Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'jetta' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 121 wyników

  1. Volkswagen Jetta - model samochodu osobowego, będącego wersją sedan samochodu Volkswagen Golf. w Europie kolejne generacje występowały jako Vento i Bora. W Ameryce Północnej wszystkie generacje nosiły oznaczenie Jetta. Jetta I VW Jetta I Pierwsza Jetta pojawiła się dość późno, bo dopiero we wrześniu 1979 roku. Oferowano ją z dwu lub czterodrzwiowym nadwoziem. Zasadniczą różnicą przedniej części auta w stosunku do Golfa były prostokątne reflektory (które stały się elementem charakterystycznym również dla następnych generacji) i kierunkowskazy zabudowane na narożnikach. Stosowane silniki: czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu. -1100 Formule E: 1093cm³, 50KM (37kW) przy 5600 o/min; 8,4 mkg przy 3300 o/min st. spr. 8:1 Vmax=142km/h -1300: 1272cm³, 60KM (44kW) przy 5600 o/min; 9,5 mkg przy 3400 o/min st. spr. 8,2:1 Vmax=147km/h spalanie l/100km(4 biegi):6,6/8,7/9,9 -1500: 1457cm³, 70KM (51kW) przy 5600 o/min; 11,2 mkg przy 2500 o/min st. spr. 8,2:1 Vmax=156km/h spalanie l/100km(biegi 4+E):5,8/8,2/10,1 -1600: 1588cm³, 85KM (63kW) przy 5600 o/min; 12,9 mkg przy 3200 o/min st. spr. 8,2:1 Vmax=166km/h spalanie l/100km(4 biegi):6,5/9,2/10,3,(biegi 4+E):5,8/8,0/10,3 -1800 GLI: 1781cm³, 112KM (82kW) przy 5800 o/min; 15,6 mkg przy 3500 o/min wtrysk mechaniczny, zapłon elektroniczny Vmax=182km/h -Diesel: 1588cm³, 54KM (40kW) przy 4800 o/min; 10,2 mkg przy 2000 o/min st. spr. 23:1 Vmax=141km/h spalanie l/100km(4 biegi):5,1/7,7/6,6 -Turbo-Diesel: 1588cm³, 70KM (51kW) przy 4500 o/min; 13,6 mkg przy 2600 o/min Vmax=153km/h spalanie l/100km(biegi 4+E):4,6/6,9/6,6 Wymiary: 4190x1610/1630x1410 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół z przodu: 1390/1404 mm Rozstaw kół z tyłu: 1358/1372 mm Hamulce: przód tarczowe, tył bembnowe Jetta II VW Jetta II Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984 - 1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Samochód oferowany jest obecnie w Chinach pod nazwą FAW-VW Jetta Wang (jest to wersja z 1998 roku z nowym przodem; zrestylizowana w marcu 2004 i pazdzierniku 2005 r.) Podstawę napędu stanowił silnik o pojemności 1,3 l. i mocy 55 KM. Ponadto oferowano jednostki 1,6 l., 1,8 l. i diesel 1.6 l. Jetta GT posiadała silnik 1,8 l. z wtryskiem paliwa o mocy 112 KM. Stosowane silniki i wersje(na rok '89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu. -1300 CL: 1272cm³; 55KM (40kW) przy 5200 o/min; 97 Nm przy 3000 o/min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax=149km/h; przyspieszenie0-100km/h 17,2; spalanie l/100km(4 biegi):7,5 -1600 CL,GL: 1595cm³; 70KM (51kW) przy 5200 o/min; 118 Nm przy 2700 o/min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax=160km/h; przyspieszenie 0-100km/h 14,2; spalanie l/100km(5 biegów):7,8 -1800 CL,GL,GT: 1781cm³, 90KM (66kW) przy 5250 o/min; 142 Nm przy 3000 o/min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax=173km/h; przyspieszenie 0-100km/h 11,8; spalanie l/100km(5 biegów):8,0 -1800 GT: 1781cm³, 107KM (79kW) przy 5400 o/min; 157 Nm przy 3800 o/min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax=184km/h; przyspieszenie 0-100km/h 10,6; spalanie l/100km(5 biegów):8,4 -1800 GT 16V: 1781cm³, 129KM (95kW) przy 5800 o/min; 168 Nm przy 4250 