Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'klientów' .
Znaleziono 29 wyników
-
Preferencje klientów na rynku samochodów osobowych
minimorris dodał temat w Forum ankiet studenckich
Witam, piszę pracę inżynierską na temat preferencji klientów na rynku samochodów osobowych. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście ją wypełnili, a tym pomogli mi zakończyć przygodę z jej pisaniem. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHfQjnITahYf4PtHnL2yBhxdwtmmMEL1ks7udhqDj4EDMdXw/viewform Z góry dziękuję, za poświęcony czas Pozdrawiam -
Rapid najczęściej wybieranym przez Klientów indywidualnych kompaktem w Polsce Kolejny model ŠKODY dołącza do grona rynkowych liderów: w pierwszym kwartale 2015 roku według danych CEPiK Rapid był numerem 1 w wyjątkowo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych wśród Klientów indywidualnych. W styczniu bieżącego roku model Rapid przebojem przebił się na pierwsze miejsce tabeli rejestracji nowych samochodów przez Klientów indywidualnych w swoim segmencie. Świetne wyniki notowane przez wszystkie trzy pierwsze miesiące roku zebrały się na doskonały rezultat 1 333 egzemplarzy sprzedanych polskim nabywcom w pierwszym kwartale. Zainteresowanie modelem nieustannie wzrasta: w każdym z miesięcy osiągnięto znaczną poprawę wobec wyniku z analogicznego okresu przed rokiem, w zestawieniu kwartalnym sumując się na rezultat lepszy aż o 21% od tego z pierwszego kwartału roku 2014 i blisko o 1/5 lepszy od kolejnego rynkowego konkurenta w zestawieniu. ŠKODA Rapid zadebiutowała w 2012 roku jako zupełnie nowy model pozycjonowany pomiędzy Fabią a Octavią. Szybko zdobyła sobie zainteresowanie polskich Klientów, przekonując połączeniem kompaktowych wymiarów i atrakcyjną ceną samochodu miejskiego z ponadprzeciętną przestronnością i komfortem znanym z większych modeli. Początkowo oferowana jako reprezentacyjny liftback, ŠKODA Rapid została wkrótce poszerzona o wyjątkowo pojemną wersję Spaceback – pierwszy hatchback ŠKODY w tym segmencie, jednak tradycyjnie dla marki wyróżniający się wśród konkurencji pojemnością bagażnika. Wielki sukces modelu zarówno w światowym, jak i krajowym wymiarze, przyniósł bardzo korzystny stosunek ceny do jakości produktu. Model Rapid na polskim rynku oferowany jest w promocyjnych wersjach MAX z powiększonym wyposażeniem, przy cenie zaczynającej się już od 44 500 zł lub tylko 414 zł miesięcznie w Kredycie Niskich Rat. Atrakcyjność zakupu zwiększają upusty sięgające aż 4 700 zł oraz fabryczna instalacja LPG dostępna w promocyjnej cenie 2 600 zł. Model Rapid potrafi odpowiadać na zróżnicowane oczekiwania Klientów dzięki wersjom specjalnym: oszczędnej GreenLine, sportowej Monte Carlo oraz stylowej Style Plus. Źródło: Volkswagen Group Polska
-
- indywidualnych
- klientów
-
(i 6 więcej)
Oznaczone tagami:
-
SKODA numerem 1 w Polsce wśród Klientów indywidualnych ŠKODA już kolejny rok jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku na wszystkich frontach: zarówno na rynku flotowym, jak i wśród Klientów indywidualnych. Rok 2014 upłynął dla ŠKODY na dominacji na polskim rynku. Czeska marka zdystansowała konkurentów, z wynikiem 43 268 zarejestrowanych samochodów: to aż 13,3% spośród wszystkich nowych rejestracji w Polsce w tym czasie i ponad 18% więcej od wyniku osiągniętego w roku 2013. Oprócz doskonałego rezultatu na rynku flotowym, ŠKODA zachowuje niezmiennie bardzo silną pozycję wśród Klientów indywidualnych. Mają oni duży udział w sukcesie ŠKODY w Polsce – do Klientów indywidualnych trafiał w 2014 roku blisko co trzeci nowy samochód tej marki. Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Klienci indywidualni zarejestrowali w Polsce w zeszłym roku 13 166 samochodów z Czech, już kolejny rok osiągając w tym zestawieniu pierwsze miejsce. ŠKODA pozostaje marką najchętniej wybieraną przez Polaków już kolejny rok. Swoją szczególną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych, zawdzięcza doskonałej relacji ceny do wysokiej jakości i wyjątkowo korzystnym warunkom finansowania. ŠKODA przeprowadza obecnie największą w historii marki kampanię modelową, w ramach której wprowadzane są zupełnie nowe lub gruntownie odświeżane modele we wszystkich segmentach. Doskonały wynik ŠKODY jest zbudowany przez wyrównaną, wysoką formę rynkową wszystkich modeli marki. W większości segmentów, na którym obecna jest czeska marka, jej modele okupują czołowe miejsca zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych. Źródło: Volkswagen Group Polska
-
- indywidualnych
- klientów
- (i 4 więcej)
-
NIEMAL 50% WIĘCEJ KLIENTÓW MITSUBISHI W POLSCE i NAGRODA ZA DOSKONAŁĄ SPRZEDAŻ! Polski oddział Mitsubishi Motors zanotował niemal 50% wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku. Bestsellerem okazało się odświeżone Mitsubishi ASX a modelem, który cieszył się największą dynamiką wzrostu był renomowany SUV Mitsubishi Outlander. Już po raz trzeci w swej historii firma otrzymała niezwykle cenną nagrodę Excellent Sales Growth Award przyznawaną corocznie przez Prezesa Mitsubishi Motors Corporation z siedzibą w Tokio. Nagroda jest wyrazem uznania dla wyników sprzedaży, jakie firma osiągnęła w roku fiskalnym 2013. Znakomita pierwsza połowa roku W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku sprzedano 2380 nowych aut Mitsubishi, co stanowi prawie 50% wzrost. Największym powodzeniem cieszyło się Mitsubishi ASX, które znalazło 1091 nabywców, notując ponad 70% zwyżkę sprzedaży. Aż 3,5-krotnie zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Outlandera, który trafił do 665 klientów. O 86% zwiększyła się sprzedaż Lancera Sedan, 67% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się ponad trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu Mitsubishi. Ponad dwukrotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o niemal 10% większy, niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku. Excellent Sales Growth Award Świetne rezultaty Mitsubishi Motors w Polsce docenił Prezes MMC w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi nagrodę za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. W specjalnym liście do Zarządu MMC Car Poland Prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: „Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za dobre wyniki i współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Cieszę się, że mogę przekazać to cenne wyróżnienie w uznaniu dla wytężonej pracy polskiej załogi i jej osiągnięć. Nowy rok fiskalny 2014, pomimo zaostrzającej się konkurencji, przynosi zwiększone zainteresowanie modelami Mitsubishi, zatem życzę rekordu sprzedaży w 2014 roku.” – dodał. Źródło: MMC Car Poland
-
Zyskaj spokój z pakietami przeglądów - wyjątkowa oferta dla Klientów SKODY! Już teraz kierowcy wybierający ŠKODĘ mogą skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty pakietów przeglądów, które obniżają koszty i zwiększają komfort eksploatacji nawet przez cztery lata. ŠKODA Polska wprowadziła na rynek wyjątkową usługę: dostępne dla wszystkich modeli marki pakiety przeglądów. Dają one nabywcom indywidualnym i flotowym nowych samochodów ŠKODA prawo na przeprowadzanie przeglądów okresowych u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych, w zamian za jednorazową opłatę. Zależnie od wybranego pakietu zapewnia on wymianę określonych materiałów eksploatacyjnych i ich naprawę oraz wymianę płynów eksploatacyjnych wymienionych w warunkach programu, bez żadnych kosztów dodatkowych. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie przewidywalne zarządzanie kosztami bez żadnych niespodziewanych wydatków dodatkowych oraz wysoki komfort i spokój eksploatacji. Przez okres czterech lat pakiet gwarantuje profesjonalną obsługę Autoryzowanego Serwisu ŠKODA i wykorzystywanie najwyższej jakości podzespołów oraz zalecanych przez producenta płynów eksploatacyjnych. Przekłada się to na zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa korzystania z samochodu przez cały okres trwania programu oraz zwiększenie wartości rezydualnej egzemplarza i jego atrakcyjności na rynku wtórnym. Wychodząc naprzeciw potrzebom Polaków, ŠKODA przygotowała trzy rodzaje pakietów dopasowanych dokładnie do ich potrzeb i oczekiwań. Pakiet Basic obok obowiązkowych przeglądów okresowych obejmuje bezpłatne wymiany określonych materiałów eksploatacyjnych: odpowiedniego oleju, filtrów - oleju, przeciw pyłkowego, filtrów paliwa, powietrza, podkładki korka oleju, płynu hamulcowego i świec zapłonowych. Pakiet można wykupić na czas 36 lub 48 miesięcy – dla każdej z tych opcji przygotowano trzy limity przebiegu (od 30 000 do 60 000 km). W zależności od modelu ŠKODY i wybranej kombinacji czasu trwania umowy i limitu przebiegu, całkowity koszt pakietu wynosi już od 880 zł. Pakiet Complete dodaje do tej kompleksowej obsługi zawartej w pakiecie Basic naprawę i wymianę jeszcze większej liczby ważnych, narażonych na intensywną eksploatację podzespołów – oprócz wyżej wymienionych są to jeszcze: pióra wycieraczek, tarcze, klocki, szczęki, cylinderki i bębny hamulcowe oraz sprzęgło. Pakiet ten przewiduje też wyższe limity przebiegu: od 45 000 do nawet 120 000 km. Opłata jednorazowa zaczyna się już od 3 370 zł. Najpełniejszą obsługę i działanie w prawie każdym wypadku gwarantuje Pakiet Professional. Dedykowany dla odbiorców intensywnie korzystających z samochodów i oczekujących przy tym niezmiennie najwyższej sprawności technicznej przy zachowaniu obniżonych kosztów eksploatacji, do już wymienionego zakresu usług dodaje jeszcze darmowe uzupełnianie płynów eksploatacyjnych (z wyłączeniem paliwa) oraz naprawę lub wymianę w wypadku zużycia podzespołów. Pakiet Professional obejmuje zarówno te elementy narażone na największą eksploatację, jak świece, uszczelki czy elementy zawieszenia, po te, których naprawa wiąże się z największymi dodatkowymi kosztami: liczne części silnika, turbosprężarkę czy wał napędowy. To wszystko polski importer udostępnia za opłatą już od 5 110 zł, na czas 36 lub 48 miesięcy przy limitach kilometrów w przedziale 45 000 – 120 000 km. Pakiety przeglądów dostępne są zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i flotowych. Finansowanie można dogodnie połączyć z przystępnymi rozwiązaniami wypracowanymi przez ŠKODA Finance: kredytami i leasingiem, wliczając cenę pakietu w cenę kredytu. To przemyślane rozwiązanie, które gwarantuje prostszą, dużo wygodniejszą i zauważalnie tańszą eksploatację samochodu. Źródło: Volkswagen Group Polska
-
foto: tesco.pl źródło: technowinki.onet.pl więcej: Tesco będzie skanować twarze klientów
-
więcej -> CENY | Nowe Korando czeka na klientów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
Alfa Romeo 4C - pierwsze egzemplarze trafiły do klientów
matecki77 dodał temat w Niusy motoryzacyjne
Alfa Romeo 4C - pierwsze egzemplarze trafiły do klientów Za to szósty klient, którego ominęła taka impreza, musiał się nieźle zdenerwować-
- alfa
- egzemplarze
- (i 4 więcej)
-
więcej -> CENY | Nowa Insignia OPC czeka na klientów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
