Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'francji' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 18 wyników

  1. Oferta pracy we Francji Agencja Pracy IPF (cert. 5450) poszukuje doświadczonych kandydatów na stanowisko: Blacharz samochodowy Miejsce pracy: ok. Nantes, Francja Termin: od zaraz Zakres obowiązków: - naprawa blacharska samochodów osobowych, - prostowanie elementów karoserii na spotterze i ramie, - demontaż i montaż elementów karoserii, - wstępne szpachlowanie, Wymagania: - min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - umiejętność pracy na spotterze i ramie, - dokładność, - dyspozycyjność do wyjazdu - mile widziane prawo jazdy i auto do dyspozycji Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o francuską umowę o pracę - atrakcyjne zatrudnienie - pomoc w organizacji przejazdu i zakwaterowania - zdalne załatwienie formalności (wypełnienie dokumentów kadrowych) - zapewniamy bezpłatne dojazdy z mieszkania do pracy na terenie Francji - możliwość korzystania z francuskich świadczeń socjalnych (świadczenia rodzinne, emerytura itp.) - bezpłatny dostęp do francuskiej służby zdrowia, Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV z dopiskiem: "Blacharz samochodowy" na adres: rekrutacjaipf.jobs Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)”
  2. 208 T16 / PEUGEOT RALLY ACADEMY Rajd Francji WRC, 3-5 PAŹDZIERNIKA 2014 ABBRING POPROWADZIŁ PEUGEOT 208T16 DO ZWYCIĘSTWA Podczas francuskiej edycji rajdowych mistrzostw świata, Kevin Abbring i Seb Marshall doprowadzili Peugeot 208T16 na najwyższy stopień podium RC2 meldując się na mecie jako pierwsi wśród załóg samochodów spoza klasy WRC. Kierowca z Peugeot Rally Academy dał pokaz doskonałej jazdy na 18-u odcinkach specjalnych. Spektakularny występ Kevina i jego 208 T16 Oprócz programu startów w ERC, Kevin Abbring zgłosił się do francuskiej edycji WRC stawiając sobie za cel zwycięstwo! Holender już pierwszego dnia rajdu bezkompromisowo zaatakował swoich rywali uzyskując najlepszy czas w RC2. Podbudowany zdobytą po pierwszym etapie 30s przewagą nad Quentinem Gilbertem, po zakończeniu drugiego dnia rajdu podwoił swoją przewagę , aby ostatecznie wygrać w ostatnim dniu zmagań. W ten sposób, kierowca pokazał pełen potencjał i moc samochodu 208T16 w starciu z silną konkurencją. Zajął 14.miejsce w klasyfikacji generalnej i zdobył 6 najlepszych czasów w klasie RC2 ! Powiedzieli nam… Kevin Abbring: „Przycisnęliśmy w dobrym momencie pierwszego dnia. Potem musieliśmy tylko kontrolować jazdę przez dwa następne etapy. Byłem bardzo zadowolony z moich wyników na nowym OS’ie. Oczywiście, bardzo się cieszę z tego wyniku, ale też jestem wdzięczny całemu zespołowi Peugeot Rally Academy, który wykonał kawał wspaniałej roboty! Nie zawsze było to takie łatwe, ale nam się udało! Teraz z niecierpliwością czekam na następny start w ERC w Valais”. Bruno Famin, dyrektor Peugeot Sport: „Jesteśmy, rzecz jasna, bardzo zadowoleni, że mogliśmy kolejny raz pokazać cały potencjał drzemiący w samochodzie 208T16, jak to miało miejsce podczas rajdu Akropol. Kończy to czarną serię w ERC. Bezbłędna jazda kierowcy i samochodu jest tym, czego oczekiwaliśmy. Kevin bardzo inteligentnie rozegrał ten występ.” Nowe zwycięstwo dla Peugeot 208T16 Peugeot 208T16 osiąga coraz lepsze wyniki! W chwili obecnej wpłynęło już 26 zamówień od czasu rozpoczęcia sprzedaży w tym roku. Model - Peugeot 208T16 posiada na swoim koncie między innymi sukces w rajdzie Akropolu kierowcy Craiga Breena w ERC, oraz 3 inne sukcesy, a wśród nich ósmy tytuł mistrzowski w kategorii konstruktorów dla Peugeot Italie, zdobyty przez Paolo Andreucci’ego! W tym miejscu nie można również nie wspomnieć pięknego zwycięstwa Bruno Magalhaesa na Maderze! Gratulacje dla Stéphane’a Lefebvre’a, mistrza świata juniorów* Pragniemy złożyć