Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'konstrukcji' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 2 wyniki

  1. więcej -> Modele marki Datsun będą oparte na konstrukcji AvtoVAZ, nowości na rynku samochodowym, park samochodowy w Polsce, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  2. Wyjątkowe krzesło o lekkiej konstrukcji na targach wzorniczych Design Miami - Krzesło R 18 Ultra Chair zaprojektowane przez Clemensa Weisshaara i Reeda Krama, skonstruowane wspólnie z inżynierami Audi - Ponad 1500 osób uczestniczyło w testach przeprowadzanych w trakcie tworzenia mebla - Prezentacja ważącego jedynie 2,2 kg krzesła na targach wzorniczych Design Miami/, od 5 do 9 grudnia 2012 roku Na targach Design Miami/, Audi przedstawia krzesło R18 Ultra Chair, zaprojektowane przez Clemensa Weisshaara i Reeda Krama, przedstawicieli nowego pokolenia projektantów. Prototyp skonstruowano we współpracy z Centrum Lekkiej Konstrukcji Audi i zaprezentowano po raz pierwszy na Targach Mebli w Mediolanie. Wyniki testów przeprowadzanych z zastosowaniem specjalnej interaktywnej instalacji i z udziałem ponad 1500 osób, w połączeniu z wiedzą inżynierów Audi specjalizujących się w lekkiej konstrukcji, pozwoliły stworzyć doskonały produkt końcowy – stabilne i komfortowe krzesło, lżejsze o cały kilogram. Audi uważane jest w branży motoryzacyjnej za innowacyjnego producenta, prężnie rozwijającego technologię lekkiej konstrukcji. Opinia ta jest potwierdzeniem kompetencji Audi w zakresie efektywnego i zrównoważonego wykorzystania surowców i materiałów. Zasady tej, podczas prac nad tym niezwykłym meblem, przestrzegali również projektanci Clemens Weisshaar i Reed Kram. Krzesło R18 Ultra Chair zbudowano z włókna węglowego, folii karbonowej i wytrzymałej blachy aluminiowej. Wspólnie z ekspertami Audi w dziedzinie lekkiej konstrukcji, projektantom udało się w pełni wykorzystać możliwości użytych materiałów. Ich celem było maksimum stabilności i komfortu, przy minimalnym zużyciu materiału i jak najmniejszym ciężarze produktu. Futurystyczna forma Prototyp, jak na futurystyczny produkt przystało, wyposażono w czujniki i pokazano w kwietniu 2012 roku na Targach Meblowych w Mediolanie. Ponad 1500 osób przetestowało mebel, który dzięki specjalnej instalacji, emitował impulsy elektryczne pozwalające na zgromadzenie odpowiednich danych testowych. Technologii tej używa się w laboratoriach badawczych Audi podczas prac rozwojowych nad samochodami wyścigowymi. „Po raz pierwszy zastosowaliśmy taką metodę w przypadku mebla. Dzięki niej, mogliśmy pokazać działające w nim siły“ – wyjaśnia projektant Clemens Weisshaar. Na podstawie uzyskanych i opracowanych statystycznie danych, projektanci we współpracy z inżynierami z Centrum Lekkiej Konstrukcji Audi, zoptymalizowali konstrukcję krzesła. Materiały z których wykonano krzesło tak rozmieszczono w odpowiednich miejscach, by maksymalnie wykorzystać ich właściwości. Dzięki temu, krzesło waży jedynie 2,2 kg i jest ucieleśnieniem zasady Audi ultra, zgodnie z którą uniknięcie każdego zbędnego grama jest możliwe poprzez wybór odpowiedniego materiału i optymalizację elementów konstrukcji. „To jest właśnie taki rodzaj efektywności, o który chodzi w zasadzie ultralekkiej konstrukcji“ mówi dr Karl Durst, inżynier zajmujący się w Centrum nowoczesnymi tworzywami, który współuczestniczył w pracach nad projektem krzesła R18 Ultra Chair. „Połączyliśmy zalety użytych materiałów tak, by wyeliminować ich słabe punkty“ – objaśnia Karl Durst. Tak lekkie, jak tylko możliwe i ciężkie na tyle, na ile konieczne Produkt końcowy – krzesło R18 Ultra Chair – prezentowany jest na forum wzornictwa Design Miami/ w dniach od 5 do 9 grudnia tego roku. Podczas forum, twórcy umożliwiają odwiedzającym zajrzenie za kulisy prac nad meblem. Pokazują szkice, próbki materiałów, oraz modele i prototypy pochodzące z różnych stadiów prac nad tworzeniem krzesła. Szczególną atrakcją pokazów jest ojciec chrzestny krzesła, samochód wyścigowy R18 ultra, który w bieżącym roku reprezentował barwy Audi w wyścigu 24h Le Mans, a także robot wykorzystywany w przemyśle motoryzacyjnym. Design Miami Design Miami/ jest najbardziej znaczącym międzynarodowym forum wzornictwa. Targi te, odbywające się zawsze w grudniu w USA, a w czerwcu w Bazylei, w Szwajcarii, partnersko z wystawą Art Basel, są najważniejszym miejscem spotkań kolekcjonerów, wystawców i pomysłodawców. Pełnią też rolę forum dialogu „Collectible Design”. Projektanci Projektant Clemens Weisshaar pochodzi z Monachium i studiował wzornictwo przemysłowe w Royal College of Art w Londynie. Reed Kram urodził się w Ohio w Stanach Zjednoczonych i zanim zdobył wykształcenie w zakresie wzornictwa w Massachusetts Institute of Technology (MIT), ukończył studia matematyczne. Obydwaj projektanci uważani są za “idealny przykład nowego typu projektantów” (International Herald Tribune). Ich prace znajdują się m. in. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i w Centrum Pompidou w Paryżu. Audi jest od 2006 roku wyłącznym partnerem targów Design Miami/ reprezentującym branżę motoryzacyjną, dlatego dużą wagę przykłada nie tylko do technologii, lecz również do promowania dobrego wzornictwa i stylistyki. Od chwili zyskania tego statusu, Audi zleciło wykonanie instalacji artystycznych światowej sławy projektantom i architektom, takim jak Tom Dixon, Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche czy Bjarke Ingels. Tymi działaniami, producent podkreśla swoje zaangażowanie na rzecz wspierania wzornictwa i badań nad nowymi rozwiązaniami w tej dziedzinie. Źródło: Volkswagen Group Polska
×