Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'insignia' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 70 wyników

  1. Supercichy diesel we flagowym modelu: dwie wersje najnowszej generacji silnika 1.6 CDTI Osobisty asystent łączności i usług: samochody z systemem Opel OnStar dostępne w ofercie na nowy rok modelowy Udoskonalony system multimedialny: IntelliLink Navi 900 z Apple CarPlay Rüsselsheim. Nowocześniejszy i mocniejszy Opel Insignia, z doskonałym system łączności z Internetem, jest teraz dostępny z przełomowymi ulepszeniami pod maską i we wnętrzu. Po raz pierwszy we flagowym modelu Opla będą montowane nowe średniolitrażowe turbodoładowane silniki wysokoprężne. Supercichy diesel 1.6 CDTI występuje w dwóch wersjach różniących się mocą — każda z nich charakteryzuje się znakomitą dynamiką, przy umiarkowanym zużyciu paliwa. Nowy system multimedialny firmy Opel gwarantuje rozrywkę na najwyższym poziomie i zoptymalizowaną łączność z Internetem. Interfejs Apple CarPlay w systemie IntelliLink Navi 900 drugiej generacji ułatwia korzystanie z iPhone’a w samochodzie. Samochód może być wyposażony w system Opel OnStar. Ten nowy osobisty asystent łączności i usług zapewnia użytkownikowi całodobowy dostęp do szerokiej gamy usług podnoszących bezpieczeństwo i komfort. Downsizing z gwarancją przyjemności z jazdy: supercichy diesel 1.6 CDTI w Insignii Obydwie wersje nowego supercichego diesla 1.6 firmy Opel we flagowym modelu marki udowadniają, że silniki o stosunkowo małej pojemności, ale charakteryzujące się wysokim momentem obrotowym i wysoką mocą nie dają najmniejszych powodów do narzekań. Jednostki rozwijające moc 88 kW/120 KM i 100 kW/136 KM zastąpiły silniki dwulitrowe i zostały opracowane pod kątem wzorowej elastyczności przy niskim zużyciu paliwa i wyjątkowo wysokiej kultury pracy. Insignia z turbodieslem o mocy 88 kW/120 KM, sześciobiegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,9 sekundy, dorównując osiągami wersji ze starszym silnikiem. Elastyczność na piątym biegu mierzona czasem potrzebnym na zwiększenie prędkości z 80 do 120 km/h wynosi zaledwie 10,4 sekundy, co oznacza poprawę o ponad 2 sekundy. Zużycie paliwa, nieprzekraczające 3,9 l/100 km odpowiada emisji CO2 na poziomie 104 g/km (w cyklu mieszanym, z oponami o obniżonych oporach toczenia). W przypadku turbodiesla o mocy 100 kW/136 KM zużycie paliwa jest niższe o 0,1 litra, i wynosi 3,8 litra na 100 kilometrów. Przy takim spalaniu emisja CO2 to tylko 99 g/km, a więc poniżej progu 100 gramów. Nie ma jednak mowy o żadnych kompromisach. Insignia z nowym silnikiem jest szybsza o 5 km/h od wersji z poprzednim silnikiem — osiąga prędkość maksymalną 210 km/h. Insignia sedan rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 10,9 sekundy, a od 80 do 120 km/h przyspiesza w 10,4 sekundy. Silnik pracuje przy tym cicho, nie sprawia wrażenia nadmiernie obciążonego i odznacza się wysoką kulturą pracy. Obydwie wersje supercichego diesla rozwijają imponujące 320 Nm momentu obrotowego od 2000 obr./min. Opel OnStar i IntelliLink z Apple CarPlay: tak działa nowoczesny system łączności z Internetem Mnóstwo