Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'frankfurcie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 24 wyników

  1. Światowa premiera podczas IAA we Frankfurcie: smart fourjoy Czysta radość z jazdy po mieście - także dla czworga Stuttgart/Frankfurt. Koncepcyjny fourjoy zapowiada nową generację smarta i dowodzi, że świat aut tej marki nie ogranicza się wyłącznie do modeli z dwoma fotelami. Premiera prototypu odbędzie się podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (12-22 września br.). Bez drzwi, bez tylnej szyby, bez dachu na głową - smart fourjoy rezygnuje ze zbędnego balastu, a mijanym przechodniom i pasażerom innych aut pozwala zaglądać do futurystycznie zaprojektowanej kabiny. Czteroosobowy prototyp wyróżnia typowa dla smartów, nieoceniona w dużych miastach zwrotność - jego nadwozie ma niewielkie wymiary (długość/szerokość/wysokość: 3494/1978/1494 mm), a średnica zawracania wynosi zaledwie 9,1 m. - Koncepcyjnego smarta fourjoy wiele łączy z naszym nowym, czteroosobowym modelem, który zadebiutuje pod koniec 2014 roku - mówi dr Annette Winkler, szefowa smarta. Swoje geny model dzieli także z oryginalnym smartem. Charakterystyczna, "smartowa" sylwetka z zepchniętymi do narożników nadwozia kołami ma krótkie zwisy i tylne lampy zintegrowane z tridionem. A dzięki nowoczesnej jednostce elektrycznej o mocy 55 kW lokalnie bezemisyjny fourjoy rusza spod świateł bez cienia zwłoki. Karoseria: perłowy lakier i polerowane aluminium - Prototyp fourjoy to wstęp do kolejnej ery projektowania smarta - mówi Gorden Wagener, szef designu w koncernie Daimler AG. Liczne detale nawiązują do poprzednich, znakomicie przyjętych prototypów, takich jak for-us (Detroit 2012) i forstars (Paryż 2012). Nowa twarz smarta - uśmiechnięta i pewna siebie - sąsiaduje z tridionem z polerowanego aluminium. Lustrzane powierzchnie podkreślają ekskluzywny charakter modelu, podobnie jak LED-owe oświetlenie.Chłodną mieszanka bieli i srebra uzupełniają przeźroczyste owiewki nawiązujące odcieniem do czapeczek tenisowych używanych w latach 90. Futurystyczna kabina dla czworga Brak drzwi, tylnej szyby czy panelu dachowego sprawia, że smart fourjoy jeszcze bardziej integruje się z miejską tkanką. Odkryte wnętrze umeblowano dwoma futurystycznymi fotelami i tylną kanapą utrzymaną w tym samym stylu. Ich organiczna forma przypomina nowoczesne meble wypoczynkowe, a turkusowe akcenty nawiązują do koloru owiewek karoserii. Biała tapicerka kontrastuje z ciemną podłogą i grafitowymi obudowami siedzeń - w efekcie zdają się one unosić nad ziemią. Wrażenie głębi podkreśla deska rozdzielcza z podświetlanym panelem pokrytym trójwymiarową grafiką. I tu nie zabrakło odniesień do oryginalnego smarta - wystarczy rzut oka na jednoramienną kierownicę i okrągły prędkościomierz. Dwie stacje dokujące dla smartfonów zapewniają łączność z pokładowymi multimediami wszystkim podróżującym. Bezemisyjna przyjemność z jazdy Zabudowany w tylnej części samochodu napęd elektryczny bazuje na tym stosowanym w aktualnej generacji smarta fortwo electric drive i składa się z jednostki o mocy 55 kW oraz akumulatorów o pojemności 17,6 kWh. Ich pełne ładowanie z domowego gniazdka trwa maksymalnie 7 godzin. Przy użyciu wallboxa lub publicznej stacji ładowania oraz ładowarki pokładowej o mocy 22 kW i odpowiedniego kabla czas ten spada do niecałej godziny. Do ostatniej mili: elektryczne deskorolki Na wyposażeniu smarta fourjoy znalazły się dwie deskorolki z napędem elektrycznym, pozwalające pokonać niewielki dystans bez emitowania szkodliwych substancji. Dodatkowo, pod tylnymi fotelami wygospodarowano miejsce na kaski ochronne z dołączanymi kamerami HD. Filmami nagranymi podczas jazdy deskorolką można się później podzielić z przyjaciółmi lub opublikować je na portalu społecznościowym. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  2. Premiery SKODY na targach we Frankfurcie ŠKODA nie zwalnia tempa ofensywy. Już podczas najbliższego International Motor Show we Frankfurcie nad Menem, czeski producent zaprezentuje nowych kandydatów na hit: młodzieńczego, kompaktowego Rapida Spaceback i gruntownie odnowione Yeti, które od teraz będzie występowało w dwóch wersjach. ŠKODA Rapid Spaceback wchodzi na bardzo konkurencyjny i obszerny rynek kompaktowych hatchbacków. „To kamień milowy w historii ŠKODY” – podkreśla dr Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego ŠKODY – „Po raz pierwszy jesteśmy obecni w tym najbardziej wymagającym w Europie segmencie”. Tak jak i inne liderujące w swoich klasach modele marki, tak i ten hatchback prezentuje nowy wymiar przestronności: pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji rekordową ilość miejsca zarówno na kolana, jak i głowy. Także pod względem pojemności bagażnika, Spaceback prezentuje najwyższe standardy, zapewniając od 415 do 1380 litrów pojemności (po złożeniu tylnych foteli). Mocną stroną nowego Rapida Spaceback jest jego wygląd. Zaprojektowano go tak, by zachwycił kombinacją ponadczasowego, eleganckiego designu zgodnego z najnowszymi trendami stylistycznymi marki, z silnie indywidualnym, dynamicznym stylem. Drugą gwiazdą stoiska ŠKODY na zbliżających się targach samochodowych we Frankfurcie, będzie odświeżona ŠKODA Yeti. Od teraz pod tą nazwą będą kryły się