Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'lutym' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Nagrody dla Audi w styczniu i w lutym 2015 Deszcz nagród dla Audi w „iF Design Award“ Audi otrzymało aż szesnaście nagród w konkursie „iF Design Award“. Wyróżnione zostały m. in. samochód koncepcyjny Audi prologue, Audi TT, sprawozdanie Audi za rok 2013, broszura Audi ArtExperience i dziennik pokładowy App Audi eKurzinfo. Dodatkowo, stworzony przez Audi Design aparat fotograficzny Leica T, dzięki jedynej w swoim rodzaju stylistyce charakteryzującej się klarownymi liniami, gładkimi powierzchniami i minimalistyczną formą, zdobył złotą nagrodę konkursu. Międzynarodowe, złożone z ekspertów jury, w imieniu firmy iF International Forum Design GmbH, wybrało swoich faworytów spośród ponad 4500 zgłoszonych rozwiązań. Raport na temat używanych samochodów stowarzyszenia rzeczoznawców DEKRA: Zwycięstwo Audi A1 Audi A1, po raz drugi z rzędu, zdobyło miano najlepszego mini/małego samochodu w raporcie na temat używanych samochodów stowarzyszenia rzeczoznawców DEKRA . Ocena bazowała na danych uzyskanych z piętnastu milionów przeglądów tego samochodu. Plebiscyt czytelników magazynu Auto Zeitung: Audi to „Top Marka 2015“ Niemiecki magazyn Auto Zeitung przyznał Audi tytuł „Top Marki 2015“ w kategorii „Multimedia i Connectivity“. Redakcja zorganizowała plebiscyt, w którym czytelnicy mogli wybrać swoją „Top Markę" w 20 kategoriach. Po raz pierwszy w tym roku wyodrębniono kategorie „Carsharing“ oraz „Connectivity & Multimedia“. W głosowaniu wzięło udział ponad 9400 czytelników magazynu. Audi TT: „Sports Car of the Year” w Portugalii Dwudziestojednoosobowe, eksperckie jury uznało, że Audi TT to „Sports Car of the Year 2015" – sportowy samochód roku w Portugalii. W konkursie Car of the Year nagradzana jest wyjątkowa jakość, wydajność i komfort prowadzenia samochodu. Audi A6 na pierwszym miejscu w „Consumer Report“ Audi A6, już trzeci rok z rzędu, zostało ogłoszone „luksusowym samochodem numer jeden” w badaniach konsumenckich amerykańskiego magazynu Consumer Reports. W badaniach tych, co roku, ponad cztery miliony amerykańskich kierowców wypowiada się na temat swoich samochodów. Audi A3 Sportback etron zdobyło nagrodę „Marcus Award“ w Austrii Czysta moc: Austriacki Klub Samochodowy, Motocyklowy i Turystyczny, przyznał Audi A3 Sportback etron nagrodę „Marcus Award 2015“ w kategorii „Trendsetter“. Model A3 etron to pierwsza hybryda typu plug-in marki Audi. Łączy w sobie sportową moc, zadziwiającą wydajność, olbrzymią radość z jazdy i doskonałe wartości użytkowe. Zwycięstwo Audi A3 w konkursie „U.S. News Best Cars Award” Audi A3 wygrało amerykański plebiscyt „U.S. News Best Cars Award” w kategorii małych samochodów ekskluzywnych „Upscale Small Cars”. U podstaw decyzji jury leżała sportowa zwrotność i bogate wyposażenie Audi A3. Audi A5 zdobywcą nagrody „Kelley Blue Book Award” Audi A5 tryumfowało w konkursie „Kelley Blue Book Award“ w kategorii „Luxury Car“ – samochód luksusowy. Kelley Blue Book to amerykański oferent informacji o nowych i używanych samochodach. Nagradza pojazdy o najniższych kosztach utrzymania. Zwycięstwo Audi A6 i A1 w konkursie „Blogger Auto Award“ Audi wygrało w dwóch kategoriach