WYNIKI BADAŃ ZADOWOLENIA KLIENTÓW ADAC 2013 W NIEMCZECH MITSUBISHI MOTORS NA PODIUM Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie. Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków. Trend rosnący W tym roku, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium). Uznanie dla modelu Space Star ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu “ADAC Motorwelt” (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za „najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich”. Źródło: MMC Car Poland
-
Alfa Romeo Touring Superleggera Disco Volante już dostępna dla klientów
matecki77 dodał temat w Niusy motoryzacyjne
Alfa Romeo Touring Superleggera Disco Volante już dostępna dla klientów Auto przepiękne, ale faktycznie szkoda każdego tak przerobionego 8C... -
Polski oddział Mitsubishi opracował program umożliwiający zakup nowego modelu Mitsubishi Outlander 2013 w niezwykle korzystnych warunkach posiadaczom Outlandera poprzednich generacji. Lojalni klienci otrzymają bezpłatnie przedłużoną, pięcioletnią gwarancję oraz atrakcyjną propozycję finansowania zakupu samochodu. Dodatkowo każda oferta będzie negocjowana i dopasowywana do indywidualnych potrzeb klientów. Dla lojalnych klientów Program jest skierowany do posiadaczy Outlandera pierwszej i drugiej generacji, wyprodukowanych między 2003 a 2012 rokiem, wprowadzonych na rynek przez firmę MMC Car Poland - oficjalnego importera samochodów Mitsubishi do naszego kraju i zakupionych w polskiej sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi Motors. Takich klientów jest obecnie ponad 10 tysięcy. Decydując się na nowy model Mitsubishi Outlandera, posiadacze poprzednich generacji tego modelu otrzymują w prezencie Program Przedłużonej, 5-letniej Gwarancji. Dodatkowo można skorzystać z atrakcyjnych form finansowania zakupu - promocyjnego kredytu lub leasingu. We wszystkich stacjach Mitsubishi Motors klienci mogą w rozliczeniu zostawić swój obecny samochód. Największą zaletą tej oferty, skrojonej na miarę oczekiwań klientów, będzie dopasowanie do indywidualnych potrzeb nabywcy, zdefiniowanych po dokładnym omówieniu warunków zakupu i negocjacjach. Ofensywa trwa Nowy program, adresowany do wiernych klientów marki, jest częścią rozpoczętej niedawno ofensywy cenowej Mitsubishi na polskim rynku, mającej na celu znaczące powiększenie wolumenu sprzedaży i udziałów rynkowych. Nowe otwarcie zapoczątkowała redukcja cen Mitsubishi Outlandera, który jest dostępny w cenie od 88 990 zł. W polskiej ofercie klienci znajdą 11 wersji tego pojazdu. Bezpieczny SUV z Japonii Obsypany nagrodami za wyjątkowy poziom bezpieczeństwa, produkowany w Japonii Mitsubishi Outlander jest przestronnym, siedmioosobowym SUV-em. Wyróżniają go dobre własności jezdne, niskie spalanie a także staranne wykonanie i najwyższa jakość materiałów. Mitsubishi Outlander oferuje zaawansowany technicznie napęd 4x4, testowany w najcięższych terenowych rajdach. Obniżona masa pojazdu, niski współczynnik oporu powietrza i nowy tryb pracy układu napędu na 4 koła - ECO 4WD zapewniają wyjątkowo niskie spalanie i koszty. Nowe silniki: 2-litrowa benzynowa jednostka o mocy 150 KM, współpracująca z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów CVT i 5-biegową przekładnią manualną oraz oszczędny, turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM, który jest dostępny z nową automatyczną przekładnią oraz 6-biegową, manualną skrzynią biegów, gwarantują bardzo dobre osiągi. 7 poduszek bezpieczeństwa, wzmocniona konstrukcja nadwozia RISE i najnowocześniejsze rozwiązania stosowane dotąd w samochodach wyższej klasy: system zapobiegania kolizjom czołowym, adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz system ostrzegania przed opuszczaniem pasa ruchu czynią z Outlandera trzeciej generacji nowy standard w zakresie bezpieczeństwa w tej klasie samochodów. Zostało to docenione przez ekspertów na wielu kontynentach i zaowocowało kilkoma niezwykle prestiżowymi nagrodami - Top Safety Pick+*1 2013, przyznawaną przez amerykański instytut IIHS (ang. Insurance Institute for Highway Safety) pojazdom, które oferują szczególnie wysoki poziom bezpieczeństwa, wyróżnieniem w zakresie bezpieczeństwa podczas wypadku australijskiej organizacji ANCAP (pięć gwiazdek), a także pięcioma gwiazdkami w japońskich testach JNCAP i pierwszą nagrodą przyznaną przez ten instytut. Zaawansowany system zapobiegania kolizjom czołowym (FCM) został również wyróżniony przez europejską organizację Euro NCAP. źródło: MMC Car Poland
