Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'konkursie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 36 wyników

  1. Tomasz Jakubek laureatem nagrody BMW Group Polska w konkursie FameLab 2014! BMW Group Polska już po raz trzeci wspierała ten prestiżowy konkurs dla młodych naukowców. Jego finał odbył się 10 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Warszawa. Tomasz Jakubek otrzymał specjalną nagrodę BMW dla najbardziej elektryzującego i innowacyjnego famelabera. Laureat odwiedzi w nagrodę fabrykę samochodów BMW w Lipsku, gdzie produkowane jest BMW i3, pierwszy elektryczny samochód w segmencie premium. „Tomasz Jakubek zachwycił nas swoją prezentacją dotyczącą katalizatorów obniżających temperaturę spalania i eliminujących szkodliwą substancję powstającą przy spalaniu węgla, zwaną sadzikiem, która odzwierciedla priorytety BMW - marki stawiającej na innowacyjność“ powiedziała Katarzyna Gospodarek, Corporate Communications Manager BMW Group Polska. „BMW od wielu lat inwestuje w badania, których wynikiem są dziesiątki innowacyjnych wynalazków prowadzących do udoskonalania pojazdów mających istotny wpływ na środowisko naturalne oraz komfort życia zarówno kierowców, jak i pieszych.” Zwyciężczynią tegorocznej edycji konkursu FameLab 2014 została dr Joanna Bagniewska, który zaprezentowała wyniki badań przeprowadzonych na chomikach. Jak się okazało, pod wpływem dużej ilości melatoniny, czyli hormonu snu, wydzielającego się w okresach ciemności, chomikom zaczęły kurczyć się jądra. Jednak – jak przekonywała zwyciężczyni – pomimo faktu, że melatonina jest odpowiedzialna za czuwanie i sen również u człowieka, to ta przypadłość nie grozi jednak mężczyznom. Tym samym, badaczka zwróciła uwagę na konieczność ostrożnej analizy wyników badań przeprowadzanych na zwierzętach. Laureat konkursu otrzymał 30 000 zł na cele naukowe oraz 5 000 zł na wybrany przez siebie cel. Dr Joanna Bagniewska będzie reprezentowała Polskę podczas międzynarodowego finału projektu w Cheltenham w Wielkiej Brytanii. FameLab to międzynarodowy konkurs adresowany do młodych fizyków, inżynierów, biotechnologów oraz innych eksploratorów nauk ścisłych. Każdy z nich ma zaledwie trzy minuty, by w jasny, zrozumiały i atrakcyjny sposób przedstawić wybrane zagadnienie ze swojej dziedziny oraz przekonać do siebie jury i publiczność. W prezentacji można użyć dowolnych rekwizytów, które nie są multimedialne i badacz jest w stanie sam wnieść je na scenę. Organizatorem polskiej edycji FameLabu jest Centrum Nauki Kopernik. Tegoroczne jury konkursowe tworzyli: profesor Marek Abramowicz, światowej sławy astrofizyk, dr hab. Jacek Wiśniewski, badacz zajmujący się konstruowaniem przekazów społecznych oraz kreacją znaczeń, dziennikarka i popularyzatorka nauki oraz zastępczyni dyrektora Centrum Nauki Kopernik - Irena Cieślińska, a także dziennikarz Piotr Najsztub. Galę poprowadził znany historyk i publicysta, Jan Wróbel. Źródło: BMW Group
  2. Trzecia generacja kompaktowego Audi segmentu premium odnosi międzynarodowy sukces Drugie zwycięstwo Audi w plebiscycie na najlepszy samochód świata – World Car of the Year Ingolstadt/Nowy Jork, 17 kwietnia 2014 r. Audi A3, kompaktowy bestseller z Ingolstadt, zostało ogłoszone najlepszym samochodem świata roku 2014 - World Car of the Year 2014. To już drugie, po wygranej Audi A6 w pierwszej edycji konkursu w roku 2005, zwycięstwo czterech pierścieni w dziesięcioletniej historii plebiscytu World Car of the Year Awards. Trzecia generacja Audi A3 osiągnęła teraz oficjalnie sukces rangi światowej. W renomowanym plebiscycie World Car of the Year Awards 2014, wyprzedziła dwadzieścia trzy inne samochody z całego świata. Międzynarodowe jury liczące 69 znanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 krajów, zwycięzcą konkursu ogłosiło właśnie Audi A3. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, powiedział z tej okazji: „Audi A6 było pierwszym w ogóle samochodem, który otrzymał tę nagrodę. Cieszymy się bardzo, że mogliśmy powtórzyć ten sukces, gdy również nowe Audi A3 wyróżniono tytułem World Car of the Year 2014. W Audi A3 wyraźnie widać całą paletę kompetencji technicznych Audi w dziedzinie konstruowania samochodów. Nie tylko w zakresie lekkiej konstrukcji czy napędu, ale także mobilnych systemów infotainment i systemów wsparcia kierowcy. To ważne wyróżnienie dla całej naszej firmy jest ogromnym powodem do radości.“ Nowe Audi A3 jest dostępne w wersji trzydrzwiowej, Sportback, Cabriolet i Limousine. Pod maskami różnych wersji pracować mogą silniki benzynowe TFSI oraz jednostki wysokoprężne TDI. Model A3 Sportback można kupić w także w wersji g‑tron, napędzanej wytwarzanym przez Audi e‑gazem, gazem ziemnym lub benzyną. W trybie jazdy na e‑gaz, A3 Sportback g-tron jest neutralne pod względem emisji CO2. Jeszcze w tym roku na rynku pojawi się A3 Sportback w wersji e‑tron. Jego hybrydowy napęd typu plug‑in umożliwia przejechanie nawet 50 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym. Swoim klientom w Niemczech, Audi oferuje ekologiczną energię elektryczną, tzw. Energię Audi. Koncern z Ingolstadt kooperuje w tym zakresie z hamburskim dostawcą elektryczności LichtBlick SE. Energia ta jest w 100 procentach wytwarzana z odnawialnych źródeł, wyłącznie w elektrowniach wodnych Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dzięki niej, A3 e‑tron, jadąc w trybie jazdy elektrycznej, jest zupełnie wolne od zanieczyszczeń. Przy okazji otrzymania wyróżnienia, Audi krótko podsumowało szesnastoletnią historię sukcesów modelu A3. Pierwsza generacja auta, z roku 1996, przyczyniła się do powstania zupełnie nowego rynkowego segmentu – samochodów kompaktowych premium. Druga, z 2003 roku, powiększyła przewagę marki, wprowadzając obok dobrze znanych wersji: trzydrzwiowej i Sportback, również wersję Cabriolet. Trzecia, najnowsza generacja A3, ma aż cztery wersje nadwozia, wzbogaciła się bowiem o model Limousine. Sukces Audi A3 ugruntowuje pozycję Audi jako producenta z największą liczbą tytułów World Car of the Year na koncie. Audi uzyskało ten tytuł już trzykrotnie jako World Performance Car i dwukrotnie jako World Car Design of the Year. Najwyższe wyróżnienie World Car of the Year, Audi zdobyło już podczas pierwszej edycji konkursu. Łącznie, w konkursie World Car of the Year Awards, cztery pierścienie tryumfowały siedmiokrotnie. 