o/min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax=196km/h; przyspieszenie 0-100km/h 9,3; spalanie l/100km(5 biegów):8,7 -1800 syncro CL,GT: 1781cm³, 98KM (72kW) przy 5400 o/min; 143 Nm przy 3000 o/min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax=178km/h; przyspieszenie 0-100km/h 11,4; spalanie l/100km(5 biegów):8,9 napęd na cztery koła. -1600 Diesel CL,GL: 1588cm³, 54KM (40kW) przy 4800 o/min; 100 Nm przy 2300 o/min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax=149km/h; przyspieszenie 0-100km/h 17,1; spalanie l/100km(4 biegi):6,0 -1600 Turbo-Diesel CL,GL,GTD: 1588cm³, 70KM (44kW) przy 4500 o/min; 133 Nm przy 2500 o/min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax=167km/h; przyspieszenie 0-100km/h 13,7; spalanie l/100km(5 biegów):5,5 -1600 Turbo-Diesel Ktalizator CL,GL: 1588cm³, 60KM (51kW) przy 4500 o/min; 110 Nm przy 2400 o/min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax=149km/h; przyspieszenie 0-100km/h 17,1; spalanie l/100km(5 biegów):6,0 -1600 Turbo-Diesel CL,GL,GTD: 1588cm³, 80KM (59kW) przy 4500 o/min; 152 Nm przy 2300 o/min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax=167km/h; przyspieszenie 0-100km/h 13,7; spalanie l/100km(5 biegów):5,7 Jetta III / Vento VW Jetta III / Vento W 1992 roku zadebiutował VW Vento. Rok później wprowadzono go na rynek amerykański pod nazwą Jetta. Występował tylko jako 4-drzwiowa limuzyna. Do napędu użyto silników benzynowych 1,6 l. (75 KM), 1,8 l. (75, 90 KM), 1,8 l. (55, 75KM), 2,0 l. (115, 150 KM), 2,8 l. VR6 (174 KM) oraz nowego diesla 1,9 l. w wersji wolnossącej (64KM) i turbodoładowanej (75 KM). Ciekawostką jest fakt, że Vento miał pojemniejszy bagażnik (550 l.) niż większy od niego Passat (495 l.) Bryła nadwozia Volkswagena Jetty 3 rózniła się tylko nieznacznie detalami takimi jak szersze, bardziej wysunięte zderzaki dopasowane do profilu błotnika, chromowanymi listwami bocznymi oraz brakiem kierunkowskazów na błotnikach, które były umieszczone na spodzie po bokach przedniego zderzaka. Jetta IV / Bora Jetta IV / Bora W 1998, rok po Golfie IV, zadebiutował VW Bora, jako 4-drzwiowy sedan a w 1999 również jako 5-drzwiowe kombi. Bora stała się limuzyną, wyposażaną znacznie lepiej od Golfa. Napęd stanowiły silniki 1,4 l. (tylko sedan - 75 KM), 1,6 l. (100 KM), 1,8 l. (125 KM), 2,0 l. (115 KM), 2,3 l. VR5 (150 KM), 2,8 l. VR6 (204 KM) i diesle 1,9 l. (90-115 KM). Wersje z silnikami 1,8, 2,3, i najmocniejszego diesla można było zamówić również z napędem na cztery koła. Wersja VR6 miała go w standardzie. Produkcję zakończono w 2005 roku. Jetta V VW Jetta V W 2005 roku, w styczniu zadebiutowała na salonie samochodowym w Los Angeles Jetta piątej już generacji. W Ameryce wyposażana jest w silnik benzynowy R5 2,5 l. o mocy 150 KM lub diesla 1,9 l. o mocy 100 KM. W Europie debiut nastąpił jesienią tego samego roku. Na początek, do napędu posłużyły silniki: 1,6 l. - 1595 cm3 (102 KM); Skrzynia biegów: M5 1,6 l. FSI - 1598 cm3 (115 KM); Skrzynia biegów: M6/A6 2,0 l. FSI - 1984 cm3 (150 KM); Skrzynia biegów: M6/A6 2,0 l. FSI Turbo - 1984 cm3 (200 KM); Skrzynia biegów: M6/DSG6 1,9 l. TDI - 1896 cm3 (105 KM); Skrzynia biegów: M5/DSG6 2,0 l. TDI - 1968 cm3 (140 KM); Skrzynia biegów: M6 Nowa Jetta jest dużo bardziej prestiżowa od Golfa, ma lepsze wyposażenie podstawowe, oraz bardziej wysmakowane detale zewnętrzne, co upodabnia ją do o klasę wyższego Passata.
