej dla Mazdy. Całkowicie przeprojektowano również wnętrze. Zmiany wprowadzono z myślą o ułatwieniu kierowcy optymalnego wykorzystania wszystkich informacji przekazywanych przez samochód. * European New Car Assessment Programme, niezależna agencja oceniająca bezpieczeństwo pojazdów od 1997 roku. ** Ochrona dorosłych podróżujących pojazdem: 80%; ochrona dzieci podróżujących pojazdem: 60%; ochrona pieszych: 60%; systemy wspomagania bezpieczeństwa: 65%; ocena ogólna: 80%. Punktacje w poszczególnych kategoriach zależą od wyników testów zderzeniowych, takich jak zderzenie czołowe przy prędkości 64 km/h, uderzenie w bok przez inny pojazd z prędkością 50 km/h, uderzenie bokiem w słup przy prędkości 29 km/h oraz uderzenia z udziałem pieszych (dzieci i dorosłych). Euro NCAP poddaje również ocenie elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), który Mazda nazywa systemem dynamicznej kontroli stabilności (DSC). źródło: Mazda Motor Poland
  2. Światowa premiera gamy nowych napędów Mazda3, w tym wersji koncepcyjnej SKYACTIV-CNG i hybrydowej. Na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Tokio Mazda zaprezentuje niedawno wprowadzony na rynek model Mazda3 z różnymi typami silników. W odpowiedzi na coraz większe zróżnicowanie rodzajów paliwa, najnowszy model jest obecnie oferowany w kilku wersjach. Poza najnowszymi - benzynowymi, hybrydowymi (w Japonii) i wysokoprężnymi modelami silników SKYACTIV - japoński producent samochodów po raz pierwszy zaprezentuje samochód koncepcyjny Mazda3 SKYACTIVCNG, zasilany gazem CNG. Oprócz modeli nowej generacji, na stoisku Mazdy będzie można podziwiać najnowsze rozwiązania technologiczne oraz dowiedzieć się więcej na temat kierunku rozwoju firmy. 43. Targi Motoryzacyjne w Tokio odbywające się w kompleksie wystawienniczym Big Sight zostaną otwarte dla publiczności 23 listopada*. Mazda3 to najpopularniejszy model w gamie, zapewniający ponad 30 procent globalnych obrotów Mazdy. To także trzeci z pojazdów nowej generacji, który został całkowicie przeprojektowany. Mazda oferuje nowy model jako „uniwersalne rozwiązanie”. Każda Mazda3 może wykorzystywać różne źródła energii, a jednocześnie zapewnia radość z jazdy, będącą znakiem firmowym marki. Ponadto, niezależnie od typu paliwa, wszystkie modele w rodzinie Mazdy3 są wyposażone w silniki SKYACTIV, co dowodzi wszechstronności technologii SKYACTIV. Ze względu na rosnący popyt na pojazdy napędzane gazem CNG w samochodzie koncepcyjnym SKYACTIV-CNG zastosowano podwójny układ paliwa umożliwiający korzystanie zarówno z benzyny, jak i gazu CNG. Ponieważ silniki napędzane gazem CNG spalają paliwo pod wyższym ciśnieniem, a jednostka benzynowa SKYACTIV-G już uzyskuje wysoki wskaźnik kompresji, można ją łatwo zmodyfikować na potrzeby gazu CNG, co wymaga tylko drobnych zmian. Pojazdy napędzane CNG cechują się poziomem emisji niższym o około 20 procent w porównaniu z silnikami benzynowymi o tym samym skoku tłoka. W modelu SKYACTIV-HYBRID - oferowanym wyłącznie w Japonii - połączono silnik elektryczny ze specjalnie zaprojektowanym dwulitrowym silnikiem benzynowym SKYACTIV-G. Dzięki temu pojazd wyróżnia się zarówno fantastycznymi osiągami, jak i wyjątkową oszczędnością paliwa. Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa Na targach w Tokio zaprezentowana zostanie także Mazda Atenza (Mazda6) ASV-5, wyposażona w innowacyjne systemy bezpieczeństwa. Jeden z nich po raz pierwszy na świecie umożliwia samochodom z wewnętrznym autonomicznym czujnikiem komunikowanie się z innymi pojazdami na drodze, co pomaga uniknąć kolizji i zapewnia płynny i bezpieczny ruch. Ekspozycja Mazdy Mazda3 Sport SKYACTIV-D 2.2 W sprzedaży od stycznia 2014 r. Mazda3 SKYACTIV-CNG Concept Światowa premiera Wersja limitowana Mazdy Demio (Mazda2) W sprzedaży od grudnia 2013 r. Mazda Atenza (Mazda6) ASV-5 (Advanced Safety Vehicle) Obecnie dostępne modele Mazda3 Sport (SKYACTIV-G 2.0 i 1.5); Mazda3 Hybrid (SKYACTIVHYBRID); Mazda Atenza Sedan i Wagon (Mazda6); Mazda CX-5; Mazda Premacy (Mazda5); Mazda Biante Granz (pojazd dla osób niepełnosprawnych); Mazda Roadster (MX-5) oraz Mazda Flairwagon Custom micro-mini Ekspozycje technologiczne Model wnętrza nowego samochodu Mazda3, model silnika SKYACTIV-HYBRID, model silnika SKYACTIV-D 2.2 itp. Poza prezentacją powyższych modeli Mazda będzie również uczestniczyć w wystawie SMART MOBILITY CITY 2013 zorganizowanej przez komitet wykonawczy SMART MOBILITY CITY 2013 oraz Japońskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów. źródło: Mazda Motor Poland
  3. Polski etap trasy Mazda Route3: Hiroshima - Frankfurt Challenger Tour 2013, Przełamująca konwencje premiera nowej Mazdy3 w Polsce. W czwartek, piątego września odbyła się premiera nowej Mazdy3. Premiera przełamująca konwencje, na otwartej przestrzeni pod Mostem Świętokrzyskim w Warszawie. Mazda od zawsze łamie schematy i szuka nietypowych rozwiązań – stąd koncepcja miejsca prezentacji – zaskakującego, z piękną panoramą i duchem miasta. Warszawa znalazła się na trasie przejazdu Mazd3, które pokonują trasę z Hiroszimy do Frankfurtu. Wzięły one udział w paradzie ulicami Warszawy, złożonej z ponad 60 samochodów, głównie Mazd3 poprzednich generacji i Mazd323, prowadzonych przez miłośników marki Mazda. Aby wziąć udział w konwoju, najnowsze modele Mazdy3 pokonały trasę liczącą prawie 15 000 km. Osiem samochodów zjechało wprost z taśmy produkcyjnej w Hiroszimie i od razu ruszyło w długą i wymagającą drogę. Celem wyprawy są Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne (IAA) 2013 we Frankfurcie. Niestety dwie Mazdy3 zostały zatrzymane na granicy Białoruskiej, ale sześć Mazd dzielnie dotarło do Warszawy i miało okazję wziąć udział w prezentacji. Rytmu imprezie nadał bębniarski Drum Show, a gwiazdą wieczoru był zespół ENEJ. Honorowy patronat nad imprezą objęła Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz. Mazdy3 przyjechały na kołach bezpośrednio z Hiroszimy, przez dwa kontynenty, 9 stref czasowych i 30 miast. To nietypowa, ekstremalna jazda testowa. Jako miejsce premiery wybraliśmy przestrzeń pod Mostem Świętokrzyskim. Naszym założeniem było połączenie elegancji warszawskiej panoramy z undergroundem, wydarzenia motoryzacyjnego i kulturalnego – mówi Magdalena Węglewska, dyrektor PR Mazda Polska. Trasę w ramach wyprawy Mazda Route3: Hiroshima - Frankfurt Challenger Tour 2013 pokonywała międzynarodowa grupa dziennikarzy z różnych stron świata - Czech, Niemiec, Australii, Izraela, Portugalii, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Turcji a także z Polski. Kierowcy zmieniali się na poszczególnych etapach wyprawy. Pokonując trasę mieli oni okazję poznać nie tylko nowy model Mazdy3, ale także kulturę oraz zwyczaje krajów, przez które przejeżdżali. Warszawę zapamiętają jako miasto o bogatej historii i nowoczesną metropolię łamiącą schematy. Będąc w stolicy mieli okazję przyjrzeć się z bliska m.in. instalacjom sztuki nowoczesnej wplecionym w infrastrukturę. Dziennikarzom zostały zaprezentowane m.in. Palma na rondzie de Gaulle’a, autorstwa Joanny Rajkowskiej, najwęższy dom świata zaprojektowany przez Jakuba Szczęsnego czy Tęcza na Placu Zbawiciela autorstwa Julity Wójcik. Ponadto zwiedzili warszawskie Stare Miasto i Łazienki. Po uroczystym polskim etapie wyprawy międzynarodowa grupa dziennikarzy udała się w dalszą trasę. Jej celem są Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne (IAA) 2013 we Frankfurcie. źródło: Mazda Motor Poland
