Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'konkursu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 39 wyników

  1. Fiat nagradza zwycięzców konkursu „Design, Future, Accessibility”. Sebastian, Athanasios i Antonio zwycięzcami konkursu społecznościowego ACEA we współpracy z marką Fiat. Nagrodą dla najlepszych jest pobyt w Turynie i wizyta w Centrum Stylu Fiata, jednym z najsłynniejszych w świecie biur projektowych przemysłu motoryzacyjnego. Trzech młodych laureatów konkursu powitał Roberto Giolito, wiceprezes ds. designu Fiat-Chrysler na obszar EMEA. Laureatów konkursu „Design, Future, Accessibility” (Design, Przyszłość, Dostępność) w turyńskim Centrum Stylu Fiata powitał Roberto Giolito, wiceprezes ds. designu Fiat-Chrysler na obszar EMEA. Konkurs ten rozpisany został w listopadzie ubiegłego roku przez Stowarzyszenie Europejskich Producentów Motoryzacyjnych (ACEA) we współpracy z marką Fiat. Grek Thanos Pappas, Niemiec Sebastian Grenzhäuser oraz Włoch Antonio Paglia zyskali w ten sposób niezwykłą szansę wizyty w jednym z najważniejszych w świecie biur projektowych przemysłu motoryzacyjnego, by podzielić się własnymi przemyśleniami z zespołem designerów Centrum Styku Fiata, który prace multinarodowego tria debiutantów ocenił jako najbardziej inspirujące i kompleksowe spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu. Pomysły i propozycje Sebastiana, Thanosa i Antonia, razem z tymi nadesłanymi przez pozostałych uczestników, opublikowane zostały na stronie facebookowej „Our Future Mobility Now” (OFMN). Inicjatorem projektu było Stowarzyszenie Europejskich Producentów Motoryzacyjnych (ACEA), a celem pogłębienie tematów związanych z mobilnością i poszanowaniem środowiska naturalnego także w przyszłości poprzez zaangażowanie w dyskusję młodego pokolenia obywateli krajów Europy. Promowany przez ACEA i Fiata konkurs miał na celu uświadomienie młodemu pokoleniu Europy roli, jaką dla perspektyw mobilności mają różne formy jej dostępności. Stało się możliwe poprzez ujawnienie i docenienie talentów młodych entuzjastów mobilności. Inicjatywa ta przybrała formę „live on the web” kanałów Google Plus Fiata i YouTube, gdzie Roberto Giolito i designerzy Centrum Stylu Fiata „podrzucali” pomysły, refleksje i koncepcje w konkursie „Design, Future, Accessibility”. Odzew ze strony młodego pokolenia Europy był zgoła entuzjastyczny, głównie ze strony mężczyzn liczących 18-34 lata, ale także licznej reprezentacji kobiet poniżej tej górnej granicy wiekowej. Wszystkie zgłoszenia opublikowane na specjalnej stronie Facebooka zostały następnie poddane ocenie designerów Centrum Stylu Fiata pod względem oryginalności, inspiracji oraz perspektyw na przyszłość. Dla młodego twórcy Sebastiana z Hamburga, greckiego grafika Thanosa oraz architekta/designera Antonia z Mediolanu drzwi Centrum Stylu Fiata stanęły więc otworem, by dać szansę zgłębienia pasji tworzenia. Multinarodowe trio zwycięzców konkursu zwiedziło fascynujące, niedawno zmodernizowane turyńskie Muzeum Motoryzacji (Turin Automobile Museum). Jest to zwieńczenie kolejnej i ważnej inicjatywy podjętej przez ACEA oraz internetową społeczność Fiata – marek o zasięgu globalnym, by zarysować przeszłość ludzkiej mobilności opartej na poszanowaniu środowiska naturalnego z wykorzystaniem potencjału intelektualnego młodego pokolenia, tworzącego fundament jutrzejszego świata dla nas wszystkich. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Na Politechnice Warszawskiej wręczono nagrody w XVI edycji Konkursu Fiata na najlepsze prace o tematyce związanej z dziedziną motoryzacji. Konkurs o nagrodę Grupy Fiat jest ogłaszany corocznie już od szesnastu lat i realizowany na podstawie porozumienia o współpracy naukowo-technicznej pomiędzy Centrum Badawczym Fiata (CRF), Spółką Fiat Polska oraz trzema polskimi uczelniami: Politechniką Warszawską, Politechniką Śląską w Gliwicach i Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej. Zgodnie z umową, za najlepsze, wyłonione w drodze konkursu, rozprawy doktorskie i habilitacyjne oraz prace inżynierskie i magisterskie o szeroko rozumianej tematyce motoryzacyjnej, przyznawane są specjalne nagrody finansowane przez Fiat Auto Poland i spółki z Grupy Fiat: Magneti Marelli, Teksid Iron Poland, Fiat Powertrain Technologies Poland. W dniu 9 grudnia b.r. uroczystości wręczenia nagród w Sali Senatu Politechniki Warszawskiej przewodniczył Rektor Politechniki Warszawskiej prof. dr hab. inż. Jan Szmidt. Wzięli