Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'lamborghini' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 558 wyników

  1. Fanom czterech kółek, ludziom lubiącym wyzwania i tym, którzy nudzą się w wolnym czasie mogę śmiało polecić ofertę w postaci vouchera na przejazd ekskluzywnym autem po torze wyścigowym xd Ceny nie są wygórowane a niewątpliwie można sobie zafundować tym niezapomnianą przygodę : ) Sam z tego skorzystałem, wrażenia niesamowite, dużo adrenaliny, czyli wszystko to czego potrzebuje młody człowiek xd Poniżej załączam link, który pokieruje cię na stronę z której możesz zakupić taki voucher i przy okazji lepiej zapoznać się z ofertą. Zachęcam do podawania innych pomysłów rozwijających pasję, łamiących bariery strachu i wprowadzających coś nowego w życiu każdego z was. : ) www.devil-cars.pl/?idpartner=honolulu
  2. więcej -> Pracować dla Lamborghini! | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Lamborghini Miura Roadster Lamborghini Miura Roadster to roadster firmy Lamborghini zaprojektowany przez Marcello Gandiniego. Po raz pierwszy zaprezentowany podczas Bruksela Motor Show w 1968 roku. W przeciwieństwie do modelu 350 GTS, Miura Roadster nie była tylko samochodem bazowym z odciętym dachem. Przeprojektowano tył, zastosowano nowe lampy, wydech. W założeniach Miura Roadster miała osiągać 280 km/h i przy okazji nie urwać głowy kierowcy. Zmieniono kąt nachylenia przedniej szyby oraz zmniejszono jej wysokość o 3 cm. Wewnątrz przeniesiono przyciski z podsufitki na deskę rozdzielczą. Silnik i układ jezdny zapożyczono z Miury P400. Samochód zaprezentowano na salonie w Brukseli 1968. Wzbudził spore zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Jednak firma Lamborghini nie podjęła się rozpoczęcia produkcji seryjnej. Jedyny egzemplarz Miury Roadster został sprzedany korporacji ILZRO zajmującej się produkcją stopów metali dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma wykorzystała auto w celach reklamowych. Auto zmodernizowano. Większość standardowych elementów zastąpiono odpowiednikami z cynku. Samochód pomalowano na ciemnozielony kolor, co w połączeniu z czarnym podkładem dało ciekawy efekt. Wnętrze obszyto skórą w kolorze wielbłąda. Nadzorował to wszystko John Foster - jeden z projektantów Forda. Pojazd otrzymał nazwę ZN-75, jest to nazwa katalogowa stopu cynku. Miura ZN-75 reklamowała firmę ILZRO do 1981 roku, kiedy to przekazano ją bostońskiemu Muzeum Transportu, jednak nie pozostała tam na zawsze. Po odrestaurowaniu wielokrotnie zmieniała właścicieli. Obecnie jest w rękach francuskiego kolekcjonera z Nowego Yorku. Źródło: Wikipedia
  4. Skori

    Lamborghini Aventador

    Lamborghini Aventador Pierwszy rysunek na takim formacie. Wymiary 30,5x91,5 cm. Do wykonania rysunku użyłem białej, czerwonej i pomarańczowej pasteli oraz białej kredki. Więcej na: https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  5. Wziąłem się ostatnio zar ysunek na większym formacie. Wymiary nietypowe: 30,5x91,5 cm. Czarny papier, a na nim Lamborghini rysowane białą kredką i białą pastelą suchą. Na razie niewiele widać, bo szkic jeszcze nie skończony w stu procentach, ale przynajmniej wiadomo co się szykuje. Kolejny WIP po weekendzie
