Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'inwestycje' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 9 wyników

  1. Audi planuje rekordowe inwestycje w wysokości blisko 22 mld euro do roku 2018 - Największy w historii przedsiębiorstwa program inwestycji, którego głównymi założeniami są wprowadzanie nowych modeli, innowacje i rozbudowa globalnej struktury produkcyjnej - Szef Audi Rupert Stadler mówi: „Osiągnęliśmy nasz cel i w roku 2013 sprzedaliśmy 1,5 mln egzemplarzy naszych samochodów. Teraz konsekwentnie zmierzamy do dwóch milionów sprzedanych aut.” - Axel Strotbek, członek zarządu Audi AG ds. finansów i organizacji, podkreśla: „Będziemy jeszcze bardziej inwestować w nowe produkty“ Ingolstadt, 30 grudnia 2013 r. Audi uruchamia kompleksowy program inwestycyjny na nadchodzące pięć lat. Od roku 2014 do 2018, na nowe modele, innowacje i stale rozbudowywaną sieć produkcyjną, przeznaczone zostaną 22 mld euro. Siedemdziesiąt procent tej kwoty to inwestycje w rozwój nowych modeli i technologii. Także niemieckie zakłady koncernu odniosą korzyść z największego w historii przedsiębiorstwa programu rozwoju i inwestycji. Na rozbudowę i unowocześnienie fabryk w Ingolstadt i w Neckarsulm przypada ponad połowa planowanej kwoty. Ponadto w roku 2014, Audi planuje stworzenie kolejnych miejsc pracy na całym świecie. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, w nowym programie inwestycyjnym widzi ważny element strategii wzrostu przedsiębiorstwa: „Wyznaczyliśmy sobie cel 1,5 mln sprzedawanych rocznie aut do roku 2015, ale osiągnęliśmy go bez problemu już w 2013. Teraz konsekwentnie zmierzamy do postawienia kolejnego kamienia milowego – dwóch milionów samochodów wprowadzanych rocznie na rynek. Dlatego przyspieszamy inwestycje i w roku 2014 będziemy zatrudniać nowych pracowników.“ W nadchodzących pięciu latach na inwestycje w nowe modele, innowacje techniczne i sieć produkcyjną, Audi wyda blisko 22 mld euro. Nakłady na zakupy inwestycyjne wyniosą 16 mld euro. Poza tym, nowy plan zakłada wydatki rzędu 6 mld euro na bieżące koszty prac rozwojowych. „Program inwestycyjny to początek kolejnej fazy naszego wzrostu“ – powiedział Axel Strotbek, członek zarządu Audi AG ds. finansów. „Będziemy prowadzić duże inwestycje w nowe produkty. 70 procent nakładów przewidziano na modernizację i poszerzenie palety modeli oraz na nowe rozwiązania techniczne.“ By osiągnąć cel dwóch milionów sprzedawanych rocznie samochodów, koncern z Ingolstadt chce do roku 2020 poszerzyć paletę produktów z obecnych 49 do 60 różnych modeli. Program inwestycji obok tworzenia nowych aut i alternatywnych koncepcji napędu, obejmuje także skonstruowanie kolejnej generacji oszczędnych silników, dzięki którym Audi chce spełniać zaostrzone na całym świecie rygory w zakresie emisji spalin. Obok innowacyjnych modeli Audi A3 Sportback e-tron i Audi A3 Sportback g-tron, w 2014 producent wprowadzi na rynek trzecią generację ikony stylistyki – Audi TT Coupé. Przed kilkoma tygodniami Audi zapowiedziało także, że od roku 2016 będzie produkować w Ingolstadt nowy model Audi Q1. Równocześnie cztery ringi powiększą swoje struktury produkcyjne na całym świecie. Z tego właśnie powodu, w roku 2014, koncern będzie zatrudniać pracowników w różnych punktach globu. W Ingolstadt i Neckarsulm, 700 młodych ludzi rozpocznie w nowym roku naukę zawodu. Thomas Sigi, członek zarządu Audi AG ds. kadr i spraw socjalnych, chce w nadchodzącym roku zwiększać zatrudnienie we wszystkich działach: „Przyjmując do pracy ekspertów, chcemy wzmocnić przede wszystkim takie pola innowacji jak lekka konstrukcja, usługi online i mobilność elektryczna.