w niej udział nagrodzeni autorzy prac, przedstawiciele spółek Grupy Fiat w Polsce: Fiat Auto Poland S.A., Fiat Powertrain Technologies Poland Sp. z o.o., Magneti Marelli Poland Sp. z o.o., dziekani wydziałów, członkowie jury Konkursu Fiata pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Władysława Włosińskiego, wykładowcy i pracownicy Uczelni. Na Politechnice Warszawskiej w tym roku laureatami zostało pięć osób. Nagrodzone zostały: 4 rozprawy doktorskie i 1 praca magisterska. Przypomnijmy, że pięć miesięcy wcześniej, 2 lipca 2013 r. w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej wręczone już zostały tegoroczne nagrody laureatom konkursu z Politechniki Śląskiej (2 doktorskie i 4 magisterskie) i Akademii Techniczno-Humanistycznej (1 doktorska i 5 inżynierskich). Zatem na ww. trzech uczelniach w tej edycji konkursu za rok 2012 nagrodzono razem 17 prac (7 doktorskich, 5 magisterskich i 5 inżynierskich). Wszyscy nagrodzeni tegoroczni autorzy prac otrzymali nagrodę w wysokości 4.000 złotych. Od początku trwania konkursu, tj. w latach 1997-2012, łącznie zostało nagrodzonych 300 prac, w tym: 4 rozprawy habilitacyjne i 110 doktorskich oraz 175 prac magisterskich i 11 inżynierskich. Grupa Fiat w ten m.in. sposób wspiera młodych naukowców, których pasją jest tematyka motoryzacyjna /nowatorskie rozwiązania konstrukcyjne i metody badawcze/. Nagrodzone opracowania mogą mieć zastosowanie w praktyce bezpośrednio w fabrykach lub w Centrum Badawczym Fiata. Przypomnijmy, że Grupa Fiat corocznie nagradza również dzieci swoich pracowników, które osiągają bardzo dobre wyniki w nauce na poziomie świadectw dojrzałości, dyplomów magisterskich, inżynierskich, lekarskich oraz licencjackich. Konkurs jest przeprowadzany w krajach, w których Fiat ma swoje zakłady produkcyjne. W Polsce w dotychczasowych siedemnastu edycjach tego konkursu, przyznano łącznie 2.806 nagród o łącznej wartości ponad 10,3 mln złotych. Wykaz osób, które uzyskały nagrodę Konkursu Fiata za najlepszą pracę dyplomową w roku akademickim 2011/2012 na Politechnice Warszawskiej zgłoszoną do XVI Konkursu. Za pracę magisterską: Pan Artur Kopczyński z Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych za pracę pt.„Analiza sterowania elektrycznego układu napędowego pojazdu podczas hamowania na łuku drogi”. Promotor prof.dr hab.inż. Antoni Szumanowski. Za pracę doktorską: 1. Pani Ewelina Ciecierska z Wydziału Inżynierii Materiałowej za pracę pt. „Wytwarzanie, struktura i właściwości kompozytów na bazie polimerów epoksydowych modyfikowanych dodatkiem nanorurek węglowych”. Promotor prof.dr hab.inż.Krzysztof J.Kurzydłowski 2. Pan Tomasz Karol Pietrzak z Wydziału Fizyki za pracę pt. „Nowe nanomateriały oparte na szkłach wanadanowo-fosforanowych i żelazowo-fosforanowych”. Promotor prof.dr hab.Jerzy Garbarczyk. 3. Pan Grzegorz Dobrzyński z Wydziału Transportu za pracę pt. „ Synteza własności machatronicznego wózka inwalidzkiego jako elementu systemu transportu osób niepełnosprawnych”. Promotor prof.nzw.dr hab. inż.Włodzimierz Choromański. 4. Pan Grzegorz Skrabalak z Wydziału Inżynierii Produkcji za pracę pt. „Obróbka elektroerozyjna wirującą elektrodą w dielektryku gazowym”. Promotor prof. dr hab.inż. Jerzy Kozak. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Dunlop Sport BluResponse w finale konkursu nagradzającego ekologiczne rozwiązania Opona Dunlop jako jedyna została wyróżniona przez magazyn „AutoBild” Warszawa, 11 października 2013 r. – Opony Dunlop Sport BluResponse znalazły się w finale Zielonej Kierownicy 2013 (Green Steering Wheel 2013), czyli dorocznego konkursu organizowanego w Niemczech przez wiodące czasopismo motoryzacyjne „AutoBild”. Siódma edycja niemieckiego konkursu w dziedzinie ekologii wyróżnia samochody oraz ich komponenty, które przyczyniają się do rozwijania idei zrównoważonego rozwoju. Opony Dunlop Sport BluResponse to jedyne opony wśród 25 produktów, które znalazły się w finale konkursu. Oprócz ogumienia marki Dunlop wyróżnienie otrzymały pojazdy elektryczne i hybrydowe oraz szereg kluczowych innowacji technologicznych związanych z bardziej zrównoważonymi paliwami, materiałami i technologiami. To nie pierwsza nagroda przyznana przez „AutoBild” oponom Dunlop Sport BluResponse. Kilka miesięcy temu produkt zajął pierwsze miejsce w zorganizowanym przez to czasopismo teście opon letnich i efektywnych paliwowo. Warto również pamiętać, że Dunlop Sport BluResponse otrzymała wysoką ocenę BA na unijnej etykiecie. Spośród 25 finalistów konkursu jury złożone z czytelników czasopisma, niemieckiego ministra środowiska praz ekspertów motoryzacyjnych z całej Europy wybierze pięć produktów. Te z kolei zostaną przetestowane przez profesjonalne jury, które na początku listopada wybierze najlepszy. Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących światowych producentów opon klasy high i ultra high performance, z imponującą historią sukcesów i rekordów w sportach motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  4. REGULAMIN KONKURSU: Modelarskie Wakacje 2013 1.Konkurs składa się z jednego etapu. 2.Rozpoczęcie konkursu 05.08.2013r. 3.Konkurs zakończy się 5.11.2013. (wtorek 23:59) Głosowanie od 21.10.2013(poniedziałek) do 04.11.2013(poniedziałek), ogłoszenie wyników będzie najpóźniej do 10.11.2013(niedziela) 4.Zadaniem uczestników "Konkursu Modelarskiego – Modelarskie Wakacje 2013" jest przerobienie posiadanego modelu według własnej koncepcji. Przyjmowane są wszystkie typy prac własnego autorstwa, nie jest narzucony żaden kierunek modyfikacji. 5.Uczestnicy mają ściśle określony czas na wykonanie pracy. 6.Można wystawić tylko jedną pracę, jednak jeśli czas jeszcze pozwoli można wysłać zmienioną wersję, jeśli zaistnieje taka konieczność. Dowolny kierunek lub model auta. 7.Prace, które będę przyjmowane muszą spełniać podstawowe kryteria, a mianowicie: -rozmiar zdjęć 800x600 lub 1024x768; -zdjęcia modelu : 3 zdjęcie przed zmianami, 3 zdjęcia z przebiegu prac, 5 zdjęć po zmianach. Prosimy nadsyłać wyraźne zdjęcia; -autor na pracy nie może umieścić na pracy żadnej sygnatury, ani loga, czy podpisu sugerującego, ze to jego praca; -model nie może być laureatem konkursów, lub brać udziału w innych konkursach, -można się między sobą kontaktować i pokazywać sobie prace, -nie można namawiać do oddania na siebie głosów, -złamanie tych kryteriów grozi dyskwalifikacją, -po zakończonym zdjęcia będą prezentowane na forumsamochodowe.com. 8.Głosowanie od momentu ogłoszenia przez Administrację trwa 14 dni w formie ankiety. Głosy przesłane później nie są brane pod uwagę. 9.Każdy z użytkowników, głosuje tylko raz i nie ma możliwości zmiany tego głosu. 10. Ilość głosów na najlepszą pracę decyduje o wygranej. 11. Zabronione jest głosowanie na samego siebie oraz rejestrowanie wielu kont. Jeżeli zostanie wykryta taka sytuacja, użytkownik zostanie wykluczony z konkursu i nagrodzony ostrzeżeniem lub banem na forum. 12. Kradzież zdjęć modeli będzie karane, a praca nie będzie brała udziału w konkursie. 13. Osoba, która dostała ostrzeżenie za złamanie niniejszego regulaminu zostaje wykluczona z konkursu. 14. Nagrody: I miejsce – koszulka polo ForumSamochodowe.com (rozmiar ... nie wiem jakie mam) + 3 naklejki zewnętrzne; II miejsce – smycz ForumSamochodowe.com + 3 naklejki zewnętrzne; III miejsce – smycz ForumSamochodowe.com + 3 naklejki zewnętrzne; Pierwsze 15 osób dostanie po 3 naklejki zewnętrzne z logo ForumSamochodowe.com. 15. Informujemy również, że jeśli otrzymamy mniej niż 50% prac niż ilość zgłaszających się, konkurs może zostać odwołany, np. jeśli zgłoszeń będzie 20, a wpłynie 1-8 prac, konkurs może zostać odwołany. 16.Tematy rozmowy i pytania proszę zadawać w tym temacie: http://www.forumsamochodowe.com/konkursy-modelarskie/73497-modelarskie-wakacje-2013-rozmowy.html#post378870 17.Wzięcie udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. 18.Konkurs jest przeznaczony dla osób mieszkających w Polsce ze względu na koszty wysyłki lub wysyłka nagrody na koszt odbiorcy. 19. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z wcześniejszym podaniem przyczyny. 20.Prace (zdjęcia + opis zmian) wysyłamy na adres email: konkurs@forumsamochodowe.com z adnotacją w temacie emaila KONKURS "Modelarskie Wakacje 2013". Jeżeli chcesz wziąć udział w konkursie napisz: "Biorę udział w konkursie modelarskim "Modelarskie Wakacje 2013" i zgadzam się z regulaminem." oraz jeżeli mamy dosłać Tobie nagrodę! „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Mieszkanie24.com Nieruchomości Michał Niewiński z siedzibą w Warszawie w celu udziału w konkursie XYZ. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych ma charakter dobrowolny oraz mam prawo wglądu do podanych przeze mnie danych, w tym do ich poprawiania oraz usuwania. Zostałem poinformowany, iż administratorem danych jest Mieszkanie24.com Nieruchomości Michał Niewiński z siedzibą w Warszawie. - niezbędne do realizacji dostarczenia nagrody.”
