Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'gali' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 2 wyniki

  1. Alfa Romeo 4C gwiazdą gali Samochód Roku Playboya 2014. Alfa Romeo 4C nagrodzona tytułem „Samochód Roku Playboya 2014”. Włoski supersamochód zaprezentowany na scenie Pałacu Zamoyskich w Warszawie. Wyróżnienie podczas uroczystej gali wręczyli aktor Bogusław Linda oraz dziennikarz Włodzimierz Zientarski. Wczorajszej nocy w eleganckich wnętrzach Pałacu Zamoyskich w Warszawie podczas uroczystej gali prowadzonej przez prezenterkę Paulinę Sykut-Jeżynę i redaktora Rafała Jemielitę, Alfa Romeo 4C została uhonorowana tytułem „Samochód Roku Playboya 2014”. Wyróżnienie to zostało przyznane przez znawców rynku motoryzacyjnego w Polsce. Nocna gala wieńczyła plebiscyt „Samochód Roku Playboya 2014” organizowany już od 22 lat przez redakcję polskiej edycji najsłynniejszego na świecie magazynu dla mężczyzn. Plebiscyt ten od lat wskazuje trendy i kierunki rozwoju krajowego rynku motoryzacyjnego, zaś nagrodzone auta stanowią obiekt westchnień nie tylko męskiej części naszego społeczeństwa. O wyborze wyróżnionych decyduje elitarne grono jurorów złożone z osobistości branży motoryzacyjnej. W 22. edycji plebiscytu w jego składzie zasiedli: jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, rajdowy Mistrz Europy, trzykrotny rajdowy Mistrz Polski i „dakarowiec” Krzysztof Hołowczyc, komentator sportowy i dziennikarz Andrzej Borowczyk, czterokrotny Mistrz Polski w rajdach samochodowych i pierwszy Polak w samochodzie na mecie Rajdu Paryż-Dakar Andrzej Koper, miłośnik motoryzacji i publicysta Włodzimierz Zientarski oraz prowadzący w programie Automaniak TVN Turbo, redaktor polskiej edycji „Playboya” i gospodarz wczorajszej gali Rafał Jemielita. Powyższe jury wybrało zwycięzcę oraz przyznało 13 wyróżnień dodatkowych w poszczególnych kategoriach. Najważniejsza nagroda – tytuł „Samochodu Roku Playboya 2014” – zdobyła Alfa Romeo 4C. Gwiazda wieczoru – piękne, włoskie coupé – wśród owacji wjechało na scenę w Pałacu Zamoyjskich, gdzie z rąk aktora Bogusława Lindy oraz dziennikarza Włodzimierza Zientarskiego nagrodę odebrał Rafał Grzanecki, szef Public Relations Fiat Auto Poland. Dzieło mistrzów designu z Włoch, Alfa Romeo 4C, nawiązuje do historii wyścigowych sukcesów firmy, czerpiąc inspiracje z modelu 33 Stradale. Podobnie jak ta homologowana wersja bolidu racingowego Tipo 33 z 1967 roku, 4C łączy wysmakowane włoskie wzornictwo z bezkompromisową techniką. Pod nadwoziem o liniach niezwykle zbliżonych do 33 Stradale kryje się wnętrze stworzone w stylu wyścigowym oraz sportowy charakter pojazdu z napędem na tylne koła i centralnie umieszczonym silnikiem. Alfa Romeo 4C zachwyca nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim jakością sportowej jazdy. Stosunek masy do mocy w tym super-samochodzie nie przekracza 4 kg/KM, co Alfa zawdzięcza redukcji masy do zaledwie 895 kg, uzyskanej dzięki zastosowaniu nowoczesnych, wyjątkowo lekkich materiałów, takich jak włókno węglowe, aluminium i kompozyt SMC. To ultra szybkie coupé napędza skonstruowany od podstaw, aluminiowy czterocylindrowiec 1750 Turbo, dostarczający moc i moment obrotowy o najwyższych wartościach w klasie. 