  4. Nowe Mazdy3 radziły sobie doskonale podczas wymagającej wyprawy Challenger Tour. Kilka z przetestowanych samochodów zostanie zaprezentowanych podczas salonu samochodowego IAA we Frankfurcie. Przełamująca konwencje wyprawa Hiroszima–Frankfurt dotarła do celu: po przejechaniu 15 000 km osiem nowych Mazd3 przecięło dzisiaj linię mety w europejskim centrum badawczo-rozwojowym Mazdy w Oberursel, leżącym tuż obok Frankfurtu. Wszystkie samochody, zachwycające zarówno innowacyjną stylizacją, jak i technologią, ukończyły ekspedycję w nienaruszonym stanie, co dowodzi niezawodności i doskonałej jakości wykonania. Cztery samochody z tej grupy pojawią się na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie (IAA). Lądowy odcinek jazdy próbnej Mazda Route3 rozpoczął się 3 sierpnia, po tym jak auta dotarły statkiem z Japonii do Władywostoku. Trasa, która miała swój początek na dalekim wschodzie Rosji, przebiegała przez dwa kontynenty, dziewięć stref czasowych i około 30 miast. Gdyby trzeba było opisać tę podróż tylko jednym słowem, byłoby to określenie „wielka”: w drodze z wybrzeża Pacyfiku do Europy Środkowej uczestnicy przemierzali wielkie odległości, otoczeni bezkresnym niebem, rozległymi krajobrazami i sympatycznymi ludźmi. Załogi Mazd3 miały, między innymi, okazję podziwiać jezioro Bajkał, góry Ałtaj i Kungurską Jaskinię Lodową, a także zatrzymać się na granicy pomiędzy Azją i Europą. Nieraz były eskortowane przez dziesiątki Mazd prowadzonych przez lokalnych fanów marki. Na ostatnim odcinku wyprawy uczestnicy zwiedzili cztery różne stolice europejskie: Moskwę, Mińsk, Warszawę i Berlin. W każdym odwiedzanym miejscu nowe Mazdy3 niezmiennie spotykały się z uśmiechami, pozdrowieniami, życzliwą ciekawością, a czasem wręcz z oklaskami. Prawdopodobnie największym wyzwaniem dla kierujących były warunki drogowe. Zniszczona nawierzchnia głównych dróg, niebezpieczne dziury, kamienie wielkości piłki nożnej oraz prace drogowe, których nie sposób było ominąć, pojawiały się dość często, szczególnie w początkowym etapie podróży. Przedziurawione opony i, sporadycznie, wykrzywione koło stały się częścią codziennych zmagań. Zachwycająca sceneria, ciepłe przyjęcie i radość z jazdy sprawiły, że pomimo tych niedogodności załogi Mazd3 pozostawały w doskonałych nastrojach. „Co za przygoda! Gdybym miał wybrać jeden aspekt, który zrobił na mnie największe wrażenie, powiedziałbym, że była to interakcja — z ludźmi spotykanymi w trasie, z uczestnikami ekspedycji Mazda Route3 i, oczywiście, z samochodami” — mówi Sascha Postner, organizator wyprawy, który towarzyszył uczestnikom przez całą drogę, od Władywostoku aż do Frankfurtu. „Nowe Mazdy3 zapewniły załogom nie tylko dobrą zabawę, lecz także wytrwałość i niezawodność. Sprostały wszystkim wyzwaniom stawianym im przez Eurazję”. Cztery z ośmiu modeli Mazda3 zostaną zaprezentowane na IAA: jeden na stoisku Mazdy (B12 w hali 9), a pozostałe trzy na otwartym terenie wystawowym poświęconym ekspedycji Challenger Tour. źródło: Mazda Motor Poland
  5. więcej -> Niezwykła premiera nowej Mazdy3 w Polsce, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, rynek nowych samochodów, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. - Trzeci z modeli nowej generacji samochodów Mazdy zostanie zaprezentowany we Frankfurcie. - Nowa Mazda3 trafi do europejskich salonów w październiku. Na stoisku Mazdy, podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (IAA), najnowsza Mazda3 zajmie centralne miejsce. I chociaż model ten trafi do sprzedaży dopiero w październiku, to już sprawdził się na drodze podczas ekstremalnej jazdy testowej. Wyposażenie