przyjemności z jazdy dzięki nowemu supercichemu dieslowi pod maską nie jest jedynym atutem Opla Insignii. System Opel OnStar oraz nowa generacja systemu multimedialnego IntelliLink z interfejsem Apple CarPlay zapewniają także najwyższą jakość rozrywki, kompleksową łączność oraz maksymalny poziom bezpieczeństwa. Osobisty asystent łączności i usług Opel OnStar należy do wyposażenia standardowego wersji Cosmo, Country Tourer, Executive i OPC. Przez pierwsze 12 miesięcy od aktywacji klienci mogą korzystać ze wszystkich usług bezpłatnie. Kompleksowy zestaw usług obejmuje całodobowy system automatycznego reagowania na zderzenie, pomoc w przypadku kradzieży pojazdu, pomoc drogową, diagnostykę pojazdu w zakresie istotnych danych eksploatacyjnych i pomiarów, a także zdalne sterowanie różnymi funkcjami pojazdu poprzez aplikację na smartfona. Jednocześnie system Opel OnStar zamienia Insignię w wydajny, mobilny punkt dostępu do Internetu, zapewniając stabilne łącze przez Wi‑Fi. Do systemu można jednocześnie podłączyć nawet 7 urządzeń, co przydaje się zarówno w czasie rodzinnych wyjazdów, jak i wtedy, gdy Insignia służy swojemu użytkownikowi za mobilne biuro. Nowa generacja systemów multimedialnych firmy Opel pozwala na jeszcze szybsze połączenie smartfona z samochodem i jeszcze bardziej kompleksowe korzystanie z jego funkcji w czasie jazdy. Dzięki interfejsowi Apple CarPlay nowy system multimedialny IntelliLink Navi 900 można po raz pierwszy zintegrować z funkcjami iPhone’a. Zapewnia to szybki dostęp do wielu aplikacji rozrywkowych, w tym do serwisów muzycznych i informacyjnych. Z aplikacji tych można korzystać na ośmiocalowym kolorowym ekranie dotykowym. IntelliLink umożliwia również odbiór strumieniowych transmisji audio, odczytywanie przychodzących wiadomości tekstowych na głos, sterowanie głosowe, a także odtwarzanie krótkich materiałów wideo lub nawet całych filmów — oczywiście tylko w czasie postojów. Mapy systemu nawigacji obejmują ponad 30 krajów europejskich. Można wyświetlać je w wersji dwu- lub trójwymiarowej, w zależności od preferencji użytkownika, a system nawigacji reaguje na polecenia głosowe. Niniejsza informacja dotyczy rynku niemieckiego i jest aktualna na dzień publikacji. Oferta na rynek polski zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. źródło: General Motors
  2. Witam, jeżdżę bezproblemowo już kilka miesięcy , ale ostatnio przydarzyła mi się taka historia: Wjechałem w w nocy w jak się potem okazało rozkopaną drogę i zwolniłem no i auto utknęło, aż osłona silnika oparła się na piachu. Przy próbie ruszenia do przodu czy do tyłu samochód zachowywał się bardzo dziwnie , mianowicie przy puszczeniu sprzęgła silnik jakby tracił moc. Nie było słychać ani kręcenia się kół ani obroty nie wzrastały tylko silnik tracił moc i obroty aż do zgaśnięcia i samochód nie chciał ruszyć. PO trzeciej próbie gdy dodałem wiecej gazu czuć było tylko smród przypalonego sprzęgła. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem , bo zawsze albo koła kręciły się w miejscu albo samochód wyjezdzął, a tu po prostu gasł i przypalało się sprzęgło.Czy to moze wskazywać na zużycie sprzegła?