  2. Nowy Volkswagen Jetta w polskich salonach Poznań, 8 grudnia 2014 – Volkswagen Jetta, który od 1979 roku znalazł prawie 14 milionów nabywców, jest jednym z najpopularniejszych sedanów na świecie. Tylko w ubiegłym roku Volkswagen przekazał klientom 925 tysięcy egzemplarzy tego modelu, co czyni Jettę jednym z najczęściej sprzedawanych Volkswagenów. W kwietniu, podczas New York International Auto Show, miała miejsce światowa premiera amerykańskiej wersji Jetty, niedawno samochód trafił do Europy, w polskich salonach można już zamawiać tego nowoczesnego sedana. Cena wersji Trendline z silnikiem o mocy 105 KM wynosi 69.290 zł. Aktualnie klienci mogą liczyć także na premierowy pakiet korzyści o wartości 12.000 zł. Volkswagen Jetta to elegancki sedan o ponadczasowej linii nadwozia, łączący w sobie cechy samochodu rodzinnego oraz limuzyny. Dzięki przyciągającemu uwagę dużemu wlotowi powietrza w dolnej części zderzaka i osłonie chłodnicy z chromowanymi listwami (wersje Comfortline i Highline), nowa Jetta wygląda jeszcze bardziej wyjątkowo, a jej nadwozie sprawia wrażenie szerszego niż jest w rzeczywistości i prezentuje się bardziej elegancko. Zegary osadzone w głębokich tubach, jak w samochodach sportowych oraz nowy wzór kierownicy to elementy wnętrza Jetty, które są nowe. Innowacyjne systemy wspomagające pracę kierowcy czynią jazdę jeszcze bardziej komfortową i bezpieczną. Oprócz systemu rozpoznającego zmęczenie kierowcy (seryjnego w wyposażeniu Highline), na życzenie dostępne są również czujniki parkowania i – po raz pierwszy w tym modelu – Blind Spot Sensor z asystentem wyjazdu z miejsca parkingowego. W czasie jazdy na wprost lub podczas opuszczania parkingu system ostrzega kierowcę przed pojazdami, znajdującymi się w martwym polu widzenia. Jetta jest oferowana z 5 silnikami do wyboru – trzema benzynowymi (1.2 TSI – 105 KM, 1.4 TSI – 125 KM lub 150 KM) i dwoma wysokoprężnymi 2.0 TDI o mocy 110 KM lub 150 KM. Ponadto, wkrótce pojawi się również Jetta Hybrid z silnikiem benzynowym i elektrycznym o łącznej mocy hybrydowego zespołu napędowego, wynoszącej 125 kW/170 KM. Już w podstawowej wersji nowej Jetty w skład wyposażenia wchodzą liczne systemy bezpieczeństwa na czele z, między innymi, kompletem poduszek powietrznych (czołowymi, bocznymi i kurtynowymi) i systemem stabilizacji toru jazdy (wraz z systemami – ASR, ABS, EDS, MSR, asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy z przyczepy). Do wyposażenia seryjnego należą również elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, klimatyzacja „Climatic” z ręczną regulacją temperatury i Radio RCD 210 z funkcją odczytu plików MP3 i płyt CD. Podstawowa cena nowej Jetty nie różni się od ceny poprzedniczki. Jetta 1.2 TSI z silnikiem o mocy 105 KM kosztuje 69 290 zł. Z okazji debiutu nowej Jetty Volkswagen oferuje nabywcom w Polsce premierowy pakiet korzyści o łącznej wartości aż 12.000 złotych. Każdy kto kupi nową Jettę z rocznika 2014, otrzyma w prezencie – rabat w wysokości 7.700 zł, przedłużoną opiekę pogwarancyjną Safe+ o wartości 1.200 zł (wydłużoną o 12 miesięcy lub do przebiegu 90.000 km) oraz tzw. srebrny pakiet przeglądów o wartości 3.100 zł (na 36 miesięcy lub do przebiegu 90.000 km). W ofercie znalazł się także promocyjny Pakiet Business w cenie 990 zł, który zawiera system radiowy RCD 310 z ośmioma głośnikami, czujniki parkowania z przodu i z tyłu z funkcją wizualizacji na