Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'luksus' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 15 wyników

  1. Ogrzewanie postojowe - luksus czy przydatne uzupełnienie wyposażenia? Ogrzewanie postojowe kojarzy się przede wszystkim z komfortem wejścia do ciepłego samochodu w zimny dzień. Jak jednak dowodzą stosowane w samochodach ŠKODY przemyślane rozwiązania konstrukcyjne, rozwiązanie to niesie za sobą wiele więcej korzyści niż tylko tę jedną. Układ ogrzewania postojowego umożliwia ogrzanie, ale także i przewietrzenie kabiny samochodu, by osiągnąć w niej optymalną temperaturę bez konieczności uruchamiania silnika. Dzięki temu możliwe jest przygotowanie kabiny do wejścia kierowcy i pasażerów z wyprzedzeniem i bez długotrwałego postoju samochodu z włączonym silnikiem, co jest bardzo szkodliwe dla środowiska i zabronione przez przepisy ruchu drogowego. Osiągnięcie właściwej temperatury kabiny przed ruszeniem w drogę ma znaczący wpływ nie tylko na komfort, ale i bezpieczeństwo jazdy. Zapobiega się w ten sposób problemowi zamarzniętych lub zaparowanych szyb, które w zimne dni radykalnie pogarszają widoczność kierowcy. Rozwiązanie to kojarzy się przede wszystkim ściśle z okresem zimowym, tymczasem w naszym klimacie niczym niezwykłym nie są przymrozki na przykład w październiku czy kwietniu, kiedy ogrzewanie takie również okazuje się nieocenione. Równocześnie ten sam układ wyposażony jest w funkcję zdalnej wentylacji, pozwalającej latem przewietrzyć kabinę zaparkowanego na słońcu samochodu, zapobiegając jej przegrzewaniu. Ostatecznie, korzyści z tej funkcji można odnosić przez wszystkie cztery pory roku. Ogrzewanie postojowe eliminuje też konieczność noszenia w samochodzie grubej odzieży zimowej, która zwiększa luz napinaczy pasów bezpieczeństwa, ograniczając ich skuteczność wskutek niewłaściwego przylegania pasów do ciała. Pozostanie w lżejszych ubraniach mniej krępuje ruchy kierowcy, który może szybciej i swobodniej reagować na sytuację na drodze. Układ ogrzewania postojowego dba o to, by nie wykorzystać ostatnich zasobów samochodu – nie włączy się, jeśli poziom naładowania akumulatora lub paliwa w baku jest za niski. Omawiane układy dzielą się na dwa podstawowe typy: z ogrzewaniem powietrza lub z ogrzewaniem płynu chłodzącego. Pierwszy z nich jest wykorzystywany przede wszystkim w pojazdach z przeznaczeniem użytkowym: ciężarowych, maszyn roboczych czy też łodziach. Zaletą tego rozwiązania jest małe zużycie paliwa, zdolność do szybkiego rozgrzania kabiny oraz możliwość cichej pracy przez wiele godzin. W samochodach osobowych stosowany jest układ z ogrzewaniem cieczy płynu chłodzącego, który niesie jedną, ale bardzo ważną przewagę: zdolność do rozgrzania silnika. Oprócz regulacji temperatury kabiny, układ ten wykorzystywany jest także do odpowiedniego przygotowania jednostki napędowej w chłodne dni, co niesie za sobą szereg ważnych korzyści: praca zimnego silnika zwiększa jego zużycie i wiąże się z większą emisją szkodliwych składników spalin. Przy ogrzewaniu postojowym w znaczący sposób zmniejsza się także zużycie paliwa, które w zimne dni rośnie ze względu na powolne osiąganie przez silnik odpowiedniej temperatury pracy – dzięki ogrzewaniu postojowemu czas ten się bardzo skraca. W układach tego rodzaju do zmiany temperatury stosuje się płyn chłodzący oddający ciepło wewnątrz obiegu obejmującego komorę silnika oraz układ przewietrzania i ogrzewania kabiny. W praktyce zespół ogrzewania postojowego to małe i zwarte urządzenie montowane pod maską samochodu. Jego najważniejszym elementem jest komora spalania, do której własna dmuchawa układu dostarcza powietrze potrzebne do spalenia paliwa, które z kolei trafia tu poprzez własną pompę. Paliwo pochodzi z baku samochodu – bardzo zbliżone konstrukcyjnie są układy niezależnego ogrzewania wykorzystujące