  5. [h=1]Mercedes Klasy C drugim zwycięzcą konkursu![/h] Dlatego wczoraj zgłaszałem swojego
  6. Volvo C30 schodzi z rynku. Ostatni egzemplarz bdzie gwiazd konkursu Z zewnątrz może nie, ale w środku od razu widać, że to stary model
  7. więcej -> Panie i Panowie! Oto zwycięzcy konkursu Kobiecy Samochód Roku, CEP, ranking sprzedaży motocykli, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. MITSUBISHI PAJERO GWIAZDĄ KONKURSU O TYTUŁ SAMOCHODU ROKU 2012 INTERNETOWEGO MAGAZYNU OZROAMER Mitsubishi Pajero - legendarny samochód terenowy zdobył w swojej kategorii tytuł Samochodu Roku 2012 znanego australijskiego magazynu internetowego OzRoamer. OzRoamer.com.au (OzRoamer = australijski podróżnik) jest stroną internetową poświęconą pełnej gamie pojazdów rekreacyjnych, turystycznych oraz produktom i usługom dla turystów. Pokonując renomowanych konkurentów, Mitsubishi Pajero 3.2CDiD AT model 2012 zdobył tytuł najlepszego siedmiomiejscowego samochodu 4WD. Wydawca magazynu OzRoamer, Rob Fraser uważa, że o zwycięstwie Pajero przesądziły w dużym stopniu takie czynniki, jak najlepszy stosunek wartości do ceny, pojemne wnętrze, dobre osiągi oraz najlepiej zrównoważona koncepcja całego pojazdu. „Mitsubishi Pajero pokonał wszystkich rywali, gdy jurorzy wzięli pod lupę stosunek wartości do ceny. Możesz kupić Pajero, dorzucić wyposażenie dodatkowe i wciąż trochę pieniędzy zostanie ci w kieszeni.”-twierdzi Fraser. Konkurs przeprowadzono w 12 kategoriach a oceniano ponad 40 samochodów.Panel złożony z dziewięciu jurorów oceniał każdy samochód stosując kryteria subiektywne oraz obiektywne i porównując w ten sposób poszczególne samochody. Najważniejsze było, by stosowane kryteria odzwierciedlały realne życiowe potrzeby, dzięki czemu czytelnicy będą mogli dokonywać racjonalnych decyzji przy wyborze samochodu. Mitsubishi Pajero zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii pokonując tak znanych konkurentów, jak Toyota Landcruiser, Toyota Prado oraz LandRover Discovery. Mitsubishi Pajero jest dostępne w Polsce z turbodoładowanym silnikiem 3.2 DiDo mocy 200 KM o raz manualną i automatyczną skrzynią biegów. Źródło: MMC Car Poland
  9. KampaniaMINI laureatem XXII edycji konkursu Idea Awards. Internetowakampania promująca model MINI John Cooper Works GP zostałalaureatem XXII edycji konkursu Idea Awards w kategorii motoryzacja. Warszawa.Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy. W tym roku odbyłasię już XXII edycja tego plebiscytu. Wśród nagrodzonych wkategorii motoryzacja znalazła się internetowa kampania promującamodel MINI John Cooper Works GP. Jury konkursu, w skład któregowchodzą dyrektorzy marketingu największych polskich firm, doceniłoinnowacyjnośći kreatywność kampanii. Nagrodzonakampania promowała najszybszy model MINI w historii - John CooperWorks GP. To wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązaniatechnologiczne auto zostało stworzone, aby dać kierowcy poczuciemaksymalnie sportowej jazdy i pozostawić niedosyt tego, co jeszczemoże się wydarzyć za kolejnym zakrętem. Co szczególnie ważnepodkreślenia, ten unikatowy model, który słynny tor Nurburgringprzejechał w 8,23 minuty, został wyprodukowany w limitowanejliczbie 2000 sztuk. Idea kreatywna kampanii, stworzona w myśl hasłaprzewodniego marki – „Żyj MINI. Odważ się.” - opierała sięna poszukiwaniu śmiałka gotowego zmierzyć się z ekstremalnymiwrażeniami z jazdy, których dostarcza model John Cooper Works GP. Wramach akcji dodatkowo wykorzystano dźwięk wydawany przez silnikpromowanego modelu. Pracedo konkursu zgłaszane są w cyklachkwartalnychw 4 kategoriach: motoryzacja, medycyna, usługi, moda i uroda.Po każdym kwartale następuje głosowanie on-line, w którym udziałmoże wziąść wszyscy interneuci. Z każdej podkategorii (tv,reklama drukowana, internet) na podstawie liczby otrzymanych głosówwyróżniana jest jedna kampania. W wynikugłosowania zwycięska kampania przechodzi do finału konkursu.Spośród reklam, które zdobyły największą liczbęgłosów w poszczególnych kwartałach jury wybiera ostatecznychzwycięzców plebiscytu. W ramach tegorocznej, XXII edycji IdeaAwards, w kategorii mtoryzacja (podkategoria: internet) wyróznionazostała reklama promująca model MINI John Cooper Works GP, którabyła emitowana w IV kwartale 2012 roku. Źródło: BMWGroup
  10. Może są one trochę zabawne, ale cóż :-) Najlepszy model: I miejsce - model nr 2 - 39pkt. II miejsce - model nr 4 - 34pkt. III miejsce - model 1,3,5 (Ciekawe :-) ) Najładniejsze koło: I miejsce - model nr 4 - 29 pkt. II miejsce - model nr 5 - 26pkt. III miejsce - model nr 2 - 16 pkt. Największa gleba: I miejsce - model nr 2 - 30pkt. II miejsce - model nr 3 - 26pkt. III miejsce - model nr 1 - 9pkt. Wszystkim bardzo gratuluję, odnośnie nagród za zdobyte miejsca proszę zwracać się do Niemsa :-)