ekranie radia, autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu, instalację telefoniczną START oraz komputer pokładowy MFA Plus. Wybierając ten pakiet, klient może zaoszczędzić nawet do 4.020 zł. Dodatkowo, aby podkreślić dynamiczny charakter nowej Jetty, w ofercie jest Pakiet „Style” zawierający reflektory bi-ksenonowe z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów i przednimi reflektorami w technologii LED oraz 17-calowe obręcze aluminiowe Queensland ze sportowym zawieszeniem. Pakiet oferowany jest dla wersji Comfortline i Highline w specjalnej cenie 3.890 zł dzięki czemu klienci oszczędzają do 2.160 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Nowy Volkswagen Jetta - światowa premiera podczas New York Auto Show - Większe bezpieczeństwo, mniejsze zużycie paliwa i niższa emisja CO2 - Systemy wspomagające z wyższej klasy samochodów Zdjęcia VW Jetta: Volkswagen Jetta fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Poznań, 15 kwietnia 2014 r. – Podczas rozpoczynających się wkrótce targów New York International Auto Show (18-27 kwietnia) Volkswagen zaprezentuje jako światową premierę udoskonaloną wersję Jetty na rynek amerykański. Jetta przeznaczona na rynki europejskie, będzie dostępna od jesieni. Od 1979 roku wyprodukowanych zostało ponad 14 milionów egzemplarzy sześciu generacji Jetty. Jest to jeden z najpopularniejszych sedanów na świecie i najważniejszy model Volkswagena w Ameryce Północnej. Podczas debiutu w Nowym Jorku udoskonalona Jetta zaprezentowana zostanie z nową stylistyką przodu i tyłu nadwozia (opcjonalnie z reflektorami biksenonowymi z funkcją doświetlania zakrętów oraz z diodowymi światłami tylnymi), równocześnie zoptymalizowana została także aerodynamika i zachowanie pojazdu podczas zderzenia. Amerykańska Jetta jest przygotowana do uzyskania najlepszych wyników w testach US NCAP oraz w testach zderzeniowych IIHS. Nowy VW Jetta wyposażony będzie w najnowszą generację silników TDI. Jetta 2.0 TDI Clean Diesel rozwija teraz moc 110 kW/150 KM i spełnia wymagania wchodzącej w życie w USA normy emisji spalin LEV3/ Tier3. W porównaniu z poprzednikiem nowa Jetta zużywa o siedem procent mniej paliwa i należy do najoszczędniejszych modeli samochodów osobowych na rynku amerykańskim. Do nowej Jetty wprowadzono także nowe systemy wspomagające, znane z wyższej klasy samochodów, które znacznie poprawiają bezpieczeństwo pasażerów. Jest to na przykład Blind Spot Detection (zwraca uwagę kierowcy na pojazdy znajdujące się w martwym polu widzenia), Rear Traffic Alert (moduł czujników radarowych pomagający uniknąć kolizji przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego), Front Assist ostrzegający przed kolizją z jadącym z przodu pojazdem oraz reflektory biksenonowe z funkcją dynamicznego i statycznego doświetlania zakrętów oraz z diodowymi światłami dziennymi. Przestronne wnętrze nowej Jetty z wysokiej jakości materiałami i poprawioną ergonomią stanowi pomost do wyższej klasy samochodów. Nowością jest także nowa generacja kierownic z przyciskami pozwalającymi na obsługiwanie między innymi tempomatu. Nowa Jetta będzie oferowana w USA jako TDI Clean Diesel oraz z trzema silnikami benzynowymi o mocy od 85 kW/115 KM do 155 kW/210 KM, a także jako wersja Full Hybrid (moc systemowa 125 kW/170 KM). Tak szeroka oferta silników gwarantuje Volkswagenowi Jetta wyjątkową pozycję wśród konkurencji. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Volkswagen Jetta (2015)