benzynę lub olej napędowy. Jedna i druga mieszanka jest zapalana samoczynnie w rozgrzanej świecą żarową komorze od jej gorących ścianek, a powstałe w ten sposób spaliny są odprowadzane oddzielnym układem wydechowym systemu. Powstałe w procesie spalania ciepło ogrzewa za pośrednictwem wymiennika ciepła ciecz przepływającą przez obieg płynu chłodzącego. Urządzenie wyposażone jest także w tłumiki, by jego praca była cicha i dyskretna. Ogrzewanie można włączać przełącznikiem znajdującym się na desce rozdzielczej samochodu lub, zależnie od wersji, planować jego działanie z użyciem wyświetlacza Maxi-DOT lub poza samochodem, pilotem do zdalnego sterowania. Układ ogrzewania postojowego jest odpowiednio dostosowany do wykorzystania typu paliwa, którym napędzany jest samochód: w przypadku silników TDI następuje wstępne ogrzanie oleju napędowego, tak by ograniczyć powstanie dymu przy rozpoczęciu pracy układu. Ogrzewania postojowego nie można używać w przestrzeniach zamkniętych, na stacjach benzynowych oraz podłożach, które mogą się łatwo zapalić od gorących spalin urządzenia, jak na przykład suchej trawie. ŠKODA korzysta obecnie z nowoczesnego modelu ogrzewania postojowego z ogrzewaniem płynu chłodzącego Thermo Top V. Dostępny jest jako opcja wyposażenia modeli Octavia, Yeti i Superb. Można go wzbogacić o bardzo przydatną funkcję zdalnej obsługi, dzięki której na przybycie kierowcy i pasażerów można przygotować odpowiednią temperaturę kabiny i komory silnika bez konieczności zbliżania się do samochodu. Ceny tej opcji zostały skalkulowane na atrakcyjnym poziomie 4 000 zł dla modeli Octavia i Superb oraz 3 500 lub 4 200 zł dla modelu Yeti. Oceniając przydatność tego nadal stosunkowo rzadko spotykanego w Polsce elementu wyposażenia opcjonalnego, warto pamiętać o wszystkich czynnikach, na które ma ono wpływ, i zaletach, jakie niesie ze sobą jego stosowanie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Sportowe osiągi i luksus – połączenie o ogromnej tradycji w BMW – ma nową definicję. Nowe BMW serii 6 Coupe, Cabrio i Gran Coupe. Nowe BMW serii 6 to owoc 75-letniej już tradycji budowania samochodów marzeń. Najnowsza generacja BMW serii 6 wznosi dynamikę, estetykę, luksus i innowacyjność na jeszcze wyższy poziom. A dzięki możliwości wyboru spośród trzech wersji nadwoziowych radość z jazdy luksusowym sportowym BMW można przeżywać na wiele sposobów. Karoserie Coupe, Cabrio i Gran Coupe to trzy wyraziste charaktery. Oto nowy standard w segmencie aut luksusowych: nowe BMW serii 6 Coupe, Cabrio i Gran Coupe. Sportowe osiągi i radość z luksusowej jazdy oraz wyrazista estetyka zyskują nową definicję – także dzięki ogromnym postępom w dziedzinie dynamiki, wydajności, ekskluzywności i innowacyjności. We wszystkich wersjach z silnikami benzynowymi seryjne zastosowanie znalazł sportowy układ wydechowy o zmiennej charakterystyce akustycznej, dzięki któremu doznania związane z dynamiczną jazdą są jeszcze intensywniejsze. Jeszcze bogatsze wyposażenie seryjne oraz jeszcze większe możliwości indywidualizacji podkreślają luksusowy i wyjątkowy charakter nowego BMW serii 6. Przestylizowane wloty powietrza oraz fartuchy przedni i boczne podkreślają szerokość nadwozia, solidność i siłę auta, modele 6-cylindrowe z większym wylotem wydechu. Nowo opracowane lampy główne w pełnej technologii LED są teraz standardem, adaptacyjne lampy ledowe z BMW Selective Beam i asystentem świateł drogowych w opcji. W ofercie nowe lakiery: Jatoba metallic, Cashmere Silver metallic, Glacier Silver metallic, Mediterranean Blue metallic i Melbourne Red metallic. W ofercie nowy wzrór 20-calowych, ekskluzywnych aluminiowych felg Multispoke. W kabinie ekskluzywną atmosferę tworzą nowe, najwyższej jakości materiały, opcjonalnie dostępne wykończenie w dwukolorowej skórze. Wprowadzenie linii wykończeniowych Design Pure