dwa, odmienne w charakterze samochody: jeden został lepiej dopasowany do dynamicznego życia w dużym mieście, podczas gdy drugi, Yeti Outdoor jest jego nieustraszonym odpowiednikiem, gotowym do wypraw w teren. Obydwie wersje bazują na zmodernizowanym projekcie nadwozia, nawiązującym do najnowszych trendów marki, zyskując bardziej wyraziste linie, podkreślające precyzję wykonania i nowoczesność zastosowanych technologii. Między sobą różnią się wyraźnie charakterem wykończenia: wersja „miejska” ma zderzaki i boczne elementy ochronne pokryte lakierem w kolorze nadwozia, a w wersji Outdoor wykonano je z wytrzymałego, twardego plastiku. ŠKODA Yeti to samochód, który świetnie radzi sobie nie tylko w salonach sprzedaży, ale i na ruchliwych drogach i wymagających terenowych traktach” – zauważa Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODY do spraw sprzedaży i marketingu – „W swojej nowej formie Yeti jest teraz jeszcze bardziej wszechstronne i atrakcyjne.” Dzięki tak radykalnemu poszerzeniu możliwości indywidualizacji, Yeti będzie mogło teraz jeszcze lepiej trafiać w gusta i potrzeby poszczególnych osób. „Podczas IAA pokażemy siłę naszej marki” – mówi prezes ŠKODY prof. Winfried Vahland. „Przeprowadzamy naszą strategię silnego rozwoju, nie zważając na ciężkie czasy dla rynku. W najbliższych latach jeszcze bardziej wzmocnimy pozycję ŠKODY, jako ważnego gracza na globalnej scenie przemysłu motoryzacyjnego.” Nowe samochody będzie można zobaczyć w towarzystwie reszty modeli z gamy ŠKODY na terenie targów International Motor Show we Frankfurcie w hali 3.0, na stoisku A05. Dni prasowe targów odbędą się w terminie 10-11 września, dla publiczności będą otwarte w dniach 12-22 września. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Mopar na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie 2013. · Oryginalne i niepowtarzalne akcesoria dla marek Alfa Romeo, Abarth, Lancia, Fiat i Jeep. · Merchandising: nowe produkty do Alfy Romeo 4C i nowe kolekcje do Fiata 500L Trekking i 500L Living. · www.store.alfaromeo.com i www.store.fiat.com: wirtualne sklepy internetowe oferujące akcesoria i produkty merchandisingowe Alfa Romeo i Fiat. · Oryginalne części zamienne zaprojektowane i rozprowadzane przez Mopar. · Aplikacje Customer Care Fiat Group Automobiles: jeszcze lepiej zinformatyzowane, bardziej przydatne. · Technical Service: Wi-Advisor, nowa generacja nośników cyfrowych dla sieci serwisowej. · Mopar Vehicle Protecion: poszerzenie oferty planów przeglądów i gwarancji dla naszych Klientów. · Debiut „Mopar Owner Centre”, nowej platformy internetowej poświęconej usługom posprzedażnym. · Mopar: światowa integracja z obsługą Klienta. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 2013 roku uczestniczy Mopar – dział Parts & Service oraz Customer Care Grup Fiat i Chrysler – oferując odwiedzającym możliwość poznania z bliska, na stoiskach goszczących marki samochodowe Fiat Group Automobiles, zarówno akcesoriów montowanych w wystawianych samochodach, jak i najbardziej niepowtarzalnych produktów merchandisingowych. Oryginalne akcesoria dla marek Grupy Fiata Chrysler. Branża akcesoriów tworzy światowy rynek wart 70 miliardów dolarów. W jego ramach Mopar oferuje ponad 25.000 wysokiej jakości akcesoriów w ponad 130 krajach. „Na rynku samochodowym stale obserwujemy niewiarygodne zapotrzebowanie na dostosowanie do indywidualnych potrzeb – potwierdza Pietro Gorlier, prezes i dyrektor generalny Mopar - Czy chodzi o zwiększenie osiągów, akcesoria czy też innowacyjne i nowoczesne technologie, Klienci chcą, aby ich samochód się wyróżniał. My jako Mopar oferujemy pełną gamę akcesoriów, specjalnie zaprojektowanych i testowanych, aby zachować niezmienioną jakość Ich samochodów”. Tak więc Mopar oferuje rozległą serię niepowtarzalnych i ekskluzywnych produktów opracowanych we współpracy z platformą projektową samochodu. Publiczność we Frankfurcie może poznać niektóre z nich, zamontowane zarówno w wystawianych samochodach jak i w specjalnej strefie stoisk Fiata, Alfy Romeo, Lancii, Jeepa i Abartha. Jednym z takich modeli jest Alfa Romeo Giulietta MY 2014, która proponuje sportowe nakładki na pedały, czarną gałkę dźwigni zmiany biegów, specjalne nakładki progu, korek zbiornika paliwa oraz dywaniki welurowe z logo Giulietta oraz ozdobne nakrętki na wentyle. Poza tym, w obszernej przestrzeni wystawowej, powstał sugestywny „store Mopar”, gdzie można zobaczyć i zakupić wysokiej jakości produkty, które tworzą kolekcje merchandisingowe, związane z modelami Alfy Romeo. Wszystkie produkty z tych nowych linii dostępne są już w autoryzowanej sieci oraz w sklepach internetowych e-commerce (www.store.alfaromeo.com; www.store.fiat.com). Swoje miejsce znalazł również Fiat Panda 4x4 1.3 Multijet, wyposażony w niepowtarzalne akcesoria Mopar, takie jak: nawigacja Blue&Me TomTom, lakierowane elementy (obudowy lusterek, relingi i kołpak piasty), dywaniki welurowe z logo Panda oraz ozdobne nakrętki na wentyle Fiat i wieszak na marynarkę. Oprócz tego, na stoisku „store Mopar” zwiedzający będą mogli poznać i nabyć produkty należące do kolekcji merchandising, związane z modelami Fiat. Światła zwrócone są również na przestrzeń wystawową marki Lancia, gdzie na wystawie pojawia się Delta MY 2014 „Moparized” z