  3. więcej -> Insignia Country Tourer z napędem na przednią oś | www.samar.pl źródlo: IBRM Samar
  4. Maksymalna moc silnika: 125 kW / 170 KM Maksymalny moment obrotowy: 350 Nm Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,9 s Prędkość maksymalna: 212 km/h Koła i ogumienie: R18 245/45 Masa własna: 1613 kg Cena modelu testowego: 161.000 PLN. Polecamy pełną relację z testu: www.7dosetki.pl
  5. więcej -> CENY | Nowa Insignia OPC czeka na klientów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. więcej -> CENY | Opel Insignia Country Tourer kosztuje... | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Vauxhall Insignia Country Tourer (2014)
  8. Vauxhall Insignia Sports Tourer (2014)
  9. Vauxhall Insignia (2014)
  10. Opel Insignia (2014)
  11. więcej -> Nowa Insignia OPC dla trenera Borussii, park samochodów, centrum badań rynku, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Opel Insignia OPC Sports Tourer (2014)
  13. więcej -> Nowy Opel Insignia na start, CEP, ranking sprzedaży motocykli, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> To potrafi system multimedialny w nowym Oplu Insignia, badania rynku motoryzacyjnego, nowości na rynku samochodowym, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. Nowa pionierska generacja systemu multimedialnego z panelem dotykowym Wzorowy turbodiesel 103 kW/140 KM: zużycie paliwa tylko 3,7 l/100 km; emisja CO2 tylko 99 g/km Nowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, o mocy 125 kW/170 KM i 184 kW/250 KM Nowa, jeszcze bardziej ekskluzywna stylistyka nadwozia i wnętrza Światowa premiera podczas wrześniowego Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie Rüsselsheim. Opel rozpoczyna kolejny etap ofensywy modelowej od światowej premiery nowej Insignii, która będzie miała miejsce na 65. Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie (12–22 września 2013). Flagowy model marki charakteryzować się będzie jeszcze bardziej atrakcyjną stylistyką nadwozia i wnętrza. To nowy poziom filozofii projektowania, gdzie „rzeźbiarski artyzm łączy się z niemiecką precyzją”. Ofertę silników wzbogacono o nowe, ultraefektywne jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa, takie jak turbodiesel emitujący 99 g CO2 na kilometr oraz turbodoładowany silnik benzynowy nowej generacji. Liczne udoskonalenia konstrukcji podwozia podnoszą komfort jazdy. Ponadto Insignia zostanie wyposażona w system multimedialny nowej generacji. Oferuje on wiele funkcji typowych dla smartfona i zintegrowanych z układami samochodu, a panel dotykowy w centralnej konsoli umożliwia jego intuicyjną i prostą obsługę. „O sukcesie Insignii świadczy liczba ponad 580 000 kierowców, którzy wybrali ten model. Nowa Insignia będzie jeszcze atrakcyjniejsza dzięki eleganckiemu kokpitowi wysokiej jakości, intuicyjnej obsłudze systemu multimedialnego, bezkonkurencyjnym silnikom i bardziej wyrazistej stylistyce” – tak najważniejsze zmiany w nowym modelu średniej klasy opisuje prezes firmy Opel dr Karl-Thomas Neumann. „Nasz flagowy model jest jeszcze bardziej wyrafinowany i mocniej przyciąga uwagę. Dbając o elegancję, nie zapomnieliśmy jednak, że dla kierowców i pasażerów liczą się przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo jazdy, jakie zapewniają najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, a także atrakcyjna cena.” Elegancja: przejrzysta stylistyka kokpitu z systemem multimedialny nowej generacji Modernizację kokpitu podporządkowano trzem kryteriom, takim jak przejrzysta, prosta i intuicyjna obsługa, możliwość indywidualnego dopasowania ustawień systemu multimedialnego i oczywiście komfort oraz bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, które zwiększono dzięki ograniczeniu do minimum sygnałów odwracających uwagę od sytuacji na drodze. W konsoli centralnej