Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'limuzyna' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 35 wyników

  1. Ponad 13 mln Mercedesów Klasy E w wersjach limuzyna i kombi sprzedanych na całym świecie Chiny, USA i Niemcy najważniejszymi rynkami zbytu modelu Klasa E pierwszym Mercedesem produkowanym w Chinach Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing osobowych Mercedesów: "Klasa E to najbardziej wolumenowy model w historii Mercedes-Benz" Stuttgart. Na całym świecie Mercedes-Benz dostarczył już ponad 13 mln egzemplarzy Klasy E w wersjach limuyzna i kombi. "Klasa E to najbardziej wolumenowy model w historii naszej firmy" - mówi Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing osobowych Mercedesów. "Z takim wynikiem Klasa E jest kluczowym elementem strategii wzrostu Mercedes-Benz 2020". W ubiegłym roku limuzyny i kombi Klasy E znalazły na świecie 257 571 nabywców (+6,2%) - wybierał je średnio co szósty nabywca nowego Mercedesa. Niesłabnącą popularnością cieszy się zwłaszcza limuzyna. Tylko w maju br. na jej zakup zdecydowało się 80% klientów. Niemal połowa egzemplarzy modelu trafiła do Państwa Środka lub USA. Klienci z Chin chętnie zamawiają oferowaną wyłącznie tam wersję przedłużaną, z dodatkową ilością miejsca w drugim rzędzie siedzeń (35% dostaw w 2014 r.). W Europie, dla odmiany, istotną rolę odgrywa wariant kombi - w Niemczech sprzedaje się go niemal tyle samo, co limuzyn. Najpopularniejsze wersje silnikowe i elementy wyposażenia Limuzyny Klasy E są najchętniej kupowane w wersjach E 350 oraz E 220 BlueTEC - to zasługa, odpowiednio, klientów z USA i Europy. W przypadku kombi królują modele E 200 BlueTEC i E 220 BlueTEC. Nabywcy z Państwa Środka preferują przedłużane limuzyny E 260. Na liście wyposażenia najczęściej przewijają się podgrzewane przednie fotele, wspomaganie parkowania Active Park Assist, a także inteligentne reflektory LED-owe oraz zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności. Produkcja w Sindelfingen i Pekinie Produkcja przodka Klasy E rozpoczęła się w 1947 roku w fabryce w Sindelfingen, największych zakładach Daimler AG na świecie. To centrum kompetencji w dziedzinie wytwarzania osobowych Mercedesów. W 2006 roku montaż Klasy E rozpoczął się w Pekinie - był to pierwszy model Mercedes-Benz "made in China". Od 2010 roku jest tam produkowana również odmiana przedłużana, zaprojektowana specjalnie z myślą o potrzebach lokalnego rynku. Laureatka wielu nagród Klasa E charakteryzuje się szczególnie niską utratą wartością. W rankingu "Giganci wartości rezydualnej 2019" opublikowanym przez magazyn "Focus Online" i instytut badań rynkowych "Bähr & Fess Forecast" model E 350 BlueTEC został uznany za najlepszy w segmencie pod względem wartości rezydualnej. W najnowszym badaniu jakości samochodów i zadowolenia klientów J.D. Power przeprowadzonym po 3 latach użytkowania Klasa E zajęła pierwsze miejsce w swoim segmencie. W tegorocznym raporcie awaryjności niemieckiej organizacji rzeczoznawców DEKRA model zdobył tytuł "Najlepszego ze wszystkich klas". Blisko 70 lat sukcesów W 1947 roku Mercedes-Benz uruchomił produkcję pierwszego powojennego modelu - 170 V - i zapoczątkował trwającą do dziś historię Klasy E. W 1993 roku, przy okazji liftingu typoszeregu 124, model oficjalnie zyskał swoją obecną nazwę. Kolejna generacja, wprowadzona na rynek w 1995 roku seria 210, wyróżniała się przełomowym designem z charakterystycznymi, podwójnymi przednimi lampami. Następca - typoszereg 211 z 2002 roku - otrzymał szereg innowacyjnych rozwiązań w zakresie ekonomiki i bezpieczeństwa. Obecne wydanie Klasy E (seria 212) trafiło do sprzedaży w 2009 roku. Cztery lata później model otrzymał zaktualizowany design i przeszedł kompleksową modernizację - wzbogacił się m.in. o nowe, wydajne silniki oraz innowacyjne systemy wspomagające. Źródło: Mercedes Benz Polska