2005 - Audi A6: World Car of the Year 2007 - Audi RS 4: World Performance Car, Audi TT World Car Design of the Year 2008 - Audi R8: World Performance Car, Audi R8 World Car Design of the Year 2010 - Audi R8 V10: World Performance Car 2014 - Audi A3: World Car of the Year Koncern Audi w roku 2013 dostarczył klientom około 1 575 500 samochodów marki Audi. W całym roku przedsiębiorstwo osiągnęło przychody w wysokości 49,9 miliardów Euro, a jego wynik operacyjny wyniósł 5,07 miliardów Euro. Marka Audi obecna jest na ponad 100 rynkach całego świata, a produkcja odbywa się w zakładach w Ingolstadt, Neckarsulm, Györ (Węgry), w Brukseli (Belgia), w Bratysławie (Słowacja), Martorell (Hiszpania), w Kałudze (Rosja), Aurangabad (Indie), Changchun (Chiny) i w Dżakarcie (Indonezja). W grudniu 2013, cztery ringi rozpoczęły również produkcję samochodów w Foshan (Chiny). W roku 2015 produkcja ruszy w São José dos Pinhais (Brazylia), a od 2016 w San José Chiapa w Meksyku. Spółkami należącymi w 100% do Audi AG są między innymi quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant'Agata Bolognese/ Włochy) oraz producent sportowych motocykli Ducati Motor Holding S.p.A (Bolonia/Włochy). Audi zatrudnia obecnie ponad 73 500 pracowników, z czego 50 500 w Niemczech. W latach 2014 - 2018 koncern planuje inwestycje rzędu 22 miliardów Euro, głównie w nowe produkty i zrównoważone technologie. Audi przykłada dużą wagę do korporacyjnej odpowiedzialności, a w swej strategii ustanowiło zasadę zrównoważonego rozwoju swoich produktów i procesów produkcyjnych. Długoterminowym celem koncernu jest mobilność wolna od CO2. źródło: VGP
  3. [h=4]MITSUBISHI OUTLANDER NAJLEPSZYM SAMOCHODEM RODZINNYM [/h][h=4]W KONKURSIE SUPERPRODUKT 2013[/h][h=3] [/h] Mitsubishi Outlander został laureatem konkursu SUPERPRODUKT 2013 organizowanym przez miesięcznik Mam Dziecko. Auto otrzymało najwyższą nagrodę w kategorii Samochód Rodzinny i zostało docenione za wyjątkowy poziom bezpieczeństwa, idealne dopasowanie do potrzeb rodziny i wysoki komfort jazdy, także poza utwardzonymi drogami. Samochody podczas specjalnych testów oceniali członkowie jury pod przewodnictwem redaktor naczelnej magazynu dla rodziców Mam dziecko Magdaleny Chomickiej. W skład jury weszło także grono lekarzy dziecięcych z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Instytutu Matki i Dziecka oraz aktorka Joanna Moro. [h=3]Jurorzy bardzo starannie dokonywali oceny pojazdów pod kątem ich przydatności podczas rodzinnych podróży. Ze szczególną uwagą oceniano cechy istotne dla rodziców i małych pasażerów: pojemność i wymiary bagażnika przy załadunku takich sprzętów, jak wózki, gondolki dla niemowląt i foteliki. Wewnątrz testowano także fotelik dla małego dziecka – łatwość montażu, przestrzeń i udogonienia dla małego podróżnika. Surowej ocenie podlegała wygoda przy pakowaniu bagaży do wnętrza auta i bagażnika, komfort jazdy, łatwość obsługi auta, prowadzenie i zachowanie na zakrętach, ilość miejsca wewnątrz i ogólny standard pojazdu. [/h] Jak podkreśliła podczas ceremonii wręczenia nagród przewodnicząca jury Magdalena Chomicka - „Mitsubishi Outlander został nagrodzony za wyjątkowe bezpieczeństwo, przystosowanie auta do potrzeb rodziny oraz komfort jazdy także w terenie” Cechy wyróżniające produkowany w Japonii, siedmioosobowy SUV Outlander to przestronne wnętrze, znakomite własności jezdne, niskie spalanie oraz najwyższa jakość wykonania i materiałów. Pojazd wyposażono w zaawansowany technicznie napęd 4x4, sprawdzony w najcięższych terenowych rajdach. Dobre osiągi gwarantują nowe silniki: cicha, 2-litrowa benzynowa jednostka o mocy 150 KM, współpracująca z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów CVT i 5-biegową przekładnią manualną oraz oszczędny, turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM, który jest dostępny z nową automatyczną przekładnią oraz 6-biegową manualną skrzynią biegów. Outlander trzeciej generacji tworzy nowy standard w zakresie bezpieczeństwa w tej klasie samochodów. Oferuje 7 poduszek bezpieczeństwa, wzmocnioną konstrukcję nadwozia RISE i najnowocześniejsze rozwiązania dotąd stosowane w samochodach wyższej klasy: system zapobiegania kolizjom czołowym, adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz system ostrzegania przed opuszczaniem pasa ruchu. Słynący z niezawodności Outlander jest teraz oferowany w cenie od 83 990 zł z 4-letnią gwarancją do 300 000 km i możliwością przedłużenia tej gwarancji do 5 lat. Specjalna oferta dla przedsiębiorców pozwala na oszczędność aż 23% przy zakupie tego pojazdu w styczniu. [h=3]Wyróżniony w tym konkursie Mitsubishi Outlander otrzymał znak towarowy SUPERPRODUKT, który jest potwierdzeniem najwyższej jakości wykonania i funkcjonalności tego auta. To już trzecie wyróżnienie dla Mitsubishi w tym konkursie – poprzednie zwycięstwa odnotowały Mitsubishi Lancer Kombi i Mitsubishi Lancer Sedan.[/h] Źródło: MMC Car Poland
  4. Hyundai i10 Nowej generacji wygrywa w prestiżowym konkursie europejskim AUTOBEST 2014 Drugi model Hyundaia wygrywa w konkursie Autobest w ciągu trzech lat Eksperci z jury pod wrażeniem przestrzeni, jakości i łatwości obsługi nowego i10 Nowy Hyundai i10 został zwycięzcą 13. edycji europejskiego konkursu Autobest 2014, oceniającego modele wprowadzane na rynkach wschodzących w centralnej i wschodniej Europie. Już po raz drugi w ciągu ostatnich trzech lat w konkursie wyróżniono model Hyundaia – w 2012 roku tytuł przypadł modelowi Elantra. "Nowa generacja i10 to godny zwycięzca. Podczas testów, które odbyły się w okolicach Belgradu, samochód zaskoczył wszystkich znakomitymi właściwościami jezdnymi, niespotykanymi w małych samochodach, wysoką jakością oraz wyróżniająca przestrzenią” – skomentował Dan Vardie. "Nowa generacja i10 jest doskonałym przykładem strategii regionalizacji produktu czyli budowania właściwych samochodów dla poszczególnych regionów. Jesteśmy dumni, że Hyundai i10 nowej generacji zajął pierwsze miejsce w konkursie Autobest - to pokazuje, że nasze samochody dostarczają wartość powyżej oczekiwań Klienta, co wpłynie na utrzymanie przez markę 3,5 % udziału w europejskim rynku nowych samochodów w 2014 roku." - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe. Pierwszy Hyudnai i10 nowej generacji zjechał z linii produkcyjnej w tureckiej fabryce Hyundaia we wrześniu 2013 r. Wcześniej, marka zainwestowała w rozbudowę fabryki ponad 500 mln EUR, co pozwoliło na podniesienie rocznej zdolności produkcyjnej do 200 000 sztuk. Tym samym roczny potencjał produkcyjny Hyundaia wzrósł w Europie do 500 000 samochodów, uwzględniając fabrykę w czeskich Nosovicach. Od 2014 r., 90% wszystkich modeli Hyundai sprzedawanych w Europie będzie pochodziło z europejskiej produkcji. AUTOBEST jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród motoryzacyjnych, przyznawaną w oparciu o 13 kryteriów, m.in. design, cena, specyfikacja, serwisowanie samochodu . W skład jury wchodzą dziennikarze z 15 rynków wschodzących: między innymi Czech, Węgier, Turcji, Rosji. Źródło: Hyundai Motor Poland
