Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'italia' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 67 wyników

  1. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Włoch La bella Italia - Ogier wygrywa po raz czwarty w sezonie, Volkswagen triumfuje dziesiąty raz z rzędu. - Dwudzieste zwycięstwo Sébastiena Ogiera / Juliena Ingrassi w Rajdowych Mistrzostwach Świata - Latvala/Anttila na miejscu trzecim, Mikkelsen/ Fløene na czwartym - Volkswagen i Ogier mistrzami na półmetku – dziesiąty z rzędu triumf w rajdzie Poznań, 9 czerwca 2014 - na Sardynii Volkswagen powiększył swoją przewagę w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC) we wszystkich trzech kategoriach. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), w niezwykle trudnych warunkach panujących podczas Rajdu Włoch, odnieśli czwarte zwycięstwo w tym sezonie. Volkswagen pozostał zatem w 2014 roku niepokonany i wydłużył swoją serię zwycięstw do dziesięciu z rzędu. Kibice rajdowi przez długi czas z zapartym tchem obserwowali jeden z najbardziej emocjonujących pojedynków w sezonie: Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN) długo walczyli z kolegami z zespołu Ogierem/Ingrassią o najlepsze czasy na odcinkach specjalnych, ułamki sekund i prowadzenie w tabeli, zanim przez uszkodzoną oponę nie spadli z pierwszego na trzecie miejsce. Trzeci duet w Volkswagenie Polo R WRC zachwycił bardzo dobrą i dojrzałą jazdą: Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) ukończyli szósty rajd sezonu na czwartej pozycji. „Ogier kontra Latvala – to był jeden z najbardziej emocjonujących pojedynków, jakie od dawna widziałem” – powiedział dr Heinz-Jakob Neußer, Członek Zarządu marki Volkswagen ds. rozwoju. „Myślę, że rywalizacja tych zawodników przyniesie nam wiele radości w pozostałej części sezonu. Cały zespół Volkswagena wykonał doskonałą pracę. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.” Pojedynek gigantów: Ogier kontra Latvala Pierwszy w tabeli kontra drugi w tabeli MŚ – pojedynek o prowadzenie w klasyfikacji generalnej Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (WRC) od początku był dominującym motywem Rajdu Włoch. Zgodnie z motto Volkswagena „niech wygra lepszy”, które wyklucza taktyczne układy wewnątrz zespołów, na piątym odcinku specjalnym Jari-Matti Latvala objął prowadzenie. Sébastien Ogier odpowiedział mu najlepszymi czasami na kolejnych oesach. W sobotę po południu pojedynek obu kierowców Volkswagena, ciągnący się już od Rajdu Argentyny, sięgnął szczytu. Na 100 kilometrów przed końcem rajdu obie załogi dzieliło tylko 12,3 sekundy. Jednak jeden błąd Latvali zakończył tę pasjonującą rywalizację – na 13. odcinku specjalnym Latvala wjechał na kamień i uszkodził koło, które musiał zmienić. Podczas gdy Ogier przez nikogo nie zagrożony na prowadzeniu świętował swoje 13-te zwycięstwo w barwach Volkswagena, Latvala do ostatniego oesu walczył z Madsem Østbergiem (Citroën) o drugie miejsce. Ostatecznie Latvala/Anttila ukończyli rajd na trzeciej pozycji i po raz 43 w swojej karierze stanęli na podium, a po raz jedenasty w dziewiętnastu rajdach dla Volkswagena. Norwesko-norweski comeback: trzeci raz z rzędu czwarte miejsce dla Mikkelsena Zakończone sukcesem norwesko-norweskie pojednanie: Andreas Mikkelsen i jego nowy „stary” pilot Ola Fløene swój pierwszy wspólny start w WRC zakończyli na bardzo dobrej, czwartej pozycji. Dla Mikkelsena było to trzecie z rzędu czwarte miejsce. Mikkelsen/ Fløene przez większą część Rajdu Włoch walczyli z Madsem Østbergiem/Jonasem