  2. Limuzyna na bezdroża - SKODA Octavia 4x4 Na polskim rynku dostępna jest oferta modelu Octavia w wersji 4x4, występującego teraz także jako limuzyna. Klienci mogą wybierać teraz w sumie spośród aż 8 wariantów napędowych i wyposażenia, z cenami zaczynającymi się już od 90 600 zł. Wersja 4x4 zawiera dobrze znane zalety modelu Octavia, które od lat przynoszą jej pozycję numeru jeden polskiego rynku: niezrównany stosunek ceny do jakości i funkcjonalności, nowoczesne technologie gwarantujące najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa, przemyślane rozwiązania ułatwiające codzienną eksploatację i ponadprzeciętną przestrzeń w kabinie i bagażniku. Napęd na obie osie wzbogaca ten model o jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i satysfakcji z prowadzenia, gwarantując przyczepność w każdych warunkach atmosferycznych i efektywność w przekazywaniu mocy silnika bez żadnych strat. Wprowadzenie napędu 4x4 także do Octavii w wersji liftback wiązało się z rosnącym zainteresowaniem tym rozwiązaniem przez coraz szerszą grupę kierowców, także tych korzystających ze swoich samochodów w miejskich warunkach. Doceniają oni liczne przewagi płynące z dostarczania mocy obydwu osiom: od łatwiejszego wyjazdu z zaśnieżonych parkingów zimowym porankiem po pewniejszy przejazd leśną drogą podczas wakacyjnego wypadu. Wykorzystywany w Octavii 4x4 do przeniesienia napędu układ Haldex najnowszej, piątej generacji, gwarantuje wszystkie te zalety przy zminimalizowaniu niedogodności kojarzonych z tym rodzajem napędu: domyślnie przekazuje moc tylko na przednie koła dla zachowania bardzo niskich wyników zużycia paliwa. Model Octavia 4x4 dostępny jest już od 90 600 zł za wariant z silnikiem 1.6 TDI o mocy 105 KM i środkowym poziomem wyposażenia Ambition, co z miejsca daje mu pozycję jednej z najbardziej konkurencyjnych ofert samochodu z napędem na obie osie na polskim rynku. Podobnie jak w przypadku dotychczas oferowanych modeli, ŠKODA udostępnia układ 4x4 w szerokiej gamie wariantów: w sumie z dwoma poziomami wyposażenia, czterema wariantami jednostek napędowych i dwoma skrzyniami biegów (ręczną i dwusprzęgłową przekładnią automatyczną DSG). Dopłata do wersji kombi wynosi 4 000 zł. Podobnie jak w przypadku pozostałych modeli ŠKODY, Octavia 4x4 oferowana jest w bardzo korzystnych warunkach finansowania oraz wsparta została szeroką ofertą pakietów promocyjnych, jeszcze bardziej zwiększających atrakcyjność cen. ŠKODA Octavia 4x4 jest dostępna w ŠKODA Kredyt Niskich Rat już od 845 zł miesięcznie (przy 48 miesięcznym okresie kredytowania, 30% wkładu własnego, rocznym limitem przebiegu 20 000 km). Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Nowy Mercedes-Maybach Pullman - nawyższej klasy limuzyna z elitarnym rodowodem Stuttgart. 