  5. Cztery wygrane Audi w konkursie Auto Trophy - Najwyższe podium dla Audi A1, A3 Cabriolet i A6 - Nagroda „Quality Trophy“ za wysoką jakość i niezawodność Ingolstadt/Düsseldorf, 27 listopada 2013 r. Cztery trofea dla marki Audi. W tegorocznej edycji konkursu „Auto Trophy“, Audi zdobyło aż cztery najwyższe nagrody. Po raz dwudziesty szósty, magazyn „Auto Zeitung“ poprosił swoich czytelników by wybrali najlepsze ich zdaniem samochody. Głos w plebiscycie oddały 103 074 osoby. Pierwsze miejsca w swoich klasach zdobyły Audi A1, Audi A3 Cabriolet i Audi A6. Do konkursu stanęło 400 modeli w 29 kategoriach. Audi A1 zwyciężyło, zdobywając 32,1 procent głosów, w kategorii samochodów małych. Audi A6, mając 16,5 procent głosów, wygrało w klasie luksusowych limuzyn. Audi A3 Cabriolet – zyskując uznanie 29 procent uczestników plebiscytu – pokonało konkurentów w kategorii „kabriolety do 30 tys. euro“. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się wczoraj wieczorem w siedzibie Classic Remise w Düsseldorfie. Nagrody odebrali prof. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego i Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. Audi zdobyło również nagrodę specjalną za wyjątkową jakość - „Quality Trophy“. Odebrał ją Werner Zimmermann, kierownik służb kontroli jakości Audi AG. Nagroda „Quality Trophy“, to wyróżnienie przyznawane przez magazyn „Auto Zeitung“ i Towarzystwo Nadzoru Technicznego GTÜ (niem. Gesellschaft für Technische Überwachung), za wysoką jakość i niezawodność samochodów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. więcej -> Iveco nagrodzone w konkursie magazynu Życie Handlowe, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, testy samochodów osobowych, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Najwyższe wyróżnienie w konkursie „red dot award“ 2013 dla Audi R8 - Nagrodę „red dot: best of the best“, za najwyższą jakość stylistyki, jury przyznało modelowi Audi R8 - Audi A3 Sportback i Audi S3 laureatami nagrody „red dot“ - Wyróżnienia odebrał Enzo Rothfuss, szef zespołu odpowiedzialnego za stylistykę wnętrza samochodów Audi Ingolstadt, 3 lipca 2013. Trzy modele spod znaku czterech ringów zwyciężyły w tegorocznym konkursie „red dot award: product design 2013“. Audi R8 przekonało międzynarodowe, renomowane jury swoją „najwyższą jakością stylistyki“ i otrzymało najwyższą nagrodę „red dot: best of the best“. Wielokrotnie nagradzane Audi A3 Sportback i Audi S3 również spotkały się z uznaniem jurorów, którzy przyznali im nagrodę „red dot“ za niepowtarzalny styl. Szef zespołu odpowiedzialnego za stylistykę wnętrza samochodów Audi, Enzo Rothfuss, odebrał nagrody podczas gali red dot w teatrze Aalto, w niemieckim Essen. Podziękował jurorom oraz swojemu zespołowi następującymi słowy: „Wzornictwo to dynamiczny proces i nieustanny rozwój, w którym łączymy tradycję i wizjonerstwo.“ Spośród ponad 4600 zgłoszonych do konkursu produktów i projektów z 54 krajów, wyróżniono 22 modele samochodów, natomiast jury składało się z 37 ekspertów z 24 krajów. Nagroda „red dot” wyraża uznanie nie tylko dla estetycznej formy, ale również dla pionierskich trendów i innowacyjnej myśli projektantów. * „Jego stylistyka i wykonanie cechują się nadzwyczajną jakością. Proporcje są wyważone, pełne perfekcyjnej równowagi, a najwyższa klasa charakteryzuje estetykę auta “ – tak jury uzasadniło nagrodę dla Audi R8. „Wyznaczanie nowych dróg we wzornictwie oznacza przede wszystkim krytyczne spojrzenie na każdy projekt“ – powiedział Wolfgang Egger, szef działu stylistyki Audi. „Proces pracy nad stylistyką pojazdu przypomina dynamiczną jazdę samochodem, która ma swoje lepsze i gorsze momenty. By powstała innowacyjna forma, trzeba podejścia do zadania z wielu różnych perspektyw i poszukiwania czegoś nowego, pamiętając przy tym, by nie tracić z oczu podstawowych cech marki Audi.“ Model R8 to perfekcyjne ucieleśnienie harmonijnego połączenia tradycji i wizjonerstwa. Dzięki takiej mieszance udało się stworzyć produkt, którego stylistyka emocjonalnie łączy klientów Audi i kształtuje przyszłość marki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. więcej -> Sukces technologii TSI Volkswagena w konkursie International Engine of the Year 2013, rynek nowych samochodów, ranking samochodów osobowych, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Witam. Kochani zapraszam Was do organizowanego przez nas konkursu: Turbosprężarki, Regeneracja turbosprężarki, Regeneracja turbin Do wygrania: Laptop, rower górski, Aparat fotograficzny, Tablet, Telefax. Miłej zabawy
  10. Volvo V40 Cross Country nagrodzone w konkursie Fleet Award 2013 Volvo V40 Cross Country zostało najlepszym samochodem w kategorii mały i średni MPV/Crossover w konkursie Fleet Award Polska 2013. Najlepsze pojazdy wybrali specjaliści ze środowisk flotowych, analizując je pod kątem przydatności dla firm. To wyróżnienie jest szczególnie ważne dla marki Volvo, której auta są bardzo chętnie wybierani przez klientów biznesowych. Volvo V40 Cross Country to najnowsza propozycja szwedzkiego producenta, która zadebiutowała w polskich salonach w styczniu 2013 r. Ten samochód tworzy nową niszę ulokowaną pomiędzy typowymi kompaktami, a autami SUV. V40 Cross Country jest lekko uterenowionym kompaktem segmentu premium. Jest poręczny jak przystało na samochód średniej wielkości, a jednocześnie znacznie lepiej radzi sobie z przeszkodami drogowymi tak w mieście, jak i poza nim. Nowy model, jak przystało na Volvo, wyznacza standardy bezpieczeństwa. Uzyskał najlepsze noty w historii testów zderzeniowych Euro NCAP. Jest także wyposażony w wiele systemów bezpieczeństwa aktywnego. V40 Cross Country jest wyposażony w poduszkę powietrzną chroniącą pieszego przed następstwami ewentualnej kolizji. Pod maską modelu można znaleźć jednostki Diesla i benzynowe o mocy od 115 do 254 KM, w tym dwie wersje silnikowe dostępne są z napędem na cztery koła. Źródło: Volvo