  11. Regulamin Konkursu Modelarskiego „Wojna południe-północ 2012”. Organizator i sponsor konkursu: PROSIMY PAMIĘTAĆ O ILOŚCI ZDJĘĆ, KTÓRE TRZEBA PRZESŁAĆ ! RÓBCIE ZDJĘCIA PRZED I W TRAKCIE PRAC ! 1.Konkurs składa się z jednego etapu. 2.Rozpoczęcie konkursu 24.07.12r. (wtorek) 3.Konkurs zakończy się 24.09.12r. (poniedziałek 23:59) Głosowanie od 01.10.2012r.(poniedziałek) do 22.10.2012(poniedziałek), ogłoszenie wyników będzie 29.10.2012r.(poniedziałek). 4.Zadaniem uczestników "Konkursu Modelarskiego - Wojna południe-północ 2012" jest przerobienie posiadanego modelu według własnej koncepcji. Przyjmowane są wszystkie typy prac własnego autorstwa, nie jest narzucony żaden kierunek modyfikacji. 5.Uczestnicy mają ściśle określony czas na wykonanie pracy. 6.Można wystawić tylko jedną pracę, jednak jeśli czas jeszcze pozwoli można wysłać zmienioną wersję, jeśli zaistnieje taka konieczność. 7.Prace, które będę przyjmowane muszą spełniać podstawowe kryteria, a mianowicie: -rozmiar zdjęć 800x600 lub 1024x768; -zdjęcia modelu : 1 zdjęcie przed zmianami, 2 zdjęcia z przebiegu prac, 5 zdjęć po zmianach. Prosimy nadsyłać wyraźne zdjęcia; -autor na pracy nie może umieścić na pracy żadnej sygnatury, ani loga, czy podpisu sugerującego, ze to jego praca; -model nie może być laureatem konkursów, lub brać udziału w innych konkursach (dotyczy wszystkich pozostałych for modelarskich), -można się między sobą kontaktować i pokazywać sobie prace, -nie można namawiać do oddania na siebie głosów, -złamanie tych kryteriów grozi dyskwalifikacją, -po zakończonym konkursie nagrodzona praca - zdjęcie staje się własnością forumsamochodowe.com i będzie umieszczona na forum. 8.Głosowanie od momentu ogłoszenia przez Administrację trwa 14 dni. Głosy przesłane później nie są brane pod uwagę 9.Każdy z użytkowników, głosuje tylko raz i nie ma możliwości zmiany tego głosu. Głosowanie odbywa się w następujący sposób: Model konkursu: Model 1-3pkt Model 2-2pkt Model 3-1pkt Najładniejsze koło: Model 1-3pkt Model 2-2pkt Model 3-1pkt, Największa gleba: Model 1-3pkt Model 2-2pkt Model 3-1pkt, czyli modelowi, który najbardziej nam się bardzo podoba np. model 1 - dajemy 3punkty, kolejnemu wybranemu np. Model 2 - dajemy 2punkty i ostatniemu np Model 3 - dajemy 1punkt. Modelowi który naszym zdaniem ma najładniejszą felgę dajemy tj. wyżej i tak samo z modelem który ma najbardziej obniżone zawieszenie. 10.Głosy oddane inaczej niż w powyższym wzorze nie są brane pod uwagę. 11.Ilość głosów na najlepszą pracę decyduje o wygranej. 12.Zabronione jest głosowanie na samego siebie. Jeżeli zostanie wykryta taka sytuacja, użytkownik dostanie ostrzeżenie. 13.Liczone będą głosy oddane przez użytkowników forum będących na forum dłużej niż 1 miesiąc i z napisanymi 100 postami. Głosy reszty osób nie będą brane pod uwagę. 14.Wszelka próba tworzenia układów z użytkownikami, czy namawianie do głosowania, lub jakieś sugerowanie będzie karane ostrzeżeniem. 15.Także kradzież zdjęć modeli będzie karane, a praca nie będzie brała udziału w konkursie. 16.Osoba, która dostała ostrzeżenie za złamanie niniejszego regulaminu zostaje wykluczona z konkursu. 17. Nagrody: Model konkursu: I miejsce - koszulka II miejsce - naklejka III miejsce - naklejka Najładniejsze koło: I miejsce - koszulka II miejsce - naklejka III miejsce - naklejka Największa gleba: I miejsce - koszulka II miejsce - naklejka III miejsce - naklejka 18.Informujemy również, że jeśli otrzymamy mniej niż 50% prac niż ilość zgłaszających się, konkurs zostanie odwołany, np. jeśli zgłoszeń będzie 20, a wpłynie 1-8 prac, konkurs nie odbędzie się. 19.Tematy rozmowy i pytania proszę zadawać w tym temacie : http://www.forumsamochodowe.com/konkursy-modelarskie/62880-konkurs-modelarski-wojna-poludnie-polnoc-2012-rozmowy.html#post350441 20.Wzięcie udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. 21.Konkurs jest przeznaczony dla osób mieszkających w Polsce. 22.Jak i na forum, tak i podczas konkursu obowiązuje kultura i braterski stosunek do rywali. 23.Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z wcześniejszym podaniem przyczyny. 24.Prace wysyłamy na PW do SamuraYa z adnotacją w temacie "KONKURS - Wojna południe-północ 2012" Jeżeli chcesz wziąć udział w konkursie napisz: "Biorę udział w konkursie modelarskim "Wojna południe-północ 2012" i zgadzam się z regulaminem." Powodzenia