o zupełnie nowej, subtelnej i wyrafinowanej estetyce umieszczono liczne nowoczesne rozwiązania i funkcje. Zdecydowanie uproszczono pokryte czarnym lakierem fortepianowym i chromowane detale deski rozdzielczej. Tylko kilka przycisków wystarcza do sprawnej, intuicyjnej obsługi systemu multimedialnego i klimatyzacji. Panel sterowania nowego systemu multimedialnego to 8-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy. Z poziomu ekranu startowego kierowca ma dostęp do wszystkich funkcji i menu niższego rzędu, takich jak wybór stacji radiowych, utworów, połączenia ze smartfonami czy nawigacja 3D obsługiwana przyciskami, przez ekran dotykowy, poleceniami głosowymi lub za pomocą nowego panelu dotykowego. Funkcja personalizacji systemu multimedialnego umożliwia zapisanie do 60 ulubionych ustawień (w tym list odtwarzania, kontaktów z książki telefonicznej i adresów nawigacji). Panel dotykowy jest ergonomicznie zintegrowany z konsolą centralną. To zupełnie nowy sposób szybkiego, intuicyjnego sterowania systemem multimedialnego. Podświetlana, wrażliwa na dotyk powierzchnia błyskawicznie reaguje na ruchy palca, potwierdzając przyjęcie poleceń wibracjami. Dzięki temu obsługa nowego systemu multimedialnego jest bardzo prosta i nie odciąga uwagi kierowcy od sytuacji na drodze. Za pomocą panelu można wprowadzać nawet poszczególne litery – na przykład przy wyszukiwaniu tytułu utworu w bazie danych lub miasta w systemie nawigacji. Najnowszym systemem multimedialnym można także sterować za pomocą nowo zaprojektowanych przycisków na kierownicy o przejrzystym układzie, a także poleceniami głosowymi. Zaawansowaną funkcję rozpoznawania mowy włącza się przyciskiem na kierownicy. System może przetwarzać jednocześnie więcej niż jedno polecenie. Szeroki zakres dostępnych opcji sterowania to efekt udoskonaleń wprowadzonych wraz z nową generacją systemu multimedialnego. Aby wzmocnić komunikację samochodu z kierowcą, zaprojektowano nowy zestaw wskaźników z 8-calowym kolorowym ekranem o wysokiej rozdzielczości. Oprócz tradycyjnych wskazań, takich jak prędkość, obroty silnika czy ilość paliwa w zbiorniku, bezpośrednio na linii wzroku kierowcy prezentowane są informacje nawigacyjne oraz ustawienia funkcji smartfona i systemu audio, którymi może on także sterować. Najwyższe parametry: turbodiesel nowej generacji z emisją 99 g i turbodoładowany silnik benzynowy SIDI W nowym Oplu Insignia na uwagę zasługują także zespoły napędowe i modyfikacje konstrukcji podwozia. Dotychczasowa generacja Opla średniej klasy była wielokrotnie wyróżniana za komfort jazdy, właściwości jezdne i stabilność prowadzenia – ale nowa edycja to jeszcze wyższa liga. Inżynierowie z firmy Opel opracowali szereg udoskonaleń podwozia, w tym amortyzatorów, stabilizatorów i układu kierowniczego, aby ograniczyć hałas oraz wibracje i podnieść komfort jazdy. Jednostki napędowe z poszerzonej oferty zapewniają osiągi i komfort bez kompromisów. Opel Insignia jest dostępny z silnikami wysokoprężnymi oraz benzynowymi i przystosowanymi do spalania skroplonego gazu (LPG). Ich moc wynosi od 81 kW/110 KM do 239 kW/325 KM. Nowa Insignia 2.0 CDTI to mistrz ekologii i ekonomii. Dwulitrowy turbodiesel o mocy 88 kW/120 KM lub 103 kW/140 KM emituje CO2 w ilości zaledwie 99 g/km (Sports Tourer: 104 g/km) (pomiar wg rozporządzenia WE nr 715/2007). Taki wynik oraz najniższe wśród modeli z tego segmentu zużycie paliwa wynoszące w cyklu mieszanym 3,7 l/100 km w wersjach cztero- i pięciodrzwiowej z 6-biegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop (Sports Tourer: 3,9 l/100 km) sprawia, że samochód należy do klasy efektywności A+. Obie odmiany jednostki napędowej charakteryzują się także bardzo wysokim momentem obrotowym: 320 Nm w przypadku turbodiesla o mocy 88 kW/120 KM i nawet 370 Nm (dzięki automatycznej