chromowanymi obudowami lusterek, dywanikami welurowymi, sportowymi nakładkami na pedały i specjalnymi nakładkami progu. Przechodząc do gamy Jeepa, w czerwcu odbyły się dwa pokazy samochodowe, które ukazały dwa wcielenia związku Jeep-Mopar, wydobywające ich charakterystyczne cechy. Wrangler Sahara Unlimited „street urban” – zaprezentowany w Rzymie podczas imprezy Jeep-Harley-Davidson i wyposażony w zestaw akcesoriów „by Mopar”, wśród których premierowo pojawił się nowy light bar, oraz Wrangler Sahara Unlimited „dark side”, zaprezentowany na Jeepers Meeting w Maggiora. Po zapoznaniu się z opinią fanów, Mopar wystawia na Salonie we Frankfurcie model Wrangler Rubicon by Mopar, idealne zrównoważenie pomiędzy duszą miejską, a terenową. Model ten jest wyposażony w podesty boczne, komplet „niepełnych” drzwi, light bar z dodatkowymi światłami do jazdy terenowej, wewnętrzną torbę na narzędzia i akcesoria, dodatkowe klamki, obudowy lusterek i koło zapasowe, gumowe dywaniki z logo Jeep oraz wiele innych. Światła skierowane są również na Jeepa Compassa, wyposażonego w gumowe poszycie pokrywające komorę bagażową oraz stalową nakładkę progu z napisem „Compass”, obydwa elementy pochodzące z Mopar, oraz Grand Cherokee Overland wzbogacony w ekskluzywne akcesoria Mopar, takie jak: chowany hak holowniczy, mata podłogi bagażnika i nakładka progu z podświetlanym logo „Jeep”. Merchandising: nowe produkty do Alfy Romeo 4C i nowe kolekcje do Fiata 500L Trekking i 500L Living. We współpracy z markami Fiat Group Automobiles, Mopar opracował serię produktów zaprojektowanych jako narzędzia bezpośredniej komunikacji z Klientem. Są to produkty o bardzo wysokiej jakości i dużej oryginalności, dostępne w oficjalnych katalogach i pogrupowane według obszarów tematycznych, takich jak na przykład: „Odzież”, „Akcesoria stylowe”, „Design”, „Technologia”, „Gadżety” i „Heritage”, które tworzą jedyną w swoim rodzaju kolekcję, będącą wyrazem stylu życia, pozwalające Klientom na przeżywanie jedynych w swoim rodzaju doświadczeń związanych z marką. We Frankfurcie zadebiutowało kilka nieznanych to tej pory produktów, przeznaczonych dla miłośników Alfy Romeo 4C, oraz dwie nowe kolekcje poświęcone ostatnim nowościom w rodzinie Fiata 500: Fiatowi 500L Living i 500L Trekking. W doskonałej harmonii z „wolnym duchem” Fiata 500L Trekking, Mopar stworzył specjalną kolekcję merchandising, która pozwala w pełni poczuć styl modelu. Wśród niezliczonej ilości wysokiej jakości produktów, na uwagę zasługuje nieprzemakalna torba podróżna, wielofunkcyjna torba na ramię na laptopa w stylu safari oraz głośnik bluetooth do słuchania ulubionej muzyki na świeżym powietrzu. Znalazło się też miejsce na nieformalną i wygodną odzież, w której w pełni można przeżywać swoje pasje: męska i damska polówka safari i czapka z antyalergicznych, naturalnych włókien bambusowych z wyszywanym logo. W ten sam sposób Mopar stworzył specjalną kolekcję merchandising, poświęconą Fiatowi 500L Living, pierwszemu samochodowi dla całej rodziny skierowanemu do szerokiej rzeszy Klientów, poprzez swój styl oraz funkcjonalności i efektywność. Wreszcie, Salon we Frankfurcie stanowi idealną okazję do zaprezentowania nowych produktów z ekskluzywnej kolekcji merchandising, inspirowanej kompaktowym super samochodem Alfa Romeo 4C i stworzonej przez Mopar we współpracy z Centrum Stylu Alfa Romeo. Dzisiaj ta cenna seria wzbogacona zostaje o longboard (dłuższa wersja deskorolki), wykonany w całości z włókna węglowego, zaprojektowany specjalnie dla marki i stworzony przy użyciu materiałów i zachowaniu linii typowych dla DNA Alfy. Nowa jest również czerwona, sportowa bluza 4C z kapturem, ozdobiona haftowanym logo oraz oryginalny plecak, wykonany z nieprzemakalnego materiału i posiadający wygodne kieszenie oraz specjalną chowaną komorę, która zwiększa pojemność plecaka. Wreszcie, wśród nowości na uwagę zasługuje pióro specjalnie zaprojektowane dla Alfy 4C, które inspirowane jest wyrazistymi liniami i wykonane z tych samych materiałów, z jakich wykonany jest samochód, czyli włókna węglowego i aluminium. Produkty te uzupełniają bogatą już kolekcję, która odzwierciedla esencję sportowego ducha Alfy Romeo 4C i wzmacnia jej pozycję w klasie aut premium, zarówno we wzornictwie, jak i w używanych materiałach (aluminium, włókno węglowe, skóra). Dzięki takim zabiegom, związek pomiędzy modelem, a produktami z linii merchandising jest ewidentny i nierozerwalny. Gama produktów, których opracowanie było koordynowane przez Mopar, obejmuje różne rodzaje artykułów: te najbardziej kultowe, które najlepiej oddają wizerunek marki i cechy charakterystyczne jego DNA, czyli na przykład aluminiowe sanki albo okulary przeciwsłoneczne z włókna węglowego. Następnie, produkty związane z modą i stylem życia, takie jak: kurtka przeciwdeszczowa o wysokim stopniu nieprzemakalności czy bluza z softshellowymi wstawkami. Z bardziej technologicznej domeny: gogle narciarskie albo deska snowboardowa z połączeniem GPS. Zabawny charakter ma natomiast pamięć USB w kształcie samochodu oraz wykonane z włókna węglowego osłony na iPhone’a i iPada. Wirtualne sklepy internetowe oferujące akcesoria i produkty merchandisingowe Alfa Romeo i Fiat. Rolą Moparu jest interpretowanie za pośrednictwem produktów merchandisingowych