  12. więcej -> Opel Astra GTC zwycięzcą konkursu Red Dot Design Award | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Znamy już wyniki trzeciej edycji Mazda Design. Prestiżowy konkurs, adresowany głównie do architektów i designerów, realizowany był w tym roku pod hasłem Stwórz To Od Nowa, a jego uczestnicy stanęli przed wyzwaniem zaprojektowania innowacyjnego miejsca parkingowego lub sprzętu sportowego. Hasło konkursu nawiązywało do najnowszego modelu marki, Mazdy CX-5, który premierowo został zaprezentowany w Polsce w kwietniu br. Mazda CX-5 została zaprojektowana od początku – dzięki przełomowym technologiom SKYACTIV zapoczątkowała nową erę dla marki i dla branży motoryzacyjnej. Ten kompaktowy SUV stał się też główną inspiracją tegorocznej edycji konkursu. W czasie trwania Mazda Design, pomiędzy 2 kwietnia a 10 czerwca, na konkurs wpłynęły 263 projekty. W tym – 144 projekty w kategorii Miejsce Parkingowe dla oraz 116 prac w kategorii Sprzęt Sportowy. Wyboru zwycięskich prac dokonało wybitne jury. Jako kryterium oceny brano pod uwagę oryginalność i innowacyjność, nawiązanie do designu Mazdy CX-5, KODO – Dusza Ruchu, oraz dopracowanie projektu. W składzie jury znaleźli się: Ikuo Maeda – główny projektant Mazdy, Janusz Kaniewski (przewodniczący jury) – niezależny car designer (Kaniewski Haute Design), reprezentujący Małgorzatę Żmijską - Michał Piernikowski, dyrektor Łódź Design Festival, a także Jan Kochański – laureat zeszłorocznej edycji konkursu oraz Krystian Herba – mistrz akrobacji rowerowych. Partnerami tegorocznego konkursu Mazda Design 2012 zostały festiwale: Łódź Design oraz Gdynia Design Days. Właśnie w Gdyni, już 7 lipca, nastąpi oficjalne wręczenie nagród oraz prezentacja zwycięskich projektów. Konkurs prowadzony był za pośrednictwem strony internetowej www.mazdadesign.pl, na której publikowano prace uczestników, a także dodatkowe materiały graficzne oraz specjalne wskazówki dla projektantów od zagranicznego członka jury – pana Ikuo Maedy. Podsumowując tegoroczną edycję konkursu, japoński projektant podkreślił, że - LAUREACI KONKURSU MAZDA DESIGN 2012 Kategoria: Przestrzeń Miejska, miejsce parkingowe dla Mazdy CX-5. AGNIESZKA WYRWAS – za projekt Splash Parking Opis pracy: Uzasadnienie: Kategoria – Sprzęt Sportowy dla Mazdy CX-5. Nagroda Grand Prix: JAN GODLEWSKI – za projekt sanek inspirowanych stylizacją Mazdy CX-5. Uzasadnienie: – Janusz KaniewskiWyróżnienia Kategoria: Przestrzeń Miejska, miejsce parkingowe dla Mazdy CX-5. MARCIN PIŁKA – za projekt będący, zdaniem jury, ciekawą i żartobliwą koncepcją wykorzystującą przestrzeń miejską. Opis pracy: . – Marcin PiłkaUzasadnienie: Janusz Kaniewski Kategoria – Sprzęt sportowy dla Mazdy CX-5. PATRYK KOCA – za model latawca Mazda Teko Opis pracy: .- Patryk KocaUzasadnienie: - Janusz KaniewskiNagroda za największa liczbę głosów przyznanych przez internautów (804): MARIA OLIZAR-ZAKRZEWSKA – za projekt quada inspirowanego Mazdą CX-5. NAGRODY W KONKURSIE MAZDA DESIGN 2012 Nagroda Grand Prix w kategorii – Przestrzeń Miejska, miejsce parkingowe dla MAZDY CX-5: Nagroda pieniężna w wysokości 10 tysięcy złotych, realizacja projektu, weekendowy pobyt na festiwalu Gdynia Design Days 2012 w dniach 7/8 lipca oraz prezentacja pracy na wystawie Festiwalu . Nagroda Grand Prix w kategorii – Sprzęt Sportowy dla MAZDY CX-5 Nagroda pieniężna w wysokości 10 tysięcy złotych, weekendowy pobyt na festiwalu Gdynia Design Days 2012 (odbywającym się w dniach 7-15 lipca) i prezentacja pracy na wystawie Festiwalu. Wyróżnienie w kategorii – Przestrzeń Miejska, miejsce parkingowe dla MAZDY CX-5: Zestaw toreb podróżnych MAZDA oraz nawigacja samochodowa TOM TOM®. Wyróżnienie w kategorii – Sprzęt Sportowy dla Mazdy CX-5 Zestaw toreb podróżnych MAZDA oraz nawigacja samochodowa TOM TOM®. Nagroda dla najwyżej ocenionego projektu przez internautów: Zestaw toreb podróżnych MAZDA oraz nawigacja samochodowa TOM TOM® JURY konkursu MAZDA DESIGN 2012 IKUO MAEDA Ikuo Maeda jest dyrektorem generalnym działu projektowego Mazdy od kwietnia 2009 roku. Zarządza całym globalnym zespołem projektowym Mazdy i jest odpowiedzialny za design i stylizację wszystkich produktów Mazdy. Poza tym, odpowiada za samochody koncepcyjne, prototypy i pojazdy specjalne. Zarządza czterema studiami projektowymi (Irvine, Kalifornia, Yokohama i Hiroshima – Japonia, Oberursel, Niemcy). Ikuo Maeda pracuje w Mazdzie od 30 lat i ma prawdziwie globalne doświadczenia projektowe. W roku 1982 rozpoczął pracę w dziale planowania produktów Mazdy, po ukończeniu studiów z wzornictwa przemysłowego na uniwersytecie w Kioto. Już w 1985 roku był szefem działu zaawansowanego designu w studio stylizacji Mazdy w Yokohamie. Po trzech latach pracy w amerykańskim oddziale Mazdy, przeszedł przez wiele ważnych stanowisk w działach projektowych, a w 1999 rozpoczął pracę w studio projektowym Forda w Detroit. Przed objęciem stanowiska dyrektora generalnego, Maeda spędził niemal 10 lat prowadząc studio strategii