najszczersze gratulacje Stéphane’owi Lefebvre kierowcy z Peugeot Rally Academy w ERC, który zdobył niedawno tytuł mistrza świata WRC juniorów, a do tego znaczącego sukcesu, w końcu sezonu startów dodał jeszcze tytuł mistrza Europy juniorów za kierownicą 208R2 ! *wynik nieoficjalny Kevin ABBRING – Holandia – 25 lat (urodzony 20 stycznia 1989 roku) 2005-2006: Rallycross (mistrz Holandii – Ford RST Series) 2007-2014: kierowca rajdowy (mistrz 208 Rally Cup Francji w 2013 roku) Dołącza do zespołu Peugeot Rally Academy dzięki zdobyciu tytułu mistrzowskiego w 208 Rally Cup Francji Źródło: PEUGEOT SPORT
  3. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Francji Latvala/Anttila w Polo R WRC odnoszą historyczne zwycięstwo we Francji - Pierwsze zwycięstwo kierowcy z Finlandii na asfalcie od prawie 15 lat - Podwójna wygrana Volkswagena: Latvala/Anttila i Mikkelsen/ Fløene na czele - Napięcie nie maleje: walka o tytuł mistrza świata w kategorii kierowców jeszcze nie rozstrzygnięta Poznań, 6 października 2014 r. – Fińskie święto w Alzacji – Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila wygrali Rajd Francji i osiągnęli historyczny sukces. Duet Volkswagena jest pierwszym fińskim zespołem od prawie 15 lat, który wygrał rajd na asfalcie w ramach Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC). Po swoim czwartym zwycięstwie w sezonie, dwunastym w karierze i piątym w Polo R WRC Latvala/Anttila nadal mają szansę zostać mistrzami świata w kategorii kierowców i pilotów. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) zajęli drugie miejsce, co oznacza, że Volkswagen zapisał właśnie na swoim koncie siódme podwójne zwycięstwo w tym sezonie. Na rozstrzygnięcie, który z zespołów Volkswagena ostatecznie zdobędzie mistrzostwo, musimy jeszcze poczekać: Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F) ukończyli rajd w swojej ojczyźnie na trzynastym miejscu, jednak wygrali Power Stage i zapewnili sobie trzy dodatkowe punkty. Triumf Latvali/Anttili to dwudziesty wygrany przez Polo R WRC rajd z 24, w których Volkswagen brał udział. Łącznie od Rajdu Monte Carlo w styczniu 2013 roku marka z Wolfsburga 38 razy znalazła się na podium. „Pierwszym i drugim miejscem powtórzyliśmy sukces z Australii” – powiedział dr Heinz-Jakob Neußer, Członek Zarządu ds. rozwoju technicznego marki Volkswagen. „Nasi kierowcy pojechali znakomicie. Jari-Matti Latvala jest doskonały nie tylko na śniegu i szutrze, lecz także na asfalcie. Należy do wąskiego grona kierowców rajdowych, którzy odnieśli zwycięstwa na wszystkich trzech podłożach. Nasza młoda gwiazda Andreas Mikkelsen przez cały jest w ścisłej czołówce i jego pierwsza wygrana jest tylko kwestią czasu. Sébastien Ogier pokazał klasę wygrywając w znakomitym stylu Power Stage. Mistrzostwa Świata nadal będą trzymać w napięciu, bowiem kwestia, który z kierowców Volkswagena ostatecznie zostanie mistrzem świata, jest cały czas otwarta.” 14 lat, jedenaście miesięcy i 23 dni – tyle czasu minęło od dnia, gdy ostatni raz Fin - Tommi Mäkinen wygrał rajd WRC na asfalcie. Między tym sukcesem ówczesnego kierowcy Mitsubishi w Rajdzie San Remo w 1999 roku, a zwycięstwem Jari-Matti Latvali w Rajdzie Francji upłynęło 5471 dni. O godzinie 12:47:33 Latvala/Anttila wiedzieli już, że mają w kieszeni długo wyczekiwane, pierwsze w karierze zwycięstwo na asfaltowej nawierzchni. A zdobyli je w oszałamiającym stylu: już na pierwszym odcinku specjalnym Rajdu Francji objęli prowadzenie, które oddali tylko na jednym oesie swoim kolegom z zespołu – Mikkelsenowi/Fløene, ukończyli dziewięć z 18 odcinków specjalnych z najlepszym czasem, sześć razy byli w najlepszej trójce. Jedynymi kierowcami z Finlandii przed nimi, którym udało się wygrać rajd na asfalcie, byli Tommi Mäkinen i Markku Alén. Duże tempo: Rajd Francji był prawdziwym wyzwaniem na asfalcie