nowego modelu jest bardzo bogate. Dzięki stworzonej przez Mazdę zupełnie nowej koncepcji łączności, ten najlepiej sprzedający się model w gamie będzie jednym z pierwszych samochodów w europejskim segmencie C, który zapewni pasażerom dostęp do internetu. System komunikacji, bazujący na wcześniejszych funkcjach e-mail, SMS i nawigacji, umożliwia teraz korzystanie w samochodzie z wielu darmowych treści internetowych, w tym ze strumieniowych źródeł audio Facebooka i Twittera, jak również serwisu Aha™ z dziesiątkami tysięcy kanałów internetowych, oferujących m.in. audycje radiowe i audiobooki. Podobnie jak dwa pierwsze modele nowej generacji Mazdy, również nową Mazdę3 stworzono w nagradzanej stylizacji KODO. Nadwozie Mazdy3 dostosowano do jej sportowokompaktowego charakteru. Teraz łączy ono odważną, silną sylwetkę, która wyraża skrywaną energię, z najwyższą jakością wykonania. Dzięki jednym z najlepszych właściwości aerodynamicznych wśród aut w tym segmencie, kształt nadwozia, zarówno modelu hatchback, jak i sedan, pozwala oszczędzać paliwo. Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa 2 / 3 Technologia wprowadzająca nowe standardy. Całkowicie nowe wnętrze Mazdy zapewnia bezpieczeństwo, ergonomię i komfort. Mazdę3 wyposażono w zoptymalizowany system sterowania (HMI). Jego najważniejsze elementy to m.in. nowy wyświetlacz head-up Mazdy, rzadkość w tej klasie pojazdów, a także udoskonalone pokrętło sterujące, zapewniające sprawną bezwzrokową obsługę funkcji informacyjnych i rozrywkowych. Nowa Mazda3 jest również trzecim modelem wyposażonym we wszystkie elementy technologii SKYACTIV. Jej podstawę stanowią niezwykle wydajne silniki benzynowe o wysokim stopniu sprężania i mocy od 100 do 165 KM. Towarzyszą im nowe precyzyjne sześciobiegowe automatyczne i ręczne skrzynie biegów, zapewniające znakomite osiągi w szerokim i jednolitym zakresie mocy, jak również niezwykłą oszczędność paliwa i niskie emisje CO2, zwłaszcza w warunkach codziennego użytkowania. Podczas salonu IAA będzie można zobaczyć również jeden z najdokładniej przetestowanych egzemplarzy nowej Mazdy3, który dotrze tam prosto z fabryki w Japonii. Będzie to jeden z ośmiu modeli hatchback, które obecnie przemierzają trasę „Mazda Route3 Hiroshima– Frankfurt Challenger Tour 2013” o długości 15 000 km, wiodącą przez terytorium Rosji, Białorusi i Polski. Pozostałe samochody biorące udział w teście, których przybycie do Frankfurtu zbiegnie się z rozpoczęciem salonu motoryzacyjnego, będzie można zobaczyć przed halami wystawienniczymi na specjalnym stoisku. Lokalizacja stoiska Mazdy: pawilon 9, stoisko B12. Konferencja prasowa odbędzie się w dniu 10 września o godz. 14.00. Historia Mazdy3 w skrócie. Ten najważniejszy model Mazdy powstał 10 lat temu – właśnie wtedy pierwsza generacja Mazdy3 zjechała z linii produkcyjnej w Japonii. Dzięki połączeniu ekscytującego wyglądu i radości z oszczędnej jazdy, Mazda3 stała się najszybciej sprzedającym się modelem w historii Mazdy. W 2009 r. na rynek wprowadzono jeszcze lżejszą, bezpieczniejszą i sprawniejszą drugą generację, która kontynuowała udaną passę swojego poprzednika i zdobyła uznanie wśród opinii publicznej, przedstawicieli mediów i przemysłu motoryzacyjnego na całym świecie, w tym J.D. Power. Do tej pory sprzedano 3,6 miliona samochodów dwóch pierwszych generacji i uhonorowano je 136 nagrodami. Teraz – wraz z nową trzecią generacją Mazdy3 – rozpoczyna się nowy rozdział tej historii i kolejny etap przełamywania konwencji. źródło: Mazda Motor Poland