konkursu „Blogger Auto Award”. Audi A6 to ulubieniec bloggerów samochodowych w kategorii klasa średnia wyższa. Audi A1 zwyciężyło natomiast w kategorii samochodów małych. Co roku, dwudziestu pięciu niemieckojęzycznych blogerów motoryzacyjnych wybiera najlepsze wg nich samochody z różnych segmentów. Audi A3 Sportback e-tron: „Mistrz wartości 2015” Audi A3 Sportback e-tron to samochód o najbardziej stabilnej wartości rezydualnej w swojej kategorii. Do takiego wniosku doszły magazyn Auto Bild i instytut badania opinii publicznej Schwacke. A3 e-tron, dzięki najlepszej prognozie dotyczącej zachowania wartości rezydualnej, zajęło pierwsze miejsce w segmencie samochodów kompaktowych i otrzymało tytuł „Mistrza wartości 2015”. Dwa zwycięstwa Audi w „Best Cars 2015” W tegorocznej edycji plebiscytu „Best Cars“, Audi zwyciężyło w dwóch kategoriach. Audi A1 to najlepszy „mały samochód“, a Audi Q3 najlepszy „kompaktowy SUV”. W plebiscycie zorganizowanym przez niemiecki magazyn „auto motor und sport“, do walki stanęło 386 modeli w 11 kategoriach. Nagroda „Product of the Future” za Audi virtual cockpit i MMI Wirtualny kokpit Audi virtual cockpit i system MMI, otrzymały nagrodę „Product of the Future” – „Produkt przyszłości”. Nagrodę przyznaje amerykański magazyn „Popular Science“. Trzy nagrody dla Audi w Indiach W indyjskim konkursie komercyjnej stacji telewizyjnej NDTV - „NDTV Car and Bike Award”, Audi zajęło trzy pierwsze miejsca: Audi A3 otrzymało tytuł samochodu roku „NDTV Car of the Year“ oraz tytuł „Entry Premium Car of the Year”, przyznawany za debiut roku samochodu segmentu premium. Ponadto Dział Komunikacji Audi India otrzymał tytuł najlepszego w tym roku zespołu PR – „Best PR & Communication Team of the Year”. „What Car? Award”: potrójne zwycięstwo Audi Podczas uroczystości wręczenia tegorocznej nagrody „What Car? Award“, Audi zgarnęło kilka tytułów. Brytyjski magazyn „What Car?“ tytułem coupé roku –„Coupé of the Year” nagrodził Audi TT, Audi A3 Sportback etron wygrało w kategorii samochód elektryczny – „Electric Car”, a Audi A3 Cabriolet zapewniło sobie pierwszą lokatę w kategorii kabrioletów – „Cabriolets“. „Auto Lider 2014“ dla Audi A7 Sportback W trakcie trzynastej edycji plebiscytu Auto Lider zwycięzcą w kategorii „samochody klasy wyższej” zostało Audi A7. Auto Lider to największy w Polsce plebiscyt, w którym czytelnicy tygodnika Motor, miesięcznika Auto Moto i serwisu internetowego Magazynauto.pl głosują na najciekawszy ich zdaniem produkt motoryzacyjny. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. W lutym wzrost sprzedaży Audi we wszystkich regionach świata W ubiegłym miesiącu sprzedano około 122 550 aut - wzrost o 4,2 procent Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „Bardzo dobre wyniki nowej generacji A6 w kategorii modeli luksusowych” Pięćdziesiąty z kolei miesiąc, w którym Audi bije rekordy sprzedaży w Stanach Zjednoczonych Ingolstadt, 9 marca 2015 r. Audi AG nadal notuje wzrosty sprzedaży. Pomimo wprowadzenia odmłodzonych wersji modeli A1 i Q3 w Europie oraz pomimo skróconego miesiąca sprzedaży w Chinach, firma przekroczyła wyniki sprzedaży z lutego zeszłego roku. W ubiegłym miesiącu auta z czterema pierścieniami na masce wybrało około 122 550 klientów. To więcej