Anderssonem (N/S, Citroën) o trzecie miejsce, zanim na dwunastym z 17 odcinków specjalnych natrafili na swojej idealnej linii na kamień wielkości koła samochodu i uszkodzili amortyzator. Pozostałe odcinki specjalne Mikkelsen/ Fløene pokonali ostrożnie, bez niepotrzebnego ryzyka, i zapewnili sobie ostatecznie czwartą lokatę. Upał i drobny pył – Rajd Włoch był męczący dla wszystkich uczestników Rajd Włoch był prawdziwym testem dla ludzi i sprzętu. Luźny piasek zmniejszał przyczepność dla samochodów startujących na początku, które „zamiatały” dla następnych aut linię idealną. Zgodnie z regulaminem, duety Volkswagena wyjechały w piątek jako pierwsze na trasę z racji pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w tabeli MŚ. Mimo tej niekorzystnej sytuacji, pierwszą część rajdu zakończyły na pozycji pierwszej, drugiej i czwartej. Dużą rolę odgrywała na Sardynii także kondycja fizyczna: przy 36 stopniach w cieniu w kokpicie było wyjątkowo gorąco. Także służby pogodowe, mimo bezchmurnego nieba zapowiadanego na cały okres rajdu, miały pełne ręce roboty, aby dostarczyć właściwych danych pozwalających prawidłowo dobrać opony. Niezwykły jest fakt, że rano temperatura rosła bardzo szybko – w ciągu dwóch godzin nawet o dziewięć stopni Celsjusza. Nieprzerwana seria zwycięstw – liczby i fakty dotyczące Rajdu Włoch Dzięki czwartemu w sezonie zwycięstwu Sébastiena Ogiera/Juliena Ingrassii, Volkswagen kontynuuje swoją serię wygranych rajdów. Już dziesiąty raz z rzędu – licząc razem ten i ubiegły sezon – laur zwycięzcy trafia do Wolfsburga. Po 19 rajdach Polo R WRC ma na swoim koncie 16 zwycięstw i 28 miejsc na podium. World Rally Car z Wolfsburga jest nie tylko szybki, lecz także niezawodny. W 19 rajdach Polo R WRC, od pierwszego startu w 2013 roku, żaden samochód nie odpadł z wyścigu w wyniku usterki technicznej. W 343 odcinkach specjalnych od Rajdu Monte Carlo w ubiegłym roku, kierowcy Volkswagena zaliczyli 226 najlepszych czasów. Z możliwych 953 czasów z pierwszej trójki, po zakończeniu Rajdu Włoch Polo R WRC miał ich na swoim koncie aż 521. Długie dni, krótkie noce – wyczyn zespołu Volkswagena Dużo pracy, mało snu – dla zespołów serwisowych szósty rajd w sezonie Rajdowych MŚ był wielkim wyzwaniem fizycznym. Techniczne zabezpieczenie duetów Volkswagena podczas ośmiu przerw serwisowych zapewniło nienaganny i niezawodny stan samochodów. Aby dojechać na 15-minutowy serwis w piątek w południe, zaplanowany w Buddusò, 120 kilometrów od parku serwisowego w Alghero, mechanicy musieli spędzić wiele godzin na drogach krajowych Sardynii. Ze względu na długie etapy dojazdowe, załoga serwisowa nie tylko musiała pracować już od szóstej rano, lecz także po godzinie 21.00 wieczorem. Podczas tak zwanego Flexi Service, Polo R WRC były serwisowane po kolei przez 45 minut, zanim mogły wrócić do Parc fermé. 30-ty, 31-szy i 32-gi raz: dodatkowe punkty dla załóg Volkswagena na Power Stage. Po raz pierwszy w historii startów Polo R WRC w Rajdowych MŚ, wszystkie dodatkowe punkty na tak zwanym Power Stage trafiły do Wolfsburga. Andreas Mikkelsen z najlepszym czasem po raz pierwszy zdobył trzy dodatkowe punkty, Jari-Matti Latvala za drugie miejsce otrzymał dwa punkty, Sébastienowi Ogierowi za trzeci czas doliczony został jeden punkt. W osiemnastu Power Stage, kierowcy Volkswagena zdobywali 32 razy dodatkowe punkty. Rezultat we Włoszech był także 25-tym przypadkiem, gdy wszystkie trzy Polo R WRC znalazły się na pierwszych trzech miejscach w odcinku specjalnym. Wygrany Power Stage przez Mikkelsena był