50. urodziny najbardziej znanej limuzyny Pullman – Mercedesa 600 – zbiegają się z wyjątkową premierą. Podczas salonu samochodowego w Genewie zadebiutuje nowa generacja Pullmana. Topowy model Mercedes-Maybach, z mierzącym 6,5 m długości nadwoziem oraz oddzieloną od szoferki kabiną, pozwala podróżować czterem pasażerom naprzeciwko siebie. To wzorzec motoryzacyjnego luksusu i wyrafinowania – tradycyjnych cech marki Maybach. Mercedes-Maybach Pullman dysponuje przestronną, gustownie wykończoną kabiną pasażerską, zaprojektowaną pod kątem najwyższego komfortu, i jako limuzyna do jazdy z szoferem spełnia najwyższe oczekiwania w zakresie ekskluzywności oraz luksusu. Standardowo na pasażerów czekają dwa wszechstronnie regulowane fotele umieszczone przodem do kierunku jazdy. Wnętrze oferuje największą w segmencie ilość miejsca na nogi, a szerokie drzwi umożliwiają wygodne wsiadanie i wysiadanie. Typowo dla limuzyn Pullman, cztery osoby mogą usiąść twarzami do siebie, i zasłonić szoferkę elektrycznie sterowaną szybą. Ceny modelu rozpoczynają się od około 500 tysięcy euro, a oferta obejmuje niemal nieskończone możliwości indywidualizacji. Pierwsi klienci odbiorą swoje pojazdy na początku 2016 roku. Przedstawiciele władzy, szefowie państw i rodziny królewskie z całego świata od dekad pozostają wierni limuzynom Mercedes-Benz oznaczonych jako „Pullman” – majestatycznych pojazdów, dopasowanych do najwyższego statusu ich pasażerów. Wraz z nowym modelem producent wzmacnia swoją pozycję w tym wymagającym segmencie. „Abstrahując od pierwszej klasy komfortu, nowy Mercedes-Maybach Pullman jest ucieleśnieniem najwyższej ekskluzywności” – powiedział Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing oddziału Mercedes-Benz Cars. „Jego doniosłość czuć w każdym detalu”. Mercedes-Maybach Pullman ma niezwykle przestronną kabinę, wyróżniającą się unikalnym wyposażeniem z zakresu komfortu i najwyższej próby wykończeniem. Nie trzeba dodawać, że swoim nabywcom oferuje wyjątkowe możliwości indywidualizacji, w tym specjalne, kilkuwarstwowe lakiery. Dodatkowych informacji na ten temat udzielają opiekunowie klienta w centrach Maybacha w Europie oraz doradcy w salonach Mercedes-Benz. Jeszcze więcej przestrzeni i niezrównana kultura pracy jednostki V12 Przy długości 6499 mm Pullman jest o 1043 mm dłuższy niż Mercedes-Maybach Klasy S. Jego rozstaw osi mierzy imponujące 4418 mm. Wysokość nadwozia – 1598 mm, czyli o 100 mm więcej niż mierzy karoseria Klasy S – przekłada się na dodatkową przestrzeń nad głowami (+60 mm względem Mercedesa-Maybacha Klasy S). Do napędu Pullmana służy 6-litrowa jednostka V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM). Osiąga ona maksymalny moment obrotowy o wartości 830 Nm, dostępny już od 1900 obr./min. Od salonki do limuzyny: historia modeli Pullman Nazwa „Pullman” wywodzi się od luksusowych wagonów kolejowych firmy American Pullman Palace Car Company. Począwszy od lat 60., Mercedes-Benz zaczął oznaczać nią przedłużane wersje swoich największych limuzyn. Najbardziej znany Pullman – Mercedes-Benz 600 (typoszereg W 100) – kończy w tym roku 50 lat. Jego premiera odbyła się w 1965 roku. Wcześniej ten sam przydomek nosiły trzy przedłużane egzemplarze modelu 300 „Adenauer” z 1960 roku, a później otrzymały go również przedłużane serie 109 i 126 (produkcja specjalna) oraz 140 i 220 (produkcja seryjna). Najnowszy Pullman, podobnie jak poprzednicy, umożliwia komfortową podróż czterem pasażerom twarzami zwróconymi do