  6. Lamborghini Miura Jota Lamborghini Miura Jota to sportowy coupé skonstruowany przez Boba Wallace'a w 1970 na bazie Lamborghini Miura P400. Zatrudniony przez Lamborghini w 1964 roku inżynier i kierowca testowy Nowozelandczyk Bob Wallace postanowił na bazie Miury P400 zbudować wyścigową bestię. W tamtych czasach w Lamborghini wcale nie interesowano się sportami motorowymi, więc Wallace postanowił stworzyć auto własnymi siłami. Tak naprawdę pojazd nie ma zbyt wiele wspólnego z Miurą P400. Rama oraz nadwozie zostały wykonane z mocnego i superlekkiego materiału Mainly Avional, stosowanego wyłącznie w lotnictwie. Dzięki niemu Jota ważyła 900 kg. Rama została skrócona i poszerzona, zwiększono rozstaw kół. Zawieszenie zostało zdecydowanie usztywnione, obniżone i utwardzone, zastosowano szersze opony. W Miurze P400 bak instalowano z przodu, co źle wpływało na prowadzenie. W Miurze Jota 2 60-litrowe zbiorniki zamontowano w poszerzonych progach, co miało później fatalne konsekwencje. Nadwozie Miury składało się z 5 elementów, które można było szybko zdemontować. Z zewnątrz Jota przypomina Miurę P400, jednak dodano sporo sportowych akcentów m.in. kilka spojlerów, wloty powietrza, a ruchome światła zastąpiono klasycznymi. Z wnętrza zniknęło wszystko co było zbędne do prowadzenia auta, a dodawało balastu. Pod maską jest ten sam silnik, jaki montowano w P400. Żeby uzyskać większą moc, Bob Wallace zastosował elektronicznie sterowany zapłon i przeprojektował głowice. Wzrósł stopień sprężania, a jednostka kręci się do aż 8500 obr./min. Moc silnika wzrosła do potężnych w tamtych czasach 324 kW (440 KM). Do dzisiaj żadne Lambo nie uzyskało lepszego stosunku mocy do masy, który wynosił 2,05 kg/KM. Mimo tego, znacznie skrócono przełożenia skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 320 km/h. Miura Jota przyspieszała do "setki" w 3,6 s, co nawet dzisiaj robi wielkie wrażenie. Jednak Jota nigdy nie wystartowała w wyścigu. Powstała 1 sztuka, która ze względu na kłopoty finansowe firmy została sprzedana w 1972 roku. Wkrótce zdarzył się wypadek: prowadzący samochód wjechał w barierę, a zamontowany w progu bak spowodował pożar. Jota spłonęła doszczętnie. Na szczęście nadal można Miurę Jota zobaczyć, gdyż powstało kilka wiernych replik. Źródło: Wikipedia
  7. Lamborghini Miura P400 SV Lamborghini Miura P400 SV to sportowe coupé produkowane przez Lamborghini w latach 1971 - 1972. Model został zaprojektowany przez Marcello Gandiniego i zaprezentowany w 1971 na Geneva Motor Show. Następca Miury P400 S. Na Salonie w Genewie w 1971 roku firma Lamborghini zaprezentowała ostatnią i uważaną za najlepszą wersję Miury, czyli model P400 SV. Lamborghini Miura P400 SV '1971–72: Z zewnątrz najbardziej widoczną zmianą jest brak "rzęs" wokół przednich świateł. Delikatnie skorygowano również przednie wloty powietrza. Dodatkowo - by pomieścić szersze opony - tylne nadkola zostały poszerzone o 13 cm. Zmiany znajdziemy również w środku. Dopiero w tym modelu klimatyzacja i radio były wyposażeniem standardowym. Najważniejsze zmiany zaszły pod maską. W Miurze P400 i P400 S silnik i skrzynia biegów posiadały wspólny system olejowy. W większości egzemplarzy SV został on rozdzielony, dodatkowo system smarowania silnika wykorzystywał suchą miskę olejową, co zapewniało dopływ oleju przy dużych przeciążeniach. Takie rozwiązanie oraz rozdzielony system smarowania wydatnie zwiększa żywotność układu napędowego. Silnik również zyskał na mocy i uzyskiwał 283 kW (385 KM). Przyrost uzyskano dzięki zastosowaniu nowych zaworów, wałków rozrządu i gaźników. Nowy silnik wykazywał większe spalanie, dlatego można było zamówić 110-litrowy zbiornik zamiast 77-litrowego. Innym, opcjonalnym wyposażeniem był dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, czyli tzw. "szpera" , zapewniający lepsze przenoszenie mocy na koła, choć niewiele egzemplarzy zostało w nią wyposażone. Konsekwencją wprowadzenia szerszych opon była konieczność przeprojektowania zawieszenia. Zwiększono także rozstaw tylnych kół. Oczywiste jest to, że dzięki zmianom pojazd