Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'innowacje' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Witam, piszę pracę inżynierską na temat preferencji klientów na rynku samochodów osobowych. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście ją wypełnili, a tym pomogli mi zakończyć przygodę z jej pisaniem. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHfQjnITahYf4PtHnL2yBhxdwtmmMEL1ks7udhqDj4EDMdXw/viewform Z góry dziękuję, za poświęcony czas Pozdrawiam
  2. Innowacje BMW na targach 2015 Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. Już na zeszłorocznych targach BMW Group demonstrowało wiele rozwiązań, które stanowiły absolutne nowości. Ich dalszy rozwój pozwolił przygotować na najbliższe targi CES 2015 (6-9 stycznia 2015) sporo niespodzianek, w tym całkowicie bezkolizyjną jazdę czy jazdę w pełni zautomatyzowaną. Platformą do 360-stopniowego unikania kolizji jest bezpieczne rozpoznawanie pozycji i otoczenia, a samochodem badawczym jest BMW i3. Cztery zaawansowane skanery laserowe rejestrują otoczenie i prawidłowo identyfikują przeszkody, jak np. kolumny w wielopoziomowym garażu. Jeśli auto zbliża się zbyt szybko do kolumny lub ściany, system hamuje, by nie dopuścić do kolizji, i zatrzymuje samochód precyzyjnie co do centymetra w bezpiecznej odległości. Jeśli kierowca zechce odjechać od przeszkody lub zmienić kierunek, system zwolni hamulce. Zdejmując kierowcy z barków ciężar wypatrywania przeszkód w słabej widoczności, system ten zdecydowanie podnosi bezpieczeństwo. Podobnie jak wszystkie inne systemy wsparcia kierowcy w autach BMW, tak i decyzje tego systemu mogą być „przełamane” przez kierowcę w każdej chwili, jeśli postanowi on wymusić swą wolę. W pełni automatyczne parkowanie w wielopoziomowych garażach – dynamiczne i bezpieczne także bez kierowcy. Całkowicie autonomiczny system wsparcia parkingowego Remote Valet Parking Assistant w badawczym pojeździe BMW i3 opiera się na wynikach skanowania otoczenia przez laserowe skanery i na znajomości cyfrowych planów budynku, np. wielopoziomowego garażu. Po uruchomieniu systemu przez kierowcę (za pośrednictwem np. zegarka Smartwatch), system przeprowadzi samochód przez garaż, także na inny poziom, z minięciem niespodziewanych przeszkód (nieprawidłowo czy niestarannie zaparkowane inne auta itp.), podczas gdy kierowca już dawno będzie na spotkaniu, na które tu przyjechał. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca, system zaparkuje i zablokuje zamki. Kiedy kierowca ponownie aktywuje system i przywoła samochód, Remote Valet natychmiast uruchomi auto i podąży na spotkanie ze swym kierowcą, ale kalkulując prędkość przemieszczania się tak, by podjechać w miejsce spotkania dokładnie w chwili, gdy znajdzie się tak kierowca. Z systemem Remote Valet wiąże się jeszcze jeden system, który umożliwia prawidłowe i bezpieczne manewrowanie w garażach itp. – system nawigowania bez sygnału GPS, który w zamkniętych pomieszczeniach jest bardzo nieprecyzyjny (o ile w ogóle jest dostrzegalny). System ma w pamięci cyfrowe plany garażu i w oparciu o odczyty swych skanerów i innych czujników, precyzyjnie lokalizuje swe położenie i potrafi dzięki specjalnym algorytmom we właściwy sposób odnajdować drogę, jaką powinien pokonać, by znaleźć się w wybranym miejscu – czy też by znaleźć wolne miejsce. Różne poziomy automatyzacji pojazdu. Systemy wsparcia podnoszą bezpieczeństwo jazdy, jednak stopień, w jakim wspierają kierowcę, może być różny. Najwyższym stopniem – jak w przypadku Remote Valet Parking Assistant – jest system całkowicie automatyczny, autonomiczny, niewymagający nadzoru ze strony kierowcy, a nawet jego obecności w pojeździe. Bezpośrednim poprzednikiem systemu w pełni automatycznego jest system wysoce zautomatyzowany, który potrafi samoczynnie sterować samochodem w osi wzdłużnej (do przodu lub do tyłu) i poprzecznej (skręcając za pomocą układu kierowniczego). Takie nie w pełni zautomatyzowane systemy są autonomiczne, ale wymagają nadzoru ze strony kierowcy. Najniższym poziomem są systemy wspierające, których automatyka obejmuje tylko wspieranie kierowcy w nadzorowaniu albo ruchów wzdłużnych, albo poprzecznych (jak np. automatyczny regulator prędkości). Źródło:BMW Group