Rajd Francji z szybkimi, lecz wąskimi drogami asfaltowymi w gęstych lasach oraz ciasnymi przejazdami przez miejscowości jest prawdziwym wyzwaniem dla zespołów. Ze średnią prędkością 115,07 km/h Rajd Francji, po Rajdzie Finlandii (122,09 km/h) i Rajdzie Polski (118,5 km/h) był trzecim pod względem prędkości rajdem MŚ w tym sezonie. Volkswagen Polo R WRC wygrał 17 z 18 odcinków specjalnych, 42 razy kierowcy Volkswagena znajdowali się w pierwszej trójce w tabeli czasów. Piąte miejsce na podium dla Mikkelsena/ Fløene Szwecja, Polska, Niemcy, Australia i teraz Francja – Andreas Mikkelsen świętował w Alzacji swoje piąte podium w tym sezonie, dopisując do tegorocznych sukcesów kolejny doskonały wynik. Dla jego pilota Ola Fløene było to czwarte podium w karierze, a przy tym bardzo cenne. Fløene, który zasiada w Polo R WRC obok Andreasa Mikkelsena dopiero od piątego rajdu w sezonie, zajmując drugie miejsce we Francji przesunął się na trzecią pozycję w klasyfikacji pilotów. Zatem dla Mikkelsena i Fløene marzenie o trzecim miejscu w klasyfikacji generalnej jest coraz bliższe spełnienia: Andreas Mikkelsen wyprzedza Mikko Hirvonena (M-Sport-Ford) o 50 punktów. Jeżeli w najbliższym Rajdzie Hiszpanii (23-26 października) obroni z tego 28 punktów, będzie już mógł cieszyć się z trzeciej lokaty w MŚ. Power Stage należało do Ogiera/Ingrassii Mały czujnik stanął na przeszkodzie ziszczeniu się marzenia o zwycięstwie w ojczyźnie, a tym samym o przedwczesnym rozstrzygnięciu rywalizacji o mistrzostwo świata w kategorii kierowców. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia zaraz na początku Rajdu Francji stracili ponad osiem minut przez uszkodzony czujnik zmiany przełożenia i pomyłkę czasową przy przyjeździe na odcinek. Ale to nie był powód, aby się poddać. Ich pogoń za czołówką doprowadziła liderów i obrońców tytułu w kategorii kierowców i pilotów z 30-tej na 13-tą pozycję. A co najważniejsze: Ogier i Ingrassia wygrali ostatni odcinek specjalny i zdobyli trzy dodatkowe punkty. Ich koledzy z zespołu Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila ukończyli Power Stage na trzecim miejscu i otrzymali jeden punkt. Od stycznia 2013 roku duety Volkswagena na 23 Power Stage zebrały 41 razy dodatkowe punkty. Rozstrzygnięcie najwcześniej w Hiszpanii – walka o mistrzostwo świata kierowców i pilotów nadal trwa Przed Rajdem Hiszpanii, dwunastym z trzynastu w Mistrzostwach Świata, Sébastien Ogier i Julien Ingrassia mają 27 punktów przewagi i staną po raz kolejny przed szansą obrony tytułu mistrzowskiego z 2013 roku. Jeżeli w Hiszpanii zdobędą jeden punkt więcej niż Latvala/Antilla, nikt już nie będzie w stanie odebrać im zwycięstwa. Wypowiedzi po 3. dniu Rajdu Francji Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Wygranie Power Stage to było maksimum, co mogliśmy uzyskać w ten weekend. Ogólnie Rajd Francji nie był dla nas szczególnie udany, ale w mistrzostwach świata nadal mamy jeszcze 27 punktów przewagi. Gratuluję Jari-Mattiemu, pojechał bardzo dobrze. Chciałbym bardzo podziękować francuskim kibicom za wspaniałe wsparcie. Znaczyło ono bardzo dużo dla Juliana i dla mnie. Niestety niedziela przyniosła złe wiadomości z Japonii, gdzie mój przyjaciel Jules Bianchi w Formule 1 na torze Suzuka miał ciężki wypadek. Mam nadzieję, że wszystko będzie z nim dobrze.” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Wspaniałe, ważne dla nas zwycięstwo. Od lat pracowałem na to, aby wygrać pierwszy rajd na asfalcie. W Niemczech niestety zmarnowałem szansę, ale teraz pokazałem, że wyciągnąłem z tego wnioski. Tym zwycięstwem chciałbym podziękować Volkswagenowi i całemu zespołowi za wspaniałe wsparcie. Każdy kierowca rajdowy marzy, aby w swojej karierze wygrać na asfalcie, szutrze i śniegu i jestem niezmiernie szczęśliwy, że udało mi się to w końcu osiągnąć. Kwestia mistrzostwa świata nadal pozostaje otwarta i zapewne wszyscy kibice WRC już cieszą się na emocje podczas Rajdu Hiszpanii.” Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Rajd Francji był dla nas absolutnie doskonały! W porównaniu z Rajdem Niemiec, bardzo poprawiliśmy się na asfalcie. Czujemy się w Polo na tym podłożu tak dobrze, jak nigdy. Podczas testów doskonale przygotowaliśmy się i opracowaliśmy naprawdę dobre ustawienie. Piątek był wspaniały, także sobota. Nie mniej nie mogliśmy dotrzymać kroku koledze z zespołu Jari-Mattiemu Latvali, dlatego skoncentrowaliśmy się na tym, aby zagwarantować sobie drugie miejsce. Fakt, że udało nam się to osiągnąć na asfalcie, to wielka sprawa. Nieźle, jak na Norwega, co?” Jost Capito, Volkswagen Motorsport-Direktor „Dzisiaj był wyjątkowy dzień dla Jari-Matti Latvali i Miikka Anttili. Ale też wyjątkowy dzień dla Rajdowych MŚ. Minęło prawie 15 lat od czasu, gdy po raz ostatni fiński kierowca wygrał rajd na asfalcie. Tym historycznym zwycięstwem Latvala i Anttila sprawili, że walka o mistrzostwo świata nadal trwa. Ostatecznie tylko któryś z kierowców Volkswagena może zostać mistrzem świata – to bardzo komfortowa sytuacja. Ale mamy jeszcze jeden powód do dumy: Andreas Mikkelsen i Ola Fløene doskonałą jazdą wywalczyli sobie drugie miejsce. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia wygrywając Power Stage zrobili to, co najlepszego mogli zrobić w swojej nieszczególnej sytuacji, po wielkim pechu w piątek. Nadal mają duże szanse, aby obronić tytuł mistrzów świata. Jesteśmy dumni z osiągnięć całego zespołu i z siódmego podwójnego zwycięstwa w tym sezonie. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Francji – Zestawienie wyników [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Piątek, 3 października 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 01 [/TD] [TD]Col de la Charbonnière I [/TD] [TD]11,11 km [/TD] [TD]P02 (+0,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+0,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 02 [/TD] [TD]Vosges-Pays d’Ormont I [/TD] [TD]34,34 km [/TD] [TD]P53 (+4.12,5 min) [/TD] [TD]P03 (+3,8 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 03 [/TD] [TD]Pays de Salm I [/TD] [TD]09,59 km [/TD] [TD]P11 (+17,1 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+4,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 04 [/TD] [TD]Col de la Charbonnière II [/TD] [TD]11,11 km [/TD] [TD]P02 (+0,1 s) [/TD] [TD]P03 (+0,5 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 05 [/TD] [TD]Vosges-Pays d’Ormont II [/TD] [TD]34,34 km [/TD] [TD]P08 (+19,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+4,3 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 06 [/TD] [TD]Pays de Salm II [/TD] [TD]09,59 km [/TD] [TD]P05 (+5,7 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+4,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 07S [/TD] [TD]Strasbourg [/TD] [TD]04,67 km [/TD] [TD]P05 (+2,0 s) [/TD] [TD]P03 (+0,3 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]114,75 km [/TD] [TD](+8.52,3 min) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+8,2 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Sobota, 4 października 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 08 [/TD] [TD]Vallée de Munster I [/TD] [TD]18,90 km [/TD] [TD]P03 (+3,7 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+2,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 09 [/TD] [TD]Soultzeren I [/TD] [TD]19,93 km [/TD] [TD]P02 (+0,2 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+3,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 10 [/TD] [TD]Pays Welche I [/TD] [TD]21,49 km [/TD] [TD]P03 (+2,7 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+0,7 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 11 [/TD] [TD]Vallée de Munster II [/TD] [TD]18,90 km [/TD] [TD]P02 (+1,9 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P04 (+5,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 12 [/TD] [TD]Soultzeren II [/TD] [TD]19,93 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+3,0 s) [/TD] [TD]P04 (+6,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 13 [/TD] [TD]Pays Welche II [/TD] [TD]21,49 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+5,3 s) [/TD] [TD]P05 (+7,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 14S [/TD] [TD]Mulhouse [/TD] [TD]04,86 km [/TD] [TD]P02 (+0,9 s) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+2,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]125,50 km [/TD] [TD]P18 (+8.53,4 min) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+28,0 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 643] <tbody>[TR] [TD=colspan: 3]Niedziela, 5 października 2014 [/TD] [TD]#1 Ogier [/TD] [TD]#2 Latvala [/TD] [TD]#9 Mikkelsen [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 15 [/TD] [TD]Forêt de la Petite Pierre I [/TD] [TD]12,33 km [/TD] [TD]P10 (+11,1 s) [/TD] [TD]P05 (+5,4 s) [/TD] [TD]P03 (+3,4 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 16 [/TD] [TD]Forêt de Saverne I [/TD] [TD]19,36 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P06 (+12,8 s) [/TD] [TD]P10 (+16,0 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 17 [/TD] [TD]Forêt de la Petite Pierre II [/TD] [TD]12,33 km [/TD] [TD]P07 (+4,9 s) [/TD] [TD]P04 (+2,2 s) [/TD] [TD]P10 (+9,5 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD]OS 18P [/TD] [TD]Forêt de Saverne II [/TD] [TD]19,36 km [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P03 (+12,9 s) [/TD] [TD]P10 (+21,2 s) [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Klasyfikacja ogólna [/TD] [TD]63,38 km [/TD] [TD]P13 (+8.36,1 min) [/TD] [TD]P01 [/TD] [TD]P02 (+44,8 s) [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Francji – wyniki końcowe 01. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen 2:38.19,1 godz. 02. Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N), Volkswagen + 44,8 s 03. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën + 1.05,3 min 04. Dani Sordo/Marc Martí (E/E), Hyundai + 1.48,7 min 05. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN/FIN), Ford + 2.00,7 min 06. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 3.00,8 min 07. Mads Østberg/Jonas Andersson (N/S), Citroën + 3.02,5 min 08. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Hyundai + 4.08,4 min 09. Bryan Bouffier/Xavier Panseri (F/F), Hyundai + 4.12,9 min 10. Martin Prokop/Jan Tománek (CZ/CZ), Ford + 6.07,5 min … 13. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen + 8.36,1 min Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), Rajd Australii – wyniki Power Stage 01. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen 9.20,8 min 02. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 9,5 s 03. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 12,9 s Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA (WRC), punktacja* Kategoria kierowców 1. Sébastien Ogier, 217 punkty; 2. Jari-Matti Latvala, 190; 3. Andreas Mikkelsen, 143; 4. Mikko Hirvonen, 93; 5. Thierry Neuville, 83; 6. Kris Meeke, 82; 7. Mads Østberg, 80; 8. Elfyn Evans, 71; 9. Martin Prokop, 38; 10. Dani Sordo, 30; 11. Henning Solberg, 26; 12. Juho Hänninen, 20; 13. Bryan Bouffier, 20; 14. Hayden Paddon, 16; 15. Robert Kubica, 14; 16. Ott Tänak, 11; 17. Benito Guerra, 8; 18. Chris Atkinson, 7; 19. Pontus Tidemand, 6; 20. Jaroslav Melichárek, 4; 21. Dennis Kuipers, 4; 22. Nasser Al-Attiyah, 3; 23. Lorenzo Bertelli, 2; 24. Matteo Gamba, 2; 25. Craig Breen, 2; 26. Yuriy Protasov, 2; 27. Jari Ketomaa, 1; 28. Karl Kruuda, 1; 29. Khalid Al-Qassimi, 1. Kategoria producentów 1. Volkswagen Motorsport; 