  11. Sukces w konkursie red dot design awards 2013 Mercedes-Benz z nagrodami za najlepszy design Dwa osobowe modele Mercedes-Benz - nowa Klasa A oraz CLA - zdobyły nagrody red dot, uznawane za najbardziej prestiżowe w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Ceremonia wręczenia statuetek odbędzie się 1 czerwca br. w Teatrze Aalto w Essen. Następnie zwycięskie auta będą przez cztery tygodnie prezentowane na wystawie w muzeum red dot design. Swoje projekty do walki w konkursie red dot design awards 2013 zgłosiło 1885 producentów i designerów z 64 krajów świata. Firmowane przez Centrum Wzornictwa Nadrenii Północnej-Westfalii nagrody red dot postrzegane są jako znak najwyższej jakości w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, a tradycja ich przyznawania sięga 1955 roku. W tym roku międzynarodowe jury złożone z niezależnych ekspertów oceniło łącznie 4662 produkty, wyróżniając te najlepsze pod względem jakości i funkcjonalności, pionierskie pod względem wzornictwa oraz najbardziej przyjazne środowisku. Według 37 członków jury nowa Klasa A i czterodrzwiowe coupé CLA w pełni spełniają wymienione kryteria. Dość wspomnieć, że nowy Mercedes-Benz CLA to najbardziej aerodynamiczny produkowany seryjnie samochód na świecie - zależnie od wersji, współczynnik oporu powietrza jego karoserii wynosi 0,22 lub 0,23. Wyjątkowo atrakcyjny design nowej Klasy A docenili również czytelnicy niemieckiego magazynu "AUTO BILD", przyznając jej tytuł najpiękniejszego samochodu w Niemczech i nagrodę AUTO BILD Design Award 2012. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  12. więcej -> Audi A3 pierwsze w konkursie ADAC 2013 za jakość, ranking samochodów osobowych, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> http://www.samar.pl/__/3/3.a/70720/Oto-finaliści-w-konkursie-Car-of-the-Year-2013--Kto-będzie-najlepszy-.html?locale=pl_PL źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> Kia cee'd nagrodzona w konkursie German Design Awards 2013 | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. Dyskusja o Konkursie AKTYWNY FORUMOWICZ Zapraszamy do rozmów Link do regulaminu http://www.forumsamochodowe.com/sprawy-organizacyjne/65185-konkurs-aktywny-forumowicz.html
  16. Volkswagen Caddynagrodzony w konkursie „Napęd Nowej Ery” Więcej zdjęć: Volkswagen Caddy fot. Volkswagen Group Polska - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Poznań, 23 października 2012 r. –Model Volkswagen Caddy LPG został nagrodzony w konkursie „NapędNowej Ery”, w kategorii „Samochód Nowej Ery”. Grono ekspertów,organizowanego wspólnie przez Orlen Gaz oraz portal e-petrol.pl.konkursu, doceniło tym samym technologię zastosowaną w modeluVolkswagena, a także wkład marki w rozwój rynku LPG w Polsce. Konkurs„Napęd Nowej Ery” to pierwszy ogólnopolski konkurs branży LPG,którego celem jest popularyzacja oraz rozwój rynku gazu płynnego wnaszym kraju. Dzięki niemu,wyznaczane są nowe standardy wykorzystywania napędów zasilanychpaliwem alternatywnym, a także promowane i popularyzowane dobrepraktyki związane z rynkiem LPG. Doudziału w konkursie zaproszono ponad 90 firm, które walczyły otytuły w kategoriach: Samochód Nowej Ery, Instalacja Nowej Ery,Rozwiązanie Nowej Ery oraz Stacja Nowej Ery. Jury pod przewodnictwemdr. inż. Krzysztofa Bajdora, Zastępcy Dyrektora ds. Paliw i EnergiiOdnawialnej w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji przyznało nagrodęgłówną w kategorii „Samochód Nowej Ery” modelowi VolkswagenCaddy LPG. Uroczysta gala podsumowująca wyniki konkursu odbyła się17 października w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej. Wimieniu Volkswagena nagrodę odbierał Michał Jaremczuk,kierownikmarketingu marki Volkswagen Samochody Użytkowe. VolkswagenCaddy w wersji BiFuel z instalacją LPG napędzany jest silnikiembenzynowym o pojemności 1.6 l i mocy 75 kW (102 KM), średniezużycie paliwa wynosi 8 l/100 km w cyklu mieszanym. ModelCaddydostępny jest na naszym rynku w cenie od 62.317 zł netto (furgon).Warto też wspomnieć, że w salonach można także zamówić wersjęzasilaną gazem ziemnym CNG, a także nowoczesnymi silnikami TSI orazTDI. Źródło: Volkswagen GroupPolska
  17. [h=3]SKODA wyróżniona w konkursie „Automotive Brand Contest”[/h] Podczas międzynarodowego konkursu wzornictwa „Automotive Brand Contest” ŠKODA zdobyła nagrodę w kategorii „Architektura”. Wyróżnienie w tej kategorii Producent otrzymał za obecność podczas ubiegłorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (IAA). Specjalne jury doceniło przede wszystkim międzynarodowe pozycjonowanie marki oraz jej spójność wizerunkową. We Frankfurcie ŠKODA zaprezentowała swój prototyp o nazwie „MissionL”, dzisiaj szerzej znany jako model produkcyjny Rapid. Samochód ten wprowadza całkowicie odświeżony język wzornictwa marki i wytwarzany jest w głównym zakładzie Producenta w Mladá Boleslav. Od 2013 roku będą także produkowane specjalne wersje tego auta z przeznaczeniem na rynek chiński, a od 2014 roku – na rynek rosyjski. Podczas ubiegłorocznych targów we Frankfurcie, kolejną atrakcją na stoisku ŠKODY był wielki, trójwymiarowy globus z unikalnymi kodami dla każdego kontynentu. Kody te, po odczytaniu za pomocą smartfonów, zapewniały możliwość zapoznania się z różnymi zdjęciami i filmami prezentującymi modele Producenta. Zdaniem jury konkursu, ŠKODA podczas budowania komunikacji marki wykazała się niezwykłą kreatywnością i spójnością, co przyciągnęło do ich stoiska znaczną ilość gości. „Automotive Brand Contest” to międzynarodowy konkurs designu przeznaczony dla wszystkich producentów samochodowych. Pierwsza edycja wydarzenia miała miejsce rok temu. Nagrody są przyznawane łącznie w 11 kategoriach. Tegoroczny konkurs skupił się nie tylko na stylistyce pojazdów, ale także na wizerunku marki. Nagrody zostały przyznane przez Niemiecką Radę Wzornictwa. Jest to niezależna instytucja, która wspiera firmy w komunikacji na arenie międzynarodowej, jednocześnie zwiększając świadomość i kompetencje w zakresie projektowania. Niemiecka Rada Wzornictwa organizuje także liczne konferencje, zjazdy i seminaria, które promują zasady projektowania. Źródło: Volkswagen Group Polska