wartości wyznawanych przez brandy Fiat Group Automobiles. Wychodząc naprzeciw żądaniom miłośników Alfy Romeo i Fiata, Mopar uruchomił niedawno wirtualne sklepy internetowe dwóch marek. Pod adresem www.store.fiat.com można zobaczyć i zakupić całą kolekcję Fiata, wraz z tymi poświęconymi modelom 500, 500L i Heritage oraz nowym wersjom Fiat 500L Trekking i Fiat 500L Living. Swoje miejsce znalazł również sklep Alfa Romeo, po którym można poruszać się w sposób prosty i intuicyjny, odkrywając wszystkie nowości w dziale merchandising, mieszczącym w sobie wszystko od odzieży aż po nowinki technologiczne, w tym efektowną linię vintage Alfa Romeo oraz nową linię poświęconą kompaktowej, supersportowej Alfie Romeo 4C. Internetowy sklep został tak zaprojektowany, aby odkryć i wydobyć rzeczywisty obraz tej legendarnej marki, mocno kojarzącej się z Włochami, która podczas swojej ponad stuletniej historii, potrafiła dorównać kroku zmieniającym się czasom, nie zapominając o własnych korzeniach. Nowy sklep internetowy Alfa Romeo dostępny jest pod adresem www.store.alfaromeo.com i można do niego wejść ze wszystkich oficjalnych stron Alfy Romeo, jak również z nowego portalu www.mopar.eu. Oryginalne części zamienne zaprojektowane i rozprowadzane przez Mopar. Tylko ten, kto naprawdę zna każdy najmniejszy szczegół i element samochodu, może w pełni się nim zająć. Dlatego też oryginalne części zamienne do Fiata, Alfy Romeo, Lancii, Fiata Professional, Jeepa i Abartha dystrybuowane przez Mopar są tak wymyślone i zaprojektowane, aby zachować takie cechy, jak niezawodność, komfort i wydajność, które samochód zapewnia zaraz po opuszczeniu fabryki. Już od dzisiaj, każdy użytkownik, który otwiera zakładkę „Oryginalne części zamienne” na stronie www.mopar.eu, może pogłębić swoją znajomość na temat produktów oferowanych przez Mopar poprzez zamieszczone tam zdjęcia, ciekawostki i pożyteczne rady, pozwalające na utrzymanie samochodu w doskonałym stanie. Aplikacje Customer Care Fiat Group Automobiles. Na Salonie we Frankfurcie, Mopar będzie również obecny z aplikacjami Customer Care, które, według rejestrów, w Europie zostały ściągnięte już ponad 258.000. „Ciao Fiat Mobile", „Lancia Everywhere Mobile", „Alfa Romeo InfoMobile", „I am Jeep Mobile" i „Abarth24h Mobile", bezpłatnie dostępne w 5 językach i dla 15 krajów europejskich, zarówno na iPhone’a jak i na Androida, oferują przydatne informacje oraz łatwą i szybką obsługę. Wśród niedawno uruchomionych usług, na razie dostępnych tylko dla Klientów włoskich znajduje się zakładka “FAQ” – Frequently Asked Questions – która pozwala znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania, a w zakładce „Kontakt” Lancia i Jeep, możliwość połączenia z Twitter, jako nowym kanałem komunikacji z działem Obsługi klienta (Customer Care). Za pośrednictwem „tweetów” lub prywatnego komunikatu, przesłanego do @LanciaCareIT i @JeepCareIT, Klienci i użytkownicy Twittera mogą znaleźć wsparcie odnośnie swoich żądań czy próśb. Oprócz ciągłego, pozytywnego wzbogacania doświadczeń użytkownika i rozszerzenia usług na rynkach europejskich, na Salonie Samochodowym we Frankfurcie zostaną zaprezentowane następujące nowości: Na stronie „I am Jeep mobile” dostępny będzie Jeep Travel, usługa dedykowania podróżującym na czterech kółkach, która pozwala dzielić się doświadczeniami i emocjami za pośrednictwem zdjęć, filmów, opisów i „geo zlokalizowanych” tras. Na stronach „Alfa Romeo InfoMobile”, „Everywhere Lancia Mobile” i „Ciao Fiat Mobile”, usługa rozszerzonej rzeczywistości „Augmented Reality”, na niektórych rynkach europejskich wzbogacona zostaje nowościami multimedialnymi z katalogami Alfa Romeo 4C, Lancia Ypsilon MOMODESIGN i 500L Living. „Everywhere Lancia Tablet”, aplikacja Lancii na iPada, dostępna na głównych rynkach europejskich oferuje Klientom z Włoch usługę “Kino”- przybliżając ostatnie nowości kinowe, recenzje, zwiastuny i umożliwiając znalezienie najbliższego kina – oraz usługę „Ruch drogowy”, aby na bieżąco poznawać warunki drogowe głównych obwodnic i autostrad. Technical Service. W zakres działalności Mopar EMEA wchodzi również Technical Service, działający poprzez sieć serwisową dealerów oraz autoryzowane warsztaty blacharsko-lakiernicze. Wszyscy Klienci mogą korzystać z usług wykwalifikowanych techników, pracujących w 12 tysiącach punktów serwisowych w całej Europie, dostępnych zarówno bezpośrednio, w przypadku przywiezienia samochodu do serwisu, jak i za pośrednictwem działu Obsługi Klienta oraz Pomocy drogowej (pod nazwą “Free-to-go”). Generuje to około 10 milionów przyjęć do serwisu w całej Europie. Aby ocenić zadowolenie z usług, przeprowadzane są badania telefoniczne na próbce ponad 200 tysięcy klientów w całej Europie. Wi-Advisor: nowa generacja nośników cyfrowych dla sieci serwisowej. Zaprezentowany w maju tego roku na „Dealer Day” w Weronie we Włoszech, na etapie testowania jest już wiAdvisor- skomputeryzowane przyjęcie do serwisu przy użyciu tableta. To nowa granica serwisu 2.0 według Mopar. Prawdziwa rewolucja dla całej autoryzowanej sieci, która pozwala osobom przyjmującym (czyli tym, którzy przyjmują Klienta i wykonują diagnozę wstępną samochodu) korzystać z nowoczesnego narzędzia, służącego do oględzin samochodu, oraz szybkiego, efektywnego