o 4,2 procent, w stosunku do analogicznego okresu roku 2014. Bardzo duży wzrost odnotowały: dostępna już teraz na całym świecie rodzina modeli A3 (+47,4%) i najnowsza generacja A6 (+10,8%). Od początku roku, na całym świecie, kluczyki do swoich Audi odebrało 260 250 klientów, o 7,4 procent więcej niż w styczniu i w lutym roku ubiegłego. „Kontynuujemy nasz globalny wzrost. W lutym, sprzedaż we wszystkich regionach świata ponownie się zwiększyła” — mówi Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „Najnowsza wersja Audi A6, która już w najbliższych tygodniach znajdzie się również w ofercie salonów w USA, radzi sobie bardzo dobrze i zapewnia nam dodatkową siłę rozpędu.” Na całym świecie, sprzedaż odnoszącego ogromne sukcesy luksusowego modelu wzrosła w lutym o 10,8 procent, odnotowując liczbę około 20 650 wprowadzonych na rynek samochodów. W Europie sprzedaż Audi A6 podskoczyła o 11,8 procent. W naszym regionie świata, jeden na trzech klientów wybiera szczególnie wydajną wersję – Audi A6 ultra. Diametralnie, zwłaszcza na innych kontynentach, wzrósł popyt na modele z rodziny A3. Spowodowało to zwiększenie dostaw tego samochodu o 47,4 procent, do około 28 850 egzemplarzy. Ten kompaktowy model segmentu premium, w Ameryce Północnej pojawił się wiosną 2014 r. W lutym tego roku, to właśnie A3 oraz model Q3 najbardziej przyczyniły się do kolejnego wzrostu wyników sprzedaży w Stanach Zjednoczonych: o 5,3 procent, do 11 455 aut. Dzięki temu, Audi of America odnotowuje pięćdziesiąty z rzędu rekordowy pod względem sprzedaży miesiąc, kontynuując w ten sposób najdłuższą w dziejach amerykańskiego rynku premium passę. Amerykańscy dealerzy przygotowują się również na przyjęcie modeli A6 i A7 najnowszej generacji, które mają dotrzeć do ich salonów wiosną. Stany Zjednoczone to w tej chwili największy rynek sprzedaży Audi A7. W Europie, luty stał pod znakiem pojawienia się w sprzedaży nowych A1 i Q3. Najnowsze wersje obu modeli stopniowo zastępowały w salonach swoich poprzedników. Pomimo tego, sprzedaż Audi w stosunku do wyniku z lutego zeszłego roku wzrosła o 4,2 procent, do około 60 250 aut. Łączna sprzedaż czterech pierścieni na Starym Kontynencie wzrosła o 4,4 procent, co odpowiada liczbie 116 550 sprzedanych egzemplarzy. Niemcy ponownie osiągnęły wysoki, dwucyfrowy wzrost, o 16,9%, co daje 25 502 klientów w lutym. Motorem sprzedaży nad Łabą i Renem były modele luksusowe. Łączna sprzedaż Audi A6, A7, Q7 i A8 wzrosła tam gwałtownie, aż o 23,2 procent. Dla odmiany we Francji, luty 2015 r. zakończył się wynikiem niższym niż rok temu (-5,9 procent, 4808 aut). Sprzedaż na poziomie z 2014 r. odnotowano ponownie we Włoszech (+0,1 procent, 4206 pojazdów), a przekroczono w Hiszpanii (+4,1%, 4320 sztuk). Utrzymująca się trudna sytuacja rynkowa w Rosji, znalazła odbicie również w spadku sprzedaży Audi, o 28,0 procent, do 2092 samochodów w lutym. Dla kontrastu, sprzedaż znacznie wzrosła w Szwecji (+10,3 procent, 1322 samochodów) i w Turcji (+22,4 procent, 1353 aut). W obu tych krajach ponadprzeciętny sukces osiągnęła rodzina modeli A6. W Chinach, wersja A6 z wydłużonym rozstawem osi jest najlepiej sprzedającym się autem klasy premium. W lutym, sprzedaż w tym kraju wzrosła o 18,9 procent, do 10 168 egzemplarzy. Sprzedaż w tym miesiącu trwała krócej z uwagi na obchody chińskiego Nowego Roku. Audi na chińskim rynku zakończyło luty wzrostem sprzedaży o 4,2 procent i liczbą 33 712 przekazanych klientom aut. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku, w Państwie Środka, Audi oddało do rąk nabywców 84 960 samochodów klasy premium, o 10,5 procent więcej niż rok temu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Również w lutym Audi AG notuje wzrost globalnej sprzedaży · Około 117 500 aut sprzedanych na całym świecie, wzrost o 6,8 procent · Znaczny przyrost sprzedaży Audi w Brazylii, Turcji i Korei Południowej · Luca de Meo, szef sprzedaży Audi potwierdza: „A3 Limousine wchodzi wiosną na nasze strategiczne rynki – w Chinach i w USA“ Ingolstadt, 7 marca 2014 r. W lutym 2014 Audi AG dostarczyło klientom na całym świecie ok. 117 500 samochodów. To o 6,8 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W ten sposób, od początku tego roku, sprzedaż Audi zwiększyła się w stosunku do porównywalnego okresu roku 2013 o 9,3 procent, osiągając wielkość blisko 242 400 wprowadzonych na wszystkie rynki aut. W ubiegłym miesiącu wskaźniki sprzedaży Audi we wszystkich regionach świata ponownie podskoczyły. Około jednej trzeciej łącznego wolumenu wzrostu przypada na Europę. Wyraźny przyrost sprzedaży w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech sprawił, że sprzedaż w całym regionie zwiększyła się o 5,3 procent. W Chinach, Audi zamknęło ten bardzo skrócony z powodu obchodów chińskiego Nowego Roku miesiąc, z wynikiem o 6,9 procenta lepszym niż w lutym 2013. „Mimo odczuwalnych turbulencji na ważnych rynkach zamorskich, ten rok rozpoczęliśmy doskonale i kontynuowaliśmy wzrostowy trend również w lutym“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi. „Niektóre rynki europejskie, będące jeszcze w trudnej sytuacji, zyskują na stabilności. Tam nadrabiamy z nowym modelem A3 Limousine, który w nadchodzących tygodniach pojawi się również w Chinach i w USA, na dwóch najważniejszych dla nas rynkach zbytu.” Cała nowa rodzina A3 notuje duży przyrost sprzedaży. W lutym wyniósł on 43 procent, co oznacza, że sprzedano łącznie 19 568 samochodów tej serii. W klasie luksusowych limuzyn wzrósł zwłaszcza popyt na A7 Sportback (+8,8 procent) i na Q7. Sprzedaż dużego SUV-a wzrosła o 31,8 procent – do nowych właścicieli trafiło 4589 egzemplarzy tego modelu. Turcja jest jednym z rynków, na który Audi ze swoim modelem A3 Limousine przyciągnęło do salonów wyraźnie więcej klientów. W lutym koncern z Ingolstadt sprzedał tu 1105 samochodów, czyli o 29,2 procent więcej niż rok temu. Łączny wzrost sprzedaży od początku roku wyniósł 34,2 procent. Także w wielu krajach Europy Południowej Audi sprzedało ostatnio więcej pojazdów niż w roku ubiegłym. W Hiszpanii wzrost wyniósł w lutym 1,6 procenta (4 149 aut), a we Włoszech aż 16 procent (4202 samochody). Niemcy (+10,1 procent, 21 806 egzemplarzy) i Wielka Brytania (+8,3 procent, 4820 aut) potwierdziły dobrymi wskaźnikami sprzedaży świetny całościowy wynik Audi w Europie (+5,3 procent). W dwóch pierwszych miesiącach roku 2014, Audi sprzedało na starym kontynencie 111 600 samochodów, co daje przyrost o 6,5 procent. Na kontynencie amerykańskim olbrzymi wzrost sprzedaży