  5. radek123987

    VW Jetta

    Witam, Wczoraj skończyłem taki szybki (jak na mnie) projekt. Całość zajęła mi 2 dni, a licząc godziny to pewnie ok. 5 Tło sobie odpuściłem jak na razie, ale może zmienię jeszcze zdanie. Rysunek na kartce formatu A4, ołówki głównie 4H, B i 2B, niektóre elementy bardziej miękkim. Z rysunku jestem nawet zadowolony, ale zdjęcie nie wyszło zbyt dobrze, zresztą jak zawsze... Oceniajcie i komentujcie https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/75615_571261856300929_1638054269_n.jpg
  6. Niezłe to jest. Felgi też... Więcej: http://illmotion.com/im-highlight-lanis-mk4-jetta-vr6/
  7. Piękna Jetta która zachwyca swoją prostotą , widziałem ją na 4-ech różnych eventach i za każdym razem robiła na mnie wielkie wrażenie. W tym projekcie bardzo podobają mi się felgi , dość rzadko spotykane BBS RF , naprawdę są świetne Więcej info i zdjęć ---> Jetta Wojtka. Od zera do bohatera. | klasyczny.com
  8. Jetta MK.IV (w Europie Bora) - niby nic takiego ale ogólnie nieźle... Więcej: 2004 Volkswagen Jetta 2.0 - Eurotuner Magazine
  9. [h=1]VW GOLF MK1 16V vs. JETTA A1 16V | AP COILOVERS | DARE GARAGE[/h]
  10. Bardzo ciekawy projekt z Finladnii... Więcej: LEss is more lasse OEM plus volkswagen jetta | Stance:Nation - Form > Function
  11. Dramat... http://youtu.be/95txbXkzZMA
  12. I taka Jetta z Kanady. Jak Wam się podoba? Więcej: http://illmotion.com/im-highlight-taylors-vr-coupe/
  13. Ktoś powie że to zwykła Jetta na ładne feldze , może i ma rację ale to klasyk pełną gębą Opis i zdjęcia --- > VW Jetta CL A2, czyli auto “w moim stylu”. | klasyczny.com
  14. [h=1]2010 Volkswagen Jetta TDI Review, Walkaround, Exhaust, Test Drive[/h]
  15. Amerykańska Jetta na kołach Corvette... Więcej: Porcelain Dream | Lowered Lifestyle
  16. więcej -> Niemcy: Ruszyły zamówienia na model Volkswagen Jetta Hybrid | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. I pomyśleć, że gościu kupił to auto za 100 USD... Więcej: 10 Years of Memories - Tobias Aldrich's MK1 Jetta Coupe - Stance Works
  18. W przypadku tego samochodu powiedzenie "dobre koło i gleba nic więcej nie trzeba" zgadza się w 100%. Świetnie zachowana buda w kolorze Mexico Beige , śliczne beżowe wnętrze, gwint , odpowiednie koło i mamy auto które cieszy oko i będzie ponadczasowe. Więcej ---> Jetta A1 Mexico Beige. Koło, gleba i więcej nie trzeba? | klasyczny.com
  19. Volkswagen Jetta Hybrid (2013)
  20. JettaHybrid - seryjna wersja w Los Angeles Połączenie bezgłośnego silnika elektrycznego i dynamicznego silnika spalinowego z turbodoładowaniem Jetta Hybrid po wciśnięciu przycisku porusza się wyłącznie dzięki prądowi Poznań,29 listopada 2012 r. - Volkswagen of America wprowadza na rynek jedenz najbardziej efektywnych samochodów na świecie: nową JettęHybrid. Za napęd odpowiedzialne jest oszczędne i przyjazne dlaśrodowiska połączenie nowoczesnego silnika benzynowego z wtryskiembezpośrednim i turbodoładowaniem (TSI o mocy 110 kW/150 KM) isilnika elektrycznego (o mocy 20 kW). Napęd jest przenoszony przezjedną z najnowocześniejszych automatycznych skrzyń biegów:7-biegową dwusprzęgłową skrzynię DSG skonstruowaną przezVolkswagena. Mimo że napęd hybrydowy umożliwia uzyskaniedoskonałych osiągów (przyspieszenie od 0-60 mph w czasie poniżej9 sekund), nowa Jetta Hybrid może pochwalić się ekstremalnieniskim zużyciem paliwa 