i przejrzystego weryfikowania jego stanu. Dzięki technologii wiADVISOR, powiązanej z tabletem, dany technik może pokazać Klientowi w formie graficznej ewentualne usterki oraz to, co jest do naprawy. Poprawia się więc jakość i szybkość świadczonych usług. Dzięki temu nowemu podejściu, Klient jest w centrum całego procesu przyjmowania: w każdym momencie może uzyskać informacje i wyjaśnienia, co sprzyja przejrzystości, precyzji i równości traktowania. Projekt szybko się rozpowszechnia we włoskiej sieci serwisowej i w 2014 roku rozszerzy się na całe terytorium państw Emea. Za pośrednictwem swojego działu szkolenia, Technical Service MOPAR organizuje kursy przeznaczone dla poszczególnych stanowisk z sieci, oceniając i kwalifikując ich poszczególne umiejętności, zarówno z punktu widzenia technicznego, jak i pod kątem behawioralnym. MOPAR Vehicle Protection. Wyjątkowe plany przeglądów i gwarancje rozszerzone gwarantowane przez Fiat Group Automobiles. Brand obecny w całym regionie EMEA z bogatym portfelem usług. Wszystkie korzyści oferowane w oficjalnej sieci, wykfalifikowani technicy i oryginalne części zamienne. „Mopar Vehicle Protection” oferuje wyjątkowe kontrakty serwisowe gwarantowane przez Fiat Group Automobiles. Dzięki pakietom przeglądów i gwarancjom rozszerzonym Mopar Vehicle Protection, Klienci mogą liczyć na usługi serwisowe dostępne w całej europejskiej autoryzowanej sieci Dealerów Fiat. Naprawy są wykonywane przez mechaników przeszkolonych przez producenta, którzy do napraw i przeglądów używają oryginalnych części zamiennych, zaprojektowanych specjalnie dla każdego pojazdu. Dostępny w ponad 30 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki z portfelem oferującym ponad 50 produktów, „Mopar Vehicle Protection” przygotował ofertę, która spełnia wymagania każdego Klienta: w roku 2013, co czwarty samochód jest serwisowany według planu Mopar Vehicle Protection. Gama usług Mopar Vehicle Protection jest na bieżąco aktualizowana i oferuje już trzy poziomy gwarancji mechanicznej, zaprojektowane w celu rozszerzenia gwarancji producenta od trzech do pięciu lat i według przebiegu najbardziej dopasowanego dla Klienta i sposobu wykorzystania samochodu: Maximum Care: gwarancja rozszerzona wydłużająca gwarancję kontaktową. Optymalna gwarancja dla każdego komponentu mechanicznego. Added Care: dodatkowa gwarancja za konkurencyjną cenę. Powertrain Care: obejmuje silnik i napęd, aby zapewnić mobilność pojazdu. Mopar Vehicle Protection przygotował dwa plany przeglądów, aby zagwarantować, że pojazd będzie zawsze w doskonałym stanie: Easy Pack, obejmuje od dwóch do pięciu przeglądów okresowych. Premium Pack, w wersjach Gold, Silver i Bronze, do przeglądów okresowych dochodzą jeszcze przeglądy części eksploracyjnych, które należy wymieniać w trakcie eksploatacji pojazdu. Dostępne są również inne usługi, zaprojektowane aby zagwarantować zawsze jak najlepszą przyjemność czerpaną z bezproblemowej jazdy: Plany przeglądów sezonowych, możliwe do zakupienia pojedynczo lub w ramach karnetu, aby samochód był zawsze w jak najlepszej formie. Free2go++, pomoc drogowa rozszerzająca usługę oferowaną w trakcie obowiązywania gwarancji kontraktowej. Owner Centre: nowa granica web to Mopar. Po prezentacji w Genewie strony Mopar.eu, brand przedstawia we Frankfurcie nową, zintegrowaną platformę aftersales, oferującą kompletny wachlarz treści i informacji o modelach Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep i Abarth. Chodzi o innowacyjne narzędzie digital, które umożliwia bezpośredni kontakt aktualnym i przyszłym Klientom z interesująca ich marką. Online we Włoszech począwszy od 1 października, platforma udostępnia dwa poziomy surfowania, jeden „publiczny” i drugi „prywatny” z własną nazwą użytkownika. Pierwszy poziom pozwala wszystkim użytkownikom na wyszukanie różnych informacji, dotyczących oryginalnych części zamiennych oraz sposobu personalizacji samochodów należących do koncernu; bezpośredni dostęp do wszystkich kanałów Customer Care; programów gwarancji i pakietów przeglądów, wszystkich usług związanych z pomocą drogową; bezpośrednie połączenie z wirtualnymi store; oraz wyszukanie kompletnego wykazu dealerów i warsztatów autoryzowanych. Owner Centre jest więc witryną z prawdziwego zdarzenia, gdzie know-how Grupy jest udostępniany w sposób otwarty i wciągający, również dzięki prostej i intuicyjnej szacie graficznej. Platforma cyfrowa przedstawia drugi poziom surfowania: jest to rzeczywiście absolutna nowość w świecie automotive, Klienci Grupy Fiat Chrysler mogą wejść za pomocą swojego loginu do specjalnego obszaru, używając kanałów social. Wpisując swój numer rejestracyjny lub kod VIN (Vehicle Identification Number), użytkownicy otrzymają wszystkie specyficzne informacje na temat swojego samochodu. Poza tym, wpisując dane pojazdu, system wyśle wszystkie przydatne informacje, aby utrzymywać samochód zawsze w formie i w najbardziej ekonomiczny sposób. Możliwość zarządzania kalendarzem on line, bezpośrednie ustalanie wizyty u swojego zaufanego Dealera, otrzymywanie w czasie rzeczywistym ofert handlowych i informacji o nowych produktach, to tylko niektóre z funkcji, które Owner Centre gwarantuje swoim użytkownikom. Historia: światowa integracja w służbie Klienta. · Jeden z