w lutym zanotowała Brazylia. Oddając do rąk klientów 1115 samochodów, Audi do Brasil więcej niż potroiło wynik z lutego 2013 (+260,8 procent). W USA sprzedawcy Audi przygotowują się do wprowadzenia na rynek A3 Limousine. Ten model stworzony z myślą o potrzebach zwłaszcza amerykańskich i chińskich klientów, w kwietniu wejdzie na rynek w USA. Pomimo niekorzystnych skutków ataku zimy, Audi of America sprzedało w lutym 10 881 samochodów. Wśród rynków azjatyckich na znaczeniu nadal zyskuje Korea Południowa. W lutym statystyki sprzedaży wykazały wzrost o 61,8 procent (2187 sprzedanych aut), a sumując od początku stycznia – o 42,3 procent. Wyraźny, dwucyfrowy wzrost, Audi zanotowało w lutym także w Japonii (+19,3 procent, 2731 samochodów). W Chinach ubiegły miesiąc przebiegał pod znakiem obchodów Nowego Roku. Podczas niewielu dni roboczych, 32 358 klientów odebrało swoje nowe Audi. To o 6,9 procent więcej niż przed rokiem. Od początku roku 2014, sprzedaż Audi na tutejszym rynku zwiększyła się o 13,2 procent, osiągając liczbę 76 884 sprzedanych samochodów. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]w lutym [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]razem [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do lutego 2013 r. [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2013 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]117 500 [/TD] [TD]110 024 [/TD] [TD]+6,8% [/TD] [TD]242 400 [/TD] [TD]221 782 [/TD] [TD]+9,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]57 800 [/TD] [TD]54 934 [/TD] [TD]+5,3% [/TD] [TD]111 600 [/TD] [TD]104 809 [/TD] [TD]+6,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]21 806 [/TD] [TD]19 804 [/TD] [TD]+10,1% [/TD] [TD]39 232 [/TD] [TD]34 415 [/TD] [TD]+14,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]4 820 [/TD] [TD]4 451 [/TD] [TD]+8,3% [/TD] [TD]15 603 [/TD] [TD]14 329 [/TD] [TD]+8,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]5 109 [/TD] [TD]5 368 [/TD] [TD]-4,8% [/TD] [TD]9 156 [/TD] [TD]9 379 [/TD] [TD]-2,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 202 [/TD] [TD]3 622 [/TD] [TD]+16,0% [/TD] [TD]8 021 [/TD] [TD]7 389 [/TD] [TD]+8,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]4 149 [/TD] [TD]4 082 [/TD] [TD]+1,6% [/TD] [TD]7 431 [/TD] [TD]6 836 [/TD] [TD]+8,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]2 905 [/TD] [TD]2 800 [/TD] [TD]+3,8% [/TD] [TD]4 528 [/TD] [TD]4 525 [/TD] [TD]+0,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]10 881 [/TD] [TD]10 877 [/TD] [TD]+0,0% [/TD] [TD]20 982 [/TD] [TD]20 933 [/TD] [TD]+0,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]1 011 [/TD] [TD]889 [/TD] [TD]+13,7% [/TD] [TD]2 035 [/TD] [TD]1 742 [/TD] [TD]+16,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Brazylia [/TD] [TD]1 115 [/TD] [TD]309 [/TD] [TD]+260,8% [/TD] [TD]2 224 [/TD] [TD]784 [/TD] [TD]+183,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]32 358 [/TD] [TD]30 268 [/TD] [TD]+6,9% [/TD] [TD]76 884 [/TD] [TD]67 946 [/TD] [TD]+13,2% [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Boks: Krzysztof Włodarczyk będzie walczył w lutym Trzymamy kciuki!
  5. http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=1802&osCsid=eea102370b30848c7d02c831ad4b25af
×