  18. W październiku 2012 w Paryżu odbyła się oficjalna i uroczysta ceremonia wręczenia nagród NISTEC 2012 (Nissan International Service Technical Contest). NISTEC jest jedynym w swoim rodzaju konkursem w branży motoryzacyjnej oceniającym przede wszystkim poziom wyszkolenia technicznego kadry serwisowej Sieci Nissana i stworzonym w celu uznania i doskonalenia profesjonalizmu ekip technicznych Nissana. W tegorocznej edycji NISTEC 2012 główne laury zwycięstwa przypadły dwóm Polakom z Sieci Nissana: Sławomir CZARNECKI zwyciężył w kategorii „NISTEC Jakość Pracy" (Quality of Work). Dominik KRAJEWSKI zajął 2 miejsce w kategorii „NISTEC Srebrny Medal w Europie" (Silver Award European Final). Technicy, którzy w konkursie NISTEC osiągają dobre wyniki, charakteryzują się wyjątkowym poziomem wiedzy, posiadają umiejętności oraz talent do naprawy samochodów, a to wszystko przekłada się bezpośrednio na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi i troski o Klienta. Konkurs składał się z 4 zadań praktycznych: Silnik, Klimatyzacja, Elektryczne Szyby i Inspekcje Przeglądowe (PDI) oraz oceny z teoretycznego testu 30 pytań. W samochodzie były specjalnie spreparowane usterki i każdy uczestnik musiał usterkę zdiagnozować, ustalić przyczynę i naprawić zgodnie z procedurami serwisowymi Nissana. W konkursie brało udział 53 techników z całej Europy, a region Europy Centralnej reprezentowało 6 osób (3 z Polski, 2 z Węgier, 1 ze Słowacji). W ramach konkursu NISTEC przyznawanych jest 6 nagród: - NISTEC Złoty Medal w Europie; - NISTEC Srebrny Medal w Europie; - NISTEC Brązowy Medal w Europie; - NISTEC Bezpieczeństwo Pracy; - NISTEC Jakość Pracy; - NISTEC Szybkość Pracy; Dzięki zdobyciu dwóch z 6 głównych nagród NISSAN Sales Central & Eastern Europe stał się najbardziej utytułowaną organizacją tegorocznej edycji NISTEC, co świadczy o jakości szkolenia i wsparcia technicznego w regionie. źródło: NISSAN
  19. POLSKISUKCES W EUROPEJSKIM KONKURSIE NISTEC 2012 Wpaździerniku 2012 w Paryżu odbyła się oficjalna i uroczystaceremonia wręczenia nagród NISTEC 2012 (NissanInternational Service Technical Contest). NISTEC jest jedynym w swoim rodzaju konkursemw branży motoryzacyjnej oceniającym przede wszystkim poziomwyszkolenia technicznego kadry serwisowej Sieci Nissana i stworzonymw celu uznania i doskonalenia profesjonalizmu ekip technicznychNissana. W tegorocznej edycji NISTEC 2012 głównelaury zwycięstwa przypadły dwóm Polakom z Sieci Nissana: Sławomir CZARNECKI zwyciężył w kategorii „NISTEC Jakość Pracy" (Quality of Work). Dominik KRAJEWSKI zajął 2 miejsce w kategorii „NISTEC Srebrny Medal w Europie" (Silver Award European Final). Technicy, którzy w konkursie NISTEC osiągajądobre wyniki, charakteryzują się wyjątkowym poziomem wiedzy,posiadają umiejętności oraz talent do naprawy samochodów, a towszystko przekłada się bezpośrednio na zapewnienie najwyższegopoziomu obsługi i troski o Klienta. Konkurs składał się z 4 zadańpraktycznych: Silnik, Klimatyzacja, Elektryczne Szyby i InspekcjePrzeglądowe (PDI) oraz oceny z teoretycznego testu 30 pytań. Wsamochodzie były specjalnie spreparowane usterki i każdy uczestnikmusiał usterkę zdiagnozować, ustalić przyczynę i naprawićzgodnie z procedurami serwisowymi Nissana. W konkursie brało udział 53 techników zcałej Europy, a region Europy Centralnej reprezentowało 6 osób (3z Polski, 2 z Węgier, 1 ze Słowacji). W ramach konkursu NISTECprzyznawanych jest 6 nagród: - NISTEC Złoty Medal w Europie; - NISTEC Srebrny Medal w Europie; - NISTEC Brązowy Medal w Europie; - NISTEC Bezpieczeństwo Pracy; - NISTEC Jakość Pracy; - NISTEC Szybkość Pracy; Dzięki zdobyciu dwóch z 6 głównych nagród NISSAN SalesCentral & Eastern Europe stał się najbardziej utytułowanąorganizacją tegorocznej edycji NISTEC, co świadczy o jakościszkolenia i wsparcia technicznego w regionie. Źródło: Nissan
  20. [h=1]BMW Group zdobywa liczne nagrody w konkursie Automotive Brand Contest 2012.[/h][h=1]BMW Group otrzymało łącznie 48 nagród, z czego 14 zostało przyznanych projektom przygotowanym przez BMW Group Design.[/h][h=3][/h]Monachium. Jury prestiżowego, międzynarodowego konkursu wzornictwa Automotive Brand Contest doceniło projekty autorstwa BMW Group. Firma zdobyła łącznie 48 nagród. W kategorii „Wygląd zewnętrzny” nagrody otrzymało BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz motocykle BMW S 1000 RR i Husqvarna Nuda 900 R. Dodatkowo BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz BMW serii 3 Limuzyna znalazły się wśród zwycięzców w kategorii „Wnętrze”. BMW Design Studio Live okazało się najciekawszym wydarzeniem spośród paneli eksperckich, a instalacja COLOUR ONE dla MINI autorstwa Scholten & Baijings zdobyła specjalne wyróżnienie dla „Najlepszego z najlepszych”. Ponadto zespół BMW Group Design otrzymał nagrodę dla „Zespołu roku”, natomiast materiał o BMW Zagato Coupe został wyróżniony jako najlepszy „Film dotyczący wizerunku”. BMW i8 Concept zostało z kolei nagrodzone tytułem „Innowacja roku”. Z dużym uznaniem spotkały się również liczne kampanie marki BMW. Swoim werdyktem Niemiecka Rada Wzornictwa potwierdziła wyjątkowy standard designu BMW Group. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie 27 września się podczas Nocy Projektantów Motoryzacyjnych (Automotive Designers’ Night), odbywającej się w ramach targów motoryzacyjnych „Mondial de l’Automobile” 2012 w Paryżu. Automotive Brand Contest jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem designu marek samochodowych. Już od pierwszej edycji, która miała miejsce w 2011 roku, impreza jest uznawana za ważne wydarzenie w branży motoryzacyjnej. Tegoroczna edycja w dużej mierze skoncentrowała się na wszechstronnym „reżyserowaniu” marki w ramach wszystkich mediów oraz produktów. Panel ekspertów złożony z przedstawicieli mediów, specjalistów od komunikacji wizualnej oraz marki, a także władz placówek oświatowych, nagrodził nadesłane prace w łącznie 12 kategoriach. Przy dokonywaniu oceny pod uwagę brano m.in. wygląd auta, design marki oraz kampanie reklamowe promujące dany model. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali automatycznie nominowani do nagrody Design Award przyznawanej przez Niemiecką Radę Wzornictwa (German Design Council). Stylistyka BMW i8 Concept to wzajemna zależność technologii i estetyki. Jego kształty i niska sylwetka emanują wrażeniem dynamicznego męstwa, podczas gdy duże okna i uwypuklone cechy aerodynamiczne zapewniają nieograniczony pogląd na lekką, innowacyjną stylistykę tego studyjnego modelu, podkreślając jego zobowiązanie do zapewniania maksymalnej wydajności. Sportowy charakter pojazdu przejawia się również poprzez stylistykę wnętrza wyróżniającą się bezkompromisową orientacją na kierowcę oraz wykorzystaniem zasobów odnawialnych. Sportowy, pełen emocji design BMW i8 Concept Spyder prezentuje atrybuty dwuosobowego kabrioletu, a także zestawienia jasnego oświetlenia, dynamiki i efektywności z niezwykłą estetyką. Połączenie inteligentnej, lekkiej stylistyki z oszałamiającą technologią hybrydową pomaga BMW i8 Concept Spyder zyskać autentyczne osiągi sportowego samochodu w momencie, gdy auto spala dokładnie tyle samo paliwa ile tradycyjny kompakt. Sportowe, dynamiczne wrażenie podkreślają duże panele nadwozia, obniżona postawa i liczne elementy aerodynamiczne, takie jak powierzchnie styku, listwy, wloty powietrza oraz klapy. BMW serii 6 Gran Coupé łączy w sobie wyjątkową estetykę i dynamikę klasycznego BMW Coupé z luksusową atmosferą, potęgując indywidualną osobowość pojazdu. Jego proporcje – bardzo niski jak na model czterodrzwiowy profil – odzwierciedlają sportową klasę i luksus. Dzięki niewielkiej wysokości rozciągającej się do tyłu linii dachowej, BMW serii 6 Gran Coupé jest ucieleśnieniem czystej estetyki marki. Stylistyka wnętrza harmonicznie łączy przednie i tylne fotele stwarzając doskonałe połączenie elegancji i dynamiki. Elementy dekoracyjne i płynne oraz nakładające się na siebie powierzchnie sygnalizują wyjątkową naturę BMW serii 6 Gran Coupé. BMW serii 3 Limuzyna jest najlepiej sprzedającym się na świecie pojazdem w klasie premium. Obecnie jego szósta generacja ustanawia nowe wzorce w zakresie sportowych osiągów, elegancji i komfortu. Pionierska historia modelu stanowi inspirację dla nowych sportowych limuzyn, których potężna stylistyka jest ucieleśnieniem charakterystycznego dla marki designu. Nowe oblicze BMW z płaskimi reflektorami sięgającymi aż do grilla oraz atrapy chłodnicy BMW w kształcie nerek akcentuje dynamiczny i elegancki design nowej gamy BMW serii 3. BMW Zagato Coupé jest efektem współpracy pomiędzy entuzjastami motoryzacji – to BMW widziane oczami włoskiego projektanta karoserii Zagato. Jest to również wyraźnie odzwierciedlone w stylistyce. Wskazówki stylistyczne pracowni umożliwiły stworzenie budzącego emocje coupé zgodnie z najlepszą tradycją Zagato. Przyciągające oko rozmieszczenie masy jest cechą charakterystyczną tej włoskiej pracowni i nadaje BMW Zagato Coupé osobowość wyróżniającą się już od pierwszego spojrzenia. Obróbka powierzchni z kolei jest inspirowana głównie przez BMW. MINI Roadster jest eleganckim i sportowym samochodem kompaktowym dla wymagających kierowców, którzy cenią wysokiej jakości stylistykę, mocne silniki i precyzyjnie dopasowane zawieszenie. Typowa dla MINI interpretacja kompaktowego roadstera łączy w sobie czysty sportowy charakter ze spontaniczną radością jazdy po mieście z opuszczonym dachem. Pokryte stalą nierdzewną pałąki antykapotażowe oraz rama przedniej szyby podkreślają jego elegancki design, zapewniając jednocześnie optymalne bezpieczeństwo dla kierowcy i pasażera. Aby uświetnić Salone del Mobile 2012, MINI zaprezentowało instalację COLOUR ONE dla MINI autorstwa Scholten & Baijings. Dzieło, cieszącego się poważaniem na całym świecie, holenderskiego duetu jest próbą poznania budowy MINI One poprzez zbadanie jego struktury aż do najmniejszego komponentu, co czyni go swoistą dekonstrukcją procesu projektowania. Rezultatem jest również nowa, skłaniająca do myślenia i inspirująca interpretacja, która wykorzystując typowe dla Scholten & Baijings narzędzia stylistyczne koloru i materiału, a także stawia pytanie o rolę stylistyki motoryzacyjnej oraz przedstawia ją w nowym świetle. Zwiedzający Munich Creative Business Week 2012 mogli zapoznać się z genezą charakterystycznego wyglądu BMW dzięki BMW Design Studio Live mieszczącego się w BMW Lenbachplatz. Jako część prezentacji nowego BMW serii 3 zademonstrowano interesujące informacje dotyczące procesu tworzenia stylistyki. Główną atrakcją była możliwość obserwowania projektantów BMW Group podczas pracy nad glinianym modelem w skali 1:1, co stanowiło dodatkowy, fascynujący wgląd w świat designu produktów BMW. Nowy motocykl BMW S 1000 RR nie tylko zyskuje na technicznych zaletach silnika, zawieszenia i kokpitu, lecz również w kwestii stylistyki wysuwa się na prowadzenie. Tylna część jest odczuwalnie węższa, podczas gdy asymetryczne panele boczne zostały dyskretnie zmodyfikowane, dzięki czemu środkowy wlot powietrza ma teraz kratki boczne. Nowe, wyraziste i rozpoznawalne cechy przyjęły formę dwóch skrzydełek w górnej części paneli. Mają one na celu poprawę aerodynamiki pojazdu. Dzięki swojemu świeżemu i niepokornemu wyglądowi, Husqvarna Nuda 900 R promieniuje zwinnym poczuciem sportowej dynamiki. Nuda 900 to pierwszy motocykl łączący w sobie moc techniczną BMW Group z elegancką włoską klasą. Dzięki swojej minimalistycznej stylistyce każdy element podkreśla atletyczny wygląd, który zapewnia motocyklowi unikalne, dynamiczne napięcie. Ten charakterystyczny język kształtów rozciąga się aż do aerodynamicznie stylizowanego końca, który czerpie inspirację z motocykla wyścigowego. W zeszłorocznej edycji konkursu Automotive Brand Contest, BMW Group Design zdobyła nagrodę za instalację świetlną SESTOSENSO, BMW 328 Hommage oraz BMW serii 6 Coupé. Źródło: BMW Group
  21. Monachium. Jury prestiżowego, międzynarodowego konkursu wzornictwa Automotive Brand Contest doceniło projekty autorstwa BMW Group. Firma zdobyła łącznie 48 nagród. W kategorii „Wygląd zewnętrzny” nagrody otrzymało BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz motocykle BMW S 1000 RR i Husqvarna Nuda 900 R. Dodatkowo BMW i8 Concept Spyder, BMW serii 6 Gran Coupé, MINI Roadster oraz BMW serii 3 Limuzyna znalazły się wśród zwycięzców w kategorii „Wnętrze”. BMW Design Studio Live okazało się najciekawszym wydarzeniem spośród paneli eksperckich, a instalacja COLOUR ONE dla MINI autorstwa Scholten & Baijings zdobyła specjalne wyróżnienie dla „Najlepszego z najlepszych”. Ponadto zespół BMW Group Design otrzymał nagrodę dla „Zespołu roku”, natomiast materiał o BMW Zagato Coupe został wyróżniony jako najlepszy „Film dotyczący wizerunku”. BMW i8 Concept zostało z kolei nagrodzone tytułem „Innowacja roku”. Z dużym uznaniem spotkały się również liczne kampanie marki BMW. Swoim werdyktem Niemiecka Rada Wzornictwa potwierdziła wyjątkowy standard designu BMW Group. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie 27 września się podczas Nocy Projektantów Motoryzacyjnych (Automotive Designers’ Night), odbywającej się w ramach targów motoryzacyjnych „Mondial de l’Automobile” 2012 w Paryżu. Automotive Brand Contest jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem designu marek samochodowych. Już od pierwszej edycji, która miała miejsce w 2011 roku, impreza jest uznawana za ważne wydarzenie w branży motoryzacyjnej. Tegoroczna edycja w dużej mierze skoncentrowała się na wszechstronnym „reżyserowaniu” marki w ramach wszystkich mediów oraz produktów. Panel ekspertów złożony z przedstawicieli mediów, specjalistów od komunikacji wizualnej oraz marki, a także władz placówek oświatowych, nagrodził nadesłane prace w łącznie 12 kategoriach. Przy dokonywaniu oceny pod uwagę brano m.in. wygląd auta, design marki oraz kampanie reklamowe promujące dany model. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali automatycznie nominowani do nagrody Design Award przyznawanej przez Niemiecką Radę Wzornictwa (German Design Council). Stylistyka BMW i8 Concept to wzajemna zależność technologii i estetyki. Jego kształty i niska sylwetka emanują wrażeniem dynamicznego męstwa, podczas gdy duże okna i uwypuklone cechy aerodynamiczne zapewniają nieograniczony pogląd na lekką, innowacyjną stylistykę tego studyjnego modelu, podkreślając jego zobowiązanie do zapewniania maksymalnej wydajności. Sportowy charakter pojazdu przejawia się również poprzez stylistykę wnętrza wyróżniającą się bezkompromisową orientacją na kierowcę oraz wykorzystaniem zasobów odnawialnych. Sportowy, pełen emocji design BMW i8 Concept Spyder prezentuje atrybuty dwuosobowego kabrioletu, a także zestawienia jasnego oświetlenia, dynamiki i efektywności z niezwykłą estetyką. Połączenie inteligentnej, lekkiej stylistyki z oszałamiającą technologią hybrydową pomaga BMW i8 Concept Spyder zyskać autentyczne osiągi sportowego samochodu w momencie, gdy auto spala dokładnie tyle samo paliwa ile tradycyjny kompakt. Sportowe, dynamiczne wrażenie podkreślają duże panele nadwozia, obniżona postawa i liczne elementy aerodynamiczne, takie jak powierzchnie styku, listwy, wloty powietrza oraz klapy. BMW serii 6 Gran Coupé łączy w sobie wyjątkową estetykę i dynamikę klasycznego BMW Coupé z luksusową atmosferą, potęgując indywidualną osobowość pojazdu. Jego proporcje – bardzo niski jak na model czterodrzwiowy profil – odzwierciedlają sportową klasę i luksus. Dzięki niewielkiej wysokości rozciągającej się do tyłu linii dachowej, BMW serii 6 Gran Coupé jest ucieleśnieniem czystej estetyki marki. Stylistyka wnętrza harmonicznie łączy przednie i tylne fotele stwarzając doskonałe połączenie elegancji i dynamiki. Elementy dekoracyjne i płynne oraz nakładające się na siebie powierzchnie sygnalizują wyjątkową naturę BMW serii 6 Gran Coupé. BMW serii 3 Limuzyna jest najlepiej sprzedającym się na świecie pojazdem w klasie premium. Obecnie jego szósta generacja ustanawia nowe wzorce w zakresie sportowych osiągów, elegancji i komfortu. Pionierska historia modelu stanowi inspirację dla nowych sportowych limuzyn, których potężna stylistyka jest ucieleśnieniem charakterystycznego dla marki designu. Nowe oblicze BMW z płaskimi reflektorami sięgającymi aż do grilla oraz atrapy chłodnicy BMW w kształcie nerek akcentuje dynamiczny i elegancki design nowej gamy BMW serii 3. BMW Zagato Coupé jest efektem współpracy pomiędzy entuzjastami motoryzacji – to BMW widziane oczami włoskiego projektanta karoserii Zagato. Jest to również wyraźnie odzwierciedlone w stylistyce. Wskazówki stylistyczne pracowni umożliwiły stworzenie budzącego emocje coupé zgodnie z najlepszą tradycją Zagato. Przyciągające oko rozmieszczenie masy jest cechą charakterystyczną tej włoskiej pracowni i nadaje BMW Zagato Coupé osobowość wyróżniającą się już od pierwszego spojrzenia. Obróbka powierzchni z kolei jest inspirowana głównie przez BMW. MINI Roadster jest eleganckim i sportowym samochodem kompaktowym dla wymagających kierowców, którzy cenią wysokiej jakości stylistykę, mocne silniki i precyzyjnie dopasowane zawieszenie. Typowa dla MINI interpretacja kompaktowego roadstera łączy w sobie czysty sportowy charakter ze spontaniczną radością jazdy po mieście z opuszczonym dachem. Pokryte stalą nierdzewną pałąki antykapotażowe oraz rama przedniej szyby podkreślają jego elegancki design, zapewniając jednocześnie optymalne bezpieczeństwo dla kierowcy i pasażera. Aby uświetnić Salone del Mobile 2012, MINI zaprezentowało instalację COLOUR ONE dla MINI autorstwa Scholten & Baijings. Dzieło, cieszącego się poważaniem na całym świecie, holenderskiego duetu jest próbą poznania budowy MINI One poprzez zbadanie jego struktury aż do najmniejszego komponentu, co czyni go swoistą dekonstrukcją procesu projektowania. Rezultatem jest również nowa, skłaniająca do myślenia i inspirująca interpretacja, która wykorzystując typowe dla Scholten & Baijings narzędzia stylistyczne koloru i materiału, a także stawia pytanie o rolę stylistyki motoryzacyjnej oraz przedstawia ją w nowym świetle. Zwiedzający Munich Creative Business Week 2012 mogli zapoznać się z genezą charakterystycznego wyglądu BMW dzięki BMW Design Studio Live mieszczącego się w BMW Lenbachplatz. Jako część prezentacji nowego BMW serii 3 zademonstrowano interesujące informacje dotyczące procesu tworzenia stylistyki. Główną atrakcją była możliwość obserwowania projektantów BMW Group podczas pracy nad glinianym modelem w skali 1:1, co stanowiło dodatkowy, fascynujący wgląd w świat designu produktów BMW. Nowy motocykl BMW S 1000 RR nie tylko zyskuje na technicznych zaletach silnika, zawieszenia i kokpitu, lecz również w kwestii stylistyki wysuwa się na prowadzenie. Tylna część jest odczuwalnie węższa, podczas gdy asymetryczne panele boczne zostały dyskretnie zmodyfikowane, dzięki czemu środkowy wlot powietrza ma teraz kratki boczne. Nowe, wyraziste i rozpoznawalne cechy przyjęły formę dwóch skrzydełek w górnej części paneli. Mają one na celu poprawę aerodynamiki pojazdu. Dzięki swojemu świeżemu i niepokornemu wyglądowi, Husqvarna Nuda 900 R promieniuje zwinnym poczuciem sportowej dynamiki. Nuda 900 to pierwszy motocykl łączący w sobie moc techniczną BMW Group z elegancką włoską klasą. Dzięki swojej minimalistycznej stylistyce każdy element podkreśla atletyczny wygląd, który zapewnia motocyklowi unikalne, dynamiczne napięcie. Ten charakterystyczny język kształtów rozciąga się aż do aerodynamicznie stylizowanego końca, który czerpie inspirację z motocykla wyścigowego. W zeszłorocznej edycji konkursu Automotive Brand Contest, BMW Group Design zdobyła nagrodę za instalację świetlną SESTOSENSO, BMW 328 Hommage oraz BMW serii 6 Coupé. źródło: BMW Group
  22. więcej -> Renault Twizy nagrodzone w konkursie wzornictwa | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  23. Fiat500C by Gucci wyróżniony nagrodą „Najlepszymały kabriolet roku” w konkursie “Topless in Miami” naFlorydzie. Fiat500Cby Gucciotrzymał nagrodę „Najlepszymały kabriolet roku”w konkursie “Toplessin Miami”zorganizowanym w czerwcu b.r. przez Southern Automotive MediaAssociation (SAMA) − działające w USA stowarzyszenie dziennikarzymotoryzacyjnych, organizacji medialnych, marketingowych i producentówsamochodowych. Ekskluzywny design, eleganckie i funkcjonalne wnętrze,wyposażenie klasy Premium i markowe „insygnia” Gucci,przyciągnęły bez reszty uwagę ponad 60 uczestniczących wimprezie dziennikarzy. „Jesteśmyzaszczyceni wyróżnieniem SAMA, szczególnie dlatego, iż nikt niezna się na kabrioletach lepiej niż członkowie tego Stowarzyszenia.Nasze partnerstwo z Gucci oznacza coś naprawdę unikalnegopokazując, że w formule samochodu o niewielkich wymiarach możnadoskonale łączyć wykwintny włoski styl, bogate wyposażenie inowoczesne technologie. Dowodem sukcesu niech będzie fakt, iżniemal wszystkie samochody tej edycji specjalnej zostały od razuwyprzedane.”− powiedział Tim Kuniskis, szef marki FIAT w Ameryce Północnej. Odczasu amerykańskiej premiery podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody(8-15 września 2011), Fiat 500 by Gucci MY 2012 nie przestajefascynować, zarówno entuzjastów motoryzacji, jak i śledzącychnowe trendy w modzie. Inspirowany neoklasycznym, czarno-białymfilmem, Fiat 500 i 500C by Gucci, przyciąga wzrok błyszczącymczarnym lub białym, perłowym lakierem nadwozia. Współczesnego ienergetycznego charakteru wersji „Black” nadają detale zpolerowanego chromu oraz wystrój wnętrza w tonacji głębokiejczerni skontrastowanej z bielą. Delikatność i wysmakowanie wersja„White„ zawdzięcza kombinacji akcentów z satynowanego chromuoraz wnętrza w kolorze kości słoniowej i szlachetnej czerni.Istotny element designu stanowią firmowe znaki Gucci: chromowaneplakietki z „odręczną” sygnaturą Gucci, kołpaki kół zlogotypem podwójnej litery „G”, dwutonowa tapicerka siedzeń ztłoczeniami „Guccissima” oraz markowe, zielono-czerwono-zielonepasy bezpieczeństwa. „Todla nas wielka przyjemność powitać markę Fiat w konkursie„Topless in Miami” już po raz drugi. Mimo wyjątkowo ostrejkonkurencji, Fiat 500C by Gucci zdobył przebojem głosy juryudowadniając, że tylko dzięki włoskiej kreatywności środektransportu może zachować tak szykowny styl.”− powiedział Jaime Florez, prezes SAMA. Fiat500 i 500C by Gucci. Modeleedycji specjalnej Fiat 500 by Gucci wyróżniają się kilkomaekskluzywnymi elementami designu, które doskonale współgrają zcharakterystycznymdesignem „pięćsetki”. Markowy zielono-czerwono-zielony motywGucci biegnie pod oknami lub wzdłuż elektrycznie składanego,miękkiego dachu w kabriolecie 500C by Gucci. Środkowe słupkikaroserii i klapę tylną zdobią chromowane plakietki z „kursywną”sygnaturą Gucci, uzupełniające niejako chromowane oprawy lusterekbocznych, klamki drzwi oraz listwę maski silnika, których urodępodkreśla czarny lub biały, błyszczący lakier nadwozia. Poddyskretnie rzeźbionymi nadkolami uwagę zwracają retro-stylowe,15-calowe koła z kołpakami oznaczonymi logo podwójnej litery „G”oraz zaciski hamulcowe w markowej zieleni Gucci. Pełnastylowej elegancji jest także funkcjonalna kabina Fiata 500C byGucci. Wystarczy wymienić szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywnemateriały, chromowane akcenty satynowane i polerowane, „aksamitny”lakier panelu radioodbiornika, czy dwubarwne, skórzane pokryciasiedzeń z tłoczeniami Guccissima. Szlachetną skórę wykorzystanotakże do wykończenia paneli drzwi oraz obszycia kierownicy, którałączy tonację kości słoniowej z bielą. MarkaFIAT. MarkaFIAT promuje odkrywanie świata poprzez żywiołową ekspresjęwłasnegocharakteru. Zachęca do kierowania swoim życiem tak, aby zachowaćpewność siebie i radość z nawet niewielkich rzeczy. Tego rodzajufilozofię reprezentuje w Ameryce Północnej Fiat 500 − alboCinquecento (Pięćsetka),samochód-ikona, wprawdzie nieduży, ale „żyjący na całego”.Włoski duchem i sięgający korzeniami w przebogatym dziedzictwie,Fiat 500 jest synonimem nowocześnie prostego i ciągle rozwijającegosię designu, funkcjonalności oraz poczucia własnej wartości.Kojarzące się z oryginalnym Cinquecento, modele Fiat 500 i 500C(Cabrio) MY 2012, zyskują obecnie status popularności globalnej. Odczasu premiery w roku 2007, sprzedaż samochodów Fiat 500 w ponad 80krajach świata przekracza już 800.000 egzemplarzy. Niekwestionowanepowodzenie „Pięćsetki” to efekt podatności na nieskończoneniemal warianty dostosowywania do potrzeb i gustów, ale takżeoferta zaawansowanych rozwiązań w kategoriach jakości wykonania,opcji silnikowych i komfortu podróżowania. Odnosząc spektakularnesukcesy w sprzedaży, Fiat 500 jest także laureatem ponad 80międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. Europejski SamochódRoku 2008, Najlepszy Światowy Design 2009, Najlepszy Nowy Silnik2010 (FIAT MultiAir Turbo) oraz „Polecany Wybór Samochodu 2012”amerykańskiego magazynu konsumenckiego ConsumerGuide. Źródło: Fiat Auto Poland
  24. 22.01.2011 - Kamil Stoch po sobotnim konkursie w Zakopanem <iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/CWQMrlFxqMA" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>
  25. Wszelkie pytania na temat konkursu Modelarskie Lato 2010 zadawajcie w tym temacie.
×