Experience i Design Pure Excellence w szczególny sposób podkreśla sportowe i luksusowe cechy nowego BMW serii 6. Dostępne są zupełnie nowe elementy pakietów BMW Individual. W palecie silników wyłącznie jednostki 6- i 8-cylindrowe z technologią BMW TwinPower Turbo: BMW 650i, BMW 640i, BMW 640d, wszystkie warianty silnikowe dostępne również z inteligentnym napędem na 4 koła xDrive. Adaptacyjne amortyzatory (Dynamic Damper Control), aktywne stabilizatory (Adaptive Drive) i inteligentny układ kierowniczy (Integral Active Steering) pozwalają kierowcy na wybór zachowań i osiągów samochodu. Pakiet nawigacyjny Connected Drive w wyposażeniu seryjnym. Najnowszej generacji wyświetlacz przezierny Head-Up Display wspiera koncentrację kierowcy na drodze przed samochodem. Osobisty system informacji Concierge Service bazujący na karcie SIM zintegrowanej w samochodzie zapewnia ekskluzywne usługi w trakcie jazdy. Driving Assistant Plus to zupełnie nowy wymiar bezpieczeństwa jazdy. Źródło: BMW Group
  3. Audi RS 6 Avant Samochodem Roku Playboya 2014 w kategorii luksus i sport · Audi RS 6 Avant zwycięża w kategorii „luksus i sport” · Jurorzy doceniają doskonały komfort i sportowe osiągi · Kolejne wyróżnienie przyznane czterem pierścieniom przez ekskluzywny magazyn dla mężczyzn Poznań/Warszawa, 19 lutego 2014 r. W tym roku, już po raz dwudziesty drugi, jury konkursowe w składzie: Włodzimierz Zientarski, Krzysztof Hołowczyc, Andrzej Borowczyk, Andrzej Koper i Rafał Jemielita wybrało najbardziej luksusowe, najnowocześniejsze i najpiękniejsze pojazdy według magazynu Playboy. W kategorii „luksus i sport“ tego prestiżowego zestawienia zwyciężyło Audi RS 6 Avant. Audi RS 6 Avant to samochód o iście sportowych osiągach, jednocześnie doskonale nadający się do użytkowania na co dzień jak i do wyjazdów czysto rekreacyjnych. Jego charakter i dynamiczna stylistyka są dziełem quattro GmbH, spółki córki Audi AG. Produkowane przez quattro GmbH samochody RS, wyposażone w wydajne silniki, to elita programu modelowego Audi. Skrót RS wskazuje, że oznaczone nim auta są wyposażone w mocne jednostki silnikowe i stały napęd na cztery koła quattro, charakteryzują się ekstremalną dynamiką jazdy, oszczędnością formy i doskonałymi właściwościami użytkowymi. Wszystkie te cechy, w połączeniu z wysokim komfortem podróżowania, przekonały jurorów konkursu do przyznania tytułu Samochód Roku Playboya 2014 w kategorii „luksus i sport” temu właśnie modelowi. Jurorzy zwrócili również uwagę na wydajny silnik kryjący się pod maską RS 6 Avant. Zastosowana tu jednostka napędowa, to przykład praktycznej realizacji strategii downsizingu Audi. Dzięki pojemności 3993 cm3, silnik V8 biturbo dysponuje olbrzymią mocą przydatną w każdej sytuacji. Maksymalną moc 412 kW (560 KM) generuje w przedziale od 5700 do 6600 obrotów, a moment obrotowy 700 Nm osiąga przy 5500 obr./min. „Audi RS 6 Avant to jednak nie tylko mocny silnik, napęd quattro i komfort” – powiedział Leszek Kempiński, PR Manager Audi. „To również szereg zaawansowanych rozwiązań technicznych, np. pneumatyczne zawieszenie RS adaptive air suspension czy selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego, a także bogate, seryjne wyposażenie wnętrza, w skład którego wchodzą m.in. automatyczna klimatyzacja o czterech strefach chłodzenia, system nawigacji MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch i system nagłaśniający Audi sound system z dziesięcioma głośnikami. Jest nam niezmiernie miło, że jury Playboya doceniło te tak bardzo charakterystyczne dla Audi elementy” – dodaje Leszek Kempiński. Tegoroczna nagroda dla modelu RS 6 Avant w plebiscycie Samochód Roku Playboya, to nie pierwsze wyróżnienie dla marki Audi przyznane przez prestiżowy magazyn dla mężczyzn. W latach ubiegłych, nagrody Samochód Roku Playboya zdobywały m.in. Audi S8, Audi R8 i Audi A7. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Porsche Cayenne Platinum Edition - luksus w pełni Zobaczymy, jak Cayenne poradzi sobie z Macanem