  7. - Samochody pokonały już trzy pierwsze odcinki na lądzie i ponad 5 000 km trasy, - Wszystkie Mazdy3 przeszły dzisiaj przegląd techniczny ze świetnym wynikiem, - Załogi są gotowe to dalszej podróży na zachód, przez Syberię do Moskwy. Nowe Mazdy3, biorące udział w wyprawie „Mazda Route3 – Hiroshima to Frankfurt Challenger Tour 2013” z powodzeniem pokonały już ok. 5 300 km i wczoraj bezpiecznie dotarły do syberyjskiego miasta Krasnojarsk. Oznacza to, że mimo częstych zmagań z trudnymi warunkami drogowymi, samochody przebyły zgodnie z planem trzy pierwsze odcinki lądowe liczącej 15 000 km ekspedycji. Co więcej, wszystkie samochody są w świetnym stanie, co potwierdził dzisiejszy przegląd przeprowadzony przez lokalnego dealera Mazdy. Pierwszy odcinek trasy, który rozpoczął się we Władywostoku i wiódł wzdłuż granicy z Chinami, miał zdecydowanie wschodnioazjatycki charakter, przejawiający się głównie w lokalnym jedzeniu i targowiskach. Niewątpliwie jednym z najciekawszych punktów tego odcinka był przejazd mostem nad rzeką Amur w mieście Chabarowsk, który jest mierzącym 3,9 km długości inżynieryjnym dziełem sztuki, uwiecznionym na banknocie o nominale 5000 rubli. Etap zakończył się konwojem Mazd3 przez Błagowieszczeńsk, który leży nieopodal chińskiej metropolii Heihe. Drugi odcinek wyprawy, z nową grupą uczestników, wiódł wzdłuż Kolei Transsyberyjskiej. W planie liczącej 2300 km trasy znalazła się wycieczka do Dacanu Iwołgińskiego, najważniejszej świątyni i klasztoru buddyjskiego w Rosji. Ten etap obejmował ponadto najdłuższy odcinek przebyty w jeden dzień – ponad 900 km – i obfitował w zachwycające pejzaże. Pomimo bardzo dziurawych i sypiących się dróg, załogi Mazdy3 pozostały w wyśmienitych nastrojach. Główną atrakcją trzeciego odcinka ekspedycji było jezioro Bajkał. Nowych uczestników wyprawy zaproszono na rejs statkiem po tym najgłębszym, najstarszym, najczystszym Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa 2 / 2 i najrozleglejszym słodkowodnym jeziorze na świecie. Po przystanku w przybrzeżnej miejscowości Listwianka, samochody powróciły na drogę, by w dniu wczorajszym dotrzeć przez Irkuck do Krasnojarska, który wyznacza metę liczącego 1620 km etapu. Dzisiaj dealer Mazdy dokonał przeglądu technicznego wszystkich samochodów Mazda Route3, poświęcając szczególną uwagę zawieszeniu, podwoziu, filtrom powietrza i innym komponentom narażonym na większe zużycie. Jak dotąd nowe Mazdy3 bohatersko przeszły wszystkie próby stawiane im przez warunki syberyjskie. Jest to bardzo dobra wiadomość, ponieważ następny przegląd ma odbyć się dopiero w Moskwie, czyli o kolejne 7 000 km na zachód trasą wiodącą przez niebezpieczne górskie pasma i obfitującą w długie żwirowe odcinki. Czwarty etap podróży rozpocznie się dzisiaj. O wyprawie Mazda Route3. Podróż przez pół świata prosto z fabryki w Hiroszimie aż na Międzynarodowy Salon Samochodowy (IAA) we Frankfurcie – licząca 15000 km wyprawa „Mazda Route3 – Hiroshima to Frankfurt Challenger Tour 2013” – to łamiąca konwencje prezentacja nowej Mazdy3. Po podobnych zmaganiach w 1977 r. i 1990 r. modele Mazdy już trzeci raz biorą udział w tak ekstremalnej jeździe testowej. Tym razem osiem modeli Mazda3 hatchback nowej generacji, kierowanych przez zespoły złożone z dziennikarzy, blogerów i fanów Mazdy z Europy i innych części świata, przemierzy dziewięć stref czasowych po nieprzewidywalnych drogach, wiodących przez malownicze krajobrazy i niesamowitą różnorodność kulturową. Lądowa część trasy składa się z siedmiu odcinków, przebiegających przez Rosję, Białoruś i Polskę. Konwój samochodów Mazda Route3, który według planu ma dotrzeć do Frankfurtu 7 września, można śledzić online na stronie Mazda3 Route lub na Twitterze na #mazdaroute3. źródło: Mazda Motor Poland