jedynym odcinkiem specjalnym w Rajdzie Włoch, w którym ten 24-latek uzyskał najlepszy czas. „Joker” dla Ogiera – przewaga w tabeli powiększona Czwartym zwycięstwem w sezonie – i czwartym miejscem na podium oraz dodatkowym punktem za Power Stage, Sébastien Ogier i Julien Ingrassia powiększyli swoją przewagę w kategorii kierowców i pilotów do 33 punktów. Niezależnie od wyniku najbliższego rajdu w Polsce, jest już pewne, że obrońcy tytułu dotrą do półmetka Rajdowych Mistrzostw Świata jako liderzy. Mogliby sobie nawet pozwolić na zero punktów. Ich najgroźniejszymi rywalami są koledzy z zespołu Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila. Także w walce o trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej uczestniczą zawodnicy Volkswagena: czwarty w tabeli Andreas Mikkelsen ma tylko trzy punkty straty do Madsa Østberga. Wypowiedzi po 3. dniu Rajdu Włoch Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Jestem niesamowicie szczęśliwy! To zwycięstwo było definitywnie jednym z najtrudniej wywalczonych zwycięstw w mojej karierze. Od pierwszego dnia tutaj, na Sardynii, Julien i ja jechaliśmy absolutnie na granicy. Przy tym upale i ekstremalnie nieprzyczepnym podłożu na początku, musieliśmy wszystko zaryzykować, aby walczyć z Jari-Matti Latvalą i Miikka Anttilą. Ostatecznie się to opłaciło i wygraliśmy. W Rajdowych MŚ jesteśmy wprawdzie na czele od początku sezonu, ale nie ma żadnych powodów, by spocząć na laurach - Jari-Matti jest teraz w najwyższej formie. Ale musimy się liczyć także z innymi. Mads Østberg był mocny i Andreasowi Mikkelsenowi gratuluję wygranego Power Stage!” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Nie jestem zbyt zadowolony z trzeciego miejsca. Od piątku byliśmy na prowadzeniu i mieliśmy duże szanse, aby tutaj wygrać. Niestety drift, który zakończył się uszkodzeniem opony, odebrał nam w sobotę wszystkie szanse na zwycięstwo. W niedzielę próbowaliśmy dogonić Madsa Østberga, ale jego przewaga była za duża. Dobrze, że chociaż zdobyliśmy dwa dodatkowe punkty na Power Stage. Nie ulega wątpliwości, że jeżeli chodzi o prędkość, to byliśmy na Sardynii bardzo dobrzy. Sytuacja w mistrzostwach nie stała się łatwiejsza, ale mamy przed sobą jeszcze siedem rajdów i musimy patrzeć do przodu.” Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Mieliśmy dzisiaj łatwą sytuację wyjściową. Do miejsca trzeciego było dużo miejsca. Jeszcze więcej miejsca było za nami, do piątej pozycji. Przez całe przedpołudnie koncentrowaliśmy się na tym, aby chronić opony na ostatni odcinek. To się opłaciło, chociaż zrobiliśmy tam kilka małych błędów. Mimo to starczyło na moje pierwsze zwycięstwo na Power Stage. Super! Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Rajdu Włoch. Osiągnęliśmy to, co sobie założyliśmy. Cieszę się, że Ola Fløene znów jest moim pilotem. Od pierwszej sekundy bardzo dobrze wykonywał swoją robotę. To było teraz trzecie czwarte miejsce z rzędu. Następnym razem wolałbym być co najmniej o jedno miejsce lepszy. Myślę, że mam na to duże szanse, bo teraz może być już tylko lepiej.” Jost Capito, Dyrektor Volkswagen Motorsport „Czapki z głów przed całym zespołem i gratulacje dla Sébastiena Ogiera i Juliena Ingrassii. Nie tylko powtórzyli zeszłoroczne zwycięstwo tutaj, we Włoszech, ale też zadbali o to, żeby Volkswagen na półmetku Rajdowych Mistrzostw Świata był na czele we wszystkich trzech kategoriach. Za tym sukcesem kryje się ciężka praca całego zespołu na miejscu, w Wolfsburgu i Hanowerze. Słowa uznania należą się także Jari-Matti Latvali