5,2 l/100 km (w cyklu mieszanym). Ta sportowalimuzyna potrzebuje zatem o około 20 procent mniej paliwa, niżsamochód o podobnej mocy z tradycyjnym napędem. Ekstremalniecicha. PoTouaregu Hybrid nowa Jetta Hybrid jest drugim modelem największegoeuropejskiego producenta samochodów z hybrydowym napędemskładającym się z silnika benzynowego i elektrycznego, łączącymminimalne zużycie paliwa z doskonałymi osiągami. Spokojniepracujący silnik TSI, nowy układ wydechowy, zastosowanie nowejprzedniej szyby z folią wyciszającą, grubsze szyby boczne z przodui liczne inne rozwiązania sprawiają, że Jetta Hybrid jest jednym znajcichszych samochodów, jakie Volkswagen oferuje w tej klasie aut. TSIjest jednym z najnowocześniejszych na świecie silników benzynowychz wtryskiembezpośrednim i turbodoładowaniem Efektywnośćw czystejpostaci. Wmodelu Jetta Hybrid Volkswagen po raz pierwszy zastosuje silnikbenzynowy z turbodoładowaniem o pojemności 1,4 litra. Silniki TSIVolkswagena zdobyły liczne wyróżnienia, między innymi w 2011 rokujedno z najważniejszych na świecie wyróżnień przyznawanymsilnikom za ich konstrukcję czy innowacyjność: „Engine of theYear ”. Sprawdzonysilnik o małej pojemności. Zpojemności 1395 cm3ten czterocylindrowy, zgodny z zasadą downsizingu i niezwyklewytrzymały silnik, już przy prędkości obrotowej niewiele wyższejod prędkości biegu jałowego (od 1400 obr./min) rozwija maksymalnymoment obrotowy 250 Nm. Pod tym względem przewyższa nawetpięciocylindrową, benzynową wolnossącą 2,5-litrową jednostkę,oferowaną w Stanach Zjednoczonych dla VW Jetta. Maksymalny momentobrotowy tego niezwykle cichego TSI utrzymuje się na wysokimpoziomie aż do 3500 obr./min. Ważący tylko 98 kilogramów silnikTSI razem z silnikiem elektrycznym tworzy zespół napędowy, którysprawia, że Jetta Hybrid staje się sportową i wygodną limuzyną Modułhybrydowy składający się z silnika TSI, sprzęgła i silnikaelektrycznego Nowoczesnyzespół.SilnikTSIrazem z silnikiem elektrycznym i sprzęgłem wbudowanym między tymidwoma jednostkami napędowymi tworzy moduł hybrydowy. Sprzęgłocałkowicie odłącza silnik benzynowy, przy jeździe zwykorzystaniem energii elektrycznej lub tzw. „żeglowaniu” dziękifunkcji wolnobiegu (rozłączenie skrzyni biegów pozwala na swobodnetoczenie się bez efektu hamowania silnikiem). Najnowocześniejszatechnologia baterii. Energiędo napędu silnika elektrycznego dostarcza bateria litowo-jonowa.Kompaktowy system akumulatorów umieszczony został pod tylną kanapąi nie zmniejsza przestrzeni we wnętrzu samochodu. Bateria o masie35,8 kg składa się z 60 pojedynczych ogniw o pojemności 5 Ah,dzięki którym uzyskuje się napięcie nominalne 220 V i 1,1 kWh.Nieustanna zmiana z trybu ładowania i rozładowania w napędziehybrydowym wymaga bardzo skutecznego chłodzenia baterii, które wtym przypadku zapewnione jest przez wentylator umieszczonybezpośrednio przy akumulatorach. Bateria musi być ponadtowyposażona we własny system sterowania przejmujący funkcjębezpieczeństwa, diagnozy i monitoringu oraz sterujący gospodarkącieplną. Odpowiednia do potrzeb regulacja wentylatora (międzyinnymi w zależności od temperatury zewnętrznej i poboru mocy)umożliwia pracę baterii w optymalnym zakresie temperatur. W staniespoczynku lub przy ewentualnej kolizji specjalne systemyzabezpieczające odłączają baterie. Szybkaprzekładnia dwusprzęgłowaDSG. Zaprzeniesienie napędu na przednie koła odpowiedzialna jestautomatyczna, działająca szybko i efektywnie 7-biegowa przekładniadwusprzęgłowa DSG, która zrewolucjonizowała w Europie rynekautomatycznych skrzyń biegów. Wyjątkowym rozwiązaniem jest tutajpołączenie napędu hybrydowego i DSG, czyli przyjemności jazdy iminimalizacji negatywnego wpływu na środowisko. 