  3. Jedyny samochód w tym segmencie produkowany w Niemczech Zakład w Turyngii wyróżnia się elastycznością i najwyższą jakością w zakresie produkcji Łączna kwota inwestycji to 190 mln euro Przed oficjalną premierą rynkową 19 stycznia otrzymano ponad 16 tys. zamówień Mistrz personalizacji: ponad 61 tys. możliwych kombinacji nadwozia i ponad 82 tys. wersji wnętrza Wkrótce – po raz pierwszy w tym segmencie – Opel zastosuje oprogramowanie do rozpoznawania głosu SIRI firmy Apple Eisenach/Rüsselsheim. Oto wielkie wydarzenie ku czci małego auta: wczoraj Opel świętował oficjalne rozpoczęcie produkcji stylowego małego samochodu ADAM w zakładzie w Eisenach. W uroczystości uczestniczyło wielu gości specjalnych. „To szczególny moment w dziejach zakładu w Eisenach i całej firmy. Opel ADAM to śmiały i uniwersalny pojazd. Idealnie oddaje on ducha innowacji, dzięki którym Opel wkracza w nową epokę” – stwierdził Steve Girsky, prezes rady nadzorczej firmy Opel, wiceprezes GM i prezes GM Europe. Zarówno minister gospodarki Turyngii, Matthias Machnig, jak i zastępca prezesa zarządu Opla,Thomas Sedran, podkreślali, że Opel – jako jedyny producent aut – nie tylko projektuje mały samochód w Niemczech, ale również go tam produkuje. Thomas Sedran powiedział: „ADAM wyraźnie potwierdza nasze zaangażowanie na rzecz rozwoju zakładu w Eisenach, a także całej niemieckiej gospodarki”. Szerokie możliwości indywidualizacji sprawiają, że produkcja Opla ADAM wiąże się z dużymi wyzwaniami w zakresie planowania, logistyki i produkcji. „Doskonale wykwalifikowany zespół z Eisenach, podobnie jak każdy pracownik firmy, który uczestniczył w tym projekcie, może dzisiaj odczuwać dumę” – dodał Sedran. Dumna była niewątpliwie Ariane Friedrich, halowa mistrzyni Europy w skoku wzwyż w 2009 r. i wielokrotna mistrzyni Niemiec, która miała zaszczyt zjechać Oplem ADAM z linii produkcyjnej u boku prezesa rady nadzorczej firmy Opel, Steve’a Girsky’ego, zwłaszcza że uroczystość odbyła się w dniu jej urodzin. Inwestycje w wysokośći 190 mln euro w elastyczne i nowoczesne obiekty produkcyjne Głównym warunkiem udanej produkcji Opla ADAMa jest elastyczność. Na świecie nie ma przecież drugiego samochodu tej klasy z ponad 61 tys. wersji nadwozia i niemal 82 tys. wariantów wystroju wnętrza: od bogatego wyboru kolorów i felg po specjalne detale, takie jak różne zagłówki. Sedran, zapewnił: „Każdy, kto zamawia dziś Opla ADAM, może mieć prawie całkowitą pewność, że nigdzie nie spotka takiego samego auta. Niemal każdy ADAM będzie jedyny w swoim rodzaju”. Opel zainwestował w zakład w Eisenach około 190 mln euro, aby uruchomić w nim drugą – obok tej, na której powstaje Corsa – linię produkcyjną. Samochód „Made in Eisenach” już zrobił duże wrażenie na publiczności podczas prezentacji na targach motoryzacyjnych w Paryżu jesienią zeszłego roku. Niedługo, bo 19 stycznia, odbędzie się oficjalna premiera u przedstawicieli Opla w Niemczech. „Mamy już ponad 16 tys. zamówień z całej Europy” – poinformował Thomas Sedran. Bogactwo niedrogich innowacji przyprawiające o zawrót głowy „ADAM jest nie tylko symbolem Eisenach i Turyngii. To symbol całej firmy. Obecnie Opel szczyci się najatrakcyjniejszą ofertą modeli w całej 150-letniej historii, a ADAM stanowi jej istotną część” – podkreśla kierownik zakładu, Stefan Fesser. Szczególną uwagę zwrócił on na zastosowane w tym modelu nowe – inteligentne i niedrogie – technologie. Dzięki systemowi informacyjno-rozrywkowemu IntelliLink ADAM jest najlepiej zintegrowanym ze smartfonem małym samochodem. Rozwiązanie to umożliwia połączenie auta ze smartfonem właściciela wyposażonego w system Apple iOS lub Android. Wkrótce będzie także dostępne innowacyjne oprogramowanie do rozpoznawania głosu SIRI firmy Apple. To wyjątkowe auto, odzwierciedlające styl życia swojego właściciela, wyróżnia się niezwykłym bogactwem innowacji, które dotychczas można było spotkać jedynie w modelach wyższych klas. Wśród udogodnień niespotykanych w tym segmencie są m.in.: automatyczny system Park Assist (najnowszej generacji), podgrzewana kierownica, układ ostrzegający o przeszkodach w martwym polu czy montowany tylko w Oplach w pełni zintegrowany tylny bagażnik rowerowy FlexFix. To nie koniec ofensywy Opla realizowanej nakładem wielu miliardów euro. W pierwszej połowie roku do salonów trafi nowy model – elegancki kabriolet Cascada, produkowany w Gliwicach. W latach 2012–2016 Opel wprowadzi na rynek łącznie 23 nowe pojazdy i 13 silników. źródło: Genaral Motors
×