funkcji overboost) w wariancie 103 kW/140 KM. Najmocniejszym dieslem w ofercie jest silnik 2.0 BiTurbo CDTI 143 kW/195 KM. Diesel o wyczynowych osiągach jest wyposażony w dwie turbosprężarki w układzie sekwencyjnym i rozwija imponujące 400 Nm momentu obrotowego. Jednostka ta wyróżnia się także elastycznością i bezkonkurencyjnym zapasem mocy w szerokim zakresie prędkości obrotowej. Wśród silników benzynowych na szczególną uwagę zasługują dwie turbodoładowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem: 2.0 SIDI Turbo rozwijający 184 kW/250 KM mocy i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz 1.6 SIDI Turbo, którego analogiczne parametry to 125 kW/170 KM i 260 Nm, a nawet 280 Nm (z overboost). Skrót SIDI (Spark Ignition Direct Injection) oznacza „zapłon iskrowy, bezpośredni wtrysk”. Oba silniki rozwijają dużą moc i wyróżniają się znakomitą elastycznością przy bardzo niskim zużyciu paliwa. Mogą one współpracować z sześciobiegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop lub z nową sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów o obniżonym tarciu wewnętrznym. Wersja z silnikiem 2.0 SIDI Turbo jest dostępna z napędem przednim lub na cztery koła. Niezwykle oszczędną alternatywą jest Opel Insignia 1.4 103 kW/140 KM LPG rozwijający 200 Nm momentu obrotowego. Podobnie jak wersja benzynowa tego silnika, spełnia on rygorystyczne wymagania przyszłej normy emisji Euro 6. Przy zużyciu paliwa wynoszącym 7,6 l/100 km (Sports Tourer: 7,9 l/100 km) w cyklu mieszanym MVEG oraz emisji CO2 na poziomie 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km) Insignia LPG jest bezkonkurencyjna w klasie efektywności A. Niepowtarzalny styl: uznane wzornictwo Opla z atrybutami klasy premium Nowa Insignia to kolejny etap rozwoju wielokrotnie nagradzanej estetyki Opla opartej na „rzeźbiarskim artyźmie połączonym z niemiecką precyzją”, stosowanej we wzornictwie samochodów klasy średniej tej marki. Aspiracje do klasy premium oraz dynamikę połaczono z charakterystycznym optycznym poszerzeniem i obniżeniem przodu. Błyszczący, chromowany grill jest szerszy i osadzony niżej niż obecnie. Pas z logo marki jest węższy, a jego końcówki wskazują na zaprojektowane od nowa klosze reflektorów. W zależności od wersji wykończenia mogą one osłaniać światła biksenonowe z podnoszącym bezpieczeństwo systemem adaptacyjnego oświetlenia AFL+. Wszystkie wersje reflektorów mają błyszczące czarne oprawy z chromowanymi detalami podkreślającymi zastosowane rozwiązania techniczne. W górnej części kloszy umieszczono nawiązujące kształtem do skrzydła energooszczędne diodowe światła do jazdy dziennej. Smukłe i szerokie detale w dolnej części pasa przedniego kontrastują z imponującym grillem. Lampy przeciwmgielne połączono z szerokimi czarnymi wstawkami i chromowanymi akcentami. Rozszerzając się w kierunku nadkoli, podkreślają one szerokość przodu Opla Insignii, którego stylistyka nawiązuje do samochodów wyższej klasy. Różnice w profilu sedana i hatchbacka są teraz wyraźniej zarysowane dzięki unikalnej stylistyce tylnej klapy ze zintegrowanym spojlerem. Zakrzywiona linia słupka C w wersji pięciodrzwiowej zanika, zanim dotrze do linii spojlera, co podkreśla sylwetkę tradycyjnego coupe. W wersji czterodrzwiowej słupek dochodzi do krawędzi spojlera, optycznie wydłużając elegancką sylwetkę sedana. Powtórzeniem tej koncepcji jest szerszy i niższy tył Insignii. Chromowana listwa na tylnej klapie zawierająca logo Opla została przesunięta w dół. Jej kontynuacją są wąskie światła cofania w tylnych lampach. Zarówno w sedanie, jak i w hatchbacku tylne światła pozycyjne i światła stop pod przedzielonymi na dwie części kloszami są wykonane w technologii diodowej. Charakterystyczną cechą obu wersji nadwozia jest kształt samych świateł z ostrym motywem „skrzydła”. Nowy