373 punkty; 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT, 175; 3. M-Sport, 164; 4. Hyundai Motorsport, 157; 5. Volkswagen Motorsport II, 127; 6. Jipocar Czech National Team, 41; 7. RK M-Sport WRT, 25; 8. Hyundai Motorsport N, 24. * wymaga zatwierdzenia przez FIA Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Alfa Romeo 4C wybrana we Francji Najpiękniejszym Samochodem Roku 2013. · Fascynujący supersamochód zdobył prestiżowy tytuł, który od 1988 roku jest przyznawany podczas Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacyjnego w Chamonix we Francji. · 41% głosów - Alfa Romeo 4C zdecydowanie pokonała pozostałych finalistów: BMW seria 4 (25%), Mercedesa CLA (22%) i Mazdę 3 (12%). · Podczas Gali, która odbyła się w Hôtel National des Invalides w Paryżu, nagrodę odebrał Louis Carl Vignon, szef Alfy Romeo regionu EMEA. · Alfa Romeo 4C zostanie pokazana w malowniczej scenerii Paryża w ramach wystawy „Concept Cars” otwartej dla zwiedzających do 2 lutego 2014 r. Podczas 29. Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacyjnego w Chamonix we Francji Alfę Romeo 4C nagrodzono tytułem „Najpiękniejszego Samochodu Roku 2013”. Ten kompaktowy supersamochód został wybrany w sondażu przeprowadzonym w internecie, skierowanym do wszystkich zainteresowanych i we współpracy z Le Point, Auto Addict, Automobiles Classiques, AD i JC Decaux - multimedialnymi partnerami wystawy. Było to zdecydowane zwycięstwo, ponieważ 40,70% głosujących opowiedziało się za Alfą Romeo 4C, dystansując stanowczo pozostałych finalistów: BMW serii 4 (25,55%), Mercedesa CLA (22,15%) i Mazdę 3 (11,60%). Ten prestiżowy tytuł jest kolejnym wyróżnieniem dla marki Alfa Romeo w tym Plebiscycie - wcześniej nagrodzono tym tytułem: Alfę 164 w 1988 roku, coupé Alfa Brera w 2005 r. i Alfę MiTo w 2008 r., doceniającym model, którego design stworzony przez Centrum Stylu Alfa Romeo inspirowany jest w szczególności modelem 33 Stradale z 1967 roku, bezsprzeczną ikoną marki. Powstały w 1986 roku w Chamonix i kierowany przez Remi Depoix, Międzynarodowy Festiwal Motoryzacyjny stał się na przestrzeni lat kluczowym wydarzeniem w kalendarzu imprez motoryzacyjnych. W uznaniu kreatywności i designu, od 1988 r. na Festiwalu przyznawana jest nagroda Najpiękniejszego Samochodu Roku, wyróżnienie doceniane przede wszystkim przez producentów samochodowych. Wręczenie tytułu odbyło się wczoraj w Hôtel National des Invalides w Paryżu, podczas Gali goszczącej wiele ważnych osobistości ze świata przemysłu, sportu, mediów i sztuki. Poza tym, do tego niezwykłego kompleksu hotelowego „zawitała sama” Alfa Romeo 4C, eksponowana w ramach wystawy „Concept Cars” otwartejdo 2 lutego br. Nagrodę odebrał Louis-Carl Vignon, szef Alfy Romeo regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w obecności Maurizio Zuaresa, dyrektora generalnego Fiat France, Sébastiena Perraisa, dyrektora marki Alfa Romeo we Francji i Marca Tencone’a, szefa wzornictwa Alfy Romeo oraz Alessandra Maccoliniego, szefa External Design Alfy Romeo. To nowe wyróżnienie wzbogaci kolekcję nagród zdobytych przez Alfę Romeo 4C, nowoczesną ikonę marki, która ostatnio została wybrana „Samochodem Roku 2013" przez brytyjski magazyn FHM i otrzymała trofeum „Coup de coeur 2013" od francuskiego „Automobile Magazine”, a także „Auto Trophy 2013”- nagrodę przyznaną przez niemiecki magazyn Auto Zeitung. Źródło: Fiat Auto Poland