największych graczy na rynku międzynarodowym. · Nowy Mopar powstaje w wyniku współpracy i wymiany najlepszych doświadczeń pomiędzy koncernami Fiat i Chrysler. · Mopar: legendarna historia, która powstała w roku 1937 w Stanach Zjednoczonych. Współpraca między Grupą Chrysler Group LLC a Fiat S.p.A. kontynuuje poprzez rozpowszechnienie marki Mopar w regionie EMEA ( Europa, Afryka i Bliski Wschód) , która oferuje usługi, części zamienne i programy customer service , aby jak najlepiej wspomagać na poziomie globalnym dealerów i Klientów marek Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, SRT i RAM. Nowa strategia handlowa jest naturalną konsekwencją podziału wielu komponentów i systemów pomiędzy modele dwóch producentów i pozwala usprawnić dystrybucję na poziomie globalnym i procedury serwisowe, zwiększając wydajność operacyjną i poprawiając obsługę Klienta. Uwaga skupiona w 360°, która może być ujęta w jednym słowie „Mopar. More care for your car”: to nowy wizerunek, który dział EMEA i Mopar - również poprzez nowe logo o srebrnym połysku, które odróżnia się od niebieskiego logo marki globalnej - prezentuje publiczności. MOPAR: jeden z największych graczy na rynku międzynarodowym. Mopar jest marką odniesienia dla wszystkich oryginalnych części zamiennych i akcesoriów dla marek Grupy Chrysler i Fiat S.p.A. Produkty Mopar są wyjątkowe, ponieważ są zaprojektowane we współpracy z tymi samymi osobami, które określają również specyfikacje techniczne pojazdów należących do tych dwóch Grup. Jedna globalna rzeczywistość, która już teraz może poszczycić się znaczącymi danymi liczbowymi: · rozbudowana obecność z siecią dystrybucji w ponad 130 krajach. · ponad 50 centrów dystrybucji. · ponad 45 biur handlowych. · ponad 20 contact center. · ponad 500.000 części zamiennych i akcesoriów dostępnych w katalogu. · ponad 2.000.000 m2 łącznej powierzchni magazynowej. · ponad 11.000 adresów wysyłki. · ponad 400.000 zamówień dziennych. · ponad 12.000 dealerów/subdealerów. Dane te wyraźnie pokazują zaangażowanie Mopar mające na celu jak najlepsze zadowolenie klienta, przy globalnym parku Grupy Chrysler i Fiat szacowanym na około 70 milionów pojazdów. Proces integracji został rozpoczęty poprzez nowy proces „packaging", według którego będą oznakowane wszystkie nowe produkty, zawierający nazwę Mopar oraz logo poszczególnych marek Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, SRT i RAM. Nowy Mopar powstaje w wyniku współpracy i wymiany najlepszych doświadczeń. Właśnie w wyniku tej współpracy i wymiany najlepszych doświadczeń powstał nowy MOPAR. W szczególności, z know-how Fiat Parts & Services powstają personalizacje „trendy” i akcesoria o włoskim stylu, odnoszące ogromny sukces równiez w Stanach Zjednoczonych, dzięki modelowi 500. Jednocześnie, w firmie MOPAR powstało wiele innowacji, które miały ogromny wpływ na świat postrzedaży. Mopar wprowadził liczne innowacje w sektorze, ustanawiając kilka prymatów, wśród których są na przykład: aplikacje dla informacji podróżnych na smartphone’a, instrukcje obsługi w formacie elektronicznym na DVD oraz w formacie „brief user-guide” oraz bezprzewodowy system ładowania dla urządzeń przenośnych. Dodatkowo, Mopar był pierwszą firmą oferującą swoim Klientom możliwość przekształcenia swojego samochodu w strefę dostępu wireless, tak jak był pierwszy na rynku, który zaoferował EVTS (Electronic Vehicle Tracking System), innowacyjne urządzenie lokalizacji pojazdu, które wysyła do właściciela wiadomość tekstową w przypadku, gdy samochód jest prowadzony z nadmierną prędkością lub zbyt daleko, na podstawie ustawionych wcześniej parametrów. Brand Mopar: 76 lat sukcesów w ponad 130 krajach. Założona w roku 1937 o nazwie stanowiącej skrót od słów MOtor PARts, marka Mopar zaczęła wybijać się w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku: w erze agresywnych samochodów o wysokich osiągach. Chrysler Corporation wyprodukowała modele Dodge i Plymouth gotowe do udziału w zawodach sportowych, w których były zamontowane specjalne komponenty o wysokich osiągach. Mopar wyprodukowała z tej okazji linię “części zamiennych specjalnych” dla pojazdów biorących udział w wyścigach, tworząc Mopar Performance Parts, dział zajmujący się częściami zamiennymi dla samochodów wyścigowych, ukierunkowany na zadowolenie Klientów, poszukujących szybkości i zrywności na drodze i na torze. Później marka rozszerzyła swoją działalności o wsparcie serwisowe i techniczne dla Klientów. Po 76 latach działalności, Mopar jest jednym z największych graczy na rynku, teraz jeszcze bardziej zintegrowany z działalnością Fiat Group Automobiles. Wystarczy pomyśleć, że globalna oferta Mopar zawiera ponad 500.000 części zamiennych i akcesoriów dystrybuowanych w ponad 130 krajach. Misją firmy MOPAR jest zapewnienie każdemu klientowi marek z Grupy Fiat i Chrysler swojego wyjątkowego światowego doświadczenia na wszystkich polach posprzedażnych. W służbie tej misji udostępniamy obsługę Klienta na wysokim poziomie, nowoczesne technologie, innowacyjne, oryginalne produkty wysokiej jakości. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Lamborghini Gallardo Squadra Corse we Frankfurcie Czy my kiedyś doczekamy się następcy Gallardo, czy czeka nas jeszcze masa edycji specjalnych obecnego modelu?