prowadził się znacznie lepiej. W standardzie montowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 267 mm. Miura SV była w latach produkcji najszybszym seryjnym samochodem i jednocześnie pierwszym osiągającym 300 km/h. Miura P400 SV była produkowana tylko na zamówienie, powstało 150 sztuk, z czego 21 poszło za ocean. Na tym modelu zakończyła się produkcja Miury, auta które, według wielu zrewolucjonizowało świat aut sportowych. Równolegle z modelem SV w Genewie pokazano prototyp Countacha, czyli kolejnego supersamochodu Lamborghini. Źródło: Wikipedia Lamborghini Miura P400 SV UK-spec '1971–72:
  8. Lamborghini Miura P400 S Lamborghini Miura P400 S to samochód sportowy marki Lamborghini, produkowany w latach 1969 – 1971. Następca Miury P400. Zaprezentowany na Salonie w Genewie 1969. Po wyprodukowaniu 475 szt. mającej wiele wad Miury P400 Lamborghini postanowiło zmodyfikować auto i tak powstała Miura P400 S. Lamborghini Miura P400 S '1969–71: Zmiany na zewnątrz są jedynie symboliczne. Zastosowano chromowane obramówki wokół szyb i przednich świateł oraz literę S z tyłu i zamontowano nowe spinnery. Nieco więcej czasu poświęcono wnętrzu. Choć Miura P400 S nie została komfortową limuzyną, jednak warunki w jej wnętrzu z pewnością stały się bardziej cywilizowane, szczególnie za sprawą uszczelnionej przegrody silnika. Miura P400 S miała w standardzie elektryczne szyby. Lista opcji zaczynała się od radia przez klimatyzację, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, kończąc zaś na firmowym komplecie walizek. Najważniejsze zmiany nie są jednak niewidoczne na pierwszy rzut oka. 125 pierwszych egzemplarzy P400 S było oparte na ramie ze stalowej blachy o grubości 0,9 mm. Jednak taka konstrukcja nie była dostatecznie sztywna,więc od egzemplarza nr. 125 zastosowano blachę o grubości 1 mm, co zwiększyło masę do 1245 kg. Przednia i tylna część karoserii wykonana jest z aluminium, a dach i drzwi ze stali. Przeprojektowano tylne zawieszenie, obniżając je i utwardzając. Pojazd wyposażono w nowe, niskoprofilowe opony Pirelli Cinturato. W późniejszych egzemplarzach montowano także wentylowane tarcze hamulcowe. Zmianom uległ także silnik. Zastosowano nowe gaźniki, z których już nie kapało paliwo, tak jak we wcześniejszej Miurze. Moc wzrosła do 272 kW (370 KM), wzrósł także moment obrotowy, co spowodowało znaczną poprawę osiągów. Dzięki przeróbce wydechu nieznacznie powiększył się bagażnik. Miura P400 S była produkowana w latach 1969 - 1971. W tym czasie zbudowano 140 egzemplarzy. Źródło: Wikipedia Lamborghini Miura P400 S UK-spec '1970–71:
  9. Lamborghini Miura P400 Lamborghini Miura P400 to samochód sportowy firmy Lamborghini produkowany w latach 1966-1969. Model ten został zaprojektowany przez Marcello Gandiniego. Lamborghini Miura P400 Prototipo '1966: Prototyp Miury został po raz pierwszy zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w marcu 1966 roku. Miura była dwumiejscowym samochodem sportowym z umieszczonym centralnie silnikiem, który napędzał tylne koła. Lamborghini Miura P400 '1966–69: Do napędu Miury P400 posłużył silnik znany z modelu 400GT. Silnik V12 o pojemnosći 3,9 l (3917 cm3) osiągał moc 350 KM przy 7000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 367 Nm przy 5100 obr/min. Miura P400 przyspieszała 0-100 km/h w 6,7 s. Prędkość maksymalna wynosiła 275 km/h. W latach 1966-1969 wyprodukowano 475 sztuk Miury P400. W kolejnych latach model ten był modyfikowany. Powstały wersje 400S, P400 SV, Miura Jota. Powstał nawet prototyp wersji Roadster, który nie wszedł jednak do produkcji. W sumie powstało. W sumie do 1973 roku powstało 764 egzemplarze Miury.