i Miikka Antilli. Przez długi czas prowadzili w rajdzie i stoczyli spektakularny pojedynek z Sébastienem Ogierem. Wystarczył mały błąd, aby wypaść z rajdu. Ale z pewnością reszta sezonu będzie lepsza. Także Andreas Mikkelsen i Ola Fløene wypadli świetnie i pokazali, że należą do światowej czołówki. Będziemy nadal nieustannie pracować nad tym, aby Polo R WRC i nasi kierowcy pozostali tymi, których trzeba pokonać.” Co się jeszcze wydarzyło... … bezsenne Alhero. Późne godziny serwisów w Rajdzie Włoch zadbały o niepowtarzalny nastrój w parku serwisowym, który leżał bezpośrednio przy porcie Alghero. Tysiące widzów, stragany na ulicach, muzyka i nastrój dobrej imprezy oraz jachty w tle – rajdowym Mistrzostwom Świata towarzyszyła typowo włoska atmosfera. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Włoch – wyniki [TABLE] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Czwartek, 5 czerwca Juni 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 01S [/TD] [TD]Citta' Di Cagliari [/TD] [TD]01,30 km [/TD] [TD]P03 (+0,2 sek.) [/TD] [TD]P05 (+1,7 sek.) [/TD] [TD]P08 (+1,8 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]01,30 km [/TD] [TD]P03 (+0,2 sek.) [/TD] [TD]P05 (+1,7 sek.) [/TD] [TD]P08 (+1,8 sek.) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE] <tbody>[TR] [TD=colspan: 2]Piątek, 6 czerwca 2014 [/TD] [TD] [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 02 [/TD] [TD]Terranova Nord 1 [/TD] [TD]20,00 km [/TD] [TD]P09 (+12,6 sek.) [/TD] [TD]P10 (+13,7 sek.) [/TD] [TD]P04 (+5,7 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 03 [/TD] [TD]Terranova Sud 1 [/TD] [TD]12,40 km [/TD] [TD]P12 (+9,2 sek.) [/TD] [TD]P05 (+5,2 sek.) [/TD] [TD]P08 (+6,7 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 04 [/TD] [TD]Coiluna–Crastazza 1 [/TD] [TD]20,29 km [/TD] [TD]P07 (+6,3 sek.) [/TD] [TD]P03 (+4,9 sek.) [/TD] [TD]P11 (+13,4 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 05 [/TD] [TD]Loelle 1 [/TD] [TD]27,30 km [/TD] [TD]P05 (+13,8 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+9,7 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 06 [/TD] [TD]Terranova Nord 2 [/TD] [TD]20,00 km [/TD] [TD]P02 (+2,6 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+5,4 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 07 [/TD] [TD]Terranova Sud 2 [/TD] [TD]12,40 km [/TD] [TD]P02 (+2,9 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+4,0 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 08 [/TD] [TD]Coiluna–Crastazza 2 [/TD] [TD]20,29 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+1,6 sek.) [/TD] [TD]P03 (+2,9 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 09 [/TD] [TD]Loelle 2 [/TD] [TD]27,30 km [/TD] [TD]P02 (+1,9 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+15,2 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]159,98 km [/TD] [TD]P02 (+22,4 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+37,7 sek.) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 631] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Sobota, 7 czerwca 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 10 [/TD] [TD]Monte Olia 1 [/TD] [TD]19,27 km [/TD] [TD]P02 (+6,3 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+13,3 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 11 [/TD] [TD]Monte Lerno 1 [/TD] [TD]59,13 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+11,0 sek.) [/TD] [TD]P04 (+40,2 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 12 [/TD] [TD]Monte Olia 2 [/TD] [TD]19,27 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+5,4 sek.) [/TD] [TD]P04 (+16,8 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 13 [/TD] [TD]Monte Lerno 2 [/TD] [TD]59,13 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P09 (+2.13,8 min.) [/TD] [TD]P05 (+1.18,5 min [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]156,80 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+2.01,5 min.) [/TD] [TD]P04 (+2.37,8 min.) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 631] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Niedziela, 8 czerwca 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 14 [/TD] [TD]Cala Flumini [/TD] [TD]08,98 km [/TD] [TD]P07 (+14,5 sek.) [/TD] [TD]P03 (+3,2 sek.) [/TD] [TD]P02 (+1,9 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 15 [/TD] [TD]Castelsardo [/TD] [TD]14,00 km [/TD] [TD]P03 (+8,0 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+8,9 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 16 [/TD] [TD]Tergu–Osilo [/TD] [TD]14,88 km [/TD] [TD]P03 (+7,9 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P10 (+23,6 sek.) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 17P [/TD] [TD]Cala Flumini [/TD] [TD]08,98 km [/TD] [TD]P03 (+2,5 sek.) [/TD] [TD]P02 (+1,0 sek.) [/TD] [TD]P01 [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]46,84 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+1.32,8 min.) [/TD] [TD]P04 (+2.39,3 min.) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Włoch – wyniki końcowe 01. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen 4:02.37,8 godz. 02. Mads Østberg/Jonas Andersson (N/S), Citroën + 1.23,1 min. 03. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 1.32,8 min. 04. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N), Volkswagen + 2.39,3 min. 05. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 4.41,8 min. 06. Martin Prokop/Jan Tománek (CZ/CZ), Ford + 6.05,3 min. 07. Henning Solberg/Ilka Minor (N/A), Ford + 7.15,8 min. 08. Robert Kubica/Maciej Szczepaniak (PL/PL), Ford + 12.19,0 min. 09. Lorenzo Bertelli/Mitia Dotta (I/I), Ford + 15.22,1 min. 10. Khalid Al-Qassimi/Chris Patterson (UAE/GB), Citroën + 16.49,3 min. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Włoch – wyniki Power Stage 01. Andreas Mikkelsen/Ola Flřene (N/N), Volkswagen 5.39,7 min. 02. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 1,0 sek. 03. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen + 2,5 sek. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Włoch – punktacja* Kategoria kierowców 1. Sébastien Ogier, Volkswagen 138 punktów 2. Jari-Matti Latvala, Volkswagen 105 punktów 3. Mads Østberg, Citroen 66 punktów 4. Andreas Mikkelsen, Volkswagen 63 punkty 5. Mikko Hirvonen, Ford 40 punktów 6. Elfyn Evans, Ford 36 punktów 7. Kris Meeke, Citroen 32 punkty 8. Thierry Neuville, Hyundai 31 punktów 9. Martin Prokop, Ford 30 punktów 10. Henning Solberg, Ford 22 punkty Kategoria konstruktorów 1. Volkswagen Motorsport 227 punktów 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT 109 punktów 3. M-Sport 78 punktów 4. Volkswagen Motorsport II 64 punkty 5. Hyundai Motorsport 57 punktów 6. Jipocar Czech National Team 32 punkty 7. RK M-Sport WRT 18 punktów 8. Hyundai Motorsport N 4 punkty Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Mnichuu

    Ferrari 458 Italia

    Ferrari 458 Italia w Paryżu. Samochód malowany akwarelami, jakieś 7-8 warstw kolorów aż uzyskałem kolor który mi odpowiadał Reszta to ołówek. Kilka detali znajdzie się jeszcze w kolorze. Format A3, czas ponad 35godzin.