  5. Mercedes GLA debiutuje we Frankfurcie Jeden z najładniejszych modeli w klasie, styl klasy A bardzo mi się podoba
  6. Audi A3 Cabrio debiutuje we Frankfurcie 18 sekund na otwarcie dachu - mi wydaje się dość długo...
  7. więcej -> Lancia Voyager S na wystawie we Frankfurcie, ceny samochodów, ranking sprzedaży motocykli, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Mercedes klasy S Coupe zadebiutuje we Frankfurcie Mercedes CL był luksusowy i niczego nie udawał, mam nadzieję, że podobnie będzie z następcą
  9. Mercedes-Benz podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 2013 IAA Frankfurt 2013: Mercedes - fascynacja Stuttgart/Frankfurt. Na czas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (10-22 września) Mercedes-Benz przekształca halę festiwalową w fascynujący świat Mercedesa, zajmujący trzy poziomy o łącznej powierzchni 8000 m kw. Wystawie towarzyszy pełen energii motyw "miejskiego doświadczenia". Na imponującej scenie z LED-owymi ekranami zajmującymi powierzchnię około 1200 m kw. swoje światowe premiery będzie celebrować aż pięć modeli: kompaktowy SUV GLA, koncepcyjna Klasa S Coupé, rekordowo wydajna limuzyna S 500 PLUG-IN HYBRID, a także najnowsza maszyna z Affalterbach - S 63 AMG - oraz prototypowy smart fourjoy, zapowiadający czteroosobowego smarta. - Motyw przewodni zatytułowany "Mercedes - fascynacja" ukazuje nowoczesną, dynamiczną twarz marki Mercedes-Benz. Imponująca oprawa hali festiwalowej z pewnością zachwyci naszych gości, którzy podczas zwiedzania wystawy odkryją fascynujące samochody i ich innowacyjne technologie, prezentowane w interaktywnej formie. Salon samochodowy we Frankfurcie to dla nas szczególna impreza w kalendarzu - w pewnym sensie "domowa" - wyjaśnia Andreas von Wallfeld, dyrektor ds. pokazów, wystaw i eventów Mercedes-Benz Cars. Barwna podróż po świecie Mercedesa Tuż po wejściu do hali festiwalowej zwiedzający wjadą po ruchomych schodach na drugi poziom stoiska, zlokalizowany na wysokości 13 metrów. Tam zaczyna się licząca około 600 metrów trasa, która dalej wiedzie przez poziom pierwszy oraz parter. Po drodze goście będą mogli zobaczyć około 70 pojazdów i liczne wystawy tematyczne, a w razie potrzeby do ich dyspozycji pozostają inżynierowie, projektanci, eksperci produktowi oraz sprzedawcy. Spacer rozpoczyna się od sekcji poświęconej kompaktowym Mercedesom. W towarzystwie Klasy A, B i CLA pojawi się zupełnie nowy model GLA, który na nowo interpretuje definicję kompaktowego SUV-a. Tematyka kolejnej ekspozycji skupia się na rozwiązaniach BlueEFFICIENCY i tajnikach napędu elektrycznego, zasilania gazem ziemnym oraz nowych koncepcji mobilności. Swój europejski debiut zaliczy tu Klasa B Electric Drive. Obok zaprezentowany zostanie układ napędowy modelu SLS AMG Coupé Electric Drive. Mijając pełną ofertę SUV-ów z gwiazdą goście zejdą na poziom pierwszy, niemal w całości poświęcony tematyce designu. Wystrój przestronnego pomieszczenia przywodzi na myśl galerię sztuki, a jednocześnie odzwierciedla kluczowe zasady filozofii projektowania Mercedes-Benz: zmysłowość i przejrzystość. Im zresztą poświęcono prezentacje wyświetlane na dwóch wielkoformatowych ekranach. Dalej zwiedzających czeka pokaz możliwości "Mercedes-Benz Intelligent Drive". Symulator Klasy S - najbezpieczniejszego samochodu w swojej klasie - oferuje wyjątkową okazję przekonania się na własnej skórze, jak działają innowacyjne systemy zwiększające aktywne bezpieczeństwo. Stanowiska z systemem COMAND Online pozwalają z kolei zapoznać się z funkcjami multimedialnymi dostępnymi na pokładzie topowej limuzyny Mercedes-Benz. Centralne miejsce na stoisku akcesoriów Mercedes-Benz zajmie CLA 200 wyposażony w liczne dodatki Mercedes-Benz Accessories GmbH, pozwalające stworzyć egzemplarz o niepowtarzalnym charakterze. Fani motoryzacji w mniejszej skali będą mogli zapoznać się z pełną ofertą modeli, w tym przygotowaną specjalnie z okazji IAA miniaturką SLS-a AMG GT3. Wycieczka kończy się w sekcji AMG, gdzie czeka najbardziej dynamiczna Klasa S w historii - nowa odsłona S 63 AMG - oraz pokazowy egzemplarz wyścigowej odmiany CLA 45 AMG. Czas na pokaz: "Mercedes - fascynacja" W trakcie zwiedzania goście mogą śledzić kolejne premiery Mercedes-Benz na imponującym ekranie LED, mierzącym 55 metrów długości i niemal 10 metrów wysokości. Spektakularny widok pozwalają komfortowo obserwować siedzenia ustawione na obu piętrach. Żywa, interaktywna oprawa pod hasłem "Mercedes - fascynacja" podkreśla dynamizm i innowacyjność marki ze Stuttgartu. Premierom kolejnych modeli towarzyszyć będą pokazy wykorzystujące ruchome panele, światło, film oraz dźwięk. Na scenie pojawi się nowy Mercedes-Benz GLA oraz Klasa S w różnych odsłonach - w tym prototyp nadchodzącej wersji Coupé. Nie zabraknie również pokazów technologii "Mercedes-Benz Intelligent Drive" oraz "BlueEFFICIENCY". Innowacyjne elementy programu W