  10. Lamborghini Asterion LPI910-4 Concept (2014)
  11. Lamborghini Huracan LP620-2 Super Trofeo (2015)
  12. These Girls Ain't Loyal Prank!! Picking up Girls In A Lamborghini! https://www.youtube.com/watch?v=OSLg4FshnlA
  13. Lamborghini 400 GT 2+2 Lamborghini 400 GT 2+2 jest sportowym coupe firmy Lamborghini z miejscami w układzie 2+2. Jest to następca modelu 350 GT. Model ten po raz pierwszy został zaprezentowany w marcu 1966 roku w Genewie. W 3 lata po założeniu firmy, zarząd podjął decyzję o zbudowaniu 4-osobowego samochodu w oparciu o nadwozie i podwozie 350 GT, wykorzystując nowy silnik o pojemności 3,9 l. W ten sposób powstał 400 GT 2+2. Dokładniej mówiąc nadwozie i podwozie pochodzi od 400 GT, który z kolei bazuje na podzespołach 350 GT. Opisywany pojazd oraz jego brat 400 GT powstawały bowiem równolegle. Oba razem z Miurą zostały zaprezentowane na Salonie w Genewie w 1966 r. 400 GT to był duży samochód, więc nie trzeba było go powiększać, by w środku zmieściły się 4 osoby. Ma ponad 460 cm długości. Po prostu za oparciami przednich foteli wygospodarowano miejsce na kanapę przedzieloną wysokim podłokietnikiem. Stało się to kosztem bagażnika, który praktycznie zniknął. Na tylnej kanapie jak to zwykle bywa w coupe 2+2, nie mogli siedzieć ludzie zbyt puszyści i wysocy, pomimo podwyższenia dachu w stosunku do 400 GT. Nie było natomiast problemu z miejscem na nogi, czego nie da się powiedzieć o następcy tego samochodu, czyli Islero. Fotele wykonano z wysokogatunkowej skóry, a elementy konsoli centralnej oraz kierownicę z drewna. Aby obniżyć koszty samochodu ramę oraz nadwozie wykonano ze stali. Jedyną zewnętrzną zmianą było "rozdwojenie" przednich świateł. Zmieniono nieco charakterystykę zawieszenia czyniąc go bardziej miękkim, komfortowym. Silnik 400 GT 2+2 to ten sam, który napędza 400 GT. Ma 12 cylindrów, 3,9 l pojemności i moc 235 kW (320 KM). W stosunku do 400 GT przekonstruowano skrzynię biegów, a dokładniej wydłużono ostatnie dwa przełożenia. Dzięki temu przy identycznym przyspieszeniu 400 GT 2+2 dysponował prędkością maksymalną o 20 km/h większą niż 400 GT (270 km/h). Model ten sprzedawał się nadspodziewanie dobrze. Mury fabryki opuściły 224 sztuki. Ze względu na dużą wytrzymałość aut większość z nich jest na chodzie po dziś dzień i cieszą się wielkim powodzeniem wśród kolekcjonerów. Źródło: Wikipedia