  3. [h=1]JBBRAW - Ferrari 458 Italia start up revs and acceleration[/h]
  4. Sukces Festiwalu Włoskiej Motoryzacji Forza Italia 2013 - 230 włoskich pojazdow zgromadzonych na Torze Poznań - Liczni przedstawiciele markowych klubów - Fiat Multipla z 1963 roku i Alfa Romeo SZ uhonorowane tytułami "Pojazd Zlotu" - Największa nieoficjalna parada włoskich pojazdów w Polsce Wielkim sukcesem zakończył się Festiwal Włoskiej Motoryzacji zorganizowany w zeszłą sobotę na Torze Poznań przez klub Forza Italia, Fiat Auto Poland i firmę Pol-Car - dealera marek Grupy Fiat-Chrysler. 230 włoskich maszyn, wykłady, konkursy wiedzy, a przede wszystkim jazda po torze wyścigowym - to wszystko czekało na uczestników zlotu ForzaItalia.pl, który odbył się 31 sierpnia na największym torze wyścigowym w Polsce. „Na sam zlot zarejestrowało się około 150 załóg. Przybyło też sporo gości. Szacujemy, że na obiekcie pojawiło się ponad 230 włoskich samochodów i motocykli - powiedział Komandor Zlotu Jakub Strzemżalski. - Licznie stawiły się markowe kluby, z czego bardzo się cieszymy. Widać, że w szeregach miłośników różnych modeli nastąpiła duża mobilizacja, aby ciekawie zaprezentować się na naszym festiwalu" - dodał organizator. Na uczestników Festiwalu Włoskiej Motoryzacji Forza Italia czekało wiele atrakcji. Wykład o najciekawszych prototypach włoskich vanów wygłosił Jakub Ziółkowski, o tajnym prototypie Ferrari F90 opowiedział Mateusz Żuchowski, a Maciej Godula z Klubu Fiat Multipla przedstawił historie „Latających FIAT-ów, czyli włoskich konstrukcji lotniczych z lat 40." oraz „Historie Polaków we włoskich maszynach". Zlotowicze mogli nie tylko pogłębiać swoją wiedzę na wykładach, ale również sprawdzić ją w konkursach. Kilkadziesiąt załóg zmagało się z niełatwymi testami, w których odpowiadali na pytania dotyczące włoskiej motoryzacji, sportów motorowych, a także regionu Toskanii i całej Italii. Nie zapomniano również o dzieciach, które chętnie uczestniczyły w konkursie rysunkowym przygotowanym przez Klub Fiata Multipla. Dużym zainteresowaniem cieszyła się też wystawa włoskich zdjęć Marty Król oraz rysunków samochodów wykonanych przez Piotra Włodarczyka. Prawdziwą ucztę dla oczu stanowiły zgromadzone na torze pojazdy. Szczególną uwagę przykuwały starsze i młodsze klasyki, a wśród nich niezwykle rzadko spotykana Alfa Romeo SZ, Alfa Romeo Spider Touring z 1961 roku, kilka zabytkowych Fiatów 500 i 600, wspaniałe Fiaty Multipla z przełomu lat 50. i 60., liczne Alfy Romeo Spider oraz Giulia (w tym w wersji coupe zaprojektowanej przez studio Bertone), a także legendy rajdowych tras, czyli Lancie Delta Integrale. Samochody te można było podziwiać nie tylko statycznie, ale również podczas przejazdów pokazowych po pętli Toru Poznań. Wrażenie robiły też najnowsze modele z grupy Fiat - Alfa Romeo Giulietta oraz MiTo, Abarth 500 i Punto, nowe Lancie Delta i Thema, a rekordową popularnością cieszyło się Maserati GranTurismo S. Największe atrakcje związane były jednak z samą lokalizacją imprezy, czyli torem wyścigowym, na którym uczestnicy zlotu spotkali się po raz pierwszy. 