designu w Hiroszimie. Odpowiadał tam za design samochodów seryjnych. W tym czasie został autorem uznanych aut, takich jak Mazda RX-8 czy Mazda2. Ikuo Maeda mieszka w Hiroszimie. Jego zainteresowania to wędrówki górskie i sport motorowy – obecnie startuje w wyścigach samochodów turystycznych. JANUSZ KANIEWSKI. Wykładowca Instituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie. Swego czasu jedyny polski designer w zespole najsłynniejszej pracowni projektowania samochodów – Pininfarina. Przewodniczył jury konkursuZoom-Zoom Mazda Design 2010, był członkiem jury w konkursie Gdynia Jacht Design na targach Wiatr i Woda. Poprowadził pierwsze w Polsce warsztaty z projektowania samochodów (Gdynia Design Days). Pracuje z samorządami miast i walczy o to, aby polskie miasta wyglądały lepiej, były przyjazne dla mieszkańców i turystów (projekt Ładny Kraj). Jest kuratorem głównym festiwalu Gdynia Design Days 2012. W Polsce obecny poprzez studio projektowe Kaniewski Haute Design, które założył wraz z architektem Mariuszem Filipem. Świadczy usługi projektowe dla dużych marek takich jak PKN Orlen, Koło, ale pracuje również dla klientów indywidualnych, tworząc m.in. meble i wnętrza. Najświeższe projekty to: Meeting Point Stop Cafe Orlen, fotele pociągowe dla firmy Taps i Mobilna Sala Ekspozycyjno Szkoleniowa dla firmy Koło. Według Kaniewskiego kwintesencją sztuki designu jest przyjemność. Przedmiot ma działać, producentowi przynieść zysk, a użytkownikowi pożytek. Ma być bezpieczny i nieszkodliwy. A kiedy dodatkowo wywoła uśmiech – to znaczy, że to dobry design. www.kaniewskidesign.com JAN MACIEJ KOCHAŃSKI Absolwent warszawskiej ASP na wydziale Architektury Wnętrz. W latach 2007-2008 laureat stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego dotychczasowe prace były już kilkakrotnie wyróżniane, nagradzane i wystawiane. W 2010 roku otrzymał wyróżnienie w konkursie Young Design Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, a także brał udział w wystawie zbiorowej organizowanej przez Łódź Art Center na targach designu w Lipsku. W grudniu tego samego roku ukończył staż w studiu projektowym Karim Rashid, podczas którego miał okazję pracować nad projektami dla takich firm jak Iitalla, Freedom of Creation, Artisan czy Valdichienti. Prywatnie amator fotografii cyfrowej i analogowej, renowacji zabytkowych pojazdów oraz instruktor snowboardu. Laureat nagrody Grand Prix konkursu Mazda Design 2011, za projekt flakonu perfum Zoom-Zoom. MICHAŁ PIERNIKOWSKI Menedżer Kultury, Dyrektor Łódź Design Festival, Wicedyrektor Łódź Art Center. Współorganizator, inicjator i koordynator projektów z zakresu wzornictwa, sztuki współczesnej, fotografii i marketingu miejsc – m.in.: Łódź Design Festival, Fotofestiwal – Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi, Festiwal Reklamy AD Days, Konferencja Przemysły Kreatywne, PhotoPoland, Art Inkubator. Studiował Socjologię na Uniwersytecie Łódzkim oraz Zarządzanie Kulturą w PAN. KRYSTIAN HERBA finalista drugiej edycji programu Mam talent, człowiek, który skacząc rowerem po schodach zdobywa najwyższe budynki na świecie. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich zawodników. Uczestnik i finalista wielu światowych imprez, pięciokrotny medalista Mistrzostw Polski. Jako reprezentant Polski w latach 1999-2008, ponad 70 razy stawał na podium podczas zawodów ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Jego największym sportowym marzeniem jest zdobycie na rowerze „Korony ziemi” czyli najwyższych budynków na świecie. W styczniu 2012 roku, Krystian pobił rekord Guinnessa pokonując rowerem 2040 schodów najwyższego na świecie hotelu Rose Rayhaan by Rotana w Dubaju. PATRONI MERYTORYCZNI MAZDA DESIGN Łódź Design Festival to wydarzenie, które od 2007r. tworzy platformę wymiany myśli i doświadczeń dla środowisk twórczych identyfikujących się z designem oraz dla biznesu. Dzięki staraniom organizatora imprezy – Łódź Art Center – oraz dzięki wsparciu licznych partnerów, festiwal w ciągu kilku lat przeistoczył się z lokalnej, składającej się z paru wystaw imprezy, i urósł do rangi największego w Polsce wydarzenia w całości poświęconego projektowaniu. Prezentuje on design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego, poprzez art i craft design, projektowanie graficzne i architekturę, aż po modę. Centralnym punktem Łódź Design Festival jest zawsze tematyczny program główny, składający się z wystaw kuratorskich, a jego dopełnienie oraz rozwinięcie stanowi otwarty i bogaty repertuar wydarzeń towarzyszących. Wśród nich centralne miejsce zajmują: wykłady prowadzone przez światowej sławy specjalistów, konkurs dla młodych projektantów make me! oraz przegląd portfolio, który umożliwia