  5. Philippe Varin, Prezes Zarządu PSA Peugeot Citroën, oraz Denis Robin, Prefekt Regionu Pas-de-Calais, dokonali w dniu 29 października otwarcia linii produkcyjnej nowego silnika EB Turbo PureTech na terenie zakładu Française de Mécanique w Douvrin (Pas-de-Calais). Grupa PSA Peugeot-Citroën zainwestowała w uruchomienie produkcji gamy silników EB PureTech łącznie 893 miliony euro, w tym: 455 milionów euro zostało przeznaczonych na prace badawczo-rozwojowe, 438 milionów euro przeznaczono na budowę linii produkcyjnej we Francji. Produkcja seryjna rozpocznie się z początkiem marca 2014 roku, a roczna zdolność produkcyjna linii wynosić będzie 320 000 jednostek. Nowy, 3-cylindrowy silnik benzynowy cechuje się wysoką wydajnością, kompaktowymi wymiarami i modułową budową i jest jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska: Moc od 110 do 130 KM. Zużycie paliwa i emisja CO2 obniżone o 18% i wynoszące od 102 do 110 g CO2/km) w porównaniu do już i tak niskoemisyjnych, wolnossących silników wchodzących w skład gamy jednostek oferowanej przez Grupę. Znacznie obniżona masa i mniejsze wymiary przyczyniające się do zapewnienia osiągów i przyjemności prowadzenia na najwyższym oferowanym na rynku poziomie. Modułowa budowa: 40% elementów silnika pochodzi z wersji wolnossącej. Już obecnie silnik spełnia wymagania normy Euro 6.1, która będzie obowiązywała od września 2014 r. Innowacje technologiczne: 121 patentów zgłoszonych przez Grupę. Już od marca 2014 r. silnik ten będzie montowany w Citroënie C4 (110 g CO2/km) i Peugeocie 308 (107 g CO2/km), następnie w Peugeocie 208 (105 g CO2/km) i w końcu, od lipca 2014 r. w Citroënach C3 i DS3 (105 g CO2/km). Silnik ten będzie produkowany we Francji i montowany w modelach aut produkowanych w zakładach Grupy PSA Peugeot Citroën w Europie. Od 2015 roku będzie również wytwarzany w Ameryce Łacińskiej oraz w Chinach z przeznaczeniem na lokalne rynki. Jednostka będzie stanowiła kluczowy atut w ekspansji Grupy na arenie światowej. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych, przyjaznych dla środowiska technologii, silnik EB Turbo PureTech pozwoli Grupie PSA Peugeot Citroën umocnić swoją pozycję lidera w dziedzinie produkcji samochodów o niskiej emisji CO2. źródło: Citroen Polska
  6. więcej-> We Francji ruszyła linia nowego silnika turbo EB | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. więcej -> http://www.samar.pl/__/3/3.a/70709/Dacia-Lodgy-doceniona-we-Francji.html?locale=pl_PL źródło: IBRM Samar
  8. Peugeot RCZ Onyx - specjalna edycja dla Francji i Niemiec
  9. Ferrari 250 GTO za 31 mln dol. rozbite we Francji Ť AUTOKULT.pl Nie mam pytań...
  10. A4 z Francji. Fajny matowy lakier i tylko jedna klamka. Ciekawe! Więcej ---> http://bodybeat.ru/review/vw-and-company/odin-voditel-odna-ruchka/
  11. Parkowanie we Francji <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=0BeV0GeAo6X&login=mega.kot&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  12. Policyjny pościg we Francji <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=7Y4sZtEb8K3&login=mega.kot&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  13. Czekoladowy Francuz - Peugeot 206 http://www.4tuning.pl/news/189,czekoladowy-francuz-peugeot-206
  14. Top Gear wycieczka po Francji <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=GdXhGxeme9s&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=GdXhGxeme9s&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=FpGE95fLCdw&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=FpGE95fLCdw&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=-HoZFj-OYpQ&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=-HoZFj-OYpQ&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  15. kuczor23

    Hybrydowy Solaris we Francji

    http://www.autobusik.com/content/view/682/1/
  16. Formuła F1 GP Francji <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=IXcSuQ6I83I&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=IXcSuQ6I83I&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
  17. http://www.roadlook.pl/rajdy/sebastien-loeb-i-daniel-elena-sportowcami-roku-we-francji.html
  18. http://www.roadlook.pl/bezpieczenstwo/autoliv-zaprezentowal-we-francji-dwa-nowe-typy-poduszek-powietrznych.html
×