  5. Ford Vignale - wicej ni luksus Dożywotnia usługa mycia auta - czego to ludzie nie wymyślą
  6. Audi S8 Samochodem Roku Playboya 2012 w kategorii „Luksus i Sport” Zdjęcia Audi: Message - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach Audi S8 zwyciężyło w kategorii „Luksus i Sport” w tegorocznym plebiscycie Samochód Roku organizowanym przez magazyn Playboy. Tegoroczna edycja była już dziewiętnastą. Jak co roku, jury złożone z autorytetów w dziedzinie motoryzacji, nagrodziło najlepsze i najpiękniejsze ich zdaniem samochody. Wręczenie nagród odbyło się 20 czerwca br. w Warszawie. Ogromna moc, maksymalna wydajność, bogate wyposażenie, stały napęd na wszystkie koła quattro i praktyczne rozwiązania na co dzień – wszystkie te cechy łączą się w Audi S8. To one wraz z doskonałym komfortem podróżowania, przekonały jurorów konkursu do przyznania tytułu Samochód Roku Playboya 2012 w kategorii „Luksus i sport” temu właśnie modelowi. Jurorzy zwrócili szczególną uwagę na wydajny silnik kryjący się pod maską S8. Jednostka 4.0 TFSI dostarcza 382 kW (520 KM) mocy i rozpędza tą luksusową limuzynę od zera do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy. Jeśli dodamy do tego dynamiczny wygląd zewnętrzny, luksusowe wyposażenie obejmujące m.in. system MMI touch, system parkowania z kamerą pokazującą obraz 360 stopni wokół samochodu czy zaawansowany system muzyczny Bang&Olufsen z 19 głośnikami, mamy pełen obraz tego luksusowego, a zarazem sportowego samochodu. Tegoroczna nagroda dla modelu S8 w plebiscycie Samochód Roku Playboya, to nie pierwsze wyróżnienie dla marki Audi przyznane przez ten prestiżowy magazyn dla mężczyzn. W latach ubiegłych nagrody Samochód Roku Playboya zdobywały między innymi Audi A7 i Audi R8. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Absolutnie zawładnął moim sercem... http://www.tuning.v10.pl/Land,Rover,Defender,od,Prindiville,surowy,luksus,75872.html
  8. matecki77

    Lumma Design BMW 650i Cabrio

    http://www.tuning.v10.pl/BMW,650i,Cabrio,od,Lumma,Design,luksus,i,sport,75622.html
  9. matecki77

    Anderson Germany Audi S8

    Szach i Mat! http://www.tuning.v10.pl/Audi,S8,od,Anderson,Germany,matowy,luksus,72519.html
  10. Motodziennik: Luksus od Renault <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=4_W5bf26AGs?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=4_W5bf26AGs?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  11. Maybach 62S - Luksus za dwa miliony złotych <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=L1cTvOaS3Vg?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=L1cTvOaS3Vg?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  12. Motodziennik: Luksus Hyundaia <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=bcYI0g8xdTU&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=bcYI0g8xdTU&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  13. Nowe Audi A6 3.0 TDI Quattro - luksus na cztery koła <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=MZVYTSE54ys&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=MZVYTSE54ys&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  14. <table border="0" width="435" id="table6"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> <span style="text-decoration: none"><font color="#1C6CCF">SsangYong Rexton II 2.7 Xdi</font></span></a></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?328"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  15. Nowe Audi A6 3.0 TDI Quattro - luksus na cztery kołach <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=MZVYTSE54ys&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=MZVYTSE54ys&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×