studentom i absolwentom szkół artystycznych bezpośrednią konfrontację swoich pomysłów z profesjonalistami (kuratorami, projektantami i producentami). Tegoroczny Łódź Design Festival odbędzie się w dniach 18-28 października. Hasłem przewodnim imprezy będzie Świadomość. Więcej informacji na www.lodzdesign.com Gdynia Design Days to najważniejszy letni festiwal designu w Polsce. Impreza adresowana jest do masowej publiczności, projektantów, grup zawodowych z obszaru kreatywnego biznesu oraz przedsiębiorców wszystkich branż. Celem Gdynia Design Days jest promocja kreatywnego, nowoczesnego projektowania otaczającej nas rzeczywistości poprzez atrakcyjne w formie prezentacje dobrze zaprojektowanych rozwiązań - przedmiotów i usług w sferze prywatnej i przestrzeni publicznej i interakcję z publicznością. Formuła wydarzenia: wystawy w różnych lokalizacjach miasta, wydarzenia w przestrzeni publicznej, warsztaty z projektowania, prezentacje designerów, wykłady międzynarodowych gwiazd designu, imprezy towarzyszące w klubach Trójmiasta. W tym roku festiwal Gdynia Design Days odbędzie się w dniach 7-15 lipca. Nowa Mazda CX-5 – początek nowej ery. Dający jeszcze więcej przyjemności z jazdy CX-5 jest znakiem nowej ery Mazdy. Zawiera wszystko, co najlepsze w doskonałych proporcjach: przyjemność, bezpieczeństwo i dbałość o środowisko, a wszystko w opakowaniu, któremu nie sposób się oprzeć. Nowy design Mazdy powstał pod wpływami sił natury i piękna zawartego w ruchu. Będąc pierwszym modelem zaprojektowanym zgodnie z motywem stylizacji KODO – Dusza Ruchu , który trafił do seryjnej produkcji, CX-5 swym wyglądem wyraża witalność i zwinność. Kompaktowy SUV Mazda CX-5 symbolizuje kolejny krok do Jinba Ittai, poczucia jedności samochodu i kierowcy, znanego z roadstera MX-5. Jako pierwsza Mazda wykorzystuje on w pełni najnowsze TECHNOLOGIE SKYACTIV, stworzone by samochody były bardziej ekonomiczne, dające więcej przyjemności i bardziej przyjazne dla środowiska. W ten sposób wyznacza drogę dla nadchodzących generacji Mazdy. Twórcy SKYACTIV, dzięki charakterystycznemu dla Mazdy podejściu do designu, techniki i produkcji, skutecznie rozwiązali problemy podczas przygotowania linii modelowej silników, układów przeniesienia napędu, nadwozia i podwozia, które oferują osiągi na nowym poziomie. CX-5 korzysta także z lekkich technologii Mazdy. Inżynierowie szukając sposobów, by odjąć trochę kilogramów skoncentrowali się na zwiększeniu sztywności nadwozia i jego bezpieczeństwie. Dzięki programowi SKYACTIV, w którym kompletnie przeprojektowano nadwozie i podwozie samochodu, doskonałemu bezpieczeństwu biernemu towarzyszą technologie bezpieczeństwa aktywnego wcześniej nie spotykane w tym segmencie. Niezwykle szerokie pole widzenia kierowcy jest tylko jednym z wielu przykładów inteligentnego projektu CX-5. Z łatwym w adaptacji wnętrzem, przewidywalnym i czułym prowadzeniem, czołową w klasie ekonomiką spalania i niską emisją CO2, Mazda CX-5 podwyższa poprzeczkę dla segmentu kompaktowych SUV-ów w Europie. Zoom-Zoom to uczucie jedyne w swoim rodzaju. To emocje, młodość duszy, entuzjazm, ekspresja, sportowy duch oraz radość z jazdy samochodem. Od 2002 roku Zoom-Zoom jest filozofią Mazdy. Każdy model w gamie Mazdy został zaprojektowany po to, by zapewniać wyjątkową przyjemność jazdy. źródło: Mazda Motor Poland
  14. Luźne rozmowy na temat konkursu Sticker Bomb Rejestracja Termin: 09.04.2012 Zapraszamy
  15. Luźne rozmowy na temat konkursu German REJESTRACJA Termin do 20.02.2012 Powodzenia
  16. Konkurs Modelarski VAG TUNING 2011/2012 Zapraszamy do rozmów nt. konkursu Regulamin: http://forumsamochodowe.com/regulamin-konkursu-modelarskiego-vag-tuning-2011-2012-vt63645.htm
  17. Intro

    TP3 Pre WTB '11

    Praca z konkursu "Pre WTB" z innego fora. Skład TP3: Hera Miecz Intro Baza: http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2010/12/2012-Toyota-Vitz-3.jpg VT: http://img109.imageshack.us/f/koniectepetrtzy.jpg/
  18. Rozmowy nt. Konkursu Wakacyjnego - Samochody Typu Kombi Pozdrawiam,traker5
  19. Wszelkie pytania na temat konkursu Modelarskie Lato 2010 zadawajcie w tym temacie.
  20. Skori

    Lambo vs Porsche

    Praca z konkursu. Format A4, ołówek i pastele. Czas ok. 4h Pierwsza praca zrobiona w kolorze. http://images41.fotosik.pl/277/3dc4c6d052754816.jpg
  21. Jako organizator konkursu nie biore udzialu w nim ale pokaze Wam moja wizje tego auta Base: Chop:
  22. Tutaj rozmawiamy nt. Konkursu Rysunkowego - Samochody Niemieckie
  23. Tutaj rozmawiamy nt. Konkursu MC - Samochody Niemieckie
  24. Tutaj rozmawiamy nt. Konkursu Rysunkowego - Samochody Skandynawskie
  25. Jeśli macie jakieś pytania\uwagi dot. Konkursu Jesienne MC piszcie śmiało
×