7-biegowaprzekładnia dwusprzęgłowa waży 74 kg i ma kompaktową budowę.Warto zauważyć, że dzięki zastosowaniu lekkich podzespołów masaJetty Hybrid, mimo zainstalowanych baterii, zwiększyła się tylko ook. 100 kg. Z dodatkowymi rozwiązaniami zwiększającymibezpieczeństwo nowa Jetta Hybrid waży poniżej 1500 kg. Właściwytryb jazdy w każdej sytuacji Ekologicznynapęd silnikiem elektrycznym. Jeżeliakumulator Jetty Hybrid jest wystarczająco naładowany, może onaprzejechać do 2 km wykorzystując wyłącznie silnik elektryczny,czyli bez emisji CO2. Napęd elektryczny Jetty Hybrid włącza się automatycznie (przyprędkości poniżej 60 km/h) lub na żądanie kierowcy (poniżej 70km/h). W tym celu kierowca musi wcisnąć przycisk trybuelektrycznego E-Mode, który umieszczony jest przed dźwignią zmianybiegów. W obu przypadkach sprzęgło rozłącza silnik TSI od układunapędowego, obniżając w ten sposób zużycie energii i zwiększajączasięg jazdy na silniku elektrycznym. Elektryczny tryb jazdy pozwalauzyskać jedną trzecią możliwej oszczędności w Jetta Hybrid. Ładowaniebaterii poprzez rekuperację. Podczashamowania Jetta Hybrid przechodzi w tryb rekuperacji, który zamieniaenergię kinetyczną w energię elektryczną i magazynuje ją wakumulatorze. Sposób działania jest następujący: gdy tylkokierowca zdejmie nogę z pedału gazu, sprzęgło odłącza silnik odukładu napędowego pozwalając na swobodne toczenie się samochodu.Gdy kierowca wciśnie pedał hamulca, silnik elektryczny zaczynapracować jak alternator, wytwarzając większy prąd ładowania,który magazynowany jest w akumulatorach. Energia ta jestwykorzystywana do zasilania wewnętrznej instalacji elektrycznejsamochodu, podczas jazdy silnikiem elektrycznym. Rekuperacjazapewnia jedną trzecią możliwej oszczędności w zużyciu paliwa. Wmieście TSI milknie tak często, jak to tylko możliwe. Gdysamochód porusza się w mieście, a kierowca wciśnie hamulec, topod warunkiem, że akumulator jest wystarczająco naładowany, silnikbenzynowy Volkswagena zostanie wyłączony. Ogrzewanie, klimatyzacjai urządzenia wymagające zasilania jak np. system audio, nadaldziałają. Interesującyjest fakt, że inaczej niż przy konwencjonalnych systemach, silnikbenzynowy w Jetta Hybrid zostaje nie tylko wyłączony, lecz równieżodłączony przez sprzęgło od układu napędowego, aby przyponownymuruchomieniu samochodu (przy wystarczająco naładowanymakumulatorze) umożliwić alternatywnie do napędu benzynowego, takżejazdę w trybie elektrycznym. Możliwie jak najczęstsze wyłączaniesilnika spalinowego przynosi kolejną jedną trzecią oszczędnościzużycia paliwa. ,,Żeglowanie’’z wyłączonym silnikiem TSI. Gdyprzy wyższych prędkościach (do 135 km/h) kierowca zdejmie nogę zgazu, silnik TSI zostaje wyłączony i odłączony sprzęgłem odukładu napędowego, aby wyeliminować hamowanie silnikiem. Wrezultacie Jetta Hybrid toczy się swobodnie i nie zużywa przy tympaliwa. Podwójnasiła.Jeżelidźwignia zmiany biegów znajduje się w przełożeniu „S” lub wtrybie manualnym, układ napędowy przy mocnym wciśnięciu pedaługazu reaguje maksymalną mocą połączonych silników TSI orazelektrycznego. To samo dotyczy klasycznego kickdownu (szybkiewciśnięcie pedału przyspieszenia do oporu). W tym przypadku mocsilnika elektrycznego i TSI łączy się, osiągając maksymalnie 125kW/170 KM. W żargonie technicznym taka współpraca obu silnikównazywana jest boostowaniem. Dzięki niemu znacznie skraca się np.czas manewru wyprzedzania, co zwiększa bezpieczeństwo czynne. Napędsilnikiem benzynowym. Przyszybkiej jeździe i/lub niskim poziomie naładowania akumulatoraJetta Hybrid napędzana jest tylko silnikiem TSI. W takim przypadkusilnik TSI dostarcza więcej mocy, niż jest potrzebne do samegonapędu samochodu. Nadmiar mocy jest odpowiednio wykorzystywany: wzależności od aktualnego stanu naładowania akumulatora dodatkowaenergia przekazywana jest poprzez silnik elektryczny, pracujący wtym przypadku jako alternator, do zespołu baterii. Tak zwane aktywnefazy ładowania są tak skoordynowane z fazami jazdy z wykorzystaniemnapędu elektrycznego, aby możliwe było uzyskanie jak najniższegozużycia paliwa. Szczegółoweinformacje dla większej oszczędności Nowemenu.Wszystkieistotne tryby pracy pokazywane są na wyświetlaczu. Kierowcawywołuje te informacje korzystając z menu. W punkcie menu „Hybrid”prezentowany jest aktualny sposób napędu w formie grafiki przepływuenergii ze strzałkami wskazującymi kierunek. Dodatkowo wyświetlanyjest stan naładowania akumulatora. Bezpośrednio pod tą grafikąznajduje się tak zwany E-Powermeter, który pokazuje względną mocsilnika elektrycznego. E-Powermeter jest aktywny tylko w trybie pracy„jazda elektryczna”, „E-Mode” i „boostowanie”. Powermeterpokazuje, co robi napęd hybrydowy. Bardzoduże znaczenie posiada także Powermeter (nie mylić zE-Powermeter). Jest to wyświetlacz wielofunkcyjny, znajdujący sięw miejscu obrotomierza, który informuje kierowcę o aktualnym trybiepracy Jetty Hybrid, na przykład o gotowości do jazdy (Ready),rekuperacji (Charge), trybie ekonomicznym (Eco), boostowaniu (Boost)lub trybie tylko z silnikiem benzynowym TSI (Off). Ponadto nawskaźnikach wyświetlane są informacje o automatycznej jeździe znapędem elektrycznym oraz o manualnie wybranym przez kierowcętrybie elektrycznym (E-Mode). Czytelnainformacja o oszczędności. Wyświetlaczsystemu audio został także włączony w strategię eko-informacji,której celem jest wyjątkowo ekonomiczny sposób jazdy. Podmenu„Zero Emission” umożliwia obejrzenie graficznej prezentacjiczasu jazdy bez emisji spalin. Wartości „zero emisji” sąprzedstawiane w formie diagramu belkowego w procentach, przy czymczęstotliwością pomiarową jest minuta jazdy. Wartość 100procent oznacza, że w danej minucie Jetta Hybrid poruszała sięcałkowicie bez emisji spalin, czyli z wyłączonym silnikiem TSI.Maksymalnie analizowany czas to30 minut. Źródło: Volkswagen GroupPolska
  21. Piękna Jetta w wojskowym kolorku. Więcej: 1984 Volkswagen Jetta - Eurotuner Magazine
  22. Nie najgorzej na tym felunku toto wygląda... Więcej: Stance Works- A MKV Jetta on Polished Schmidt Wheels
  23. Chyb abyła już u nas ta jajecznica. Tak czy inaczej, fajne to jest... Więcej: Tucking Pretty: Vinny Castrogivanni's MK5 GLI Fahrenheit | Canibeat
  24. Niby nic a jednak coś. Mi tam nie przeszkadza nawet to, że to auto jest na poduszkach... Więcej: Pursuit of Perfection: Roman G
  25. Jetta w USA (Vento w Europie) - zółciutkie, na klasycznym felunku plus poduszeczki. Może być... Więcej: Mellow Yellow | Euromedian | European Automotive Event Coverage – Volkswagen Audi BMW – Pictures, Videos and – Volkswagen Audi BMW
×