-
więcej -> Outlander dla wiernych klientów Mitsubishi, CEP, baza rejestracji pojazdów, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
więcej -> Chevrolet premiuje lojalnych klientów, ranking sprzedaży aut, najnowsze modele samochodów, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
Komisy oszukują klientów - oszustwo na wyklejanki
niems dodał temat w Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
[h=1]Komisy oszukują klientów - oszustwo na wyklejanki[/h] -
VOLVO DOCENIONE PRZEZ KLIENTÓW W… NIEMCZECH Volvo uzyskało najwyższe noty w badaniu satysfakcji klientów J.D. Power, które przeprowadzono w Niemczech na próbie 17 000 kierowców. Najwyższe noty w kategorii samochodów luksusowych uzyskał model XC70, wyprzedzając produkty konkurencji. To już drugie zwycięstwo Volvo w trzyletniej historii badania. Badanie J.D. Power to ocenia, z których samochodów właściciele są najbardziej zadowoleni. Pod uwagę branych jest kilka kryteriów. Najważniejszym z nich jest ogólna ocena samochodu, na którą składa się wygląd zewnętrzny i wewnętrzny auta, przestronność pojazdu, komfort siedzeń, działanie systemu audio, klimatyzacji i wentylacji, skrzyni biegów i silnika, właściwości jezdne, widoczność i bezpieczeństwo. Drugim kryterium są koszty paliwa, ubezpieczenia i ewentualnych napraw. Trzecim – jakość obsługi serwisowej. Czwartym – jakość i trwałość samochodu. Sukces Volvo jest podwójny. Po pierwsze samochody Volvo zostały najlepiej ocenione spośród aut 25 marek biorących udział w badaniu. Po drugie Volvo XC70 zostało najlepiej ocenionym pojazdem w kategorii samochodów dużych/luksusowych. Badanie JD Power pokazuje, że dla klientów aut segmentu premium najważniejszymi kryteriami oceny są: bezpieczeństwo, design, komfort, czy jakość wykonania. Właśnie w tych obszarach nasze samochody mają najwięcej do zaoferowania – skomentował wyniki badania Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska. Źródło: Volvo Auto Polska
-
więcej -> CENY | Nowy Suzuki Swift czeka na klientów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowości na rynku samochodowym, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
więcej -> CENY | Nowy SEAT Leon już dostępny dla klientów w Polsce, ranking sprzedaży aut, rynek nowych samochodów, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
Pininfarina szuka klientw na koncept Sergio Coś w sobie ma ten prototyp, choć łatwo wskazałbym ładniejsze Ferrari
-
Suzuki Authentics Concept - nowy lep na klientów
matecki77 dodał temat w Nowe prototypy, auta koncepcyjne
Suzuki Authentics Concept - nowy lep na klientw Prototyp wygląda nieźle. Z Kizashi się nie udało, ale może tym razem sedan Suzuki odniesie sukces- 1 odpowiedź
-
- authentics
- concept
- (i 4 więcej)
-