siebie. Właściciel i jego gość mają do dyspozycji standardowe, ekskluzywne fotele; dwie kolejne osoby mogą usiąść na rozkładanych siedzeniach umieszczonych tyłem do kierunku jazdy. Na życzenie Pullman oferowany jest też wyłącznie z dwoma miejscami. Standard pierwszej klasy: kabina pasażerska nowego Pullmana Ekskluzywne fotele zapewniają unikalny poziom komfortu – mają wszechstronną regulację, w tym oparcie pochylane bez zmiany pozycji siedziska. Jego położenie można regulować osobno, zarówno w kierunku pionowym, jak i wzdłużnym. Kąt pochylenia oparcia waha się od 19 do 43,5 stopnia - zależnie od tego, czy pasażer chce pracować, czy woli odpocząć. Do dyspozycji jest też regulowane w dwóch płaszczyznach podparcie nóg oraz luksusowe zagłówki. Długie drzwi ułatwiają dostęp do kabiny, a szerokie tylne słupki oraz zintegrowane rolety pozwalają zachować prywatność, podobnie jak elektrycznie sterowana szyba oddzielająca szoferkę od przedziału pasażerskiego. Można ją przyciemnić za naciśnięciem przycisku. Elektryczną regulację ma również mocowanie standardowego, 18,5-calowego ekranu zamontowanego naprzeciwko tylnych foteli. Wnętrze Pullmana jest standardowo wykończone wysokiej jakości skórą, która pokrywa nie tylko fotele i podsufitkę, ale również osłony drzwi i obudowy konsoli. Ukłonem w stronę klasycznych limuzyn są trzy analogowe wskaźniki zamontowane w podsufitce, informujące pasażerów tylnych foteli o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie. Nabywcy, którzy oczekują bezkompromisowej jakości brzmienia, mogą wybierać spośród dwóch systemów audio renomowanej, berlińskiej firmy Burmester - standardowego nagłośnienia przestrzennego lub opcjonalnego systemu Burmester High-End 3D Surround Sound System, zapewniającego jeszcze lepsze odwzorowanie dźwięku. Źródło: Mercedes Benz Polska
  4. Witam. Od jakiegoś czasu planuję zmianę auta, aktualnie uzytkuję Opla Tigrę z silniczkiem 1.4 ot taka głośna, mega niewygodna trumna na czterech kółkach Ale mam już dość tego auta mimo iż mnie nigdy nie zawiodło, najwyższa pora przesiąść się na coś cięższego i szybszego i co najważniejsze bezpiecznego.Budżet jaki mogę wydać na sam samochód to 10 000zł z lekkim haczykiem (nie wliczam w to opłat związanych z kupnem oraz kupeczki kasy na czarną godzinę w razie usterki). Chciałbym coś z silnikiem minimum 2.5 litra, z nastawieniem raczej benzyna/lpg chociaż dobrym dieselem też nie wzgardzę, ma być to sedan/limuzyna. Może wymienię samochody które mnie interesują. Więc: 1. Opel Omega 3.0 MV6 2. Audi A4 b5, 2.5TDi Quattro 3. Audi A4 b5 2.8 Quattro 4. BMW E34 -tylko które 525i ? 528i ? 530d ? 5. BMW E39 - dylemat jak wyżej... 6. BMW E38, ale też nie wiem jaki motor, trochę w tej kwocie w ogłoszeniach jest "bumek" ale raczej to same miny, jeśli sie mylę to mnie poprawcie 7. i na koniec Alfa 166, 3.0 Tak więc jak widać, szukam szybkiego auta które będzie mi dawało frajdę z jazdy z miłym wcisnieciem w fotel a jednocześnie wygodę.Proszę Was o poradę co mam kupić, bo nie potrafię się zdecydować
  5. Volkswagen T5 Limousine Long Business 7 metrowa limuzyna poruszajaca się w Polsce http://www.autokrata.pl/ogien/4886/volkswagen_t5_limousine_long_business/ Jest The Best pojechałbym takim na ślub
  6. Audi A8L Security - pancerna limuzyna Na mnie wrażenie w takich autach robi ich dyskrecja - na pierwszy rzut oka wyglądają jak standardowe modele...