  8. - Rosyjski etap liczącej 15 000 km wyprawy rozpocznie się już jutro. - Uczestnicy z Europy i nowe Mazdy3 z Japonii spotkają się we Władywostoku. - Wyprawę można śledzić na stronie Mazda3 Route oraz na Twitterze #mazdaroute3. Osiem fabrycznie nowych Mazd3 szczęśliwie pokonało pierwszy odcinek trasy „Mazda Route3 - Challenger Tour 2013 z Hiroszimy do Frankfurtu”, czyli Morze Japońskie. Znajdują się obecnie we Władywostoku, który jest punktem startowym lądowej części podróży. Uczestnicy rozpoczynającego się jutro pierwszego etapu tej przełamującej konwencje jazdy testowej, na dystansie 15 000 km, również bezpiecznie dotarli na wschodnie krańce Rosji. Na pierwszym z siedmiu odcinków trasy, która przecina dziewięć stref czasowych i ma długość prawie połowy obwodu Ziemi, za kierownicą zasiądą uczestnicy z Czech, Niemiec, Polski, Portugalii, Słowacji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Pierwszy etap liczy ponad 1 400 km i po trzech dniach kończy się w Błagowieszczeńsku nad Amurem. Trasa Mazda Route3 przebiega tu równolegle do chińskiej granicy, która często znajduje się w zasięgu wzroku, a więc ta część podróży z Mazdą3 pozwoli poczuć atmosferę Dalekiego Wschodu. Nowe Mazdy3 w wersji hatchback z silnikami benzynowymi SKYACTIV-G 2.0 o mocy 120 KM pod maską pokonały drogę morską z japońskiej fabryki Hofu w pobliżu Hiroszimy do największego rosyjskiego portu na Pacyfiku na pokładzie Makassar Highway, towarowca o wyporności 17 000 ton. Od tego momentu jak magnes przyciągają uwagę mieszkańców swoją wyrazistą stylizacją inspirowaną motywem „KODO — Dusza Ruchu”, a także kierownicą po lewej stronie, co jest rzadkością w tym rejonie. Zespoły kierowców, którzy pochodzą głównie z Europy, a także z Izraela i Australii, będą się zmieniać na każdym odcinku wyprawy, aby dać jak największej liczbie dziennikarzy, Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa 2 / 2 blogerów i wielbicieli Mazdy okazję do poznania nowej Mazdy3 w tak emocjonujących warunkach. Samochody powinny planowo dotrzeć do Frankfurtu 7 września, tuż przed Międzynarodowymi Targami Motoryzacyjnymi (IAA) 2013. Ich bieżące położenie i przygody można śledzić online na stronie Mazda3 Route oraz na Twitterze #mazdaroute3. „Wszyscy w Maździe jesteśmy przekonani o pełnej gotowości tych samochodów na nietypowe wyzwania, z którymi będą się mierzyć od jutra” - powiedział wiceprezes ds. komunikacji Mazda Motor Europe, Wojciech Halarewicz. „Najlepiej jednak, aby wszyscy na własne oczy przekonali się, jak wielkie wrażenie robi nowa Mazda3. Ta wyprawa będzie prawdziwie emocjonującym doświadczeniem Mazdy”. źródło: Mazda Motor Poland
  9. Pierwsza odsłona najnowszego modelu kompaktowego Mazdy odbyła się równocześnie w kilku miejscach na świecie. Najpopularniejszy samochód marki dołącza do gamy modeli nowej generacji o stylizacji KODO, wyposażonych w technologie SKYACTIV. Nowy model odzwierciedla wspaniałe osiągnięcia i optymistyczne perspektywy marki. Nowa Mazda3 hatchback debiutuje dzisiaj równocześnie w kilku miejscach na całym świecie. Tysiące dziennikarzy, blogerów i przedstawicieli mediów społecznościowych wzięło udział w szeregu uroczystych wydarzeń, które odbyły się jednocześnie w pięciu lokalizacjach, w tym w trzech europejskich miastach. Londyn, Stambuł i Petersburg (obok Nowego Jorku i Melbourne) wybrano na gospodarzy premierowych wydarzeń ze względu na ich pełny pasji, stylowy charakter, który idealnie odzwierciedla cechy nowego, pięciodrzwiowego kompaktu. Bestsellerowy model Mazdy stał się trzecim przedstawicielem nowej generacji pojazdów prezentujących autorską stylizację „KODO – Dusza Ruchu” oraz cały szereg przełomowych technologii SKYACTIV. Tym samym nowa Mazda3 dołączyła do Mazdy CX-5 i Mazdy6. Technologie SKYACTIV, na które składają się lekkie