43 załogi wzięły udział w szkoleniu - poznaniu technik jazdy wyścigowej przeprowadzonym przez doświadczonych instruktorów z Automobilklubu Wielkopolskiego. Trzy godziny cierpliwego szlifowania umiejętności na poszczególnych sekcjach toru zostały nagrodzone trzema sesjami przejazdów z pełnym wykorzystaniem możliwości samochodów i kierowców po pętli toru. Najwytrwalsi „pełnym ogniem" pokonali blisko 100 km. Ci, którzy nie zdecydowali się na uczestnictwo w szkoleniu, mogli "poczuć smak" jazdy sportowej siedząc na prawych fotelach wyścigowego Fiata Panda 100HP należącego do Macieja Garsteckiego czy pucharowej Alfy Romeo 156 Łukasza Kawęckiego. „Taxi-drive'y" cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczestników. Wybrano także "Pojazdy Zlotu" - organizatorzy uhonorowali przepięknie odrestaurowanego Fiata Multipla z 1963 roku, należącego do Zbigniewa Olechnowskiego, zaś uczestnicy we własnym głosowaniu przyznali ten tytuł Alfie Romeo SZ z kolekcji Piotra Nagórskiego. Nagrody otrzymały także najaktywniejsze stowarzyszenia - klubem zlotu został Klub Fiata Multipla, a wyróżnienia otrzymały Lancia Klub Polska, Klub Alfa Romeo Pomorze oraz Squadra Corse Alfa Romeo Bydgoszcz. Posumowaniem zlotu była widowiskowa parada wszystkich uczestników. Nigdy wcześniej Tor Poznań nie gościł naraz tylu włoskich samochodów. Przeszło 140 pojazdów jednocześnie wjechało na tor, zdobywając nieoficjalny tytuł największej parady włoskich pojazdów w Polsce. Partnerem zlotu byli Fiat Auto Poland i firma POL-CAR, dealer marek Grupy Fiat-Chrysler.
  5. Zlot miłośników włoskiej motoryzacji Forza Italia w Poznaniu - Trzecie spotkanie miłośników włoskiej motoryzacyjnej Forza Italia odbędzie się w sobotę 31 sierpnia 2013r. - Pierwsza edycja zorganizowana na największym obiekcie wyścigowym w Polsce - Torze Poznań - Spodziewany udział przeszło dwustu włoskich samochodów, w tym modeli Alfa Romeo SZ, Alfa Romeo Giulia GT, Fiat 124 Berlina, Fiat Multipla z 1957 roku i Fiat 500 z 1968 roku Klub Forza Italia, Fiat Auto Poland oraz firma POL-CAR - dealer marek Grupy Fiat-Chrysler - zapraszają na Festiwal Włoskiej Motoryzacji, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 31 sierpnia 2013 roku, na Torze Poznań. To już trzecie ogólnopolskie spotkanie miłośników włoskiej kultury i motoryzacji, i pierwsze organizowane na tym największym obiekcie wyścigowym w Polsce. Pierwsze dwie edycje odbyły się w latach 2011 i 2012 na terenie pałacu w podwarszawskich Oborach (gmina Konstancin-Jeziorna). Nawiązując do wspaniałych sportowych tradycji marek Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Lancia, Abarth i Fiat, uczestnicy zlotu wezmą udział w szkoleniu z techniki jazdy sportowej i przejazdach po dużej pętli toru, zaś osoby, które będą chciały oszczędzić swoje maszyny, zostaną zaproszone do jazd pokazowych za samochodem bezpieczeństwa. Prawdziwe emocje będzie można poczuć podczas taxi-drive'ów, na prawych fotelach pucharowej Alfy Romeo 156 Łukasza Kawęckiego i wyścigowego Fiata Panda 100HP Macieja Garsteckiego. Poza asfaltową nitką toru przewidziane są także inne atrakcje. Uczestnicy spotkania będą mogli skosztować specjałów włoskiej kuchni i wypić aromatyczne espresso, a także nabyć motoryzacyjne gadżety i modeliki słynnych aut. Obecni na padoku doradcy serwisowi i specjaliści od części zamiennych będą służyć radą w zakresie prawidłowej eksploatacji włoskich samochodów i jednośladów. Na przybyłych na tor gości czekają liczne konkursy tematyczne z atrakcyjnymi nagrodami. Ekspozycja klasycznych i współczesnych pojazdów rodem z Półwyspu Apenińskiego z pewnością zadowoli nawet największych znawców tematu. Organizatorzy