240 KM i 350 Nm, z których 80% jest dostępne już przy 1700 obr./min, zapewnia niesamowite osiągi maksymalne wynoszące 258 km/h i imponujące przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy. Silnik współpracuje ze skrzynią biegów najnowszej generacji z podwójnym suchym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race". Wszystkie te rozwiązania zastosowanie w Alfie Romeo 4C mają służyć zapewnieniu maksymalnej radości z jazdy, zarówno po szosie, jak i po najtrudniejszym torze. Dla Alfy Romeo 4C tytuł „Samochód Roku Playboya 2014” to już kolejne wyróżnienie na polskim rynku. Na początku tego roku coupé docenili też uczestnicy Plebiscytu „Auto Lider 2013", Czytelnicy tygodnika „MOTOR" i miesięcznika „AUTO MOTO". Głosujący wybrali Alfa Romeo 4C na zwycięzcę kategorii „Auto Sportowe i Kabriolet" spośród 20 innych konkurentów. Początek roku 2014 to także pasmo prestiżowych, zagranicznych nagród dla marki Alfa Romeo: niedawno Czytelnicy niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto, Motor und Sport” przyznali Alfie Romeo 4C tytuł „Best Cars 2014" w klasyfikacji „Importerzy”, w kategorii „Samochody Sportowe”, a podczas 29. Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacyjnego w Chamonix we Francji Alfę Romeo 4C nagrodzono tytułem „Najpiękniejszego Samochodu Roku 2013”. W lutym Czytelnicy włoskiego miesięcznika „Quattroruote” przyznali zwycięstwo fascynującej Alfie Romeo 4C w kategorii „Sportowe” konkursu „Samochody, które preferuję”. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Trofeum i gromkie brawa dla kierowców SKODY na gali FIA w Paryżu Wręczenie tytułów mistrzowskich oraz pełen uznania aplauz dla kierowców ŠKODY podczas gali Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA to doskonałe zakończenie udanego sezonu rajdowego. „Pięć lat po rozpoczęciu sportowej kariery ŠKODY Fabii S2000 nasi kierowcy po raz kolejny udowodnili, że Fabia wciąż jest jednym z najlepszych modeli w tej klasie” - mówi Michal Hrabánek, dyrektor ŠKODA Motorsport. „Tytuły mistrzowskie ERC i APRC, a także tytuł mistrzowski Ameryki Południowej to tylko niektóre z wielu osiągnięć. Liczne sukcesy naszych zespołów na trasach międzynarodowych również są dla nas źródłem satysfakcji.” Zdobyte w 2013 roku zwycięstwa i tytuły sprawiają, że ten rok zapisze się w historii, jako jeden z najważniejszych w 112-letniej, sportowej historii ŠKODY. Na gali w Paryżu ŠKODA odebrała trofeum za zdobycie tytułu Mistrza Konstruktorów w rajdach FIA Asia-Pacific Rally Championship (APRC), jak również sześć trofeów dla załóg za wygrane w rajdach w Europie, Południowej Ameryce oraz na terenie Azji i Pacyfiku. Czeski duet Jan Kopecký/Pavel Dresler wygrał w mistrzostwach FIA ERC za kierownicą Fabii S2000, podczas gdy Gaurav Gill z Glennem Macneallem (IND/NZ) triumfowali w rajdach z serii APRC. Dla kierowcy ŠKODY Jana Kopecký’ego tytuł mistrza Europy to ukoronowanie jego kariery, która rozpoczęła się w 2008 roku od testu Fabii Super 2000. Dwukrotny mistrz rajdowy Czech czterokrotnie był wicemistrzem IRC w latach 2009-2012. 31-letni kierowca był u szczytu formy w 2013 roku, kiedy wygrał sześć rajdów i jeszcze dwukrotnie stanął na podium w Rajdowych Mistrzostwach Europy. „W pewnym sensie Fabia Super 2000 to moje „dziecko”. Jakby nie patrzeć, uczestniczyłem w opracowaniu tego modelu od samego początku. Niesamowity sukces związany z wygranymi w setkach rajdów na całym świecie w 2013 roku to doskonały przykład na technologiczne zaawansowanie, jakim może się pochwalić 270-konna Fabia Super 2000 z napędem na cztery koła.” Kopecký dodaje: „Czuję się dumny, widząc ten model, jak wygrywa i zdobywa tytuły na całym świecie. Czekam teraz niecierpliwie na kolejne, nowe wyzwania”. W 2014 roku ŠKODA ponownie wystartuje w rajdach z serii ERC oraz APRC Fabią S2000. Co więcej, model doczeka się swojego godnego następcy w klasie R5 – prace nad nim rozpoczną się w przyszłym roku w Mladá Boleslav. Zgodnie z regulacjami FIA, samochód rajdowy klasy R5 wyposażony będzie w silnik 1.6 litra turbo. „Start w klasie R5 to logiczny krok dla ŠKODY. Wierzymy, że nowe auto uzyska homologację w pierwszej połowie 2015 roku” - dodaje Hrabánek. Źródło: Volkswagen Group Polska
×