“ Struktury Audi rozrastają się także poza granicami Niemiec. Na całym świecie marka uchodzi za atrakcyjnego pracodawcę. W meksykańskiej miejscowości San José Chiapa, Audi buduje swoją pierwszą w Ameryce Północnej fabrykę, w której począwszy od roku 2016, z taśmy zjeżdżać będzie SUV Q5. Do dziś podanie o pracę w Audi w Meksyku złożyło już 26 tysięcy osób. W 2014 zostanie tam zatrudnionych ponad tysiąc pracowników. Ponadto od roku 2015, Audi ponownie podejmie produkcję w Brazylii. W São José dos Pinhais produkowany będzie nowy model A3 Limousine i SUV Audi Q3. Audi nie zaprzestanie także poważnych inwestycji w węgierskim Győr – największych na świecie zakładach wytwarzających silniki, które po zakończeniu rozbudowy stały się fabryką w której produkuje się również całe samochody. Ponadto w chińskiej miejscowości Foshan otwarta zostanie druga w Państwie Środka fabryka Audi. W roku 2013 Audi sprzedało w Chinach ponad 460 tysięcy samochodów, wyraźnie ugruntowując swą czołową pozycję na tym rynku. Ważną pozycją w planach na najbliższe lata – obok rozbudowy międzynarodowych struktur produkcyjnych – są inwestycje w niemieckie zakłady koncernu, na które przypadnie ponad połowa ogólnej kwoty. Jest to jasna deklaracja Audi, że fabryki w Ingolstadt i Neckarsulm odgrywają ogromną rolę w strategii wzrostu koncernu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. więcej -> Fiat odwleka inwestycje w auta elektryczne, sprzedaż nowych samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. więcej -> Opel zapowiada kolejne inwestycje na Węgrzech, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, testy samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> Nowe moto-inwestycje w łódzkiej SSE, CEPIK, najnowsze modele samochodów, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Fabryka w Eisenach w Turyngii szykuje się do rozpoczęcia produkcji Różnorodne możliwości personalizacji wyposażenia stanowią wyzwanie dla ekspertów produkcji Jedyny samochód w swoim segmencie produkowany w Niemczech Rüsselsheim. Eisenach w Turyngii: 43 000 mieszkańców. Miejsce urodzenia Jana Sebastiana Bacha z zamkiem warownym Wartburg w tle. Mimo że jest tu wiele zabytków kultury i naturalnego piękna, Eisenach jest również znane z czegoś zupełnie innego —tradycji produkcji samochodów. Fabryka Opel AG, gdzie produkowany będzie ADAM, stoi w idyllicznej dolinie Hörsel, której nazwa pochodzi od przepływającej przez nią rzeki. Obecnie fabryka pełna jest ekspertów przygotowujących się do rozpoczęcia produkcji Opla ADAM. Nowy model wyróżnia się bogatą gamą kolorów, poziomów wyposażenia i detali wystroju wnętrza. Nigdy wcześniej samochód z tego segmentu nie miał tak dużych możliwości personalizacji. To, co dla klientów stanowi główną atrakcję, dla ekspertów produkcji jest dużym wyzwaniem. Pracownicy fabryki w Eisenach chętnie jednak podjęli ten trud. — mówi Dyrektor fabryki, Stefan Fesser. Razem z grupą 1 600 wykwalifikowanych pracowników Fesser przez ponad rok opracowywał drobiazgowy plan wprowadzania nowego produktu. Nie przeszkodziła mu nawet wciąż trwająca w fabryce produkcja bardzo popularnego modelu Corsa. Do tej pory fabrykę opuściły już miliony tych aut. Opel zainwestował ponad 190 milionów euro w przygotowanie linii produkcyjnej modelu ADAM. Wzniesiono nowe budynki oraz wprowadzono niezwykle nowoczesne rozwiązania usprawniające produkcję. Opel ADAM: przywiązanie do niemieckiej tradycji Produkcja samochodu z tego segmentu w Niemczech to w branży samochodowej niebywałe wydarzenie. Opel jest jedynym producentem samochodów, który zdecydował się podjąć taką decyzję, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie pracowników fabryki i ich solidność. „ADAM stanowi wyzwanie w każdym aspekcie produkcji i logistyki, a my jesteśmy szczęśliwi, że możemy się z nim zmierzyć. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby udowodnić, że produkowanie takiego samochodu w Niemczech jest możliwe” — mówi Stefan Fesser. Dzięki elastycznemu podejściu fabryki w Eisenach klienci będą się mogli cieszyć niemal nieograniczonymi możliwościami spersonalizowania wyposażenia swojego samochodu. Będzie można wybierać spośród szerokiej gamy kolorystyki nadwozia i trzech różnych kolorów dachu. Dodatkowo od decyzji klienta będzie zależał również kolor wnętrza, detale wykończenia oraz inne wyjątkowe rozwiązania stylistyczne — w tym podświetlana diodami LED podsufitka imitująca rozgwieżdżone niebo. — wyjaśnia Mark Adams, wiceprezes Opla ds. stylistyki. Zupełnie nowy system informacyjno-rozrywkowy zintegrowany z systemami Android i Apple iOS Opel ADAM został dodatkowo wyposażony w zaawansowane rozwiązania technologiczne, które dotychczas były zarezerwowane dla samochodów z wyższego segmentu, w tym w całkowicie nowy pokładowy system informacyjno-rozrywkowy kompatybilny ze smartfonami (z systemem operacyjnym Android lub Apple iOS), który umożliwia korzystanie z aplikacji dostępnych w Internecie. Ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych Eksperci Opla wykorzystali przerwę w produkcji spowodowaną rozpoczynającą się w tym tygodniu przerwą urlopową, aby wprowadzić ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych. Opel ADAM będzie produkowany na dokładnie tej samej linii montażowej, której używano przy produkcji Corsy. Produkcja różnych pojazdów na jednej linii wymaga dużej koncentracji. Pierwsze pojazdy testowe zostały już zmontowane. Prototypowy samochód w czarno-białą szachownicę przez ostatnich kilka tygodni jeździł po Eisenach i okolicach, wywołując spore zamieszanie. Nowe hale produkcyjne, nowy robot lakierniczy i urządzenia spawalnicze W centrum rozbudowy fabryki znajduje się nowa hala produkcyjna E100. Na przestrzeni 22 000 metrów kwadratowych spawa się i montuje różne elementy nadwozia i podwozia. Całkowicie nowe urządzenia spawalnicze stoją już na miejscu. Nowa fabryka dysponuje również bezpośrednim dostępem do linii kolejowej, co znacznie ułatwia dostawy części. Ponadto zbudowano kilka dodatkowych stacji wyładunkowych dla ciężarówek — siedem z tyłu budynku i jedną z boku. Nowe centrum montażowe jest połączone z halą konstrukcji nadwozia oraz z końcową linią montażową. Dzięki temu składanie poszczególnych elementów odbywa się o wiele sprawniej. Do modelu ADAM dostosowano również lakiernię. Linia wyposażona w niezwykle nowoczesną technologię robotyczną gwarantuje najlepszą z możliwych i najskuteczniejszą formę aplikacji lakieru niezależnie od stylu nadwozia. Najnowszego Opla będzie można zamawiać po oficjalnej światowej premierze na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu (29 września – 14 października 2012 roku). Pierwsze samochody wjadą do salonów w styczniu 2013 roku. źródło: General Motors
  6. http://etransport.pl/wiadomosc,9643,ts_transport_service_inwestycje_lekarstwem_na_kryzys.html
  7. truckmaniak

    Nowe inwestycje w lubelskim MPK

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090806/LUBLIN/209308359
  8. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1262
  9. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1079
×