  7. więcej -> Limuzyna Volvo S60L już w produkcji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Limuzyna Prezydenta Obamy w szczegach Materiał między kabiną kierowcy a resztą wnętrza wygląda jak pustak. Pewnie jakaś technologia z NASA
  9. Tak bdzie wyglda nowa limuzyna Putina? Futurystyczny trochę na siłę, ale ja i tak nie będę nim jeździł
  10. Volkswagen Passat Performance Concept - 250-konna limuzyna No nie postarali się z tym conceptem - wygląda niemal tak samo jak zwykły Passat
  11. Witam. Od dłuższego czasu jestem na kupnie samochod. Szukam czegoś 4-5 letniego, w sedanie (naljepiej czarnego ) do 40... no max 42 tys złotych. Patrząc na allegro, rzuciło mi się w oczy pare aut w przedziale 2007 - 40 tys. Mianowicie: 1. Toyota avensis II 2. VW Passat B6 3. Ford Mondeo mk4 4. Audi A4 B7 5. Citroen C5 Jednak pojawia się problem przy wyborze. Ponieważ 1. Toyota avensis - Mała awaryjność ( I - II miejce w TUV) za to kiepski wygląd (stara konstrukcja bo od 2003r - jedynie mało zauważalny lifting w 2007) 2. Passat - podobno dość sztywny, jednak niby równie mało awaryjny, jedynie coś negatywnego o zawieszeniu z przodu czytałem 3. Mondeo - czytałem, że ma jakieś problemy z silnikiem, wizualnie - OK 4. Audi A4 - te auto podoba mi sie najbardziej zarówno w środku jak i na zewnątrz, niby wysoko na TUV jednak czytałem mnóstwo negatywnych komentarzy na temat silników w tym aucie i to mnie odstrasza, do tego aluminiowe zawieszenie które podobno nie jest na Polskie drogi zbyt dobre ? 5. Citroen C5 - Nie wiem jak z silnikiem, jednak czytałem o tym że w poprzednim modelu, hydrauliczne zawieszenie lubiło się psuć. Proszę Was o pomoc i propozycje. Pozdrawiam
  12. Muscle Car czy limuzyna? Zobaczcie sami...
  13. http://www.tuning.v10.pl/Infiniti,G37,od,Wald,International,limuzyna,w,japonskim,stylu,73255.html
  14. Zapowiedzi Revella: VW T1 Sambabus ---> http://www.revell.de/en/products/model_kits/services/info_channel/picture_galleries/samba_bus/?id=870&L=1 Opel Commodore ---> http://www.revell.de/en/products/model_kits/services/info_channel/picture_galleries/opel_commodore/?id=867&L=1 Trabant limuzyna ---> http://www.revell.de/en/products/model_kits/services/info_channel/picture_galleries/trabant/?id=865&L=1 Ferrari California ---> http://www.revell.de/en/products/model_kits/services/info_channel/picture_galleries/ferrari/?id=868&L=1
  15. <table border="0" width="435" id="table35"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Skoda Superb II 1.4 TSI</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?969"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  16. <table border="0" width="435" id="table38"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Lexus LS 600hL</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?822"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  17. <table border="0" width="435" id="table11"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> <span style="text-decoration: none"><font color="#1C6CCF">Volvo V70 D5</font></span></a></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?235"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  18. <table border="0" width="435" id="table23"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Skoda Superb 1.9 TDI</span></font></a></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?204"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  19. Peugeot 908 rc sportowa limuzyna http://superdriver.eu/pl/24080/peugeot_908_rc_sportowa_limuzyna Fajnie się zapowiada
  20. http://www.autokrata.pl/lod/5265/maybach_w_rozmiarze_xxl/ Taka limuzyną mógłbym jedździć do szkoły
  21. Najszybsza Limuzyna Świata Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont http://www.autokrata.pl/ogien/4503/najszybsza_limuzyna_swiata/
  22. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=e7pCap2N76&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/e7pCap2N76/limodrift&wrzuta_mini=http://c3.wrzuta.pl/wm15478/21e4ee04002a213947ea311a/limodrift&wrzuta_name=limodrift&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  23. krys

    Intercar CR 600L

    http://www.autokrata.pl/ogien/3096/intercar_cr_600l/
  24. Hyundai Genesis (2009) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Hyundai&m=2009-Genesis"></param><embed src="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Hyundai&m=2009-Genesis" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>
  25. silnik nie http://www.roadlook.pl/aktualnosci/szef-ferrari-s-p-a-hybryda-tak-limuzyna-i-6-cylindrowy-silnik-nie.html
×