silniki, skrzynie biegów, podwozie i nadwozie, zostały opracowane przez Mazdę od zera i stanowią podstawę jej superwydajnych samochodów. Dzięki SKYACTIV Mazda zyskała ponadto na konkurencyjności: udoskonalenia wprowadzone wraz z innowacyjnym pakietem technologii znacznie poprawiły wydajność procesów produkcyjnych i rezultaty prac badawczo-rozwojowych. „Wszystkie aspekty nowej Mazdy3 są ekscytujące – od jej wyglądu i sposobu w jaki działa na zmysły, aż po dynamiczne osiągi, szybkość reakcji, niezawodność i koszty eksploatacji” – mówi Jeff Guyton, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe. „Mamy wysokie oczekiwania w stosunku do wielkości sprzedaży tego modelu. Podejrzewam wręcz, że może nas ona pozytywnie zaskoczyć”. Nowe kompaktowe auto, które stanowi niemal jedną trzecią globalnej sprzedaży marki, jest istotną częścią planów firmy. Poprzez ten model, który zdobył już ponad 130 nagród od momentu swego debiutu w 2003 r., Mazda podniosła poprzeczkę w kluczowym segmencie samochodów osobowych. Poza stylizacją KODO nowa Mazda3 szczyci się całkowicie odnowionym wnętrzem, które zapewnia najwyższy komfort i praktyczność. Nowy model oferuje nawet możliwość połączenia internetowego: wyposażony między innymi w radio AhaTM, jest jednym z pierwszych samochodów segmentu C, którego pasażerowie są podłączeni do globalnej sieci. Mazda3 jest także najnowszym modelem opracowanym według strategii „Odpowiedzialny Zoom-Zoom”, zgodnie z którą marka buduje samochody ekonomiczne i bezpieczne, równocześnie dostarczające wiele przyjemności z jazdy. Model wyposażono w system i-stop, najszybszy na świecie system wyłączania silnika podczas postoju, oraz i-ELOOP, system odzyskiwania energii z hamowania. Nowe silniki i skrzynie biegów gwarantują doskonałe osiągi samochodu. Pozostałe innowacje SKYACTIV, które zostały dopasowane do mniejszych, bardziej kompaktowych kształtów Mazdy3, poprawiają zwrotność samochodu i czynią z niego jeden z najbezpieczniejszych kompaktów. Sprzedaż nowej Mazdy3 w Europie rozpocznie się jesienią 2013 r. źródło: Mazda Motor Poland
  10. więcej -> 10-te urodziny Mazdy3, baza rejestracji pojazdów, centrum badań rynku, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Mazda3, zarówno w wersji z silnikiem diesla, jak i benzynowym uzyskuje wysokie ceny odsprzedaży w raportach wiodącej firmy szacującej wartość rezydualną – Eurotax Polska. Wysoka cena po pierwszych trzech latach użytkowania przekłada się na korzystny całkowity koszt eksploatacji. Mazda3 wśród najlepszych samochodów kompaktowych w Polsce. Mazda3 to najpopularniejszy model marki na świecie. W Polsce zdobył uznanie już czterech tysięcy klientów. Co ważne – kompakt Mazdy uzyskuje jedną z najwyższych cen odsprzedaży w segmencie, co potwierdzają analizy Eurotax Polska, wiodącej firmy szacującej wartość rezydualną samochodów. Mieszanka efektownego wyglądu, japońskiej jakości wykonania, niskiego zużycia paliwa, atrakcyjnej ceny i bogatego wyposażenia seryjnego przekłada się na przewidywany niski całkowity koszt eksploatacji Mazdy3. Już same powyższe zalety usprawiedliwiałyby wysoką wartość rezydualną, ale Mazda3 jest także znakomicie wyposażona pod względem bezpieczeństwa, w innowacyjne technologie takie jak np. układ monitorowania tyłu pojazdu (RVM), który wyróżniono nagrodą „Euro NCAP Advance”. Wszystko to pozwala umieścić Mazdę3 bardzo wysoko w rankingu wartości rezydualnej w segmencie samochodów kompaktowych. Według danych Eurotax, po trzech latach i 60 tys. km przebiegu Mazda3 w wersji Exclusive ze 115-konnym silnikiem Diesla MZ-CD zachowuje 54 % pierwotnej wartości, a w wersji z silnikiem benzynowym MZR o pojemności 1,6 l i mocy 105 KM – 53%, co sytuuje