[h=3]Dwa nowe silnik i manualna skrzynia biegów w nowym fabrycznym samochodzie wyścigowym Chevroleta[/h] Detroit. Chevrolet ogłosi listę klientów uprawnionych do zakupu modelu COPO Camaro 2013, czyli samochodu fabrycznie przygotowanego do wyścigów. W tym roku powstanie zaledwie 69 egzemplarzy tego modelu. „Program COPO Camaro już drugi rok z rzędu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy szukają wyspecjalizowanych samochodów wyścigowych”, powiedział Jim Campbell, wiceprezes General Motors U.S. w oddziale samochodów wyczynowych i sportów motorowych. „Modele z rocznika 2013 bazują na sukcesie swoich poprzedników, przy czym zastosowaliśmy nowe jednostki napędowe i wprowadziliśmy liczne modyfikacje, które sprawią, że nasze samochody będą jeszcze lepsze”. W roku 2012 powstało zaledwie 69 egzemplarzy modelu COPO Camaro, natomiast chęć zakupu jednego z nich zadeklarowało ponad 3000 osób. Skrót COPO pochodzi od nazwy jednostki Central Office Production Order, która w latach 60. ubiegłego wieku zajmowała się realizacją nietypowych zamówień składanych przez dilerów, głównie na samochody flotowe. Niektórzy z tych dilerów wykorzystywali system do tworzenia modeli o wyższych osiągach, które nie były oficjalnie oferowane w salonach sprzedaży. W ten sposób powstał legendarny Camaro ZL1 z 1969 roku. Samochód został wyposażony w silnik o pojemności 427 cali sześciennych, opracowany z myślą o wyścigach. Powstało 69 sztuk tego modelu, który do dziś pozostaje jednym z najcenniejszych samochodów kolekcjonerskich. Modele COPO Camaro z rocznika 2013 będą oferowane z dwoma nowymi silnikami do wyboru oraz z nową manualną skrzynią biegów, dzięki czemu będą mogły rywalizować w wielu klasach zawodów serii NHRA. Gama jednostek napędowych obejmuje trzy wolnossące motory: o pojemności 350 cali sześciennych i mocy 325 KM o pojemności 396 cali sześciennych i mocy 375 KM o pojemności 427 cali sześciennych i mocy 425 KM. W odpowiedzi na wymagania klientów, obok przekładni automatycznej Powerglide, w modelu COPO Camaro dostępna będzie nowa manualna skrzynia biegów. W każdym modelu, w zależności od wybranego silnika i przekładni, optymalizacji podlega również przełożenie tylnej osi. Dodatkowe, nowe i zmodernizowane, elementy w modelach z 2013 roku: „historyczna” osłona chłodnicy oraz standardowe reflektory wersji produkcyjnej (non-HID) przeprojektowane wnętrze ze specjalną wykładziną oraz nową tablicą przełączników przeprojektowane przednie sprężyny poprawiające osiągi chłodnica skrzyni biegów zintegrowana z chłodnicą silnika. Wszystkie modele COPO Camaro są składane ręcznie przy wykorzystaniu bazowych podzespołów z fabryki Oshawa, gdzie produkuje się standardowe Camaro. Każdy egzemplarz zostaje wyposażony w klatkę bezpieczeństwa oraz inne elementy zgodne ze standardami NHRA, a także wyścigowe podwozie i specjalne zawieszenie – łącznie ze sztywną belką osi tylnej, która zastępuje standardowe zawieszenie niezależne. Dopełnieniem całości są lekkie koła wyścigowe Bogart i opony Hoosier. Produkcja modelu rozpocznie się w kwietniu, natomiast pierwsze dostawy do klientów będą realizowane na początku lata. Każdy model COPO Camaro jest oznaczony numerem seryjnym zgodnym z numerem silnika, jednak jest pozbawiony numeru VIN, więc nie będzie go można zarejestrować do użytku na publicznych drogach. źródło: General Motors
-
Sportowe wersje nowego Renault Clio czekają na klientów w Polsce
taszar dodał temat w Niusy motoryzacyjne
więcej -> Sportowe wersje nowego Renault Clio czekają na klientów w Polsce, testy samochodów osobowych, ranking samochodów osobowych, nowe samochody osobowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar -
W sierpniu Toyota Auris kombi dla pierwszych klientów w Polsce
taszar dodał temat w Niusy motoryzacyjne
więcej -> W sierpniu Toyota Auris kombi dla pierwszych klientów w Polsce, ranking sprzedaży motocykli, baza rejestracji pojazdów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar -
więcej -> Chevrolet Spark po face-liftingu czeka na klientów, ranking sprzedaży aut, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
-
więcej -> Nowy Ford Fiesta Van czeka na klientów, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, badania rynku motoryzacyjnego, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar