Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'klientów' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 29 wyników

  1. Witam, piszę pracę inżynierską na temat preferencji klientów na rynku samochodów osobowych. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście ją wypełnili, a tym pomogli mi zakończyć przygodę z jej pisaniem. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHfQjnITahYf4PtHnL2yBhxdwtmmMEL1ks7udhqDj4EDMdXw/viewform Z góry dziękuję, za poświęcony czas Pozdrawiam
  2. Rapid najczęściej wybieranym przez Klientów indywidualnych kompaktem w Polsce Kolejny model ŠKODY dołącza do grona rynkowych liderów: w pierwszym kwartale 2015 roku według danych CEPiK Rapid był numerem 1 w wyjątkowo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych wśród Klientów indywidualnych. W styczniu bieżącego roku model Rapid przebojem przebił się na pierwsze miejsce tabeli rejestracji nowych samochodów przez Klientów indywidualnych w swoim segmencie. Świetne wyniki notowane przez wszystkie trzy pierwsze miesiące roku zebrały się na doskonały rezultat 1 333 egzemplarzy sprzedanych polskim nabywcom w pierwszym kwartale. Zainteresowanie modelem nieustannie wzrasta: w każdym z miesięcy osiągnięto znaczną poprawę wobec wyniku z analogicznego okresu przed rokiem, w zestawieniu kwartalnym sumując się na rezultat lepszy aż o 21% od tego z pierwszego kwartału roku 2014 i blisko o 1/5 lepszy od kolejnego rynkowego konkurenta w zestawieniu. ŠKODA Rapid zadebiutowała w 2012 roku jako zupełnie nowy model pozycjonowany pomiędzy Fabią a Octavią. Szybko zdobyła sobie zainteresowanie polskich Klientów, przekonując połączeniem kompaktowych wymiarów i atrakcyjną ceną samochodu miejskiego z ponadprzeciętną przestronnością i komfortem znanym z większych modeli. Początkowo oferowana jako reprezentacyjny liftback, ŠKODA Rapid została wkrótce poszerzona o wyjątkowo pojemną wersję Spaceback – pierwszy hatchback ŠKODY w tym segmencie, jednak tradycyjnie dla marki wyróżniający się wśród konkurencji pojemnością bagażnika. Wielki sukces modelu zarówno w światowym, jak i krajowym wymiarze, przyniósł bardzo korzystny stosunek ceny do jakości produktu. Model Rapid na polskim rynku oferowany jest w promocyjnych wersjach MAX z powiększonym wyposażeniem, przy cenie zaczynającej się już od 44 500 zł lub tylko 414 zł miesięcznie w Kredycie Niskich Rat. Atrakcyjność zakupu zwiększają upusty sięgające aż 4 700 zł oraz fabryczna instalacja LPG dostępna w promocyjnej cenie 2 600 zł. Model Rapid potrafi odpowiadać na zróżnicowane oczekiwania Klientów dzięki wersjom specjalnym: oszczędnej GreenLine, sportowej Monte Carlo oraz stylowej Style Plus. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. SKODA numerem 1 w Polsce wśród Klientów indywidualnych ŠKODA już kolejny rok jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku na wszystkich frontach: zarówno na rynku flotowym, jak i wśród Klientów indywidualnych. Rok 2014 upłynął dla ŠKODY na dominacji na polskim rynku. Czeska marka zdystansowała konkurentów, z wynikiem 43 268 zarejestrowanych samochodów: to aż 13,3% spośród wszystkich nowych rejestracji w Polsce w tym czasie i ponad 18% więcej od wyniku osiągniętego w roku 2013. Oprócz doskonałego rezultatu na rynku flotowym, ŠKODA zachowuje niezmiennie bardzo silną pozycję wśród Klientów indywidualnych. Mają oni duży udział w sukcesie ŠKODY w Polsce – do Klientów indywidualnych trafiał w 2014 roku blisko co trzeci nowy samochód tej marki. Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Klienci indywidualni zarejestrowali w Polsce w zeszłym roku 13 166 samochodów z Czech, już kolejny rok osiągając w tym zestawieniu pierwsze miejsce. ŠKODA pozostaje marką najchętniej wybieraną przez Polaków już kolejny rok. Swoją szczególną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych, zawdzięcza doskonałej relacji ceny do wysokiej jakości i wyjątkowo korzystnym warunkom finansowania. ŠKODA przeprowadza obecnie największą w historii marki kampanię modelową, w ramach której wprowadzane są zupełnie nowe lub gruntownie odświeżane modele we wszystkich segmentach. Doskonały wynik ŠKODY jest zbudowany przez wyrównaną, wysoką formę rynkową wszystkich modeli marki. W większości segmentów, na którym obecna jest czeska marka, jej modele okupują czołowe miejsca zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. NIEMAL 50% WIĘCEJ KLIENTÓW MITSUBISHI W POLSCE i NAGRODA ZA DOSKONAŁĄ SPRZEDAŻ! Polski oddział Mitsubishi Motors zanotował niemal 50% wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku. Bestsellerem okazało się odświeżone Mitsubishi ASX a modelem, który cieszył się największą dynamiką wzrostu był renomowany SUV Mitsubishi Outlander. Już po raz trzeci w swej historii firma otrzymała niezwykle cenną nagrodę Excellent Sales Growth Award przyznawaną corocznie przez Prezesa Mitsubishi Motors Corporation z siedzibą w Tokio. Nagroda jest wyrazem uznania dla wyników sprzedaży, jakie firma osiągnęła w roku fiskalnym 2013. Znakomita pierwsza połowa roku W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku sprzedano 2380 nowych aut Mitsubishi, co stanowi prawie 50% wzrost. Największym powodzeniem cieszyło się Mitsubishi ASX, które znalazło 1091 nabywców, notując ponad 70% zwyżkę sprzedaży. Aż 3,5-krotnie zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Outlandera, który trafił do 665 klientów. O 86% zwiększyła się sprzedaż Lancera Sedan, 67% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się ponad trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu Mitsubishi. Ponad dwukrotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o niemal 10% większy, niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku. Excellent Sales Growth Award Świetne rezultaty Mitsubishi Motors w Polsce docenił Prezes MMC w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi nagrodę za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. W specjalnym liście do Zarządu MMC Car Poland Prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: „Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za dobre wyniki i współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Cieszę się, że mogę przekazać to cenne wyróżnienie w uznaniu dla wytężonej pracy polskiej załogi i jej osiągnięć. Nowy rok fiskalny 2014, pomimo zaostrzającej się konkurencji, przynosi zwiększone zainteresowanie modelami Mitsubishi, zatem życzę rekordu sprzedaży w 2014 roku.” – dodał. Źródło: MMC Car Poland
  5. Zyskaj spokój z pakietami przeglądów - wyjątkowa oferta dla Klientów SKODY! Już teraz kierowcy wybierający ŠKODĘ mogą skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty pakietów przeglądów, które obniżają koszty i zwiększają komfort eksploatacji nawet przez cztery lata. ŠKODA Polska wprowadziła na rynek wyjątkową usługę: dostępne dla wszystkich modeli marki pakiety przeglądów. Dają one nabywcom indywidualnym i flotowym nowych samochodów ŠKODA prawo na przeprowadzanie przeglądów okresowych u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych, w zamian za jednorazową opłatę. Zależnie od wybranego pakietu zapewnia on wymianę określonych materiałów eksploatacyjnych i ich naprawę oraz wymianę płynów eksploatacyjnych wymienionych w warunkach programu, bez żadnych kosztów dodatkowych. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie przewidywalne zarządzanie kosztami bez żadnych niespodziewanych wydatków dodatkowych oraz wysoki komfort i spokój eksploatacji. Przez okres czterech lat pakiet gwarantuje profesjonalną obsługę Autoryzowanego Serwisu ŠKODA i wykorzystywanie najwyższej jakości podzespołów oraz zalecanych przez producenta płynów eksploatacyjnych. Przekłada się to na zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa korzystania z samochodu przez cały okres trwania programu oraz zwiększenie wartości rezydualnej egzemplarza i jego atrakcyjności na rynku wtórnym. Wychodząc naprzeciw potrzebom Polaków, ŠKODA przygotowała trzy rodzaje pakietów dopasowanych dokładnie do ich potrzeb i oczekiwań. Pakiet Basic obok obowiązkowych przeglądów okresowych obejmuje bezpłatne wymiany określonych materiałów eksploatacyjnych: odpowiedniego oleju, filtrów - oleju, przeciw pyłkowego, filtrów paliwa, powietrza, podkładki korka oleju, płynu hamulcowego i świec zapłonowych. Pakiet można wykupić na czas 36 lub 48 miesięcy – dla każdej z tych opcji przygotowano trzy limity przebiegu (od 30 000 do 60 000 km). W zależności od modelu ŠKODY i wybranej kombinacji czasu trwania umowy i limitu przebiegu, całkowity koszt pakietu wynosi już od 880 zł. Pakiet Complete dodaje do tej kompleksowej obsługi zawartej w pakiecie Basic naprawę i wymianę jeszcze większej liczby ważnych, narażonych na intensywną eksploatację podzespołów – oprócz wyżej wymienionych są to jeszcze: pióra wycieraczek, tarcze, klocki, szczęki, cylinderki i bębny hamulcowe oraz sprzęgło. Pakiet ten przewiduje też wyższe limity przebiegu: od 45 000 do nawet 120 000 km. Opłata jednorazowa zaczyna się już od 3 370 zł. Najpełniejszą obsługę i działanie w prawie każdym wypadku gwarantuje Pakiet Professional. Dedykowany dla odbiorców intensywnie korzystających z samochodów i oczekujących przy tym niezmiennie najwyższej sprawności technicznej przy zachowaniu obniżonych kosztów eksploatacji, do już wymienionego zakresu usług dodaje jeszcze darmowe uzupełnianie płynów eksploatacyjnych (z wyłączeniem paliwa) oraz naprawę lub wymianę w wypadku zużycia podzespołów. Pakiet Professional obejmuje zarówno te elementy narażone na największą eksploatację, jak świece, uszczelki czy elementy zawieszenia, po te, których naprawa wiąże się z największymi dodatkowymi kosztami: liczne części silnika, turbosprężarkę czy wał napędowy. To wszystko polski importer udostępnia za opłatą już od 5 110 zł, na czas 36 lub 48 miesięcy przy limitach kilometrów w przedziale 45 000 – 120 000 km. Pakiety przeglądów dostępne są zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i flotowych. Finansowanie można dogodnie połączyć z przystępnymi rozwiązaniami wypracowanymi przez ŠKODA Finance: kredytami i leasingiem, wliczając cenę pakietu w cenę kredytu. To przemyślane rozwiązanie, które gwarantuje prostszą, dużo wygodniejszą i zauważalnie tańszą eksploatację samochodu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. foto: tesco.pl źródło: technowinki.onet.pl więcej: Tesco będzie skanować twarze klientów
  7. więcej -> CENY | Nowe Korando czeka na klientów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Alfa Romeo 4C - pierwsze egzemplarze trafiły do klientów Za to szósty klient, którego ominęła taka impreza, musiał się nieźle zdenerwować
  9. więcej -> CENY | Nowa Insignia OPC czeka na klientów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. WYNIKI BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW ADAC 2013 W NIEMCZECH MITSUBISHI MOTORS NA PODIUM Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie. Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków. Trend rosnący W tym roku, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium). Uznanie dla modelu Space Star ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”. Źródło: MMC Car Poland
  11. Alfa Romeo Touring Superleggera Disco Volante już dostępna dla klientów Auto przepiękne, ale faktycznie szkoda każdego tak przerobionego 8C...
  12. Polski oddział Mitsubishi opracował program umożliwiający zakup nowego modelu Mitsubishi Outlander 2013 w niezwykle korzystnych warunkach posiadaczom Outlandera poprzednich generacji. Lojalni klienci otrzymają bezpłatnie przedłużoną, pięcioletnią gwarancję oraz atrakcyjną propozycję finansowania zakupu samochodu. Dodatkowo każda oferta będzie negocjowana i dopasowywana do indywidualnych potrzeb klientów. Dla lojalnych klientów Program jest skierowany do posiadaczy Outlandera pierwszej i drugiej generacji, wyprodukowanych między 2003 a 2012 rokiem, wprowadzonych na rynek przez firmę MMC Car Poland - oficjalnego importera samochodów Mitsubishi do naszego kraju i zakupionych w polskiej sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi Motors. Takich klientów jest obecnie ponad 10 tysięcy. Decydując się na nowy model Mitsubishi Outlandera, posiadacze poprzednich generacji tego modelu otrzymują w prezencie Program Przedłużonej, 5-letniej Gwarancji. Dodatkowo można skorzystać z atrakcyjnych form finansowania zakupu - promocyjnego kredytu lub leasingu. We wszystkich stacjach Mitsubishi Motors klienci mogą w rozliczeniu zostawić swój obecny samochód. Największą zaletą tej oferty, skrojonej na miarę oczekiwań klientów, będzie dopasowanie do indywidualnych potrzeb nabywcy, zdefiniowanych po dokładnym omówieniu warunków zakupu i negocjacjach. Ofensywa trwa Nowy program, adresowany do wiernych klientów marki, jest częścią rozpoczętej niedawno ofensywy cenowej Mitsubishi na polskim rynku, mającej na celu znaczące powiększenie wolumenu sprzedaży i udziałów rynkowych. Nowe otwarcie zapoczątkowała redukcja cen Mitsubishi Outlandera, który jest dostępny w cenie od 88 990 zł. W polskiej ofercie klienci znajdą 11 wersji tego pojazdu. Bezpieczny SUV z Japonii Obsypany nagrodami za wyjątkowy poziom bezpieczeństwa, produkowany w Japonii Mitsubishi Outlander jest przestronnym, siedmioosobowym SUV-em. Wyróżniają go dobre własności jezdne, niskie spalanie a także staranne wykonanie i najwyższa jakość materiałów. Mitsubishi Outlander oferuje zaawansowany technicznie napęd 4x4, testowany w najcięższych terenowych rajdach. Obniżona masa pojazdu, niski współczynnik oporu powietrza i nowy tryb pracy układu napędu na 4 koła - ECO 4WD zapewniają wyjątkowo niskie spalanie i koszty. Nowe silniki: 2-litrowa benzynowa jednostka o mocy 150 KM, współpracująca z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów CVT i 5-biegową przekładnią manualną oraz oszczędny, turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM, który jest dostępny z nową automatyczną przekładnią oraz 6-biegową, manualną skrzynią biegów, gwarantują bardzo dobre osiągi. 7 poduszek bezpieczeństwa, wzmocniona konstrukcja nadwozia RISE i najnowocześniejsze rozwiązania stosowane dotąd w samochodach wyższej klasy: system zapobiegania kolizjom czołowym, adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz system ostrzegania przed opuszczaniem pasa ruchu czynią z Outlandera trzeciej generacji nowy standard w zakresie bezpieczeństwa w tej klasie samochodów. Zostało to docenione przez ekspertów na wielu kontynentach i zaowocowało kilkoma niezwykle prestiżowymi nagrodami - Top Safety Pick+*1 2013, przyznawaną przez amerykański instytut IIHS (ang. Insurance Institute for Highway Safety) pojazdom, które oferują szczególnie wysoki poziom bezpieczeństwa, wyróżnieniem w zakresie bezpieczeństwa podczas wypadku australijskiej organizacji ANCAP (pięć gwiazdek), a także pięcioma gwiazdkami w japońskich testach JNCAP i pierwszą nagrodą przyznaną przez ten instytut. Zaawansowany system zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) został również wyróżniony przez europejską organizację Euro NCAP. źródło: MMC Car Poland
  13. więcej -> Outlander dla wiernych klientów Mitsubishi, CEP, baza rejestracji pojazdów, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> Chevrolet premiuje lojalnych klientów, ranking sprzedaży aut, najnowsze modele samochodów, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. [h=1]Komisy oszukują klientów - oszustwo na wyklejanki[/h]
  16. VOLVO DOCENIONE PRZEZ KLIENTÓW W… NIEMCZECH Volvo uzyskało najwyższe noty w badaniu satysfakcji klientów J.D. Power, które przeprowadzono w Niemczech na próbie 17 000 kierowców. Najwyższe noty w kategorii samochodów luksusowych uzyskał model XC70, wyprzedzając produkty konkurencji. To już drugie zwycięstwo Volvo w trzyletniej historii badania. Badanie J.D. Power to ocenia, z których samochodów właściciele są najbardziej zadowoleni. Pod uwagę branych jest kilka kryteriów. Najważniejszym z nich jest ogólna ocena samochodu, na którą składa się wygląd zewnętrzny i wewnętrzny auta, przestronność pojazdu, komfort siedzeń, działanie systemu audio, klimatyzacji i wentylacji, skrzyni biegów i silnika, właściwości jezdne, widoczność i bezpieczeństwo. Drugim kryterium są koszty paliwa, ubezpieczenia i ewentualnych napraw. Trzecim – jakość obsługi serwisowej. Czwartym – jakość i trwałość samochodu. Sukces Volvo jest podwójny. Po pierwsze samochody Volvo zostały najlepiej ocenione spośród aut 25 marek biorących udział w badaniu. Po drugie Volvo XC70 zostało najlepiej ocenionym pojazdem w kategorii samochodów dużych/luksusowych. Badanie JD Power pokazuje, że dla klientów aut segmentu premium najważniejszymi kryteriami oceny są: bezpieczeństwo, design, komfort, czy jakość wykonania. Właśnie w tych obszarach nasze samochody mają najwięcej do zaoferowania – skomentował wyniki badania Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska. Źródło: Volvo Auto Polska
  17. więcej -> CENY | Nowy Suzuki Swift czeka na klientów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowości na rynku samochodowym, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> CENY | Nowy SEAT Leon już dostępny dla klientów w Polsce, ranking sprzedaży aut, rynek nowych samochodów, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Pininfarina szuka klientw na koncept Sergio Coś w sobie ma ten prototyp, choć łatwo wskazałbym ładniejsze Ferrari
  20. Suzuki Authentics Concept - nowy lep na klientw Prototyp wygląda nieźle. Z Kizashi się nie udało, ale może tym razem sedan Suzuki odniesie sukces
  21. [h=3]Dwa nowe silnik i manualna skrzynia biegów w nowym fabrycznym samochodzie wyścigowym Chevroleta[/h] Detroit. Chevrolet ogłosi listę klientów uprawnionych do zakupu modelu COPO Camaro 2013, czyli samochodu fabrycznie przygotowanego do wyścigów. W tym roku powstanie zaledwie 69 egzemplarzy tego modelu. „Program COPO Camaro już drugi rok z rzędu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy szukają wyspecjalizowanych samochodów wyścigowych”, powiedział Jim Campbell, wiceprezes General Motors U.S. w oddziale samochodów wyczynowych i sportów motorowych. „Modele z rocznika 2013 bazują na sukcesie swoich poprzedników, przy czym zastosowaliśmy nowe jednostki napędowe i wprowadziliśmy liczne modyfikacje, które sprawią, że nasze samochody będą jeszcze lepsze”. W roku 2012 powstało zaledwie 69 egzemplarzy modelu COPO Camaro, natomiast chęć zakupu jednego z nich zadeklarowało ponad 3000 osób. Skrót COPO pochodzi od nazwy jednostki Central Office Production Order, która w latach 60. ubiegłego wieku zajmowała się realizacją nietypowych zamówień składanych przez dilerów, głównie na samochody flotowe. Niektórzy z tych dilerów wykorzystywali system do tworzenia modeli o wyższych osiągach, które nie były oficjalnie oferowane w salonach sprzedaży. W ten sposób powstał legendarny Camaro ZL1 z 1969 roku. Samochód został wyposażony w silnik o pojemności 427 cali sześciennych, opracowany z myślą o wyścigach. Powstało 69 sztuk tego modelu, który do dziś pozostaje jednym z najcenniejszych samochodów kolekcjonerskich. Modele COPO Camaro z rocznika 2013 będą oferowane z dwoma nowymi silnikami do wyboru oraz z nową manualną skrzynią biegów, dzięki czemu będą mogły rywalizować w wielu klasach zawodów serii NHRA. Gama jednostek napędowych obejmuje trzy wolnossące motory: o pojemności 350 cali sześciennych i mocy 325 KM o pojemności 396 cali sześciennych i mocy 375 KM o pojemności 427 cali sześciennych i mocy 425 KM. W odpowiedzi na wymagania klientów, obok przekładni automatycznej Powerglide, w modelu COPO Camaro dostępna będzie nowa manualna skrzynia biegów. W każdym modelu, w zależności od wybranego silnika i przekładni, optymalizacji podlega również przełożenie tylnej osi. Dodatkowe, nowe i zmodernizowane, elementy w modelach z 2013 roku: „historyczna” osłona chłodnicy oraz standardowe reflektory wersji produkcyjnej (non-HID) przeprojektowane wnętrze ze specjalną wykładziną oraz nową tablicą przełączników przeprojektowane przednie sprężyny poprawiające osiągi chłodnica skrzyni biegów zintegrowana z chłodnicą silnika. Wszystkie modele COPO Camaro są składane ręcznie przy wykorzystaniu bazowych podzespołów z fabryki Oshawa, gdzie produkuje się standardowe Camaro. Każdy egzemplarz zostaje wyposażony w klatkę bezpieczeństwa oraz inne elementy zgodne ze standardami NHRA, a także wyścigowe podwozie i specjalne zawieszenie – łącznie ze sztywną belką osi tylnej, która zastępuje standardowe zawieszenie niezależne. Dopełnieniem całości są lekkie koła wyścigowe Bogart i opony Hoosier. Produkcja modelu rozpocznie się w kwietniu, natomiast pierwsze dostawy do klientów będą realizowane na początku lata. Każdy model COPO Camaro jest oznaczony numerem seryjnym zgodnym z numerem silnika, jednak jest pozbawiony numeru VIN, więc nie będzie go można zarejestrować do użytku na publicznych drogach. źródło: General Motors
  22. więcej -> Sportowe wersje nowego Renault Clio czekają na klientów w Polsce, testy samochodów osobowych, ranking samochodów osobowych, nowe samochody osobowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  23. więcej -> W sierpniu Toyota Auris kombi dla pierwszych klientów w Polsce, ranking sprzedaży motocykli, baza rejestracji pojazdów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  24. więcej -> Chevrolet Spark po face-liftingu czeka na klientów, ranking sprzedaży aut, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. więcej -> Nowy Ford Fiesta Van czeka na klientów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, badania rynku motoryzacyjnego, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×