nawiązaniu do nowej strategii marketingowej i sprzedażowej „Mercedes-Benz 2020” wdrażane są również nieznane dotychczas metody interakcji z gośćmi targów, wykorzystujące media społecznościowe i platformy cyfrowe. Widzowie będą mogli natychmiast dzielić się swoimi wrażeniami z wizyty na stoisku Mercedes-Benz, przesyłając swoje zdjęcia za pośrednictwem serwisu Instagram (#MBcarIAA). Automatycznie będą pojawiać się one jako kolejne elementy kolażu, który stanie się integralnym elementem wystawy. Dla najmłodszych zarezerwowano wycieczki z przewodnikiem, quizy i laboratorium designu pod hasłem "Zaprojektuj swój samochód". Na targach Daimler zaprezentuje się także jako pracodawca - zainteresowani goście znajdą tu informacje o ofertach pracy w koncernie. 830 ton stali i 100 km kabli Od roku około 1500 osób pracowało przy planowaniu i budowie pawilonu Mercedes-Benz podczas IAA we Frankfurcie. Aby zagospodarować powierzchnię zajmującą ponad 8000 m kw., zużyto 830 ton stali oraz około 100 km kabli. Do stoiska przynależy także 5500 m kw. powierzchni na zewnątrz centrum wystawowego. Goście będą mogli odbyć tam kurs "Mercedes-Benz Intelligent Drive", zrobić sobie zdjęcie przy GLA w barwach straży pożarnej i obejrzeć z bliska Viano Marco Polo. 9 września o godz. 19 rozpocznie się Mercedes-Benz & smart Media Night, a 10 września o godz. 10.45 - konferencja prasowa. Oba wydarzenia będą transmitowane na żywo pod adresem www.mercedes-benz.com/livestream. smart podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Na wystawie smarta, zorganizowanej pod hasłem "smart move" (w dosłownym tłumaczeniu - "zmyślne posunięcie"), goście po raz pierwszy zobaczą prototyp fourjoy, zapowiadający czteroosobowy model smarta. Kolejną atrakcją będzie strefa aut elektrycznych, prezentująca bezemisyjnego smarta fortwo electric drive, a także rower smart ebike i mobilne usługi "smart add-on". Stoisko smarta będzie zajmować powierzchnię 2750 m kw. w centrum wystawowym i dodatkowe 1300 m kw. na zewnątrz. Łącznie, pojawią się tu 32 auta, w tym 7 przed halą. Na zwiedzających czekają tam dodatkowe atrakcje - mecze siatkówki plażowej z udziałem profesjonalnych zespołów oraz możliwość odbycia jazdy testowej. Chętni będą mogli także skorzystać z ebike'ów, by dojechać na dworzec kolejowy. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  10. więcej -> 420-konna Toyota Yaris we Frankfurcie, CEPIK, park samochodowy w Polsce, centrum badań rynku | www.samar.pl źrodło: IBRM Samar
  11. Kia Soul i Optima po face liftingu zadebiutują we Frankfurcie Powiem szczerze, że bardziej podobała mi się Optima sprzed liftingu, zwłaszcza z tyłu:
  12. Kia szykuje koncepcyjnego Crossovera na wrześniowy salon we Frankfurcie Koreańczycy szykują się do ataku na Nissana Juke - biorąc pod uwagę ich ostatnie projekty, powinien wyjść interesujący crossover
  13. więcej -> Nowości Chevroleta we Frankfurcie, ranking sprzedaży pojazdów, baza rejestracji pojazdów, rynek motoryzacyjny | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Jaguar SUV zadebiutuje we Frankfurcie Auto z wizualizacji prezentuje się zbyt ociężale - mam nadzieję, że wypuszczą coś o zgrabniejszej linii
  15. więcej -> Koncepcyjny SUV Suzuki we Frankfurcie, nowości na rynku samochodowym, ranking sprzedaży motocykli, sprzedaż nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. Honda Civic Tourer - garść informacji przed debiutem we Frankfurcie Czuję, że kombi będzie prezentować się lepiej od hatchbacka
  17. więcej -> NOWOŚĆ | SEAT Leon kombi światową premierą we Frankfurcie, ranking samochodów osobowych, baza rejestracji pojazdów, sprzedaż nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> Nowy Mercedes GLA we Frankfurcie?, nowe modele samochodów, nowości na rynku samochodowym, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Mercedes S500 Hybrid - kilka informacji tuż przed debiutem we Frankfurcie Gniazdko w tylnym zderzaku może budzić skojarzenia z wlewem gazu LPG
  20. Nastpca Lamborghini Gallardo zadebiutuje we Frankfurcie Ponoć dostać ma V12... ale myślę, że bardziej prawdopodobne jest pozostanie przy V10, albo zastosowanie czegoś mniejszego, w imię downsizingu...
  21. 2010 Subaru Legacy http://carscoop.blogspot.com/2009/08/european-spec-2010-subaru-legacy-and.html Autko zadebiutuje we Frankfurcie
  22. Prototyp BMW X1... W salonach na jesieni tego roku. Oficjalna premiera auta w czasie salonu we Frankfurcie.. Galeria ---> http://www.worldcarfans.com/9090616.020/largemini1/red-bmw-x1-prototype-spotted-virtually-undisguised
  23. Ssangyong WZ Concept na targach we Frankfurcie <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=oJ88NuQIUgk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=oJ88NuQIUgk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  24. Prototyp Mercedes E - W212 Auto pojawi się we Frankfurcie w 2009 roku. Źródło: http://www.worldcarfans.com
×