  14. Lamborghini 5-95 Zagato Concept (2014)
  15. Lamborghini Huracan LP610-4 Polizia (2015)
  16. Lamborghini Huracan LP610-4 (2015)
  17. 1991 Lamborghini Diablo - Jay Leno's Garage
  18. W międzyczasie w Monako...
  19. Lamborghini Bravo Lamborghini Bravo to prototypowe coupe Lamborghini stworzone w 1974. Zaprezentowane zostało na Salonie w Turynie 1974, Prototyp ten zaprojektował Bertone. Styl tego auta jest podobny do Countach LP5000. W Bravo zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań, np. niemal całkowicie przeszklone wnętrze. Przednie słupki zlewają się z przyciemnianymi szybami. Bravo to jeden z najmniejszych samochodów Lamborghini w historii. Mierzy 377,5 cm długości i 103,5 cm wysokości. Za to jego szerokość wynosiła 188 cm. Pomimo niewielkiej długości za silnikiem wygospodarowano miejsce na bagażnik. Ramę Bravo zapożyczono z Urraco, a nadwozie wykonano w całości ze stali. Silnik i układ przeniesienia napędu pochodził z Urraco P300. Silnik został gruntownie zmodyfikowany, co podniosło jego moc do 221 kW (300 KM). Bravo w ramach testu przejechał 40 tys. mil (ok. 64,5 tys km), po czym przeniesiono go na stałe do muzeum Bertone.
  20. Lamborghini Sesto Elemento at Imola - Top Gear - Series 20 - BBC
  21. Lamborghini 400 GT Flying Star II Lamborghini 400 GT Flying Star II jest 4-miejscowym sportowym kombi-coupe firmy Lamborghini. Pierwszy raz został zaprezentowany w listopadzie 1966 roku w Turynie. Lamborghini 400 GT Flying Star II to ostatnie Lamborghini zaprojektowane przez mediolańską firmę Carrozzeria Touring. Niedługo po prezentacji "latającej gwiazdy" korporacja została zamknięta. Głównym projektantem samochodu był Carlo Anderloni. Mimo małych wymiarów zewnętrznych wnętrze auta było przestronne i zapewniało dużo miejsca pasażerom i ich bagażowi. Flying Star II jest napędzany tym samym silnikiem co 400 GT - 3,9-litrowym silnikiem V12 o mocy 320 KM przy 6500 obr./min oraz momentem obrotowym 375 Nm przy 4500 obr./min. Niemal zaraz po premierze jedyny egzemplarz "gwiazdki" został sprzedany, by dopiero w 1987 ukazać się na wystawie w Paryżu. W 1999 brytyjski właściciel wystawił Flynig Star'a na aukcji. Wtedy to pojazd nabył pewien Francuz, który posiada go do dzisiaj.
  22. Lamborghini mwi nie hybrydom VW Group rządzi i Porsche, i Lamborghini, może sobie pozwolić na taki podział podejścia do hybryd w tych markach.
  23. Lamborghini 400 GT Monza Lamborghini 400 GT Monza jest sportowym coupe firmy Lamborghini wyprodukowanym w tylko jednym egzemplarzu. Uważany za jeden z najpiękniejszych samochodów lat 60. i 70. Samochód wyjechał z fabryki w 1966 roku. Został wyposażony w silnik V12 o kącie rozwarcia cylindrów 60°, pojemności 3939 cm3 i mocy 235 kW (320 KM) przy 6500 obr./min oraz momenentem obrotowym wynoszącym 393 Nm przy 5000 obr./min. Napęd jest przekazywany na tylne koła. Monza jest pojazdem 4-miejscowym, tak samo jak 400 GT 2+2. Nadwozie zostało wykonane w całości z aluminium.
×