spodziewają się bowiem przeszło dwustu włoskich pojazdów. Podczas zlotu Forza Italia 2013 zwiedzający będą mogli zobaczyć takie perełki jak Alfa Romeo SZ, Alfa Romeo Giulia GT, Fiat 124 Berlina, Fiat Multipla z 1957 roku czy Fiat 500 z 1968 roku. Wszyscy uwiedzeni pięknem włoskiej stylistyki i techniki będą mieli możliwość wykonania jazd próbnych samochodami testowymi z Grupy Fiat-Chrysler ( Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Abarth). Do udziału w zlocie organizatorzy zapraszają właścicieli współczesnych i zabytkowych włoskich pojazdów, klubowiczów licznie zrzeszonych w polskich klubach i na forach oraz wszystkich miłośników włoskiego designu i osiągnięć techniki motoryzacyjnej. Inicjatywa Forza Italia powstała w celu integracji polskiego środowiska sympatyków włoskich pojazdów. Jej założyciele śledzą działania zagranicznych stowarzyszeń, a najciekawsze z nich promują w kraju. Od trzech lat organizują też regularne zloty, które dzięki wzorowej organizacji i unikatowej atmosferze urosły już do rangi prawdziwego święta włoskiej motoryzacji. Zapraszamy na edycję 2013. Zapisy i szczegóły dotyczące uczestnictwa dostępne na stronie ForzaItalia.pl 2013 Partnerem zlotu są Fiat Auto Poland i autoryzowany dealer marek Grupy Fiat-Chrysler, firma POL-CAR.
  6. [h=1]Ferrari 458 Italia & Porsche 991 Carrera S In Action!! - 1080p HD[/h]
  7. [h=1]Alonso and Massa in the 458 Italia[/h] https://www.youtube.com/watch?v=bIaNgipAUz4
  8. [h=1]8 Ferrari F40s, F12, 458, etc Departing Horsham Piazza Italia[/h]
  9. Tuning tuningu. Tak bym to nazwał. Efekt? Oceńcie sami... More: Novitec Rosso Ferrari 458 Italia by SR Auto
  10. [h=1]ferrari 458 italia , porsche 911 turbo et ferrari f12 berlinetta a lyon[/h] http://www.youtube.com/watch?v=7X2R3wsAJVA&feature=em-subs_digest
  11. 2012 Ferrari 458 Italia by GMG Racing - Top Speed
  12. [h=1]Ferrari 458 Italia vs Porsche 911 Turbo PDK (both stock)[/h]
  13. [h=1]Tested: Chevrolet Corvette ZR1 vs Ferrari 458 Italia vs McLaren MP4-12C[/h]
  14. [h=1]Tested: Chevrolet Corvette ZR1 vs Ferrari 458 Italia vs McLaren MP4[/h]
  15. Firma tuningowa SR Auto Group popracowała trochę nad Ferrari 458 Italia z takim efektem: Więcej: 2012 Ferrari 458 Italia Project Ice Blade by SR Auto Group - Top Speed
  16. BMW MOTORRAD ITALIA GOLDBET SBK TEAM - BRNO - FRIDAY fot. BMW Group Fotki: BMW MOTORRAD ITALIA GOLDBET SBK TEAM - BRNO - FRIDAY fot. BMW Group - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach
  17. Ferrari Italia w wersji Mansory... Więcej ---> http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2012-ferrari-458-italia-spyder-monaco-by-mansory-ar126782.html Zdjęcia ---> http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2012-ferrari-458-italia-spyder-monaco-by-mansory-ar126782/picture455587.html
  18. Ferrari 458 Italia China 20th Anniversary (2012) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Ferrari&m=2012-458_Italia_China_20th_Anniversary"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Ferrari&m=2012-458_Italia_China_20th_Anniversary" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  19. Ciekawy pojedynek dwóch gigantów http://www.mototube.pl/film/9334/lamborghini-aventador-vs-700-konne-ferrari-458-italia/
  20. http://www.mototube.pl/film/9189/ferrari-458-italia-spider-na-sycylii/
  21. 2010 Underground Racing Ferrari 458 Italia Twin Turbo
×