Opel Insignia jest wyposażony w liczne interesujące technologie oraz elementy podnoszące bezpieczeństwo i komfort. Supernowoczesne systemy oparte na radarach i kamerach, takie jak adaptacyjny tempomat czy system ostrzegania o obecności innego pojazdu w martwym polu, alarm przedkolizyjny i asystent parkowania drugiej generacji, wysokiej klasy fotele z certyfikatem AGR oraz bezkluczykowy system dostępu i uruchamiania „Open & Start” to tylko niektóre rozwiązań dostępnych w tym modelu. Ceny nowej Insignii w Polsce będą znane na początku lipca i wtedy też planowane jest rozpoczęcie przyjmowania zamówień. Samochody pojawią się w salonach sprzedaży w październiku. źródło: General Motors Poland
  16. więcej -> CENY | W Polsce nowy Opel Insignia będzie kosztować od..., rynek motoryzacyjny, park samochodów, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Opel Insignia Country Tourer (2014)
  18. więcej -> NOWOŚĆ | Opel Insignia Country Tourer na spotkanie przygody, ranking samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. więcej -> Nowy Opel Insignia i pierwsze przymiarki cenowe, ranking samochodów osobowych, rynek nowych samochodów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. więcej -> NOWOŚCI | Oto nowy Opel Insignia, ranking sprzedaży pojazdów, ranking sprzedaży motocykli, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. Opel Insignia (2014)
  22. Zakup 75 sztuk Opla Isnignia przez Komendę Główną Policji Wersja sedan 2.0 Turbo 220 KM najlepsza na samochód - videorejestrator Pierwsze dostawy już we wrześniu 2013 Warszawa. Opel Insignia, zgodnie ze sloganem reklamowym marki, to najlepszy samochód, jaki został stworzony do tej pory spod znaku Opla. Bez wątpienia cieszy się uznaniem popartym ponad 40 nagrodami, w tym COTY 2009 oraz niesłabnącym zainteresowaniem klientów – od premiery pod koniec 2008 roku do kwietnia 2013, w Polsce zostało sprzedanych ponad 18 400 sztuk tego modelu. W tym roku jest już ponad 700 rejestracji Insigni. Insignia to auto piękne stylistycznie, a dzięki trzem rodzajom nadwozia jest w stanie sprostać każdym wymaganiom klientów: od eleganckiej limuzyny po bardzo pakowane kombi, które oferuje nawet 1 530 litrów ładowności. Najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne takie jak Opel Eye, czy reflektory z systemem AFL+ poprawiają bezpieczeństwo pasażerów i innych uczestników ruchu. Ogromna zaletą jest szeroka gama silników: od bardzo oszczędnej 1.4 Turbo 140 KM z systemem Start/Stop po wersję najmocniejszą OPC 2.8 V6 Turbo 325 KM. Z tej gamy korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i flotowi. Firmy prywatne i instytucje rządowe stanowią dużą część odbiorców na polskim rynku, Tym bardziej nie dziwi fakt, że model ten został wybrany w drodze przetargu przez Komendę Główna Policji na samochody – videorejestratory. Zgodnie z umową podpisaną 29 kwietnia 2013 zamówionych zostało łącznie 75 sztuk Insigni w nadwoziu Sedan z silnikiem benzynowym - 2.0 Turbo 220 KM. Auta będą partiami dostarczane przez Dealera Opla Energozam na terenie całej Polski w okresie wrzesień-listopad 2013. Insignie zostaną wyposażone w videorejestratory oraz specjalistyczną zabudowę policyjną przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne i pozostaną pojazdami nieoznakowanymi. Cieszy nas bardzo fakt, że to właśnie Opel Insignia został wybrany przez Policję, ponieważ jest to kolejny dowód zaufania w technologie i niezawodność tego modelu oraz marki, która stawia bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego na pierwszym planie. źródło: Opel
  23. [h=1]Insignia śmierci[/h] http://www.youtube.com/watch?v=POtAgfSTOz8
  24. Policja kupiła 75 Opli Insignia Polubili Ople nasi policjanci Szkoda, że Insigni nie robią w Gliwicach - mielibyśmy polskie radiowozy polskiej produkcji
×