ją wśród najlepszych samochodów kompaktowych w Polsce. To znakomita wiadomość dla klientów flotowych szukających samochodu, który nie tylko będzie zwracał uwagę wyjątkową stylizacją, ale zapewni obniżenie kosztów operacyjnych, a na przestrzeni kilku lat zachowa większą wartość niż wiele konkurencyjnych modeli. Wartość rezydualna ma ogromne znaczenie dla właścicieli samochodów ze względu na bezpośredni wpływ, jaki wywiera na ogólny koszt eksploatacji pojazdu. Mazda3 to idealna propozycja dla przedsiębiorców szukających nowego samochodu, który zasili ich floty. Samochodu, który zapewni bezpieczeństwo, komfort i ekonomiczną jazdę. Mazda3, tak jak wszystkie modele w naszej ofercie, jest produkowana w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność – podkreśla Rafał Badowski, dyrektor sprzedaży Mazda Polska. źródło: Mazda Motor Poland
  12. więcej -> 10 egzemplarzy limitowanej wersji Mazdy3 MPS | www.samar.pl źrósło: IBRM Samar
  13. [h=4]10 lat Zoom-Zoom i 10 egzemplarzy limitowanej wersjiMazdy3 MPS.[/h] MazdaMotorPoland wprowadza specjalną wersję modelu Mazda3 MPS, która jestjuż w ofercie salonów sprzedaży w całej Polsce. Ofertaobejmuje 10 egzemplarzy Mazdy3 MPS. Mazda3MPS została wzbogacona o nowe elementy stylizacji zewnętrznej.Dostępna będzie w dwóch kolorach bazowych nadwozia: białym(Crystal White Pearl) i czerwonym (Velocity Red), a jej cechącharakterystyczną są boczne lusterka oraz spód tylnego spoilera wkolorze czarnym. Dodatkowo Mazda3 MPS jest oferowana z 18-calowymifelgami aluminiowymiw ciemnym kolorze Gunmetal, a całość dopełnia spód tylnegozderzaka w kolorze Dark Metallic. Mazda3MPS to najmocniejsza wersja„trójki” – Mazda Performance Series (MPS), która sprawi, żeserca miłośników sportowych samochodów zabiją szybciej. Towyjątkowa kombinacja radości z jazdy z funkcjonalnością samochodukompaktowego. Mazda3 MPS wyposażona jest w kolejną generacjębenzynowego silnika MZR 2.3-litra DISI (260 KM), ma dynamicznydesign, świetne właściwości jezdne, zapewnia sportoweprowadzenie, a jednocześnie komfort dla pasażerów – to wszystkojako wyposażenie standardowe. Entuzjazm,dynamizm i sportowy duch– to wartości tworzące DNA Mazdy. Od 2002 r. w jednoznacznysposób definiują one zarówno samochody marki, jak i ludzi, którzyje projektują, rozwijają i produkują. Zoom-Zoomto coś znacznie więcej, niż tylko próba budowania świadomościmarki – to integralna i nieodłączna cecha wszystkich samochodówMazdy. Wytyczne dotyczące podstawowej charakterystyki każdegonowego modelu Mazdy, spisane są na jednej kartce, którą otrzymujegłówny inżynier odpowiedzialny za projekt samochodu. 10lat Zoom-Zoom to idealny moment na wprowadzenie do gamu wersjilimitowanej Mazdy3 MPS, która w pełni oddaje założenia tejfilozofii. WersjalimitowanaMazda3 MPS w skrócie: Dwukolorowe nadwozie, lakier metalizowany, Silnik 2,3L DISI 260 KM z 6-przełożeniową ręczną skrzynią biegów, Mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu wewnętrznym LSD, Audio BOSE , zmieniarka na 6 CD, Półskórzana tapicerka, Reflektory bi-ksenonowe z systemem AFS, ABS/EBD/EBA/ DSC/ TCS, RVM – system monitoringu strefy za samochodem, Zaawansowany system dostępu bez kluczyka, Przednie i boczne poduszki powietrzne, Tempomat i Bluetooth Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, Podgrzewane fotele, Komputer pokładowy, Wejście AUX, Elektrycznie regulowane szyby i lusterka boczne, Reflektory przeciwmgielne, Tylny spojler lakierowany na czarno od spodu, Czarny spód tylnego zderzaka, Zestaw Sport Appearance Pack, 18-calowe aluminiowe koła w ciemnym stalowym kolorze Gunmetal. CenawersjiMazda3 MPS: 123900zł. brutto (wliczona cena lakieru metalizowanego). Źródło: Mazda Motor
×