Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'gtd' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Światowa premiera nowego Golfa GTD Variant - Perfekcyjne połączenie: sportowy, oszczędny, komfortowy i przestronny - Premiera targowa podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Poznań, 29 stycznia 2015 r. – Już od 1982 roku Volkswagen oznacza skrótem GTD - „Gran Turismo Diesel” samochody gwarantujące sportową i oszczędną jazdę. Po raz pierwszy skrót ten pojawia się na nadwoziu Golfa Varianta, który podobnie jak Golf GTD, wyposażony jest w silnik TDI o mocy 184 KM (135 kW). Światowa premiera Golfa GTD Varianta odbędzie się podczas Genewskiego Salonu Samochodowego, w Polsce do oferty zostanie wprowadzony już w maju. Golf GTD Variant ma wszelkie warunki ku temu, aby stać się kultowym samochodem doskonale sprawdzającym się podczas długich tras. Silnik TDI o mocy 184 KM przyspiesza do 100 km/h w 7,9 sekundy, a maksymalny moment obrotowy dwulitrowej jednostki napędowej wynosi 380 Nm. Sportowe kombi robi wrażenie niskim zużyciem paliwa, wynoszącym 4,4 l/100 km. Sportowy charakter widać także na zewnątrz: oprócz specyficznych dla GTD zderzaków i osłony chłodnicy o strukturze plastra miodu, Golf GTD Variant posiada przyciemnione tylne światła i nakładki poszerzające progi. Jego wygląd zewnętrzny uzupełniają 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Curitiba, czarne relingi dachowe i chromowane, podwójne końcówki rur wydechowych. Do wyposażenia seryjnego Golfa GTD Varianta w Niemczech należą także bi-ksenonowe reflektory, sportowe zawieszenie obniżone o 15 mm oraz progresywny układ kierowniczy, zapewniający lepsze zachowanie się przy dynamicznej jeździe oraz większy komfort w codziennej eksploatacji. Dynamiczny styl zauważalny jest także we wnętrzu. Podkreślają go sportowe siedzenia obszyte tkaniną Clark, podświetlone listwy na progach, czarna podsufitka oraz czarne poszycie słupków. Do tego dochodzą liczne aplikacje dekoracyjne w kolorze Checkered Black oraz nakładki na pedały ze stali nierdzewnej. Całość uzupełnia multifunkcyjna kierownica obszyta skórą z aluminiowymi aplikacjami oraz gałka dźwigni zmiany biegów w formie piłki golfowej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Ciekawy dieselek... Więcej: The Long Way Around - Mike Houck's AWD Turbo-Diesel MKIV VW GTi - Stance Works
  3. Volkswagen Golf GTD (2014)
  4. Nowy Volkswagen Golf GTD - oszczdna alternatywa dla hot hatcha 7,5 sekundy od 0 do 100 km/h i 4,1 litra na 100 km - bardzo przyjemne połączenie
  5. Premiera nowego Golfa GTD wGenewie Sportowy Golf idealnie nadający się do długich podróży, z silnikiem o mocy 184 KM, zużywa tylko 4,2 litra paliwa Czterocylindrowy silnik TDI nowego Golfa GTD spełnia wymagania normy emisji spalin EU6 Poznań, 21lutego 2013 r. – Podczas tegorocznego Genewskiego SalonuSamochodowego Volkswagen zaprezentuje najnowszą wersję sportowegoGolfa GTD, którego silnik TDI o mocy 184 KM już dzisiaj spełniasurowe wymagania normy EU6. Ekstremalnie oszczędny, a przy tymbardzo sportowy – tymi cechami Golf GTD od ponad trzydziestu latzachwyca swoich wielbicieli. Pierwszy Golf GTD zsilnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem, sportowymdostrojeniem i wyposażeniem w stylu Golfa GTI zrewolucjonizował w1982 roku segment kompaktowych samochodów wysokoprężnych. W tymroku, na bazie siódmej generacji Golfa, pojawi się najmocniejszyGTD w historii. Z mocą 135 kW/184 KM nowy Golf GTD jest równiedynamicznym, co oszczędnym samochodem doskonale sprawdzającym sięna długich trasach. Rozwijający prędkość 230 km/h Volkswagen, wwersji z 6-biegową manualną skrzynią biegów, zużywa zaledwie 4,2litra paliwa na 100 kilometrów, co odpowiada emisji CO2wynoszącej 109 g/km. Z opcjonalną, 6-biegową DSG, spalanie wynosi 4,7 l/100 km. Moment obrotowy wynoszący 380 Nm dostępny jestjuż od 1750 obrotów na minutę. Golf GTD wyróżniasię przyciemnionymi diodowymi światłami tylnymi i diodowymoświetleniem tablicy rejestracyjnej oraz chromowaną, podwójnąkońcówką rury wydechowej. Dynamikę tego modelu podkreślają17-calowe obręcze GTD z oponami 225/45, poszerzone progi, dyfuzor,sportowe zawieszenie i duży spojler na krawędzi dachu. We wnętrzu równieżmożna znaleźć liczne elementy typowe dla GTD: obok sportowychsiedzeń pokrytych tkaniną w kratę Clark, czarnej podsufitki,sportowej kierownicy, nakładek na pedały i podpórki pod nogę zestali nierdzewnej należą do nich także specjalna gałka dźwignizmiany biegów, listwy dekoracyjne oraz wyświetlacz komputerapokładowego z logiem GTD. Komfort na długich trasach zapewniajątakie elementy wyposażenia jak progresywny układ kierowniczy,oświetlenie Ambient, automatyczna klimatyzacja Climatronic, radioComposition Touch, reflektory bi-ksenonowe, tempomat i systemrozpoznający zmęczenie kierowcy. Ceny nowego GolfaGTD w Niemczech rozpoczynają się od 29.350 euro. W Polsceprzyjmowanie zamówień rozpocznie się w maju. Zestawienieinformacji: Wprowadzenie na rynek w Europie: od czerwca 2013 Debiut pierwszej generacji Golfa GTD: 1982 Silnik: czterocylindrowy TDI (wysokoprężny z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem), wbudowany poprzecznie z przodu; pojemność 1.968 cm3; średnica cylindra/ skok 81,0/95,5 mm; sprężanie 15,8:1. Moc: 135 kW/184 KM przy 3.500 do 4.000 obr./min. Moment obrotowy: 380 Nm przy 1.750 do 3.250 obr./min. Skrzynia biegów/układ przeniesienia siły: manualna skrzynia 6- biegowa; automatyczna 6-biegowa DSG; napęd na przednią oś. Zużycie paliwa/emisja CO2 (manualna skrzynia biegów): 4,2 l/100 km; 109 g/km CO2. Osiągi jezdne (manualna skrzynia biegów): 0-100 km/h w 7,5 s; V/max 230 km/h. Masa własna: 1.377 kg (wersja podstawowa z kierowcą [68 kg], bagażem [7 kg] i zbiornikiem wypełnionym w 90 %; określone wg RL 92/21/WE. (*dane tymczasowe) Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. [h=1]2013 Volkswagen GTD - Better than the GTI? - Ignition Episode 50[/h]
×